Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Xantomas
őstag
A kulcsszó Xado
Ha olajcsere elott vagy, akkor vagy megveszed a bekevert olajat (egy 4 es egy 1 literes flakon kell), vagy megveszed az 4,9 literhez olajhoz való stage 1 gépmennyiséget.
Igazából ha jó minőségű olajat veszel, ugyan ott vagy árban.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
ilyenezalaci
tag
Sziasztok! Mintha úgy olvastam volna itt korábban, hogy van valakinek spec forrása gyári Renault alkatrészekre. Megköszönném az elérhetőségét, mert egy olyan alkatrészre lenne szüksége egy ismerősnek (váltóelektronika), ami a márkaszervízben 400 ezer ft. A lengyel allegro.pl oldalon van százakármennyiért, de nem nagyon megy a nyelv. 3 nem is nagyon szállítanak ide úgy tudom.
xuldar
őstag
5L-es Motul 8100 X-cess lesz, csak nem mindegy, hogy mihez és mikor kell önteni a cuccot.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
(#60304) molnarpeter válasza ilyenezalaci (#60302) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Be tudnád linkelni a lengyel dolgot?
(#60305) ilyenezalaci válasza molnarpeter (#60304) üzenetére
ilyenezalaci
tag
https://allegro.pl/clio-iv-1-2tce-wybierak-biegow-automat-a2c30743000-i6698277299.html
rob210
Topikgazda
rob210
Topikgazda
Őket hívd fel, ami nincs a webshopban azt is be tudják szerezni az esetek 98%-ban, bár ez egy igen fiatal és igen beteg konstrukció, lehet ebben nem fognak tudni segíteni.
Ezt a típust én nem is szerelem, egy nagy katyvasz az egész
Renault power
(#60308) LamerGyuri válasza ilyenezalaci (#60302) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
Én már vettem Allegro-n rönyó cuccot. Érdemes ráírni az eladókra; jó részük beszél angolul, és át tudja állítani csak neked megvehetőre a hirdetést. Nyilván a postaköltség magasabb lesz, de nekem még úgy is jócskán megérte.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Shamat
aktív tag
Ilyet keresek a Lagunámhoz. Hol találhatok illetve milyen névvel keressem?
3.0 V6 2001
Előre is köszönöm!
DEAD LIKE ME
M@rdel
őstag
Sziasztok,
Régebben érdeklődtem a kormány összekötő rúd cseréről, ezen szerencsére már túl vagyok, könnyebb volt mint gondoltam.
Kapott az autó még vezérlés cserét, szelep beállítást, új gumikat, lámpa polírt, motor és sebváltó olaj is a garázsban van.
És kapott még bevonatolt Textar féktárcsákat.
Viszont az előző tárcsa leszerelésénél az egyik M8 tárcsa rögzítő csavar nem nagyon akart kijönni, csavarlazító, melegítés, kopogtatás,csavar kiszedő sem segített.
A vége fúrás lett, a menetett annyira rendbe tudtam hozni, hogy most új csavarral lehúztam, de nem bízom benne!
Szerintem a terhelés a kerékcsavarokon van, de nyugodtabb lennék ha ez is rendben lenne!
Arra gondoltam, ha találnék ilyen M10 csavart akkor átvágnám arra.
Véleményeteket kérem!
rob210
Topikgazda
Semmi jelentősége a csavarnak, az csak azért van ott, hogy amikor teszed fel a kereket ne forogjon el a tárcsa az agyon és ne kelljen tekergetni, könnyű legyen felrakni a kereket.
Renault power
M@rdel
őstag
Köszönöm!
xuldar
őstag
Köszönöm. Verylube-ot nem fogok használni, mert szívómotoros autóm van, de a másikat kipróbálom. Mi a különbség az 1 Stage és az EX120 között? A leírás szerint ugyanazt teszi, de az adagolásuk és az áruk is más.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
laslie92
senior tag
Sziasztok. SZeretném megtudni hátha van valakinek valami ötlete. Van egy Renault Megane 2 -sem 1.5 DCI 82LE 2003-as évjárat. Az autó hidegen melegen pöcre indúl. Mosdtanában észre vettem,hogy hírtelen gyorsításnál néha Injection faul. Utána rá jöttem,hogy csak akkor csinálja ha meleg a motor és több 10 km-t megtettem vele. Hidegen semmi probléma. Ami viszont zavar "hidegen" megvan az erő is de utána mint ha elfogyna belőle. Nem tudom,hogy az EGR szelep okozhatja-e ,de levettem a csövet és olajos volt és ahogy benyúltam újjal van bene valami fekete trutymó. Lehet,hogy nem nyit vagy zár az EGR? Nagyon örülnék ha lenne itt egy szerelő kolega aki tudna javasolni valamit. Esetleg Miskolc vagy Eger környékén rá tudna nézni az autómra. Mert sajnos akinél voltam ezzel a híbával azt mondta,hogy semmi baja meg ne előzgessek vele mert ez a kocsi nem arra való
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
rob210
Topikgazda
Mi a baj a szívómotor kontra Verylubbal?
(csak azért kérdezem, mert én azt használom, azt is. )
Az 1 stage csak egyszeri foglalkozást igényel, belenoymod azt jólvan, következő olajcseréig.
A másikat ugye adagolni kell, mert nem egyszerre megy bele.
Én az 1 staget még sosem használtam erről nem tudok nyilatkozni, a másik viszont jelentősen tud segíteni kopott alkatrészek esetén. Van motorhoz, szervóhoz, váltóhoz.
Gyakorlati példa a szervószivattyúm. Amit már leírtam itt, hogy 4 éve cserélni kellett volna a szervíz szerint és valóban vonyított már, bexadóztam és azóta is kussban teszi a dolgát. 300km alatt megjavult.
Illetve skoda fabiában, a hengerek kompressziója igen gyalázatos volt 11.2, 11.6, 11.1, 11.7
kezelés után 11.6, 11.7, 11.6, 11.8
12 bar lenne a gyári.
Renault power
rob210
Topikgazda
Le kell venni a turbó levegő hűtőt és megnézni mennyi olaj van benne.
Illetve kitakarítani az EGR-t.
Kell egy diag és élő adatban megnézni, hogy melegen miért nem épül fel a turbónyomás.
Renault power
rsf
senior tag
Na nekifogok az Android auto aktiválásnak a kocsimon.... Megane3 Rlink1
Jövök vissza majd beszámolni.
Üdv.
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
molnarpeter
nagyúr
rsf
senior tag
ilyenezalaci
tag
Rendben, köszi.
(#60321) ilyenezalaci válasza LamerGyuri (#60308) üzenetére
ilyenezalaci
tag
Köszi, továbbítom az ismerős tulajnak az infót.
ilyenezalaci
tag
Az árak jóval szimpatikusabbak, mint a márkaszervízben.
laslie92
senior tag
Levettem egyáltalán nem volt olajos a cső. De viszont a szelepet nem tudtam levenni nem férek hozzá bár nem is vagyok autószerelő . Ha mennék vele vag 2-300km-er akkor nem pucolná ki magát? Vagy kárt is tennék benne?
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
rob210
Topikgazda
Egrt az nem pucolja ki, ha már lekokszolt.
Renault power
polonic
félisten
Ha kiveszem az akkut, akkor az auto elfelejt mindent.
Mi az a minden?
Meg mit kell csinálni, ha visszarakom az akkut, hogy újratanítsam az autónak a dolgokat?
Robbal beszéltük ezt a múltkor, de jól elfelejtettem. Mert keretben sem voltam, nemhogy képben.
forceberg
veterán
Van egy ugyanilyen verdám, csak csapott hátú.
Az EGR-t első alkalommal nekem is úgy kellett kiütlegelnem a helyéről. Akkor legalább 200e volt már benne.
Már nem emlékszem a pontos sorrendre, de lehet, hogy előtte le kell venni a pipacsövet.
Az EGR-t 3 csavar tartja. Hány km van benne/ mióta van nálad? Akár a csúcsokra is érdemes lehet ránézni, a hírhedt Delphi rendszer, mondjuk nekem 350e-nél még eredetiek.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
laslie92
senior tag
190 ezer van benne
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
rob210
Topikgazda
Ablakokat kell betanítanod.
1 perc az egész.
Szakaszosan fog menni, de le kell játszani az ablakot teljesen és a kapcsolót lent tartani 3-5mp-ig.
Illetve a gyári fejegység kódja kell.
Renault power
polonic
félisten
Ez tényleg nem nagy dolog.
Viszont a kódot azt hol tálalom? És azt majd még kell adni a visszaszerelés után első bekapcsoláskor?
Lehet, hogy kéne egy akkuőr.
opti06
aktív tag
Sziasztok!
Két év után végre meg lett csinálva klíma, (kompresszor tömszelence csere)
töltés stb..
töltés után hazajöttem kb. 20km hibamentesen kocsi leállít, utána indításnál viszont már világít a STOP és akku jel..
elvileg nem lehetne köze a klímához, csak teljessség képe végett írtam le.
Probléma:
Generátor nem tölt.
fesz szabályzó működik, szénkefék jók, tisztítva.
tavaly volt felújítva pálya csapágy stb...
test van.
mi lehet a gond? netán nem kapja meg a jelet, hogy menne a kocsi?
jövő héten tudom csak elvinni villamosságihoz generátort megnézze rendesen, de nem hiszem el, hogy azzal lenne baj.
clio ii bosch generátor
#47205632
törölt tag
[link]
Van amit a Megane sem bír ki, bár a családot megvédte, lehet az idős sofőrnél más volt a probléma és egy fiatalabb túlélte volna. Nem látom viszont az oldallégzsákok kinyílását, pedig ezekbe alaptartozék mindbe. Viszont senki nem ellenőrizteti soha az is fix, egy 16-20 éves kocsinál pláne.
opti06
aktív tag
rob210
Topikgazda
Ha most lett megcsinálva a klíma akkor nézd meg, hogy a generátor tölt-e, egy egyszerű multiméterrel.
Illetve az első az, hogy nézd meg forog-e.
Ha nem akkor azonnal állitsd le a kocsit, mert szétszakadt a főtengelyszíjjtárcsa.
Egyébb esetekben generátor felújítás.
Renault power
Shamat
aktív tag
Ebben tud segíteni valaki? Az egyik szára leszakadt és most úgy sziszeg a gépes, mint egy kompresszor.
DEAD LIKE ME
Jaded
senior tag
Szia!
1.5dci-hez is ajánlod? Most Motul x-cess 8100 van benne, de annyira nem győzött meg (ez az első alkalom). 104e km van benne, a “hírhedt” 106LE-s.
Ha igen, melyiket?
Renault Megane IV Limited
kisgyerek85
senior tag
Az okat tudjuk mar,hogy miert ment at a szembejovo savba? En szaj utjan annyit hallottam,hogy elozott elvileg, harom gyerkoccel a hata mogott. Napi szinten hasznalom ezt az utszakaszt, valami katasztrofa....60as tablanal sokaknal az se eleg ha 80al megyunk.
forceberg
veterán
A M0 déli szakaszát elkezdték lezárni, 60-as táblák kerültek ki, 74-re szoktam állítani a tempomatot, még a kamionok is tolnak.
Ausztriában a pályán, ahol 80-as tábla van, ott 90-re állítottam a tempomatot, de néha kínos érzés volt, hogy mindenkit megelőztem... (bár elvileg ott bizonyos helyeken nagy a bünti..)
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
kisgyerek85
senior tag
Multkor hazafele menet M3-M0 felol a STOP tablanal beengedek egy autot (ugye itt kabe mindenki beenged egyet,nem is ezen van a hangsuly) gondolom az elottem levo belotte a tempomatot olyan 70-re, ő lett vegul a sorvezeto,mert elotte mar senki se volt, Sződnèl kint van a 40es tabla,visszabbvett a tempobol,latom mogottunk hosszu sor na es ekkor jott az,hogy egy par embernek eldurrant az agya es elozgetesbe kezdtek. En ugy voltam,h kivarom (amugy is csak nagyon indokolt esetben elozok zarovonalon) max majd Radnal ahol lehet mar elozni,mert ketsavos lesz akkor letolom,de nem volt ra szuksegem,mert beallt olyan 100-105 koze
Amugy jo megfigyelni ekezet,hogy ha te szepen betartasz mindent, akkor masoknak,hogy eldurran az agyuk.
forceberg
veterán
Ez az, hogy igazából én sem tartom be, mert +14-re állítom a tempomatot... de ez sokaknak kevés.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
(#60341) molnarpeter válasza kisgyerek85 (#60339) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Mostanában jöttem arra óvatosan, több helyen írt rendőri jelenlétet vagy trafit waze és 'hunter, de végülis nem volt semmi (de azon a 2 percen nem múlik). Előtte M0 meg koccanás volt a dugóban
[ Szerkesztve ]
(#60342) kisgyerek85 válasza molnarpeter (#60341) üzenetére
kisgyerek85
senior tag
Mióta felújítanak azóta nem volt trafizó rendőr, sőt rendőr jelenlét sem. Egyedül annyi, hogy a véda át van állítva 60km/h sebességre, az alatt be kell tartani, mert többektől lehetett hallani, hogy beleszaladtak miután lezárták Fót /Dunakeszitől a 2 sávot és korlátozták a sebességet 60-ra.
(#60343) LamerGyuri válasza kisgyerek85 (#60339) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
A szabályok betartásától durran el az emberek agya? Érdekes ezt olvasni...
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
forceberg
veterán
A 0-áson próbálj meg 80-85-tel menni, csak úgy tolnak majd le a nyergesek, amiknek 70 lenne a megengedett...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Megnézem reggel a gyári számát, úgy könnyebb lesz.
Renault power
Xantomas
őstag
Ilyen az, vannak akik nem képesek elfogadni, hogy vannak társadalmilag elfogadott szabályok, és nem az ő érdekében működik a világ.
Sőt, van amikor a 60-as táblánál, záróvonalnál melléd jön, lehúzza az ablakot, és úgy üvölt át, mert valaki fel merészeli őt tartani. Nagyon nehéz kibírni, hogy ne szóljak ilyenkor vissza. Ha igen, és megelőz, akkor jönnek a büntetőfékezések, a ködzáró fény használata, ha meg nem előz meg, akkor felkapcsolja a refit, és tükrön keresztül szándékosan elvakít, és hasonlók.
Mióta megvan a CC, ezek száma erősen megnövekedett. A havi 2-3 pszicho-szociopata megvan.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
diablo1984
veterán
Főleg próbálj meg a közèpső vagy belső sávban annyival menni, komolyan mondom tragèdia. A másik tragèdia, mikor más mondja meg, hogy mit lehet vagy mit nem! Mondom èn úgy, hogy 10 èvig teherautóztam(máig nèha vezetnem kell), komolyan a 3 sávos nulláson tragèdia amit a sètakocsikázósok tartanak, ők ráèrnek, a tachográfosok nem....
#47205632
törölt tag
Ó, pedig ez alap dolog, nem vagyunk egy svéd szinten, hogy +1-nél már húzzák a szájukat... Legnagyobb problémája a magyarnak a sebességhatárokkal van, meg azokkal akik be akarják tartani, már azzal is aki csak nagyjából felülről karcolva. Jó persze követési távolságot meg jobbra tartást, jobbkezet, tükröt, indexet, cipzárt sem ismeri, de legagresszívebben a sebességhatár betartására reagálnak. Alapvető forgalmi helyzeteket sem képesen nyugodtan kezelni, ha az lassul.
A magyar autós stresszes, nyugtalan, feszült, idegbeteg, a családi/munkahelyi elnyomásokat, frusztrációt mind kiadja a környezetére és autós társaira és ezzel nyugtatja magát, ennek legalapabb módszere a nyomom a gázt és anyázok, tolok le mindenki.
Persze nem mindenki ilyen, de sokan. Vannak akik szépen betartják a szabályokat, meg vannak akik totyognak, ezek is sokan vannak. Elég vegyes a felhozatal, ez egy multifunkciós jól figyelő és alkalmazkodó autós társadalmat igényelne. Na hát az itthoni ember nem ilyen...
Ráadásul világszinten nálunk is a legmagasabbak között vannak az engedélyezett sebességhatárok (90/130) és a sebességtúllépések büntetése is a leglazábbak között van (105/150). Ehhez képest még van akinek ez sem elég...
Bass
addikt
Sziasztok clio 2-m hatul elkezdett szorakozni,ha indexelek a helyzetjelzovel felvaltva villog,a hatso testkabeleket mar leszedtem megcsiszoltam habar mint ha uj lett volna,semmi rozsda. Hol fordulhat elo meg hiba ami ezt okozhatja?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD