Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47101) bedibazsa válasza re_mod (#47100) üzenetére


bedibazsa
senior tag

Ha van ügyfélszintű jelszavad, akkor tudod kikapcsolni. Amúgy személyesen megy.

[ Szerkesztve ]

(#47102) re_mod válasza bedibazsa (#47101) üzenetére


re_mod
tag

Nem vágom ezt a dolgot.

Van ügyféljelszavam de a MyTelenor belépéshez csak a telefonszámot ill. ellenőrző kódot kell megadni a regisztráláskor. Ezzel belépve nem tudom módosítani a szolgáltatások állapotát.

Máshogy is be lehet lépni? :O

Ügyféljelszót nem kért eddig az online felület. :U

(#47103) Fifi


Fifi
őstag

Sziasztok!

Nemrég lettem telenoros és számhordozás után egy flottához csatlakoztam, így a számlákon én csak számlafizető vagyok a vevő a flotta. A számlákat papír alapon kapom a telenortól közvetlenül, melyből már több is volt.

Gondoltam le is tölteném a számlákat, hogy meglegyen elektronikusan, így a kapott ügyfélszintű jelszóval regisztráltam a mytelenor weboldalán. Sok információ van (szolgáltatások, ki ne számlázott tételek stb.), de a számlákat nem lelem.

Telenornál csak annak van letölthető számla, aki elektronikus számlát kér vagy nekem is kellene látnom akinek papíron hozza a postás?

A válaszokat előre is köszönöm!

Bye, Fifi

(#47104) Fifi válasza re_mod (#47102) üzenetére


Fifi
őstag

Én a mytelenor oldalon az üzleti előfizetést választva tudtam ügyfélszintű regisztrációt csinálni. Próbéld ki, hátha neked is ez segít!

(#47105) Gogodj válasza Fifi (#47103) üzenetére


Gogodj
tag

Ez nem úgy van h ha bemesz kérni kártyát akkor regelnek téged mytelenorba? Vagy ez most h van h ugyfelszintu jelszó még nem? Ezt most nem vágom

Gogodj

(#47106) Fifi válasza Gogodj (#47105) üzenetére


Fifi
őstag

Szerződéskötéskor kaptam egy négy számból álló ügyfélszintű jelszót, ezzel tudtam regisztálni a mytelenor weboldalán.

(#47107) janeszgol


janeszgol
félisten

Sziasztok.

Egy kérdésem lenne. Van olyan mobilnet csomag feltöltősben, amit külföldön is lehet használni? Horvátország lenne a cél. Köszi!

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#47108) Gogodj válasza Fifi (#47106) üzenetére


Gogodj
tag

Jah gondoltam h valami ilyesmi lehet... Kösz a infót ;)

Gogodj

(#47109) wetomi válasza Gogodj (#47108) üzenetére


wetomi
aktív tag

Más a lakossági MyTelenor és más a flottás (üzleti). Az előbbi esetben az "új" felületen valóban elegendő egy e-mail cím. A második esetben üzleti előfizetőként kell regisztrációt létrehozni a "régi" felületen. Ezt is létre tudják hozni az üzletben, de a flottás felhasználó esetén csak kártya szinten.

(#47104) Fifi
ha flottás felhasználóként ügyfél szintű profilt hoztál létre, ott valami gáz van :D Te csak kártya szinten tudsz regisztrálni. Ezért lehet, hogy nincsen beállítva a megfelelő jogosultság a számlák eléréséhez. Ebben a flotta kapcsolattartó tud segíteni.
Ha papír alapú számlázást használsz, akkor csak egy html alapú egyszerűsített számlaképet fogsz elérni az online felületen. Nem túl kényelmesen, de letölthető.
Ha átváltasz elektronikus számlára, akkor lesz normál pdf formátumú hiteles elektronikus számlát

(#47110) azbest válasza Fifi (#47103) üzenetére


azbest
félisten

Nem lehet kétféle számla ugyanarról.

A felületről letölthető számla az elektronikus számla, ami digitálisan alá van írva és fájlként érvényes. Kinyomtatva nem.

A papíron kapott számla az papír alapú, az meg csak kinyomtatva érvényes. Nem hiszem, hogy a papír alapú számla változatot feltöltenék pdf-ként.

(#47109) wetomi
erre nem is gondoltam, a html számlakép amúgy tök jó és részletes :)

[ Szerkesztve ]

(#47111) n@p@lm


n@p@lm
őstag

Azért kíváncsi lennék mennyire ugrott meg az új (vagy hordozott) előfizetések száma a korlátlan net bejelentése óta ;)
Erősen vacillálok én is rajta...

(#47112) Roland-87


Roland-87
aktív tag

Érződik a korlátlan mobilnetek terjedése vagy pedig behalt az annavölgyi 4G cella...
Letöltés: 1.3mbps
Feltöltés: 43mbps
Ping: 51 ms

Telenoros flottás kártyával mifiben illetve Telekomos csomaggal is hasonló sebesség érhető el. 3G-n jó a sebesség mindkét esetben.

(#47113) z67 válasza bopeti98 (#47096) üzenetére


z67
őstag

Az lehet ugyanaz, mint az iPhone konfigurációt fájl. Az iPad 28.2.2.

[ Szerkesztve ]

(#47114) tsteve


tsteve
senior tag

arra leszek kíváncsi, mi lesz a MyMinute csomagok sorsa itt, illetve a "Most" opció sorsa a Telekomnál... elvileg ugye "záródik" mindegyik jún. 30-án... kivezetik őket, vagy csak lezárják, vagy maradnak....

[ Szerkesztve ]

(#47115) bopeti98 válasza z67 (#47113) üzenetére


bopeti98
őstag

És ez okozhat valami gondot? :F

[ Szerkesztve ]

(#47116) rgeorge


rgeorge
addikt

Van egy telefonom, amin tavaly szeptemberben a Telenor feloldotta a hálózati korlátozást. A számlán, amit erről kaptam, nincs rajta semmilyen információ a telefonról. Lehet, hogy a munkalapon volt, nem tudom. Amiért ez fontos, hogy most érkezett vissza a szervizből a telefon, amiben úgy tűnik, hogy alaplapot is cseréltek, de legalábbis az IMEI megváltozott. Ez azért nem egyértelmű, mert a javítás költsége és a szöveges tájékoztatás szerint is csak akkumulátort cseréltek.
Ha esetleg a szerviz kérné annak az igazolását, hogy a kérdéses telefonon (azaz a korábbi IMEI-n) a Telenor oldotta fel a hálózati korlátozást, ezt nekem kell/lehet kérni a Telenortól?

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#47117) z67 válasza bopeti98 (#47115) üzenetére


z67
őstag

Dehogy. Nekem van gondom. A Telenoros iPhone ismeri a hotspot funkciót, az iPad nem. Talán egységesítették a konfig file-t. SMS-t is tudsz küldeni?

(#47118) Fifi válasza wetomi (#47109) üzenetére


Fifi
őstag

Pedig ügyfélszintű regisztrációt csináltam egy telefonszámmal és a flottakezelő adta hozzá a többi számot a felhasználómhoz. Hogy kellet volna? :F

Az is érdekes, hogy ugyanannál a flottánál háromféleképpen működik a dolog, pedig mindegyik papír alapú számlát kap:
- a privát előfizetéseimnél még nem tudták megoldani, hogy mindegyiket lássam, itt csak egy számra látok rá, de a számlát nem
- egy céges előfizetésnél látom az összes számot, a szolgáltatásokat, de számlát itt sem látok
- egy másik céges előfizetésnél látom az összes számot, de csak annak a számnak látom az egyszerűsített számlaképét, amivel regisztráltam, a többiét nem

(#47110) azbest Ez is másképp volt a másik szolgáltatónál. :(

A telekomtól papíron kaptam a számlát, de a weboldalukra belépve simán le tudtam tölteni a számlákat pdf-ben, mely teljesen úgy néz ki, mint a papír alapú számlám. Igaz nem e-hiteles, de nekem elég volt az is.
Lehet, akkor átváltok elektronikus számlára inkább, mert ez az egyszerűsített számlakép főleg ha számonként külön kell letölteni nem tetszik.

A telekomos fiókban én tudtam hozzáadni az általam kezelendő számokat, legyen az publikus előfizetés, feltöltőkártyás vagy flottás. Ez itt nem megy ...

Sőt a mobil vásárlások is elég cifrák itt. A telenor nem írja rá az adott tételnél, hogy milyen rendszámhoz használták fel, így minden hónapban utólag kell telefonálgatni (sőt veszekedni), hogy küldjenek róla egy részletezőt ...

Nincs tört havi számlázás, nem minden hívást lehet átirányítani az SMS központra, a SIM méret miatti kártyacsere is szívás volt eddig itt ...

Hab a tortán, hogy a számlán a vevő a flotta, a cégünk csak számlafizető ez így ÁFA visszaigénylésre sem jó. Ezzel még küzdök ... A telekomnál is flottásak voltunk, de ott mi szerepeltünk vevőként, így ezzel sem volt gond.

Nem gondoltam volna, hogy két telekom cég között ekkora különbség lesz, ha ezeket előre tudom, biztos nem ugrok bele a szolgáltatóváltásba pár ezer forinttal olcsóbb számlák miatt ... :W

Még csak április elejétől vagyunk itt. Még adok egy kis időt magamnak, hogy megismerjem az itteni dolgokat és adok még egy kis időt a flottakezelőnek/telenornak, hogy helyrerakjon mindent, ha nem sikerül zöld ágra vergődni, akkor inkább megyünk vissza a másik szolgáltató flottájába ...

Bocs a kifakadásért, de jó volt ezt kiírni magamból. :B

(#47119) bopeti98 válasza z67 (#47117) üzenetére


bopeti98
őstag

Nem, az SMS nem megy.

(#47120) Ksix válasza bopeti98 (#47096) üzenetére


Ksix
tag

Köszönöm!
Akkor, ha jól értem, neked a "Telenor HU 28.2.2" helyett itt "Carrier 28.0" van?

Ha igen, akkor sajnos valószínű, hogy neked is csak ideiglenesen működik a hotspot, mert most valami alap/általános beállítás csomagot használ, ha majd befrissíti a sim kártya alapján a Telenoros beállításokra, akkor nálad is el fog tűnni a hotspot, szerintem.

(#47121) lugosi válasza wetomi (#47087) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nem jelenik meg a 0 Ft-os számla a számlák között.
Valamelyik nap akkor felhívom az ügyfélszolgálatot, mert akkor így a többi számla se fog megjelenni.

(#47122) Ksix válasza flegga92 (#47097) üzenetére


Ksix
tag

Ha van kedved, akkor azért reklamáld meg a dolgot. Mert bár wetomi és reddoors elmélete az 50 percből arányosított 1,66 perc lebeszélhetőséggel stimmel, de a Telenor Hello Data csomagokra vonatkozó ÁSZF rész szerint járt volna neked mind az 50 perc kedvezmény, arra az egyetlen napra is:
"Kedvezmények:
A lenti díjtáblázatokban írt kedvezmények (keretek) az előfizetések között nem vonhatók össze, és nem vihetők át a következő számlázási időszakra.
A kedvezmények minden esetben a teljes havi előfizetési díjra vonatkoznak. Tört havidíj számlázása esetén is a teljes havidíjban foglalt kedvezményre jogosult az Előfizető."

(#47123) bopeti98 válasza Ksix (#47120) üzenetére


bopeti98
őstag

Igen, de most az előbb lefrissített iOS 10.3.2-re, így most már Carrier 28.2-t ír a szolgáltatóhoz is.

[ Szerkesztve ]

(#47124) palee69


palee69
senior tag

Sziasztok!
Flottásként is kérhetek e-számlát?

(#47125) z67 válasza bopeti98 (#47123) üzenetére


z67
őstag

És van még hotspot?

(#47126) Bferibörs válasza tsteve (#47114) üzenetére


Bferibörs
addikt

jelenleg ha jól tudom ezek a csomagok akciósak ami nem jelenti azt, hogy kivonják, persze ki is vonhatják ami jobb esetben ügyfél bizalmatlanságot okozhat a későbbiekben, lehet emelik az árát ( kártya,megvásárlás, stb, de ezt csak találgatni lehet, esetleg rossz éjszakákat lehet elérni vele :U

Te mindig pesszimista vagy ( fested az ördögöt a falra, ötleteket adsz a szolgáltatóknak ) , nem tudom, hogy lehet így élni, biztosan jó :DDD

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#47127) Bferibörs válasza palee69 (#47124) üzenetére


Bferibörs
addikt

szerintem itt kérdezd meg az adott flottád megnevezésével

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#47128) bopeti98 válasza z67 (#47125) üzenetére


bopeti98
őstag

Igen. Ennek amúgy nem az lehet az oka, hogy nem magyarországi modell? Mármint hogy a tablet pontos modellszáma MP1L2FD/A míg itthon hivatalosan a MP1L2HC/A van forgalomban (ezüst, cellular).

[ Szerkesztve ]

(#47129) tsteve válasza Bferibörs (#47126) üzenetére


tsteve
senior tag

sztem egymásra várnak most a szolgáltatók... ha az egyik leállítja az akciós csomagot/opciót, (MyMinute ill. Most) akkor a másik is le fogja állítani június 30-án...egyfajta összhangoltnak tűnő változásra számítok...
ez egyébként nem pesszimizmus, hanem sokkal inkább realista hozzáállás...én nem számítok csodákra itthon ilyen feltételek mellett, amit a kormány biztosít manapság...az ötleteket meg nem tőlem várják :)

sajnos roaming ügyben igazam lett, azaz egyedül csak a Telenor hagyta a lezárt csomagok kereteit használni eu roaming-ra, a többiek nem... piros pont nekik... mert megérdemlik

[ Szerkesztve ]

(#47130) z67 válasza bopeti98 (#47128) üzenetére


z67
őstag

Szerintem lazán. Különösen ha azon a piacon van egy normális hozzáállású Telenor.

(#47131) wetomi válasza Fifi (#47118) üzenetére


wetomi
aktív tag

Az általad felsorolt dolgokban alapvetően a flotta feltételeiben vannak különbségek, nem a telkó cégekben. Két féle "flotta" van leegyszerűsítve. Az első, ahol a flotta nevén van az előfizetés, te csak számlafizető vagy. A másik, ahol a flotta a kedvezményes tarifára való jogosultságot biztosítja, de közvetlenül te vagy az előfizetés tulajdonosa.

Az is lehet, hogy jelenleg ennek a kettőnek a keveréke áll fenn a te esetedben, ezért van különbség a céges és a privát számaid között, aminek kihatása van a Mytelenor használatára és az ottani jogosultságaidra.
Az előfizetés tulajdonviszonya előre megtudható, főleg, ha áfa visszaigénylés miatt fontos és ezért úgy gondolom, hogy ez nem a szolgáltató hibája.

Mivel nem tudok több konkrétumot (és adatvédelmi okokból nem is tudhatok, főleg nem itt a fórumon), ezért csak találgatni tudok. Nem félrevezetni akarlak és nem is hülyeséget mondani. Segíteni szeretnék, csak ilyen keretek között, ennyi információval nehéz. De ez nem a te hibád.

Pdf-et jelenleg csak elektronikus számlázás esetén kapsz a Telenornál.
A számlákban lehet, hogy nincsen benne minden részletes adat egy-egy mobilvásárlásról, de ezeket egyrészt a MyTelenoron le tudod te is kérdezni és amúgy veszekedés nélkül is kiadják, ha kéred.

Jelenleg a MyTelenor "új" felületén csak a lakossági előfizetéseket tudod kezelni, a "régin" pedig csak az üzletieket. Sajnos ez most ilyen átmeneti állapot, ezért nem lehet egy fiókból mindent kezelni.

A kártyacserét kiveséztük már pár napja, abba inkább ne menjünk bele :P

(#47132) wetomi válasza Ksix (#47122) üzenetére


wetomi
aktív tag

Ezt jó, hogy felhoztad, mert le kell tisztázni.
A 4-es, akciós mellékletből idéztél. De az 1/A díjszabásban általánosságban az van, hogy szerződéskötéskor az (első) tört számla esetén időarányos a havidíj és a kedvezmény is. Ez a kettő jelenleg kicsit ellentmondásban van egymással, legalábbis nekem nem áll össze a kép. Rákérdezek holnap.

szerk:
bocsi a dupla hsz-ért, így jött sorba, pedig szerkeszthettem volna az előzőt

[ Szerkesztve ]

(#47133) bopeti98 válasza z67 (#47130) üzenetére


bopeti98
őstag

Osztrák modell, itthon pedig ez van hivatalosan forgalomban.

[ Szerkesztve ]

(#47134) Viktor0610 válasza palee69 (#47124) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Flottája válogatja.
Amennyiben a te neveden van a szám, akkor igen, csak a MyTelenor oldalán kell regisztrálj.
Ha a flotta a tulajdonos, akkor a kapcsolattartótól kell segítséget kérj. :)

Samsung Galaxy A54

(#47135) palee69 válasza Viktor0610 (#47134) üzenetére


palee69
senior tag

Köszönöm.
Bferibörs neked is köszi.

(#47136) Fifi válasza wetomi (#47131) üzenetére


Fifi
őstag

Köszönöm válaszod!

Persze nem kívánok a szolgáltatóra, meg a flottára kenni mindent, próbáltam elég alapos lenni (kb. 1 hónapig zajlott az előkészítés, még a flottától kapott szerződést is több ponton módosíttattam), de vannak olyan dolgok, amik fel sem merültek bennem, hogy ideát másképp működnek vagy nem megoldhatóak.

A flottás szerződésben az van, hogy közvetlen én kapom a számlát a szolgáltatótól. Nekem ez azt jelentette, hogy én leszek a vevő, fel sem merült bennem, hogy csak számlafizető leszek. Mint magánember nem érdekel, kifizetem és használom boldogan az előfizetést, de egy cégnél ez csak sajtpapír.

"A számlákban lehet, hogy nincsen benne minden részletes adat egy-egy mobilvásárlásról, de ezeket egyrészt a MyTelenoron le tudod te is kérdezni és amúgy veszekedés nélkül is kiadják, ha kéred."

A MyTelenorban nem látom a mobil vásárlásokat. :(
A ki nem számlázott hívásokat, SMS-eket és adatforgalmat igen, de csak addig, amíg ki nem számlázzák, visszamenőleg nem lekérhetőek azok sem.

Kértem. 4 ügyintéző terelt át, hogy nekem erről csak a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tud adni kimutatást. Miután beszéltem a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel is az 5. ügyintézőnél nem hagytam magam és már emelt hangon kellett beszélnem, mert ő is le akart rázni. :O
A hangfelvételek megvannak a szolgáltatónál szépen vissza lehetne hallgatni.

A megérkezett részletező is vicces, mert több olyan tétel is van, ahol megint lemaradt a rendszám. Most kérjek a részletezőről részletezőt? :F

"Segíteni szeretnék, csak ilyen keretek között, ennyi információval nehéz."

Ezt nagyon köszönöm! :R
Esetleg, ha nem jutok előbbre, akkor privátban zavarhatlak konkrét adatokkal, számokkal és rá tudsz nézni a dolgokra? :B

(#47137) DrBubo77 válasza Fifi (#47136) üzenetére


DrBubo77
addikt

Nem kötözködni akarok, de úgy írtál alá cég nevében szerződést, hogy el sem olvastad?

Az oké, hogy az egyszeri ember bemegy, aláírja a papírt, hogy megkapja a telefont. De egy cég esetén, aki mindent el akar számolni, azért alapvető lenne a szerződés elolvasása.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#47138) Fifi válasza DrBubo77 (#47137) üzenetére


Fifi
őstag

Olvasás után értelmezés is megy? Nem, hogy elolvastam, de több ponton javíttattam, egyértelműsítettem!

Idézném magam:
"próbáltam elég alapos lenni (kb. 1 hónapig zajlott az előkészítés, még a flottától kapott szerződést is több ponton módosíttattam) .... szerződésben az van, hogy közvetlen én kapom a számlát a szolgáltatótól. Nekem ez azt jelentette, hogy én leszek a vevő"

Fel sem merült bennem és a szerződésben sem tértek ki arra, hogy nem én leszek a számlán vevő! Ha a Telenor közvetlenül nekem számláz, akkor nálam az azt jelenti, hogy én vagyok a vevő.

(#47139) goop válasza Fifi (#47138) üzenetére


goop
őstag

Már ne haragudj, de többször volt róla szó, hogy ha a flotta a szám tulajdonosa, akkor te max számla fizető lehetsz...
Ha ennyire flottázni akarsz cégként, akkor dpi t tudom ajánlani, ha meg akkora a cég, akkor üljetek le a szolgáltatóval közvetlenül tárgyalni.

[ Szerkesztve ]

(#47140) Fifi válasza goop (#47139) üzenetére


Fifi
őstag

Mint írtam, eddig a Telekom egy flottájánál voltunk. Ugyanez volt a helyzet: a flotta a szám tulajdonosa, mi meg a számlafizetők. A számlán a flotta nem is szerepel, a cégünk volt a vevő. Ott meg tudják oldani, itt nem?

Miből kellett volna gondolnom, hogy Telenornál ez másképp megy? A szerződésben nem szerepel, hogy Te kapod a számlát, de nem Te leszel rajta a vevő.

Nem vagyunk nagy cég sajnos, pont ezért csatlakozunk flottákhoz.

Ha nem tudom megoldani és minden kötél szakad, akkor vissza kell mennünk a Telekomhoz, ahol minden flottul megy, csak kicsit drágább ...

(#47141) csecso22


csecso22
tag

Sziasztok
Mennyibe kerul egy micro sim csere nanora?

"Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot"

(#47142) 4Grider válasza goop (#47139) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha van egy flottaszerződése és vannak hozzá tartozóan olyan számlái, amin ő a számlafizető, akkor semmi gondot nem jelenthet a számlák elszámolása. Hiszen a teljesítés nála történt, a vállalkozása használta és fizette a költségeket.

(#47143) bopeti98


bopeti98
őstag

Egy kis info az iPad-es WiFi hotspothoz:
Az adatmegosztó kártyával nálam sem lehet bekapcsolni a hotspotot. Amikor beleraktam a kártyát, kiírta hogy frissítés érhető el a vivőbeállításokhoz, majd el is tűnt a megosztás lehetősége, és az APN-nél sem lehetett beírni. Amint visszaraktam a főkártyát, az APN beállításoknál újra megjelent a hotspot, beírtam hogy "net" és pár másodperc múlva a menüben is elérhető lett.

(#47144) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Megtaláltam a 0 Ft-os számlámat a Telenor olnine felületén, eddig rossz helyen kerestem.
Kisértékű forgalmi kedvezmény volt rajta, ezért lett 0 Ft. Annyit nem értek viszont, hogy már május hóra írta a számla, hó végéig, hogy leminuszolja az általam befizetett első havi díjat. Zavarni persze nem zavar.

(#47145) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Sziasztok!
Jelenleg Hipernet Home L előfizetésem van, szerintetek ezt megérné lecserélni arra az új korlátlan Telenor Hello Data START csomagra? Csak netre kell nekem, telefonálásra feltöltőkártyás SIM-et használok.
Valóban korlátlan az a net ? Lenne bármilyen hátránya a váltásnak ? (sebesség, elérhetőség terén vagy esetleg valami korllátozva van a Hipernet Home-hoz képest, pl portok letiltva, stb.)

Köszönöm a választ!

(#47146) darvinya válasza Darth_Revan (#47145) üzenetére


darvinya
titán

Valóban korlátlan.
Attól függ, hogy Hipernet L csomagod hűséges, mert akkor annak van költsége.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#47147) lugosi válasza Darth_Revan (#47145) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Megérné. Ha hűséged van a másikra akkor esetleg felfelé váltással és akkor akár elhagyhatod a feltöltős számod telefonálásra.

(#47148) Prien válasza Darth_Revan (#47145) üzenetére


Prien
addikt

Hiányzik, hogy belassítsanak , ha "úgy érzi a rendszer,hogy nem rendeltetésszerűen" használod?

Vagy kevés a 100GB nappal és a +100GB éjjel? :) Én nem cserélném le pl.

A kevés is több a semminél.

(#47149) z67 válasza bopeti98 (#47143) üzenetére


z67
őstag

Sajnos nálam ez sem segít. Félek az osztrák eredet lesz a kulcs :(

(#47150) azbest válasza Darth_Revan (#47145) üzenetére


azbest
félisten

Ahogy más is írta, számold bele a hűség kedvezményeit, az eszköz árát, amit hozzá kértél. Nem tudom a felhasznált extra kedvezménykerettel mi a helyzet ilyenkor, hogy azt is meg kell-e téríteni. Nameg amit annak a terhére használsz (tv például), az eztán plusz díj lesz. Szóval elég szép összeg kijöhet, ha hűséget bontanál.

Nem elég a home csomag, elfogy hó vége előtt? Abban is korlátlan a sima böngészés.
A home esetén tudtommal publikus dinamikus címet kapsz, szóval bármivel el tudod érni távolról is akár, nincs probléma semmilyen szolgáltatással olyan okból, hogy nem érne el vissz irányban. A hangos csomagnál meg online apn az mintha inkább natos lenne. Szóval nem publikus a cím amit ad, hanem nat mögötti.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.