Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112332 üzenetére
Ez tul keves informacio. Alapjarat alapjan semmit nem lehet megallapitani egy motorrol. Lehet fojtoszelep szinkron miatt ilyen. Vagy mas dolog miatt. Ebbol semmit nem tudnek leszurni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112337 üzenetére
Szerintem egyik se jo.
Nincs rajtuk gyarilag kormanygatlo, es nagyon hajlamosak kormanycsapkodasra. Hagyomanyos villajuk van, mai mercevel gyenge fekkel. Az ido vasfoga ezek felett mar alaposan elszallt. Ennyi idosen mar csaknem mindegyiknek log a bele.Egy nagyjaboli allapotot lehet nagyon alapos vizsgalattal kideriteni. Kompressziomeres, minden kopo-fogyo merese, szemrevetelezese. Ezutan nagyjabol latod, mennyit kell azonnal kolteni a motorra, es egy kovethetetlen eloeletu 20 eves sportmotor barmit produkalhat ezek utan is. Ha mondjuk kifogod a tutit, es nemdohanyzo nyugdijas allatorvos gsxr et venned meg alacsony futasteljesitmennyel, az meg a piac torvenyei alapjan nem lesz olcso.
Szerk:
Ha mondjuk 1-2-3 szezonra tervezel, minel olcsobban kijonni, minel nagyobb adrenalinforrasnak hasznalni, es mondjuk palyazni, akkor van ertelme, leszarni, ha az elso szezon kozepen mar nyomja a keket, es tenyleg elvezetmotorozasra hasznalni. de szem elott kell tartani, hogy ha egyszer elromlik, akkor kuka az egesz.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112339 üzenetére
Altalaban ilyen idos motornal mar henger-dugattyu illesztes, dugattyugyuru kopas miatt olajeves es kek fust jelen van. Egy bizonyos km utan varhato. Nem mindegyik van ilyen allapotban, de sokat latok ilyen idosen ilyen problemaval, ha meg nem utotte ki a hajtorud a blokk oldalat veletlenul az idok soran.
Szakszeru felujitasa eseten ujra kellene nikasziloztatni a hengert, uj dugattyu es gyuruszett kellene, hogy elharitsd az olajevest. Ek kb a motor ara lenne. Ekkor meg a hengerfejbe bele sem nyultal, es egy nagyfordulatu 20 eves motornal a szeleprugok biztosan cseresek, ha lemernenk a hosszukat, biztos meret alatti lenne mindegyik. A szelepek tomitofelulete biztosan meg van nagyobbodva, valoszinuleg mindegyikbol ujat kellene venni. a szelepvezetok kopottak, szelephezag lenne az elso, amit megneznek vetel utan. Es akkor a kuplungod es a valtovillak, valtofogaskerekekben ki tudja mi van.
Menni megy igy, nem arrol van szo, eszre sem veszed, de mar anyagi csod, ha vissza akarnad allitani a gyari alapotot.
Ezert anyagilag ertelmetlen javitatni, jobban jarsz, ha olajat toltesz utana egesz addig, amig be nem adja a kulcsot. Vagy siman hasznalod ugy, hogy az egyik hengerben 7 es a kompresszio a szelepek elvert felulete es igy a tomitetlensege miatt. Eszre sem lehet venni nagy fordulaton, kb semmilyen veszteseget nem okoz.Vannak hazi barkacs megoldasok, huvelyeztetett valaki aluminium blokkot. A vege mindig az lett, hogy tonkrement a motor, ugyanis a vaspersely kb 60% al rosszabb hoatado, es a dugattyugyuruk anyaga sem vashengerhez van tervezve. Satobbi.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112341 üzenetére
Nem a nem gyari alapottal van baj. Ha szar allapotban van, sem fog megallni. Nem erzel semmit, ezt mondom, hogy jon-megy-megall a motor, de ha szetszedned, akkor anyagi csod lenne. Ezert irtam, hogy ha nem orokre tervezel vele, akkor teljesen jo.
Akkor all meg, ha odaig eljut, hogy mar mondjuk annyira puha a szeleprugo, hogy nagy fordulaton nem tudja idoben visszahuzni a szelepet, es elgazolja a dugattyu. De ha nem huzod, csak 7000 ig, akkor nagyon sokaig jo lesz. :DOlvass el nehany 50 000 es sportmotor tesztet, es nezd meg mennyi minden van kopashataron, vagy azon tul ilyen futasteljesitmenynel.
Ilyen megoldasokkal nem tudod korbeloni az allapotot. Meg kell vizsgaltatni egy muhelyben, de nem tiltasig forgatva a tulaj elott :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112341 üzenetére
[link]
Nezd meg mit lehet egy ilyen idos japan motorral szopni. Utana nezd meg a hornet es bandit bbb-t, azok sem birnak sokat.
Aztan a legfrissebb bbb ben a 2008 as yamaha r1 rn19 120 loeros teljesitmenye. Azon rohogtem egy jo darabig, mire kipufogorendszert csereltek, aztan a vegen kiderult hogy a map szenzor volt a ludas.
Es ilyen motorok mennek az utakon.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112343 üzenetére
Ilyen idosen, ellenorizhetetlen futasteljesitmennyel, es ellenorizhetetlen eloelettel kb mindegy. Allapotot kell venni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112346 üzenetére
Hat ha duplaannyiert kapsz egy kovetheto eloeletu, keves km es motort, az nem annyira orosz rulett, mint ez.
Explosión de dos tiempos
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112336 üzenetére
Bocs, hogy bele szólok én is, de azt gondolom, hogy az ára gyanúsan alacsony. Ha jól értem akkor nem engedné a tulaj, hogy kiprobáld ami számomra megint csak gyanús. Az én meglátásom az, hogy a japán blokkok simán 100.000km fölé is képesek elmenni. A kulcsa a rendszeres karbantartás. Egyébként ha eszi az olajat és hidegen kap egy kis gázfröccsöt füstölni fog. A 24.000km amivel hirdetve van biztosan kamu. Ez a motor ha valóban annyi lenne benne mint ami leírt nem így nêzne ki. A Telefonicás a képek alapján jobban egyben van.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
etnies
senior tag
válasz rayoliviero #112341 üzenetére
Figyelj, akarsz venni egy sportmotort 500-ért.
Szerinted mennyire lehet ki a bele, ha az eredeti értékének tizedéért adnák el neked?
Továbbá, szerinted minek vették a motort a tulajdonosai előtted? Egykerekezni a körúton, 250-et menni autópályán és kitekerni a fordulatot a pályán.Ha olyan sportmotort akarsz venni, ami rendben van, akkor triplázd meg az összeget, amit rászánsz.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112461 üzenetére
Hat jah. Jelenleg nincs rajta tores. Ilyen matricakkal ez a motor soha nem jott ki a gyarbol. Felre ertes ne essek, 20 eves motor, biztos volt foldon, es ez nem feltetlenul baj.
Hangrol en aztan semmit nem tudok megallapitani, es sosem szoktam erre hagyatkozni. Alapjarat altalaban valamilyen hiba elkendozese erdekeben van megemelve, mert amugy nincs alapjarat, vagy ha van az ossze-vissza mozog. Ennel a konkret motornal termeszetesen nem tudom, de az nem termeszetes, ha 2000 el porog. Araszolasnal jobban melegszik, nagyot csattan 1 be rakasnal, ahogy a kapcsolokormoket nagyobb fordulattal rakod a kapcsolokerekbe. Nem a kuplungnak art. En mar forgatnam a szememet, amikor a tulaj ezzel magyarazza nekem ezt az alapjarat emelest, egy kicsit felhaborito. :D
Ugy erzem, hogy szeretned igazolni valamivel a dontes helyesseget, miszerint a sok km motorok kb ugyanolyan, vagy kozel ugyanolyan allapotban vannak, mint amiben keves a km, mert azokat porgettek. Ebben van valami, de egy ellnorizheto eloeletu, ellenorizheto futasteljesitmenyu, epp ezert dragabb motor sokkal kevesebb kockazatot rejt.Nezd objektiven a dolgot. Ha csak ennyit akarsz ra szanni, nincs ezzel baj. De tenyleg ne menjunk at kognitiv disszonanciaba. A velemenyemet korabban leirtam, azt most nem ismetelnem.
Kb az osszes japan motorra jellemzo a generator-fesszab-vezlancfeszito bajok, de mindenkepp utananeznek az alapjaratot miert tekerte feljebb. Az nagyon gyanus.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
rayoliviero
veterán
válasz rayoliviero #112465 üzenetére
Még ez van, ezen vannak esztétikai hibák, de motorikusan rendben van, úgy tűnik (legalábbis számomra).
Első idomon egy 3 cm repedés, nekitoltak az ajtónak.Van még egy Ducati 749 is egy millióért itt helyben, az nagyon szép. De félek az olasztól, alkatrész is gondolom drága.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rayoliviero #112466 üzenetére
Vedd a Dukit, egyszer élsz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #112467 üzenetére
Jobb alul az RGV500. Nah az mar valami :D
Valoban, egy limited edition.
Nehany gondolatot leirok, amit jonak latsz belole megfogadod. Ha keprol meg tudnek allapitani olyan melysegben dolgokat, hogy hasznos lenne, akkor mar emeltdijas telefonon csinalnam ezt, es valoszinuleg nem csak en.
Ha tanacsolhatom, valami gsxr bubussal menj megnezni ezeket, aki ismeri a nyugjeit ennek a konkret tipusnak, pl hogy miert nincs alapjarat, mert konnyen radmelegithetnek barmit is.
ne ess panikba, ne akarj mindenaron motort azonnal. nezz utana a tipusnak. Varj meg ket hetet, vagy inkabb ket honapot. Tel van, a kinalat kicsi. En ilyenkor szoktam mindennek utanamenni. tudd meg az osszes gyari szinkombot, milyen matricanak hol a helye, milyen fekkel jott ki, milyen a gyari tarcsa, hogy nez ki a gyari lanckerek, mi a markaja a gyari lancnak, mik a gyerekbetegsegek, amikkel talalkoztak tulajok. Lehetoleg kulfoldi, nagyobb motoros kulturaval rendelkezo orszagok forumait nezd at, (szerintem a magyar forumok hasznalhatatlanok) azon belul a technikai segitsegeknel csokorba gyujtott infokat.
Ha kuldesz egy hirdetest, abbol en semmit nem tudok megallapitani. Sajnos ez ilyen. Ott kell lenni, es merni kell dolgokat, esetleg probalgatni, osszevetni az alkatreszek allapotat az oraban levo km el, es szamot vetni, ehhez a km allashoz melyik alkatresz utangyartott mar a gyari helyett, es vajon miert. es meg akkor is lesz meglepi.
hacsak a szovegben nincs benne, hogy vegig vezetett szervizkonyv, magyarorszagi motor, az osszes szamlaval igazolhatoan minden elvegezve, km szammal. Akkor azt mondanam, bizalomgerjeszto. (Igy vettem a mostani motoromat is) az utobbi jonehany motorom mindegyik valamilyen modon serult volt. Ezzel en nem foglalkozok, mert ugyis lesz rajta serules, es olcsobban jutottam hozza. Szerintem tul nagy jelentoseget tulajdonitanak az emberek annak, hogy serulesmentesnek kell lennie egy motornak.
Explosión de dos tiempos
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112461 üzenetére
Én is azt gondolom, hogy az alapjárat megemelése valamit el akar takarni. Ha megkéred a srácot, hogy vegyétek lejjebb mert Neked ez fontos ês elkezd variálni akkor hagyd is ott. Ha letekeri szó nélkül és nem tapasztalsz semmi extrát akkor lehet, hogy tényleg ez a fétise :)
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112472 üzenetére
Akkor ez meg is oldódott. Sajnos akkor tényleg volt valami takargatni való.
A motort szerintem ősszel kell venni ha lehetőség van rá, mert olcsóbb nem lesz de talán nagyobb a választék. Nyár végén több ember is eladja aki már tudja hogy jövőre nem akarja már megtartani.
Én is most vettem október elején a motoromat és augusztus elejétől október végéig nagyobb választék volt mint egész évben.[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
duni84
aktív tag
válasz rayoliviero #112472 üzenetére
kérdezz rá konkrétan, hogy lejjebb veszi-e az alapjáratot vagy sem. ne várd, hogy magától ajánlja fel, mert lehet, hogy neki űrtechnika benyúlni csavarhúzóval és mozdítani a beállításon. fórumok és facebook alapján a motorosok kb 85%-a a guminyomást sem tudja beállítani, nem hogy az ilyen bonyolult dolgokat, mint láncfeszesség, alapjárat, rugóstag átállítása, ha 1 személyről átáll 2 személy + csomagokra, ne adj isten olajcsere lehet, hogy simán fogalma sincs hogyan kell és cikinek tartja bevallani (amúgy ciki is, de ezt meg ne mondd neki). volt már nekem is szerencsém olyanhoz, aki rommá szidta a kényelmetlen "japán szutykát", aztán csak a lábtartón kellett állítani, mert a motor előző gazdája egy törpe volt, ő meg magzatpózban használta majdnem egy teljes szezonon át, mert nemes egyszerüséggel fogalma sem volt róla, hogy ezek a dolgok nincsenek betonba öntve, meg kőbe vésve.
#metszéspontok
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112493 üzenetére
Gratula hozzá. Jobban néz ki mint amiket linkeltél eddig.
Szűrők és egyebek: nagyvas.hu
Nekem bevált mint forrás.iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112495 üzenetére
Van egy katalógus és azon belül rá tudsz szűrni típusra.
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
Geresics
addikt
válasz rayoliviero #112493 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe a motoralkatresz.eu oldalt, nekem ott sokkal több minden elérhető a motoromhoz, mint máshol (igaz, viszonylag ritka motor)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #112495 üzenetére
Kézikönyvet nem kaptál hozzá?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #112502 üzenetére
Olajat önts utána. Biztos a teleszkóp kattog? Lehet a féknyereg is.
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112502 üzenetére
Az olajat én inkább cserélném. Soha nem hiszem el azt amit az eladó mond. Általában mindig pont az előző hónapban volt olajcsere....
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #112505 üzenetére
A mintha, lehet barmi. Fogd meg kezzel a feknyerget es rangasd meg. Ha uszocsapos es kotyog, akkor lehet az is a kattogas forrasa. Engem szivatott mar meg :). elso futomu ellenorzesenek egy pontja egyebkent is.
Es ha eszi az opajat akkor mi lesz? Ellenorizni es utanonteni. Attol mert csipegeti meg nem kell leirni. Ha ugy fustol, mint a persu linkjeben, lathato a feher fust, akkor mar grizesebb a helyzet.Micsurin: Nem tudtam, hogy ennyire kitolod. Lehet egy nagyrobesz jobb lenne, ha szezon idotartomanyt veszem alapul? Azon csak nem azik, fazik az ember annyira mint egy csupasz vason. :)
-
Geresics
addikt
válasz rayoliviero #112509 üzenetére
a legtöbb gumis nem vállal motorokat, de azért sokan igen. A legegyszerűbb, ha felhívod azt, ahova mennél, vagy felhívsz országos hálózatokat (mint pl. a Marso), mert nekik presztizs kérdés, hogy meg tudják csinálni asszem. Esetleg kereshetsz kifejezetten motor-gumi kereskedőket is (Kék Hold, stb.)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112509 üzenetére
Gumi vásárláshoz ajánlom ezt az odalt: www.r17.hu
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #112517 üzenetére
Aha, ez így szokott lenni, az első pár nap a legrizikósabb mindig
Egyébként ha megvan a letört darab akkor műanyaghegesztős meg tudja csinálni szépen.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112519 üzenetére
Jobban jársz ha elviszed szakihoz...
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
senior tag
válasz rayoliviero #112526 üzenetére
Komolyan csak egy olajcsere végett utazol oda vissza vagy 260 Km-ert?
OK, hogy fontos a hozzáértő kezelés de én inkább kinézném hogy kell - pláne egy ilyen gyakori típushoz - és megcsinálnám magam.
Hacsak nem az van a dologban hogy jó indok a motorozáshoz, avagy ha már odaviszed meg akarod nézetni az általános állapotot.. -
BlackPriest
őstag
válasz rayoliviero #112526 üzenetére
ha nem cseréled le magad, akkor sokkal többet nem tehetsz, minthogy rátöltesz olyat, ami vélhetően benne van.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #112530 üzenetére
Motorkerékpár olajat kicsi eséllyel kapsz kúton. Talán a MOL kutakon szokott lenni.
10W40. Legyen meg a JASO minősítés. -
BlackPriest
őstag
válasz rayoliviero #112534 üzenetére
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
rayoliviero
veterán
válasz rayoliviero #112534 üzenetére
Ez van hozzá a MOL-nál, félszintetikus, de elvileg megfekel a gyártó követelményeinek.
-
Topiccsendőr
addikt
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112526 üzenetére
Én magamnak csinálom az olaj, olajszűrő és légszűrő cseréket a motoros pályafutásom eleje óta. Nézd meg youtube-on hogy csináljak. Simán megcsinálod Te is. Semmi extra nincs benne.
Amúgy egy 750-es géppel ilyen trágya időben elindulni 260km-re nem kis vállalás. Vigyázz magadra.[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #112539 üzenetére
És ha eszi az olajat? Egye, kell tartani otthon olajat és időnként ránézni, ha hosszabb útra mész pedig rendszeresen ránézni, ennyi. Ha a mókusok szomjasak meg kell őket itatni.
A hazai motorok túlnyomó többségének nincsenek gazdái... Ha közlöd, hogy a villa olaj nem örök része a gépnek akkor is páran néznek rád mint ET-re vagy ha megjegyzed te félévente évente bezsírozod a kenési pontokat a himbán stb...Fagyállón én nem aggódnék... De amúgy nem nagy művelet az idomok megbontása gyakorold be jobban jársz ha szervíz előtt is te bontod le... Kisebb eséllyel fognak törni a fülek.
@csongi: Ingázni nem megoldás a robi mivel kéne min egy 250-es, hogy M0 / 2A-n ne akarjanak se lebélyegezni hátulról és ne is érezzem magam lassúnak. Két motort nem akarok és nem is tudnék értelmesen megtartani. És nem is szeretem a robikat (nem no offense) csak nem szeretem, fater foresightjával próbáltam nem szeretem kicsi a kerék és instabil és maga az ülés forma se tetszik. Most is csak a nyári ingázás volt enyhén tré a léghűtéses blokk miatt kétszer is sikerült már túl melegíteni... 10 perc állás és észhez is té Nem szereti a halálra beállt szentendreit...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #112539 üzenetére
Van kozepallvany?
Vagy hogy lettegnezve?
2.2L bol hianyzott 1 liter. Az durva szazalekos arany. -
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112542 üzenetére
1 liter tényleg jó sok ami hiányzott belőle.
Nem fagytál szét út közben?iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112544 üzenetére
Szerintem sem biztos, hogy eszi. Simán lehet, hogy az ember akitől vetted nem foglalkozott túlzottan a mennyiséggel mikor belerakta.
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #112542 üzenetére
Hat, en 2.5L szurovel, 2.9L ha totalisan ures.
Ezeket az adatokat talaltam.[ Szerkesztve ]
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112555 üzenetére
Akkor szerencsére nincs komoly gond.
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #112558 üzenetére
Valoazinuleg mindharom jolehet, csak ugye a vegattetel megvaltozik, mint a biciklinel. 16 vegsebessegre a 18 meg gyorsulasban lesz jo.
Felteve, hogy elfer. -
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #112562 üzenetére
A 2CT se mai de az R17-es srácok rendszeresen ajánlják a Gumiguruban, hogy egészen ragadós utcán és jól bírja a kilométereket.
Esetleg Bridgestone S20 EVO azt is nagyon tolják, de úgyis tapasztalat útján érzed mi kell mindenki más gumira esküszik.
Ha nem cél a lábtartóig ledöntés mindenhol és van a méretedben akkor a Road 5 is nagyon jó választás.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #112562 üzenetére
Gumit úgy érdemes választani, amilyen stílusban motorozol.
A Powert nem tudom mi alapján nézted ki, gondolom ár alapján. Nekem volt sima Power meg 2CT és nem mondanám jónak egyáltalán. Ilyenkor szokták írni, hogy de egy kezdőnek mindegy mert úgysem használja ki amit a gumi tud, hát ez azért nem igaz ebben az esetben, mert a Power lassan melegszik fel, addig csúszkál, ami miatt csak beparáztat és nem mered majd terhelni. A profilja a mai gumikhoz képest lapos, egy új fejlesztéssel sokkal könnyebben lehet irányítani a motort. Ráadásul az elmúlt 15 évben elég komolyat fejlődtek a gumik. Egy új fejlesztésű típus sokkal magabiztosabb és jobban kezelhető még egy kezdőnek is. Kb 30 ezerrel drágább a szett az újaknál, de megéri.(#112560) Gork attól is függ hogy mikor mész, pl télen vagy szezon végén nagyobb esélyed van alkudni mint tavasszal. Vagy hogy milyen motort veszel, az raktáron van-e vagy rendelni kell. Veszel-e extrákat rá, ha igen milyen értékben.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #112568 üzenetére
Akik dicsérik azok valszeg olyan módon gurulgatnak amihez tökmindegy milyen gumi van alattuk, vagy még nem próbáltak semmi mást, ezért fogalmuk sincs mit is dicsérnek.
Mik a szempontok neked? Eső? Túrázgatás? Pályanapok? Mennyire legyen tartós?
A Bridgestone S22 és a Pirelli Corsa II elég jó mindenesek a sportgumik között, mivel hátul három komponensűek, a közepük tartósabb keverék, ezért kellően jól bírják a sok egyenes futást, a szélei meg nagyon lágyak, ezért kanyarban stabilak. Hegyes a profiljuk ezért könnyű velük irányítani a motort. De ha mennél esőben is akkor inkább a túragumik között kéne nézelődni.
Az említett Road 5 egy elég tartós sporttúra gumi, a szélei ennek is lágyak és mintázatlanok, elég stabil. Azonban valamivel laposabb, túrásabb a profilja, több erőt igényel a motor döntése a másik kettőhöz képest.Ezeket csak azért írtam, mert ezekkel van személyes tapasztalatom, de van még sok más gyártó és típus a piacon, úgyhogy először a kategóriát kéne belőnöd az igényeid alapján, és utána lehet hasonlítgatni a konkrét típusokat.
Nagy általánosságban azt mondanám, hogy az új fejlesztések között érdemes nézelődni, mert a 2-3 generációval korábbiakhoz képest rengeteget javultak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Horvi
őstag
válasz rayoliviero #112558 üzenetére
Motoralkatresz.eu oldalt nézd meg, ott fel szokták tüntetni mi a gyári méret. Nem emlékszem pontosan milyet vettél de ránéztem a '03-s 750-s gixerre és ott 17-st ír gyárinak.
(#112559) csongi Az a lánckerekes dolog nem fordítva van? Jobban gyorsul kisebb első lánckerékkel és végsebességre jobb a nagyobb fogszám?
Hello darkness, my old friend...
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112558 üzenetére
Ezért ajánlottam a nagyvas.hu-t mert ott jelölik mi a gyári méret a fogaskerék esetén pl.de látom nem nézted meg az oldalt... 😊
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112583 üzenetére
Ott is ott van mi a gyári csap szám.
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
jacis
nagyúr
-
jacis
nagyúr
válasz rayoliviero #112587 üzenetére
Igen, de ez biztosan eredeti olaj...már hamisítják azokat is
iPhone 15 Pro Max, Samsung Galaxy Z Fold 5
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz rayoliviero #112680 üzenetére
Általában a drágább szokott a jobb lenni. De ruhát mindig fel kell próbálni, anélkül nem szabad megvenni egyiket sem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nők, nőügyek (18+)
- Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest