Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smith Ügynök
tag
Üdv!
Az alábbi gépről elsőre mi a véleményetek? illetve azt is kérdezném, ilyen korú dízelt szerintetek szabad-e venni?
Ingazáshoz lenne használva, havi kb 4000km.
-
válasz
rob210 #58695 üzenetére
Köszi, jól hangzik.
Eddig Kumho, Barum, Falken gumikban gondolkodtam, de ez felkeltette az érdeklődésem.
Csak az a fura, hogy egyedül a 2013-as nyárigumi tesztben láttam azt a típust és nem tudom, hogy azóta is gyártják, vagy elfekvő készletet szórnak ki. Max 1-2 éves új gumit szeretnék venni. -
rob210
Topikgazda
válasz
ferzoli #58694 üzenetére
Nekem a 4 évszakosa van apollo 4g all season teljesen vállalható ár érték bajnok. Előtte nokianom volt, tehet nem egy linglong mérkét váltott. Feltörekvő gyártó és most még jó áron adja a termékeit.
Asszony vesoján is az van ott is jól teljesít, pedig az nem kis vas néha teli 7 személlyel.
-
Sziasztok!
Apollo aspire nyarigumival van vkinek tapasztalata?
Csak egy par evvel ezellotti tesztet talaltam, ott a nagyok kozeleben teljesitett.
Arban pedig kozepkategoria alja.
Laguna 3-ra tervezem venni. Kedvezonek tuno ajanlatot adtak ra. -
meroly
veterán
-
PeterPH
senior tag
válasz
#47205632 #58688 üzenetére
Nem kell ehhez Euro 7. A 2017. szeptember elsejétől típusbizonyítványt szerző autókra már az Euro 6c érvényes, aminek a teljesítéséhez gyakorlatilag OPF (Otto-Partikelfilter) szükséges. 2018. szeptember elsejétől már a régebbi típusengedélyeseket is csak ennek megfelelően lehet forgalomba helyezni.
-
#47205632
törölt tag
válasz
Gombinyó #58686 üzenetére
Persze, hogy van. Lehet ő másképp hívja, a lényeg ugyanaz, kipufogógáz visszavezető. Manapság már néhány autóól kikopott, de a 10 év fölöttiekben mind ott van.
DPF-fel (FAP) van keverve, az van csak dízelben és az euro7 fogja behozni benzinesekbe is elviekben. Már illett volna az euro6-ba is... -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Szerintetek, itt mennyi idő, mire a bakok, vagy a futómű (alkatrészei) azt mondják nekik most elég és cserélj ki? Nyilván eljön az az idő is egyszer valamikor, de...
Szerintem a japánok, azt sem tudják, mi az a futómű. Egy átlagos külváros betonozása, amerre jársz mindenhol ilyen minőségű az út. Képről ítélve még a csatornafedél is úgy van letéve, hogy belesimul az útba.
Bár ilyen minőségű utak, se az osztrákoknál, se a németeknél nincsenek. Anglia az, ami felveszi a versenyt velük...Hogy én mennyire gyűlölöm ezt az el....ott országot, mármint a magyart! Cöhhh -
#47205632
törölt tag
Azt látom, hogy a levegő hátramegy, a légszűrő mögött lent valami lyuk van ott lehet az EGR talán meg itt van a fojtószelep is gondolom, aztán pedig a motor tetején a gyertyák mellett keskeny csövezésen fut előre a levegő. Nem feleslegesen bonyolított ez egy kicsit? Ráadásul a motor szarrá is melegíti közben. Nem akarok belenyúlni természetesen, a gyári megoldás a tuti nem vagyok a sufnizás híve, csak kicsit túlerőltetettnek tűnik ez a sok felesleges kanyar meg út a levegőnek. Illetve jól sejtem, ha itt a keskeny járatok tömítése valahol szétesik akkor pörögni fog, mert a fojtószelep jóval előrébb van.
Nagyon ritkán meleg indítás után beesik az alapjáratom 500-ra, de rögtön vissza is rakja és nem ingadozik, illetve néha mikor beállok parkolóba és kuplungot nyomok ottmarad 1200 körül, de az is rögtön leesik utána rendes értékre. De ez is 10 esetből 1x van vagy annyi se, úgyhogy ezzel különösebben még nem foglalkoznék meg ezt bármi produkálhatja, nem szedem szét még. Hidegindítás az rendben van, teszi a dolgát szépen.
Ha jól sejtem EGR-t, fojtószelepet nem pucolja semmi úgy se, hiába van bele tankolva bármi, oda benzin nem jut amúgy se.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
eTrade #58653 üzenetére
pm
---------------
(#58671) mycso
Hát pedig ujjonganod kellene örömödben, hogy olyan lett, mint egy benzines, ha a nyomatékok nem pontosan vannak itt meghúzva, konkrétan olyan, mintha nem is lett volna cserélve, vagyis nagyon fontos.
Akárkinek cserélve lett, főleg, ha azt írod, hogy semmi zselé nem volt benne és ami sajnos 2-3 év max, annál mind-mind elképesztő különbségekről írtak. Az autónak alapjáraton csere után benzinesként kell járnia, bent ülve ebből kb annyit érezni, mintha nem is járna a motor. HA te ezt érzed, vagyis nem érzed, akkor ott valami nem lett kóser a nyomatékokkal. 115 pontosan a kasznira, a többi mind a 62 se több, se kevesebb, vagy esetleg a zselés bakkal van valami. Egyszerűen nullára kellene redukálnia bármilyen rázkódást, a legapróbb vibrációig. -
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #58660 üzenetére
Nálam igazából nem volt gond, elég újszerűnek tűntek a bakjaim, csak jó áron sikerült beszerezni a gyári bakokat.
Illetve bemelegedve alapjáraton volt némi rázás-remegés, de tényleg csak minimális.
Na ez most megszűnt.
Azt nem tudom mondani, hogy olyan mint egy benzines, de most olyan mint egy új dízel.Illetve kiszerelés után kiderült hogy az én zselés bakom is ki volt már száradva.
-
Robi81
tag
Sziasztok. Megane 2 be 1.6.16v 2003 mkm760 motorkodu mijen es mennyi fekfolyadek kell? Hetvegen ha sikerűl lecserélném.
-
-
Boldog születésnapot!
-
meroly
veterán
válasz
#47205632 #58659 üzenetére
3 van.
A kutyacsont csere az osszel egy idore megoldotta ezt nekem de ujra elojott.
Itteni javaslatra vettem egy hutchinson nevu markat sajna ugyanugy csinalja ugyhogy nem ettol.
Szerelom szerint a motortarto nevezetu bak lesz lehet a ludas. A harmadik valtortarto nevre hallgat.
Javítsátok ki ha hülyeséget mondok.Erdekes dolgokat irsz a motorkarakterisztikarol. Nekem is nehez volt atszokni ra hogy indulaskor meg alacsony sebessegben nagyobb gáz kell, kulonben fulladozik valoban. Bár a fojtoszelep tisztitasa sokat segitett nekem.
Hat ez ilyen mar elfogadtam.Tényleg a fojtoszelepet milyen gyakran kell tisztitani?
Rob210 Isten éltessen!
-
#47205632
törölt tag
Hány darab motortartó meg váltótartó bak kell összesen a kocsihoz? Mert van egy olyan hibája is, hogy a váltókar mozog gázadásra meg elvételre. Gondolom ezeket kellene cserélni. Nem dobálja ki üresbe még, de kicsit zavaró váltás közben ahogy kajlázik nekem.
-
mycso
Topikgazda
Végre ma kicserélték a múltkor kimaradt fent nagy zselés bakot. Röviden: jó lett.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
orosziem81 #58641 üzenetére
Na és mielőtt elindulok még annyit, hogy a magyar autóvásárló (tisztelet a kivételnek) egy hülye idióta kmbuzi, ha fel is tenném Lagunát meghirdetve az év végén több, kb 570 ezerrel, el sem olvasná, hanem egyből tovább lépne és megtalálná és megvenné azt a "TUTI" kevés km szerinti kontár trágyát, amiről már írtam pár napja. De, mint írtam nincs ilyen szándékom, a Laguna tényleg család tag lett és addig az is marad és marad is tökéletes állapotú, amíg én élek. Épp tegnap cseréltem olajat megint, meg légszűrő, üzemanyaszürőt is. Nekem ez már csukott szemmel is menne...: D
Szép napot mindenkinek!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ, BONTATLAN Bespoke AI Jet Ultra álló porszívó 400 W - GYÁRTÓI garanciával
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- Babzsák fotel (Dr. Relax - Gamer, sötét zöld, keveset használt, hibátlan)
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Dell Optiplex MT/SFF/Mini 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest