Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-01-21 19:00:29
LOGOUT.hu
Hozzászólások
__Zs__
tag
Köszönöm a tippet - megnéztem az atomtv.hu-t.
Azért van itt számomra 2 érdekesség:
1) Elállás 14 napja
"Ha Ön vásárolni szándékozik tőlünk, akkor elfogadja, hogy az alábbi esetekben vagy értékcsökkenést számolunk fel vagy nem gyakorolhatja a 14 napos vásárlástól való elállási jogát!
...
- Ha nagyobb mértékben használta a tv-t, mint ami ahhoz kell, hogy meg tudja állapítani azt, hogy ez a termék az amire szüksége van! (Tv-k esetében megnézzük az üzemidőt, ha 1 óránál több, akkor többet használta mint amennyit ahhoz kell , hogy megállapítsa, hogy a megvásárolt tv megfelelő méretben és minőségben vagy sem! Tehát 1 órát meghaladó használat után értékvesztést állapítunk meg vagy elutasíthatjuk az elállást.)
..."
Tényleg érdeklődés szintjén és nem kötekedésként ezt megtehetik? Az elállás joga tényleg csak arra terjed ki, hogy max 1 órányi ellenőrzést hajtson végre a vevő? Tudom, hogy egy boltban vásárolva sem lehet szénné próbálgatni egy készüléket, és ott megvéve egyáltalán nincs lehetőség elállásra, de azért az 1 h szerintem nagyon kevés.
Ide kapcsolódóan, miként állapítják meg, hogy mennyit használtam? Kiolvasnak valamit szoftveresen?
Ez különösen érdekessé válhat annak tükrében, hogy
"...
Szeretnénk tudatni Önökkel, hogy nálunk nem kell tartania sérült/pixel hibás/törött/működés képtelen készüléktől, mivel az Ingyenes szolgáltatásaink közé tartozik a TV-k átadás előtti ellenőrzése. Tehát, mi minden TV-t mielőtt elküldenénk önnek, vagy az üzletünkben megvásárolná, bekapcsoljuk-ellenőrizzük!
Az ellenőrzés célja: sérülés, világító pixel kiszűrése és a gyári tartozékok megléte.
..."
És azt leigazolják valahogy ezen idő alatt ők hány percig használták a TV-t, továbbá, hogy minden tényleg vissza is került a dobozba? Nem gyanusítok senkit lopással, véletlenül is kimaradhat valami ha már ők felbontották. Elfogadom, hogy alapvetően tényleg a jószándék (meg a saját jól felfogott érdek is persze, hogy ne később derüljön ki egy esetleges gyári csomagolási hiba) vezérli őket, de ha ők ilyen szigorúak a vevővel, akkor szerintem elvárható, hogy mind a kibontást, mind a bekapcsolást dokumentálják és leigazolják.
2) "Tételes áruátadás"
"...
Tehát, Ön rendel -> mi küldjük -> jön a futár, Ön átadja neki a vételárat, utána kibonthatja a csomagot és ellenőrzi, hogy törés mentes a készülék, addig a futár vár (esetleg segít) -> ha minden rendben CSAK akkor írja alá az átvételt! Így segítünk abban, hogy Ön csak sérülés mentes készüléket vegyen át és a vásárlás öröm legyen az Ön számára is!!
Reméljük meg ajándékozhatjuk
Amennyiben sérült a termék, úgy kérjük a szállító jelenlétében jegyzőkönyvet írni !!!
A tételes áru átadás szolgáltatást nem kötelezőt igénybe venni, viszont Mi minden tv szállításhoz automatikusan megrendeljük! Ön dönti el, hogy él vele, igénybe veszi vagy nem! Viszont az aláírást követően reklamációt nem áll módunkban elfogadni, töréssel, sérüléssel, tartozékok hiányával kapcsolatban!!!
..."
És a futár tényleg ott fog várni, amíg kiszenvedek egy 50"-55" TV-t a dobozából, átböngészem a kézikönyvet/gyors üzembehelyezési útmutatót a doboz kötelező tartalmáról, az olvasott elemek meglétéről meggyőződöm, majd nekiállók tüzetesen átnézni a TV-t / állványt, hogy nincs-e repedés, törés, karc, stb.? Ez alsó hangon legalább 10 perc.
Ezen kívül mi van ha a futár távozása után pl. este vagy másnap veszek észre valamit, mert nem voltam elég alapos az ott várakozó és sasoló futár jelenlétében? Egyértelmű: a fent leírtak alapján megszívtam. Nagyon nem szimpatikus.
Szóval szeretném megkérdezni hogy van valakinek a kedves itt lévők között konkrét tapasztalata fenti céggel és a leírtakkal kapcsolatban?
u.i.: Kérem, mellőzni a fentiekben leírt, direkt kisarkított példák miatt a személyem/hozzáállásom minősítését! Nem találkoztam még ilyen kezeléssel, azért akadtam fent egy kicsit. Persze alapértelmezettnek tekintve mind a vevő, mind pedig a kereskedő oldaláról a jóhiszeműséget, és bárminemű visszaéllésnek még szándékát sem feltételezve, valószínű, hogy minden szépen és rendben lezajlik, mindkét fél legnagyobb megelégedésére.
Üdv': __Zs__
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?