Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
alázógyík
őstag
3 hsz.-al alattad?
nünüke1975
aktív tag
Köszi nem tudtam hogy az fehérfenyű
alázógyík
őstag
Itt megtudod nézni, melyik izzó k.b. mennyire sárga/fehér.
Xantomas
őstag
és
(#61099) Gaaabeeesz
ment PM.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Xantomas
őstag
Jelenleg egy Philips H7 WhiteVision +60% 12972WHVSM szettet tettem be, ugyanolyan színű W5W helyzetjelzővel, meg Philips H1 WhiteVision +60% 12258WHVSM a távolságihoz.
A hideg fehértől messze van, de tény, hogy "fehérebb" mint a korábbi GE izzóik, annyira erős fénye sincs mint amennyire jó fénye volt a belepróbált offroad Narvának, de barátibb az ára mint a túlhypeolt Night Breakernek, plusz nem az van, hogy minden betett izzónak más a színhőmérséklete.
10 év után azért a foncsor sincs tökéletes, és tiszta állapotban, mert mikor benyúltam egy meghajlított fogpiszkálóval, hogy azzal letöröljem, kb fekete volt utána, de jól megtisztítani, nem lehet roncsolás nélkül szétszedve a gyári első fényszórókat.
Ami best buy az izzók között, ár/érték arányban, az az Aldiban néha kapható emelt fényű, anyagában kékesebbre színezett búrájú, ezüst "kupakos" H7-es, kemény műanyag tokos izzó. 2000 Ft, és elég sokáig mennek.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
FRENK1988
veterán
Scenic I jobb első sár védő "lemez levetele hogy megy? Ugy nez ki az ablak mosó csövek eddig birtak
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
Miért akarod levenni?
Leveszeed a jobb első kereket meg a dobbetétet és ott van a tartály a csövekkel.
Renault power
FRENK1988
veterán
Az ablaktörlő folyadék a spricnin alig jön viszont a kerek előtt eleg sok kifolyt. Szóval csivet szeretnénk cserélni faterral
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
rob210
Topikgazda
FRENK1988
veterán
Hűha. Tényleg nem két perc 😀. Köszönöm az otletet
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Josi
aktív tag
Ha a kerék előtt folyik akkor az nem a cső lesz.
A cső a kerék mögött van és megy rá a szivattyúra.
Lehet, hogy kilyukadt a tartályod.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
Soha hangsúlyozom, soha nem találkoztam még lukas tartállyal. A motornál lévő tömítődugó dug elöregedni és akkor folyik ott a keréknél.
Renault power
szapor_v
csendes tag
Sziasztok!
Van a húgomnak egy Renault clio 2 2006 1.5 dci K9K autója, hidegen melegen jól indul kb. 70e km van benne.. Szólt, hogy menet közben fel fel villan a piros stop lámpa a műszerfal közepén... De ez a villogás érdekes, hol halványabban, hol erősebben világít-villog. Van egy delphis diagom amivel megnéztem és semmi hibát nem mutatott. Test, kontakt hiba lenne valahol?
Viszont egy kicsit nézelődtem és a következőket vettem észre: alapjáraton eléggé remeg a motor, belül nem érezni (lehet normális, nem tudom), járó motornál ha leveszem az olajsapkát akkor ütememesen nyomja a "levegőt", az adagolótól az üzemanyag szűrő felé mennek a buborékok, hol kisebb hol elég méretes, többi csőben nem láttam egy kicsit sem. Aki jól ismeri a tipust és találkozott már az említett "problémákkal", tudja mi a gond kérem segítsen.
Köszönöm!
diablo1984
veterán
Szia
töltés jó a kocsiban? mérjétek meg fordulaton is, hátha csak az szarozik....
szapor_v
csendes tag
Mérni nem mértem, de akkor majd ezt meg fogom nézni.
Köszi a tippet!
Mágus2
Közösségépítő
Olajnyomás van, fékfolyadék nincs a minimumnál?
szapor_v
csendes tag
Olajnyomást hogy tudom megnézni, hogy megfelelő e? Fékfolyadék szint ok.
diablo1984
veterán
olajnyomás ha nincs, azt visszajelzi, valamint mondhatni "más" hangja van a motornak az elégtelen kenéstől!
szapor_v
csendes tag
Stop lámpán kívül mást nem jelez, a hangja olyan mint volt 1 éve pl., semmi rendellenes zaj.
szapor_v
csendes tag
Esetleg a többi dolog amit írtam, arra valaki?
rob210
Topikgazda
Én előszőr olajat cserélnék egy normális purflux szűrővel.
A remegés sokminden lehet, nem levegős az üzemanyag rendszer?
Sajnos ezeknél típushiba a levegősödés.
Renault power
szapor_v
csendes tag
Olaj nemrég volt cserélve benne, mindig 10-15e között le van cserélve szűrőkkel együtt. Igen annyit ki gugliztam már korábban, hogy szokott levegősödni, de ebben csak az adogolótól a szűrő felé láttam levegőt, a többit is figyeltem jó pár percig, de egy bubit sem láttam. Résolajcsőnél is levegősödhet? Remegésnél a csúcsokra gondolnék, de füst nincs és az ereje sem ment el.
kalmanchris
tag
Adagoló? Az szerintem nincs benne.
Nem fékezéskor villog, világít?
szapor_v
csendes tag
Igazad van javítom magam, szóval a magasnyomású szivattyútól a szűrő felé menekülnek a buborékok
Mentem vele én is egy kört, és a kézifék visszajelzővel egyidőben villog(rendszertelenül), világít a stop... Hol van a kapcsolója pontosan? Gondolom azzal lesz a baj... Ha gyorsítasz akkor is meg ha fékezel akkor is, teljesen random módon(gondlom a kapcsoló kontakthibája miatt).
szapor_v
csendes tag
Az kimaradt, hogy kb 9. kattanásnál fogja meg az autót, szóval azt is be kell allítanom. Lehet, hogy összefügg a laza kézifékkel a villogás..?
rob210
Topikgazda
A fékfolyadék szintjelzője is lehet ám rossz.
Mert az ugyan ezt csinálja.
Meg a generátor is hol tölt hol nem tölt.
Mindenképpen mérj rá egy multiméterrel.
Renault power
szapor_v
csendes tag
A generátort holnap megmérem. A fékfolyadéknál láttam, hogy a kupakjába van a szintérzékelő, érdemes tisztítgatni, vagy egy az egybe cseréljem? Kontakthibára azt is megnézem, hátha... Köszi az eddigieket!
Josi
aktív tag
Mert én nem nálad voltam vele.
Nekem kilyukadt a tartályom. Ahogy öntöttem bele az ablakmosót, úgy pisilt elől a kerék előtt.
Én nem a beöntőnyílás tömítésénél, és nem a motornál.
Egy bontott tartály megoldotta a problémát.
Ha elől folyat, akkor nem lehet a motortömítés sem, mert hátul van a motor.
[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
polonic
félisten
Lehet, hogy meghülyül az elektronika?
Kiírta tegnap, hogy 1 hátsó öv becsatolva. Senki nem ült hátul. És pár másodperc múlva pedig kikapcsolt a fényszóró aztán kb egyből vissza. Autó módban van mindig.
Korábban meg volt olyan, hogy leparkoltam, leállítottam rendesen gombbal a motort, kuplung benyomva, rakom rükibe a váltót (váltózár miatt), és ekkor egyből visszaindította a motort.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
De mitől lukadt ki?
Komolyan érdekel.
Meg leginkább hol?
Ez nem tud kilukadni, csak mechanikai hatásra.
Az meg ott nem sok érheti, csak ha törik a kocsi, vagy valaki kilukasztja.
Renault power
diablo1984
veterán
lehet kísérteted van!
(#61132) Stylewars_kp válasza diablo1984 (#61131) üzenetére
Stylewars_kp
senior tag
Nem, csak Renault.
Josi
aktív tag
Majd előszedem és megnézem tüzetesen.
Egyszer csak kezdett tócsa lenni a jobb első kerék előtt, ahogy öntöttem bele az ablakmosót.
Kicseréltem bontottra azóta jó.
kb. 17 évet bírt.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
szapor_v
csendes tag
A hiba oka a fékfolyadék tartály szintérzékelőjének a csatlakozásánál volt. Tisztítottam összeraktam és a hiba megszünt. Köszönöm a segítséget.
rob210
Topikgazda
Renault power
rolio1
tag
Sziasztok. Csak olvasgattam eddig, és nálatok láttam hogy ajanlottátok a xadot. Nekem scenic 2 1.5 dCi-m van, 60 lovas. Van benne több, mint 200e km, de igyekszem rendben tartani. Pénteken volt olaj + szűrők cseréje, gondoltam jó alkalom lesz a csodakrém próbájára is.
Eddig nem hittem egyik adalék hatásában sem, de ez! Szó szerint megújult a motor! Simább a járása, több a nyomaték. Eddig a klíma elindítását komolyan megérezte, torpant, ez elmúlt. Hétvégén 200km alatt, mintha kölcsön autóval mentem vna.
Köszi mindenkinek
rob210
Topikgazda
[ Szerkesztve ]
Renault power
rolio1
tag
És azóta a szex is jobb...
rob210
Topikgazda
Na gyerekek.
Egy újabb szépség.
[link]
Amikor a szerelő a légszűrőházat ráerőlteti a szelepfedélre, nem ráilleszti.
Cső kidörzsölve, rendszer levegősödik, indítás nehézkes, kocsiban gázolajszag.
Renault power
zsizsef
senior tag
rob210
Topikgazda
Hő hatására öregedés során képes. (10en pár évesen)
Sajnos ilyenkor csere, mert ott be tud párásodni illetve át is tud húzni.
Renault power
diablo1984
veterán
volt 60 lovas 1,5 dci?
rob210
Topikgazda
Renault power
diablo1984
veterán
82/101 és 86/106lovas, nem? utána jött a 110 lovas generáció tudtommal. Daciáknál már van csodaság, főleg a kisteherautó vonalon asszem dokkert még most is szerelnek 75 lovas 1,5 dci-vel, meg a thalia is volt régen kisebb lóerővel, de az sem 60 csikóval.
rolio1
tag
Valóban, 60 kávé, nem lóerő
rob210
Topikgazda
1.5 dci ből mindegy miről beszélünk, 64 le a létező legkissebb motor. Ez pont thalia ha jól emlékszem.
A 103 Le egyébként kihagytad
[ Szerkesztve ]
Renault power
rsf
senior tag
Nem
Az alap 65 /67 lovas volt. Sima i
A közép 80/82. Kék i
Felül meg a 100/.. Piros i
Most is meg van ez a 3 lépcső.!
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
diablo1984
veterán
volt színjelölés? Én a magane 2/scenic2-es motorválasztékára gondoltam(azokban ez a 2 lépcső volt), a thaliában/clio2-ben tudom, hogy volt gyengébb és a daciákban is, de ezek sosem játszottak fontos szerepet az életemben, megane és scenic vonalon én is gondolkoztam anno, de már elvetettem!
rob210
Topikgazda
2.0 dci
Azt ne vesd el.
Bár már látom, hogy a sötét "vag"úr oldalára álltál.
Das auto, Das füst.
Renault power
diablo1984
veterán
1,5 dci ès megane2/scenic2 viszonylatban írtam, persze szereltèk mèg 1,9 dci-vel is a 2 literes dci-n túl.
Jaja, múlt èv februárja óta boldogítjuk egymást egy skodálatos autóval, dpf-es lassan 7 èves masina, nincs das füst, csak das csalószoftver!
De már egy jó ideje bennem van a "bugi", hogy ezt is le kellene cserèlni egy szívóbenzines autóra, adott esetben egy h astra kombira(az asszonynak a yarisát tavassal cserèltük le egy h astrára, teljesen vállalható technika, eddig semmi csontváz nem esett ki belőle). De egy 1,6 benzin vitarán is gondolkozom, de azoknak mèg annyira magas az áruk, hogy az új sem drágább, de nekem amire használom felesleges új autó, 20-25e km-nèl járna le a garija...
[ Szerkesztve ]