Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60951) kisninja


kisninja
őstag

Lukoilt ha jól emlékszem a Normbenz vette meg.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#60952) LamerGyuri válasza rob210 (#60940) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

De mitől tudja, hogy az a végállás? Mert oké, hogy koppan a fedél az útja végén, de a motort mi állítja meg? Valami elektronika, áramfelvételmérő? Ami rossz, és azért nem áll le a motor? Ez a ventillátor sebességszabályozó tekergetős panelben lehet?

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#60953) #29634816


#29634816
törölt tag

2005 2.2dci 150 Le Gran Mikor megvettem a kötelezőn kívül kicseréltük az összes tömítést, vatta új a termosztát, a turbó, a map szenzor, a közlőkerék, a generátor felújjítva, az egr felhúzva, most kap egy új szervószívattyút. Eddig a nyaralásra nem vitt el. Rá költöttem kb1.3misit. Csak szopok vele. Egyfolytában kinyomja az olajat. Valaki azt mondja olaj baj, de új az olajpumpa, alapjáraton és terhelés alatt is jó az olajnyomás. Van aki azf mondja dugulás, de a motor ripityre lett szedve, az olajjáratok átjáratva, áztatva. Van aki azt mobdja szelepdekni tömítés, de abból is a lwgdrágább lett feltéve, a csavarokat szervízkönyv alapján húzgáltuk. Van aki azt mondja levegő miatt nem szellőzik a motor. Az olajat a vízet nem eszi, üzanyagból 5,8 - 6,4et eszkk. OMW prémiumból.

(#60954) rob210 válasza LamerGyuri (#60952) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem olyan mint az ablaktörlő motor, talán ahhoz tudnám a legjobban hasonlítani.
Motoron belül van.
Legalábbis én egyet szétszedtem és ott volt két réz lap a szélein amihez ha tekert hozáért egy másik réz lapka.
Ebből gondolom.
Aztán az is lehet hogy az egész téveszme.
:R

Renault power

(#60955) rob210 válasza #29634816 (#60953) üzenetére


rob210
Topikgazda

Pontosan mi a hibajelenség és mi a baj?
Eszi az olajat, vagy nem megy?

Renault power

(#60956) #29634816 válasza rob210 (#60955) üzenetére


#29634816
törölt tag

utolsó szerelő közölte, h. szar a tömítésem azért dobálja az olajat, kicserélte újra, jobbra. Most behalt a szervószívattyúm, leszedtem, s látpm visszavan ragasztva a szelepdekni.

(#60957) molnarpeter válasza #29634816 (#60956) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hol nyomja ki az olajat? Kartergáz visszavezetés lett ellenőrizve?

(#60958) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

(#60944) forceberg: persze tankolással mérve

(#60949) molnarpeter: sima, a prémiummal nincsenek pozitív tapasztalataim. A számlán látom, hogy drágább viszont semmit nem látok, nem érzek. Talán télen extrémebb hidegben mintha lenne valami pozitívum.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#60959) rob210 válasza #29634816 (#60956) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ne haragudj most bunkó leszek, de nem tudok így segíteni

A 3éves kisgyerek az dobálja a sarat.
Egy kocsi nem dobál semmit!
Fogalmam sincs mi az, hogy dobálja az olajat.
Egyértelműen írd le kérlek mi a hiba.

Pl. A szelepfedélnél minden olajos, vagy az olajdekninél cseoeg az olaj. De pl. Azt sem tudom mi az a szelep dekni.

Fogy az olaj?
Az autó típusa?

Renault power

(#60960) #47205632 válasza Stylewars_kp (#60950) üzenetére


#47205632
törölt tag

Én meg a sokat szidott Molnál nyomom a prémium benyát és tökéletes. Bár a Molt is inkább az egyeduralma miatt szidják sokan, nem a minőség miatt.

(#60961) Stylewars_kp válasza #47205632 (#60960) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Valaki meg csak a Shell prémiumra esküszik. :D Nem egyszerű ez. Elméletileg minden üzemanyag a százhalombattai finomítóból érkezik. Ezután pedig minden töltőállomás hozzáadja a saját adalékát. Városi legenda, hogy egyedül az ÖMV gázolaj érkezik Ausztriából. Nem tudom mennyire hoax. :U Google is ír mindent...

[ Szerkesztve ]

(#60962) UHHH válasza #47205632 (#60960) üzenetére


UHHH
senior tag

Benzin téma (nem gázolaj): Az omv prémium nekem nem jött be nagyon, a lukoilos prémiumtól meg rángatott az autó (vodkás volt tuti), a mol evo 100 plus viszont rendben van! :)

Használjátok a http://www.spritmonitor.de-t? Nagyon hasznos!

[ Szerkesztve ]

Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html

(#60963) eTrade válasza Stylewars_kp (#60961) üzenetére


eTrade
tag

Én sok ideig főleg az OMV-nál tankoltam, néha Auchan (98-as miatt), ritkán ment bele MOL, Lukoil és Shell.
Az utóbbi időben úgy jöttek ki a tankolások, hogy pont MOL, vagy Shell volt útban és kellemesen csalódtam... MOL igaz semmi extra, de nem is rossz, Shell meg szerintem jobban adalékol mint az OMV, mert szebb/halkabb a járása és jobban is harap tőle a gép.

(#60964) Josi válasza alázógyík (#60856) üzenetére


Josi
aktív tag

Most beszéltem a Demi-Ser (volt Fell-Ser) céggel bőrözés ügyében.
Még mindig a Kecskemét-Kadafalva, Pécsvárad u. 14.alatt vannak
Tel./Fax: 06-76/470-029
6-14 ó között dolgoznak, így ebben az időszakban lehet elérni őket telefonon.
Rugalmasak, most is mondták, hogy érkezés előtt pár nappal egyeztessünk és meg is lehet várni
a bőrözést. (ez kb 2 óra)
Szóval csak hajrá, menjetek nyugodtan. Nagyon profik.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#60965) mycso válasza Stylewars_kp (#60961) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Bár, 2016-os cikk, de gondolom nem sok minden változott azóta: [Mi igaz a magyar üzemanyagok körüli legendákból?]

Egyébként ha valakinek van kedve bogarászni:

OMV prémium gázolaj
biztonsági adatlap magyar [link]
biztonsági adatlap osztrák [link]
specifikáció magyar [link]
specifikáció osztrák [link]

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#60966) alázógyík válasza Josi (#60964) üzenetére


alázógyík
őstag

:R

(#60967) Xantomas


Xantomas
őstag

Így néz ki egy lassan csereérett hátsó szilent, meg egy kezdő rozsdavirágos hátsó híd.

Konkrétan van 1.5 kiló sárba volt ágyazva, mind a két oldalt, a sárhányók mögött.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#60968) shifty! válasza Xantomas (#60967) üzenetére


shifty!
senior tag

Melyik típuson? :B

Ha Megane2-ről van szó, mennyire bonyolult a cseréje?

A első lengőket most cseréltem toronycsapággyal, szeptember/októberre be van tervezve a hátsó lengők és szilentek cseréje is, ezért érdekelne! Továbbá az is, hogy érdemes-e egy megbontással cserélni a kettőt?

Más kérdés #1: Mennyire érdemes használt generátort (és ha szükséges) klímakompresszort venni? Nyilván km függvénye, de a szabadonfutó már szorul, nem tudom hogy emiatt-e de a motor is rázós, pedig tavasszal kapott új motortartó bakokat, most pedig váltótartó bakot.

Más kérdés #2: BP-en Megane2 1.5 dCi 106LE K9K-732 vezérléscserére tudtok ajánlani valakit? Kb. mennyi szokott lenni a komplett csere? :R

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

(#60969) Xantomas válasza shifty! (#60968) üzenetére


Xantomas
őstag

Megane 2, az hogy CC már mellékes.

Nem bonyolult, ha minden ideális. De sosem az, pláne egy ilyen korú M2-nél. "Csak" egy járműspecifikus prés/kinyomó kell.
De 200e Km után nem csak ez az egy szilent néz így ki. Esélyesen ezt a telet szerintem még sóban fürödve, jéggel itatva, és latyakban áztatva fogja eltölteni a futómű összes alkatrésze, hacsak nem érzem egy kicsike jelét is, hogy nem úgy dolgozik ahogy kellene.

Szóval is miért ne lenne érdemes egyszerre cserélni az összeset? :)

#1 Ha használt klímakompresszort veszel, egyszer azt is ugyanúgy fel kell újítani, kicserélni, tölteni. Ugyanott vagy. Azzal a kivétellel, hogy szétszerelt állapotában az állás többet árt neki, mint rendszerbe téve. Megéri egy újabb időzített bombát beletenni egy 10+ éves autóba? Generátor ugyan ez. Ezt is meg lehet csinálni okosban, hogy éppen működjön, de hosszútávon az lesz a drága megoldás, hacsak nem eladni akarod.

#2 Olvasd a topicot figyelmesebben, és találsz egy nagyon ügyes szerelőt. ;)

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#60970) shifty! válasza Xantomas (#60969) üzenetére


shifty!
senior tag

Köszönöm a válaszokat :)

Nem tudtam, hogy az ügyes szerelő is BP-i illetékességű :))

Nyilvánvalóan nem az a cél, hogy rövid időn belül újra cserélni kelljen a generátort &/ klímakompresszort, csupán a tapasztalatokra voltam kiváncsi. De persze biztos hogy van olyan, akinek a használt elfutott 3+ évig, és van olyan, aki fél év után dobhatta ki, jogos a felvetés.

A futómű felújításánál nálam sajnos a költséghatékonyságot is figyelembe kellett venni, mert időközbne benézett egy kettőstömegű+kuplungtárcsa+kinyomócsapágy szentháromság csere is, ami nem esett jól a bukszámnak... ha tehetem, én is egyszerre megyek neki az alkatrészcseréknek.

Eszembe jutott még egy, hátha megvan a tudásmag hozzá: ugyanezen motorkódhoz vízérzékelős, vagy anélküli üzemanyagszűrő szükséges? Valeo bevált ennél a tételnél?

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

(#60971) pubos válasza mycso (#60965) üzenetére


pubos
tag

Ez a téma engem is érdekel. :D
Nekem többen tanácsolták hogy omv a legjobb.eddig ott is tankoltam próbáltam a maxmotiont is.Nekem ez utóbbi nem igen jött be.Jót nem tapasztaltam,max annyit hangosabb lett tőle a motor.(1.5dci)
Nagyon húzok a shell felé de arról meg nem sok jót hallani itt a környéken.Bár érdekes mód a shell kút mindig tele az omv meg ha mentem max egy autó vagy egy se ált.( Ez azért érdekes nem) :D

[ Szerkesztve ]

(#60972) Xantomas válasza pubos (#60971) üzenetére


Xantomas
őstag

Konkrétan, az Örsön, az Árkád 2 aljában levő Shell kúton átlag 10 Ft-tal olcsóbb a gázolaj mint a környéken bárhol, még az AVIA alá is bemennek, mégis, alig állnak ott autók. Nagy átlagban azt is el lehet mondani, hogy a kerepesi Auchan árai környékén mozog, amit a mai napig nem értek. Valószínűleg rossz helyen van, kicsi a forgalma, ezért kisebb árréssel is dolgoznak.

1.9 dCi-be nem jöttem rá a mai napig, hogy mit szeret, és mit nem. Mindennel dízel hangja van, a FAP miatt meg nem látom, hogy mivel kormol jobban /kevésbé, a szelepszárakat meg nem látni mennyire vonja be lepedékkel, a motorolaj meg mindig kb fekete, már olajcsere után. Hát, nem benzin, ez van.

Prémium Mollal fülre halkabb, de ha ásítok egyet, akkor utána ugyan olyan. Egyszer anno Nagykanizsánál MP-nél mint kiderült, biodízelt tankoltam, azzal volt a leghalkabb, legbarátságosabb a Horvát tengerpart felé, mikor
pedig megismételtem Szlovénia felé akkor már nem produkálta ugyan ezt, de nem is volt a blokkon, hogy "bio diesel". Így egy év után. 2 teletank normál gázolaj után egy teletank prémium megy bele, a jobb lelkiismeret miatt, hogy az állítólagos lerakódások lejöjjenek, meg a részecskeszűrő jobban tisztuljon, de... passz. A Xadónak tényeg volt hatása, más adalékokkal nem kísérletezgetek.

(#60970) shiftyhungar
Az nekem is befigyel lassan. Lélekben felkészültem, bukszával is, nah, azt most elviszi az msc tandíja, szóval jön a rettegés, vagy a költségátcsoportosítás, priorozálás.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#60973) pubos válasza Xantomas (#60972) üzenetére


pubos
tag

Na akkor holnap kap egy kis prémiumot ez is. Még jó hogy megint drágult. :)
Xado-nál melyik jött be mi az ami észrevehető változás volt.

(#60974) rob210 válasza shifty! (#60970) üzenetére


rob210
Topikgazda

vízérzékelős filtron, vagy purflux.
De vásárlás előtt érdemes ránézni, hogy valóban milyen kell.
Hátsó hídszilenthez szilent ki be helyező kell.

Renault power

(#60975) Xantomas válasza pubos (#60973) üzenetére


Xantomas
őstag

Stage1, mind motorba, mind váltóba. Ijesztően hirtelen, és gyorsan eltolja a motor, és a váltó hangját csendesebb irányba, de csak a legelső kezeléskor.
Esélyesen ez is csak azért jön ki fülre ennyire, mert hallod a motort járni egy ideig, míg üzemmeleg lesz, utána beletöltöd bekeverve, majd beülsz, indítod, és ahogy keveredik el a motorban, és ugye vonja be az alkatrészeket, hirtelen, nagyon gyorsan elkezd megváltozni a hangja. Utána semmi különleges, füllel észrevehető.
Az ujjal sercegtetéses tesztet szoktam csinálni, hogy milyen messziről hallom azt, hogy a mutató, és hüvelykujjam dörzsölöm, de ez is csak szubjektív.

Állítólag jót tesz neki, de gyakorlatilag hallottam már olyan véleményt is, hogy könnyebben eldugulhatnak az olajjáratok, nem tudja annyira megtartani a fém alkatrészek felülete az olajat, így hidegen jobban kophat tőle a motor, meg elveszíti az olaj a lebegő szennyeződés megtartó képességét, és könnyebben kicsapódik a koksz a hidegebb helyeken.

Van ellene, és mellette érv bőven.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#60976) Stylewars_kp válasza mycso (#60965) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

:R átbogarászom őket. :R

(#60977) #47205632 válasza mycso (#60965) üzenetére


#47205632
törölt tag

Látom ott is terjed a kommentekben az ökörség (igaz két éves), hogy kétütemű olajat öntögetnek a tankba, hogy "kennye" az alkatrészeket mer az úgy jó'. Ezzel a baromsággal már pár fórumon összefutottam, az ilyen alapvető hülyeségek soha nem kopnak ki az emberiségből az is biztos....

(#60978) #47205632


#47205632
törölt tag

[link]

:DD

[ Szerkesztve ]

(#60979) Stylewars_kp válasza #47205632 (#60977) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Ezt már mondta nekem is több szerelő. Eddig még nem mertem kipróbálni. :U

(#60980) #47205632 válasza Stylewars_kp (#60979) üzenetére


#47205632
törölt tag

Nem is kell, egy tankba az egy deci semmit se ér, ha meg bekevered rendes 50-es keverékre akkor lerakódik mindenhova, katalizátort kinyírja... Elmennek csillió Km-t a dízelek és benzinesek is kétütemű olaj nélkül, a szerelés és motorvédelem nem itt kezdődik. Az ilyeneket akik csinálják szerintem az évi tízezret se futják meg, motorolajból is maximum középkategóriát raknak bele, de a netes hülyeségektől várnak csodát meg fontos nekik az élettartam.

(#60981) orosziem81 válasza rob210 (#60974) üzenetére


orosziem81
tag

Sziasztok!

A Robi által mutatott készlet meg van valakinek???

[ Szerkesztve ]

(#60982) Josi válasza orosziem81 (#60981) üzenetére


Josi
aktív tag

Robinak biztos. :)
Nem hiszem, hogy átlag autós 50-100 ezer ft értékű célszerszámot venne magának. :D

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#60983) Gaaabeeesz


Gaaabeeesz
aktív tag

Sziasztok!
Van egy 2-es magane kombi (1.9D).
Tegnap este leragadtam vele, kormanyzar blokkolas miatt.
Ma reggel valahogy sikerult elindulni vele, leparkoltam a ház elott, es azota megint nem tudom elinsulni.
Nem kap gyujtast, csak dobálja a szerviz feliratot, es a kormanyzar hibát!

Van erre valami ideiglenes megoldás, hogy trailer nelkul el tudjam vinni szerelohoz?
Koszi elore is

Üdv, Gabesz

(#60984) rob210 válasza Gaaabeeesz (#60983) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha kibontid a jormányzárat és leveszed a csatlakozót örökre reteszel, így ezt ne tedd!!!
Amikor oldva volt akkor kellett volna levenni az egész zárat.
Magyarán egy kormány burkolat lebontás és egy türelmes játék előtt állsz amíg nem old ki addig nem fogsz tudni mit csinálni.
Olyanhoz vidd aki látott már ilyet, különben nagyon drága lesz a javítás.
Érdemes egy diagra tenni és törölgetni a hibakódot akkor egyszerűbben lehet oldani a zárat.
Ha rákeresel rengeteg infó van a II es elektromos kormányzárról.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#60985) ΞΔGLΞ válasza Xantomas (#60975) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

gyakorlatilag hallottam ...amit az illető elméletileg hallott a Piri nénje szomszédjának a régi szobatársától...

De egyébként bárki mondta, egy nagy bullshit a hozzáértése. Legalább 300 ezret raktam a gépbe, ami csak xado és más semmi. Még a turbó melletti olajpárának is nyoma veszett 5-10 ezer után...Olyan bivalyerős és csendes most is, mint új korában sem, mikor kigördültem a szalonból. Régen én is azt hittem, hogy ezek baromságok, lehet, hogy van ilyen, de xadoék valamit k...ra tudnak, amit más nem! :)

(#60986) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

OMW.ről már leírtam a véleményem, beletankolok és érezhetően a motor legszívesebben kiokádná a prémiumnak nevezett kotyvalékukat. Mol és shell premium keverve/felváltva, azt szereti nagyon az 2.0 dci-m, pluszban televágom egy mannol ilyennel, mielőtt tele nyomom, valami kegyetlen büdös ez a lötty egyébként, ha a kezedre rámegy, érezni fogod elég sokáig hiába mosod meg...Szóval, a motorom tök csendes, bent ülve, járni is alig hallani szinte dízel létére.

[ Szerkesztve ]

(#60987) Gaaabeeesz válasza rob210 (#60984) üzenetére


Gaaabeeesz
aktív tag

Es hogyan probalkozzam?
Probaltam kis mozgasokkal a kormany keréken, es inditgatni, jobbra is es balra is.
A magassagballitassal is probalkoztam.
De egyelore semmire sem mentem.
Megemelni az elejet? Esetleg meghuzni a kerekeket?

[ Szerkesztve ]

Üdv, Gabesz

(#60988) gixxergabi válasza ΞΔGLΞ (#60986) üzenetére


gixxergabi
senior tag

Nemhiába a kép alatt : A termékkel gyakran együtt vásárolt cikkek: egy kesztyű :DDD

(#60989) mycso válasza ΞΔGLΞ (#60985) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Én igazából egy dolog miatt nem tudom ezeket a plusz adalékolós dolgokat feltétel nélkül elhinni, hogy csodaszerek és asszem ez elgondolkodtató.

Nálunk munkahelyen vannak 100milliós, vagy akár milliárdos gépek, amikbe az előírt gyári ajánlás alapján történik olajcsere az előírt olajra és pont.

Ha valami kopás, meghibásodás előjön, akkor jön a milliós nagyságrendű javítás. Márpedig ez évente be is esik, mert mondhatni extrém módon vannak használva, vagy legalább is a max teljesítményük környékén.

Bármilyen hihetetlen, de még egyik mérnök sem dobta be, hogy ne fizessünk milliós karbantartásokat, inkább vegyünk 3.000Ft-ért egy gélt, amitől minden patent lesz évekig...valószínűleg nem véletlenül.

mod.: a megane-ba használtam én is xado-t. Egy biztos, hogy csendesebb simább járású lett a motor, viszont más pozitívumot én nem tudok említeni.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#60990) ΞΔGLΞ válasza mycso (#60989) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

csendesebb simább járású lett a motor...

Biztos azért, mert rosszat tettél neki. Nem is értem ezt az érvet, de akkor ne használd.
A munkahelyeden meg nem tudom milyen gépek vannak, de ott ha szarrá megy valami, akkor meg lesz javítva, függetlenül attól, hogy valami jót, jobbat, vagy még jobbat tenne neki, mert van rá pénz, nyilván. Most nem a xado-ról van szó. Engem meggyőzött, de hamarosan úgy sem érdekel már ez a része, hogy egy dízelnek mi a legjobb. Csendet és sima suhanást akarok még ezeken az utakon is... :)
----------

(#60988) gixxergabi

Az a kesztyű egyébként ajándék, nem az adalék büdössége ellen van, de én is kesztyűben fogom és töltöm be már, ráadásul amennyit én rendeltem már a kauffer-tól, lassan konyítanék egy kesztyű boltot. :-D

(#60991) rob210 válasza Gaaabeeesz (#60987) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha nincs diagid akkor max egy aksi saru le fel aminkedvezöbb helyzetbe hozhat.
A hibakód ami igaziból blokkol mindent.
Mérmint az, hogy a fedcomp tilt.

Renault power

(#60992) #47205632 válasza mycso (#60989) üzenetére


#47205632
törölt tag

Ezek a csodaadalékok döglött motor vergődésének enyhítésére vannak. Jó motorba minek is kéne? Legfeljebb zajcsillapításnak, de az megint más téma, ott tényleges hallható hatása van és működik is.

[ Szerkesztve ]

(#60993) Gaaabeeesz válasza rob210 (#60991) üzenetére


Gaaabeeesz
aktív tag

Igen ez benne van a tervben, csak nem volt nalam kulcs.
Egyelore marad a helyen, mert nem érek tovabb ra baszakodni vele.

Üdv, Gabesz

(#60994) rob210 válasza #47205632 (#60992) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én ezen már nem vitázom, aki hisz benne hisz benne aki nem nem ;)

Renault power

(#60995) #47205632 válasza rob210 (#60994) üzenetére


#47205632
törölt tag

De te szerelő vagy gyakorlati tapasztalattal és a bölcsesség által felruházott hatalommal. :DDD

-Jó motorba nem öntögetjük, mert minek. Abba jó olaj kell, meg normális szerelő/normális tulaj.
-Rossz motorba mehet vagy javít rajta vagy nem, pár ezrest megér. Egy lötyögő főtengelycsapágyat, kikopott hidrotőkét meg miliméteres árkokat nem fog megjavítani, de öregedéssel járó normális kopásokon segít, pici kompresszió, kis olajfogyasztás csökkenés, enyhe hirdotőke kattogáson is segíthet, a kikopás mértékétől függ. Nem lefizetett Youtube videók is ezt támasztják alá, erre valóak, ezt tudják is.
-Szélsőséges felhasználási mód ahol már a jó olaj önmagában nem elég, oda szintén kell.

(#60996) ΞΔGLΞ válasza #47205632 (#60995) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

-Rossz motorba mehet vagy javít rajta vagy nem, pár ezrest megér.

Legalább hülyeséget ne terjessz, főleg annak tükrében, hogy ezek szerint sosem használtad.

-----------------------

(#60994) rob210

De innentől én is letojom ezt a részét, szerencsére az én motorom még jobb lett tőle, pedig nem volt sosem szar, sőt. Írom ezt úgy, hogy sosem hittem az ilyenekben...

[ Szerkesztve ]

(#60997) forceberg


forceberg
veterán

Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot...

:))

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#60998) #47205632 válasza ΞΔGLΞ (#60996) üzenetére


#47205632
törölt tag

A te tapasztalatodból hadd ne induljak már ki kérlek, ennyi erővel a te tapasztalatod se ér semmit és hülyeség. Szélsőséges a felhasználási mód és egy darab az autó. Ebből mit vonjak le? Majd ha meghajt valaki 6 másik Lagunat fél millióval Xadoval és nélküle és megvannak az eredmények akkor vonhatunk le belőle. Egyáltalán nem biztos, hogy a Xado tartotta össze a kocsit, attól hogy csendesebb lett és megszűnt az olajpára (ami alapból eleve normális).
Hanyagoljuk is, mert nem fogok rá válaszolni, Robi meg úgy is törli a picsába.

(#60999) ΞΔGLΞ válasza #47205632 (#60998) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Akkor ne indulj ki, de ne terjessz hülyeséget sem, főleg, ha nem használtad, én ezt írtam. Szövegértelmezés... :-D

[ Szerkesztve ]

(#61000) NdrewSunix


NdrewSunix
senior tag

Sziasztok!

Most hogy a főtengely szíjtárcsa csere lezajlott az ékszíjjal egyetemben ami középen hosszába már szakadt volt, újabb kérdésem lenne. ( Mindez kb. 60 EFt volt, ez reális?)

Tehát a fő kérdésem ,hogy szeretném a Scenic 2 légkondiját tisztítani. A nyáron már kettő bombát elhasználtam, de ezek nagyon ideiglenes megoldásnak tűnnek nekem. Nem használom minden nap a kocsit, így egy hét állás után már büdös megint a klíma. Van itthon habom, mert a lakás mobil klímához azt használom.
Gondoltam kipróbálnám a kocsihoz is, de nem tudom hol találom meg a hőcserélőt, hogy ráfújhassam.

Köszi előre is a segítséget.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.