Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46951) darvinya válasza Viktor0610 (#46949) üzenetére


darvinya
titán

Én nem tartom nevetségesnek, mert csak 1 valaki jelentsen fel hatóságnál, utána már nem lesz olyan jó.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#46952) Viktor0610 válasza darvinya (#46951) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

darvinya:
Házmester-országban nem lepődnék meg ezen sem, de kétlem, hogy a SIM kivágása fekete munka lenne. :U

azbest:
Akkor nem tudta jól a kolléga/nő.
Bevallom, ennyire én sem voltam otthon a témában.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#46953) darvinya válasza Viktor0610 (#46952) üzenetére


darvinya
titán

Cég alkalmazottja végzi, cég telephelyén.? -Igen
Állított ki róla igazolást, hogy nyoma legyen.? -Nem

Akkor az fekete munka.

(#46950) azbest

Ez ott bukik meg, mikor új kártyát adnak, mert ott adnak róla papírt.
Tehát szolgáltatásról a cég kiállítja igazolását, amit vágásnál nem tesz meg.
S itt jön jogi dilemma:
-alkalmazott önszánjából károsítja meg a céget
-cég kötelezi munkavégzésre

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#46954) Viktor0610 válasza darvinya (#46953) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Kiszálltam. :U
Továbbra is kétlem, hogy ez feketemunka lenne.

Samsung Galaxy A54

(#46955) St3ven válasza #08205312 (#46936) üzenetére


St3ven
addikt

Úbazz, mivel vágták ezt, egy tompa folyami kaviccsal? :Y :W

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#46956) Pacino68 válasza Somatom (#46939) üzenetére


Pacino68
tag

Nekem is így csinálta a hölgy, nincs vele gond. Papírt én sem kaptam, hogy ők vágták ki, remélem nem lesz később probléma egy esetleges kártyacserénél. :))

[ Szerkesztve ]

"A 22-es csapdája"

(#46957) azbest válasza darvinya (#46953) üzenetére


azbest
félisten

Csak szokás szerint fogalom nélkül vagdalkozol. Az új kártyánál meglepő módon új kártya kerül a átadásra. Amivel a hatóságok felé is el kell tudni számolni, lást például a mostani adategyeztetési kötelezettséget. A régi kártya vágásánál nem kapsz új kártyát. Ettől a szerződésed sem módosul. Szóval semmi jogod ettől belenézni a cég belső nyilvántartásába.

(#46955) St3ven
egy fenőkő nem ártana :D Gondolom a mini kártya szélének közelsége miatt hajlik/nyúlik közben, azért olyan csálé

[ Szerkesztve ]

(#46958) St3ven válasza #08205312 (#46936) üzenetére


St3ven
addikt

[link] :N

[ Szerkesztve ]

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#46959) darvinya válasza azbest (#46957) üzenetére


darvinya
titán

Már miért nem változna?
Kártya ugyanaz maradt? -Nem
És mint Viktor66-nak írt cégekre vonatkozó dolgok.
Kicsit olvas utána mi vonatkozik cégekre, aztán jelentsd ki, hogy alap nélkül vagdalkozok.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#46960) lugosi válasza darvinya (#46953) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Egyébként szerintem van abban valami, amit írsz, csak nem jó fogalmat használsz - szerintem - úgy mint "feketemunka". Lévén, hogy mivel 0 Ft, nem ad róla számlát (bár adhatna egy 0 vagy 1 Ft-os számlát), így alapvetően ilyen értelemben nem "feketén" történik.

Viszont annyiból értem szerintem mit akarsz mondani, és ebben szerintem is van keresnivalód, hogy onnantól lesz egy megvágott kártyád, amely kártyád a szolgáltató tulajdonát képezi. Ha a képviselet, ahol vágták, elfelejti, hogy ők vágták volna, és mondjuk tényleg eldobja a kártya a hálózatot, vagy valami más miatt be kell vinned, pl egy adategyeztetéskor megnézik a kártyát, és rád fogják, hogy megrongáltad a szolgáltató tulajdonát képező kártyát, akkor azért lehet, hogy nem olyan jó, hogy nincs róla semmi papírod, hogy ők vágták.

(#46961) Ksix válasza darvinya (#46953) üzenetére


Ksix
tag

Mondanám, hogy kevered a szezont a fazonnal, de itt annál súlyosabb a gond. A fekete munka az, amikor valaki úgy dolgozik, hogy nincs bejelentve a NAV felé, mint alkalmazott. A Telenoros alkalmazott a boltban be van jelentve, nem feketén dolgozik. Attól, hogy valaki nem feketén dolgozik, még megteheti azt, hogy pl. egy vásárlásról nem ad nyugtát/számlát, amivel elmulasztja a számlaadási kötelezettségét, amiért kaphat mulasztási bírságot, de az akkor sem fekete munka, csak a számviteli szabályok megsértése. Olyan, hogy szolgáltatásról "igazolás", olyan nincs, igazolást orvos ad legfeljebb, ha hiányzol a suliból.
Azért a szolgáltatásért, hogy a Telenoros dolgozó a Telenor által fizetett munkaidejében a Telenor sim kártya vágójával a Telenor sim kártyáját körbevágja, nem kér tőled egy fillért sem, ezért nincs miről nyugtát/számlát adni. És egyébként az új kártyáról kapott papír, amire hivatkozol, hogy arról bezzeg adnak, az sem arról szól, hogy szolgáltatásról igazolást állítanak ki. Azzal te ismered el a Telenor felé, hogy átvetted a Telenor tulajdonát képző kártyát, igazából ők kapnak tőled papírt, amivel felelősségre tudnak téged vonni, ha úgy alakul, te csak egy másolatot kapsz róla.

[ Szerkesztve ]

(#46962) Pacino68 válasza lugosi (#46960) üzenetére


Pacino68
tag

Ez az. Erre írtam én is azt, amit írtam :DD
De lehet feljegyezték maguknak a kártyaszámot valahol(hogy később tudják), csak én nem láttam, mert a hölgy nem az ügyféltérben csinálta, hanem egy oldalsó irodában.

[ Szerkesztve ]

"A 22-es csapdája"

(#46963) Somatom válasza Ksix (#46961) üzenetére


Somatom
veterán

Ha már itt tartunk, akkor lehet ezt még csavarni. Az lehet, hogy a Telenor tulajdonában van, de én birtoklom. Ha rosszul vágja, és emiatt nem passzol tökéletesen a mikro SIM keretbe (vagy, a telóba), akkor a birtokomban levő kártyát a Telenor képviselet hibájából nem tudom rendeltetésszerűen használni. Vagyis, a Telenor üzlet alkalmazottja birtokháborítást követ el.
Arról nem is szólva, hogy módosítja a kártya fizikai tulajdonságait, amiről igenis igazolást kéne kiállítania, hogy azt a tulajdonos (azaz a Telenor) által szakszerűnek elismert módon végezték el. Erre pontosan azért lenne szükség, hogy később, egy esetleges garanciális igénynél (pl. meghibásodás) az ügyfél igazolhassa, hogy nem ő kókányolt, hanem egy szakszerű beavatkozás történt, ami ezáltal nem minősül garanciavesztőnek.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#46964) tsteve válasza Somatom (#46963) üzenetére


tsteve
senior tag

feketemunka, birtokháborítás... nem tudom mit szívtok ti itt ebben a topikban, de jó lehet az anyag, kérek én is belőle :)

(#46965) Viktor0610 válasza Somatom (#46963) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

"birtokháborítást"
Nagyon durván toljátok... :))

#46966: Nincs.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#46966) Somatom válasza Viktor0610 (#46965) üzenetére


Somatom
veterán

Nincs meg a story, amikor egy ügyvéd nekiment a közútkezelőnek azzal, hogy az birtokháborítást követ el, mert a kátyúk miatt az illető nem tudja a birtokában levő gépjárművet rendeltetésszerűen használni?
Megtaláltam.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#46967) tsteve válasza Somatom (#46966) üzenetére


tsteve
senior tag

igen, mert a birtokát nem tudta megközelíteni a járművel az ügyfele szerinte... de hogy akadályoz meg ebben téged pl. egy sim kartya, akármi is történt vele?

[ Szerkesztve ]

(#46968) azbest válasza Somatom (#46963) üzenetére


azbest
félisten

Természetesen lehet így csűrni-csavarni, de visszamehetsz, hogy faragjon még rajta vagy cseréltethetsz másik fajta kártyára pénzért. Szóval a legfőbb akadály te magad vagy.

Ezek kívül még azt is jelentheti, ha ilyen pereskedést szeretnél egy pár száz max 5100 forintos sim kártya nano -ra vágása/cseréje körül, hogy nagyon alacsony az órabéred és megéri neked. De jó arra is számítani, hogy az ügyvéd néhány 10 vagy 100 ezres díját is te fizeted, amikor elveszted. :U

(#46969) Somatom válasza tsteve (#46967) üzenetére


Somatom
veterán

Nem! A birtokában levő gépjárművet (vagy SIM kártyát :) ) nem tudja rendeltetésszerűen használni.

azbest:
Mint írtam, az én esetem ettől egyszerűbb, mert előtte felhívtam az ÜFSZ -t, és a kártya konkrét beazonosítása után kaptam azt az infót, hogy a csere ingyenes lesz. Ez alapján nem hinném, hogy perfe kerülne sor.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#46970) Ksix válasza Somatom (#46963) üzenetére


Ksix
tag

Tévedés! :)
Ha még nem adta oda neked az új sim kártyát, akkor még nem birtoklod, nem tud birtokháborítást elkövetni.
Ha viszont már odaadta/régi kártya, és a birtokodban volt, akkor onnantól te vagy a felelős az általa okozott kárért, hiszen te adtad oda neki. Így akkor már ugyan beperelhetnéd birtokháborításért, de vissza fogják tőled szedni, perköltséggel együtt, az ÁSZF alapján:
"A SIM-kártya használatának másnak történő időleges átengedése esetén az Előfizetői Szerződésből eredő kötelezettségekért és az időleges átengedésből eredő esetleges kárért – a vétkességre tekintet nélkül – az Előfizető tartozik helytállni."

(#46971) Somatom válasza Ksix (#46970) üzenetére


Somatom
veterán

Csakhogy én nem "másnak", hanem a tulajdonosnak (illetve a képviselőjének) adtam át a kártyát. Sztem jogilag a 22 -es csapdája lenne, ha a Telenornak sem adhatnám át a kártyát. :) Ez max akkor állná meg a helyét, ha az alkalmazott letagadná, hogy Ő végezte a vágást. Na, egyébként pont ezért kellene erről a boltnak papírt kiállítania.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#46972) pkaresz válasza Ksix (#46970) üzenetére


pkaresz
senior tag

Sziasztok!

Egy kicsit én is bele szólok!
A kedves kisasszony nagyon aranyosan nekem is megvágta a kártyát, mely szépen tönkretette az SD kártya érintkezőit, mivel vastagabb volt a SIM mint ami kellett volna.
Mivel a SIM van elől, így át kell tolni az SD érintkezőin.
Valószínű le sem sorjázhatta.
Papír nélkül, hogy Ők vágták, mehetek a Sóhivatalba!
Egy tanulság, megvolt!
Természetesen nem rögtön ment bele az SD, sajnos.

Üdv: Karesz

Nem szeretném generálni tovább a "vitát"! :)

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#46973) azbest válasza pkaresz (#46972) üzenetére


azbest
félisten

mondjuk amelyik telefonban nem félgömb végű, hanem lapos csúszó érintkezők vannak, ott nagy esélye van a problémának. Beleakadnak mindenbe, aztán elhajlanak. Vagy ha gyenge minőségű, akkor nem rugalmas és benyomodik. Egyik kínai telefonomnál nálam is kilapult az érintkezősor, mikor a mikro-ról nagyra alakító kerettel tettem bele és elakadt, csak úgy jött ki, hogy egy papírlappot alátoltam, hogy kiakadjon... aztán lelapulva maradtak. Csak ez egy filléres telefon volt és 5 perc volt kicsavarozni a hátlap keretet és visszaigazítani az érintkezőket.

Hasonlóan minőségi lehet a te telefononban is a kártyaslot.

(#46974) pkaresz válasza azbest (#46973) üzenetére


pkaresz
senior tag

Remélem nem ! :)
Sony Xperia X.
Nem tudom ebben milyen az érintkező, nem szedem szét! :)

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#46975) wetomi


wetomi
aktív tag

Nem értem ezt a mizériát a kártyacserével. Van díjmentes csere ha 2 évnél régebbi, vagy hibás és van fizetős 3850-ért.

Ha nem cserélik díjmentesen, akkor kérem a fizetőset és nincs tovább gond. Nem kell b.szódni a vágással, csiszolással, nem b.ssza össze az érintkezőt a telefonban és van róla papír is, senki nem dolgozik feketén és nem háborítják a birtokom.

Ha sérti az önérzetes régi hűséges ügyfél mentalitásomat, hogy fizetnem kell valamiért a díjszabás szerint, akkor írok egy kérvényt/panaszt, hogy a régi és hűséges ügyfélnek, akinek a pénzéből élnek, írják jóvá a kártyacsere díját. 5 perc, kb, na jó, max 10 perc ha nagyon szofisztikáltan szeretnék fogalmazni. (amúgy szánalmas, hogy milyen leveleket képesek emberek írni. Mindegy, hogy lakatos, vagy doktor doktor, az nem számít)

Ha jóváírják, akkor örülök. Ha nem írják jóvá, akkor is van egy ép és normális SIM kártyám.

Ehelyett órákon keresztül megy pörgés, agyalás, csiszolás, érintkező szétbaszás, könyvvizsgálat, meg nav bejelentés. Nevetséges.

(#46976) pkaresz válasza wetomi (#46975) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia!

Jelen esetben, személy szerint nekem, nem jelentett volna problémát a vágás, vagy a csere.
Még fizetősen sem. A probléma ami előjött, teljesen tudatlanul, felkészületlenül ért.
A szolgáltatónál kellett volna tudni?! Ott vettem a telefont is.
Az SD-t hol látta, hol nem. Először arra gondoltam, SD a rossz, vettem egy nagyobbat, az sem árt!
Először minden ok. Majd nem látja, Szerviz, érintkező hiba, egyenlőre nem hagytam ott, megy SD nélkül.
Csak a tanulság miatt írtam!

Az első eset volt!
Eddig nem volt nano SIM es telóm.
A vágás problémájáról sem volt infóm, meg voltam győződve, hogy bevett normális eljárás.
"Géppel, készülékkel vágta."
Nem ollóval! :)

Üdv: Karesz

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#46977) #08205312 válasza wetomi (#46975) üzenetére


#08205312
törölt tag

Szerintem meg az a nevetséges, hogy 2017-ben nem nano méretűt adnak starból, és a cserével, vagyis a hálózathoz való puszta csatlakozással plusz költséget generálnak egy új ügyfélnek.

[ Szerkesztve ]

(#46978) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Szóltok majd, ha túlléptetek a kártyacsere/-vágás témán? :U

Csak mert ez jelenleg úgy működik, ahogy, és ez nem az itt folyó (helyenként szerintem elég vicces) beszélgetés hatására fog megváltozni.

Köszönöm! :R

Samsung Galaxy A54

(#46979) pkaresz válasza Viktor0610 (#46978) üzenetére


pkaresz
senior tag

Részemről ennyi!

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#46980) #08205312 válasza Viktor0610 (#46978) üzenetére


#08205312
törölt tag

Szólj légyszi, ha a Telenor is túllépett végre azon, hogy a beragadt mikro SIM készleteit próbálja rásózni az ügyfeleire....

(#46981) Somatom válasza wetomi (#46975) üzenetére


Somatom
veterán

Az a nevetséges, hogy az ügyfélnek ezért bármit is tennie kell azon kívül, hogy kipattintja a számára megfelelő méretű SIM -et. A pörgés pedig azon megy, hogy a jelenlegi helyzetben a Telenornak pénz helyett sűrű elnézést kellene kérnie!

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#46982) Ksix válasza pkaresz (#46972) üzenetére


Ksix
tag

Vagy nem is a levágott sim tette tönkre az érintkezőket, hanem valami más:
Micro sim vastagság: 0,76 mm
Nano sim vastagság: 0,67 mm
Micro SD vastagság 1.0 mm

Általában pedig, nem neked címezve, én azt gondolom, hogy mindenki eldöntheti, hogy mit szeretne, annak minden előnyével és következményével együtt. Nem arról van szó, hogy kötelezően körbevagdossák mindenkinek a sim kártyát, és semmiképpen sem adnak nano simet senkinek, hanem lehet választani, hogy 3825 Ft és új sim, vagy 0 Ft és körbevágás. És nyilván a világon nincs olyan ingyenes szolgáltatás, ahol garanciát/kártérítést is vállalnának a semmiért cserébe. Ha gond van vele, akkor így járt az ember, ez van, a nyugalom és biztonság is elérhető, csak nem kell rá sajnálni a 3825 Ft-ot.

(#46983) Viktor0610 válasza #08205312 (#46980) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

És Somatom:
Már írtam korábban. ;)
Folyamatban. Nálunk pl. már csak 3 az 1-ben kártyák vannak. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#46984) pkaresz válasza Ksix (#46982) üzenetére


pkaresz
senior tag

Ok! :)
Mint írtam, semmi infóm nem volt az egészről a cserét nem kértem, nem ajánlották fel.
A SIM "ezer" éves.
Vége, így jártam!
:)

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#46985) wetomi válasza pkaresz (#46976) üzenetére


wetomi
aktív tag

(#46976) pkaresz: Elismerem, hogy a kártyavastagsággal nem feltétlenül az előfizetőnek kellene foglalkozni. De egyértelműen nem is az ügyintéző hibája. Szerintem.

(#46977) 8 és (#46981) Somatom: Önmagában a hálózathoz való csatlakozás feltételeként ott a díjmentes csere, ha hibás a SIM kártya és/vagy nem LTE képesről LTE képes kártyára kell a csere, vagy 2 évnél régebbi. Ha működik a meglévő kártya és nem esik bele a fentiekbe, akkor szerintem másodlagos a kártyacsere díjmentessége.

Ettől függetlenül van lehetőség a díjmentes cserére, vagy a csere díjának a jóváírására, ha hajlandó foglalkozni vele az ember. Kevesebb energiát igényel, mint utólag köpködni.

Többször megbeszéltük, hogy nem tökéletes a rendszer, de jelenleg ez van.

Bízzunk benne, ugyanakkor, hogy változni fog és sok folyamat és így a teljes szolgáltatás sokkal ügyfélbarátabb lesz. A korlátlan adatforgalmas csomagok bevezetésével jó irányba indultak és higgyétek el, sok apróság van, amiről talán nem is tudtok, de javult már az elmúlt években.

Részemről lezártam a kártyacsere témát.

(#46986) pkaresz válasza wetomi (#46985) üzenetére


pkaresz
senior tag

:K

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#46987) darvinya válasza Ksix (#46982) üzenetére


darvinya
titán

Ezt honnét vetted?
NanoSIM és SD kártya egyforma vastag, ezért lehet ugyanoda rakni.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#46988) Somatom válasza Viktor0610 (#46983) üzenetére


Somatom
veterán

Ez akkor lenne kerek, ha kapnék egy SMS -t, amiben a Telenor elnézést kér a technológiai lemaradásából adódóan engem ért kellemetlenségért, és felajánlaná, hogy a vágott SIM -et bármely viszonteladójánál díjmentesen kicseréli új típusú, 3:1 -es SIM -re.

wetomi:
Még egyszer, utóljára leírom. 2015 januári a kártyám. Ezt a boltban is megerősítették, és ennek ellenére közölték, hogy nem vagyok jogosult a díjmentes cserére, mivel "új típusú" a kártyám. Fogalmam sincs, hogy ez mit jelent, de Viktor hsz. -e alapján most már régi típusú.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#46989) Bferibörs válasza darvinya (#46987) üzenetére


Bferibörs
addikt

sim
sd

( más a mélység kialakítás a fogadóhelyen ha megnézed )

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#46990) Viktor0610 válasza Somatom (#46988) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem technológiai lemaradás, hanem ügyintézői hiba miatt nem lett ingyen új kártyád.

És mivel a Telenor erről nem értesült, így csak az a verzió maradt, hogy jelzed nekik a hibát és kérsz egy ingyenes cserét.

Samsung Galaxy A54

(#46991) wetomi válasza Somatom (#46988) üzenetére


wetomi
aktív tag

Ha 2 évnél régebbi a kártyád és nem cserélték díjmentesen, akkor az ügyintézői hiba. Kíváncsi vagyok mit érthettek "új típusú" alatt, de komolyan.

(#46992) Somatom válasza Viktor0610 (#46990) üzenetére


Somatom
veterán

Jó, akkor légyszi, egyértelműsítsük! Ha elküldöm priviben a számom, akkor utána tudnál nézni, hogy biztosan jogosult vagyok -e a cserére? Mert ha Te azt írod, hogy igen, akkor visszamegyek a boltba, onnan hívom fel az ÜFSZ -t, majd átadom a hölgynek a telefont, hogy tárgyalják le egymás között.

A technológiai lemaradást a 3:1 -es SIM -re értettem. Ha olyanom lenne, akkor be sem kellett volna mennem a boltba, símán kipattintottam volna otthon a nano SIM -et.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#46993) #08205312 válasza wetomi (#46985) üzenetére


#08205312
törölt tag

direkt csinálod?
- veszek egy új telefont
- veszek egy új SIM-et
- a SIM nem kompatibilis, mert 2010-es szabvány méretűt ad a telenor 2017-ben
- a nulla "kilométeres" SIM-et pénzért cserélik
- vagy ingyen vágják, ami a vastagsága miatt tönkre vághatja a nulla "kilométeres" telefonom

Ha szerinted ez ügyfélbarát hozzáállás, akkor én már nem tépem tovább a szám.

(#46994) goop


goop
őstag

Én is ellene vagyok a vágásnak, ennek ellenére nemrég asszony telefonjába másik szolgáltató micro sim kártyáját én vágtam körül ollóval nano méretre, mert épp lusta voltam kicseréltetni, tökéletesen működik, de ha a bolt felé visz az utam kicseréltetem majd. Szóval ideiglenes megoldásnak jó, de hosszú távon csere jobb, pontosabb illesztés, akár jobb vétel, kevesebb fogyasztás, stb.

[ Szerkesztve ]

(#46995) darvinya válasza Bferibörs (#46989) üzenetére


darvinya
titán

Pont nem.
Ugyanabba helyre kell rakni, csak annyi különbség, hogy SD kártyát hosszába, míg nanoSIM keresztbe kell rakni.
Képben:

1mm SD kártya a félkörívnél van.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#46996) wetomi válasza #08205312 (#46993) üzenetére


wetomi
aktív tag

Ezt mondom, hogy nem tökéletes és nem mindig ügyfélbarát a rendszer. De van több megoldás, addig is amíg nem változik. Részemről befejeztem.

(#46997) Viktor0610 válasza #08205312 (#46993) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

És te direkt csinálod? ;]

A problémád nem itt fog megoldódni, kaptál is megoldási javaslatot, de te mégsem akarod azt meghallani, és továbbra is itt írosgatsz. ;)

Samsung Galaxy A54

(#46998) #08205312 válasza Viktor0610 (#46997) üzenetére


#08205312
törölt tag

Oké
Akkor másképp, hogy megértsd.
Tegnap vettem egy telekom SIM-et. Telefonon aktiváltam. Bementem a Pólus T pontba. Mondom az ügyintézőnek, hogy itt a kezemben egy 1,5 éve csomagolt SIM, amit ma aktiváltam és mikró méretű. Tegnap vettem egy telefont ami nanót fogad. Kérnék egy megoldást. Eszébe nem jutott vágni, azonnal cserélek ingyen.

"kaptál is megoldási javaslatot"...aham...gondolom te is így állnál hozzá, ha pl. egy upc szerelő kimegy és koaxot húz be a lakásodba utp vagy optika helyett (holott startból közlöd hogy optikát kérsz), aztán felajánlja a fizetős cserét, vagy azt, hogy ingyen rádrótozza a koaxra az utp ereket. Van az a pont, amikor már nem kellene védeni a kenyéradód.... :U

(#46999) Viktor0610 válasza #08205312 (#46998) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Akkor másképp', hogy megértsd.

Értem, amit mondasz,
De. Jelenleg. Ez. Így. Működik.
Nem. Az. Itteni. Beszélgetés. Miatt. Fog. Megváltozni.
Akkor. Sem., Ha. X. Példát. Hozol. Rá.

Érted?

(Tényleg kiszálltam. :U )

Samsung Galaxy A54

(#47000) #08205312 válasza Viktor0610 (#46999) üzenetére


#08205312
törölt tag

Értem!

kiszálltam

:U

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.