Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59651) molnarpeter válasza polonic (#59650) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Venti nem ment, nem regenerált esetleg?

(#59652) polonic válasza molnarpeter (#59651) üzenetére


polonic
félisten

Klíma ment végig. De menet közben nemtom a venti mukodik-e. 60-ról gyorsítottam 3-ban.
Regenerálás nem szerintem, bár pont nem figyletem a jeleit. A megtehető távot szoktam a fedcompon nézni, de ott nem csökkent akkor a távolság.

[ Szerkesztve ]

(#59653) rob210 válasza #47205632 (#59648) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azt remélem tudod, hogy ez nem igaz.
A fedcomp figyeli a jeladókat és ha 3 indítás után a jeladók jó értékeket adnak törli a hibát.
Bár ez változó hibakörnyezettől, és hiba típusától függően.
De törli egy idő után.

Renault power

(#59654) Sanyi19


Sanyi19
őstag

Sziasztok.

Nem tudja valaki, hogy mi a pontos megnevezése a csomagtartó zárjához menő kábel gumi csövének? Mert szétszakadt és emiatt a kábel is megtört... Ilyen csövet, honnan lehet olcsón rendelni? Mi a pontos neve? Ebayről szeretnék rendelni, de nem találok. Megane 2 limousine-ról lenne szó.

“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)

(#59655) Nordik válasza polonic (#59652) üzenetére


Nordik
őstag

Nekem igaz 1.6 benzin de én is azt veszem eszre, hogy összefügg azzal a tank mennyire van tele. :U

(#59656) Nordik válasza Sanyi19 (#59654) üzenetére


Nordik
őstag

Ha a csomagtér ajtó átvezető gumi cső akkor Renault kereskedés. Nekem azt hiszem 1700Ft volt a gyári.

(#59657) Sanyi19 válasza Nordik (#59656) üzenetére


Sanyi19
őstag

Igen az lesz az, köszi! :R

“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)

(#59658) Nordik


Nordik
őstag

Megtisztultunk. :) Be is mutatnam akkor az én gepemet. :)

(#59659) rob210 válasza Nordik (#59658) üzenetére


rob210
Topikgazda

Betegyelek az összefoglalóba?

Renault power

(#59660) Nordik válasza rob210 (#59659) üzenetére


Nordik
őstag

Ha már feltettem akkor igen, megköszönném! :)

(#59661) rob210 válasza Nordik (#59660) üzenetére


rob210
Topikgazda

Rendben hazaérek intézem ;)

Renault power

(#59662) #47205632


#47205632
törölt tag

Tehát Urak.

Áll a kocsi két napja. Rámértem és 6-10 mA között ugrált az áramfelvétel. Bezártam központival majd kinyittattam és megvártam a beltér világítás kialudjon. Az áramfelvétel viszont 100-150 mA lesz és már 10 perce ennyin van.
Ez valami figyelő fícsör lehet hogy vár engem az indulásra vagy pedig bug? Most megpróbálom idegekkel kivárni, hogy visszaáll-e az először mért helyes értékekre vagy pedig ennyin marad-e. Mondjuk jó lenne tudni, hogy ez valami fícsör-e vagy pedig random csinálhatja. De ez már alkalmas arra, hogy 5 nap alatt egy akkut majdnem lemerítsen, csak azt nem értem akkor miért mértem legelőször helyes értékeket. Ezek szerint egyszer csak abbahagyja mégis. De akkor viszont nem merítené semmi az akkut. :F

(#59663) #47205632 válasza #47205632 (#59662) üzenetére


#47205632
törölt tag

Még 10 percet vártam és nem állt vissza. Szóval ez nem tudom mi.
Aztán meg szerintem ez is elég komoly gond még.

[link]

(#59664) Pecc


Pecc
őstag

Megane I PH2, K4M700, 2001

Hogy működik ennek a fűtés elzárása azon kívül, hogy eltekerem a gombot?
Láttam, bovden húz valamit a boxban. Húzna, de nem teljesen szerintem, mert érezni, hogy mindíg langyosat fúj elzárt állapotban. Feltekerve erősödik a fűtés, szóval valamit szabályoz a bovden. namost nekem az lenne a cél, hátha tudtok valami tutorialt, hogy teljesen elzárja nekem a fűtést, teljesen a kinti hőmérsékletű levegő jönnön be, mint minden más kocsiban.

Köszi a válaszokat. :R

(#59665) #47205632


#47205632
törölt tag

[link]
A pár nappal ezelőtti jégeső...

A fűtésnél szerintem egy sima műanyag retesz zárja el a levegő útját a radiátor felől. Az nem megy a helyére és ezért enged át a meleg levegőből. A radiátorban mindig kering a forró hűtővíz.

[ Szerkesztve ]

(#59666) rob210 válasza Pecc (#59664) üzenetére


rob210
Topikgazda

Valaki előtted már szétszedte és pár foggal elrakta a bowden fogaskerekét.
Szét kell szedni és beállítani, mert az a bowden a levegő elosztó csappantyút állítja, ami ha el van zárva lezérja a radiátortól jövő meleglevegőt.
Ki kell kapni a klíma vezérlő panelt 20 as torx vagy 25 ös torx.
Hamutartó kivesz ott van két csavar, kibillent az eglsz panel akkor már látni is fogod a fogaskerekeket.
Ha nem ott van eltéve, akkor a boxot kell bontani és magán a tolattyún állítani.

Bár már olyat is láttam, hogy csak ki kellett porszívózni, mert a kedves tulaj pollenszűrő nélkül használta és annyi falevél gyűlt össze, hogy attól nem zárt le.

Renault power

(#59667) z00li


z00li
senior tag

Sziasztok!

Ismét lenne 2 problémám (egyre jobban unom hogy mindig kijön valami :((( ):
-ment a klíma hazafelé és kiszálláskor látom hogy a gázpedál mellett egy csövön keresztül szivárog be a víz. Ez honnan jöhet?
-másik gondom hogy valahol beázik a csomagtér. Merre érdemes elkezdeni a hibakeresest?
Scenic I-ről lenne szó. Tippeket előre is köszönöm!

Z

(#59668) Pecc válasza rob210 (#59666) üzenetére


Pecc
őstag

Erre gondoltam én is, kiszedtem de én a bovden kikötésen kívül más lehetőséget nem találtam, amit tudnék állítani. nem jöttem rá, hogy a fogaskereket amit tekerővel tekerek, hogy lehet kihúzni, hogy arrébb rakhassam meg arra se, hogy amit a bovden tol azt hogy lehet kiszedni, hogy egy egy foggal arrébb tehessem. Holnap szétszedem megint, lefotózom ide, hátha tudod, hogy kéne annak állni rendesen.

A kiporszívózást arra érted, hogy nézzek be a pollanszőrőhöz? Mert idén cseréltem, a dobozában nem látszott semmi piszok, falevél.

[ Szerkesztve ]

(#59669) rob210 válasza Pecc (#59668) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem a csappantyúnál kéne kiporszívózni.
A pollenszűrő az a motortérben van a te problémád meg az utastérben a műszerfal középboxában ahol ezek a keverő lapátok vannak.

Renault power

(#59670) Pecc válasza rob210 (#59669) üzenetére


Pecc
őstag

Nagy meló kiszedni neadjisten a fűtésboxot? Egy thaliáról van video, ahogy látom a kormányoszlopot is kiszedte a fickó a művelet soràn.

(#59671) rob210 válasza Pecc (#59670) üzenetére


rob210
Topikgazda

A fűtésboxot igen, mert abban benne van a radiátor is, azt meg cumi, de ha csak ezekhez akarsz hozzáférni, akkor az a jobb lábtérből látszik. ;)

Renault power

(#59672) ΞΔGLΞ válasza #47205632 (#59665) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ez totális katasztrófa az autóknak, az biztos, ezt csak fedett hely tudja kivédeni.
Egyébként vasárnap 19 óra körül Pécsen leszakadt az ég, csak úgy a semmiből.
Szőlő nagyságú jegek (is) estek, amiket ez a ponyva simán megvédett, szerencsére felülről jött és nem oldalról, mert ott ezen sincs védelem... Viszont, mint a gumiról lepattannak róla a jegek. A szlovén bombákkal ez sem tud mit kezdeni, de erre jó, meg arra, hogy minden szartól védje az autót (nap, por, kosz). AMikor leszedem róla, mintha pormentes garázsban állt volna...

A bekeretezett részen a jégdarabok...

(#59673) #47205632


#47205632
törölt tag

[link]

Megvan a probléma forrása. Az alim uch nevű biztosíték kivételével a 150 mA-es zabálás leesik 10-re. Na most ez a bizti az immot működteti valószínű, mert a lámpája kialszik és mikor visszadugom sípol is a kocsi egyet.
Nem kell sok ész hozzá, hogy ha kihúzom akkor a kocsit nem tudom elindítani. Szóval most ideiglenesen a hétvégi lerakásnál kihúzkodom és akkor nem meríti le az akkumat, de ez hosszú távon nem megoldás.
Ki lehet kötni az immot valahogy egyébként? Mert nekem aztán rohadtul nincs szükségem rá, aki odáig eljut, hogy feltöri az ajtót meg a gyújtáskapcsolót az már úgy is ellopta a kocsit, nem fogja az immo megállítani. Nem mintha kelendő példány lenne amúgy is.

(#59674) Yoshida válasza #47205632 (#59673) üzenetére


Yoshida
aktív tag

Nem vagyok szakértő, de nem villog egy led, ha lezárod a kocsit? (immo aktív)

Nem Renaultnál nekem úgy volt, hogy 1 napig villog, utána kikapcsolja magát, és "energiatakarékos" állapotba áll az immo. Hogy mi értelme, azt nem tudom, mert nincs különbség se a 10 perccel később, se a 10 nappal későbbi indításkor :)

Ha van led, az asszem megehet 150mA-t. Bár az 1.8W, led-ben az már komoly, de ha nem led, hanem egy izzó, akkor még kevés is fogyasztásnak.

(szerk: ja írod is, hogy van lámpája, az led, vagy izzó?)

[ Szerkesztve ]

(#59675) Nordik


Nordik
őstag

Szolenoid szelepet meg lehet próbálni takarítani? Csak annyi ugye, hogy csatlakozó lehuz majd kiszedem, takarít és vissza? :U

(#59676) rob210 válasza Nordik (#59675) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az okoskerekét igen az így működik.
Tisztítás féktisztítóval tilos!!!

Renault power

(#59677) Nordik válasza rob210 (#59676) üzenetére


Nordik
őstag

Igen az okoskerek szolenoid szelepet szeretném tisztítani. Mivel lehet fektisztiton kívül? Denaturalt szesz, benzin? Fektisztito tönkre teszi? :(

[ Szerkesztve ]

(#59678) ferzoli válasza ΞΔGLΞ (#58742) üzenetére


ferzoli
Ármester

EAGLE, Bejött a tipp, köszi! :R
Hibátlan az ajtó, a színkód is stimmelt, múlt hétvégén végre helyett is cseréltek az ajtók.

[ Szerkesztve ]

(#59679) Geri19831208


Geri19831208
csendes tag

Sziasztok

Régebben írtam hogy van egy 8 szelepes Cliom.
A probléma az hogy fogy a víz.
Februárban vettem az autót, kezdetnem lyukas volt a hűtöm az kicseréltük.
Aztán rá 2 hétre kilyukadt a fűtőradiátor is, azt is kicseréltük.
Kb 1000 km mentem már vele és most is hallani hogy bugyborékol és fogy a víz.
Látszólag nincs sehol folyás.
Az olaj tiszta, a víz is tiszta.
Teljesen tanácstalan vagyok.
Nem lehet valahogy kideríteni hogy hova tűnik a víz?
Gondoltam már arra is hogy hengerfejes, de a szerelő azt mondta még nincs nagyobb jel ne szedjük szét.
Előre is köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#59680) diablo1984 válasza Geri19831208 (#59679) üzenetére


diablo1984
veterán

valszeg hengerfejes a verda, és gyenge pont a hűtők voltak és ott szétnyomta a nyomás! a kiegyenlítő kupakját ha meglazítod mekkora nyomás van a rendszerben, adott esetben az elengedi a nyomást, mert akár az is lehet hiba, hogy a nyomás nem tud kijönni és a motor felé tolja be a vizet.....

(#59681) Geri19831208 válasza diablo1984 (#59680) üzenetére


Geri19831208
csendes tag

Szia

Köszönöm a választ.
Elég nagy a nyomás.
Ha letekerek óvatosan meleg motornál akkor feljebb jön a víz is.

(#59682) #47205632 válasza Yoshida (#59674) üzenetére


#47205632
törölt tag

Van egy kis piros lámpa ami folyamatosan gyorsan villog. Egy hét után is. De anyám dízelébe is ugyanezt csinálja szóval az elvileg normális. Bár a szerviz könyv szerint a villogásnak lassulnia kéne vagy nemtudom...

Szerintem ledes, de nem biztos vastag a műszerfal és nem látni át.

Arra gondoltam, hogy a biztosítéknál a biztosítékkal sorosan kötve rakok egy kapcsolót és akkor half problem solved.

[ Szerkesztve ]

(#59683) diablo1984 válasza Geri19831208 (#59681) üzenetére


diablo1984
veterán

ha letekered és úgy járatod, akkor ki is jön a víz onnan szerintem, jó kérdés, hogy nyomáson nyit-e a kiegyenlítő kupakja, vagy beállt mint a gerely és az miatt fújódik minden felfelé!

(#59684) Geri19831208 válasza diablo1984 (#59683) üzenetére


Geri19831208
csendes tag

Cseréljem ki?

(#59685) Mágus2 válasza diablo1984 (#59680) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Vagy csak levegős. ;) 1bar nyomás normális, ha nem lenne, forrna benne a hűtővíz.

[ Szerkesztve ]

(#59686) drk88


drk88
senior tag

Sziasztok,

Segitseget szeretnek kerni az alabbi hibajelensegben:

Clio 2 16V 98le 1.4 benzin

Alapjaratkor felporog max 3ezerig a fordulat menetkozben is ugyan ez a helyzet magatol tartja 4esbrn a 60at nem is kell gázt adni mert 3ezren van a fordulat. Ha ezt tobbszor megcsinalja akkor az enginecheck es kozepen az a trafo jel szeriuseg felvillan onnanstol elmulik ezaz ingadozas de a motort csak 2500ig engedni porgetni ott megtorpan es max 90 a vege 5osben

Kep: [kép]

Elore is koszi

(#59687) Spet


Spet
addikt

Sziasztok,

2-es scenic-hez keresnék utastéri biztosítéktábla ábrát. Ha minden igaz itt kellene lennie a ventilátorhoz/légkondihoz tartozó biztosítéknak (szóljatok ha rosszul sejtem). Előzmény: egyik nap még gond nélkül működött az utastéri ventiláció, ma azt sem mondja fapapucs.

Segítséget köszönöm.

Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco

(#59688) diablo1984 válasza Mágus2 (#59685) üzenetére


diablo1984
veterán

de mióta levegős? Ennyi idő alatt csak kitolta volna magából, nem pezsegne!

(#59689) rob210 válasza drk88 (#59686) üzenetére


rob210
Topikgazda

Fojtószelepet kell takarítani, és átpasztázni a szívósort.

Renault power

(#59690) rob210 válasza Spet (#59687) üzenetére


rob210
Topikgazda

A motortérben van. ;)

Renault power

(#59691) Spet válasza rob210 (#59690) üzenetére


Spet
addikt

Kérhetek egy "karikás" rajzot melyik lenne az?

(távgyógyítanék, ezért nincs előttem a doboz)

[ Szerkesztve ]

Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco

(#59692) Geri19831208


Geri19831208
csendes tag

Rob te mit mondasz?
Mi a véleményed?
Vettem új kiegyenlítő sapkát, kíváncsi vagyok.

(#59693) rob210 válasza Geri19831208 (#59679) üzenetére


rob210
Topikgazda

Légtelenítve lett acserék után?

Renault power

(#59694) Geri19831208 válasza rob210 (#59693) üzenetére


Geri19831208
csendes tag

A szerelő azt mondta igen, de azt is mondta hogy a csőnel nem mert a menet tönkre megy.

(#59695) Nordik válasza Nordik (#59677) üzenetére


Nordik
őstag

Erre rob tudsz valamit mondani mivel takaritsam ki? Még lehet ma neki állnék :) figyeljek valamire?

[ Szerkesztve ]

(#59696) diablo1984 válasza Geri19831208 (#59692) üzenetére


diablo1984
veterán

hamar kiderül, ha nem ez a ludassága és nem egy vagyon a sapka sem! A benzinesnek nincs akkora oltári kompressziója, ami szétnyomná a hűtőket, de a tágulás nélküli meleg víz könnyen csinálhatja ezt!

(#59697) ΞΔGLΞ válasza ferzoli (#59678) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nincs mit! :)
--------

Más...

Nincs itt semmilyen kiqurt jégelhárítás, most nézve az időképet is már több helyen jégeső van, valami brutál meghülyült az időjárás az országban. Csendes eső már nem is lehet, csak ilyen leszakad az ég és társai... újból és újból...

A leghevesebb zivatarokat akár 100 km/órás szél, 2-5 centis jég is kísérheti. Készüljetek...

(#59698) rob210 válasza Nordik (#59695) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én wd40 el szoktam.
Azzal még nem volt gond.
Egyébként friss motorolajat ha áttöltesz rajta az is ó.
Igazából, csak a finomszűrőt kell szépen eltakarítani és csak akkor ha vannak benne darabkák, kosz.

Renault power

(#59699) rob210 válasza Geri19831208 (#59694) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát én akkor előszőr lelégteleníteném, mert ez amit írsz elsőre levegő probléma.
A fűtőradiátorban nagyon meg tud ülni a sok légbuborék, ott meg el kezd forrni a víz.
Ezért is kell, addig járatni fűtésen a rendszert, ha meg volt bontva míg a ventillátor a nagy hűtőnél be nem kapcsol.
Akkor nyitott a termosztát és elérte a hőfokot.
Akkor a teljes rendszerben kering a lé és biztosan, nem marad benne levegő.
;)

Renault power

(#59700) Geri19831208 válasza rob210 (#59699) üzenetére


Geri19831208
csendes tag

Köszönöm mindenkinek aki válaszolt.
Megpróbálom akkor le légteleníteni én.
Leírnád a pontos folyamatot hogy csináljam?
Előre is köszönöm.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.