Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61101) alázógyík válasza nünüke1975 (#61100) üzenetére


alázógyík
őstag

3 hsz.-al alattad? :D

(#61102) nünüke1975 válasza alázógyík (#61101) üzenetére


nünüke1975
aktív tag

Köszi nem tudtam hogy az fehérfenyű

(#61103) alázógyík válasza nünüke1975 (#61102) üzenetére


alázógyík
őstag

Itt megtudod nézni, melyik izzó k.b. mennyire sárga/fehér.

(#61104) Xantomas válasza Botigta (#61098) üzenetére


Xantomas
őstag

és
(#61099) Gaaabeeesz
ment PM.

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#61105) Xantomas válasza alázógyík (#61097) üzenetére


Xantomas
őstag

Jelenleg egy Philips H7 WhiteVision +60% 12972WHVSM szettet tettem be, ugyanolyan színű W5W helyzetjelzővel, meg Philips H1 WhiteVision +60% 12258WHVSM a távolságihoz.

A hideg fehértől messze van, de tény, hogy "fehérebb" mint a korábbi GE izzóik, annyira erős fénye sincs mint amennyire jó fénye volt a belepróbált offroad Narvának, de barátibb az ára mint a túlhypeolt Night Breakernek, plusz nem az van, hogy minden betett izzónak más a színhőmérséklete.

10 év után azért a foncsor sincs tökéletes, és tiszta állapotban, mert mikor benyúltam egy meghajlított fogpiszkálóval, hogy azzal letöröljem, kb fekete volt utána, de jól megtisztítani, nem lehet roncsolás nélkül szétszedve a gyári első fényszórókat.

Ami best buy az izzók között, ár/érték arányban, az az Aldiban néha kapható emelt fényű, anyagában kékesebbre színezett búrájú, ezüst "kupakos" H7-es, kemény műanyag tokos izzó. 2000 Ft, és elég sokáig mennek.

[ Szerkesztve ]

"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

(#61106) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Scenic I jobb első sár védő "lemez levetele hogy megy? Ugy nez ki az ablak mosó csövek eddig birtak

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#61107) rob210 válasza FRENK1988 (#61106) üzenetére


rob210
Topikgazda

Miért akarod levenni?
Leveszeed a jobb első kereket meg a dobbetétet és ott van a tartály a csövekkel.

Renault power

(#61108) FRENK1988 válasza rob210 (#61107) üzenetére


FRENK1988
veterán

Az ablaktörlő folyadék a spricnin alig jön viszont a kerek előtt eleg sok kifolyt. Szóval csivet szeretnénk cserélni faterral

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#61109) rob210 válasza FRENK1988 (#61108) üzenetére


rob210
Topikgazda

Értem.
Lehúzod a régi csövet a motorról, hozzászigszalagozod az újat és behúzod a régivel az újat.
Csak a karosszéria átvezetésnél kell óvatosan húzni, hogy át is menjen, az új cső.
A jobb sárvédőlemezt levenni elég macerás.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#61110) FRENK1988 válasza rob210 (#61109) üzenetére


FRENK1988
veterán

Hűha. Tényleg nem két perc 😀. Köszönöm az otletet :R

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#61111) Josi válasza FRENK1988 (#61108) üzenetére


Josi
aktív tag

Ha a kerék előtt folyik akkor az nem a cső lesz.
A cső a kerék mögött van és megy rá a szivattyúra.
Lehet, hogy kilyukadt a tartályod.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#61112) rob210 válasza Josi (#61111) üzenetére


rob210
Topikgazda

Soha hangsúlyozom, soha nem találkoztam még lukas tartállyal. A motornál lévő tömítődugó dug elöregedni és akkor folyik ott a keréknél.

Renault power

(#61113) szapor_v


szapor_v
csendes tag

Sziasztok!

Van a húgomnak egy Renault clio 2 2006 1.5 dci K9K autója, hidegen melegen jól indul kb. 70e km van benne.. Szólt, hogy menet közben fel fel villan a piros stop lámpa a műszerfal közepén... De ez a villogás érdekes, hol halványabban, hol erősebben világít-villog. Van egy delphis diagom amivel megnéztem és semmi hibát nem mutatott. Test, kontakt hiba lenne valahol?

Viszont egy kicsit nézelődtem és a következőket vettem észre: alapjáraton eléggé remeg a motor, belül nem érezni (lehet normális, nem tudom), járó motornál ha leveszem az olajsapkát akkor ütememesen nyomja a "levegőt", az adagolótól az üzemanyag szűrő felé mennek a buborékok, hol kisebb hol elég méretes, többi csőben nem láttam egy kicsit sem. Aki jól ismeri a tipust és találkozott már az említett "problémákkal", tudja mi a gond kérem segítsen. :)

Köszönöm!

(#61114) diablo1984 válasza szapor_v (#61113) üzenetére


diablo1984
veterán

Szia

töltés jó a kocsiban? mérjétek meg fordulaton is, hátha csak az szarozik....

(#61115) szapor_v válasza diablo1984 (#61114) üzenetére


szapor_v
csendes tag

Mérni nem mértem, de akkor majd ezt meg fogom nézni.

Köszi a tippet!

(#61116) Mágus2 válasza szapor_v (#61115) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Olajnyomás van, fékfolyadék nincs a minimumnál?

(#61117) szapor_v válasza Mágus2 (#61116) üzenetére


szapor_v
csendes tag

Olajnyomást hogy tudom megnézni, hogy megfelelő e? Fékfolyadék szint ok.

(#61118) diablo1984 válasza szapor_v (#61117) üzenetére


diablo1984
veterán

olajnyomás ha nincs, azt visszajelzi, valamint mondhatni "más" hangja van a motornak az elégtelen kenéstől!

(#61119) szapor_v válasza diablo1984 (#61118) üzenetére


szapor_v
csendes tag

Stop lámpán kívül mást nem jelez, a hangja olyan mint volt 1 éve pl., semmi rendellenes zaj.

(#61120) szapor_v


szapor_v
csendes tag

Esetleg a többi dolog amit írtam, arra valaki? :)

(#61121) rob210 válasza szapor_v (#61113) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én előszőr olajat cserélnék egy normális purflux szűrővel.
A remegés sokminden lehet, nem levegős az üzemanyag rendszer?
Sajnos ezeknél típushiba a levegősödés.

Renault power

(#61122) szapor_v válasza rob210 (#61121) üzenetére


szapor_v
csendes tag

Olaj nemrég volt cserélve benne, mindig 10-15e között le van cserélve szűrőkkel együtt. Igen annyit ki gugliztam már korábban, hogy szokott levegősödni, de ebben csak az adogolótól a szűrő felé láttam levegőt, a többit is figyeltem jó pár percig, de egy bubit sem láttam. Résolajcsőnél is levegősödhet? Remegésnél a csúcsokra gondolnék, de füst nincs és az ereje sem ment el.

(#61123) kalmanchris válasza szapor_v (#61122) üzenetére


kalmanchris
tag

Adagoló? Az szerintem nincs benne.
Nem fékezéskor villog, világít?

(#61124) szapor_v válasza kalmanchris (#61123) üzenetére


szapor_v
csendes tag

Igazad van :D javítom magam, szóval a magasnyomású szivattyútól a szűrő felé menekülnek a buborékok :)

Mentem vele én is egy kört, és a kézifék visszajelzővel egyidőben villog(rendszertelenül), világít a stop... Hol van a kapcsolója pontosan? Gondolom azzal lesz a baj... Ha gyorsítasz akkor is meg ha fékezel akkor is, teljesen random módon(gondlom a kapcsoló kontakthibája miatt).

(#61125) szapor_v válasza szapor_v (#61124) üzenetére


szapor_v
csendes tag

Az kimaradt, hogy kb 9. kattanásnál fogja meg az autót, szóval azt is be kell allítanom. Lehet, hogy összefügg a laza kézifékkel a villogás..?

(#61126) rob210 válasza szapor_v (#61124) üzenetére


rob210
Topikgazda

A fékfolyadék szintjelzője is lehet ám rossz.
Mert az ugyan ezt csinálja.
;)

Meg a generátor is hol tölt hol nem tölt.
Mindenképpen mérj rá egy multiméterrel.

Renault power

(#61127) szapor_v válasza rob210 (#61126) üzenetére


szapor_v
csendes tag

A generátort holnap megmérem. A fékfolyadéknál láttam, hogy a kupakjába van a szintérzékelő, érdemes tisztítgatni, vagy egy az egybe cseréljem? Kontakthibára azt is megnézem, hátha... Köszi az eddigieket!

(#61128) Josi válasza rob210 (#61112) üzenetére


Josi
aktív tag

Mert én nem nálad voltam vele. :D
Nekem kilyukadt a tartályom. Ahogy öntöttem bele az ablakmosót, úgy pisilt elől a kerék előtt.
Én nem a beöntőnyílás tömítésénél, és nem a motornál.
Egy bontott tartály megoldotta a problémát.
Ha elől folyat, akkor nem lehet a motortömítés sem, mert hátul van a motor.

[ Szerkesztve ]

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#61129) polonic


polonic
félisten

Lehet, hogy meghülyül az elektronika?

Kiírta tegnap, hogy 1 hátsó öv becsatolva. Senki nem ült hátul. És pár másodperc múlva pedig kikapcsolt a fényszóró aztán kb egyből vissza. Autó módban van mindig.

Korábban meg volt olyan, hogy leparkoltam, leállítottam rendesen gombbal a motort, kuplung benyomva, rakom rükibe a váltót (váltózár miatt), és ekkor egyből visszaindította a motort.

[ Szerkesztve ]

(#61130) rob210 válasza Josi (#61128) üzenetére


rob210
Topikgazda

De mitől lukadt ki?
Komolyan érdekel.
Meg leginkább hol?
Ez nem tud kilukadni, csak mechanikai hatásra.
Az meg ott nem sok érheti, csak ha törik a kocsi, vagy valaki kilukasztja.

Renault power

(#61131) diablo1984 válasza polonic (#61129) üzenetére


diablo1984
veterán

lehet kísérteted van! :D

(#61132) Stylewars_kp válasza diablo1984 (#61131) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Nem, csak Renault. ;]

(#61133) Josi válasza rob210 (#61130) üzenetére


Josi
aktív tag

Majd előszedem és megnézem tüzetesen.
Egyszer csak kezdett tócsa lenni a jobb első kerék előtt, ahogy öntöttem bele az ablakmosót.
Kicseréltem bontottra azóta jó.
kb. 17 évet bírt. :)

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#61134) szapor_v


szapor_v
csendes tag

A hiba oka a fékfolyadék tartály szintérzékelőjének a csatlakozásánál volt. Tisztítottam összeraktam és a hiba megszünt. Köszönöm a segítséget.

(#61135) rob210 válasza szapor_v (#61134) üzenetére


rob210
Topikgazda

;)

Renault power

(#61136) rolio1


rolio1
tag

Sziasztok. Csak olvasgattam eddig, és nálatok láttam hogy ajanlottátok a xadot. Nekem scenic 2 1.5 dCi-m van, 60 lovas. Van benne több, mint 200e km, de igyekszem rendben tartani. Pénteken volt olaj + szűrők cseréje, gondoltam jó alkalom lesz a csodakrém próbájára is.
Eddig nem hittem egyik adalék hatásában sem, de ez! Szó szerint megújult a motor! Simább a járása, több a nyomaték. Eddig a klíma elindítását komolyan megérezte, torpant, ez elmúlt. Hétvégén 200km alatt, mintha kölcsön autóval mentem vna.
Köszi mindenkinek

(#61137) rob210 válasza rolio1 (#61136) üzenetére


rob210
Topikgazda

;) :K

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#61138) rolio1 válasza rob210 (#61137) üzenetére


rolio1
tag

És azóta a szex is jobb...

(#61139) rob210


rob210
Topikgazda

Na gyerekek.
Egy újabb szépség.
[link]

Amikor a szerelő a légszűrőházat ráerőlteti a szelepfedélre, nem ráilleszti.
Cső kidörzsölve, rendszer levegősödik, indítás nehézkes, kocsiban gázolajszag.
:W

Renault power

(#61140) zsizsef


zsizsef
senior tag

Urak!
A gyújtótrafó spontán repedése mennyire jellemző? A piros vonalnak megfelelően van egy hajszálrepedés az elsőn.

(#61141) rob210 válasza zsizsef (#61140) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hő hatására öregedés során képes. (10en pár évesen)
Sajnos ilyenkor csere, mert ott be tud párásodni illetve át is tud húzni.
:R

Renault power

(#61142) diablo1984 válasza rolio1 (#61136) üzenetére


diablo1984
veterán

volt 60 lovas 1,5 dci?

(#61143) rob210 válasza diablo1984 (#61142) üzenetére


rob210
Topikgazda

:N

Renault power

(#61144) diablo1984 válasza rob210 (#61143) üzenetére


diablo1984
veterán

82/101 és 86/106lovas, nem? utána jött a 110 lovas generáció tudtommal. Daciáknál már van csodaság, főleg a kisteherautó vonalon asszem dokkert még most is szerelnek 75 lovas 1,5 dci-vel, meg a thalia is volt régen kisebb lóerővel, de az sem 60 csikóval.

(#61145) rolio1 válasza diablo1984 (#61144) üzenetére


rolio1
tag

Valóban, 60 kávé, nem lóerő

(#61146) rob210 válasza diablo1984 (#61144) üzenetére


rob210
Topikgazda

1.5 dci ből mindegy miről beszélünk, 64 le a létező legkissebb motor. Ez pont thalia ha jól emlékszem.

A 103 Le egyébként kihagytad ;)

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#61147) rsf válasza diablo1984 (#61144) üzenetére


rsf
senior tag

Nem
Az alap 65 /67 lovas volt. Sima i
A közép 80/82. Kék i
Felül meg a 100/.. Piros i

Most is meg van ez a 3 lépcső.!

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#61148) diablo1984 válasza rsf (#61147) üzenetére


diablo1984
veterán

volt színjelölés? Én a magane 2/scenic2-es motorválasztékára gondoltam(azokban ez a 2 lépcső volt), a thaliában/clio2-ben tudom, hogy volt gyengébb és a daciákban is, de ezek sosem játszottak fontos szerepet az életemben, megane és scenic vonalon én is gondolkoztam anno, de már elvetettem!

(#61149) rob210 válasza diablo1984 (#61148) üzenetére


rob210
Topikgazda

2.0 dci ;)
Azt ne vesd el.
Bár már látom, hogy a sötét "vag"úr oldalára álltál. :D

Das auto, Das füst.

Renault power

(#61150) diablo1984 válasza rob210 (#61149) üzenetére


diablo1984
veterán

1,5 dci ès megane2/scenic2 viszonylatban írtam, persze szereltèk mèg 1,9 dci-vel is a 2 literes dci-n túl.
Jaja, múlt èv februárja óta boldogítjuk egymást egy skodálatos autóval, dpf-es lassan 7 èves masina, nincs das füst, csak das csalószoftver! :C
De már egy jó ideje bennem van a "bugi", hogy ezt is le kellene cserèlni egy szívóbenzines autóra, adott esetben egy h astra kombira(az asszonynak a yarisát tavassal cserèltük le egy h astrára, teljesen vállalható technika, eddig semmi csontváz nem esett ki belőle). De egy 1,6 benzin vitarán is gondolkozom, de azoknak mèg annyira magas az áruk, hogy az új sem drágább, de nekem amire használom felesleges új autó, 20-25e km-nèl járna le a garija...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.