Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [cappa72:] Új családtag: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Ha csak 1-2 milliméterről van szó, akkor a szíj hosszánál is a pluszost vedd meg mint a rövidebbet. Elméletileg fennállhat az a veszély, hogy ha az előírtnál hosszabb vagy szélesebb szíjat raksz fel, akkor túl tud menni a tárcsákon. Viszont azért mondom, hogy nyugodtan felrakhatod az 1-2 milliméterrel hosszabb szíjat is, mivel a gyártok 90%-ban rövidebb szíjakat (ez simán akár lehet 6-8 mm is) csinálnak mint ami rájuk van írva. Sajnos ez egy igen gyakori probléma, még a neves gyártók drága szíjainál is fennáll a jelenség. Tehát az 1-2 mm simán belefér, nem kell félni tőle. De centivel hosszabb azért ne legyen.
(#67548) macilaci78 Alap esetben, ha csak egy sima 70-es vashengerről van szó, akkor egy számmal nagyobb karbi. Más nem kell. Az alap ventilátor is teszi még a dolgát itt.
Viszont egy 70-es vashengernél, ami már egy rezonátorral is fel van húzva már jó, ha a ventilátor is ki van cserélve. Ebben az esetben elméletileg még egy gyári főtengely is megállja a helyét, de ha biztosra akarunk menni akkor inkább csere az is. A nagyobb hőértékű gyertya kötelező. A végáttételhez is hozzá kell már nyúlni, hogy értelme is legyen a dolognak.
Viszont ha 70-es aluhengerről beszélünk, akkor már mindenképp kötelező a főtengely csere, és hát az sem mindegy, hogy milyet teszünk abból bele. Itt már még nagyobb karbi kell, nem elegendő az ami egy 70-es vasat még kiszolgálna. Tehát ebben az esetben már tényleg szanaszét kell szedni az egész motort és kb mindent kicserélni benne. De ez már egy más kategória.
Egyébként ha alaptuningba gondolkodunk, akkor sokkal jobban járunk és jobb eredményt érünk el ha marad az 50-es henger, amit párosítunk egy multivariátorral és egy sportkipufogóval (természetesen jól behangolva), mintha feltennénk szimplán egy 70-es vashengert, amit nem párosítunk sem rezonátorral se semmivel. Furának tűnhet de így van. A 70-es hengernek önmagában kb nem sok értelme van. Nyomatékosabb lesz valamivel a motor, de a benne rejlő plusz dolgokat (lóerő stb) nem tudjuk kihasználni a fent felsoroltak nélkül.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--