- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
az, hogy sokat pörögnek nem lenne baj, majdhogynem 50ccm es dugattyúk mozognak a hengerben, apró szelepek csuknak-nyitnak, nincsenek akkora tömegerők. A ZXR 250 ráadásul acélperselyes emlékeim szerint, még generálozni is lehet. Utolsó emlékem az, hogy a bontóban a használt dugattyúkat drágábban árulták, mint a gyári vadonatújat a kawán keresztül. Egy vicc az egész.
Nem a széthajtásról van szó, hanem inkább arról, hogy ide konténeres szarok érkeztek, amin már akkor olyan javításokat kellett volna csinálni, ami már akkor nem érte meg a japánnak. Itthon meg csak a kókány megy, meg elhitte mindenki, hogy a japán nem pénzből él, és azért van behányva egy konténerbe az egész, mert ott olyan nagy a jólét. Igazi csodavárós hozzáállás.Németországban volt szürkeimportja a zxr 400 asnak, egy olyat megcsípni érdemes, de normális 600e környékén van.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Prof01
veterán
válasz mocsanisi #7097 üzenetére
Hát a felsorolt motorok elég nehezen férnek bele 300ba...
Ennyiért csak 20 év körüli motorokat kapsz ha 250ccm felett gondolkodsz, és ezek nagyrészt belpiacos motorok. Alkatrész beszerzés nehezebb, de általában bontókban találni.
Ha túrázgatni szeretnél akkor inkább Banditot válaszd, abból is a 400ast (megbízhatóbb, kevesebbet pörög)!
Ha mégis sportmotor, akkor az említett ZXR400 (abból csak a régebbi H szériást, ha találsz ennyiért), vagy a többi gyártóé is jó választás lehet: CBR, FZR.
250ccm-ből a Yamaha FZR250R-eknek egész jó áruk van, nekem is olyan van, az újabb trapéz lámpás. De ezeknél a motoroknál ritka a jó állapotú (sokat pörögnek, széthajtják őket), alaposan meg kell nézni vásárláskor! Ha ez sikerül, akkor egy igazi élménymocit kapsz, bagóért!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
lujo10
aktív tag
válasz Emb3rke #7091 üzenetére
Mondjuk ezt láttad már? A jobb oldalán van néhány karc (a tulaj szerint egyszer eldőlt vele - több alkalommal beszéltem vele, nem tűnt linknek az illető). Fogyasztása valahol 4-5 liter közt van (mondjuk a haver 600-as SilverWingje sem eszik 5 fölött még 2 személlyel sem), a 16-os kerekei miatt egész jól irányítható, gondolom az úthibákat is jobban viseli és az esetleges túrákon sem vallasz szégyent vele.
Persze neked kell döntened, hogy pontosan mit is szeretnél, ill. utánajárni a gépeknek, sok sikert hozzá[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #7096 üzenetére
Egyelőre ott vagyok hogy 100.000 van a számlámon amihez nem nyúlok. Ehhez jön amit nyáron megkeresek, illetve lehet hogy a szülők is beszállnak majd ha látják hogy ott van a pénz és egy kicsi kéne. Igazából reálisan ha gondolkodom kb. 300.000 lenne körülbelül. Igazából attól függ hogy tudom a nyári diákmelót elintézni. De e körül kéne nézelődni.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #7094 üzenetére
És szívok vele mint az SR-el... Akkor mit tudsz nekem ajánlani, amit már érdemes lehet megvenni, és viszonylag olcsó?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Topiccsendőr
addikt
meg kell nézni.
nagyobb lánckereke van hátul ezen kívűl mást nem lehet látni.
egyébként ez az évjárat volt nekem is, a váltója egy gyökér, amúgy jó motor. Olaszból behozott volt az enyém, és döbbenet, hogy mennyire ki volt kímélve az itthoniakhoz képest. Inkább valami külföldit néznék 600e környékén, +regadó. Vagy az itthoniakat nagyon megnézném. Nem azt mondom, hogy nem lehet találni jót, de kurvára meg kell nézni. De ez csak az én véleményem.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Emb3rke
tag
Sziasztok!
Remélem nem offtopicolok a nagyrobogó témával.
Mivel a kis robogómat (Yamaha Aerox) fizikailag úgymond kinőttem (190 cm / 110 kilo), illetve mivel tavaly megcsináltam az A korlátlan jogsit, ezért le szeretném cserélni egy nagyrobogóra.
Ebben szeretném a szíves segítségeteket kérni, mivel nagyrobogók terén nem vagyok járatos.
Többféle opció megfordult már a fejemben, de ahhoz szeretném tudni tőletek, hogy 250 köbcentiig létezik-e olyan robogó, ami vinné utazótempóban alattam a 100-110-et, utassal is?
Vagy ilyen túragépek kizárólag 400-600 köbcentis rogobók lehetnek?
Első körben 300-350 ezer forintot tudnék rászánni a nagyrobogóra, ebből kéne gazdálkodnom, így a nagyobb köbcentis gépek nem férnek bele.
A nagyrobogót 90%-ban használnám Budapesten, sokat a belvárosban. A maradék 10% pedig túrázásra lenne (~100-200 km), ekkor általában utast is vinnék.
Ennek fényében szerintetek van értelme nagyobb testű és köbcentisebb gépet venni, vagy inkább kisebb testű gépet érdemes (nagyrészt rövidtávú városi, utas nélküli, használat miatt)?
A mai benzinárak mellett nagyon fontos kérdés, hogy mennyit esznek ténylegesen átlagosan a nagyrobogók (125-ös, 250-es, 400-as)? Még a 400-as sem eszik 4 liternél többet? Vagy simán benyakal közel 5-öt? Legfőképpen a 250-es robogóban gondolkodom és abban bízom, h 3.0-3,5, max 4 litert eszik. Ez reális?Ha úgy döntök, hogy kistestű nagyrobogót veszek, ami nem sokkal nagyobb az Aerox-omnál, akkor milyen típusokat ajánlotok? (Elsődleges szempont az ár/érték arány, a megbízhatóság, alacsony szervízigény, jó fogyasztás (olcsó fenntarthatóság))
Ha úgy döntök, h kényelmesebb (akár utasnak is) nagyrobogót veszek, tehát nagyobb (de nem "gigant") méretű robogót veszek, akkor mit ajánlotok?
(Döntésem attól is fogg függni, hogy milyen lakásba fogok költözni, hogy tudok-e tárolni nagyobb testű robogót is akár, vagy sem.)
További kérdés, hogy tapasztalatotok szerint a nagyrobogókat kevésbé lopják a papírok miatt? Illetve egy kis 50 cm3-s robogóval szemben mennyi az átlagos többletköltsége egy nagyrobogónak? Pl. mennyivel több az éves biztosítása, a műszaki vizsga, szervízköltség, stb.
És mennyire nem ajánlatos hidegebb időkben (akár 0 fok közeli) használni a nagyrobogót? Terveim szerint ha vennék nagyrobogót, akkor a hidegebb (10-15 fok alatti) időkre vennék egy kis olcsó 50 köbcentis robogót és letenném a nagyrobogót a kímélése érdekében.A nagyrobogóm is mindennapi használatban lenne, mindennapi melóba járás, rohangálás, vásárlás lenne az elsődleges funkciója.
Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszotokat.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #7086 üzenetére
ja, de ahhoz fel is kell nőni ami itt kb talán neked megy, meg persunak, de nekünk nem. így tuti tartósabb is lehet alattunk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
mocsanisi
senior tag
Sziasztok.
Úgy alakult hogy elballagtam, és kaptam egy kisebb pénzmagot. Nyárra kemény munkát tervezek, aminek gyümölcse egy motor lenne ha összejön. Volt egy 50-es Aprilia SR robogóm de sajnos ellopták. Ezek után egyik ismerősöm 125-ös NSR-jével járkáltam amikor alkalom volt rá. A kérdés hogy milyen motort ajánlanátok kezdőmotornak. Ami lényeg hogy nem szeretnék olyan gyengét venni amit fél év múlva adhatnék el. (Gondolok itt CBR 125-re.) A motort városba használnám, illetve kisebb túrákra is elnéznék. (vannak motoros ismerősök, folyamatosan mennek valamerre túrázgatni).
Amiket én néztem és tetszenek:
-Suzuki bandit 250
-Suzuki bandit 400
-Kawasaki ZXR 250
-Kawasaki ZXR 400Más ilyen árban lévő alternatíva létezik?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
TayRol
nagyúr
válasz yodamastah #7085 üzenetére
nem is kell letagadni.
-
-
Integra
titán
válasz yodamastah #7083 üzenetére
nincs mese, literes kell, az nyugodtabb motor, nem kell úgy kitaposni a belét
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
Hat nem csodalkoznek ha egy atlag palyamotor jobban karban lenne tartva, mint az utcan hajtott sportmotorok. Persze lattam mar nagyon elhanyagolt palyagepet is, nem egyet. De ezekkel normalisan menni sem tudott a tulajdonosa.
Garancia palya hasznalat mellett en nem adnek semmire. Esetleg egy bizonyithatoan elhallgatott hiba eseteben reklamalhatsz. Pl megveszel egy kiglancolt szarra tort motort, es utolag derul ki hogy nem lehet normalisan menni vele, akkor lehet jogos a reklamacio, de senki nem fog neked arra garanciat adni hogy 10-15 ezres fordulaton hajtva nem megy szet a blokkod belathato idon belul.
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #7079 üzenetére
pályázásra keresek motort, gsxr 600, cbr 600, r6.
Mi a tapasztalatod a pályán használt motort tartó társadalomról?
A többség elvégez minden karbantartást, önti rá a pénzt ha kell, vagy ha valami komolyabb generál kell, akkor eladják mint pályagép és nem is reklamálhatsz ha hajtókaros 30k kilóméterrel? Bár gondolom az valami anyaghiba lehetne, mert a mostani gépek tartósak mint a tej.A fenti kérdésem csak elméleti a leírás alapján:
Nagyon jó kis moci csak nekem már kicsi!!!!Csere érdekel 1000-es gép osztályra[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ha nem palyamotor volt, es valoban 32e km akkor kb tokmindegy hogy hasznalta. De meg ha 50e van benne az is kb mindegy. Ennyi penzert teljesen ok. Meg akkor is ha estek vele neha. Ennel olcsobban tenyleg csak hulladekok vannak. Akinek meg szalon allapotu motor kell az vehet ujat 3.6 millioert
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Ez szerintetek mit kaphatott? [link]
gumiról nincs egy fotó se, tuti kockára van kopva -
stifi
senior tag
válasz Ferdzsoo #7070 üzenetére
első kötelező szerviz 6000 km-nél vagy ÉVENTE...
gondolom ha ilyen gondos a gazdi akkor az 1000km-es olajcserét is skippelte, és az elég gáz ha 2009 óta nem volt cserélve benne.. persze ha idén helyezték csak forgalomba, nem szóltam, de erről nem ír a hirdetésben.. én fel sem hívnámNincs időm kedvesnek lenni!
-
Varoz
addikt
Amikor rakod vissza a kábeleket, akkor gépzsírral kend be. Így nem fog szulfidosodni.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Integra
titán
na, tegeregjünk egyet a pilisben, holnap irány kecsó
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #7064 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
szetm a gyújtásnak itt csak kapcsolója van, de relézve nincs. ha lenne is, az órák nem konyultak volna le egy gyújtásrelébajtól, csak nem lett volna gyújtás. itt valami kontakthiba miatt semmi nem kapott áramot, ami azért nem jó, mert az olyan, mintha az akkut menet közben levenné az ember, az meg kinyírja az egyenirányító diódákat. De ha tölt a fesszab, akkor nem ez történt meg. Megintcsak máshol keresendő a hiba. Esetleg a 30A es főbiztosítékot kéne megnézni, hogy repedve van-e, stb. a nagyobb csatlakozók nincsenek korrodálva?
Explosión de dos tiempos
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #7061 üzenetére
köszi, megprobalok ranezni, bar nem vagyok igazan jo meregetesben
bekukkantok az akksierintkezok ala is, hatha savas/rozsdas, az meg egyszeruen megoldhato lenne -
doc
nagyúr
fura dolog tortent ma velem (pontosabban szivemcsucske Vifferemmel):
lassu (40-50) gurulas kozben egyszer csak leestek a mutatok, leallt a motor, meg a muszerfali orarol is eltuntek a szamok
gyorsan behuztam a kuplungot hogy ne dogoljek le (jobbrol/balrol sziklafal, kozepen zarovonal, kanyarban...)
gurultam, remelve hogy eljutok egy olyan reszig ahol felre tudok allni
aztan 10-15 masodperc utan egyszercsak visszajott minden, nyomtam az oninditot es mar ment is minden tovabb
az ora lenullazodott (pontosabban 1:00-t mutatott)
hazaertem gond nelkul (az eset utan 50 km), de azert megijedtem hogy mi a franc lehet ez...
az akksi erintkezoit megnyomkodtam, nem lazakszerintetek mi lehet ez? doglodik a feszszabalyzom, vagy valami mas elektromos csodaherkentyu keszul feldobni a talpat?
-
Daywalker
addikt
Nyamm [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Gergello
addikt
Ezt tudja vki hogy milyen (fej-lámpa)idom vagy ez gyári?
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #7048 üzenetére
nem olyan vészes az, nem kell egész nap járatni. lehet időzíteni. meg akkor sem jó ha megy ha otthon vagy (betegséget okozhat). legjobb melóból hazaérés előtt 1-2 órával elindítani, mire hazaérsz hűvös lesz és ki is kapcsolhatod. utána meg már késő délután nem melegszik fel annyira a lakás, ha mégis akkor fél órára még beindítod.
sajnos nálunk nincs "klímakultúra", mindenki járatja összevissza, azt sem tudja a nép 90%-a hogy működik[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
-
stifi
senior tag
ez mitől lehet, szakképzett kollégák?
"üzemmeleg közeli állapotban ha leállítom a motort és úgy hagyom kb 15 20 percig akkor nehezen indul. hidegen, vagy leállítás után pár perccel jól indul. csak ha kicsit hűl, akkor szarakszik."
karbis motorról van szó (2000 cbr600f), egy fórumtársé. hátha van erre valami varázsige, hogy utána a másik fórumon előadhassam milyen kurvára értek hozzá. köszi!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
válasz Integra #7049 üzenetére
Ja, gondolom, bár ehhez annyira nem értek, de valamiért én is idegenkedem a klímától. Amúgy az energiaellátásnak is kemény feladat nyáron a fogyasztók kiszolgálása, amit a kismillió klíma igencsak nehezít. Nekem egyszer lesz szélerőművem, de a klíma szerintem felesleges itt. Nyilván sokat fog segíteni a szigetelés, s vannak más módszerek is. Majd meglátjuk. Ezen a nyáron még egy nem valami szigetelt déli tetőtérdarabom lesz, ha most kibírom, akkor később nem lehet nagy gond. Az alsó szint valamiért (talán mert egyik oldalát sem süti sokat a nap, megvédi a fedett terasz és fák is árnyékolják) szigeteletlenül is kellemesen hűvös tud lenni még melegben is.
-
vendingo
veterán
Én teszkós nagy ventivel nyomatom úgy, hogy egy vizes rongyot akasztok mögé. Nálam tetőtérbe megváltás. Már évek óta tervezek klímát, csak mindegyiknek elrettent a fogyasztása. A mobil klímától meg nem lehet aludni, olyan hangos.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
a legjobb ventillátorok..
csak az árától kifekszik az ember......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
Részvétem. Itt a tetőtérben (enyém a déli rész, délkeleti ablakkal, kutyaházzal) mostanság 25 fok van, az is elég ahhoz, hogy inkább kint legyek a teraszon, ott a 32 fok sokkal kellemesebb, szinte mindig van minimum enyhe szél s árnyék.
Laktam nyugati fekvésű panelszobában. A lakás bármely részén minimum 5 fokkal kevesebb volt, mint nálam... S csak a szoba volt "saját". De kibírtam. Úgyhogy nekem sosem lesz klímám, szigetelés viszont igen, az jót tesz. Plusz kapok egy új, nagy, délnyugati ablakot is Szeretem a napot, csak a meleget nem bírom. -
Topiccsendőr
addikt
kéne hozzá kopogásszenzor is. Nem a lambda sávval van baja. Amúgy sem mérjük a dúsüzemet annyira, mert sosem lesz olyan.
de ha nincs hozzá írva mit tegyen ilyen elszegényedésnél, és még a gyújtást sem állítja utána, akkor nem lehet sokat várni tőle.Lényeg, hogy nincs sok értelme, szerintem még autóban sem. a tápszivattyú árát talán behozza
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
nálam sincsen klíma a lakásban, nem is szereltettem be felújításkor, nem preferálom, autóban is csak 5-5 percekre kapcsolom be, hogy ne öregedjenek el az alkatrészek.. ellenben valami fajántos és csöndes ventillátort keresek éjszakákra..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz Integra #7035 üzenetére
én is így vagyok vele. télen meg a hideg a baj, bárcsak jönne a meleg egyedül este van probléma a panelban, 40 fok simán van, légkondi nincs meg lehet dögleni, szó szerint szendvedek, amúgy meg tök jó, nem kell menni szaunába, kiizzadom a méreganyagokat, meg a zsírom, ugyanannyi edzés többet ér
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
-
shiNIN
tag
válasz Integra #7035 üzenetére
Csak a kánikula heteiben van túl meleg motoron, no meg ha megállunk, de az pici, azt kibírom. Kánikulában megégek, télen megfagyok motoron, úgyhogy nem teszem. Ilyen a szervezetem működése, örülj, hogy Te olyan fasza gyerek vagy
Illetve amit elviselek, de szenvedek miatta, azt nem csinálom, ha nem feltétlenül muszáj, ez a hedonizmus egyik alappillére...[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Mi lenne, ha kicsit korábban jönnétek és nem Veszprémbe néznél tantatyót, hanem kimennék a Bécsi lujizba? Nekem is kellene egy tanktáska, na meg egy esőruci
A szombati várnézés nekem kimarad, viszont holnap megyek én is.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
40 fokban már motoron se jó... {Nekem legalábbis nem, forró a menetszél a legnagyobb sebességnél is, amire én még hajlandó vagyok ezzel a motorral.} 30-ban még igen. Teljesen lazán elmotorozok ideoda, aztán ahogy leállok, azonnal brutális. Itthon jó, mert megállok az utcán, bejövök, levetkőzöm, s csak utána navigálom be a kicsikét hátramenetben, nem elkaszálva a hársot, a tuját, a tulipánfát és a kínai loncokat. Nemrég hozom be így, még gyakorolni kell Korábban a picike udvaron fordultam meg, de azt csak úgy lehet, ha én vagyok az első s kényelmesebb is hátrafelé beállni.
Bár ez valszeg senkit sem érdekel ilyen részletességgel.[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Egyszer majd talán én is veszek aláöltözőt, lehet, hogy megéri... Most egyéb vásárolnivalóim vannak, először is feltétlenül kell egy tanktáska, Fehérváron nem sikerült venni, de holnap Fertőd felé útbaejtjük Veszprémet Úgyis kell az a 183 km plusz, mert nagyon kicsi motorozás lesz ott. Nézünk kesztyűt is, jó lenne egy meleg, protektoros, viszonylag kényelmes darab. Nem tudhatjuk, mi lesz a 48 óráson mondjuk sötétedés után, de 10 fok alatt szétfagy a kezem a bélelt, hideg, de legalább kényelmetlen és protektort sem tartalmazó kesztyűmben. Kabátom még mindig nincs új, de legalább melegben remekül szellőzik a lyukak miatt (Hidegben, esőben és szélben is remekül szellőzik, csak akkor kevésbé pozitívan állok hozzá.)
Idén még mindig alig motoroztam, de most jön az osztrák vártúra s jövő héten a 48 órás, amikor pár nap alatt vagy 2300 km-t fogunk motorozni (a teljesítménytúra 50 órás időtartama alatt csak 17xx + eltévedés, de oda is kell menni, majd hazajönni az ország túlsó feléből)... Idén még belefáradtam pihenős 200 km-ekbe is, de erről majd leszokom legkésőbb a 48 órás első, sokszáz km-es napján, nem? A motorom baromi kényelmes, csak a térdem szokta megunni az egyforma pozíciót, de normálisan csak jópárszáz km után. Érdekes lesz, már alig várom Addig kapok új nagyplexit és hosszabb áttételezést. A szerelő már telefonban is próbált tiltakozni, de hol érdekel az minket? Nagyot nem változhat, az meg nem érdekel, hogy ki hol tudott felmenni ötödikben a módosítás előtt s utána nem. Emelkedőkön visszaváltok, ez ilyen. -
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7024 üzenetére
hát ez az, felsőm van vagy 4 féle aláöltözni, de nadrágom nincs, és a tökömön folyik a víz kánukilában.. belemehetnénk részletesebben, hogy utána lefolyik a combomon egészen a bokámig, és ebben az izzadságban aszalódok ami szépen ráformálja a nadrágot az alsótestemre, szinte eggyé válok a ruhával, ami csak azért para mert utána ha hajlítom a lábam akkor tépi a szőrömet a belseje, és levenni sem egy leányálom..
de nem részletezném
lehet veszek egy nyári térdig érő futónacit.. holnapra mondjuk ezt már nem intézem el, így sícuccban megyek kakucsraNincs időm kedvesnek lenni!
-
-
Integra
titán
válasz Daywalker #7024 üzenetére
hétvégén mikor mentem le kecsóringre, 130-nál cibált az m5-ön a szél, borzalmas volt (amúgy is mindig szeles az m5), erre 2 kiló környékén eldönget két suhanc, lobog a trikó, gerincproti nuku, de legalább xenon bevan fabrikálva meg jó hangos auspuff..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #7020 üzenetére
Nekem a lambdaszonda se segített, már 1/3 etanoltartalomnál se: egészen szarul ment vele, mikor kipróbáltam. Úgy látszik, az F650-ek szoftvere nem valami toleráns. Vagy a keskeny sávú lambdaszonda nem jó hozzá. De mindegy is, mert amúgy meg nem éri meg se anyagilag, se egyébként, mert eléggé szar EROEI-vel gyártják, alig nyerünk valamit a sok földterületért cserébe. Legalább csinálnák hulladékból.
-
Daywalker
addikt
Na ez azért a legalja: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Jah, dikkathlonban ( ) van rendes nyári is, én is ott vettem. Mondjuk csak felsőt, alsóra nem volt még szükségem...nekem nem ragad oda hozzá.
Amúgy meg nem értem mit izgatod magad (irónia ON!!!), tegnap összetalálkoztam egy busással, poló meg farmer kombóban tolta...én meg full bőr Szerinted?"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
kéne nekem egy technikai aláöltöző nadrág, de sehol nem találok olyan fasza nyári cicanacit ami kifejezetten melegben ajánlott, mint a felsőm.. (tehát 1 dolgot csinál, elvezeti az izzadságot, de nem kell fűtenie..)
hozzáragad a bőrcucc a lábamhoz, húzza, a szőr beizzad és alig tudom levenni, a téli aláöltözőm meg kicseszettül meleg ilyenkor már.. valakinek ötelete? decathlon / mountex szinte csak téli melegítő alsókat tart... pénteken megyek kakucsra, jó lenne addig beújítani valamit..
ja és olcsón kéne
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #7019 üzenetére
Az átugrást nem akarom megvárni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ujskodas #7018 üzenetére
Galvanikus korróziót tud okozni a benzinpumpánál, mivel 400 Ohm az ellenállása, azaz vezető lesz tiszta etanolos üzemben. A gyulladási késedelme sem olyan, mint a benziné, satöbbi. Benzinnel keverve oké, de nyilthurkos injektoros (nem lambdaszondás) motorba be nem tenném. Szögegyszerű karburátoros kétütemű szocimotort viszont hajtanék tiszta etanollal. Az Olajat is fel tudja venni benzintartalma miatt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #7012 üzenetére
Ez egy belsőégésű motor. Legyen már hangja. Ha átugrik akkor nem működik azaz rossz. Ha végzi a dolgát, akkor jó.
Meg erről annyit, hogy bejött az ember szelepállításra. Nem volt már hézag sehol. Kussolt a motor. Be lett állítva gyári hézagra, ahhoz képest hangos lett. Az embernek az lett a véleménye, hogy el lett b*szva a motor.Explosión de dos tiempos
-
ujskodas
tag
Régebben téma volt sok portálon, hogy autóba - ami benzinre lett tervezve- való-e (nem) bioetanol. Motorba sem? Vagy abba főleg nem?
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7014 üzenetére
a röhej, hogy az utóbbi időben már füldugót használtam hogy ne menjen az idegeimre (tudni kell rólam hogy utálom a macerát, motorozni is megszívesebben egy szál faszban motoroznék, utálom a hátizsákot, a kényelmetlen ruházatot, a szelet), olyan rossz volt hallani azt az iszonyú csörgést, féltem hogy szétesik a technika alattam, pedig tudtam hogy semmi baj, ez csak esztétika... füldugóval vagy zenével a probléma megszűnt, de utána már a vázon is elkezdtem érezni a remegést, de csak ha néztem a fordulatszámot (5-6k között), szóval simán belemagyaráztam a dolgot..
fóbiává vált nálam a kérdés, már majdnem pszichiáterhez mentem, de olcsóbb volt kicserélni, és most várom meddig bírja (fél év garos a szett, a legkisebb hangot is észreveszem és akkor megyek vissza cserére)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7012 üzenetére
én 24ezret mentem csörgő feszítővel, már az agyamra ment de bajt nem csinált. (pedig szörnyű hangja volt)
nálunk is téma a manuális feszítő, de az igazán hozzáértők nem javasolják CSAK akkor ha könnyen hozzáférhető helyen van (a 600F-en le kell bontani a fél motort hozzá, de például az R1-en ki van vezetve oldalra a térd alá...) és van annyi műszaki érdeklődésed, hogy tekergessed időnként, de könnyebb elbaszni az egészet mint jól karbantartani, ezért én elvetettem az ötletet
egy jó automata feszítő teszi a dolgát ahogy kell. amióta kicseréltettem olyan szépen jár a blokk (49k km), hogy öröm hallgatni, mondhatom hogy tökéletes most a motorom. (bezzeg a sisakom zárszerkezete meg kezd beszarni, hurrá...)állítólag amúgy már javítottak az enyémen, és ez már nem fog csörögni. hiszem ha hallom!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Jah, eszemben nem volt feszítőt utángyártottat venni, de nem is kapni, csak olyat, ami nem automatikus, hanem kézzel kell utánahúzni. Sajnos ZX9-nél is gyenge a feszítő egy picit, sokan inkább manuálisat használnak, mert azzal sokat csendesedik a blokk. Van is fent a youtube-on egy videó, ég és föld a különbség automatával meg manuálissal.
Persze a tömítés kicsit drága, én sem tudom mi kerül egy gumikarikában 12 ezerbe. Gondoltam itt arra, hogy itt esetleg jó lenne az utángyártott, de nem érdemes vele pöcsölni, mert utána meg azzal lesz a szívás.
Az én motoromban 64 ezer km van, ezért lassan kicseréltetem inkább, mint hogy baj legyen.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7007 üzenetére
a feszítő a hondánál is majdnem 25k (cbr600f4i-be, 2003-as), és szerintem ez egy olyan alkatrész amit nem érdemes utángyártva mókolni.. akkor már inkább legyen gyári, esetleg ÁFA nélkül ebayen okosba lopottat vagy mittudomén, de szerintem kerüld a nem eredeti alkatrészt..
szerencsére nálam típushibás, ezért ha jó vagy évente lehet cserélgetni.. viszont a tömítésem egy ezres volt, a láncom meg még zsír!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
a várt 6-8 helyett 10 forintos mínusszal 440 forintért lesz tölthető a benziiiiin. szinte ingyen van
-
Daywalker
addikt
Megkérdeztem a kawát, hogy mennyibe lenne a gyári vezérműlánc, feszítő, szelepfedél tömítés stb és egészen emberi árakat mondtak. Egyedül a feszítő volt kissé elborult, 30 ezres tétel, de a lánc meg tömítés 12 000-12 000 ft, ami nem is sok. Feszítőt meg fele ennyibe kapok ebay-en vacsi újat...
Tiszta Európa[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6997 üzenetére
vasárnap kecsó nekem pont jó
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gergello
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest