Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89309696
törölt tag
Persze, mert a gumi rávulkanizálódik a felületre a melegtől, azért nem kell megtépni sem szerszámmal mert a járatáskor már rá is ragad és tömít. Kézzel meghúzod és sima szíjas cuccal meg leszeded egy év múlva.
Ha nagyon rátépődött akkor kézzel is túl lett húzva, vannak bikakezű emberek, ha két kézzel rámarkolnak és még be is tudja támasztani a kézfejét akkor simán túlhúzható kézzel is. Én eddig minden autón leszedtem a sima ezer Ft-os szíjassal, csak egyről nem de azt a szerelő is fél órát csesztette mire lejött. Meg persze melegen kell leszedni.
Sokáig már ez sem lesz probléma, mert ha így haladunk tovább akkor a gyártók kitalálják az élettartamos motorolajat is.
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
Egy kézzel húzom meg, ráadásul a gyengébb kezemre áll
A nem könnyedén jön le, az nem azt jelenti, hogy csonkkal együtt jön csak le
A gumit és a szűrő helyét is be szoktam kenni olajjal, mielőtt felteszem.
Régen láncos volt, az xar, mert lecsúszik. A három ágú körmösnél nincs jobb.
Épp azon gondolkodok, hogy elengedjem-e 15e-ig az olajcserét. Ált. min. 20km-t megyek a kocsival, belvárosban alig voltam, oda a másikkal megyek
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Egy extra kérdés az első gen twingohoz -> Van pótkerék, vagy csak a kis javító készlet az anyósülés lábtér burkolata mögött?
Everybody lies.
polonic
félisten
Szerintem elmehet 15k az az olaj ilyen használatnál.
Bár jobb lesz a lelkednek, ha cserélsz. Szóval még is azt mondom cserélj.
Gombinyó
őstag
Úgy, hogy ez a gyári és mivel garis az autó kénytelen vagyok még ezt használni.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Az hogy nem jön le könnyen, meg az, hogy fel volt ragasztva az nem ugyan az.
Végül ezzel sikerült leszedni.
A körmöst nem tudtam úgy megszorítani, hogy leszedje, elforgott rajta
Renault power
zaskar
senior tag
Sziasztok! Jómagam is két Renault tulajdonosa vagyok (Megane 2 és Laguna 3), így olvasgatom néha a topikot, bár tanácsot ritkán kérek. Most egy 2002-es, 1.4-es Thalia beárazásában kérnék segítséget, amit egy kollégám kínál eladásra. Az autó az édesapjáé, aki első tulajdonosa, és valós 60500 km van benne. Téli- nyári gumival, garázsban tartott, megkímélt jármű, viszont klíma nincs benne. Mennyi lehet ennek a reális ára? A km-futás szinte egyedülálló ennél az évjáratnál, na de jelent-e ez komoly értéknövelő tényezőt egy ilyen autónál? 500-ért hirdette meg, de panaszkodott, hogy szinte csak kereskedők hívták, semmi komoly érdeklődő. Köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Nem tud mit csinálni teli van a piac a klíma nélküli kocsikkal.
350 nél többet, ha megfeszül se fog kapni érte.
Ez a reális ára.
Renault power
#89309696
törölt tag
500-ért jó állapotú magas felszereltségű Megane van, azért nem hívta senki. A Thalia az a tipikus 300-400 ezer Ft-os ársáv, oda kell beilleszteni árban. Ebben a szegmensben a kevés futás nem értéknövelő tényező, főleg azért is mert ezek a kocsik nagy átlagban 200 ezerrel is nagyon jó állapotnak örvendenek, nem nyújt semmi pluszt a 60 ezer.
#89309696
törölt tag
Persze, hogy elmehet addig. Én se fogom most lecserélni, másfél hónap és eléri az egy évet, de jó lesz az tavasszal is. Ismertek engem én realista vagyok és nem autóbuzi. Kúrni az asszonyt kell nem az autót.
gergo5991
őstag
ez elég jó cuccos és pont a témához illik használatban, 40 dodót mondott annyiért lehet venni de szerintem pár fillérből otthon is össze lehet hozni
[ Szerkesztve ]
weiss
addikt
rob210
Topikgazda
na majd gyere el egyszer és szedd le ezzel egy M3 ról a szűrőt, vagy egy kangooról.
Amíg te leszereled a kocsi elejét én leveszem a fogóval.
Mert egy deszkán könnyű lukat fúrni a szűrőre, de ha a helyén van megvárom hogy csinálod.
kivitelezhetetlen.
Renault power
Plero
tag
Szerintetek mennyi a piaci ára amin eladható EZ az autó?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
shifty!
senior tag
Korábban volt itt pillangószelep takarítás valakinek.
1.5 dCi Megane 2-n valami extra odafigyelni való van, ha ki akarom szedni és kitakarítani?
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
#89309696
törölt tag
Ezekbe már szereltek egyáltalán?
rob210
Topikgazda
300 nál többet nem ér ennyi kilométerrel.
Renault power
rob210
Topikgazda
Igen van pl. Az, ha megtalálod a csomagtartóban akkor hirdesd meg egy benzines kollégának.
A tiedben ugyanis nincs. Mint ahogy egyik dieselben sincs.
Mit szeretnél megtakarítani?
Renault power
forceberg
veterán
Mennyi idő volt és érzel-e bármi változást?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
na látom te egyben kaptad le.
Renault power
Gombinyó
őstag
Csak egy tipp. Hagyd porosodni a motorteret, hogy látszon nem köpi az olajat sehol vagy ha mégis akkor hol. Bennem legalább is több bizalmat kelt egy poros, de amúgy száraz motortér.
Hátő a le-fel szerelés egy bő óra (megkockáztatom, ez másodjára félórába beleférne).
A tisztogatással meg szintén legalább egy jó órát elszórakoztam. (féktisztító, WD40, ecset, csavarhúzó, törlő)
Amikor lejött kompletten, belenéztem, mondom basszus feleslegesen elqrtam egy csomó időt a semmire, mert egészen tiszta, szinte semmi nincs benne.
De aztán, amikor leszedtem a visszavezető csövet...hát ott szerintem már semmi nem ment sehova.
A cső is atomra beszűkülve, meg a szelepnél is kőkeményen berakódva.
(#69822) rob210: jaja, így viszonylag egyszerűen szerelhető volt.
Tudod mivel ment el sok időm????
A levegő fém csövén egy buznyák biztosító akármi van (nemtom a nevét, drótból hajtogatva egy omega betű), na ennek a le és visszarakásával is jól elszórakoztam...
Más.: tegnap voltam polír - kerámia - kárpittisztítás triumvirátuson. Hát, jópofán néz ki az autó. (képem nincs)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
HA ez így nézett ki akor nem akarod tudni mi van a szívósorban.
Renault power
Szerintem semmi, mert ez a pillangó valószínűleg már nem nyitott ki sosem.
Amit te raktál fel képet (nagy baszom olajsáros-korom az EGR házban/testben meg utána szívócső elején), azon részek nekem szinte tiszták voltak.
Az EGR után, ahogy megy tovább, oda belestem, némi olaj, kis korommal - filmszerűen, nem vészes.
Majd holnap meglátjuk, hogy ez jelentett-e valamit.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Akkor viszont ez valóban le volt tapad a.
Ebben az esetben viszont komoly változás lesz.
Ércesebb lesz a hangja és főleg 3. Ban 2500 körül olyan húzása lesz, hogy becsokizol
A tiéd írva van vagy alap 150le ami tudjuk nem annyi
Renault power
Bass
addikt
Ohh Te gyártottad? Nagyon szép,lehet érdemes lenne rá állnod a gyártásra. Én is úgy vettem a kocsit h csak a csavar volt meg
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
Nordik
őstag
Igen cnc forgácsoló vagyok. Így nem nehéz. Sajnos sokat nem tudnék csinálni, nem nagyon maszekolhatunk, pedig valóban jó lenne néhányat gyartani nektek.
210
De valami nem az igazi érzésem volt mostanában a menéssel kapcsolatban.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Bass
addikt
Egyre vevő is lennék 😊
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
Alapjáraton, erőteljesebb a hangja, illetve fogyasztásban látok változást, nem dobál pillanatnyiba, olyan vad értékeket. De majd párszáz km után meglátjuk.
Ahol az autóban ez az egr bordázott cső (laza karimával) felcsatlakozik, ott kellene lenni valami tömítésnek?
Mert nekem nem volt, így most sincs, viszont a többi csatlakozásnál meg mindenhol van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Nem azt csak fémtisztàra kell takarítani és 15Nm re lehúzni.
Renault power
weiss
addikt
Offtopik, de bedobom ide is: link
I did nothing, the pavement was his enemy!
janez89
csendes tag
Üdvözlet!
A helyzet a következő.... ha balra indexelek és közben nyomom a fékpedált akkor gyorsan villog az index. Ha fékpedál nélkül indexelek akkor rendesen villog. A problémával együtt jelentkezik, hogy az index, a helyzetjelző és a féklámpa is együtt világít ebben az esetben.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm!
weiss
addikt
link Ez hasonló probléma.
I did nothing, the pavement was his enemy!
salieri.
őstag
Testzarlat,a hatso lampakra menő csatlakozók tönkre vannak.
shifty!
senior tag
Folytószeleppel sikerült azonosítani.
Megyek keresek fát és kötelet.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
#89309696
törölt tag
EGR szelep? Az a kipufogógáz visszavezetés. Azt lehet takarítani, van benne. Dízelben működéséből adódóan fojtószelep nincs a szívócsőben, mert nem kell fojtani, nem azzal kell a fordulatszámát szabályozni. Illetve euro6 óta már néhány gyártónál van, mert lehet vele károsanyag kibocsátást manipulálni. Renault az nem használja szerintem a legújabb dízeleiben sem.
[ Szerkesztve ]
janez89
csendes tag
Sajnos nem tudok angolul...
#89309696
törölt tag
Testelési hiba. Először a lámpabura csatlakozóját nézd meg, meg kell pucolni stb. Ha utána sem jó akkor lehet magát a burát is szétszedni megnézni.
molnarpeter
nagyúr
Leállításhoz viszont szokott lenni szelep, hogy ne reszkessen, mint az MTZ
rob210
Topikgazda
Azér nem kell, csak előbújt belőlem a kisördög.
Remélve, hogy nincsenek szuicid hajlamaid
Renault power
rob210
Topikgazda
Rossz hírem van.
106 lovas kettős tömegűvel megálldott meganeról van szó és, de van benne fojtószelep.
[ Szerkesztve ]
Renault power
shifty!
senior tag
#89309696
törölt tag
Oh, nem félek tőle, hogy modern dízel autót vennék mostanában.
polonic
félisten
Ha már itt szóba került az EGR tisztítás.
1,6 dci-nél szükséges? A videó alapján a DPF után megy a kipufogógáz az EGR-be. Így azt gondolnám, hogy nem kormolja össze az EGR-t és tiszta vagy tisztább marad.
rob210
Topikgazda
Én szoktam javasolni évi egyszer levenni felmérni az állapotát.
Renault power
gixxergabi
senior tag
Mennyivel másabb mint nekem 1.5 dci!
Nekem is szopás volt leszedni, de szerintem neked extra lesz
#89309696
törölt tag
A DPF után is van korom, csak kevesebb meg mikroméretű. Kormos lesz, de jóval később. Szétszedheted megnézni aztán abból látni fogod mennyire koszos, mennyit mentél vele eddig meg hogyan és akkor a következő szétszerelést is körülbelül be tudod ütemezni mikorra szükséges.