Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
just
aktív tag
Mostanában többször észrevettem hogy a kéziféket ha kiengedem akkor még mindig fogja kicsit az autót, elvittem szerelőhöz aki megjáratta a munkahengert, ami utána sem javult sajna, így cserére érett mindkét oldalon hátul. Kaptam egy 25ezer ft-os ajánlatot /oldal amit kicsit sokallok. Lehet ezeket felújítani?
Two things what i hate. People that can't count...
rob210
Topikgazda
Van külön dugattyú!!!
A kérdés az, hogy tárcsa van hátul ugye?
Egyébként a komplett féknyereg hátra ha tárcsás a kocsi 20500.- és mivel nem te szereled be még azt kell mondjam egész kulturált ajánlatot kaptál.
Renault power
Megane2000
aktív tag
Te vállalsz ilyen munkát? Bp-i vagy?
just
aktív tag
Igen, tárcsa van hátul. Amúgy nem vagyok tisztába a fogalmakkal hogy mi micsoda. pl.:fékmunkahenger=főfékhenger? Illetve hogy a féknyereg tartalmazza ezt a munkahengert?
Two things what i hate. People that can't count...
rob210
Topikgazda
Pesti vagyok, de két helyen dolgozom, jelenleg semmi időm nincs
De tényleg te is meg tudod csinálni.
Veszel egy féktisztító sprayt, ráfújod a csövekre ha elkezd ingadozni valahol a fordulatszám ott lesz a repedés.
Már ha valóban ez a hiba, de erősen 90%.
Renault power
rob210
Topikgazda
Főfék henger az elől van a rásegítő dobnál a tűzfalon.
A féknyereg tartalmazza a dugattyút ami megszorul a te esetedben.
Ez lehet azért, mert elkorrodált a dugattyú.
Magyarán elég lehet egy egyszerű dugattyú csere, vagy ha olyan állapotban van, akkor nyereggel együtt kell cserélni.
Ezen látszik hol a dugattyú és ez a komplett cucc a féknyereg.
Ebbe mennek a fékpofák és van még egy nyereg felfogató kengyel is.
Ennyi az egész rendszer ez szorít rá a tárcsára.
[ Szerkesztve ]
Renault power
just
aktív tag
Köszi, így már világos. A dugattyú cserét megcsinálja bármilyen autószerelő?
Two things what i hate. People that can't count...
rob210
Topikgazda
Meg.
A lényeg, hogy legyen hozzá eszköze.
Abs-es autóknál nem szabad fellevegősödnie a rendszernek.
Renault power
Megane2000
aktív tag
Okés, megnézem hétvégén!
Mágus2
Közösségépítő
Szabad levegősödnie, csak utána tudni kell légteleníteni. Egy dugattyú vagy féknyereg cserénél elkerülhetetlen, hogy levegő kerüljön az ABS pumpába.
rob210
Topikgazda
Tudod, hogy értettem ne kötekedj
Renault power
kisninja
őstag
Rob milyen kütyü kell a mi kocsinkba (megane classic) belső levegő keringést vezérlő fogaskerék. ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
tresh
addikt
Na holnap újra megane-ozok az új cégemnél egy m2 1.5 dezső 106 paripával fog szolgálni, meglássuk mit tud szóval nincs veszve a francia vonal se Mondjuk ennek kárát az ódi látja mert már lassan egy hete búsul a kertben
rob210
Topikgazda
Mi a gond?
Mert ott nem a fogaskerék szokott szétmenni hanem a motor adja meg magát ami a csappantyút állítja.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
És még jól kattog is.
asdf74
tag
Sziasztok! Milyen problémákra számíthatok a közeljövőben? Az autóm (Clio 2002 1.5 Dci) az elmúlt hónapokban egyre több üzemanyaggal megy csak szépen. Egyre levegősebb a rendszer ha fogy az üzemanyagom, már kb 1/3 tank alatt elég gáz a helyzet, aztán teletankolom és jó. Előre is köszi!!
Megane2000
aktív tag
rob210
Topikgazda
A sípolást okozhatja.
Ez típus betegség nem tudom miért szövetből csinálták a Franciskák.
Olaj cserét én 10ezrenként szoktam csinálni de én megszállott vagyok. ahogy azt már megkaptam pár embertől. (illetve minden ősszel és tavasszal. A téli olajjal én nem megyek neki a nyárnak.)
Légszűrő szívó cső, levegőcső néven fut kb 19.000.- körül mozog a gyári gondolom ettől megkímélnéd magad.
Azaz marad az alumínium harmonika, amit minden autós boltban kapsz 2-3.000.- ért, vagy még olcsóbban is.
Renault power
kisninja
őstag
ahogy mágus is írta kattogott míg ki nem kötöttem. viszont beszart a klímám is így azt is meglehetne csinálni.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Megane2000
aktív tag
Köszi a választ. Akkor intézem. Én is úgy vagyok vele hogy már ráfér az olajcsere plusz az összes szűrőt lecserélgetem. Nem nagy dolog 20-30e ft-ból kijövök szerintem.
Josi
aktív tag
Én már régebben átcseréltem.
A cső 65 v 70mm átmérőjű.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Josi
aktív tag
Állítolag rendesen szét kell bontani ott az ablak alatt.
Ha igaz a klímacsöveket is ki kell kötni, hogy megszerelhető legyen.
Én egyenlőre nem állok neki. Nálam is ki van kötve.
De várom a fejleményeket.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve?
Esetleg a tank lehet elkoszolódva, így elsőre nekem ilyesminek tűnik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
asdf74
tag
Tank garantáltan tisztított, új üzemanyagcsövek behúzva végig!! üzemanyagszűrő is friss cserés. Ugyanazt produkálja sajna csere után is. Köszi a választ!! Mi is arra gyanakodtunk!!
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Leszögezem a dieselhez nem értek.
De ezt a sógorom Golfja akkor csinálta amikor nem szívott elég üzemanyagot.
Átfolyást mértetek már?
Én mindenképpen a szivattyú körül keresgélném a hibát.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Ha jól emlékszem itt is csak szívókosár van a tankban, pumpa nincs. Azt a szívókosarat kell szétszedni és kipucolni, vagy cserélni, mert ott levegősödik, mint ez a golf. Sokszor elég csak kitisztítani.
[ Szerkesztve ]
asdf74
tag
Szia! Azt még nem mérettem, ismerősök alacsony-magasnyomású pumpákkal riogatnak, porlasztócsúcs cserékkel ami tudtommal többszázezer ft. Bele se merek gondolni. Nem ér annyit az autóm. Köszi a válaszod, valami hozzáértő ember kellene, nem akarok mendemondákra alapozni!!
Mágus2 : köszönöm, ennek utánanézek!!!
[ Szerkesztve ]
Megane2000
aktív tag
Na köszi szépen!
dobigabi
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Lenne a speciális Problémám egy 2003-as Quickshift váltós Twingóval. Időnként üresbe rakja a váltót (N) ahogy nézem általában elég meleg állapotban a komputer ezt a hibát írja (P0745 Pressure Control Solenoid 'A').
Ilyenkor a hidraulikus tartályban visszatöltött állapotban van az olaj. vagyis valószínű nem megy ilyenkor a nagynyomású pumpa.
Találkozott valaki ezzel a hibával, és mivel gyógyítható? nagy segítség lenne. előre is köszönöm.
rob210
Topikgazda
Amit mágus írt én is arra gyanakszom, hogy amikor a tankban nincs már akkora "nyomás akkor nem tudja rendesen felszívni az üzemanyagot, mert el van valami koszolódva.
De valóban nem az én területem a diesel, nekem ott az AC az vagy nyomja a naftát vagy nem
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Gyakori probléma ez a szívókosaras diesel-nél. Van az úszóházban egy visszacsapó szelep, ami megakadályozza, hogy vissza fojjon a nyál, amíg áll a a motor. Ha ebbe kosz kerül, akkor levegőt szív mellette és ráadásul nehezen is indul sok állás után, vagy orral emelkedőnek. Az a common rail kb. olyan konstrukció, mint az adagolós dízelem volt. Abban is szíj hajtotta az egyetlen pumpát, aminek két része volt, egy alacsony nyomású(szállító). Ez felel azért, hogy a tankból felszívja és tovább nyomja a magas nyomású pumpába, ami majd előállítja a kellő nyomást a közös nyomócsőben. A régi adagolós tdi is ilyen, csak ott nincs közös nyomócső, meg nem mágnesszelep nyitja a befecskendezőt, hanem a hidraulikus nyomás, de az elv azonos.
Az újabb rendszerekben már van a tankban AC, meg külön elektromos segéd pumpa a motortérben + a magas nyomású.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ez elvet tudom, csak még nem szereltem ilyet és amíg valamit nem szereltem addig nem értek hozzá...
Renault power
Sziasztok!
Van egy Renault Scenic 1.4 RTE 2002es évjáratú autónk, és az alábbi gond lenne vele : a Rádió illetve a középső kijelző ( amin mutatja,hogy hány óra van ) nem működik. A biztosítékdobozban megnéztem a rádió biztosítéka nincs kiégve, kipróbáltam egy új biztosítékkal de nem változott semmi. Tudnátok tippet adni?
Köszi
asdf74
tag
Köszönöm a hozzászólásokat!! Ennek fényében megvizsgáltatom a tankot!!
rob210
Topikgazda
Másik fejegységgel próbáltad?
Két lehetőség van.
Nincs összedugva a csati vagy tönkrement a fej.
Renault power
Kombi M2 reklám: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Nincs másik sajnos, de valahogy megpróbálok szerezni egyet tesztre. Zenét hallgattunk grillezés közbe és egyszer csak hop süket lett. De a fejegység miatt nincs középen óra se pl?
FRENK1988
veterán
Akkor biztosíték ment ki. Nekem egy zárlatos GPS töltő vágta haza a kozepkonzolt
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Tudnál, esetleg tudnátok adni tippet melyikeket nézzem meg? A szivargyújtóé, a fejegységé nem ment ki.
FRENK1988
veterán
Hú jót kérdeztél. Én vegignéztem sorba mindet és ha jól emlékszem akkor egy 10A biztosíték ment ki
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Esetleg ha ma lesz időd tudsz képet felrakni melyiket nézzem meg? Nagyon szépen köszönöm!
rob210
Topikgazda
A scenic biztosíték táblája nem ugyan olyan mint a megane-é.
Ezért is nem mondtam egyből, hogy melyik az.
De ha így hallgatott el akkor valóban a biztosíték gyanús.
Ha Pesti vagy tudok adni egy cserefejet amíg kipróbáljuk.
Egyébként a középső kijelzőt a fej vezérli, így semmi különös nincs benne, ha nem megy fej nélkül.
Renault power
Sgt. Chris
aktív tag
Azt másnál is csinálja a fed.comp., hogy indításkor kiír valami blőd hőmérsékletet, pl.: -39 fok...??? Még akkor is, ha fél napot áll a kocsi a tűző napon...
Hiába kapcsolok klímát, nem veszem észre, hogy rendesen el kezdene hűteni... Néha, egy 10-15 perc alatt kb. beáll a hőfok-kijelzés, vagy egyszerűen csak eltűnik a középső kijelzőről a hőfok megjelenítése. Egyáltalán a kijelzett hőmérséklet alapján vezérli a digiklímáját a Megane? (II PhI 1,6 16V)
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
Digit klíma a külső a belső hőmérő és a napsütés érzékelő trió alapján működik.
Egyébként az normális, ha benyomod a klímát és egyből nem hideget tol. A digit fokozatosan hűti be a levegőt, hogy hozzászoktassa a tested.
Viszont gyanús, hogy a külső hőmérőd megadta magát.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
_NCT
őstag
Ezt az auto funkciót szoktátok használni? Én még sosem éreztem hogy értelmesen hűtött volna, mindig manuálisan állítgatom
Én szoktam nálam jól működik.
Kivéve extrém hideg/meleg-ben, olyankor én is manuálisan használom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Nekem meg nincs ilyen gondom csak manual van, de az fújja az ájert rendesen.
Renault power
Sajnos vidéki vagyok, de megpróbálok szerezni egy donort. Drága a gyári fejegység?
rob210
Topikgazda
Előbb cseréld ki az összes biztosítékot, ha az nem megoldás akkor marad a másik fej.
De érdemes lenne először csak kölcsön szerezni egyet.
Renault power
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot