Hirdetés
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Én módosítottam még valamikor korábban, akkor került fel. Vagy te adtad akkor, amikor kértem, vagy leszedtem a korábban belinkeltek közül, már nem tudom pontosan, nem jegyzem meg az ilyen dolgokat
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Lelazult az egyik tükröm (mivel minden nap be kell hajtanom, hogy be tudjam tolni az udvarba). Még alacsonyabb tempó mellett is a rezonancia és hupák egy idő után elforgatják. Mit lehet vele csinálni?
Ali: duct tape nem megoldás, mert három pozíció kell: elrakás behajtva, alacsony-közepes sebességnél egyenes háttal, és magasabb sebesség kuporgásFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #7252 üzenetére
sikítok omfg beleszagólt
-
veterán
válasz Topiccsendőr #7254 üzenetére
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
-
lujo10
aktív tag
válasz D.Orion #7290 üzenetére
Sajna ez van, előlem 5 mocit vittek el, egyet úgy, hogy már félúton voltam felé (mondjuk 250 Km-re volt).
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Topiccsendőr
addikt
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #7287 üzenetére
Nem dehogy. Elvagni is csak vagoszerszammal tudtam mindig.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #7286 üzenetére
nem túl puha? ha megcsavarod háromszor nem törik el?
Explosión de dos tiempos
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #7285 üzenetére
En aszem praktikerben vagy baumaxban vettem acel kotozo drotot. Evekkel ezelott. De tuti kell talalj barkacs boltban ilyet. Mondjuk zold szinu volt csak De tokeletesen mukodik.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Honnan tudok csavarrögzítő huzalt venni azonnal? Másnéven kötöződrót leeresztőcsavihoz.
Mindenhol rendelnek millio év múlva. Polcon sehol.Explosión de dos tiempos
-
stifi
senior tag
szerintem egyszerűen tudják hogy itt nincs zsebbe-mutyi, és Dezső addig nem engedi vizsgára a pácienst amíg nincs azon a szinten hogy 1 órát hiba nélkül tudjon motorozni az ember..
más meg leadja a borítékot és nem győzöd kerülgetni a forgalomban a szerencsétlent, már ha nem tekeredik fel az első fára.. kevés a lelkiismeretes oktató itthon sajnos...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
motornál már nálam is más volt a helyzet, az 50 perces vizsga 6 percig tartott...
idézem az oktatót (Makó Dezső):
- Azt mondta a vizsgabiztos, hogy "ez a srác tud motorozni, menjünk el inkább ebédelni a körözgetés helyett"így 6 perc után visszafordultunk és mindenki ment a dolgára
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
hát jah, ez genyóbb dolog. mikor motorra korlátlanra vizsgáztam, a srác előttem mindent csinált. bement egyirányúba szemből, tilos balra menni, balra ment ilyenek. na mondom ennek remélem soha nem adnak jogsit 5 perc múlva küldtek is engem előre, utána meg is dicsértek hogy hibátlan. mondom illik, autóra meg 125-ösre évek óta megvan a jogsi
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
2x igen
a saját érdekedben ne mulaszd el, egyrészt büntit kell fizetni, másrészt súlyadót, harmadrészt ha elkövetnek vele bármit, még téged is megtalálhatnak vele..amikor én eladtam a kis motorom, az új tulaj végül nem íratta át, ezért kivonták a forgalomból.. folyamatosan kaptam az ezzel kapcsolatos leveleket de mivel én beadtam a papírt, nem kellett vele foglalkoznom
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
azért ez nem feltétlenül így van szerintem.. a magyar vizsgarendszer még az előző rendszerből maradt vissza azzal a mentalitással, és számtalan olyan sztori van, hogy "ha nem adsz borítékot, biztosan nem mész át"...
engem például a B kategóriánál megszopattak az első vizsgán 17 évesen.. valahol álljunk meg. megálltunk..
- nem látta a táblát?
- a várakozni tilos táblát "kivéve rendőrség"? de láttam, viszont mi nem várakozunk csak megálltunk, és megyünk tovább, tehát nem várakozunk
- de én arra gondoltam hogy olyan helyen álljunk meg ahol lehet várakozni, cseréljenek helyet, nem sikerült a vizsga..én meg az anyádra gondoltam..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
ertem, koszi!
-
doc
nagyúr
egy (nyilvan teljesen teoretikus) kerdes:
az autopalyakra kirakott fix traffipaxok csak elolrol fotoznak, vagy hatulrol is?
tehat ha egy (pusztan elmeletben letezo) motoros mondjuk 200-zal hasit vegig az autopalyan, akkor kell tartania a fotozastol? -
Integra
titán
szerintetek a soha meg nem kapott törzskönyvem hol van? a kerületi postán vagy a kerületi okmányirodában?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
cochy
tag
Sziasztok, csak egy gyors kérdés:
Ha eladtam a motorom, akkor az eladónak is be kell jelentenie a adás-vételt? Ha igen, akkor okmányiroda?[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
nálunk volt hogy kiszállt mert valami tuning-szakadt bmw beékelt közénk direkt.. elmagyarázta nekik hogy ez nem nagyon jó...
amikor kérdeztem tőle hogy szoktak-e mások borítékolni a vizsgán, csúnyán nézett.. még jó hogy csak azért kérdeztem mert én előre tisztázni akartam, hogy tőlem nem fog senkit pénzt látni, én átmegyek a vizsgán 'sztkész.. így is lettNincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
Egyébként ezzel együtt se találom benne a logikát. Még mindig jobb lenne, ha 2 év után új jogsit kéne csináltatni az ocsmányirodában, mondjuk a mostani vizsgadíjak áráért, a bevétel ugyanúgy meglenne... így viszont teljesen értelmetlenül kifizettetnek nagyon sok órát és elrabolnak nagyon sok időt, aztán az egészet a kukába dobják, mert nekik attól egyáltalán nem lesz jobb, csak az embereknek rosszabb. Úgy rúgnám föl a döntéshozókat, ekkora primitív "majdénmegmutatom" rosszindulatot...
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Ciliegia kapott szervízt, most már mertem vele menni rendesen, már amennyire az előttem haladóktól tudtam. Egy helyen előztem, de már hiába. A Felcsút-Vértesboglár-Csákvár kellemes kis kanyargós út volt, az egy nyamvadt osztrák túra hatására eléggé kiegyenesett. Még a boglári 30-as és 40-es kanyarok se voltak olyanok, mint máskor.
Biztató, várom a hegyes 48-as túrát. Alvaro készített visszamenőleges tervet. Pénteken 10-kor indulunk s lassan megyünk, főleg sötétedés után. Ehhez képest a táv 775km Ez poénos lesz.Most kicsit fáradt vagyok, az a tegnapi dunakanyari szerpentinezés brutális volt, az utak egy részével együtt. Utasként nagyon szar, szerintem a 48 órásban résztvevő utasoknak motortípustól függetlenül kapniuk kellene valami Ironbutt Passenger Special plecsnit. Az én derriere-em már 20km után sem volt jól.
Budapesten pedig ezek történtek tegnap:
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
A gixxert csak hangja alapjan soha nem fogom eladni. A 600ast es a 750est is kb 5-6e km-el vettem, es mar akkor is mindegyik retteneresen zorgott hidegen es melegen is. Melegen persze kevesbe. Szokott a lancnak is hangja lenni attol fugg epp hol tart a lancfeszito, de alapvetoen olyan a hangja a motornak, hogy egy hondas azonnal blokkot csereltetne ha meghallana. Neha en is megijedtem a 600-asnal hogy most tuti szejjel fog hullani, de nem tortent semmi csak mentek bele a kilometerek Ilyen es kesz De ez igazabol csak erre evjaratra igaz (k4-5 600/750), en sem tudom hogy mely evjaratok ilyenek, de nem mind ilyen. Szoval hang alapjan max akkor ha az ember ismeri konkretan azt a blokkot hogy milyen.
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #7254 üzenetére
na látod az lehet, annyira nem értek hozzá, de mostmár ezt is tudom akkor
Daywalker: amivel tanultam az is kawa volt, csörgött-zörgött de mindig pöccre indult, nem állt meg alattam sosem.
mint a yamahák, mikor 1-esbe teszed csattan akkorát mint a ház, de ez direkt ilyen[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #7252 üzenetére
Csak hogy szemléltessem a példát Külföldi ZX9R topikokban jönnek az újoncok, hogy "jujujj ilyen meg olyan hangja van". Erre a válasz: Ez ilyen. Ha egy zx9-es kawa nem csörög-zörög, akkor az valószínűleg már nem is működik. Vannak egészséges zajok...
Nekem szelephézag állítás előtt halkabb volt,mint utána. Perig 100%, hogy jó a hézag, ahogy te is mondtad, hogy múltkor is volt egy ilyen eset.
Szóval mindenki vegyen száraz kuplungos dukit Akkor megszokja a zörgést[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
azt kell mondjam, hogy nem!
ha rengeteg ugyanolyan motort hallottál, akkor igen. De ki kell mérni, mert akármi lehet.Gyuri. Ez egy injektoros 2005 ös motor. nem kerül benzin az olajba.
Az a régi karburátoros PRI állással szerelt ejtőtartályos motoroknál volt jellemző, hogy úgy hagyta a tulaj, és a tűszelep engedte a benzint az egyik nyitott szívószelepnél meg feltöltötte az olajat benzinnel. nem 1980as évjáratú a motor.szelephang... ha mozog a szelep, legyen már szelephangja. ha jó a hézag akkor természetes. akkor nincs szelephang, ha hézag sincs! az rossz.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #7252 üzenetére
persze, ebben igazad van, csak nagyvonalúan lehet megmondani hangból, de azért aki hallott már pár motort közelről, az nagyjából tudja milyen hangra számítson, nagyjából, persze ettől még lehet ilyen-olyan kisebb baja, de szétesni már nemigen fog alattad.
az olajba azért szoktak beleszagolni, hogy került-e bele benzin, mert akkor gebasz van, és ezt meg lehet érezni, autóvételnél mi is szagoltunk ilyet, azt a kocsit nem is szabad tovább nézni.
ez az én véleményem, nem vagyok szerelő, csak voltam már pár autót-motort venni ezzel-azzal, szerelővel is, ezeket lestem el tőlük, lehet fele hülyeség persze, de ha megnézi nem veszt vele semmit. max hülyének nézik, de az meg kit érdekel ha százezrekről/milliókról van szó.
az enyémnek is van szelephangja, de szarok rá, majd ha baja lesz elviszem szerelőhöz lehet csak be kéne állítani, mind1, baja nincs tőle.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
Gyuri!
könyörgöm, ne adj ilyen tanácsot, hogy hallgassa, ettől megőrülök.
amikor az enyémet nézegette meg egy srác egy "szakértővel", azt hittem kirángatom az udvarról és agyonverem rozsdás 525 össel. a srác elővett egy fadarabot, odarakta a blokk oldalához és hallgatózott. majd levette az olajbetöltőnyílást, és beleszagolt (bazmeg beleszagol!!!) az olajba, majd közölte velem, hogy jó. Azt hittem hazazavarom.ez nem egy olyan szakma, ahol fülre, meg szagra megmondunk dolgokat.
az összes motorszerelő azt mondta az én R6 osomról,7000km es korától 33 000 km ig, amíg nálam volt, hogy úú van egy kis szelephangja. A srác aki megvette, bevitte a debreceni yamhához, majd ott is közölték vele szétszedés nélkül, hogy szelepek csattognak. Csattogjanak b+, ha az a dolga, akkor csattogjon. megmértem az összes szelepet, kurvára rendben volt minden, szóval hangra nekem meg ne mondja senki, hogy mi csattog, a dugattyú kalimpál-e vagy a szelep.Ha nagyon jó típusismereted van, értsd szétszedtél meg szervizeltél 5 ugyanolyan motort, van egy összehasonlítási alapod, akkor oké, észreveszel hangbeli különbségeket. de az sem jelent biztosat.
szerintem az ember tizedes illesztéseket hall meg, ha meg valami tized mm akkor b*szhatod. lánccsörgés meg ilyenek, meg nagyon hangos, az egyértelmű. de cicergés meg a többi képzelt baj... most érted...
Explosión de dos tiempos
-
Djuree
félisten
válasz D.Orion #7237 üzenetére
a hangja a lényeg, hallgasd a motort bemelegedett állapotban, ne csörögjön csattogjon. a szelepek csattognak kezdetben kicsit, de ha be van melegedve már nem hallani. szép egyenletes járása legyen. próbakört menj vele mindenképp, minden fokozatban, menjen rendesen, ne rángasson, ne ugorjon a váltó, ne dobja ki sebességből. ha ezek megvannak olyan túl nagy baja nemigen lesz.
futóművet is ellenőrizd, kotyog-e, felnit nézd meg, simítsd végig egyenletes-e, vázon ne legyen hegesztésnyom, max a gyári, habár avatatlan szem nem biztos hogy észreveszi melyik a gyári melyik nem.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
tomyoy
senior tag
Metzeler Me Z4 gumit kapott előr- hátra 16e Ft volt a kettő, az első pár Km-t futott még szőrös a futófelületen, a hátsóban van már Km, amennyit én használom arra tökéletes.
nyiknyiknyiknyik
-
Integra
titán
válasz keszegduda #7230 üzenetére
azt tedd bele amit a szervízkönyv bele ír. ha az előírt olajat nem tudsz féláron, akkor is azt tedd bele. drágán. de azt.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Prof01
veterán
Mindegy végülis, ha akar úgyis beleköt valamibe...
D.Orion:
Nincs mit! Aztán ha meglesz a gép, majd mesélj, hogy tetszik!
Egyébként az első hsz-ben érdemes elolvasnod ezt a rész:
"Persuader tanácsai használt motort vásárlóknak:"Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
NINJA_V
tag
válasz keszegduda #7233 üzenetére
Igazabol jah, tul szar olaj mar nincs a piacon...ami meg meguti a gyar altal eloirt szintet az jo bele....de az ilyen autos olajakat el kell felejteni
Two Strokes and Four Jokes
-
lujo10
aktív tag
A fene sem tudja, anno valami olyat okítottak, hogy a csomagolásnak sértetlennek kell lennie, de lehet, hogy ez a szabály már nem él. Másrészt mire a mostani csomagod szavideje lejár a fene sem nézi majd ezt, akkorra már más lesz a sláger pl. mini elakadásjelző háromszög, varródoboz + gombok, hurkatöltő, ...stb.
Tudja a babábf@sz@, de ebben azért rendkívül kreatívak tudnak lenni, sajnos.Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Prof01
veterán
válasz D.Orion #7229 üzenetére
Szia!
Pontosan ilyen motorom van, ezzel a festéssel! Naná, hogy szép!
Ha tényleg jó állapotú, akkor ennyiért ajándék!
Mindenképp vigyél magaddal szerelőt, mert sok széthajtott példánnyal találkozni!
(Attól, hogy külsőleg szép, belül nem biztos!)[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
NINJA_V
tag
válasz keszegduda #7230 üzenetére
Azt az olajat nehogy belerakd, diesel gepekhez lett kifejlesztve, motorkerekpar olajaknak teljesen mas az adalekolasuk...
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
A kar az alkatreszek oxidaciojakent lep fel...ha az aluminiumon nincs valamilyen bevonat akkor sajnos oxidalodni fog, ezert latod azokat a feher foltokat.
Masreszt, ahol mar elkezdett lejonni a festek utana ott konnyebben hamlik a maradek festek..Two Strokes and Four Jokes
-
keszegduda
őstag
Üdv!
Olajcsere előtt állok és arra lennék kíváncsi hogy feltételen kell ragaszkodnom a gyári 10W-50-es viszkozitású olajhoz? Egy 640Lc4 prestige lenne az áldozat és 10W 40-es olajra gondoltam mert kb. fele áron hozzá tudnék jutni. Nem spórolás csak ahogy én használom a motort, ekkora meleg oldali hőstabil olaj nem feltétlen kell, sima túrázgatás lenne semmi állatkodás.
Ezt gondoltam bele:
[link]
(Duron-E Synthetic 10W-40)
A jóváhagyások bőven teljesítik a kívánalmakat.Esetleg ha 10w50-nél maradnék akkor ezt gondoltam: Motul 5100 10W50
Köszönöm!
-
D.Orion
veterán
Üdvözletem!
Érdekes kérdéssel fordulok most hozzátok, miután kb. fél éve már sikerült egyszer segítenetek.:
Szerintetek ezt a motort érdemes megvenni "csak úgy" ?
Értem ez alatt azt, hogy nem mindennapi használatra, hanem csak alkalminak illetve "gyűjteményi" darabnak. Persze csak, akkor ha 100%-ban gyári, illetve ami nem gyári az eredeti alkatrészre visszacserélhető. Megmondom őszintén, hogy egyszerűen beleszerettem, mert számomra olyan szép. És ez a legnagyobb hiba vétel előtt, beleszeretni az árúba.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Prof01
veterán
Egyébként utólag vettem észre, hogy a régi se járt le, mert kívül a matricán igaz 2011et írt, de belül amikor kibontottam mindenhol 2013as dátumok voltak feltüntetve. Na mindegy, legközelebb jobban figyelek...
Leragasztva nem kell lennie, a lényeg, hogy meglegyen minden benne, igaz?
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
lujo10
aktív tag
Én kb. egy hete 1300-at hagytam ott érte (bementem, kértem - adták), német import.
Lehet, hogy eü. csomag/doboz boltot nyitok[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
atom87
aktív tag
Én kb 2 hete vettem a Start Autónál, 1900Ft-ért. Egyből adták. Mondjuk ez vidék, Nagykanizsa.
Mondjuk az is igaz, hogy ez a második vagy harmadik bolt, volt amit kérdeztem, máshol csak rendelésre volt...Más: a lentebb látható képen egy 2005ös Yamaha XT660X található. Mennyire lehet természetes, az évjáratra jellemző a blokk festésének kopása?
Kawasaki z1000
-
Prof01
veterán
Elsősegélycsomagot vett valaki mostanában?
Eddig sehol nem találtam, mindenhol kifogyott, ma viszont volt egy autósboltban, csak érdekes, hogy cseh import. Van benne egy magyar nyelvű balesetkor elvégzendő teendőket leíró papír, de minden más csehül van. Elfogadják ezt szerintetek MO-n?Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #7220 üzenetére
nem feltétlenül az r6-ra gondoltam, hanem úgy általában a sportmotorokra.. nézőpont kérdése persze, de itt most a zzr mellé raktuk a daytonát, nagyon más a kettő, és alapvetően senkinek nem javasolnék sportmotort túrázni meg párosban menni.
ettől függetlenül nekem is az van és arra használomNincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7220 üzenetére
Jó gép az R6! Következő motorom biztosan az lesz! A 2001-02es vagy a 2005ös változat!
Szépen esnek az árak..a fordított villás 2005ös már 8-900k körül van!CBR600RR-ből meg a 03-as is még mindig alig akar 1M alá menni...
Pedig a Yamaha új korában drágább is volt. Úgy látszik Yamahát csak használtan érdemes venni.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem az jött le, hogy egy r6 s az milyen kényelmetlen stb.
Pedig nem az, még középtartománya is van, elég combos. Jó egy csillagrombolóhoz képest biztos idegesebb ezeken a szar utakon.Bár sztm egy "utcai" gs 500 al legalább annyi kompromisszumot kell kötni, hinta futómű, stb, szóval nézőpont kérdése.
Explosión de dos tiempos
-
Prof01
veterán
Ezt nézzétek! [link]
Ha én egyszer veszek új motort, azt így szeretném megkapni! Micsoda élmény lehet kibontani!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #7205 üzenetére
pont azt mondtam, hogy egy bármilyen sportmotorral kompromisszumot kell kötni. vagy nem ment át a mondandóm?
"kompromisszum nélkül nem nagyon lehet őket használni hétköznap vagy 2 személlyel"Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
válasz Integra #7207 üzenetére
Egyébként arra is gondoltam, hogy külföldön szerezzem meg. Csak nem tudom mi kell hozzá? Állampolgárnak kell lennem? Kell valami honosítást is elvégezni a mostanival?
"Ahogy a honlapokon írják, a szigetországban mindenféle utóvizsga vagy egyéb tortúra és lehúzás nélkül ülhet bármilyen nagymotorra, akinek legalább két éve van már A korlátozott jogosítványa. Franciaországban kicsit szigorúbbak a szabályok. Képzeljék, aki ott 21 éves kora előtt szerez motorjogosítványt, az két évig korlátozott engedéllyel vezethet, ez után pedig egy kártyacserével juthat korlátlan jogsihoz. Persze neki sem kell többé tanfolyamra járnia. Aki eleve 21 éves kora után vizsgázik, automatikusan nyitott jogosítványt kap. Jó, nem?"
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz yodamastah #7215 üzenetére
Aha, értem.
Egyébként egy 45le-s mocinál reális azaz elképzelésem, hogy 15ezer km-t kibírjanak az új gumik? Egy Sport-túra Pirelli Sport Demon van fent.Daywalker: Lakkbenzinnel próbáld meg! az nem bántja elviekben a fényezést!
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
yodamastah
őstag
Serules esely nyilvan sokkal nagyobb, a sok csere miatt, de amig csak esztetikai serulesek vannak addig nagyon nem aggodok Sokkal jobban fosok amiatt hogy a fektarcsaimat ne tegye tonkre a gumis, az draga moka lehet.. Tobb felnit hasznalok egyebkent, van az egyik utni vagni a slick gumikkal, meg van amire vigyazok kicsit jobban.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Nekem is le van ütve jó pár helyen. Viszont azt nem a kékholdasok csinálták, ők precíz munkát végeztek, hanem még a korábbi gumisok.
Azt viszont még nem tudom, hogy a régi súlyok helyét mivel takarítsam, ugyanis a súly lejött, de az az öntapadós vagy milyen cucc még mindig rajta van.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Prof01
veterán
válasz yodamastah #7212 üzenetére
Igen, a ritkaság miatt se nagyon foglalkoztam vele, valószínűleg csak vmi öreget találtam volna... így viszont az egyik 2011. 46 a másik 48. heti, friss!
Sokkal jobban is fordul a motor (régi kicsit kockás is volt, előző tulaj miatt), meg a centrírozás is jót tett neki!Egyébként a sok gumi fel-lerakástól nem sérül a felnitek?
Én már csak itthon vettem észre, hogy f@szfej gumis belehúzott egy szép nagyot az enyémbe...
De ez nem is az első eset, mert a régi mocimnál (amit máshova vittem) ugyanígy jártam.
Én fogok csak ki ilyen balekokat, vagy ez gyakori?[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #7208 üzenetére
Ja azt elfelejtettem irni hogy kb 2005ota csak hasznalt gumival motoroztam. Utcai kevereket csak 1x vettem ez ido alatt. Soha nem volt gondom egyikkel sem. De jol ismerni kell a gumikat es a keverekeket hogy melyikkel mit szabad es mit nem.
A ritka meretekkel sajna szopo lesz mindig, mert keves lesz hozza a jo allapotu hasznalt gumi.
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
válasz Integra #7207 üzenetére
Sajnos így van...
Őt nem ismerem sajnos, vidéki vagyok. Itt is vannak jófej oktatók, velük nincs is baj, csak a törvényhozókkal.yodamastah: Köszi az infót! Ezen a mocin már szerintem kibírja, amíg eladom (2-3 szezon). De majd a kövezetkő gépemnél kipróbálom!
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #7204 üzenetére
És akkor hol az Aprilia? Csak nem rád utalt Inti az előző hozzászólásában?!
Amúgy szerintem nem adom el...pedig olyan akarja, akinek korábban is volt ugyanilyen ZX9-ese. Azóta is sajnálja
Így is sokan megnézik, pedig öregecske, itt-ott kopott. Sebaj, még mindig menő a formája[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
Ha olcso es jo allapotu akkor megeri. Ne legyen tul oreg, ne legyen serult akkor mehet. Sajna leginkabb a mintas palyagumikat erdemes igazan csak hasznaltan megvenni. Mennek vele 50-60 kort, akkor mar hianyzik belole 0.5-1 sec, es ekkor ledobjak mert meg el lehet adni. Ezek a gumik kb 95%osnak mondhatok, hiszen utcan az elkopott oldalso resz alig van hasznalva, es az utcai terheles toredeke a palya hasznalatnak. A gumi kozepe meg szinte uj. Ezekkel meg palyan is lehet menni 40-60 kort eleg jo tempoban.
De pl egy tura gumit aki ledob az vagy defekt miatt van, esetleg oreg, vagy mert kockara van kopva. Szoval itt mar erosen valogatni kell hogy megerje...
Vettem en is turazni hasznalt gumit egyszer. Metzeler Z6 volt nagyon olcson (javitott). kb felere volt kopva a kozepe. De kellett mert sok ezer km-re mentunk, es nem birta volna ki hatso a Racetec a turat. Ugyhogy mentem elol racetec-el, hatul meg Z6-al. Tokelketes volt, terden lehetett fordulni vele, es siman vegig birta a 4-5e km turat.
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
Megéri használt gumit venni?
Én most újakat tettem fel, legolcsóbb helyről, amit találtam, de így is 45 volt a pár+2 a szállítás+5500 a felrakás, mindennel együtt 52500. Nem tudom mennyi lett volna használtan?
Az is baj, hogy a 100/80-R17 és 130/70-R17, nem túl gyakori méret....Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
doc
nagyúr
válasz Integra #7198 üzenetére
azt allitod, videken azert draga a benzin, mert nincs konkurrencia
erre irtam hogy Veszpremben 11 benzinkut van
egyebkent Budapesten, ami tomve van benzinkutakkal, nem olcsobb a benzin mint pl. Veszpremben (sot), pedig az allitasod alapjan az kellene hogy legyenna mind1, a lenyeg: Erden kell tankolni, ott occsoo
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szólánc.
- Autós topik
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Digitális Állampolgárság Program
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Tesla topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest