Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Szoszo94 #59336 üzenetére
Szia.
Este már fáradt voltam, de közben látom megtaláltad amit megkellett.
Ezt már csak azzal tudom megfejelni, hogy a renault leállította az 1.2 TCE gyártását a korai szelep halál és a lánc/nyúlások/szakadások miatt!!!
Viszont és ellenben az 1.4 TCE egy nagyon jól sikerült motor, ami lesz a meganeban, csak még idehaza nincs kínálatban.
Az 1.6 viszont teljesen vállalható, nincs rajta turbó, a váltó miatt nem érzed erőtlennek, se.
Mivel már 6 os váltó van rajta bőven jó pályára is.Én a mai napig azt mondom, hogyha az én öreg szervízautómon
lenne egy hatos váltó sose cserélném le.
Ez az 1.6 a világ egyik legjob konstrukciója.
Nem véletlen, hogy maga az alap blokk már 19éve a renaultot szolgálja. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #59344 üzenetére
Ezt rosszul írtam valóban, tehát télen is előbb eléri az üzemit így, amivel emiatt gyorsabban nyit a rendszerre és jóval hamarabb jön a meleg is. Nálam a leghidegebb időkben is alsógatyában lehetett ülni az autóban és nem kellett sok hozzá. Szóval emiatt nincs gátolva a melegedés...
A melegedés ott van gátolva, ahol a termosztát szar. Pl a kollégánál, akinek válaszoltam, ha nem cseréli ki, ott bizony lófasz fűtés nem lesz télen. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Laguna 3, sok elcseszett gagyi minőségű hülyeséggel, amivel telepakolták ezt a frankó autót, nos ebbe a pótféklámpa is beletartozik. Újonnan 90-110 euró az ára, szóval mielőtt rendeltem volna egy újat, inkább volt egy kis időm és felújítottam, amilyen soha nem lesz egy gyári, mármint jobb értelemben sikerült a felújítás...
Szóval...
Kezdett elegem lenni, hogy ömlött be a víz és szinte már-már "lemarta" a foncsort. Ez látható is, már nagyon hülyén nézett ki és emiatt a ledek is tompábban világítottak.
A laguna3 fórumban is van leírás, ahol azt írták, hogy elvoltak már az érintkezők is rendesen csesződve, de nálam semmilyen oxidáció nem volt, emiatt nem is forrasztottam semmit, de a víz az, mint írtam ömlött be és utána párás is volt, amíg ki nem száradt, pl egy mosás után, vagy eső után. Mostanában meg aztán végképp, mert gyakran, mintha dézsából öntötték volna az égi áldást.
Na ezt meguntam, kikaptam a lámpát 2 perc múlva már darabokban volt. Telibe fújtam az érintkezőket wd-40-nel, aztán elkezdtem rászabni a króm fóliát, végül rámelegítettem mindenhol. Utána átlátszó (ecetes, minőségi) szilikonnal körbe nyomtam, búra vissza, összenyom és mehetett is vissza a helyére...Készült pár kép is közben, amin azért látszik, hogy nézett ki az elején és hogy lett fokozatosan rászabva a krómfólia.
A végén egy amolyan vízállóság videó is készült, de oda többé nem folyik be semmi az biztos. Jah az új króm fóliának köszönhetően a ledek szinte vakítanak, ahogy vissza veri a fényt, de ezt a videó világosban annyira nem adja vissza, este viszont mögöttem szinte minden pirosban úszik most. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
termosztátnyitás megfelelőnek tűnik kb negyed műszerállásnál
Szia!
És ez mitől lenne megfelelő? A negyed állás OBD szerint (is) valahol 50-60 fok között van, a fele meg 82-84.
Emlékeim szerint korábban felment félállás mínusz 1mm-re és ott lecövekelt.
Akkor működött jól. Termosztát kuka. Minőségit vegyél bele, és 82-83 fokon nyitót, ebbe a motorba egyszerűen nem való a 89 fokon nyitók. Amikor megvettem az autót, rá 1 hónapra az első dolgom volt, hogy kivágtam a kukába a gyári 89 fokos termohülyeségüket, de persze főleg előtte több külföldi fórumot is elolvastam, hogy szinte mindenki cserélte/cseréli. Nem is értem, miért létezik két fajta, de az utóbbival nyáron városban csak azt fogod hallani, hogy gyakran bekapcsol a ventilátor, az előbbivel meg nem is hallani a hangját, de még egy nagy dugóban sem, bebetonozva áll szinte félállásban, a gyárival meg jóval el is hagyta azt, aztán bekapcsolt a venti, mint írtam. Télen is előbb melegszik üzemire a motor, szóval csak jót tesz neki a 82 fokon nyitó.
Ha már termosztátcsere, mert valószínűleg az (lesz) a gondja, nem ártana azért átmosni a rendszert és feltölteni frankó előkevert fagyállóval. Nekem FEBI 26580 van benne (ebből kell majd 8 liter bele), ez direkt ebbe a motorba készítik és egy narancssárgás minőségi lötty -30ig előkeverve, nem pedig zöld, ahogy a neten kering tévesen és már szinte minden marha így írja ki, mert lusta utána keresni a színének.
-
Newlachka
őstag
válasz
Szoszo94 #59335 üzenetére
308
genesis de ez kicsi
Exeo gondolom VW tsi..insignia nekem most ezek nagyon bejövős kocsik..
van egy halom cruze is. 1,6-tól felfele igaz évben lementem 2010 környékire...
mazdák is vannak,de ugye azok rohadósak, de 2-2,2b elég jó és az egyik legjobb motornak mondják most a piacon
MEgane hogy ne legyen off. 2L benzin.illetve én azt sem zárnám ki,hogy beülni egy "prémium" márkába.Mivel nagyon megy a downsizing, én simán elengedném ezt a 2014 től vegyünk autót dolgot.de ha érdekel még eszmefuttatás akkor írj pm-et,hogy ne itt rontsam a levegőt
Azért nekem most egy 18 éves bmw-m van, és felszereltségben egy 11-12 éves autó felszereltségével vetekszik,igaz nincs pdc. De van digit klíma,ülés fűtés,elektromos fűtött,sötétedős tükrök, elektromos ülés állítás...És a szerviz költség nem több mint egy "átlag" autónál.
-
Emu
őstag
válasz
rob210 #59326 üzenetére
De ez még ennyit se
Hátul koccos, elől lóg az egyik oldala, gyors kötözővel van rögzítve az első lökös, eltérőek az első fényszórók gyártási ideje több évvel, kicsit penészes is belül, kívül mohás. Német forgalmi 2016 novemberben járt le, jó eséllyel azóta állt.
Pöc röf indult, minden elektronika működik rajta, klíma hideget fúj, de mit érek vele ha árvízben úszott valamikor korábban. Kereskedő semmit nem hajlandó elárulni a múltjáról. Egy hozzáértő barátommal ránézünk hétvégén, de ha minden költséget hozzáveszek javítgatás nélkül is 450 környékére jön ki ebben az állapotában, és ennyi pénzért láttam már szebbet. -
Szoszo94
őstag
válasz
Criminal017 #59339 üzenetére
Lenne ötletem, hogy mit csináljanak egymással a normákat kitaláló okosok...mintha ettől lenne akkora a környezetszennyezés.
Ha csak rajtam múlna egyébként, akkor egy 1.6-os 2012 utáni Focus-al boldog lennék. Csak hát páromnak az nem tetszik, nekem meg nincs kedvem minden nap utána azt hallgatni, hogy miért azt vettük
Egyébként nézegetem ezt az egyhatos Megane-t, végülis nem vészesen gyenge.
-
Szoszo94
őstag
válasz
molnarpeter #59337 üzenetére
4m körül, annál nem nagyon szeretnék többet elkölteni. De ha ilyen a tendencia, hogy eltűnnek az erősebb szívó benzinek és már a smkp-ra is turbót tesznek, akkor nekiállok nézegetni a tíz évnél fiatalabb, rozsdásodásra nem hajlamos autókat olcsóbban, a maradék pénzt meg félreteszem szervizelni
-
Szoszo94
őstag
Közben visszakerestem a TCe szóra, nem lettem boldog. Jól sejtettem, hogy 1,2L mellé nem való a turbó. Ebből a Megane-ból nem volt 1.4 vagy 1.6T igaz? A kétezres már overkill lenne, akkora nem kell. Miért nem gyártanak ma már normális motorral kocsikat?
-
Szoszo94
őstag
válasz
Newlachka #59333 üzenetére
Én is a kis ccm és turbó párostól félek, azonban ma már nem nagyon kapni benzinest más variációban.
2014 utáni kocsikat néztem, amit aztán egy jóideig nem kellene cserélni. Ami még képben van, az az Opel J Astra, Volvo V40, C30 talán (ott a három ajtó és a kis tér nem gyerebe, cserébe iszonyat dögös szvsz), vagy egy új Fabia szalonból (ott meg ugye ezres turbós száz pacival, na attól félnék csak igazán).
Dízel nem kell semmiképp, a malac is csak azért van alattam, mert adódott egy alkalom és szinte null forintból hozzám került.
Egyébként ahogy írtam is, maximum évi 15e km menne bele, havi ezer a rokonlátogatásokra (abból 2*400km a pálya, a másik 2*100 meg országút), a maradék pedig kirándulások, nyaralás. Így tíz év alatt jönne össze a 150e, addigra meg valószínűleg úgyis csereérett lesz a kocsi, mielőtt még locsolókannával kellene ráönteni a pénzt.1.6-ot is néztem, de nekem kicsit gyengécskének tűnik az. Nem kell V8, de azért az előzést lendületből végrehajtani már eleget gyakoroltam a Fabia-val és most a Passattal is. Ha odalépek, induljon meg. Fene a belüket, hogy 1,6T nincs a kínálatban
Ahogy olvastam, a Megane váltója elég hosszú, pályán 130-nál 2600 körül forog, ez csak nem tesz be annyira a turbónak nem? Remélem erre téved egy TCe tulaj, kíváncsi lennék az ő véleményére is. Veletek egyébként egyet értek, kicsinylem a turbó mellé az űrtartalmat, de a fél bar alatti nyomás még elég szerény, azzal csak nem hullik szét a motor 100e km után
-
Criminal017
őstag
válasz
Szoszo94 #59332 üzenetére
"nagyrészt országút/pálya lenne"
Szervizes ismerős mondta, hogy halomra állnak a downsizingolt motoros autók az udvarokon... Jó esetben 80-100 ezer km van ezekben a motorokban, ha pályáznak velük akkor kevesebb. Nem bírják ezek a kis motorok ezt a nagy fordulatot, főleg ha ráraknak még egy turbót is.
Ha ragaszkodsz az otto motorhoz a négyes Megannál akkor 1.6 SCe, de ha tényleg sokat pályázol, akkor (még a közeledő hirtelen dízeles értékcsökkentést is beleszámolva) érdemes lehet egy dízel konfigurációt megnézni, akár a 110 vagy 130 lovas verzióval.
-
Newlachka
őstag
válasz
Szoszo94 #59332 üzenetére
én nem vagyok renault-os,de nálam a kis köbcenti turbósítva nem nyerő.Erős fogyasztás, és az én véleményem az,hogy 100-150k után az a motor kuka lesz.
Illetve azt sem írtad le,hogy mi a keret,és hogy ezen belül mi az a márka amit még elfogadnál. Illetve ugye az sem tudjuk,hogy milyen évjárattól akarsz autót.
vannak itt szakértők, van is szerelő is.Ez az én véleményem. -
Szoszo94
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, a véleményeteket kérném az 1.2-es TCe motorról (Megane 4). Nemsokára cserélném az 1.9-es TDI Passat B4-et, aztán gyűjtöm az infókat a kiszemelt kocsikról
(A fauvé már félmillión túl van, nagy melák, zörög, csak ideiglenes kocsi. Ketten vagyunk párommal, terveink szerint ez még pár évig így is marad, úgyhogy kisebb kocsit keresek).
Nemrég találtam erre a típusra és azóta is szúrja a szemem, hogy 1200ccm mellé 130paci/200Nm társul és ha jól olvastam, fél bár alatti turbónyomás. Nekem erről az űrtartalomról a tizenéves családi Fabia ugrik be a maga hetven lovával
Mennyire lehet megbízni ezekben a kis köbcentis turbósokban? Olyan évi 15e km és nagyrészt országút/pálya lenne, városon belül motorozok inkább.
Győzzetek meg, beszéljetek le, mondjátok el a hibákat és várható szervízköltségeket, illetve minden rosszat a motorról és típusról - eddigi kereséseim során csak jókat olvastam.Előre is köszönöm a válaszokat
-
#47205632
törölt tag
-
kisninja
őstag
Most volt kuplung cserém... Erre megadta magát a 2007 es akku, lefulladt majd indítottam lowbattery felirat, de nehezen elindult. Majd check emissions felirat megjelent. Kicseréltem az akkut de megint felvillant majd fél perc után eltűnt. Lambda ?
Emelkedőnek volt egy torpanásom is, lehet emiatt fulladt le még a régi akkunál is. -
#47205632
törölt tag
válasz
rob210 #59327 üzenetére
Az enyémek teteje fekete és egy félkörív van benne dísznek. Először azt hittem jóvilág van, de sajnos úgy látom Valeo is készített fekete kupakosat és azon is ilyen félkörív dísz van. Fingom sincs milyen van benne, de megmérgesedem és lehet megpróbálom az oldaláról leolvasni ha látni szétszedés nélkül. Mondjuk nem tudom ezek időre vagy Km-re mennek-e szét, mert nálam Km-t azt nem kap. Olyan keveset van használva a kocsi, hogy kényszerből autózok néha, hogy ne amortizálódjon.
-
rob210
Topikgazda
válasz
interneteger #59319 üzenetére
Már akkor megvan én is inkább trafóra gyanakodtam.
Azt is megkaptad válaszba, hogy 1-3, 2-4, a pár és igen Beru, Denso ami használható az összes többi sagem lesz csak átcimkézve és azok 4 évet bírnak álltalában.Ha cseréled a trafót gyertyahézagot is állíts hozzá.
0.8 és 0.9 között legyen. -
kova1
csendes újonc
Sziasztok!
Laguna3 2.0 DCI 150LE AUT. kocsi hűtésével kapcsolatban szeretnék kérdezni. A motor gyorsan melegszik, kézzel tapintva a felső vastag vízcsőnél a termosztátnyitás megfelelőnek tűnik kb negyed műszerállásnál. Ezután a hőmérsékletmérő negyed és fél állás között mozog a motorterhelés függvényében. Fél fölé nem megy, még forszírozott üzemben sem. Emlékeim szerint korábban felment félállás mínusz 1mm-re és ott lecövekelt. Mi lehet a gond, ha egyáltalán van gond?
Előre is köszönöm!
Üdv, -
#47205632
törölt tag
Szíjjelsül' a szerencsétlen autó a napon, szemből tűzi úgyhogy vettem már rég ezüstös fényvisszaverő naptakaró bizbaszt első ablakra, de nem elég, a festék érinthetetlen forró hömpölyög a levegő körülötte, bent 60 fok izzadnak a műanyagok.... Úgyhogy kínomban letakartam a tetőt meg elől a motorháztetőt, lámpát régi fehér lepedővel, másra már úgyse jó. Ezt legalább nem lengeti a szél és nem karcol. Cserébe ázik, de majd kifacsarom meg megszárítom ha eső lesz, csak nem rozsdál. És akkor a felület 99%-a amit tűz a nap az le van takarva, talán bent is hidegebb lesz.
Oldalt besüt kicsit reggel meg délután, de az már nem annyira vészes, mert takarják hamar a házak. Autóponyvát direkt nem akartam, mert húszezreim nincsenek rá, a 4 ezres az meg kalap szar, meg beszorul a pára alá, a lepedő legalább kiengedi. Néztem kerti sátortetőt nem drágák, de ahogy ismerem ezeket az első galambfing széttépi és három szomszéddal odébb kell majd keresnem. Úgyhogy eddig a lepedőt tartom elviselhető ötletnek. -
FRENK1988
veterán
válasz
interneteger #59321 üzenetére
1-3 2-4. Bontó lutri. Inkább újat és Beru markajut. 10-15ezer közt van az ára
-
interneteger
újonc
válasz
Mágus2 #59320 üzenetére
Úgy néz ki az egyik trafó a ludas, a szekunder tekercs szakadt, nem értem hogy mehetett eddig, egyenként próbáltam lehúzni a kábeleket róluk és ugyanúgy reagált a motor. Álmomban se gondoltam volna rá. Bontóból tudok venni, hányat érdemes kicserélni, sok helyen úgy írják hogy párban kell cserélni, melyik a párja, az 1-es henger volt az és elég sokat kínoztam. Köszönöm a jó tippet.
-
Emu
őstag
Üdv újra!
Munka után megyek megnézni ezt a Scenic-et:
[link]Tulaj elmondása alapján mindene működik, km valós, nem rohad, magánszemélytől van, lábon jött haza. Hátulról kicsit sérült, de képek alapján egész egyben van. Mit szóltok hozzá?
-
rob210
Topikgazda
válasz
interneteger #59315 üzenetére
Ha megnő a fogyasztás az két hibát rejt, vagy a lambdaszonda hal le amikor bemelegszik.
Vagy az egyik trafó szivat melegen áthúz.
Ezt sokáig tart kitesztelni, remélhetőleg a lambda hibás azt ki lehet mérni. -
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #59312 üzenetére
Jaja, ezért is pihentettem le, míg nem tudok ránézni. Amikor írtad, hogy attól lehet hogy kicsavarodott a csavar, enyhén megállt bennem az ütő.
Mitől lazulhatott le? Túl alacsony fordulat, sok indítás/leállítás?Viszont érdekes módon semmi nyomát nem láttam a csavarokon annak, hogy ahhoz valaha hozzányúltak volna. Sem egy minimális bemaródás, sem egy lenyalás.
Ettől függetlenül maga a csavar menete is egész szépen bele volt maródva az acél elem furatába.
Csavarokat is illene cserélni, vagy elég a bakokat? Elhajolva nem voltak, a menet épp volt.Meg sem fordult a fejemben, hogy egyenként cserélem
Gondolom pár hét után a frissen cserélt a többi szintjére fog degradálódni. Ugye itt is ugyanúgy elég az olajteknőnél nagy felületen alátámasztva megemelve tehermentesíteni a bakokat, és úgy cserélni a két felsőt?
Melyik gyártótól nézegessek? Diában nem találtam meg, így cikkszámot sem tudok, csak innen onnan a 82..-es cikkszámú alkatrészeket összeszedtem:
8200042454 alsó gumicsont
8200264322, 8200103263 felső gumicsont
8200044925 felső nagybakFebi, Swag, Hutchinson itt is megbízható minőségnek számítanak? Ki a gyári beszállító? Vagy hallgassak az ismerősömre, aki azt mondja, hogy legyen költséghatékony arany középút, és Mapco?
Kíváncsiságból vettem Xado Zsírt még a télen. Nem kocsiba, bringa kerékcsapágyhoz, meg úgy voltam vele, hogy noti ventilátorába, meg Dremel tenhelycsapágyaiba is kipróbálom, úgyis kukaérett, mert a műanyag csapágyperselyből sérülés nélkül nem lehet kiszedni.
Az ilyen csodaanyagokkal szemben eleve szkeptikus vagyok, de tényleg elég látványos bevonat épült a gördülő pályára, és kitöltögette a mikrokarcokat. Opálos sárgás, nem lemosható bevonatot képzett, amit elég nehéz megkarcolni. Sajnos megmérni nem tudom a bevonat vastagságát. A ventilátor meg 2 hét után szépen elhalkult, meg a Dremel búgása is megszűnt. Hirtelen felindulásból a 3d nyomtató minden csapágyát tele fogom nyomni vele, a piciket úgyis havonta cserélni kell, mert annyira apróak, és nem erre a terhelésre vannak kitalálva.Szóval engem meggyőzött, úgyis akarok már egy ideje váltóolajat cserélni, kipróbálom a valamelyiket, már csak átlagmegóvás miatt is.
Van értelme annak, hogy leengedem a régi olajat, feltöltöm az újjal, megyek vele párszáz km-t, addig összeszedi a tiszta olaj a maradék reszeléket, szennyeződést ami bent maradt, és cserélem a véglegesre, vagy ez már felesleges? -
interneteger
újonc
Üdv mindenkinek,
tanácsot szeretnék kérni, a páciens egy benzines Scenic, 1,6-os 16 szelepes, 2000 kiadás. A hiba tünetei melegen kihagy a motor, mintha 3 henger menne de nem folytonos hol több, hol rövidebb ideig csinálja, utána helyreáll de nem sokáig. Ilyenkor elveszti az erejét és iszonyatosan megnő a fogyasztás. Ami eddig cserélve lett szívótorok tömítések, befecskendező szelepek, légtömegmérő pucolva, gyertyák egyformák, szépen kiégve. Olajat nem eszik, hibakód nincs. Kompresszió ellenőrizve, egyforma 10 bar körüli. Hidegen minden ok, de ha egy kicsit kezd melegedni már csinálja az eszét.
Ha tud valaki valami tanáccsal segíteni szívesen fogadom mert már kifogytam az ötletekből és eléggé kéne már a kocsi. Köszönöm előre is. -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59307 üzenetére
Meleg motornál fel kell jönnie a szintnek, hiszen nyomáskülönbség lép fel.
Pedig szerintem az szivárgás lesz
Nekem is fogyott a napokban aztán kicseréltem a kiegyenlítő tartály kupakjátMocsok képes volt 18 évesen megdögleni
De lehet az, hogy van egy pici repedés, vagy egy bilincs meglazult és olyan helyen szivárog el a hűtőközeg, ami forró felületre szivárog így azonnal el is párolog.
Illetve a vízpumpánál szokott még a merev fém cső a tömítésnél körberohadni.
Na azt a szivárgást nem fogod látni, soha a büdös életbe.
Csak majd akkor szűnik meg amikor vezérlés cserénél, feltűnik, hogy hát ez itt vízköves -
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #59309 üzenetére
Amikor nálam voltál ezt mondtam is, hogy a bak ha lelazul akkor tud ilyen hibát generálni.
Az csak akkor lazul le ha nem nyomatékra van lehúzva.
Magyarán, ha most a dia alapján meghúztad a csavarokat nem lesz gond vele.
Egyébként pedig olyan 80-90ezrenként érdemes legalább átnézni, ha már cserélni nem is kell.
(az esetek 95%ban már kell cserélni)
Az a bak veszi fel a teljes terhelést amikor indítod és fékezed a kocsit, talán az van a legjobban igénybe véve.
Viszont ha cseréled érdemes a 3 bakot egyszerre cserélni. -
Xantomas
őstag
Ez inkább Robhoz intézett kérdés.
Anno írtam neki, hogy a váltóm nem veszi be úgy a 3, 5-ös sebességeket ahogy kellene, főként akkor, mikor a kocsi épp lassul. Azóta garázsban is állt, időm sem volt vele foglalkozni.
Nah, az alsó motortartó bak, mindkét csavarja (1, ill 2 is a képen) le volt lazulva.
Ha már így alakult kiszedtem, megnéztem, de egyben volt.
A Dialogys utasításai alapján nyomatékra húztam mindkettőt, de ami egyszer lelazult az a jövőben is le fog, nem tudom mennyire lehet kiszopósodva a menet, tettem rá egy csepp Loctite 270-est, biztos ami biztos, és egy pár hét múlva újra ránézek. Viszont nekem a 2-es csavar oldali gumi körbe repedezettnek tűnt, de ez csak akkor látszott rajta amikor a helyére került, és elkezdtem a motort fával kiékelve mozgatni.Meghúzás után érzésre csendesebb lett kocsi is, mintha kevesebb lenne a rezonancia is, váltó is teszi a dolgát ahogy kell.
Mikor érdemes cserélni a bakokat? Elvileg még a gyári abból is minden, de már 190E km felett jár.
A váltón egy matrica van CM ND0 0008200 370 886. Ha jól értem, akkor ez Dialogysban ND0000-s váltóként fut?
Másik:
A Thalián 10+ év alatt nem lett annyi horpadás, festékleverődés az oldalán mint a Megane-on egy év alatt.
Többnyire a lakk pattogott le, de van horpadás is rendesen, ahol középen kilátszott a galván az alapozás alatt, egy friss sebet találtam ahol maga a fényes fém is kint volt. Nem csak egy ajtóról van szó, hanem körbe, a két ajtó, meg a hátsó sárvédő idom is. A többi szerencsére műanyag.
Ennyit számít az hogy a kocsi pár centivel szélesebb, vagy konkrétan ennyire szar, vékony a gyári festés? Vagy befigyel melé az irígység faktor a leszaromság mellé?
A kínai Mergásal, aki a garázsszomszédom, már beszéltem, és megígéri, hogy figyel beszálláskor. (Bár tagadja, hogy nekicsapná az ajtaját, véletlenül pont egy magasságban, pár cm távon belül van 4 tök egyforma sérülés, közepén mindegyikben fekete festéknyom volt, és az ajtajának a sarka pont le van verve).
Ezeket a hibákat elkezdtem kikevert festékkel, meg lakkal feltölteni, és szintre polírozni, hogy mosáskor a nagynyomású ne kapjon bele / alá, és vigye tovább a sérüléseket, de valóban szép csak akkor lesz, ha újra lesz fényezve, azt meg enyhén feleslegesnek tartom, max ha durván lehorzsolják.
Nem szeretném lefóliáztatni a kocsit, mert amit eddig láttam hülyén nézett ki, és többnyire céges logók voltak rajta.
Van értelme kerámia bevonatot csináltatni rá, vagy hagyjam a francba, és engedjem el a dolgot, mert "az ellen nem véd", bár ΞΔGLΞ sztorija alapján elég bizalomgerjesztő egy rendes bevonat? Esetleg még valami más megoldás?Az utóbbi időben, ha tehetem, mindig szélre állok, és a padkához szinte koppra, hogy legalább egy oldalról "védve legyen", csak így meg a felni meg gumi tud csúnyán sérülni.
Lassan tényleg be fogok állni azon parasztok közé, akik beállnak két helyre, hogy legalább úgy legyen az autók között távolság. -
Mágus2
Közösségépítő
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Van egy kicsi félelmem hogy hengerfej az autó.
Probléma az lenne hogy fogy a víz.
Olaj tiszta, kiegyenlítő tartály tiszta nem látni hogy szivarogna sehol.
Ami gyanús számomra, meleg motornál ha szépen lassan kinyitom a kiegyenlítő tartályt feljön a víz.
Valaki esetleg ötlet? -
#47205632
törölt tag
Hangolt szívócső.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 CM MasterBox 5 Lite 600W
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 4th - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! MacBook PRO 13" Early2013 - i7 I 8GB I 500SSD I 13,3" Retina I OS X Catalina I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest