Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nekem meg nincs ilyen gondom csak manual van, de az fújja az ájert rendesen.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #37993 üzenetére
Digit klíma a külső a belső hőmérő és a napsütés érzékelő trió alapján működik.
Egyébként az normális, ha benyomod a klímát és egyből nem hideget tol. A digit fokozatosan hűti be a levegőt, hogy hozzászoktassa a tested.Viszont gyanús, hogy a külső hőmérőd megadta magát.
-
Sgt. Chris
aktív tag
Azt másnál is csinálja a fed.comp., hogy indításkor kiír valami blőd hőmérsékletet, pl.: -39 fok...??? Még akkor is, ha fél napot áll a kocsi a tűző napon...
Hiába kapcsolok klímát, nem veszem észre, hogy rendesen el kezdene hűteni... Néha, egy 10-15 perc alatt kb. beáll a hőfok-kijelzés, vagy egyszerűen csak eltűnik a középső kijelzőről a hőfok megjelenítése. Egyáltalán a kijelzett hőmérséklet alapján vezérli a digiklímáját a Megane? (II PhI 1,6 16V) -
rob210
Topikgazda
válasz
nrbi001 #37991 üzenetére
A scenic biztosíték táblája nem ugyan olyan mint a megane-é.
Ezért is nem mondtam egyből, hogy melyik az.
De ha így hallgatott el akkor valóban a biztosíték gyanús.
Ha Pesti vagy tudok adni egy cserefejet amíg kipróbáljuk.Egyébként a középső kijelzőt a fej vezérli, így semmi különös nincs benne, ha nem megy fej nélkül.
-
mycso
Topikgazda
Kombi M2 reklám: [link]
-
asdf74
tag
Köszönöm a hozzászólásokat!! Ennek fényében megvizsgáltatom a tankot!!
-
nrbi001
senior tag
Sziasztok!
Van egy Renault Scenic 1.4 RTE 2002es évjáratú autónk, és az alábbi gond lenne vele : a Rádió illetve a középső kijelző ( amin mutatja,hogy hány óra van ) nem működik. A biztosítékdobozban megnéztem a rádió biztosítéka nincs kiégve, kipróbáltam egy új biztosítékkal de nem változott semmi. Tudnátok tippet adni?
Köszi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #37980 üzenetére
Gyakori probléma ez a szívókosaras diesel-nél. Van az úszóházban egy visszacsapó szelep, ami megakadályozza, hogy vissza fojjon a nyál, amíg áll a a motor. Ha ebbe kosz kerül, akkor levegőt szív mellette és ráadásul nehezen is indul sok állás után, vagy orral emelkedőnek.
Az a common rail kb. olyan konstrukció, mint az adagolós dízelem volt. Abban is szíj hajtotta az egyetlen pumpát, aminek két része volt, egy alacsony nyomású(szállító). Ez felel azért, hogy a tankból felszívja és tovább nyomja a magas nyomású pumpába, ami majd előállítja a kellő nyomást a közös nyomócsőben. A régi adagolós tdi is ilyen, csak ott nincs közös nyomócső, meg nem mágnesszelep nyitja a befecskendezőt, hanem a hidraulikus nyomás, de az elv azonos.
Az újabb rendszerekben már van a tankban AC, meg külön elektromos segéd pumpa a motortérben + a magas nyomású.
-
rob210
Topikgazda
-
dobigabi
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Lenne a speciális Problémám egy 2003-as Quickshift váltós Twingóval. Időnként üresbe rakja a váltót (N) ahogy nézem általában elég meleg állapotban a komputer ezt a hibát írja (P0745 Pressure Control Solenoid 'A').
Ilyenkor a hidraulikus tartályban visszatöltött állapotban van az olaj. vagyis valószínű nem megy ilyenkor a nagynyomású pumpa.
Találkozott valaki ezzel a hibával, és mivel gyógyítható? nagy segítség lenne. előre is köszönöm. -
asdf74
tag
válasz
rob210 #37975 üzenetére
Szia! Azt még nem mérettem, ismerősök alacsony-magasnyomású pumpákkal riogatnak, porlasztócsúcs cserékkel ami tudtommal többszázezer ft. Bele se merek gondolni. Nem ér annyit az autóm. Köszi a válaszod, valami hozzáértő ember kellene, nem akarok mendemondákra alapozni!!
Mágus2 : köszönöm, ennek utánanézek!!!
-
Josi
aktív tag
válasz
Megane2000 #37967 üzenetére
Én már régebben átcseréltem.
A cső 65 v 70mm átmérőjű. -
rob210
Topikgazda
válasz
Megane2000 #37967 üzenetére
A sípolást okozhatja.
Ez típus betegség nem tudom miért szövetből csinálták a Franciskák.
Olaj cserét én 10ezrenként szoktam csinálni de én megszállott vagyok.ahogy azt már megkaptam pár embertől. (illetve minden ősszel és tavasszal. A téli olajjal én nem megyek neki a nyárnak.)
Légszűrő szívó cső, levegőcső néven fut kb 19.000.- körül mozog a gyári gondolom ettől megkímélnéd magad.
Azaz marad az alumínium harmonika, amit minden autós boltban kapsz 2-3.000.- ért, vagy még olcsóbban is. -
-
asdf74
tag
Sziasztok! Milyen problémákra számíthatok a közeljövőben? Az autóm (Clio 2002 1.5 Dci) az elmúlt hónapokban egyre több üzemanyaggal megy csak szépen. Egyre levegősebb a rendszer ha fogy az üzemanyagom, már kb 1/3 tank alatt elég gáz a helyzet, aztán teletankolom és jó. Előre is köszi!!
-
tresh
veterán
Na holnap újra megane-ozok az új cégemnél egy m2 1.5 dezső 106 paripával fog szolgálni, meglássuk mit tud
szóval nincs veszve a francia vonal se
Mondjuk ennek kárát az ódi látja mert már lassan egy hete búsul a kertben
-
kisninja
őstag
Rob milyen kütyü kell a mi kocsinkba (megane classic) belső levegő keringést vezérlő fogaskerék. ?
-
rob210
Topikgazda
Főfék henger az elől van a rásegítő dobnál a tűzfalon.
A féknyereg tartalmazza a dugattyút ami megszorul a te esetedben.
Ez lehet azért, mert elkorrodált a dugattyú.
Magyarán elég lehet egy egyszerű dugattyú csere, vagy ha olyan állapotban van, akkor nyereggel együtt kell cserélni.Ezen látszik hol a dugattyú és ez a komplett cucc a féknyereg.
Ebbe mennek a fékpofák és van még egy nyereg felfogató kengyel is.
Ennyi az egész rendszer ez szorít rá a tárcsára. -
rob210
Topikgazda
válasz
Megane2000 #37953 üzenetére
Pesti vagyok, de két helyen dolgozom, jelenleg semmi időm nincs
De tényleg te is meg tudod csinálni.
Veszel egy féktisztító sprayt, ráfújod a csövekre ha elkezd ingadozni valahol a fordulatszám ott lesz a repedés.Már ha valóban ez a hiba, de erősen 90%.
-
just
aktív tag
Mostanában többször észrevettem hogy a kéziféket ha kiengedem akkor még mindig fogja kicsit az autót, elvittem szerelőhöz aki megjáratta a munkahengert, ami utána sem javult sajna, így cserére érett mindkét oldalon hátul. Kaptam egy 25ezer ft-os ajánlatot /oldal amit kicsit sokallok. Lehet ezeket felújítani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Billentyűzet gondom van
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asztalos klub
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- További aktív témák...
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Eladó Zenga Giulia gamer szék / Daccormax ergonomikus irodai szék
- ÚJ, BONTATLAN Bespoke AI Jet Ultra álló porszívó 400 W - GYÁRTÓI garanciával
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- BESZÁMTÁS! Dell Optiplex 7050 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 256 SSD Intel HD 630 Win10
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest