Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz
ujskodas #8596 üzenetére
250 körül van, de én sem mentem még 180-nál többet az enyémmel
szerk: egyébként sose értettem az effajta érdeklődőket.. bőven kurvasokkal lehet vele menni, nem mindegy? az olyan ember akit csak ez izgat azoknak azt szoktam mondani hogy 100-zal is ugyanúgy halsz meg, mint végsebességgel.. persze sose értik amit mondok, de a 250-re felkapják a fejüket, és hozzáteszik hogy az övék 260-at tud..
én meg csak mosolygok magamban
-
Ramius
őstag
Ó, köszönöm, akkor 2:0 a motornak eddig
A kúton sztenderen hagytam aztán csak pislogtam mikor leállt sebességbe rakásnál...
Na de nembaj, majd belejövök. -
stifi
senior tag
amikor ezt kérdezitek mindig eszembe jut amikor én vettem az F4-et, az előző tulaj nagyon el volt kenődve én meg a világ legboldogabb embere voltam
a 4 osztás akkor kezd el világítani, amikor tartalékra áll a gép, innen tudod hogy kb 3,5 liter van még a gépben. a megtett utat számolja ezután, és úgy kezdi el villogtatni a rovátkákat ahogy telnek a kilómétereket! ideje tankolni, mert elég szar 200 kilót 40 fokban tologatni
én a hétvégén vagy 3x tankoltam, volt hogy 40 kilómétert mentem még a villogó visszajelzővel, hát nem sokon múlt hogy tologatnom kelljen full bőrben
-
ujskodas
tag
Pont így működik jól. Amíg van benne rendesen, addig nem mutat semmit, hogy ne zavarjon. Amikor tartalékra "áll" akkor gyullad ki az összes szegmens és kiírja, hogy tartalékon vagy, nem ártana tankolni. Elvileg többnek bele kellene mennie ilyenkor, mert úgy írja, hogy akkor gyullad ki, mikor 3,5 liter van benne.
Széles utat! -
Ramius
őstag
Köszi a jókívánásgokat!
Máris kezdeném egy kérdéssel ahhoz, aki ismeri a típust. Szóval a benzinmutató itt is olyan "hondásan szar", vagy csak az enyém bolondult meg?
Kézikönyvet nem kaptam hozzá, gugli nem akart segíteni, szóval: A benzin szintjelzője alapból nem látszik. Ma délben menet közben kigyulladt mind a négy osztás, mintha teli lenne a tank, most meg 10 km alatt szép sorban elkezdett villogni mind. Megálltam tankolni, de csak 10 liter ment bele. És most megint eltűnt a visszajelző.
Hogy kellene neki működnie? -
Integra
titán
elég rendesen lehetett ma lépni, üresek voltak az utak, se motoros, se autós, se rendőr
-
stifi
senior tag
jó videó, pár észrevétel:
- bár ízlésem nem vitatkozunk, a zene fizikai fájdalmat okozott nekem
- alapvetően tetszik ahogy vezet, nem egy kamikaze szervdonor és így is lehet élvezkedni (bár én ilyen úton sem mennék über 200 de ez megint más kérdés)
- sokszor nem értem minek cibálja a kuplungot meg a gázkart úgy ahogy? amikor nem is megy feszített tempóban, éppen csak csorog, mégis úgy vált mintha számítanának a tizedmásodpercek
- az új 600F-en a műszerfalból a pilóta sem lát sokkal többet, mint a videónamúgy tetszett
volt ma valaki közületek kecskeméten? -
Ramius
őstag
Hejhó
Tegnap meglett végre a motor, mától én is gyűjtöm a kétkerekű km-eket.
Egy 2001-es Honda CBR 600 FS lett a nyerő. -
atom87
aktív tag
-
Kéne nekem GSX-R (2000-től) robbantott ábra.
Tudna nekem segíteni nekem ebben valaki? -
titko
tag
-
stifi
senior tag
válasz
Integra #8570 üzenetére
alapvetően (az autókkal ellentétben) eddig pozitív tapasztalataim voltak a márkaszervizekkel. ez éppen egy kivétel, de sok esetből ennyi még belefér. motorosok ők is, könnyen össze lehet velük barátkozni és az alkalmazottaknak nem érdekük hogy átbasszanak, ezért ha a megfelelő embert sikerül megtalálni akkor nehéz rosszul járni. tudni kell kihez kell menni és kivel kell beszélni.
ezt autónál sokkal nehezebb kivitelezni. a múltkor telefonon akartak teljes kuplungot cserélni, de ezt lehet már mondtam.. véletlenül az üzletkötő vette fel a telefont és nem a szerelő srác aki csinálni szokta.. mondjuk rábasztak mert azóta nem járok oda (sem), de hát ilyen a popszakma... a karasnában például sosem a boltba megyek az alkatrészes kollégához (Imre?), hanem le a szervizbe a szervizvezetőhöz (Laci), jobb esetben az új sráchoz a Petihez. ő asszem 19, motorszerelőnek tanult, alkalmazott a karasnában. na ő nem fog átbaszni az tuti, semmi érdeke nem fűződik hozzá. A szervizvezető sem, bár ő azért néha dobálózik nagy munkadíjakkal amire elferdül a szemöldököm, aztán a végén a felét se szokta kiszámlázni..
az alkatrészes kolléga viszont próbálja eladni a drágábbat, többet, gyárit.. máshogy gondolkozik mint egy szervizes, aki a problémát akarja megoldani.. -
stifi
senior tag
válasz
Integra #8568 üzenetére
nekem az is lehúzás amit legutóbb a dudámra mondtak valahol... az előző tulaj valami VW konszern dudát rakott a hondámba, aminek tök más a csatlakozója, ezért állandóan szétcsúszik és nem szól. mondtam a szervizben hogy oldják meg, vágják le a csatit, duct tape 'sztkész.. nekem nincs hozzá szerszámom hogy szétkapjam, ezért venni pedig nem fogok.. a válasz: felejtsem el, vegyek egy gyári dudát aminek jó a csatija és azt beszerelik inkább.. gyári duda 10k.
elmentem egy autóvillamosságishoz, egy ezer JMF-ért megcsinálta amit kértem. na ez tipikusan a "drága motorod van fizess érte" mentalitás, pedig nem akartak lehúzni csak dolgozni sem...
-
stifi
senior tag
válasz
Integra #8566 üzenetére
mondjuk azért a kis faszomat bekaphatja a legtöbb szerviz aki pont ilyen mentalitással javítja a motorokat..
amíg még a Xelvisem volt nekem magyarázott az egyik arc, hogy nem akar megszopatni egy ilyen öreg motorral egy 50ezres javítással, hanem megoldják a tizedéből egy kis fondorlattal és nem lesz problémám, de nézzem meg azt a CBR-t a sarokban, az egy drága és új motor, 50ezer alatt nem adnak rá árat és a tulaj úgyis kifizeti mert a motorozás egy drága hobbi..
következő évben amikor megvettem a CBR-t, gondolhatod hogy nem abba a szervizbe mentem vissza
attól függetlenül hogy drága hobbi, az értlmetlen lehúzástól borsózik a hátam, milliós paripával is van érthető ha felszisszenek egy 80ezres gumi vagy 30ezres láncfeszítő árától... mert én sem szarom ám a pénzt -
alvaro
senior tag
Ja, arról nem is beszélve, hogy nálunk a potenciális vevők sikoltozva rohannának el, ha meglátnák a kilométerórát... volt egy srác az f650.hu-n, aki 90 ezerrel az órában tett fel hirdetést, nem tudom, végül elkelt-e és mennyiért.
De sebaj, mindjárt átpörög és akkor megint fiatal lesz
-
stifi
senior tag
én 440-ért adtam fel a hirdetést, egyetlen érdeklődő volt rá és 300-at ajánlott kp-ban
mondtam hogy 330 és viheti, megállapodtunk.ez nem segített hogy az ismerősök hülyének nézzenek.. ahogy az sem hogy 440-ért alku nélkül hoztam el a gépet (nagyon helyes volt a tulajlány, a dupláját is otthagytam volna ha kéri hehe...)
aztán megvettem a CBR-t, szintén alku nélkül az egyetlen hirdetés volt amit megnéztem. 3 éve van meg, belement 30k km már hiba nélkül. nem volt rossz vétel..
-
alvaro
senior tag
Szerintem teljesen jól jöttél ki belőle. Én mondjuk nagyon rossz vagyok bárminek az eladásában, szóval különösen jól és hosszú távra kellett kialálni, mit akarok
De tekintetbe véve, hogy most megvan Teresa lassan 4 éve (2008 augusztusban vettem), eddig mentem vele 72600km-t, és karbantartásban kifizettem majdnem a teljes vételárát (persze használt volt), és a közben beletankolt 2200 liter benzin se aprópénz (még ha olcsóbb is volt, mint idén), igazából nagyon nem tud érdekelni, mennyit kapnék érte. Ha el akarnám adni. De még csak nem is akarom...
-
stifi
senior tag
válasz
[lAyCsI] #8560 üzenetére
szerintem mindegyik motoron ugyanolyan nehéz túladni, ez nem lehet szempont vételkor...
persze a durva kivételeket kivéve, de a ninja nem az, csak egy jó motor amire mindig lesz kereslet. de ez igaz bármilyen jó állapotú karbantartott motorra, azokat bármikor el lehet adni.engem is riogattak hogy nem fogom tudni eladni a Xelvisem. használtam 3 szezont, eladtam 100k-val olcsóbban úgy, hogy magas áron vettem.. (440-ért vettem, 330-ért adtam el)
hülyének néztek vételkor is, eladáskor is, hogy nem cigánykodtam jobbra-balra az árával.. én meg úgy számoltam hogy az éves díja 30ezer volt a használatnak, és nekem ennyit megért, a többivel meg nem foglalkoztam. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
DonThomasino #8545 üzenetére
ha így érzed megfelelőnek, semmi gond!
kezdj csak 250-essel, első lépcsőnek kiváló lesz,
azmeg hogy nehezebb rajta túladni... mire eladod akkor is lesz
biztos kezdő rájder aki 250-esell szeretne indítani... -
shiNIN
tag
Mások is érdeklődtek már
Szerintem is érdekes, s van egy halom technika, némelyik annyira ésszerű, hogy nem tudnám máshogy csinálni (gyorsítani, csak hogy fékezzek egy nagyot?! kanyargós úton előfordul, de két lámpa közt kiélni magunkat elég szánalmas), mások emberfüggően poénosak, s van, amit én nem használok, mert tönkrevágná az élvezetet. Rengeteg hypermiler van világszerte, akadnak érdeklődő emberek is, meg egy csomó okos, aki abból, hogy hhypermiler technikákat alkalmazunk, sík hülyének tart minket és mindenféle egyéb tévképzetekkel rendelkezik az első pillanattól fogva (veszélyesek vagyunk; spórolni akarunk; beáldozzuk a motorozás élményét). Rám az utóbbi kettő főleg nem áll, mert én nem közlekedem, hanem hobbiból motorozgatok.
A közlekedő hypermiler autósok kemény magja a durva. Ők aztán tényleg lassan mennek, néha az anyjuk is beszól, hogy kifizetem a benzint, fiacskám, csak menjél rendesen... S gyakran emlegetik a pénztárcájukat, könnyen lehet, hogy autónál többet számít, még amerikai benzinárakkal is. Érdekes lesz megnézni, egy autóval milyen a hypermiling, nyilván tökmás, már csak a nagyobb tömeghez társuló kisebb légellenállás miatt is. -
runner 125
nagyúr
válasz
vendingo #8552 üzenetére
A klasszikus durrogás tudomásom szerint két problémából is eredhet.
Az egyik, h szegény keverékkel megy a motor. (Sok a levegő, kevés a benya)
A másik, h a kipufogószelepek miatt durrog, ami már nyilván komolyabb megbontással jár.Illetve, úgy tudom, h az 1 hengeresek sokkal hajlamosabbak durrogásra, visszaváltásnál, gázelvételnél.
stifi
Ha, nem szögegyszerű sor 2 (majdhogynem robogó blokk) lenne benne, akkor azt mondanám, h jogos az ár, és van létjogosultsága a kategóriában.
.. 15-20 éve a japók még teljesen komolyan gondolták a negyed literes (és 400-as) kategóriát. Faxa sor 4-es blokkokkal igazi motor feelingje volt, persze csillagos égig kellett pörgetni, de mentek. Néhány matuzsálem korú belpiacos fut még itthon is ezekből, de bíjrák (pl. egy haverom úgy 75.000km-rel adta el a sor 4 kis 250-es Hornet-jét). Noh én egy ilyen fejlesztést simán el tudnék képzelni ebben a Kawa-ban is. -
vendingo
veterán
Mindig mindenki mondja, hogy milyen brutálul durrog a gépe motorféknél.
Az enyém soha nem durrog, pedig karbis vékettő leovince dobbal.
Nekem csak baromi mélyen hörög.
Mitől durrognak azok a bizonyos gépek? -
stifi
senior tag
válasz
DonThomasino #8540 üzenetére
szerintem meg tök jó lehet első motornak, még az is lehet hogy meg fogod tartani.
én például szívesen megtartottam volna a 250-esem, de fiatalabbat akartam (olyanok ezek mint a nők), és hetekig más 250-esben gondolkodtam. végül csak azért vettem 600-ast, mert ugyanannyi volt mint a 250-es amit kinéztem, a kis ninja akkor meg még túl drága volt...én a kawának adnék egy nagy piros pontot, kicsit túlárazott és sokba kerül ha ezzel elnyalsz, de szerintem nagyon jópofa kismotor, első motornak pedig több mint jó választás.. lehet kinövöd, de lehet sosem akarsz majd nagyobbat venni.. ha beéred ennyi köbcentivel kezdésnek, kevesebbet kockáztatsz mintha kapásból nagymotort veszel szerintem.. max majd lecseréled..
ha egyből drága nagymotort veszel többet bukhatsz rajta (fenntartás, esetleges sérülés, fogyasztás), főleg ha mégsem olyan stílust választasz amit később megszeretsz...
a 250-es ninja egy király motor szerintem. -
alvaro
senior tag
-
stifi
senior tag
válasz
ujskodas #8502 üzenetére
de motorfékkel lassulsz, behúzott kuplunggal kisebb az ellenállás és tovább gurulsz.
ezt Alvaro számolja, és adott szituban úgy megy, hogy a megtett út / elfogyasztott üzemanyag aránya a legjobb legyen. nem olyan feketén fehér ez, mint hogy motorféknél nem kap benzint ezért nem is fogyaszt..valamit tudhat egyébként, mert feleannyit fogyaszt a motorja mint a katalógusadat, 250-eseket megszégyenítő számokat hoz ki a nagy vassal.. de például nekem túl macerás lenne ezzel szopni, én is közlekedem a motorral de ez a része nem szórakoztatna túlzottan...
-
alvaro
senior tag
válasz
runner 125 #8542 üzenetére
Szerintem is marha drága. Amikor anno nézegettem, ráadásul új is volt, nem került még ki a használt piacra se, akkor meg főleg az volt. Jópofának lehet, hogy jópofa. Ez is rajta van az "egyszer kipróbálnám" listámon. Az ER6 is egyébként. Meg a kis Duke. Meg egyebek.
-
DonThomasino
veterán
válasz
runner 125 #8542 üzenetére
Igen, de az nem fog egyik percről a másikra menni.
3-4 kilóért egy használt ninja közbe gyűjtenék a másikra.
Előtte csak robogóztam, nem kéne nyitni egyből az er 6f el.
Tegnap felültem egy er 6f re első gondolat úristen ez mekkora.Egy 250 sel kezdenék mert az van használtan elég olcsó.
Azt mondjuk nem tudom mennyire könnyű rajta túladni.
CBR NSR FZR ninja
De ha nem jól az elgondolás akkor szóljatok közbe. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
DonThomasino #8540 üzenetére
Jónak jó lehet, csak gyorsan ki fogod nőni(1 szezont jósolok)
CBF600? -
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #8540 üzenetére
Eddig nem ER-6F-ről volt szó?
..ez szerintem max csajoknak jó első motornak, más részből szerintem irreálisan drága.
-
DonThomasino
veterán
Egy 250 es ninja jó lehet tanuló motornak?
-
shiNIN
tag
válasz
Integra #8516 üzenetére
Ahogy olvasgattam az idevágó tapasztalatokat, nagyon kevés robogó megy el 1.5 literrel. A legtöbbnél már jónak tartják, ha kicsit többel megy, mint Teresa, aki mégiscsak nagymotor, ha kivételesen alacsony fogyasztású is (valami 3 liter a gyári adat 90-nél?).
Ha Alvaro minimalizálni akarná a benzinfogyasztását, venne egy CBR125-öt, az idei modell úgyis tetszik nekünk. Az elmegy 2 liter alatt és pont ideális bejárásra a kisebb úton, de a 81-esen is elvan, ha épp nincs erős szembeszél -
shiNIN
tag
válasz
Daywalker #8533 üzenetére
Miért használnánk a dolgokat úgy, ahogy kitalálták? Akkor nem lennének C64 demók vagy nagyfelbontású képek, ugyancsak C64-re... Régi flashben is poén volt 3dzni...
Ha lehet, s nekünk jó, akkor nyilván nem fogjuk megakadályozni magunkat benne. Azért vettünk motort, hogy élvezzük, nem azért, hogy aggályosan, mások véleménye szerint használjuk.A növények és állatok se arra lettek kitalálva, hogy megfőzzük őket... Az ember ilyen.
(szimpatikus is a nyersevés. de pl. szeretem a krumplit. a hedonisták nem szeretik a túl sok korlátot, azt hiszem.)Amúgy milyen szarakodás? Behúzom a kuplungot, kész.
Ti meg váltogattok összevissza, az sokkal macerásabb, persze az se nagyon.Az első forgalmi órámon nekem is beszólt az oktatóm a szabadon gurulás miatt, mindennemű rendes ok nélkül. Biztos az ő véleménye alapján fogom élni az életem.
-
shiNIN
tag
válasz
ujskodas #8526 üzenetére
Akkor nincs mit gondolkodni
Én nem szeretem a motorféket, gurulni viszont igen, főleg rendes lejtőn, mert enyhén csak Alvaro tudja élvezni az erőteljes lassulást.
Az én motoromon számomra speciel minél halkabb, annál élvezetesebb akusztikailag, kivéve a rendes kigyorsítást... Persze ott sem valami vadállat, kicsi cruiser, de mégisDe valószínűleg ott is az enyéb tényezők teszik széppé az életet, nem a hang.
Rég nem motoroztam. A hétvégén megyünk strandolni, lesz egy kis bakonyi kanyargás.
-
Daywalker
addikt
válasz
ujskodas #8500 üzenetére
Karburátorosnál tolóüzemben kapja az alapjárati üzemanyagot, max injektorosnál van az, hogy bizonyos (nagyobb) fordulaton nem ad nyálat.
Szerintem ez a kigurulás, meg szarakodás a kuplung ráncigálásával, hát nem tudom...miért nem lehet valamit úgy használni, ahogy kitalálták?Persze felőlem mindenki azt meg úgy csinál ahogy akar, nem kell nekem mindent érteni...
-
shiNIN
tag
válasz
ujskodas #8502 üzenetére
Az én motoromon is finoman kell keresni. Amikor tanultam, sosem tettem üresbe, mert szenved vele a fene. Most már megy, de igazából nincs rá szükségem.
Országúton, ha nem akarok erősen lassítani (nem próbálkoztam, Alvaro mondja, hogy 40 alá kell mennie a végére), nem is mehetek üresben, mert hogy veszem ki üresből nem apró sebességnél? Meg macera is kétszer végigváltogatni, mikor simán behúzhatom a kuplungot, s én nem is szeretnék országúton motor nélkül maradni, ennél még a motorleállítás is jobb, mert ott csak elengedem a kuplungot és máris van... (Teresán ez nem így van, nem tud finoman bumpstartolni, hanem szétszedi a drága BMW szíjat. viszont tud motorfék üzemmódot motor nélkül, mert injektorosén jobban örülök a finom bumpstartnak)
Asszem az Alvaro által linkelt cikk is tartalmazza, hogy még ha a motorfék 0 fogyasztású, akkor sem következik belőle, hogy érdemes motorfékezni. A megtett út számít, nem a 0 fogyasztású darabja.
-
shiNIN
tag
válasz
DigitXT #8499 üzenetére
Néha mondja, hogy ő közlekedik, de szerintem nem. Totál motorozik, csak nem úgy, mint mások. Még csak nem is úgy, mint én
Sokkal hidegvérűbb és lassúságkedvelőbb nálam.
Neki az a jó. Nyilván nem spórolásból csinálja, egy BMW F650 CS-en, amire néhány kopóalkatrész rém drága, de alapvetően mindenképpen keveset fogyaszt? Az a pár deci igazán nem oszt, nem szoroz, ez sport. Meg ésszerűség része is van, azt én is használom, a semmit nem számító agyament tökölést nem, persze ez nézőpont kérdése, neki nyilván jó, ha csinálja, én nem tenném.Én speciel nagyon szeretek behúzott kuplunggal gurulni. Ha kicsit növelné a fogyasztást, akkor is tenném, nyilván. Szeretek még picit (mert pici a motorom, ha nagyobb lenne, erősebben szeretném) gyorsulgatni (ez is jó a fogyasztásnak egyébként, ha nem nagy fék jön utána), fékezni nem.
Sokféle motorozás létezik. Nem tudom, az emberek miért szeretnek lovagolni azon, hogy amikor épp nincs egy jóképű kanyar, amit nyilván nem lassan vesz be az ember, akkor hogyan vezet, számára élvezhetően és biztonságosan.
-
.mf
veterán
-
ujskodas
tag
Szerintem meg most butaságot írtál. Mondom ezt úgy, hogy csak használom a járműveket, de működésük annyira mélyen nem izgat. Mindenesetre : Autón Üresben gurulva kb. 0,6 l/h, motorfékkel: 0,0 l/100 km. Ezt írja ki. Amúgy valószínűleg a 6 deci nem vágna földhöz, de legalább nem kopik a féketét sem.
-
alvaro
senior tag
válasz
DigitXT #8515 üzenetére
Egyébként nem véletlenül járok motorral, szerintem az marha jó dolog. Egyetlen dolgot kell itt megérteni, hogy egyszerűen nem élvezem a fékezést, és a száguldás se vonz. Innentől nekem teljesen logikus ilyenekkel szórakozni menet közben. Ráadásul az ilyen trükkök kiválóan ébren tartanak pl. éjszakás után hazafele.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
ujskodas #8500 üzenetére
Nyilván olyankor csinálja, amikor nem akar motorfékezni...
Enyhe lejtőn motorfékkel simán lassulna, üresben meg csak gurul,
és persze az is lehet, hogy ilyenkor le is állítja a motort, de majd ő
megírja, mintha ilyesmit olvastam volna korábban.Én csak arra
írtam, hogy más az, ha valaki elmegy csak úgy (élmény)motorozni,
vagy csak motorral közlekedik, mondjuk munkába jár A-ból B-be.
Olyankor nem a motorozás maga a cél...(Anno a Safety Hungary
oktató is feszegette ezt a kérdést, s egyetértettem a meglátásával.)Szerk: na közben írtatok. Persze, élvezni lehet a sima közlekedést
is, de azért egész más, ha csak úgy "céltalanul" tolja az ember... -
.mf
veterán
válasz
ujskodas #8502 üzenetére
Üresben közel ugyanaz az alapjárati fogyasztás van, mint behúzott kuplungnál...
Méghogy motorféknél nem fogyasztana? Dehogynem, és többet is, mint az alapjárati, mivel most a motor a helyzeti energia ellen is dolgozik. Olyankor sem levegővel megy, hanem benzinnel. Sőt, nekem olyan visszadurrogásaim vannak pl. hegyről le akár már közepes-magasabb fordulatról elzárva a gázt, hogy hátrafelé az sztem egy tűzijátékban manifesztálódik. -
alvaro
senior tag
válasz
ujskodas #8496 üzenetére
Kíváncsi vagyok, mit csinált az oktató a kétütemű érában, amikor nem volt motorfék
Így szoktam lassulni, mert a motorfék is fék, tehát energiapazarlás (hővé alakítja a mozgási energiát), ilyenkor viszont csak annyi megy el, amennyit a lég- és gördülési ellenállás megeszik. Egyébként meg elég sokszor eszik benzint motorféknél is, van annak jó néhány feltétele, hogy ne fogyasszon semmit olyankor. Összességében motorféket csak akkor használok, ha máshogy tényleg nagyon hülyén jönne ki (túl meredek lejtő, ami miatt úgyis folyton fékezni kéne).
Egyébként motorozok én is, csak nem merem már írni, mert sokan úgyse értik, hogy lehet élvezni ilyen stílusban. Pedig lehet, csak másmilyen agy kell hozzá
-
vendingo
veterán
Én meg nem foglalkozok a fogyasztással, csak használom a motort. Azért vettem, hogy élvezzem, és ne kelljen tologatni, üresbe járatni...
Akinek ilyen problémái vannak, az vegyen elektromos motort vagy biciklit. -
ujskodas
tag
-
.mf
veterán
válasz
ujskodas #8496 üzenetére
Néha, mondjuk hosszú lejtőn lefelé lakott területen, ahol úgyse kell (és nem is lehet) húzni, mert gurul magától is annyit, én is behúzom. Az alapjárati fogyasztás alacsonyabb, ennyi az egész lényege.
Mondjuk Alvaro ennél néha tovább is megy, teljesen kikapcsolja a motort, ami nekem azért már túl drasztikus
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Politika
- Spórolós topik
- Formula-1
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- OLED TV topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest