Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- i5 12400F - báránybőrbe bújt farkas
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csoki46 #139501 üzenetére
nem a homokbol kirangatassal volt baj a drz nel (nalam) hanem hogy mely homokban tokmindegy mit csinalsz, egyszeruen normalisan nem tudsz vele menni. Ezutan vettunk ra cross gumit, nyelgazon, testsulyt teljesen hatra rakva vegulis valamennyivel jobb lett, de kozben a 33 loeros, teletankolva 107 kilogrammos dt200 al ugy mentem el neki, hogy utana gondolkodott az ember a drz eladasan
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz csoki46 #139495 üzenetére
Azert azt az 500 at nem zarnam ki.
Csinalj ules probat, ha nem jo a motor merete, akkor a suly nem fog kompenzalni. Terepen fontos, hogy nyeregbol kialva jo helyen legyen a sulypont a terd.
Olyan mint a lovaglas . Gyorsan leleptet magarol rossz helyzetben.
Szoval ulj a nyerege, aztan dontsd el melyik a te mereted.
Illetve a 250 is fordulaton el, ott az egyhengeresseg feelingje nem lesz meg.
500 bloknal mar dupla minden, megvan a rotakapa feeeling, van nyomatek. Igaz a suly megno. Deha az a motor meret a jo, akkor boldogulsz vele.
A turelem elso lepese a proba.
Amiben tudok segiteni Szegedrol, XTZ, pegasora ra tusz ulni. . -
csongi
veterán
válasz csoki46 #139487 üzenetére
Az er6 nakedbike.
Ne az elsőt vedd meg, hanem amelyiknek az állapota is megfelelő. 48 Kw xtz nincs. Elirta.
Ebbe a kategóriába vannak itt a forumba nagy rutinnal rendelkezők.
Pegaso, F650 alkatreszek vannak szép számmal. Karbis nyugosebb lehet.
Az áruk kb tükrözi a sorrendet. Pegaso, BMW xtz.
Típus hibákat jard körbe. pegaosorol van jó magyar youteb video.
Injektoros is elerheto ebbe az arba.
BMW masszivabb kicsit. A blokk majdnem ugyannaz Miutan atvettek a rotaxtol, belso modositasok lettek.
Tenere sajat blokkos, 2008 tol minarelli, de az mar 2 milla felett.
A DRZ ehez tulzas, uzemoras motor, koltseges, gaz egy vadallat a kategoriaba.
Karbisok kb 1-1.5 literrel tobbet esznek.
De ha el tudod engedni a kezdo 4-500 ezret mint tanulo penzt, akkor sztem egy olcsobal is kezdhetsz, azt viszont ne sajnald, ha dol, hajlik, torik ha leamortizalodik nullara.
Neked ne legyen bajod. .
Alfold melyik reszen motoroznal?[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz csoki46 #120989 üzenetére
Helló
Újabb amatőr kérdés.
"Ha még nincs emelőszem a motoron érdemes venni azt is, és emelőszemes kialakításút választani."
Minden motorra lehet ilyen emelő szemet venni? Mitől függ, hogy az én motoromhoz melyik az ajánlottabb megoldás? Ha nem kell, a szerelés végén ezeket ki kell venni?
Én a téli tárolás alatt is szeretném ha az állvány tartaná meg a motoromat, de nem szeretném ha összekarcolná stb...THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
Somatom
veterán
válasz csoki46 #120781 üzenetére
Tévedsz. Semmilyen frusztráltság sincs bennem. Megértem, hogy kilógok az itteni halmazból, hiszen itt mindenki jogkövető és a kresz maximális betartásához használ ezres sportmotorokat. HD -t meg a magamfajta izgága renitensek szoktak vásárolni. Viszont, ismerem a saját statisztikámat. 35 év motorozás, párszázezer kilóméter (némi futárkodással), nulla okozott baleset, nulla csonttörés. Az is teljesen kizárt, hogy engem lefényképezzenek egy osztrák bundáson 160 -nal. De, biztos én vagyok a helikopter.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-Mosquito-
őstag
válasz csoki46 #113609 üzenetére
Gondolom itt is van Neted:
Törökország
Észak Macedónia
Szerbia
Montenegró
Albania
Bosznia-Hercegovina
Koszovó
Mert ha igen,akkor kérem a díjcsomag nevét. 😉 Illetve ha többen mentek 5-6 motor, 8-10 fő, akkor nem jelent problémát találni benzinkutat, éttermet, látvány utakat,érdekes helyek stb. 😃 Európa déli részén (máshol is) két lyukkal később fordulsz le, akkor nem több percet, hanem több órát is motorozhatsz (lehet rosszabb) utakon.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
etnies
senior tag
válasz csoki46 #113609 üzenetére
Ez a vakon motorozás akkor működik, ha hétvégén elgurulsz 150 km-re egy lángosért, túramotorosoknál ez nem járható út.
Aki idegen országban, időhöz kötötten motorozik (mert meg kell nézni x1, x2, x3, stb helyeket és oda kell érni a következő szállásra hatra, hogy legyen vacsora), azoknak nem fér bele a kóválygás, eltévedés."önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz csoki46 #111402 üzenetére
Sokat szemeztem (nagyon sok rohangál "A2-es forgalmival") velük de a váz repedés a blokk rögzítési pontokon egy picit eltántorít, és azt hiszem visszahívás se volt rájuk csak egyedi esetekben cserélték amikor a tulaj beleállt a helyzetbe.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz csoki46 #110448 üzenetére
Nem. Azért, mert neki a megbízhatóság a fő szempont. A Ducati nem csak a pletykák szerint nyűgös, hanem tényleg az. A Ducatik tervezésénél nem szempont a kényelmes javíthatóság, mint pl. némely japán modellnél. Pl. egy túraendurónál a légszűrő cseréhez is le kell venned a tankot.
Az, hogy lelakott példányt vesz valaki, vagy egy tip-top állapotút csak annyit jelent, hogy mennyi idő múlva kell hozzányúlni! De akinek Ducatija van, az ezt tudja, és elfogadja.Volt valami Dodor videó, ahol a nézőket kérdezte, hogy a D.tulajok írjanak már, hogy tényleg így van-e, és ha levonod a kommentekből a nem D.tulajok fikázását, akkor is ugyan ez fog kijönni. Mégis a Ducati-szerelem akit egyszer megcsap, az bizony úgymarad!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz csoki46 #109932 üzenetére
Gratula! Nyugi, én ugyanígy voltam. Meglett a jogsi, elindítottam a folyamatot, és egy hétre elmentem kirándulni. Mire hazajöttem, november lett, és befordult az idő. Szóval...de, de motoroztam, volt hogy -2 °C-ban, Nem mondanám követendő példának, de a helyzet szülte.
Te még ha hazajössz, talán lesz jó időd.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csoki46 #109066 üzenetére
Ha minden be van jegyezve, es minden szakvelemeny megvan a megvaltoztatott alkatreszekrol akkor legalisan is kaphat rendszamot.
Igazi szarul nez ki, a felni, valami autofelni lehet, ezzel is sulyt novelve, az elso lampa is a kommersz tomegszarok polcarol lett leveve. Az igenyesen megepitve jelen esetben azt takarhatja, hogy nem fog szethullani azonnal, de itt semmi igenyest nem latok. Kinai fekkar, rokoko kormanymarkolat, kormanykiemeles, ahelyett, hogy normalis kormanyt rakott volna ra, az a plexi is sokaig fog tartani a dekliben, amin keresztul lathatod, hogyan bssza ossze olajjal a kuplung.
Mar maga a hatso felni csere nemetorszagban egy 400€-s vizsgalatot von maga utan, ahol letesztelik, mi tortenik vegsebessegnel vele, ott egy kicsit komolyabban kezelik ezt. Es meg van par alkatresz ezen kivul...[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
z123456789
addikt
válasz csoki46 #109066 üzenetére
Ez elég érdekes valóban. Főleg, hogy nem egy kormányt cserélt rajta az ember. De ha jól látom, akkor a mérnöki remekeket pakolta át, létrehozva egy jó kis hibrid kompozíciót.
Ami végülis nem lehet rossz, kérdés valóban az, hogy hogy került rá rendszám?Gratula, így tovább!
-
tboldi
nagyúr
válasz csoki46 #108374 üzenetére
Grat!
--------------------------------
Közben eszembe jutott, hogy zgospel legutóbbi videóját sem láttam még itt.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz csoki46 #108369 üzenetére
Tök igazad van!
Igazából csak az első sort akartam megírni, de visszaolvastam, és olyan volt, mintha a hatalomittas topikgazda csak a motoros témákat szeretné itt látni, ezért gondoltam írok egy bekezdést, hogy ne csak puffogtatásnak tűnjön, aztán meg úgy tűnt, hogy szegény usert spécéztem ki magamnak, hát gondoltam beleszövöm másnak is az írását, aztán úgy szóltam magamra, hogy hagyjam már abba!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
RAiN91
őstag
válasz csoki46 #106113 üzenetére
Valamiért mégsem vonz a sor4, az ER6N olyan kis bulis motornak tűnik, amit jobban lehet élvezni (annak tűnik, nem mentem még sosem ilyennel).
Hogy gyengének fogom érezni, én azzal úgy vagyok, hogy nem baj, szerintem sokkal jobban lehet élvezni egy kisebb motort, aminek simán oda lehet húzni és hallani, hogy szenved a motor, mint egy nagy gépnek, aminek ha oda húzok, már hipp hopp 200-on vagyok.
-
runner 125
nagyúr
válasz csoki46 #105691 üzenetére
1,3-as ár kb. a beszerzési ára volt akkor, 2008-ban a válság kellős közepén volt annyi, amikor minden bedőlni készülő kereskedő legalább a belerakott pénzéhez akart hozzájutni.
Az enyémhez adta a fickó a gyári kézzel írott eredeti számláját is, igaz ez 2007-es, de 1,490 volt az új ára a szerint.
De igen, ha a kumulált, 47%-os inflációval számoljuk, akkor mai áron 2,190M lenne az új ára.
Ez még most is döbbenetesen olcsó és piacképes ajánlat lenne.
Új motorokon belül gyakorlatilag 1 ilyen motor van most a piacon, a CRF450L . Ami rendszámozva újonnan 3,4M. Ráadásul az csak 24 LE, és 30.000-enként dugócserét és komplett generált ír elő a szervizkönyve... Ami a DR-Z-nél nincs és gyárilag is erősebb.Azért a Versys 300-at ne hasonlítsd ehhez.. Az egy túraenduronak csúfolt, városba szánt, max padkaugrásra képes, tanulómotor.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dellfanboy
őstag
válasz csoki46 #105553 üzenetére
ahany ember annyi fele szokas. inkabb veretek akarmilyen versenypalyan 120km-t minthogy a legnagyobb dogmelegbe lemotorozzak a horvat tegnerpartra oda vissza 1200km-t autopalyan, 2-3 dobozzal, a hatam mogott meg az aszonnyal..
bemondott, lemotorozott km alapjan megmondani ki a nagy(obb) motoros igen nagy okossagra vall
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Xero
nagyúr
válasz csoki46 #105518 üzenetére
Mondjuk én ezt pont sz*r eljárásnak tartom. Autóval még oké ez a koncepció, hiszen melléd kell hogy üljön a tanuló fázisban egy rutinos sofőr. De motoron semmi. Kicsapod a tanuló táblát és mész utadra.
Sokkal jobb lenne mindenhol, ha egy-két komolyabb vezetéstechnikai képzés is lenne az alapképzésben. Legalább kis és közepes sebességen. A nagy sebességűt pedig kötelezővé tenném 100LE fölött.
Tegyük fel valakinek van jogosítványa autóra 5 éve, de nem ült autóban sofőrként azóta egy percet sem. Elmegy letudja a 8 órát, majd vesz egy S1000 RR-t és megcibálja. Ha kicsit is hülye már ki is nyírta magát. Nyilván szerencsére ez a rendszer társul egy ici pici normális látásmóddal, de attól még benne van a rizikó erősen.
Bár én ugyan így látom az autós jogosítványt is. Ne bohóckodjon senki hátul kaparós 300+ LE-s autóval friss jogosítvánnyal. Irány a tréning.
-
Xero
nagyúr
válasz csoki46 #105508 üzenetére
Svájcban helyi B jogsival kb 8 óra után (4 óra elméleti és gyakorlati oktatás + 2x2 óra oktatóval forgalom) motoron is vagy. Valójában utána még tanuló fázisba kerülsz és vizsgázni kell 1 éven belül, de kb ennyi a realitás.
Bár nem hiszem, hogy opció átköltözni, B permitet szerezni, honosítani a jogsidat stb. Plusz picit drágább is a móka, min 1000 chf körül mozog. -
julius75
aktív tag
válasz csoki46 #105508 üzenetére
Ennyi sajnos. Októberben kezdtem, (A), június 8.-án vizsgáztam, és nem azért mert buktam volna....
Ha jól tudom összesen két vagy három oktató van a motorosokra.... és az bizony nem sok, tekintve, hogy a környező kisebb (nagyobb) városokból is járnak oda tanfolyamra. -
Graphics
Jómunkásember
válasz csoki46 #104797 üzenetére
Nincs érezhető hatása, max annyi ,hogy most a vizsgára várakozás ideje lerövidült. Lehet jobb lett a szervezés része, mi ennyit érzünk oktatóként ebből.
Kecskeméten persze, hogy pörgősebb, hisz a megye központja, itt van az összes vizsgabiztos, és innen mennek Halasra, Kalocsára, Kecelre, és műszaki és rutinvizsgákra.
Baja az különálló ebből a szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csoki46 #104794 üzenetére
Én - 4 éve - május közepén iratkoztam be a korlátlanra (mivel kifutottam a 2 évből, így az A1 után ismét kellett KRESZ-ből vizsgáznom szerk: cserébe mindössze 10 órát kellett vezetnem), és augusztus 24-én voltam forgalmi vizsgán, szeptember 10-én lett a kezemben a jogosítvány. (Vidéki kisváros, kevés az oktató - heti egy órát vezethettem csak - és Kecskemétről hetente egyszer jár át a vizsgabiztos, ő vizsgáztat mindenkit a segédmotortól a pótkocsis teherautóig. Egy hónappal előre kell gyakorlati vizsga időpontot kérni)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz csoki46 #104738 üzenetére
190+ vagyok. 2 éve vettem egy africa twint ami baromi kényelmes. Nézegettem még transalpot, freewindet, drbig-et, dl650-et, dominatort, versys-t, f650gs-t, xt660z,x,r modelleket. Ekkora magassággal ezek valszeg a legkényelmesebbek. Korábban sv650s-el túráztam, soha többet nem kéne ilyen kicsi motor. Megszakadtam rajta.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#31733248
törölt tag
válasz csoki46 #104738 üzenetére
"Egyre jobban hajlok erre a 3 típusra én is. Ha már Aprilia akkor inkább shiver, az automata váltó nem vonz."
Két éve hasonló köröket futottam én is, akkor két új motoron gondolkodtam el nagyon komolyan (190 magas vagyok én is): az NC750X DCT-n és a V-STROM 650XT-n. A Honda mellett komoly érv volt a DCT váltója, a Wilkerben dolgozók szerint a vevők erős többsége már azzal rendeli a motorját. Ez nyilván ízés kérdése, de városon belül kellemes extra az automata váltó. A jövőben szerintem a motorokon is terjedni fog.
-
#31733248
törölt tag
-
runner 125
nagyúr
válasz csoki46 #104724 üzenetére
Na az ER 6-N (mint pl. a GS500) tipikus "kezdőmotor", - és most nem akarok senkit megbántani, degradálni - de pl. ideális női motor, mivel ezen kategóriák valóban kompaktabbakt, mint mondjuk egy Hornet, Fazer, MT-09, stb.
A régi Versys-nél szerintem szebb az XL700V, vagy pl. a Tiger 800.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz csoki46 #104724 üzenetére
MT-03? Akkor már miért nem XT ? Praktikusabb, blokk meg szögre ugyan az.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz csoki46 #104709 üzenetére
194 vagyok, egy 2013-as Honda CB500X-em volt, szerettem. Az ülésmagasság, a kormány és a lábtartó pozíciója pont jó volt nekem. 100-150 km-nél nemigen mentem vele nagyobb távokat, de az egyenes háttartás miatt nem volt egyáltalán fárasztó. Egyedül a gyári plexi lehetett volna egy kicsit magasabb, de a 2016-os modellévtől kezdve már adott ez is.
-
Geresics
addikt
válasz csoki46 #104709 üzenetére
187cm vagyok, és egy 2006-os Aprilia Pegaso Trail-em van, amiben a Minarelli blokk van (akárcsak a Yamaha XT660-ban).
Mindenféle távon elégedett vagyok vele!
Bejártam már vele az Alpokat Svájc közepéig, a Balkánt Albánia déli részétől egészen Törökországig - még Ázsiába is átruccantunk.
Jól pakolható, terepet (értsd: szilárd útburkolat nélküli utak bármely változatát) jól bírja.
Lévén egyhengeres, nem autópályára van teremtve, minden másra frankó!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz csoki46 #104712 üzenetére
JoinR-nek igaza van munkába járásra is tökéletesek. Nem rakod fel a három dobozt hátra hanem csak egyet(még a sorok között is jobban elférsz akár ) és akkor nem kell hátizsákkal meg ilyenekkel b@szakodni és elfér benne minden. Ha meg hazafele eszedbe jut, hogy be kéne vásárolni akkor is lehet bele cuccot dobni bőven. Szóval egy jó nagy +1 a V-Stromra.
Max annyit lehet felróni neki, hogy nem az a huligán motor mint a Z[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
JoinR
őstag
válasz csoki46 #104712 üzenetére
Egy 650-es nem túlzás munkába járni szerintem. Én NX650-nel jártam melóba, és azon kívül, hogy a nagy szintkülönbségeknél alig ér le néha a lábam, a 190 cm-emhez nagyjából ezek a motorok valók. Mentem már pár másik motorral, de hosszabb távon a legtöbb szűknek érződik.
Az más kérdés, hogy én se autóban se motoron nem szeretek magasan ülni, úgyhogy városban jobban szeretem pl. az XV535-öt, ami amúgy pár száz km után már kifejezetten kényelmetlen.[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz csoki46 #104709 üzenetére
Egy '07-s Z750-t hajtok és 190 vagyok plusz az apró. Meg vagyok vele elégedve, az asszony kevésbé a hátsó üléssel Két személlyel kicsit kevés, igazából nem az ereje hanem rugóstag/teló.
A legtöbb amit lenyomtam vele az egy külföldi túra amikor 3 nap alatt mentünk kb 2000km-t. A végére persze nem volt őszinte a mosolyom de lehetett volna rosszabb is
Jha meg néha tesóm mocijával megyek ('04-s V-Strom) azzal is volt már egy 2000km-s túra azon azért sokkal vállalhatóbb a dolog.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
KubanitoS
veterán
válasz csoki46 #10728 üzenetére
Nos hát... De igazad van, ezt embere válogatja. Számomra sokkal fontosabb a megbízhatóság, mint a nagyobb teljesítmény, de ez csak én vagyok. Igazából én az általad linkelt gépet sem venném meg, tizenegy éves korához képest elég sok pénzt elkérnek érte, de hangsúlyozom, ez is csak az én véleményem és ne vegye magára senki.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest