Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58151) forceberg válasza xuldar (#58146) üzenetére


forceberg
veterán

Szerintem a minta allapotat sajnos ranezesre nehez megmondani, talan a kemenysegebol lehet kovetkeztetni. A telieket meg igazabol hideg vizes uton kellene kiprobalni, mert sztem telen talan az a keggyakoribb felulet.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#58152) rob210 válasza gergo5991 (#58150) üzenetére


rob210
Topikgazda

A kinti árakat nem tudom, de a III-asnál is egyben van a tárcsa a csapággyal, illetve nem pofa az, hanem betét.
Fékpofa a dobféknél van. ;)

Itthon szerintem azért ez olcsóbban kijön.
Utoljára 94e volt, munkadíjjal együtt és ott fékfolyadék csere fékcsőcsere is volt, valamint Zimmermann tárcsa betét szett volt ami nem a legolcsóbb.

Mivel azt nem írtad milyen márka megy be akár még kinti árakon reális is lehet, bár én sokallom.
:R

Renault power

(#58153) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Szerintetek ez a súly normális?
Kéttömegű és teljes kuplungszett csak 2 kiló lenne? Hámiatkmböl vannak ezek papírból?

Úgy döntöttem, hogy 450 ezer km után (bár nincs semmi erre utaló jel, de jött egy kis mellékes) kicseréltetem ennyi km után az egész hóbelevancot, de ez a tömeg kissé furcsa... gondolom csak elírás lehet...

------------

A múltkori gumi témára visszatérve: AA minősítésű NOKIAN rakattam fel, de pár hónap és több, mint 20 ezer után sajnos brutál elkezdtek kopni. 200 feletti folyamatos autókázás a német pályán és leállva megérintve a gumikat forrók voltak, pedig az aszfalt, max 30-65 körül lehettek, már ahol kapta a napot. De mi van kánikulában? Egyszerűen nem bírják ezt a sebességet sokáig.... :/
Szóval, 225/55 R16 Dunlop bluresponse-re cseréltem, [link] amiket szintén így tesztelve kb éppen lanygyosak voltak. A nokian baromi jó gumi, rendesen tapadt, de a kopás után már éreztem, hogy egyre szarabb pl megállásnál (is). A 225-öt mellett azért döntöttem, mert muszáj a nagy sebesség miatt a vastagabb, de gyárilag 215 ad meg az ajtómon a rönó. Viszont gumi kalkulátorban a 225/55 R16 szinte megegyezik a gyári 205/60 R16 "adottságaival" méret, km etc...és nem vettem észre, hogy emiatt jobban zabálna, de olyan mintha dróton húznák. Nagyobb biztonságban érzem az egész bódét még 250 körül is.

Szóval nem értem a gyári ajánlást, ami az ajtómon van, mert mint írtam 16-ra 215/55 van írva, de ott jóval nagyobb százalékos eltérések vannak, mint a a 225/55-nél. Furcsa ez az egész meg egy fasság, de komolyan :) A saját tapasztalatom az, hogy nagyon frankót tett az autónak a 225, ami még felmegy a gyári 7-es acélokra.

Vélemények? :)

[ Szerkesztve ]

(#58154) ΞΔGLΞ válasza ΞΔGLΞ (#58153) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ezt itt elírtam, szóval helyesen:
pedig az aszfalt, max 30-35 fok körül lehetett a naposabb időkben mostanában...

(#58155) rob210 válasza ΞΔGLΞ (#58153) üzenetére


rob210
Topikgazda

TE extrém felhasználó vagy, ezt mindig elfelejted.
A kettős tömegű nem lehet 2.2 kg, inkább 22 kg. :D

A nokian valóban jó gumi, de a te felhasználási szokásaidhoz, van arra megfelelő változata.
:R

Renault power

(#58156) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#58155) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Gondoltam, ráadásul ebben a 2.2 kilóban a teljes kuplungszett súlya is benne van. :DDD

(#58157) rob210 válasza ΞΔGLΞ (#58156) üzenetére


rob210
Topikgazda

Viszont nem tudom ez milyen szett, de a Luk kettős tömegű, plusz teljes kuplungszett kinyomóval is 250 ből meg kéne álljon.
131e a kettőstömegű (luk)
94e a kuplungszett (luk)
Van még az adóhenger meg az apróságok, 250e nél többe nem kerülhet.
;)

Renault power

(#58158) polonic válasza polonic (#58144) üzenetére


polonic
félisten

Erre vki?

(#58159) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#58157) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

SACHS

Pontosan SACHS 2294 501 190. A Luk-ban én már csalódtam anno egy selejt miatt darabjaira hullott szinte minden azóta hallani sem akarok róla, nekem az a márka nem kell. :)

Ez
De a kauffer nekem főleg azért jó, mert rögtön kitudom fizetni paypal-on (ha még drágább is, akkor is bőven megéri nekem). Ebből a szempontból a többi webshop egy rugalmatlan nem tudom micsodák. Csak a KP jó nekik 99%-ban szinte mindenhol.

[ Szerkesztve ]

(#58160) ΞΔGLΞ válasza polonic (#58158) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Én a gyári olajat raktam bele + Xado stage1 és magától ugrik a fokozatokba. És ezt fogom csinálni akkor is, ha ki lesz cserélve minden. [link]

Ez egy ilyen zöld színű trutymó egyébként...

[ Szerkesztve ]

(#58161) polonic válasza ΞΔGLΞ (#58160) üzenetére


polonic
félisten

Hát hogy én erre az opcióra nem gondoltam.
Marad nekem is a gyári és ez a gél. Köszi!

(#58162) rob210 válasza ΞΔGLΞ (#58159) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezzel a cikkszámmal a sachs 193.000.- listaáron.
Én meg egyébként pont a sachssal jártam így ;)

Renault power

(#58163) rob210 válasza polonic (#58161) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én is a gyári olajat használom, de én nem a stag1 et hanem a tubusos, váltó revitalizálót. ;)
Olajtól ne térj el.
;)

Renault power

(#58164) tresh válasza rob210 (#58162) üzenetére


tresh
addikt

Sachsból is több fajta van minőségben sajnos.. :) Nálam is sok "jó" márka döglött már meg.. ellenben pl a köpködött "kínai" meyle hibátlan volt még eddig mindig.

(#58165) ΞΔGLΞ válasza polonic (#58161) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

(#58166) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#58162) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Kauffernél tudok csak PP-on fizetni, náluk ez 207 ezer. Áfát visszakapom, szóval jó ez így és ha itt lenne valami, akkor ők de ezt te is tudod, mindent megtesznek az ügyfél érdekében. Én csak kauffer. :)

(#58167) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#58163) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

a tubusos, váltó revitalizálót. ;)

Az melyik?

(#58168) rob210 válasza tresh (#58164) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mint ahogy lukból és valeoból is ;)

Renault power

(#58169) tresh válasza rob210 (#58168) üzenetére


tresh
addikt

Igen :) Már én is csak mosolygok néha ki mit nem csomagol a gyártók közül. Amúgy egy normál gyári minőségű kettőstömegű szett az 200k, és meg kell venni mert szar kétszer szerelni ill drága :B

(#58170) lsc válasza rob210 (#58129) üzenetére


lsc
nagyúr

Végül Eneos Hyper Multi 5w30 lett, majd meglátom hogy muzsikál, avéban szuper. Ez rendelkezik renault700-as minősítéssel /mondjuk ez sem volt olcsó, 13-ért sikerült 5 litert/.

Az élet kegyetlen .

(#58171) molnarpeter válasza lsc (#58170) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Pont a napokban állítottam egy elméletet a minősítésekkel kapcsolatban. Benzin RN0700, DPF dízel 0720, részecskeszűrő nélküli 0710... Ismerjük a viccet a 710-es alkatrészről? :D

(#58172) lsc válasza molnarpeter (#58171) üzenetére


lsc
nagyúr

Nem láttam, nem tudom miről van szó.

amúgy a történet annyi hogy eneos olajválasztó sima hyper 5w30-at ír a megane-hoz, viszont annak nincs renault minősítése, a hyper multinak van, ezért lett ez.

Az élet kegyetlen .

(#58173) molnarpeter válasza lsc (#58172) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

(#58174) ΞΔGLΞ válasza molnarpeter (#58173) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

A mai világban agy nélkül élni, áldás! : D

(#58175) lsc válasza molnarpeter (#58173) üzenetére


lsc
nagyúr

Nem rossz.

Az élet kegyetlen .

(#58176) rob210 válasza lsc (#58170) üzenetére


rob210
Topikgazda

Jó lesz, ha az okoskerék is szereti majd.
Ha kinyírja akkor még drágább lesz, mint 13ezer ;)

Az olaj jó, csak az aveban nincs vezérlésmódosító kerék, ott ugye technikailag máshogy van megoldva a változó szelepvezérlés. ;)
De szerintem nem lesz vele baj.

Renault power

(#58177) polonic válasza rob210 (#58163) üzenetére


polonic
félisten

az melyik konkrétan?

(#58178) rob210 válasza polonic (#58177) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez

Renault power

(#58179) polonic válasza rob210 (#58178) üzenetére


polonic
félisten

Ezt láttam én is. De nem tudtam hova tenni, mert ugyanaz a leírás, mint a stage1-hez.

(#58180) lsc válasza rob210 (#58176) üzenetére


lsc
nagyúr

Ahogy néztem ennél jobb 5w30-ban csak a sustina van, el nem hiszem hogy az eneos hülyeséget ír, ennek jónak kell lennie.

Az élet kegyetlen .

(#58181) rob210 válasza lsc (#58180) üzenetére


rob210
Topikgazda

:R

Renault power

(#58182) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Engem még mindig nem fizetett ki a kiszabott KH. Több, mint két hete történt, hogy meghúzták a gépet.
Az előbb felhívtam a KH-t, ahol idióta pontokat kellett hallgatni, de olyan nem volt benne, hogy kárrendezés.
Következő hívásra csak nyomtam egy egyest, hogy majd kérek egy kis útbaigazítást, milyen menüpontban kell ezt intézni, de rögtön azzal kezdte a csajszi, hogy nála kártyaletiltás van. Mondom, az oké és nem is ezért telefonáltam, de ha adna egy olyan számot, vagy menüt, ahol egyből oda tudok lépni, akkor az jó lenne.

Erre ő gúnyosan: Épp most akartam mondani.
Oké B+ (ezt magamban), akkor szintén gúnyosan, tessék már mondani!
Mint kiderült a 4-es pont az, amiből még csak következtetni sem lehet, mert ezt mondja KH bank termékei szolgáltatásai , hogy ebben az almenüben lesz egy újabb almenü, ahol ott lesz a szgk kárrendezés!
Felveszi a csaj, mondom neki, hogy mi az ábra, két hét eltelt, lóvé sehol.
Mi a kárszám? Mi a rendszám? Oké látja!
Még nem került egy amolyan mindent eldöntő kárszakértő elé, aki megadja rá a végső pecsétet és elfogadja a azt a pénzösszeget, amit a független megállapított. Kérdezem elég feldúltan már, hogy mégis mikor kerül elé?
Azt ő nem tudja. Akkor mit tud? Csönd.
A pénzösszeg változni szokott, kérdem?
Ezt csak a kár szakértőtől függ.
Engem nem érdekel, hogy kitől függ, de azért kértem ezt a lehetőséget, mert magam akarom ezt a részét csinálni, nem pedig azért, hogy KH üljön a pénzemen! Ha ezt tudom, hogy ennyire szarul működik ez a része is ebben az országban inkább beviszem a rönóhoz és már kész lenne. (egyébként hozzáteszem, hogy kint a németeknél kijavíttattam rajta mindent, mert idegesített az pár kis karc is, ami csak nagyon nagyon közelről látszott, meg a kilincset is. Ugrott 50 ezer az újbóli kerámia miatt is.
Erre a nő flegmán: Akkor vigye be! Na, itt durrant el az agyam.
Magasabb hangom kezdtem el beszélni, és mondtam, hogy ő nekem ne dirigáljon és ne adjon hülye tanácsokat, hanem emelje fel a telefont és most hívja fel a kárszakértőt, aki ezzel foglakozik, mert kurvára nem lesz jó vége, ha így folytatja.
Stílust és hangnemet váltott, várjak egy kicsit, zene jött.
A feleségem csitítgatott, mondom engem nem érdekel, ez a hülye p...csa is csak azért intézkedik most per pillanat, mert épp rájött, hogy nem egy átlag hülyével dumál, aki bólogat neki és akit simán leráz. De ennél cifrábbakat mondtam rá, hogy a zene közben ő hall-e engem, nem tudom, de nem is érdekel(t).
Közben beleszól, hogy újra itt van és megsürgette, hogy vegyék előre ezt az ügyet, ami 03-án történt és rá két napra már kértem a számla nélküli kárigény teljesítését, ezt az ügyet előbbre vették, értitek! ?
Elköszöntünk egymástól.
Felhívtam a függetlent, aki kint volt, kérdem, tőle, hogy volt-e arra precedens, hogy a kárösszeg, amit megállapított változott? Azt mondta nem, pedig 14 éve csinálja. De azt is hozzátette, hogy ez is úgy működik, mint minden más ebben a f...opó országban. Ha az ott ismerős, már másnap a számládon a pénz, ha nem keresed őket, akkor meg ülnek rajta.

Péntekig várok, ha addig semmi nem lesz, hétfőn asztalt borítok náluk.
Áhhh tényleg komolyan...

[ Szerkesztve ]

(#58183) rob210 válasza ΞΔGLΞ (#58182) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem akartalak ezzel elkeseríteni,amikor olyan vidáman jelezted, hogy milyen pikk pakk megy az ügyintézés már volt kárszakértő, etc.etc. De ez itthon így megy.
Én bementem a fiókba és közöltem addig innen nem megyek el amíg ki nem fizetnek, vagy nem kapok egy pecsétes igérvényt arról, mikor lesz a számlámon a pénz.
Nekem lakásbiztosítással volt ez.
Érdekes 3 nap alatt megjött a pénz. Miután a papír a kifizetésről a kezemben volt.
Azzal ugyanis felelősségre vonhatók.

Renault power

(#58184) xuldar válasza ΞΔGLΞ (#58160) üzenetére


xuldar
őstag

Olyan bájosak az efféle marketing bullshitek: "Helyreállítja az alkatrészek eredeti alakját;" Persze, egy fogaskerék DNS-ébe van kódolva az eredeti forma. Ahonnan lekopott vagy letört valami, azt a DNS-ből kiolvasva egy az egyben helyreállítja :DDD :W Elolvassa ezeket valami minimális műszaki érzékkel megáldott ember a cégnél, mielőtt kinyomják a termék tulajdonságai közé?
"Amennyiben a további zaj csökkenés megáll, akkor a váltó már nagyon kopott és dupla adag szükséges a kezeléshez." Ha már nincsenek fogak a váltóban, ebből egy dupla adag mindet visszanöveszti :C

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#58185) ΞΔGLΞ válasza xuldar (#58184) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nyilván van benne bullshit...is. De azt tudom, mert nem vagyok hülye, hogy sima olajjal a váltó korántsem működött úgy, mint ezzel a xado-val. A Laguna 3 manuális váltója meg egyébként sem az a vajváltó, de ezzel sokat lehetett rajta javítani. És ezt nemcsak én tapasztaltam. Ha meg valami szar, én lennék az első, aki beokádná ide. :DDD De ez a xado tud valamit!

(#58186) ΞΔGLΞ válasza rob210 (#58183) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Pfff, ez van! :U
Viszont addig pikk-pakk ment, csak a maga a KH egy KöcsögHiéna!

[ Szerkesztve ]

(#58187) rob210 válasza xuldar (#58184) üzenetére


rob210
Topikgazda

Kérlek hagyd ezt.
Én ezért nem szoktam a xado termékeit javasolni senkinek.
De ha megállsz a 18 éves autóm melett, nem mondod meg, hogy jár benne a motor és az azért van mert én használok xado termékeket.

Nem nem növeszt vissza semmit, de igen is a karcokat és kisebb kopásokat a nyíró és surlódó erők miatt ki tudja javítani.
Van némi műszaki érzékem, azt pedig senki nem mondta, hogy ha kiesnek az alkatrészek a kocsidból, önts bele egy xado gélt és az visszaszereli a komplett váltót ;)

Téma ezzel lezárva, akit érdekelnek a xado cuccok privátban segítek, de a fikázó gyalázkodó hozzászólások miatt, kérem ebben a topikban zároljuk a témát!!!

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#58188) forceberg válasza polonic (#58179) üzenetére


forceberg
veterán

Tedd bele az olajat, azt kész, kár belemókolni. Inkább cseréld le 90-100e km-enként.

(#58187) rob210: ez egy hitvita, van aki hisz benne, van aki nem.

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#58189) xuldar válasza rob210 (#58187) üzenetére


xuldar
őstag

Csak a nyilvánvaló marketinghülyeségre akartam rávilágítani, a termék színvonalára nem tettem megjegyzést, mivel nem ismerem. Ellenben többen is használjátok és ajánljátok itt. A súrlódáscsökkentés meg a karckiegyenlítés elég egyértelmű egyébként.

De ha már leírtad, hogy a járó motorodat nem lehet hallani, mintha pár hete hangosabb lenne az enyém, szinte már dízeles karakterű kerepelést hallok a motor felől. A menetteljesítménnyel nincs gond, a szerelőm azt mondta, ez a hang normális. Nekem viszont úgy rémlik, egy éve még nem volt ilyen hangos. Megane 2, 1,4 16V, ~3000km-t használt Motul 8100 olaj van benne, ami rendelkezik RN 720-es minősítéssel. Van ötlet, hogy mitől hangosodhatott fel?

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#58190) rob210 válasza xuldar (#58189) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hidrotőke, kopó vezérműtengely, nyúló vezérlműszíj, elég sok minden lehet soroljam?
Esetleg dögrováson van a kopogás érzékelőd.

Renault power

(#58191) ΞΔGLΞ válasza xuldar (#58189) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

De abba pont, hogy 700-zas olaj kellene, nem 720-as, nem?

(#58192) forceberg válasza ΞΔGLΞ (#58191) üzenetére


forceberg
veterán

Tuti elírta, mert a Motulnak a Specific 0720-a van azzal :D

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#58193) Plero


Plero
tag

4,5 éves Clio-hoz hol találok térképfrissítést és hogyan kell frissíteni a térképeket?

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#58194) mycso válasza rob210 (#58157) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Pont tegnap nézegettem lengyel oldalon, ahonnan a bakokat is rendeltem, hogy gyári renault kuplung + lendkerék 230.000ft körül jön ki.

17kg-ot ír a lendkerékre és 7kg-ot a kuplungra.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#58195) szgaborsz válasza diablo1984 (#58105) üzenetére


szgaborsz
tag

Nagggyon köszi a választ. Ez az olaj jó lesz bele? (clio 3 (1.2 16v 75 paci, D4F740)
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 5 Liter
Van tuti beszerzési forrás vagy google a barátom? :-) Olajszűrő satöbbiből van ajánlás vagy csak legyen minél drágább?

(#58196) rob210 válasza mycso (#58194) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na az úgy már hihető és az ár is közelebb van az álltalam elfogadhatóhoz.

Egyébként pont ma érkezett meg az új vezérlésem az öreglányhoz.
Minden gyári renault emblémás, 46e lett a vége, a szíj gates, a görgők nsk, a vízpumpa nem derül ki, csak a renault felirat és jel van belesütve.
Májusban be is kerül és újabb 4 évig biztonságosan gurulunk.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#58197) rob210 válasza szgaborsz (#58195) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én 5w30 at tennék, de jó a te álltalad kiválasztott is.
Szűrőből purflux.
Beszerzés kauffer.

Renault power

(#58198) Gombinyó válasza Plero (#58193) üzenetére


Gombinyó
őstag

Őt keresd meg.

(#58199) Tomi0703 válasza mycso (#58194) üzenetére


Tomi0703
őstag

Laguna 2-hoz is vannak cuccok? Hazai forrasokhoz kepest mennyivel olcsobb? Ja, es kerhetek linket? :R :DDD

(#58200) ΞΔGLΞ válasza mycso (#58194) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Szerinted, én nem filóztam ezen, hogy berendelek onnét mindent? Aztán elolvastam a szabályzatukat...
Szóval, gondolom azt nem tudod, ha itt véletlenül valami gebasz beüt, akkor a körök, amit futhatsz a lengyelekhez, na az k..va sokba fog kerülni, ha egyáltalán elismerik a hibájukat ...meg rengeteg idegeskedésbe.
Ugyanez a mutatvány a törököknél 150-ből is megvan, de ők még messzebb vannak a szabályzat szinte ua. és azok simán tagadnak bármit!
Én inkább kifizetem a 100 ezerrel többet oda, ahol tudom, ha bármi van a kauffer lesz az első, aki nem fog hárítani, hanem mindent megtesz, hogy elégedett legyen az ügyfél.
Ha elolvasod a lengyelek ÁSZF-jét, mert ott van angolul is, egy (selejtes) hiba esetén minden szerelési dokumentációt csatolnod kell, ki szerelte, hol szerelte az autód legutolsó kódját is elkérik, de ez mind nem ér semmit, ha NEM Renault szerviz rakta/szerelte be.
Tehát ha nem így volt, hanem a saját megbízható szerelőd vette észre a hibát, máris buktad az alkatrészek kicserélését. Itthon van olyan Renault szerviz, ami vitt alkatrészt beszerel dokumentációkkal? Nekem a zselésre, amit itthon nem lehet rendelni sem, a Renault 58 ezret!!! mondott plusz 25 ezret a szerelési díjra az alsó tartóval, ami a váltónál van. Vitt alkatrészéről hallani sem akartak, nem vállalják hiába eredeti reanult alkatrész. Megrendeltem a zselést és az alsót, kb 38 ezer volt, plusz 6 ezerért berakták, ezek bevállalható dolgok, de kéttömegű meg a kuplung az nem.

Azt a lengyel nem fogja elfogadni, ha tegyük fel Robibá, aki nagyon lelkiismeretes szerelő azonnal észreveszi a hibát, nyomtat róla JKV-t, adószámmal, meg pecséttel etc... mert nekik csak hivatalos márkaszarviz a mérvadó, az meg vitt cuccot nem fog beszerelni. De ha még be is szerelné, vajon mennyiért?
Továbbá ide-oda utaztatnád ezeket a drága szarokat a világban?
Talán meg ér 100 ezerrel olcsóbban valakinek onnét rendelni, hát ha minden oké lesz alapon, de nekem nem. Apróbb alkatrészeket, mint pl a zselés, valóban onnét kell rendelni, de ilyen volumenű alkatrészeket csak is itthonról veszek, akik garanciát vállalnak rá és szó nélkül küldik a futárt ha valami nem stimmel.
A múltkor írtam, hogy az AUTODOC micsoda agyvelőgyulladás infókat kért be egy 10 ezres termék miatt, na itt ugyanez van.

Ezek után bevállalnád? Vagy csak azt látod, hogy 100 ronggyal olcsóbb?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.