Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #59401 üzenetére
Tudom hol kell lennie a rugónak, de ha jobban megnézed a képet, csak be van rakva a két lyuba. Az alsó és felső rész még azért áll így, mert olyan rövid, hogy oda sem ér.
Most ez komoly? Tehát csak szemléltetésére lett oda rakva, hogy ez mennyivel rövidebb
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz Mágus2 #59401 üzenetére
No offense, de...
"...de azért megmutattam az öcsémnek is, hogy kb mekkora az eltérés, fotó is van róla..."
Ebből teljesen egyértelműen átjött, hogy ami képen van, az nem jó, nincs a helyén, de demonstrációs céllal oda lett téve, hogy lássa miért nem jó.Más:
Ismét Robnak volt igaza.
Textar tárcsa + Ferodo betét cca 3000 km után. Harap mint a fene, talán még a BX-ben volt ilyen ablakfejelős fékhatás, de míg nem melegszik be, nyikorog az első 1-2 gyenge, hosszú fékezéskor. Mindegy, hogy Service Line, vagy Premier Eco Friction, utóbbi is nyikorog, nem csak a régi.
Ettől még a teljesítményével meg vagyok elégedve. Csak ne tolná tele annyi fékporral a felnit, de valamit valamiért."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
polonic
félisten
Ablaktörlőből mit ajánlotok? Ami nem egy szezont bír, olyan kéne.
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #59406 üzenetére
Van olyan ami nem egy szezont bír? Nincs az a rugalmas műanyag, ami annyira bírná az UV-t meg a hőingadozást, mechanikai behatást, amit a lapát kap, HTV szilikonkaucsuk ide vagy oda, persze lehet élettartamot növelni drága adalékokkal, stabilizátorokkal. Vagy kikeményedik, és azért kezd jobban kopni, vagy eleve túl puha, és amikor félszárazon elkapja az ablakon levő odaszáradt koszt, akkor az szaggatja ki élét. Ha meg nem használod, akkor egy idő után a forró üveghez vulkanizálódik, és mikor elindul, akkor is ottmarad egy kevés az éléből. Meg lehet újra "élezni" célszerszámmal, de az is csak ideig óráig lesz jó, míg veszel egy másikat, de tény, hogy környezetbarátabb megoldás.
Textar téma: Laikusként annyit tudok, hogy vegyes a minősége mind tárcsára, mind betétre. Német prémium autókhoz való gyári tárcsáknál nagyon figyelnek a minőségre, hisz gyári beszállító. A Xantiánál beváltak, az alkatrészes is ezt ajánlotta, pláne miután épp akciósan egész szett nem volt annyi mint maga az ATE tárcsa. Mivel nem a legalsó széria, nem félek tőle, de lehet csak pszichológiai önvédelem.
Ha meg fele annyit bír mint egy ATE vagy TRW, akkor majd idővel arra lesz cserélve, ha meg hullámosodik, egy brutális autópályás fékezés után, egy felszabályozást még kibírhat."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
-
bobooo
addikt
Sziasztok,
7x17 ET49 5x114,3 (agy: 66,1) felni aláfér egy 2014-es 3/3 Meganenak? 1,5dci 110le. 2015/50 r17 gumival
Tudom, hogy gumi topik, de itt talán jobban tudjátok, hogy befér-e
Erre a Meganera van tapasztalat 17es felnivel? durva?
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Az mitől lehet, hogy 5 nap állás után indítva hallom az önindítót, hogy gyengébben teker? Pöcc az autó mindig, de ennyi állástól lassabban tekeri. Ha megyek vele utána teker rendesen meg 24 óra múlva is, de 5 nap állás után már a hangján hallani, hogy lassabb. Új 55 Ah-s Banner akkuja van. Gyanítom töltés is van rendesen különben egyre jobban merülne.
Ilyen sokat fogyasztana a kocsi elektronika? Elég hihetetlennek tűnik.
Hogy télen ezt csinálta az nem lepett meg ezért sem foglalkoztam vele, de most már éjjel is 20 fok fölötti hőmérséklet van szóval nem a hideggel volt a baj.
Pénteken rámérek majd multiméterrel is akkor éri el az 5 napot. -
-
Szoszo94
őstag
válasz rob210 #59413 üzenetére
Passat B4 alatt most 205/45 R17 van, de sok....látványra is, meg jobban félek a kátyúktól is. Pedig az a kocsi amúgy is egy tank, hát még ekkora tappancsokkal Szerintem is a 16" a jó kompromisszum
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Newlachka
őstag
válasz forceberg #59415 üzenetére
nekem 225/45/r17 van e46 alatt, és kicsinek találom.Teljesen komfortos.
Ennek a Laguna 3-nak a legkisebb mérete 16".
17 teljesen jó rá 215/50-es gumival.
225/45/r18-se rossz mert még így is megvan a gumi vastagsága ahhoz,hogy a komfort megmaradjon.diablo1984 csatlakozom!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #59405 üzenetére
de demonstrációs céllal oda lett téve
Hát igen, jól látod és értelmezted az írásomat, de mindig kell valamit értetlenkedni...
Amúgy meg teljesen tisztán látszik még képről is, hogy nincs feltéve, csak épphogy oda van rakva, nincs bepattintva lyukakba, csak mutatva, hogy a balf@sz unix-os milyet adott neked.Tegnap ki is cseréltem a rúgókat, de már nagyon untam ezt az autó megemel kerék le-fel, kiakaszt, beakaszt. Míg a régi rúgókat kézzel kikaptam, addig az újakkal ezt már nem tudtam megtenni és valami gebasz biztos volt ezekkel az elcseszett rúgókkal, mert most az egyébként eddig is frankón működő féket is még erősebbnek érzem.
Pályán azért megküldtem a gépet előtte, 100km-t, pályáról lehajt garázsba be, autó megemel, kereket azonnal le. A nyereg meleg volt, nem azt mondom, hogy sokáig rajta tudtam volna tartani a kezemet, de simán tapintható volt, viszont a tárcsákon tojást lehetett volna sütni, de hát azt tudtam, hogy az brutál forró lesz, főleg 150-180 közötti fékezések miatt is.
Most frankó minden a négy nyeregnél az új rúgók, itt a kép, de csak bal elsőről, meg a régi rúgók. Összehasonlítva az újakkal, bizony a nyeregbe lyukba a régiek kissé egyenesebben álltak, mint a gyáriak.
Ezért is eshetett ki a bals első már, mint írtam az összes régit kézzel kitudtam tépni egy erős rántással a helyéről, az újakkal ezt nem bírtam megtenni. Ezek szerint fél milliónál (km) többet ezek nem bírnak[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Úgy szerettem volna írni, hogy a régi rúgókat egy erős rántással kikaptam helyükről, de a bal első szinte már egy kissé erősebb pöckölésre is kiugrott, annyira gáz volt már. Meg gondolom az össze-vissza feszegetés sem tett jót neki. A lényeg az, hogy az új textar rúgókat nem tudom kirántani, tehát egy idő után érdemes bele invesztálni 5-8 ezret és kicserélni ezeket a rúgókat is elől, hátul, mert ezek szerint el tudnak fáradni. Na, részemről ennyi volt a rúgótörténet...
[ Szerkesztve ]
-
-
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #59089 üzenetére
-
orosziem81
tag
válasz kisgyerek85 #59423 üzenetére
Azt hiszem a kedves fórumtársak azt javasolták többen is, hogy a konzolt is cseréltesd le, mert így jelen formában amikor a rozsda ellehetetleníti a csövek megtartását, újra problémával fogsz szembenézni. Valamint most ismét csőbontás is kell a konzol cseréhez. 2x fizetsz azért amiért 1x kéne
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #59423 üzenetére
Drótkefe rozsda nagyját le, Korant, aztán még egy fedő festék és kész
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #59416 üzenetére
Hali!
Már írtam, hogy a húszas is simán alámegy/aláment 235/30-cas gumikkal és valami brutál állat módjára nézett akkor ki az autó, de sajnos ez a futómű pillanatok alatt kidöglene, emiatt használok én is inkább 16-os acélt és szerintem egész jól néz ki vele.
De ha beleőszülök sem találom meg most/azóta sem azt a képet, ahol fel lett rakva, illetve át lett rakva a fotó erejéig nagy Nissan terpjáróról. Megint csak ezt a kis nick képet tudom mutatni rajta. Inkább le sem írom, hány vinyó van gépeimen, de az egyiken biztos belebotlok majd. Szóval én is simán feltennék rá nagyobbat, de nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz molnarpeter #59427 üzenetére
Hat akkor igazan megcsinalhatta volna a szerelo... en nem vagyok ott, csak kaptam a kepet. Na majd adok neki,hogy ilyenekre nem figyel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #59430 üzenetére
Ahogy látom, le lett szedve a rozsda nagyja. Ha szépen kéred, szerintem hamarabb meglesz
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Na, itt az majd 540 ezret futott vas Vasárnapra már azon is túl lesz... Háttérben meg az épülő pénznyelő... Nekem konkrétan nagyon tetszik így az autó 16-os kerekekkel is. Az új Good Year gumik meg még jobban rátettek egy lapáttal a komfortra. Csendesek, nagyon betapadnak és röhögve bírják a német sok órás pályázást is forró betonon, nagy sebességgel. Ahogy írtam korábban is, év végére megpihen az autó és én is. Ekkor kb 590 ezer körül lesz benne, aztán nyugdíjba megyünk mind a ketten. De ő már családtag marad, amíg én élek.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59426 üzenetére
Off:
Ha már fék és betét és akit esetleg érdekel, egy 2018-cas WV sportsvan-on meg ilyen van gyárilag, illetve így néz ki, 2100 km után próbáltam lefényképezni, amennyire tudtam. Gumik 225/45/R17 Hankook-kat tesznek rá és hangosabbak is, mint a Good Year.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
őstag
Sziasztok!
Véleményt tudnàtok mondani egy 2002-es 1.4 16v Meganeról? Alize felszereltség, klíma, vonóhorog, 186ezer km. Motorfelújítása volt, azóta 2000km-t ment el. 500e ft. Ennyit tudok róla. Érdemes lehet vele foglalkozni?[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
rob210
Topikgazda
-
Jaded
őstag
-
#32577792
törölt tag
Nekem 16-os a téli és 17-es a nyári felnim a Laguna 3-on. Szebb a 17-es, de sokkal komfortosabb a 16-os.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #59367 üzenetére
Nincs ezzel semmi gond, sajnos a Talisman kényelemre az Insigniához képest tényleg sajnos egy fos (már), mert az egyik kollégámnak az van, bár nem ezzel a motorral. Nekem ez a pökhendi fogalmazás/írástól volt hányingerem. Tényleg azt hiszik ezek ott a TC-nál, hogy egy teszt akkor frankó, ha ilyen balfasz, szerinte röhejességesnek, vagy viccesnek szánt? stílusban van megfogalmazva? Hát, egyáltalán nem poénos, pedig az akart lenni, inkább szánalmas, hogy ilyen hülyék ma cikkeket írhatnak.
Oké néha legyen benne valami poén, akár erősebb, de hogy lényegében erre építette fel a tesztet, a teszt hangulatát, ha lehet ezt annak nevezni, hogy ő poénkodva, faszán leokádja ahol csak lehet a tesztalanyokat, avval nagyon mellé lőtt.
A Talisman néha engem is kiidegelt azzal a középre behányt tablettel, ami arra jó, hogy elvonja a figyelmet a vezetéstől. A rendszere átgondolatlan és bonyolult, "600" féle szerteágazó almenüvel. A lényege, hogy egyszer le kell oda ülni, tehát nem vezetni és szépen beállítani mindent aztán örökre elfelejteni, hogy az ott van.
A telefonja nem kapcsolódik? Ez meddő baromság, mi sok féle készülékkel használtuk és azonnal volt kapcsolat méghozzá stabil és tökéletes. Én mindig is azt írtam, hogy a Laguna-hoz képest a Tali belső tere otthontalan és gagyibban is néz ki. A Lageszbe mindig szívesebben ültem, az egyik legszebben megtervezett belső tér a Laguna3-nak van. A külseje meg nagyon megosztó, ezt aláírom, talán az elején lévő hatalmas ormotlan lámpák cseszik el legjobban az összhatást, de idővel megszerethető nagyon is.
A talisman eleje meg szerintem 3 év után is nagyon szép. Az 1.6-os 160 lovas dízel motor, de ezt mindig is írtam, nekem gyenge volt, főleg ha mind az öten benne ültünk. A Laguna-hoz képest a futóműve 19 collos kerekkel is jóval komfortosabb, mint a Laguna 16-os kerekekkel is brutálisan feszesre hangolt gagyi futóműve..
De pályára az utóbbi jobban való, városban meg a Talisman szépen elnyeli a hazai nagyon rossz utak minden baját, már a lageszhoz viszonyítva biztosan.
A feleségem a hülye vezetési stílusával és 90% városi vezetéssel elég rendesen kinyírta az autót, amire eladás előtt mielőtt jöttek megnézni, gyorsan rendbe rakattam jó pár dolgot. Futómű már kopogott, fék, olajcserék, xado mindenhova és mindjárt szebben is tudott járni az 1.6-os és elég simán is futott, de azért a futóművel lesz még majd mit csinálni az új tulajnak és elég gyakran leállításkor már lendkerék gyanús remegéseket produkált az autó.
Szerencsére, amikor megvették nem csinálta, de ha mégis az, hát ezek szerint városban hamar kinyírható a kettős tömegű...100 ezer km alatt, meg persze hülye vezetési stílussal, de a vevő szeme előtt megint csak az lebegett, hogy kevés és valós km. A magyar valóság a kevéskilométerbuziság, nem az autó tényleges állapota.
Nagyjából ennyit tudok leírni, nekem sosem volt a kedvencem a Talisman.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest