Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezt nem értem, itt most mi is lesz a lényeg, ha megcsinálom a jelölést? Bocs, ha láma a kérdés...
rob210
Topikgazda
Szabvány iso csatis, csak egy antenna átalakító kell.
Mert az anyás a mostani fejek meg apásak.
Azaz kell egy anyáról apa-apa átalakító.
Renault power
rob210
Topikgazda
Kiderül, hogy meghal-e a fötengely szíjtárcsa.
Mivel az két fém részből áll közötte egy vulkanizált gumiágy. Na ha ez szétszakad akkor a két fém rész csodásan el el tud forogni egymáson, ilyenkor meg nincs töltés. Én ezért szoktam mindenkit rábeszélni a cseréjére, vezérlés cserekor.
Bár a tiéd láncos aoo z tök mindegy mikor cseréled.
Renault power
BigBlackDog
veterán
Biztató, köszönöm szépen. A kormányvezérlőhöz meg gondolom "jóáras" átalakító kell.
(#61655) rob210: Ok, annyit tényleg nem ér meg.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Nem éri meg foglalkozni vele.
Illetve én nem adok ki 20ezret egy kormányátalakitóért.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah, értem. Köszi.
Egyébként azon részen (is) az összes hóbelevancot kicseréltetem nemsokára. Néha van morgás, néha nincs, de a generátor szabadonfutó biztosan kezd döglődni, mert néha indítás előtt hallom azt a jellegzetes hangot.
Ezért onnét megy minden a levesbe és kerül a helyére új, de egyelőre semmire nincs időm meg főleg szerelő is kellene találni valahol a környéken.
Az biztos, hogy teszek most egy próbát ezzel az IJS group által gyártott főtárcsával, mert egyébként sztráda szerte dicsérik, épp néztem, hogy ugyanez Corteco-ban 50, Dayco-ban meg 80 ezer a kauffernél. Tehát 17 ezer vs 80 ezer? Azért az már röhej kategória, elhiszem, hogy ezek bevált márkanevek, de ennyi az durva. Hacsak 20 ezer lenne a különbség, dayco-t venném egyből...
Az alsó pajzs nekem hasas lett és csak egyre tudok gondolni, hogy miért, a pályán lévő nagy sebesség miatt bekerülő levegő miatt. Tehát mindenhol minden csavar fogja, mégis megnyúlt mint egy ruha!
Akkor vettem észre, mikor egy erősebb huppanónál leért. Furcsa! Egyébként filléres tétel, 10 ezer környékén már lehet venni...
rob210
Topikgazda
A hasasodás a höterhelés miatt van mindegyiken megnyúlik 5-10 év között.
Az IJS rendben van, nem csak a kauffer létezik egyébként
Cortecot szoktam még venni a tiedre 21e
Ha a segédszíj részét bontják akkor vizpumpa feszitő minden csere, gondolom ezt tudod.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah, kösz, ezért is írtam, hogy akkor már, aminek köze van szíjhoz, ott csere minden. Corteco-t, egyébként 21 ezerért merre találni?
ΞΔGLΞ
nagyúr
A hasasodás a höterhelés miatt van mindegyiken megnyúlik 5-10 év között.
Nekem ilyen hirtelen nyúlott meg, szinte egyik hétről a másikra. Mindegy, nem lényeges tétel.
salieri.
őstag
Sziasztok!
Az INA vezérműszíj-készlet rendben van ?Vagy inkább INA szíj, csapágy , graf vízpumpa kombó legyen ?
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez az a jellegzetes indítás előtti dolog, amit generátor szabadonfutó kiad, amikor a végét járja 9 másodpercnél hallani, épp mielőtt beröffen a jószág.
Nálam van amikor nincs is, de van amikor többször is hallom.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ina dayco én csak ezzel a kettővel szerelek.
Renault power
Josi
aktív tag
Ha SD kártyás a navi és sima TomTom Carminat van rajta, akkor házilag is megoldható.
Ha Carminat LIve a navi, akkor csak hivatalos megoldás van.
kb 19 ezer a teljes EU egyszeri frissítése.
Amit keresel az CD változatos.
A neten 10-15 ezerért láttam frissebb CD csomagot hozzá. (talán 8 cd )
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
Köszi én is erre jutottam ezt a tulaj fogja megoldani nem én az biztos.
Ráadásul értelmetlen, mert tök lassú és nem is lesz friss, csak frissebb.
De köszönöm szépen.
[ Szerkesztve ]
Renault power
salieri.
őstag
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Bal féltengely váltó kerékoldalnál kiesett a helyéről a gumiharang, hozzányúlva elégé kemény és helyére sem lehet rakni.
Veszek rá egyet másikat, gondolom párban illik cserélni jobb oldalon is.
Ezt találtam rá, ez mindkét oldalra jó, írja hogy ABS-hez nem való, alakjára sem hasonlít?
[ Szerkesztve ]
mdav88
senior tag
A szijtarcsa rendben, lehet szetkapni a km orat....😊
Mas, hatulrol jovo zotyoges az hidszilent lesz?
rob210
Topikgazda
98 %
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
Ilyet se halottam még, hogy kiesett aranyos.
Az lecsúszni szokott, de jelen esetedben ha jól látom a képen szétszakadt.
Motorszám alapján keresd, akkor azt fogod venni ami kell.
De én ilyenből kovácsnál nem vásárolok, jahjut eszembe én a kovácsnál egyáltalán nem vásárolok
Renault power
Benir8
senior tag
Akkor lecsúszott, meg persze le is szakadt róla a vége.
Épp úgy kerestem ki, de annyi féle van.
Én onnan rendeltem legutóbb is. Most csak össze szedem listában, nagy rendelés lesz, sok mindent ki lesznek cserélve. Innen vegyek meg ahol te szoktad? Itt kicsit többen kerül, mint a kovácsnál.
rob210
Topikgazda
Egy fontos van, hogy ne azt a merev vackot vedd, hanem gumit.
Renault power
Benir8
senior tag
Rendben, köszönöm. Még egy kérdésem lenne, hogy motortartó gumibakkot mind a 4-et érdemes cserélni Febire? Vagy melyik márkára esküszöl, meg hogy az összes gumit kell cserélni?
mdav88
senior tag
Ha van kártya nélküli ajtónyitásom a lagunában, és működik is ahogy kell, akkor ez azt jelenti hogy kulcs behelyezés nélküli indításom is van? (jelen pillanatban nincs, lehet valahogy aktiválni?)
rob210
Topikgazda
Gumira igen motortartóból inkább a hutchinson, de drága, vagy a birth (bárdi, meglepően jó)
Renault power
rob210
Topikgazda
Ez nem az apró sajnos törölnöm kellett! A tecnikai részét írd le kérlek a többit ide ne! Köszönöm.
Renault power
rob210
Topikgazda
Hát ez jó kérdés diaggal rá kéne nézni.
Szvsz szabadkezesben kellene működnie külön aktiválás nélkül.
Ha csak nem halt le a vevő.
Renault power
Tomi0703
őstag
Nálam pl nem az volt. Megvettem a gyári újakat bele, ki lett cseréltetve és nem szűnt meg a hang (pedig Renault szervizben nézte padon, nagyszüleim ismerőse, váltig állította, hogy ez hídszilent lesz). Bár inkább erősebben a jobb hátulról hallani. Kiszedtem már a pótkereket, emelőt stb. a felette lévő "padlót" de a hang nem szűnt meg...
[ Szerkesztve ]
mdav88
senior tag
Nyilván nekem is az volt az első, kiszedtem mindent. Szilentek szemrevételezéssel kissé repedezettek, de nem látom kiszakadva...
Ha a vevő lehal, az dob valamilyen hibakódot? Kínai elm kütyüvel rá tudok nézni...
Nem egy vevő nézi a kártyát az autó körül meg a belsejében?
Szabadkéz funkción belül a renault, csak az ajtók nyitását-zárását definiálja.
De én úgy gondolom, hogy ehhez hozzá kell, hogy tartozzon a kulcs nélküli indítás.
Gyakorlatban még csak olyannal találkoztam, ami mindkét funkciót vagy egyiket sem tudta.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
mdav88
senior tag
Hogyan kéne próbálkozni?
Beülök, kiírja hogy insert card, amint bekattan akkor adja rá a gyújtást. Egyébként röviden, de hosszan nyomva a start gombot sem történik semmi érdemleges.
ELM327-es kütyü nem talál hibát, így arra gondolnék, hogy le lehet tiltva, vagy aktiválni kell valahogy.
Van az a trükk hogy a funkcióváltó billentyűt nyomva tartva lökjük be neki a kártyát, ez mire jó?
rob210
Topikgazda
Én ezért nem mondtam 100% ra.
A lengéscsillapító is lehet.
Renault power
#47205632
törölt tag
Hány szerelő lehet vajon aki a vezérlés cserénél cseréli a főtengely-vezérműtengely tárcsákat és a szimeringeket is?
Rajtad kívül. Annyit beszéltek mindig ezekről a hibákról, hogy már félek. Túl messze laksz...
rob210
Topikgazda
Zsebedben a kártyával, beülsz benyomod a féket megnyomod a startgombot és nem indul?
Hanem azt írja insert card?
Renault power
rob210
Topikgazda
Van egy pár.
De meg tudom számolni a két kezemen itt Pesti viszonylatban.
Igaz nem is filléres Józsi hordja oda a kocsiját, hanem aki üzembiztosan szeretné használni.
Sokan kiakadnak amikor kiderül, hogy 120e egy vezérléscsere.
Jön a duma, hogy "dehát 35ezerért láttam a szettet a webshopban"
Igen csak az nem mászik fel magától, nem feszíti fel magát a kívánt értékre, nem keveri be a megfelelő hőmérsékletre a megfelelő fagyállót, és nem ellenőrzi a tárcsák kopottságát, ütését és a szimeringeket se dobálja ki maga alól.
Ilyenkor szoktam azt mondani, hogy nyugodtan vidd el máshoz, én nyugodtan szeretek aludni és nem időzített bombát kiadni a kezeim közül. Én ezért tartom magam hobbistának és nem szerelőnek.
Mert nem kicserélem és jól van az úgy.
De nem futtatom magam, szerencsére nincs rá szükség, van még aki igényes a kocsijára
[ Szerkesztve ]
Renault power
Newlachka
őstag
de sajnos kevesen vagyunk azok akik igényesek.
most nekem is két lengőkar csere e46 alatt.. 150k+futómű beállítás.. erre mondták azt a kollégáim,hogy utángyártott/bontott 30/oldal...igen és kb olyan is.Lett lemförder 65/oldal.
Bontottat miért? Abban nincs ki a szilent?utángyártott?futóműbe?Az a biztos ha beteszik alá ami alá való,és nem kínai/lengyel sz@rt.
mdav88
senior tag
Pontosan.
Bár olvasgatva a használatit, nem leltem olyan passzust miszerint tudná.
Shamat
aktív tag
Elnézést! Ne haragudj, teljesen kiment a fejemből, hogy nem szabad hirdetni. Felraktam használtautóra, reggel már jönnek is érte.
DEAD LIKE ME
kisninja
őstag
Ha akku hibát ír ki és van töltés akkor a műszerfalat kell megforrasztgatni nem vészes aztán több gondod emiatt nem lesz.
Ha hosszú gombnyomásra indul csak akkor megint csak egy hiba nem vészes ez is szinte az összes lagunánál előfordul. (hiba oka mikor be tolod a kártyát akkor van két mikrókapcsoló az egyik félig bedugott állapotban kéne élesztenie a rádiót stb na ez a szar nálad is nálam is.... A másodig meg jó mert indul a kocsi ez a hiba is házilag orvosolható.
Szabad kezes módról mondj le szinte senkinél sem működik már. Már a távirányítóról látni ha az több gombja van, és ahogy közeledsz a kocsihoz kinyit a központi zár és ahogy rob mondta tudod indítani a kocsit.
Nekem is most novemberben lesz full szilent csere.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Benir8
senior tag
Hutchinson-ból nem találtam. Én kovácsról rendelnék, tehát akkor a Febi nem?
Gaaabeeesz
aktív tag
Szabadkez nalam is kezd szarakodni.
Mar csak nagyon kozel, az olvaso kozeleben indul ugy a kartya.
Kinyilni is csak akkor nyilik a kp.zar, ha nagyon kozek vagyok a kocsihoz.
Ezt par napj kezdte nalam csinalni, elotte zsebbol, taskabol stb is erzekelte a kartyat, es indult
Üdv, Gabesz
rob210
Topikgazda
De jó az is nekem még nem volt bajom vele, viszont van olyan fórumtárs akinél a febi cuccok sorra pusztulnak el. 1 éves élettartamon belül ezért nyugodt szívvel nem merem ajánlani.
Renault power
kisninja
őstag
Az enyém nem ilyen így nem is tudom mi miatt gyengülhet el. (kártya vagy olvasó..... )
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Sziasztok!
Valakinek ezzel az eszközzel van esetleg tapasztalata? Érdemes megvenni?
(Renault Scenic 2-höz pl)
Köszi,
Ndrew
Benir8
senior tag
Hűha, az nem jó.
Akkor meglesem bárdinál ha tényleg nincs más ajánlott típus.
(#61696) LamerGyuri válasza NdrewSunix (#61694) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
Egy ilyesmim van, csak fehér. Ingyen odaadom bárkinek. Székesfehérvár
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
ΞΔGLΞ
nagyúr
És most ez alapján kellene általánosítani?
Az ATE is mindig a top, ha alkatrészt kell ajánlani, mégis lecseréltem az egészet Bosch-ra betét, és Zimmrman tárcsák elől, hátuk skf és bosch betétek, mert nyikorgott mint egy hülye ribi. Nálam két febi alkatrész van a szekérben, évek óta semmi gond velük. De olyat is hallottam=olvastam, hogy ezeket is hamisítják, remélem csak pletyka...
(#61698) NdrewSunix válasza LamerGyuri (#61696) üzenetére
Mire használható pontosan?
Hibakód olvasásra és törlésre pl?
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha a gyári DIAG-ot vesszük 100%-nak, ami pontosan kiír mindent, akkor ez inkább max 30-40% amit ki tud jelezni és törölni is. De általános használatra elég jók, pl monitorozni a motort.
tigerscorpio
aktív tag
Sziasztok mégane 2 (2003) ban az ív becsatolasara figyelmeztető piktogram a kocsi indításakor sem világít. Illetve a könyv szerint csöpög is 10km/H nál. Azt miként tudták kikapcsolni? És ,hogyan lehet visszaállítani a rendszert? Beszoktam magam automatikusan kötni . Ezért is nem tűnt fel eddig.
Az ajtó nyitva résznél visit. Meg írja a kijelző ,hogy door open. Illetve közepén is jelzi.
Köszönöm a válaszokat,
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****