Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz csongi #116599 üzenetére
Itt minden infót megtalálsz: drivex.hu
De hogy a kérdésedre is válaszoljak:
Alapszint: 34eFt
Gyakorló és utastréning: 21eFt, utassal 26eFt
Intenzívszint: 34eFt
Haladószint: 34eFt (nagy tempós kikerülések, csak az mehet, aki az alapszinten jól teljesített)
Túrák: helyszínfüggő asszmeMi még szezon előtt a meghirdetett akciós keretek között jelentkeztünk, amikor -10% volt mindenre.
Az alapról hétfőn jön ki egy videóm, az intenzívről meg kb. 2 hét, de én is fizettem érte minden egyes alkalommal, és (sajna) semmilyen anyagi érdekem nem fűződik hozzájuk, viszont azért ajánlom mindig őket, mert rohadt jól fel van építve az egész - ugye ez a BMW huszonX éve csiszolt oktatása (nem csak BMW-seknek)!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Baboss94 #116597 üzenetére
Mi holnap megyünk Kakucsra, igaz nem nyílt nap, hanem a Drivex intenzív tréningje, amit anno a Pegaso-val már megcsináltam, de a 1190-el is mindenképp meg akartam csinálni, mert annyira más. Ha akartok járni pályázni, akkor nagyon javaslom ezt az oktatást, mert bár nem a pályázásról szól, hanem a kanyarodás-technikákról, ívváltoztatásról, stb-stb, minden olyanról, ami a közúton is jól jön, mégis rengeteget lehet belőle tanulni! Konkrétan ennek köszönhetem azt, hogy a TB24-en kanyarokban tudtam előzni a nálam gyorsabb motorral induló versenyzőket!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
rayoliviero
veterán
válasz -Mosquito- #116594 üzenetére
Ezt az olaszt agyon dícsérte, akitől vettem. Gondoltam veszek egy flakonnal. Motorok és kiegeszítő behozatalával foglalkozik. De kár volt. A Valvoline-t szidta, de abból azért vettem, mert az ismertebb márka.
Micsurin: Kösz, akkor rendeltetek, ha nem lenne. Legalább nem nekem kell netes rendeléssel foglalkozni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz rayoliviero #116586 üzenetére
Jah' ilyan xart nem kéne használni. Valvoline egy fokkal jobb. Nálam jó a net, MOL lánc spray: [link] , [link] , [link] ,
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #116591 üzenetére
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #116588 üzenetére
Reggel is láttam a kúton. Nem szüntették meg elvileg direkt kérdeztem. [link] még itt is listázzák.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Baboss94 #116556 üzenetére
Lehet róla szó nyáron! Pályán hosszabb ideje agyalok kakucsra mindenképpen többször de Euroringre is szeretnék kinézni majd nyáron, utóbbin nem tudom harapnak e ha nem D gyűrűs a bukó. Azt leszámítva minden adott. De előbb a vizsgaidőszakom teljen le addig a motor is leginkább állni fog. Főleg most, hogy bohóc félév után szóba kerültek a live vizsgák.
A végén még jön jövőre egy CB600F is ha passzív lesz és meló...rayoliviero MOL, arany flakonost próbáld ki, nagyon jó cucc és aránylag olcsó is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
rayoliviero
veterán
válasz -Mosquito- #116585 üzenetére
-
-Mosquito-
őstag
válasz rayoliviero #116582 üzenetére
Olasz láncolaj az melyik?
"A gagyi Repsol spray-vel ilyen nem volt."
A sárgával? Azt én elajándékoztam,vacak!
Amúgy petróleum.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zolee5016
őstag
válasz rayoliviero #116582 üzenetére
Brigeciol D3 ,.........a2000 nem jó
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
rayoliviero
veterán
Az olasz láncolaj, amit annyira ajánlottak ráverődött a motorom blokkjára, vázra, kerékre. Minden olajos... Gőzborotva le sem hozza. Mivel szoktátok az ilyet tisztítani?
A gagyi Repsol spray-vel ilyen nem volt.
-
#49155328
törölt tag
válasz dellfanboy #116578 üzenetére
Ezt veszem a gyereknek, viszonyítás képen hány ló van benne azért nem árt tudni.
-
Tankon horpadást kb. mennyiért tudnak kihúzni nem tudjátok? Esetleg Pesten szakembert nem tudtok?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
#49155328
törölt tag
Sziasztok!
Ez hány lóerős lehet, senki se tudja.
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #116573 üzenetére
Ez így van. A 600k elég határszám.Kevesebbért nemigen van jobb,kicsit többért meg van modernebb,erősebb és van választék is jobban
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zolee5016 #116572 üzenetére
600 ert mar vfr750 rc36/2 is van, az is nehez, 98lo, felig-meddig esetlen, mai szemmel rossz fekekkel, puha futomuvel, utlegeleshez nem hatekony hutessel, de legalabb vizes. Es crossplane hangja van, ami a legfontosabb minden jellemzoje felett.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
zolee5016
őstag
Az utolsó mondatod akár én magam is irhattam volna😁 Pont levezetőnek szántam magamnak...Milyen messze vagy Budaörstől? Gyere el próbáld ki.
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
csongi
veterán
válasz zolee5016 #116564 üzenetére
Ez számomra egy érdekes motor. Amolyan igás ló. Agyon variálva nincs, de valahogy mégis tetszik
Leginkább a nehezen kanyarodik, meg suta az eleje, és ehhez hasonló vélemények amiknek próbálok utána járni, hogy mire alapozzák, vagy melyik motorhoz képest nézik?
Én is a sorozat végét nézem.
Vannak vélemények, hogy puha az első teleszkóp, bólint az eleje.
A nagyobb villaszög az egyenesfutásba stabilabb, és a kormányszitálásra sem hajlamos kialakítás.
Egy 170cm embernek pont jók a méretei. Egy 500 robogó súlya sem kicsi. Igaz ott lejjebb van a súlypont. De egy robogóhoz képest gondolom csak jobb, kanyarodásban, úttartásban, kényelemben?
A 120-as tempó bőven elegendő. Itt már a B oldal forog . Ez az erő elegendő a tatás motorozáshoz, és a hosszútávú utakra szerintem.
Alkatrész szempontjából meg tényleg van hozzá minden. Egy kis szerencsével, és odafigyeléssel, hosszútávon is alacsony költségekkel el lehet lenni vele.
És ahogy nézem ezen a pontnál már nem esik lejjebb az áruk, csak ha ridegtartásba és mostohán voltak kezelve.
Gondolom, egy kezdő, újrakezdőnek túl a 40. életkoron megfelelhet egy robogó helyett, bejárni vele kelet Európa zegzugait? -
zolee5016
őstag
válasz pakfong #116565 üzenetére
Én se vitázni akarok..dehogy....csak ez a válasz olyan beállítás volt mintha a legalja lenne a motorozásnak egy öregecske Xj birtoklása....
Viszont tényleg nem egy seggrakéta.Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
pakfong
tag
válasz zolee5016 #116563 üzenetére
Ízlés, és ki mihez van szokva. Ezen kár vitázni.
Egy 600-as sportmotor 120 lovához képest valóban gyengének tűnhet ez a 60 paci, de közútra bőven elég.
Nekem se tetszik, kissé bután néz ki, de vmit vmiért. Viszont az újabb diversion már egész jól néz ki.
Igazából nekem is vmi túragép kéne a naked helyett, de vhogy nem visz rá a lélek.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
zolee5016
őstag
válasz csongi #116561 üzenetére
Az xj ről van szó gondolom ....N? S ?
600 N szélvédelem nehezen kategorizálható...szinte 0 de ha kisebb plexi van is a körlámpa felett akkor is inkább gyenge mint jó (ez az én 197 cm magasságomhoz mértem írom)
600S Ha kisplexis a helyzet ugyanaz,de a naggyal, ami nekem is van az S-en az már jó nem kap fejbe még engem sem.Az általad írt évjárat a széria vége..ezekbe beletettek minden addigi fejlesztést amit lehetett...dupla első tárcsafék,mod ,féknyergek kiforrottabb karbi,mod első spoli,kicsit felhasználóbarátabb hangolás,és a kb 20-pár éves blokkalap talán ezekbe biztosabb,tartósabb. Nem mondom mindegyik hibátlan,biztos nem az de én szerintem kifogtam a kánaánt vele.Nehéz testes motor,230kg nem könnyű,de már alacsony sebességnél is stabil irányítható.ehhez jön a58 paci.elég ,bár a párommal ketten cca. 150kg nál már érzi az emelkedőket....fogyasztás 4-6 l.Sokan tanulómotornak ajánlják ,szerintem meg levezető vagy nem rohanós motor inkább.Ha 120-140 elég akkor ez kell ,ha ez kevés akkor nem kell ebben a típusban gondolkozni,más kell.Azt mondanám alkatrészügyben motorban ez a típus olyan mint az autósvilág Opelje....tényleg minden van hozzá, ha kell
Már 2 van nálam hha van kérdésed még és tudok felelek.....[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz dellfanboy #116562 üzenetére
miért is????
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
csongi
veterán
600 diversionrol van valakinek tapasztalata?
2000-2003 közötti évjárat. Tényleg annyira suta vagy tunya mint, ahogy azt sokszor hallani? -
#31733248
törölt tag
válasz z123456789 #116557 üzenetére
Segítőkészségnek hívják jobb helyeken. Ugyanúgy pozitív tulajdonsága srácnak, mint az oltási képessége.
-
Baboss94
újonc
válasz Micsurin #116535 üzenetére
En egy kicsiket tobbet vartam. Nem volt rossz, de nekem meg minden uj! Talan az emberben is csalodtam egy piciket. Mintha annyira mar nem is erdekelne..Menj palyaoktatasra, csak utcan ne csinald ugyan azt Ha gondolod ingyen elmondom es megmutatom, hogy mire gondolt Dodor. Aztan meg elkoltjuk benzinre es fagyira azt a penzt !
-
csongi
veterán
válasz Geresics #116552 üzenetére
Nem tudom, hogy utánzás akar e lenni a 270 fokos elékelés, vagy egy technikai előre lépés ami a kiegyenlítő rendszerek fejlődésével elérhetővé tette ezt a szög eltolást?
A 360-as még a mai napig is jelen van, myroad 700 blokkja.
A 180-as nem tudom alkalmazzák e a mai vasakban? -
Geresics
addikt
válasz Micsurin #116543 üzenetére
FB-n egy tök általános túraendurós topikban admin vagyok, ahol kb. az egyetlen felvételi kritérium, hogy legyen rendszámos túraenduród, és állandóan jönnek a jelentkezők, hogy nincs nekik, de szeretnének, és gondolták itt majd jól kiokosodnak. Már annyiszor írtam meg, hogy már le van mentve, és csak bemásolom mindig ezt:
"akik infó-gyűjtés miatt csatlakoznának, nekik mindig azt szoktam mondani, hogy az a baj az ilyen "általános" csoportokban, hogy csak előítéleteket fogsz kapni, nem valós válaszokat. Ha megkérdezed bármely csoportban, hogy milyen az Aprilia, akkor jön a szarolasz, pénztemető, stb. Ha a KTM-et kérdezed, akkor KellTolniMegint válaszok jönnek úgy, hogy életükben nem volt ilyen motorjuk. Ez sajnos tapasztalat. (Aprilia Pegasom volt, most pedig KTM1190-em van). Épp ezért felesleges is feltenni akár ebben, akár más motoros csoportban ilyen kérdést.
Ha valós infókra vágysz, akkor irány egy márka-csoport! Ott kell kérdezni, mert ott valós tapasztalatok alapján fogsz véleményt olvasni! Igaz, ilyen helyeken egy kicsit mindenki szeret szépet mondani, de ha sokat visszaolvasol, akkor megtalálod mindig a típushibákat!"
Viszont újra és újra tök jó látni, hogy ez a fórum nem úgy működik, mint egy átlagos facebook csoport! És ez nem csak Micsurinnak, hanem a fórum legtöbb lakójának szól!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #116552 üzenetére
Igen, nekem meg haveromnak is akivel feljött a téma ez él a fejünkben. Nem értjük miért hivatkoznak a CB-re mint paralleltwinre. Elékelés alapján nem az, mint ahogy a 270°-os Enfieldek sem. Mod.: Mégis ott is több típusnál látni a paralleltwin megnevezést holott nem egyformán érik el a dugók ugyanazon holtpontjaikat.
Ezért kérdeztem persut hátha tud még valamit ami szükséges feltétele a megnevezésnek. Szőrözés a témában igazából, csak érdekelne.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #116551 üzenetére
simán lehet, hogy rosszul tévedek, de az én kis buksimban a paralel (mint párhuzamos) arra utal, hogy a 2 dugattyú párhuzamosan megy (persu ábra 360), a sima sor2 a 180-as, amikor pedig próbálják a V2-t utánozni, akkor 270 fokos elékelést használnak
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116549 üzenetére
Köszi, ezt így értem. De akkor pontosan mitől paralleltwin a paralleltwin? Nem az lenne a lényeg, hogy eltérő ütemet végeznek de egyszerre mozognak a dugók? Na ez csak 360 fokosnál teljesül de a CB többek közt és több Enfieldnél is látok 180 fokos ékelést parallelnek nevezve. Most akkor mi van? Mikor sima sor2 és mikor parallel?
@tboy93: Nincs mit, azért vedd figyelembe, hogy a legfiatalabb CB is lassan 20 éves. (~16) Engedd el az évjáratot és állapotot keress. Vagy CBF, ugyan az a blokk csak eltérő karbival és körítéssel. Modell frissítés keretében anno kapott ABS-eszt is.
Alapvetően eléggé(nagyon) megbízható gépek amíg nem szarják le őket teljes mértékig, nem véletlenül szerepelnek az ajánlott A2-es motorok között újra meg újra folytott motorként.Face csoportban többen szeretnének lassan váltani, nagyon szép vasak is várják az új tulajt érdemes körül nézned. Főleg mivel a legtöbb eladni akarná, nem hirdetgetni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz z123456789 #116542 üzenetére
Nagyjából 2014 óta halogatom Gőzöm sincs egyelőre, még van pár hónapom rágódni rajta
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116546 üzenetére
Akkor ha már úgyis hamar van ma takarodó had zárjak egy idétlen kérdéssel.
A CB most (straight, magyarul ne kérdezd)soros2-es vagy parallel 2-es?
A GS és az ER parallel na de azoknak 360 fokos az ékelése ergo a dugok pozíciója (mod.: direkt pozíciót írtam, nem ütemre gondolok) azonos nem? Na a CB-nek 180 fokos az ékelése. Akkor neki nem pont ellentétes pozícióban élik a dugói az életüket?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116543 üzenetére
Nincs.
vezlancfesz, generator, fesszabalyzo ami biztosan terdel ezeken az evjaratokon.
Meg fotengelypoz jelado. Meg veztengely jelado. Meg uzemanyagpumpa ahol van viszonylag hamar, akar 20e km alatt. Aztan barmi mas is, ami epp tervezesi hiba. Ez a legvaltozatosabb lehet modellenkent, vagy beszallitoi minoseghullamzas miatt valamilyen periferia, pl onindito magnesek ragasztasa elenged, de a valto is viszonylag hamar rottyon van. Ilyen ez a popszakma.Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz canniball #116544 üzenetére
Nemááá akkor mára kell valami más... megszokott hajnali fórumozó vagyok. A hszeim fele tuti 02:00* után íródott.
mod.: * és 06:00 előtt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
canniball
nagyúr
Éjféltől leáll a lapcsalád, ma mindenki mehet időben aludni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #116536 üzenetére
CB: Vízpumpa, feszszab (van utángyártott, hazai kisipari, és másik típusról való is ami általában már nem szokta feladni a harcot), a vezérműláncfeszítő patron szeret még 10-20 ezrenként szórakozni de azt sokszor elég kiszedni visszatekerni majd újra betenni nem mindig kell új.(Okát ne kérdezd angol és magyar csoportban is elég sokat jelezték nem kellett új.) A gyári kipufogók mind elrohadnak (CBF nem érintett már) mert kicsit feljebb került a víznek szánt lyuk mint kellett volna és megáll a víz és a pára belül -> hegesztési varratok mentén szépen dobja majd a festéket. 97 előtt a dobfék hajlamos ritmikusan ütni ez általában felszabályozható / javíttatható nem para. Nem hiba, csak tény (ER5, GS500 is érintett) olyan puha az eleje mint a bűn ha picit sportosabb vagy érdemes tenni bele progresszív rugókat. Mintha egy másik motoron ülnél. HA bukócsöves a gép, vigyázz a Hella és a HEED nem ér le sem a gyári de több utángyártott keretre panaszkodtak, hogy hamarabb lekarcol mint a lábtartó. Legfontosabb talán nem tudom olvastad e pár hete a kuplung témát vannak rezonancia csökkentő rugók, ezek be vannak nittelve(?) ha elfáradnak akkor hajlamos kiengedett kuplung mellett a motor ritmikusan csörögni. Ha a kuplungot behúzod elmúlik a hang, ez nem kóros csak egy jelenség ezzel még egy jó darabig elvagy.(50-60 ezer körül szokott előjönni a zörej a megfigyelések alapján.) Egyébként elég kiforrott típus még ha összeszedve aggasztónak is tűnnek a dolgok. 97 előtt dobfékkel szerelték őket és Nissin elsővel, ha tudsz keress 97 utánit (PC32) azokat már elől hátul brembo tárcsával szerelték.
Itt az ülés alatti kis rekeszt mindenképpen megemlíteném, két 1,5l-es vizet elnyel a másik kettőben nincs ekkora tároló.ER: Primer lánc a hajtásban, ha nyúlik a motor csörög. Általában lenyomja az árát mert nem tudják / félnek mi csörög. A német fórum alapján elég sokat elmennek zörögve különösebb gond nélkül és a csere sem egy egetverő költség.
Vízpumpa szeret ereszteni elvileg ehhez van módosított tömítés. A hátsó lengéscsillapítok nem a legerősebbek hajlamosak picit görbülni és így szorulni -> van nagyon jó árban utángyártott. Feszszabályzó többen írták és szinte biztos, hogy ha megpusztul és tovább használják kinyomja a fordulatszámmérőt a feszszab cseréje nem egy hű de össze ellenben egy óracsoport cserével. A CB-hez mérten sokkal erősebbek a mechanikus zörejek engem zavart. (4/4 esetében is lehetett hallani őket) Ennek hátul mindenképpen dobféke lesz évjárattól függetlenül. Keskeny, nagyon keskeny a CB és a GS-hez képest.Mire vettem kipróbáltam 4 ER5-öt és 2 CB-t + két haverom GS500-át. Ha választanom kéne biztosan CB500-ra lőnék újra esetleg ha beleférne (nekem nem fért bele, A2 miatt fontos volt a 25kw-os folytás az pedig az árazásban látszik) CBF500. ER5-ösök jók de a CB sokkal testesebb motorosabb ráülve és még ha nevetséges is de azt a 7 lóerőt és pér Nm-t megérezni. A GS500-at meg ha rákeresel mindent megtalálsz szerintem róla igazi népmotor itthon is nem rossz sőt, néztem őket anno de az említett kettő szerintem minden téren jobb.
GS < ER (dob fék ellenére is) < CB.Ha még valami eszembe jut a talált linkekkel megfigyelésekkel kapcsolatban dobok PÜ-t.
Ha CB-t vagy CBF-et vennél, az angol FB csopiba lépj be. Ott a magyarral ellentétben van fogalmuk arról mivel is motoroznak.Amúgy van japán motor a 90-es évek végéről és 2000-res évek elejéről ahol a vízpumpa és a feszszab nem tényként kezelt probléma forrás?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Dragbajnok
tag
válasz Topiccsendőr #116540 üzenetére
"Nem hiszem hogy azt az edzett csapot preselni tudod. Sztm elobb teszi tonkre a szerszamot."
Igen én is erre gondoltam. Nem figyeltem a rendelésnél. beszerzek egy rendes nittelő szemet.
Köszi a választ! -
Topiccsendőr
addikt
válasz Dragbajnok #116538 üzenetére
Nem hiszem hogy azt az edzett csapot preselni tudod. Sztm elobb teszi tonkre a szerszamot.
Ezt kalapalni lehet, de az meg nem olyan finom megoldas.
A normalis nittelo szemhez megadjak, milyen szeles es milyen magasnak kell lennie preseles utan. Kalapalasnal neked kell erezni.
En kalapalni a 415 os DID gold nal kalapaltam, de ott ugye hatalmas loerok nincsenek, ugyhogy nem nagyon aggodtam.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
dellfanboy
őstag
válasz Dragbajnok #116538 üzenetére
nalunk patentszem
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Dragbajnok
tag
válasz Topiccsendőr #116531 üzenetére
[Tömör nittelő szem] Ilyenre gondoltam. Akkor ezt hogy hívják?
Sikerült egy ilyet vásárolni egy másik helyen csak 530vx-ből. -
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #116525 üzenetére
Este vagy holnap összeszedem azokat amiket a vétel előtt kilistáztam magamnak. (ER5 - CB500 párosból tudok adni csak tippeket ez volt anno a prior páros.)
@geresics: köszi de szerintem megint lesz cserélve a jövő héten!
Remélem ez megfér még(ha nem töröld kérlek, nem téma indítást akarok vele csak infó), ha valaki nem követi napi szinten jól jöhet neki.Pest megyében enyhítenek, Budapestről még nem döntöttek
Baboss94 Hu köszi akkor már tárgytalan nem írok. Jó, hogy leírtad így azt már tudom az övén nem fogok agyalni. Abból a pénzből inkább fizetek be eringen egy képzésre.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
csoki46
senior tag
válasz Dragbajnok #116530 üzenetére
Igen, ha tömör a zárószem az általában patentszemes.
-
[link] erről mit gondoltok? Kicsit túl szép, hogy...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Dragbajnok #116530 üzenetére
Nincs teli nittelo szem. A nittelo szem gyengebb, hogy preselni tudd.
Explosión de dos tiempos
-
Dragbajnok
tag
Sziasztok!
A teli elütős nittelő szemet milyen szerszámmal szokták elnyomni? A kikönnyített végűhöz való szerszám azt is megtudja zömíteni annyira amennyire kell? -
Baboss94
újonc
válasz Geresics #116514 üzenetére
Nem, valóban nincs is semmilyen tapasztalatom és összehasonlítási alapom az oktatásokkal kapcsolatban. Nem bántó amit írsz, a tényeket írod le.
-Amúgy annyit el tudok mondani a Dodor oktatással kapcsolatban, hogy ha végignézed a videóit és figyeltél akkor kb ugyan azt mondja el élőben. A mozgás a motoron/ Kanyar érintési pontja/ lehetőleg motorfékkel menj bele/ Hova nézz kanyarban és utána stb.
Ezt elmutatja úgy is hogy mögötte ülsz a motoron és egyszer mögötte mész a sajátoddal.
Vége. -
baboss
őstag
válasz Geresics #116514 üzenetére
Kezdő motoros a fiam, van még mit tanulnia, de szépen halad. Jogsi előtt ment a motorommal pár 100 km, próbáltam tanítani. Tavaly márciusban kapta meg a jogsit, majd ment is ki Izlandra. Szeptember közepén jött haza és mentünk egy nagy karikát két bérmotorral, 6 ország, 2800km 6 nap alatt, elég húzós volt nekem is, de végigcsinálta és nagyon tetszett neki. Januárban hazajött két hétre, akkor vett egy Yamaha FZ6S motort magának. Február végén összebeszélt az öccsével és vettek nekem a szülinapomra egy Honda CBF 600S mocit ( még most se tudom elhinni, hogy az enyém). Márciusban hazajött végleg, be volt sózva, a mocija a garázsban állt. Idén kb 4000km motorozott, tunk idáig, most már van kivel mennem. Az elején mindig nagyon ideges voltam amikor egyedül ment el valahova, de a végén rájöttem, hogy jobban kell magam miatt izgulni mint miatta. Törökbálint parkolóban csináltunk egy kis tanpályát , bóják kerülgetése , stb, voltunk Kakucson is, múlthéten Dodor oda csak ő ment. Vasárnap megyünk tréningre, lassú motorvezetés, amire befizetett engem is. Hétvégeken mindig közösen gurulunk, nap végén meg motortakarítás az is közös elfoglaltság, vagy szerelgetés. Így most sokkal több időt vagyunk együtt.
[ Szerkesztve ]
-
pakfong
tag
válasz Geresics #116514 üzenetére
Megemlítem, hogy megütheti a bokáját, neked meg egyből a tavalyi balesete ugrik be. Ejnye.
A motorosok értelmesebbje szerintem egy kicsit kiábrándult belőle utána. A 3 kerekűvel amikor felszántotta a körforgalmat, arra azt mondom benne van a pakliban, de oktatóként nekiáll vagánykodni és nem csak magát töri össze... Jó egyikőnk se szent, de akkora tapasztalattal nem kéne már hülyeségekbe bele menni. Mondjuk nem ismerem a részleteket, csak amit ő mondott el. Ha jól veszem ki a mondandódból "finoman" kiszínezve.(#116515) dellfanboy
OKtatásokkal, tanfolyamokkal én mindig úgy vagyok, hogy mind előrébb visz, ha te is hajlandó vagy tanulni. Csupán az árukban és hatékonyságukban van különbség.[ Szerkesztve ]
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #116514 üzenetére
Majd mesélj ha mész.
@baboss: köszönöm írok majd neki
Kérnék egy kép cserét! Voltunk ma HDD keretért ez is 100-assal működik, tökéletes bevásárlókocsi.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #116520 üzenetére
Soha nem tagadnám le, hogy ki vagyok, pláne neki nem!
(#116521) zgospel
Már vásárlom a MicroSD kártyákat, és kamerákat, de egy drón még hiányzik!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #116520 üzenetére
És a fél kezét a seggébe dugva harleyval ugratásról is kérjük a videót!
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #116519 üzenetére
Ha egyszer eljutsz hozzá, azért el ne mond neki, h te vagy aki "oktatást" tartottál neki face-en az enduro / túra-enduro különbségeiről.
mod. a francokat, inkább mondd el, de legyen rajtad sisakkamera és utána kérjük a vágatlan anyagot!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #116517 üzenetére
Hát, erre még várni kell, talán majd jövőre!
Idénre már megvan, hogy mikor kihez melyikre megyek...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bjoey
csendes tag
válasz Geresics #116514 üzenetére
A motor az még a jövőben kiderül hogy mi lesz ha megszerzem a jogsit, mivel elég nyugodtan vezetek autót is, és az adrenalint megadja nekem teljes mértékben a küzdősport, így első körben egy ABS-es CBF600-ra gondoltam, hogy ilyen vérmérséklettel talán bevállalható ahogy olvasgatom a hozzászólásokat, a felhasználás az viszont eléggé adott:
- hétvégi jövés-menés lenne a legtöbb, pár órás kirándulások
- havi 1-2 vidéki szülőlátogatás (300km oda vissza)
- évi 1-2 környező országi kirándulás
- nyáron 1-2 balaton-munkábajárás és pályázás egyáltalán nem lesz
-
dellfanboy
őstag
válasz pakfong #116502 üzenetére
pedig o pont a dumabol el..mar jopar eve
amugy halottal mar olyan oktatasrol ahol a nebulok azt mondtak, hogy szar? [KRESZ-en kivul] raadasul dodor kva nagy andersen, szoval ovatosan avval a dumaval.
ahogy nezem majusra van 3 nap amikor oktat, ez max 3x8x2 emberke es igy virus utan majusban szerintem mindenki motorozni akareladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz pakfong #116502 üzenetére
belenéztem pár videójába, ami az oktatásáról szól, de az az igazság, hogy nálam 100x többet tud a motorozásról, így ha valamiben kamuzna sem biztos, hogy észrevettem volna. Az viszont biztos, hogy oktatóként rohadtul nem volna neki szabad leállni utcán versenyeznie a tanulókkal, márpedig amikor utoljára balesetet szenvedtek, akkor pont ez történt, és bizony nem is úgy, ahogy a videóban elmondta utána. Az esetet elmesélte másik fél is, akit történetesen ismerünk...
(#116503) Micsurin
igen, azt a szeletét, aki tud írni, olvasni! Persze nem mindenki közülünk sem, de Őt már egy ideje nem láttuk erre!(#116505) canniball
Drivexnél is jött a mail anno, és most külön megkerestek mindenkit, hogy újraindultak, és akarunk-e, vállaljuk-e, stb.
Az oktatáson a kötöttségek (ennyi idő kötöttségekkel való együttélés után) egyáltalán fel sem tűnik, pláne, hogy azért az idő nagy részében motoron ülsz!
Legalább van új mottó is: ahány kanyart a vírus tönkretett, annyit kell az oktatáson helyrehozni!(#116507) Mosquito34
lehet nevetni, vagy lenézni érte, de már egy ideje biztos vagyok benne, hogy el fogok menni hozzá, pont azért hogy ne látatlanban, mások által elmondottak alapján nyilatkozzak az oktatásáról(#116510) baboss
véletlenül sem szeretnék senkit megbántani, de a fiadnak nem lehet túl sok összehasonlítási alapja más trénerekkel, más tréningekkel, vagy egyáltalán rutinnal kapcsolatban. Abban 100%-ig biztos vagyok, hogy rengeteget tanult az oktatáson, és nagyon hasznosnak fog bizonyulni, ez nem is lehet vita tárgya!(#116513) bjoey
esetleg még azt írd meg, hogy milyen motor, és milyen használat mellé nézed ezeket!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bjoey
csendes tag
Sziasztok!
Eddig passzív szemlélőként olvasgattam a fórumot már vagy fél éve, de megtörtént az elhatározás, beiratkoztam jogsira. Igazából most látom pörgött a téma a felszerelésekről, így arra kérnélek titeket, hogy véleményezzétek az általam összerakott listát:
Sisak: http://www.superzone.hu/SCORPION/EXO510_AIR/EXO510_AIR_EXO510_AIR_OCCULTA.html
Kabát: https://www.fokt.hu/termekek/bering-motoros-ruhazat/Textil-dzseki/Eskadrille
Nadrág: https://www.fokt.hu/termekek/bering-motoros-ruhazat/Textil-nadrag/cancun
Gerincprotektor: https://www.fokt.hu/termekek/forcefield/Forcefield_gerinc_es_felsotest_protektorok/Forcefield_Back_Protector_PRO_L2K_Evo_-_Gerincprotektor
Cipő: https://www.fokt.hu/termekek/bering-motoros-ruhazat/Cipok-es-csizmak/escape
Kesztyű: Teljesen megvagyok lőve, hogy nyári vagy átmeneti. Télen nem használnám a motort, de tavasztól őszig igen. Itt nagy eltérések már nincsenek gondolom a kb 20-25e forintos ársávban, de kérlek javítsatok ki ha tévedek.
Köszönöm előre is! -
Shin Chen
tag
válasz A Zéé #116495 üzenetére
Kb két hete vettem a Forma Viper motoros cipőt (ami inkább már bakancs), 47k volt ('zistenit, nézem muzikeren most csak 38 ),
Röviden: Ha csak pár percet sétálsz - fagyi, pároddal sétálni a parkban, dizsi a haverokkal, beszaladni a boltba - oké.
Nagyobb távon (1+ km) kényelmetlen.
Hosszan:
Mióta május 1-én hazahoztam a motort, az addigi kb 700 km alatt végig ezt hordtam.
Hazafele jövet kétszer is esőt kapott, ráadásként elég rendes nyári zápor volt mégsem ázott át. Kicsit nedves volt a külseje, de bírta.
Munkába járáskor arra a pár (~12)km-re is felhúzom, melóban van váltócipőm, viszont a mai nap mozgalmas volt és magamon hagytam egész nap. Hát mit mondjak, jónak jó, de mégsem olyan mint egy kényelmes utcai cipő vagy valami ergonomikus túra, -munkavédelmi bakancs...
A TPU bokaprotektorral nincs gond, az tartja rendesen a bokát, inkább az 'egybe talp' ami kellemetlenül merev volt hosszú távon, mert amúgy megfeledkeztem hogy nem normál cipő volt rajtam.
Mikor az az öreg néni a szuzukival lesodort az útról, a bokámat/lábszáramat kapta a lökhárító és a blokknak nyomta, de nem lett komolyabb baja se a cipőnek se a lábamnak."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
canniball
nagyúr
válasz z123456789 #116506 üzenetére
Pedig hidd el: nem neked szólt.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Geresics #116498 üzenetére
Csak azért csodálkoztam rá, mert mi a Rilihez szoktunk menni minden tavasszal, idén is be voltunk jelentkezve, aztán jött a mail, hogy a pandás helyzet miatt most egyelőre nem tartják meg. Amíg nem oldják fel mindenhol a korlátozást addig nem is várom az újabb értesítést. Ennek fényében fura, hogy máshol tolják az ipart. Persze az sem mindegy, hogy az oktatóknak ez főállás vagy mellékes...
Mondjuk míg a jelenlegi helyzet van annyira nem bánkódok miatta, az említett kötöttségekkel biztos más a fílingje a dolognak.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Micsurin
nagyúr
válasz pakfong #116502 üzenetére
Vakok között fél... Na.
Ne felejtsd el azért, pont mint az IT topikokban is, itt is a hazai motoros társadalom egy kis szeletét adjuk.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pakfong
tag
válasz Geresics #116501 üzenetére
Az addig oké, hogy az ökör szövegével meg életfelfogásával vonzza be a népet, de ahogy a mondás is tartja, dumából nem élünk meg. Ha szarul oktatna, szerintem már annak is híre ment volna.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- iPhone topik
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Canyon Stoic 2 XL
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Tefal turmixgép
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest