Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee5016
őstag
Köszönöm mindenkinek
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
JDMKid
tag
válasz rayoliviero #117383 üzenetére
A fuchs szerintem egy jó olaj. A 7100-ról váltottam rá, meleg motornál érezhetőbben könnyebb egyesből üresbe tenni a váltót álló helyzetben, még a csereperiódus vége felé is. A 7100-nál volt egy pont, amikortól nem volt már oylan jó, a fuchs végig tartja magát.
[ Szerkesztve ]
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Somatom
veterán
válasz zolee5016 #117394 üzenetére
Ha le tudod szerelni, akkor vidd el polírozóhoz! Az a max., amit abból a karcosból ki tudsz hozni. Ha nem tudod/akarod leszerelni, akkor polírgép, rongykorong, paszta. De, nem az a TV shopos autó polírozó, hanem nagy fordulatú, erős gép. Én utóljára 230 -as flexbe fogtam be a rongykorongot. Kesztyű kötelező, plexis arcvédő ajánlott.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
Masnal is ugy volt a rutin oktatas, hogy hatan vagytok egyszerre egy rutin pályára? Az ido nagy resze azzal megy el, hogy a többiekre varok
-
zolee5016
őstag
válasz Micsurin #117391 üzenetére
Hm meggondolandó...
volt egy másik elképzelésem is E jel még van is csak tanusítvány nincsMeg nem is ehhez a motorhoz valók ezek a dobok
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
-
Somatom
veterán
válasz csongi #117389 üzenetére
Sőt, az egész nem így működik. Először tükörre kell polírozni. A króm a nikkelre kerül, csakhogy a nikkel nem tapad jól a vason. Ezért rezet használnak köztes rétegnek. Azaz, csak használnának, mert környezetvédelmi okokból egy ideje nem engedélyezik. A folyamat kádban, elektrolízissel megy végbe. Ebből következik, hogy krómot nem lehet "bejavítani". Ráadásul kipuffogót nem szeretnek bevállalni, mert a belseje dzsuvás és hazavágja a kádat. Alaposan le kell zárni a végeit.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz zolee5016 #117390 üzenetére
Egy bontottal vagy egy gyárival megegyező Marving rendszerrel lehet olcsóbban jönnél ki.
mod.: Utóbbi radikális de ha azt veszem az XJ900-nak egyben van a leömlő + dob akkor az a 154k egy homologizált gyárival egyező rendszerért nem drága.Ha rosszul rémlik és XJ600 akkor meg: [link]
Part Description
Yamaha XJ 600 S Diversion 95 Marving Original Style Silencers - ChromeEEC Homologated
Marving Exhaust Systems - Original Style Cylindrical
The Cylindrical original type exhausts are designed to satisfy the needs of the
'vintage' bikes enthusiasts. They are entirely built in chromium plated or black steel,
sometimes with aluminium cover, following the look of the original exhaust systemsÉn is agyalok egy Marvingon biztos ami biztos alapon nem ártana egy jó állapotú gyári a szekrényben. Azt hiszem ez a supermotot második motornak dolog itt fog megbukni... lehet inkább azt a pénzt beletolom a CB-be aztán lesz később is egy igásló amit nem sajnál az ember átráncigálni a városon.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zolee5016
őstag
válasz csongi #117389 üzenetére
Halogatom én is rendesen... De meg szeretném csináltatni...az előző tulaj( iskola) szolgálatában csúszott 3 métert..más nem kapott csak a kipu,meg a kormányvégsúly,de azt cseréltem....
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117383 üzenetére
Igen kell!
Vagy a szimering gyenge minőségű, vagy a szár túl karos, vagy szerelési hiba, vagy a telószár vezetője nem tart rendesen és emiatt elnyomja terhelésen a szimeringet, akkor megint csak ereszteni fog.Motorolajnál vannak a márka betegségek. A minősítése legyen megfelelő. Aztán, hogy nálad melyik válik be az majd idővel kiderül.
Ismert gyártók termékeivel, nem lősz mellé, de fontos, hogy jó helyről vedd meg. nehogy valamilyen koppincs legyen. Még nem találkoztam ilyennel, de csak nem véletlen van róla infó a neten.zolee5016 :
Itt már valaki javasolt egy céget ha jól emlékszem.[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
Valakinek van ötlete krómozás javítására? Bontani a gyári kipuffomat lehetetlen.....ugye csúsztak vele régen,kb 15x3 cm es csíkot kellene visszaszépíteni....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz rayoliviero #117383 üzenetére
Egy jó tanácsot idéznék,ha cserélni kell majd a tied.Meg lehet épp így cserélték nemrég azért kezd finoman könnyezni......"Ha ereszt, akkor a csere előtt alaposan nézd át közelről a krómszár felületét, mert ha karcos vagy pittinges, akkor szokta ezt csinálni, hogy hónapok alatt megöli az új szimeringet, vagy még az alsó szárban a fészket szokták még összebaszni mikor csavarhúzóval feszegetik ki idióták a szimeringet hogy ne kelljen szétszedni az egész telót. Aztán a sorjás teló felsérti a szimering felületét berakásnál és szinte azonnal ereszteni kezd. Meg persze a körbebekalapálós módszer sem segít a beütőszerszám helyett."
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
rayoliviero
veterán
válasz csongi #117379 üzenetére
Rendben, akkor megveszem.
Motorolajak közül még mindig nem tudtam dönteni, mindenki szidja valamelyiket és mindenki másra esküszik.
Még annyi problémát észleltem, hogy az első teleszkóp minimálisan könnyezik. Ha a kezemmel megtörlöm, akkor nem is látszik a kezemen az olaj, olyan kis mennyiségben ereszti. De letörlés után ha motorozok megint ott lesz a száron az a minimális olajréteg. Pedig nemrég volt szimmering cserélve. Haverom R6-osánál is ez van, szimmering csere után az is minimálisan könnyezik. Kell az ilyennel foglalkozni?
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #117379 üzenetére
Ha a Mannolra gondolsz autóban és a robiban is olyan van. Nem volt még gond vele, Golfba is azt töltöttem.
FES-be konkrétan AF13++ van, alumíniumhoz használható, pont a Golfhoz vett maradék.
A lánc sprayük is jó de az aránylag drága.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117361 üzenetére
SAE J1034 Ez a minositese, es szerintem megfelelo.
Ez Marka igen olcso, nem ismert itthon. Csavar rogzitojet hasznalom, eddig teljes megelegedessel.
Ezt a hutofolyadekot kovetkezore kiprobalom.
De Persu pontosabban tudja. -
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #117375 üzenetére
Nincs több kérdésem!
@tboy93: Szakadó esőben toltam végig az A1-et, ott tanultam meg milyen is az ha csúszik valami. CG125 kopott alul fújt gumik és álló víz a busznyomban, olyat csúsztam majdnem... sikerült megfognom és bal lábbal kitámasztanom mielőtt elfeküdne utána egy hónapig ha nem tovább éreztem a forgóm pedig nem voltam reumás 6 éve sem. Apum meg az oktató végignézte meg is szólalt az öreg Ludman a gyerek jó érzékkel fogta meg még ha a saját nyomorúsága miatt is csúszott meg.
Vizsgán utána cserében majd 20-25 percet álltunk az újpesti (autóklub) felőli vasúti átkelőnél, éppen nem volt még érvénytelen a vizsga az időt tekintve, elsőre pipa.
Másodjára A2 megint esett... péntek délutáni csúcs és hiányzó stop tábla (jah szemből kellett volna lássam, hogy van...) én meg kitettem a GS-t végig én mentem szinte elől utolsó 1km-re ment előre a partnerem miután megbuktam, oktató közli azért ment át a srác mert én mentem végig elől francért mentem ki.(~3-5 perce álltunk beragadva...)A legviccesebb a B kat volt vácon, oktató srác alig volt idősebb tőlem. Jó hangulatban teltek az órák a VB meg igazi motorbuzi volt. Gondolhatod.
Extrapoén: mondtam faternak (ott várt, hogy ne kelljen vonatozzak haza) ha én vezetek a suliig akkor nincs para, ha az oktató akkor megbuktam. (tanpálya messzebb van 4-5km a sulitól) srác közölte visszavisz és csak kitesz mert dolga van. Apum arca mikor látja nem én vezetek... kiszállok és mégis meglett csont nélkül...
... kétévente jogsizok, francnak lesz kedve de kell menni lassan az A-ért is. Pénz lehúzás.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #117372 üzenetére
Jaaaj ezt tagot marhára bírom anno a kisrobis topikból ki is vágták akkorákat gyorsult anno 50-essel. Azok a sztorik...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
Tegnap volt egy rutin ora. Ma is lett volna, de mivel "lehet" hogy esni fog, így elmarad.
Nem tudom, hogy sirjak vagy nevessek
-
rayoliviero
veterán
válasz dellfanboy #117362 üzenetére
[link] Itt írták.
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #117365 üzenetére
Ha túráznék motorral, én is ilyesmit vennék, az biztos. Nekem is van Gore-texes (sport)ruházatom, az is bevált. Idén még csak keveset motoroztam (összesen 3000 km-t), többször el is kapott az eső, olyankor tényleg jobb lehet behúzni a cipzárokat, mint félreállni és felvenni az esőruhát. A Mugenrace kabátomban ugyan van "esőmembrán", de a rövid fazonú dzsekinél még rövidebb derékban, már csak ezért sem jó. Arról nem is beszélve, hogy az átázott cordurát nem valami kellemes hordani. Szintén hátrány ilyenkor, hogy az Alpinestars profi ruháival ellentétben a külső zipzárral nem nyílik meg a szellőző nyílás a belső rétegen, következésképp az eleve nem lélegző rétegbe szellőzés híján könnyen belerohadhat az ember. Nekem ez a kisebb távolságok miatt nem gond, de akik komolyabb túrákra mennek, jobban járnak egy profi ruhával.
-
Geresics
addikt
Megszületett a Shox Motoros Magazin első száma
Benne:
- egy legendás, de elfeledett verseny
- az első cafe racerek
- eldugott helyeken a Pireneusokban
- megfordulás szűk úton
- BMW R 1250 GS Adventure teszt*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz etnies #117367 üzenetére
Háááát... Fél milláért az a minimum. Gyanítom, hogy aszfaltdörzsölésre nem vonatkozik a gari. Fél milla husss. Egyébként ennél jóval öregebb a 40 Eurós, "bukókapucnis" esőkabátom és még mindíg vízálló. A gumikesztyű filléres tétel. A csizmából nem jött be a gumi, mert szenvedős volt felhúzni és közben gyakran elszakadt. 30 Erzsi volt egy oldalt tépőzáras, rendes talpas. Örök élet, meg egy nap (legalább 10 éves). A nadrág az necces, de abból hiába vettem drágát, zacsinál az is beáázott. Egy szezont viszont a gagyi is kibírt. Úgyhogy az esőnacit évente cserélem. Aztán, ha szakad valamelyik, hát szakad. Nem dönt anyagi romlásba, ha cserélni kell. Alá a Bering cucc már húzósabb, de nem fél milla és ilyen használattal minimum 10 évet tud. A régi dzsekimet sajnos ellopták, de a nadrág több, mint tíz éves.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
-
Somatom
veterán
válasz #31733248 #117364 üzenetére
és etnies:
Igen, a Gore tex elvileg vízálló, mint ahogy a Beringem is az. De, előbb-utóbb minden anyag fárad, a varrások meg pláne és akkor még nem említettük az UV negatív hatását. Minél jobban kíméljük a göncöt, annál tovább tart. Profi felhasználásnál erre nincs mindíg mód. Voltam motoros futár, én is hordtam spéci ruhát. De, azok sem örökéletűek. Nem profi felhasználásra sztem fölösleges beruházás és vannak hátrányai is. Pl. egy futároknak szánt ruha arra van tervezve, hogy reggel felveszik, aztán egész nap rajtuk van. Nem olyan egyszerű kipattanni belőle. De, még a futárok is inkább kormányzsákkal, meg lábvédővel védekeznek. Egy pár eurós esőgönc jobb védelmet ad, mint egy Gore tex és így a Gore tex is tovább bírja. Jó esőruhát nem olyan nagy művészet felhúzni. Persze, profi felhasználásnál ez nem opció.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz tboy93 #117363 üzenetére
Nyitva volt. Ha pedig nincs nyitva, akkor minek kell a nyitott, ugye.
Econ, a Rukka laminált cuccai vízállóak, ezt már több motoros futár is megerősítette. Ők azok, akik hitelre vette 1200 Fontos ruhákban dolgoznak, de nem kell felöltözniük naponta 20x, ami Angliában sajnos tényleg gond. Azt mondják, hogy futár melóban is 4-5 évig működnek, úgyhogy az Alpinestars után akármennyire is drága, olyat fogok venni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
dellfanboy
őstag
válasz rayoliviero #117361 üzenetére
azt h hamisitjak, ki mondta/hol olvastad?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
rayoliviero
veterán
válasz csongi #117359 üzenetére
[link] Megnéztem, de nekem semmit nem mond. Ebből nekem nem derül ki, hogy alumínium barát-e.
A motorolajat is jó lenne eldöntenem , hogy melyiket használjam. Fuchs Sikolene Pro 4 XP (ezt alig lehet valahol kapni), Motul 7100 (ezt már próbáltam, kicsit hangos tőle a váltó), Xado (ezt hamisítják rendesen).
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117355 üzenetére
Szerintem beteheted!
De meg kell nezni a gyarto oldalan a teljes adatlapot. -
Somatom
veterán
válasz etnies #117353 üzenetére
Sztem egy felnyitható is kellő védelmet tud adni (nekem egy régi Airoh van, az RMC -től). A speedesek nem szeretik a felnyithatóst, mert nagy tempónál zajos. De, a HD -s tempónál sztem rendben van.
Xaels:
Ahogy a kabáttól, úgy a cipőtől sem várom el, hogy vízhatlan legyen. Teljes esőpakkot használok, külön összeválogatott elemekből. Eddig a legrosszabb egy Nürnberg - Bp volt, végig szakadó esőben, de alul por száraz maradtam.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Somatom #117352 üzenetére
Nincs bajom a Bering cuccokkal sem. Cipőm van tőlük, az nem ázott át még egyszer sem, csak rohadtul belerohad a lábam de kényelmes meg tartós. Majd körbenézek úgy is itt-ott mi a kínálat. Sisakból nálam a zárt az alap, az Airflite állítólag jól szellőzik.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
etnies
senior tag
válasz Somatom #117352 üzenetére
Egyetértek veled, nekem is nagy cipzáros Alpinestars motyóim vannak, nyáron teljesen jó, ha tudok haladni. Ha nem tudok haladni, akkor meg mindegy, megfőnek a tojások rövidnadrágban is.
A bukósisakból viszont nem engedek, az mindig zárt nálam.
Tavaly jöttem haza a hóhullámban, Belgiumban pl 43. fok volt az autópályán, ott már semmi nem segített. Annál a hőmérsékletnél hiába mész, nem hűl a test, olyan mint ha hajszárítóznál....Egyébként a bőrruhának megvan a kultusza ebben a csoportban, jobban a csúszást és jobban felveszi az adott egyén testformáját.
A baj is pont ez vele, ha hízol néhány kilót már nem jön fel, nem tudsz aláöltözni, mert akkor melegben fog lötyögni, foglalkozni kell az anyagával, stb.
Nekem bőr a kesztyűm és ennyi.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117350 üzenetére
Nem hiszek ebben a perforációs ficsőrben. Ha állsz nyáron és a blokkból dől fölfelé a meleg, akkor így is, úgy is megrohadsz. A Beringemből nyáron kiveszem a thermobélést. A külsején zippzárral nyítható szellőzők vannak. Ez sztem jobb megoldás, mint a perforáció. Ne érts félre, ez nem Bering reklám, biztos, hogy más márkánál is használnak ilyen nyitható szellőzőket. Én elég rosszul viselem a szkafanderben rohadást, ideges leszek tőle. Bukóból is ezért használok felnyitóst. Plusz, túrára viszek egy "beach-sisakot" is. Semmi köze az E-szabványhoz, olyan, mint ami az avataromon van. Tulképp csak "dísz", de pl. 40 fokban, egy barcelonai városnézéshez tökéletes.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117345 üzenetére
Hasznalhatod barmelyik gyarto termeket, de legyen aluminium barat. Illetve a keverek aranya a fontos.
-
válasz Somatom #117349 üzenetére
Na igen, "rockos" fazonban nem sok perforált van. Segurában van ami a kulcscsontnál és könyököknél lyukacsos de elsőre nem látszik. Amin gondolkoztam még, vannak "favágó ing" szerű felsők kevlár erősítéssel meg protektorokkal.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117348 üzenetére
A bőr olyan rockos, szeretem is hordani, de motoron nem praktikus, eljárt felette az idő. Hasalóson talán jó, mert nagy tempónál sem rezeg be, de nekünk sztem tök fölösleges. Speeden is csak addig jó, amíg le nem száll a user. Biztos láttál már találkozón félig levett speedruhást. Olyan, mintha beszart volna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Somatom #117346 üzenetére
Nincs nagy szerelő múltam. Féklámpa, kipu, lábtartó. Nem Beringet néztem hanem Segurát, mert a kesztyűjük nagyon bevált nekem, de egy natúr brando dzsekiben motoroztam nagyrészt nyáron míg rosszabb időre van egy kordurám de ezek már elég viseltesek, kiszolgálták a maguk idejét. Esőt nem kell bemutatni, nekem már hivatalból bevésték a jetski-t is a jogsimba a vastag bőr brando is volt, hogy átázott.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Polemius
senior tag
Ha már fék, akkor fékbetét kérdés:
Szinterezett, vagy organikus/karbon-kerámia ajánlottabb?
600-as Bandithoz, semmi pályanapozás, csak közlekedés, túrázás, szerpentinezés (utóbbi azért nem kevés, mert akad erre bőven).
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117342 üzenetére
Ha nincs szerelési tapasztalatod, akkor nem is ajánlom a házi fékcsőcserét. Van pár buktatója. Meg, előbb-utóbb a szerszámkészletet is be kell szerezned. Ehhez egy túrát javaslok a bécsi Louis -ba (Kagraner platz). Ott elfogadható áron kapsz collos krovakészletet, meg egyebeket.
Kabátból nekem "kötelező" a Bering, de nincs is vele minőségi problémám. Persze, egyetlen kabátról sem tartom azt, hogy tartósan esőálló. A külön esőruhát preferálom.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117341 üzenetére
Mehet dot5.1 is, surubben kell cserelni.
Terhelestol fugg melyiket hasznalod. Iso 4925 kell teljesiteni. -
válasz Somatom #117340 üzenetére
Köszi a tanácsokat. Egyelőre nem terveztem, hogy magam "szervizelek", meg meglátom mire mennyit tudok majd költeni. Bukó az S.O.S kell mert már málik szét belül a régi. Kabátot még nem döntöttem el mi legyen és akkor tervben volt, hogy páromnak is veszek valamit amit hajlandó lenne felvenni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Somatom
veterán
válasz rayoliviero #117339 üzenetére
Fékfolyadéknál figyelj a DOT értékre! A DOT5 szintetikus alapú, nem keverhető mással és nem szabad beletölteni olyan rendszerbe, ami nincs rá felkészítve, mert megeszi a gumialkatrészeket.
Xaels:
Te is figyelj erre! Ha minden igaz, akkor a tied fékolajtartályának a fedelére is rá van írva, hogy "use only dot 5"
Egyébként ajánlom a fékcsövek cseréjét fémre. Javít a fékhatáson.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rayoliviero
veterán
Tudnátok ajánlani motor hűtőfolyadékot és fékfolyadékot?
Ajánlottak Facebookon hűtőfolyadékból egy Mannol Pro Cool nevűt. Az jó lehet a Gixxer 1000-be?Fékfolyadékból mennyi kellhet az első és hátsó fékhez összesen? Nem találom a manualban.
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #117335 üzenetére
Az a ruha nem perforált nem csodálom, hogy főlsz benne. (már ha jót néztem az 1 részesen talán ha van 30 centi perforált rész a 2 részesen egy deka lyukasztást se látni.)
Én se értettem mekkora különbség egy perforált bőr amíg nem lett, ellenben ősszel azért rendesen összehúzódsz benne mindenhol.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
rayoliviero
veterán
válasz dellfanboy #117309 üzenetére
Alpinestars Carver.
De nekem mindenben melegem van.Ma a gumim csúszott, pedig nem kopott a Pirelli Rosso 3. De a nyomás 1,9 volt mindkettőben. Felfújtam 2,9-re a hátsót, 2,5-re az elsőt, mert annyi a gyári előírás. De 1,9-cel pont tapadnia kellett volna.
A Metzeler M7rr tapadt, mint az állat.[ Szerkesztve ]
-
válasz Lomha 8V #117333 üzenetére
Abban biztos vagyok. Kellemes 200km-t jöttem vele haza, abból 170-et egyseggel. Nem mondom, hogy nem fáradtam el és a seggemet is kicsit elültem, de csak mert elszoktam ettől meg szar úton jöttünk de amúgy nagyon komfortos volt.
Na most már csak kabát meg bukó kell. Egy Arflite-ot nézegettem ezüst plexivel.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Micsurin
nagyúr
Vennénk donor motort mert találtunk meglepően jó áron.(csattos volt csak a villa és az első felni rotty.)
De a tulaj nem hajlandó kivonatni mondván nem fog ő ennyit utána járni...
Mi meg eleve szeretnénk kivonatni a forgalomból, eltudjuk e úgy hozni, hogy ne kelljen kifizetni az átírás, eredetvizsga stb-t? A teljes papíros hercehurca a roncs árának a harmada fele lenne szerintem érthető miért akarjuk elkerülni...Vagy felejtős, hogy adásvételivel a kezemben az okmányban kapásból kivonatom?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz Lomha 8V #117330 üzenetére
Tudom, itt a hátsófékhez akkora pedál van, hogy ahhoz valami nagyon tehetségesnek kell lenni, hogy mellétaposson az ember. Nagyon jól fog, jól adagolható és az én habitusomhoz teljesen megfelel. Féltem, hogy ezen is nagyon nyújtózkodni kell de hihetetlenül jó helyen van az én termetemhez a lábtartó meg a kezelőszervek, egyedül az üreset nem sikerül eltalálni még bezzeg a Yamahával mennyiszer váltottam luftot
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Somatom
veterán
válasz Xaels #117328 üzenetére
Hát még utassal, megpakolva hogy fogja tolni. Ezért választottam dupla tárcsást.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Somatom #117326 üzenetére
Igen Switchback, csak elírtam mert a prediktív megzavart . Amúgy az első féket markolni kell, de a hátsóval azért jól lassult míg hazaértem, de a Dragstar is ilyen volt csak azt kevésbé tolta a súly.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #117320 üzenetére
Multkor a Taksony-hidon mentem at a Vifferel, allt a sor, a sorban brummogtem egyhelyben alapjaraton, majd azt vettem eszre, mindenki huzodott felre, es mar szinte szarul ereztem magam, hogy nem megyek, igy el "kellett" indulnom
-
pakfong
tag
válasz runner 125 #117320 üzenetére
Nem tudom mit dolgozik/ott, de olyan melo nekem is kell. Most nem néztem utána, de még amikor fele ennyi feliratkozója se volt, 7 motorja volt egyszerre. Az újabbakon komplett Akra rendszer. A videóit amivel veszi, meg külön a hangot, egyik se gagyi cucc. Persze, hogy így jó hangja van.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #117320 üzenetére
Londonba ez igy megy.:).
A motor hangja allat, meg igy is, hogy torzit a mikrofon.
Jot szorakozik rajtuk. :)[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz runner 125 #117320 üzenetére
Szoktam nézni a feltöltéseit, jól mutatja mennyi barom van.
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #117320 üzenetére
Szerintem nincs olyan, aki ne ismerné.
-
runner 125
nagyúr
[link] - ezt a csávót "ismeritek"? Úgy nyílik az út a tömegben a Nuda 900-tól, mint ahogy Mózes előtt nyílt ketté a tenger.
Hallottam már jó néhány motort, de ennek valami über brutál hangja van gázfröccsre. Talán az a legdurvább benne, h az alapjárati kotyogás szintjéhez képest iszonyú mélyet és nagyot robban gázra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Na megvettem a Switchblack-et. 1-2 apróbb sérülést meg apróságot leszámítva nagyon baba. Viszem hazafele, most megálltunk kajálni, de már 80km benne van kb.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #117310 üzenetére
Kopasz motoron hamarabb mozdul meg a levego.
Egy rendesen szelvedett vason, kb 70 es tempoig gyullad az ember. Peesze huvosben ez pont jo. :).Somatom. Igen, az lenne az igazi. Ezen technikas videken a tikkadt szocskenyaj legeleszik. :D. Barmerre indulok, kb 200km mire valamilyen hegyhez hasonlitot lathatok.
z123456789: Sajat tapasztalatom alapjan.
Egyhemgeres V2, Boxer kiprobalasa utan mondom.
Cb400 al vizsgaztam.
Azert ido kell mire megszokja az ember azokat a par mm gazmarkolat mozditasokat amikkel hasznalni kell egy motort. Egy kanyarba jol valasztott fokozat fordulat parosnal, siman elcsavarsz egy 100Le vasat. Hiaba akarsz esszel menni.
Nem egyforman erezzuk a motorokat. Es ezen belul a motorblokk karakterisztikajat is total maskepen erezzuk, erzekeljuk. Lehet menni sor4 el ovatosan. Csak akkor a masik oldalra esunk. A motorbol semmit nem hasznalunk ki. Gyilkoljuk a cuccot, a folyamatos also tartomanyba.
Ezert gondolom, hogy ezt az A2 adta teljesitmenyt kell kihasznalni. Az egy amolyan kozep ut. Foleg ugy, hogy a 125 is eleg erosnek erzi.
Kimotorozni egy 50Le koruli motort mint tudjuk, igen betyar modon kell kezelni a gepet, hogy ezt utcan elerd.
Mindenutt a fokozatossag elvet kovetik. Minden profi szintu technikai sportban megvannak a lepcsofokok. Nem veletlen. Szerintem :) -
Caboose
tag
válasz Topiccsendőr #117314 üzenetére
Szerintem nem a teljesítményen van itt a hangsúly. Egy 50-60 LE-s motorral is lehet gyorsan menni. Ami sokkal fontosabb az a motor súlya szerintem. Kezdőnek sokkal célszerűbb egy könnyű, kezes motort választani, mint egy nagy nehéz dögöt (lásd VFR 800...) Ez hatványozottan igaz, ha az illető mondjuk nem egy égimeszelő.
Nagyon sok motoros ismerek, aki soha nem tanult meg JÓL motorozni és ez részben annak is köszönhető, hogy sose merték feszegetni a határaikat, mert féltek a saját motorjuktól. -
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #117314 üzenetére
Ja, én nem tudom. Haverom szólt, hogy haverja áron alul árulja, egyben van, nem lesz vele gondom, és fekete.
Bánatos voltam, és a legjobb megoldás volt egy erőmön felüli járművet venni.
Túléltem, a folytatást meg már láttátok.
Sztori vége. -
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #117313 üzenetére
Ezt en sem ertem, a sornegyek alul tenyleg konkretan gyengek. Ahhoz, hogy a 100+ loerohoz hozzajuss mar 10 000 fordulat felett kell legyel. Akkor mar elegge uvolt a motor, es fuj a szel is. Ha keveshengeresrol beszelunk, aminek kevesebb a loereje, az alul erosebb az ilyen sornegyeknel. Akkor most melyik a nem kezdo motor?
Explosión de dos tiempos
-
Caboose
tag
válasz rayoliviero #117304 üzenetére
Tavaly a Garda tó körül motoroztunk, árnyékban volt 36-38 fok. Ha azt túléltük full bőrben, akkor bármit.
Egyébként a helyi motorosok döntő többsége póló, rövidnadrág és nyitott sisak kombóval tolta. Rajtunk kívül alig találkoztunk bőrruhás motorossal. Szóval az egyetlen megoldás, ha nem veszed fel a bőrruhát. -
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #117304 üzenetére
Perforált Mugen teljesen jó nincs benne melegem. Lámpa vagy gyök2-vel várósban persze más kérdés de amint megindul a sor már nem zavaró.
A kötés sokkal melegebb lenne nyáron a kanapén mint motoron a ruha...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
válasz rayoliviero #117304 üzenetére
milyen borruhad van? mert ha egy regi kushitani belessel akkor megertem hogy belerohadsz, de 50 felett egy perforalt elfogadhato
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117306 üzenetére
Nem is szoktam. Oda tervezek megallot, ahol a legmelegebb orakat arnyekba toltehetem. Nekem a szezon akkor kezdodik, amikor a tobbseg mar letudta a nyari szabadsagot.
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117304 üzenetére
A meleg amit a legjobban utálok.
A Codurába is belerohadok. Az hamarabb kiszellőzik ha van egy kis tempó.
Szeptember Október mikor jókat tudok motorozni. A bőr hátránya, hogy hamarabb belepálik az ember. Előnye a magasabb védelem. Hát ez sokáig dilemma marad. -
rayoliviero
veterán
Ti kibírjátok ilyen melegben a motorozást bőrruhában? Még városon kívül ok, de ahogy beér az ember a városba szó szerint belerohad.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- iPhone topik
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest