- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: AOMEI Backupper Professional Edition: Lifetime Subscription
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Sencor SMC BS30 aktív hangfalszett bemutató
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- mefistofeles: A 15 centi nagyon rövid.........
- Eztis_Aztis: Hogyan tovább....
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kront
tag
Sziasztok. Visszaolvastam pár száz HSZ-t, úgy látom nem lehetetlen, amit keresek. Semmi tapasztalatom nincs. Mit ajánlanátok?
Ami biztos:
- 20 éves lány, 165 cm 55 kg.
- 10" tömör kerék.
- Ne legyen gondozásigényes.
- Pécs, így akadnak dombok.
- Alkalmi iskolába járás. Ilyenkor napi 10-15 km város.
- Hekkelési igény nincs. 20/25 km elegendő.
- Sajnos cipelni is kell épületből ki-be, így a fentieken belül egy sportos lány tudja kézben is vinni.
- 300-ig elmehet. Persze csak ha kell...Xiaomi 4 pro? Vagy van könnyebb megbízható szerkezet a fenti paraméterekkel?
-
bkiky01
senior tag
válasz
Thunderzolee #24584 üzenetére
Nem semmi.. Még a végén D38 helyett ez lesz.. A súly, ami visszatart..
-
válasz
Thunderzolee #24597 üzenetére
Én 178 cm vagyok és a pro2-nél nem érzem, hogy alacsony lenne.
-
Ekkora magassághoz magasabb roller jobb. Segway F2 sorozat. Különben neked is a Neon Lite lenne jó, a keretedbe csak az fér bele, de szerintem ilyen magas embernek nem kényelmes, bár kétségtelen, h az alig pár centivel magasabb kormányú Xiaomikat is boldog-boldogtalan vígan használja.
Vagy keress használtat:
D38, F30, F40, F25i, F40i, F2, F2 Plus 100-130ezer közt, ez utóbbi kettő inkább 150ezer körül vannak.
Bár amennyit te használni tervezed, szerintem a Xiaomi is jó lenne neked, Mi 3, Pro 2 110-130ezer között. Érdekes, h a Pro 2-eseket se hirdetik többért, simán behúzható Mi 3 árában. -
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék:
Essential..250W 20km 5100mAh 12kg (max 20km/h)
1S.............250W 30km 7650mAh 12.5kg
Mi 3 Lite...300W 20km 7650mAh 13kg
Mi 3..........300W 30km 7650mAh 13.2kg
Pro 2.........300W 45km 12800mAh 14.2kg
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul8.1"-os tömör kerék:
4 Go....250W 30km 7650mAh (24V) 13.7kg10"-os kerék:
4 Lite...300W 20km 5200mAh 15.6kg
4..........300W 30km 7600mAh 16.5kg
4 Pro....350W 45km 12400mAh 17kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul4 Ultra...500W 70km 12000mAh (48V) 24.5kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S (kifutott)
M365 Pro = Pro2Segway
10"-os kerék:D sorozat:
D18.....250W 18km 5200mAh 14.8kg
D28.....300W 28km 7650mAh 15.3kg
D38.....350W 38km 10200mAh 16.3kg
Tömlős gumik
Dobfék hátulF sorozat:
F25....250W 20km 7650mAh 14.7kg (tömlős)
F30....300W 30km 10200mAh 15.1kg
F40....350W 40km 10200mAh 15.8kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25i.....300W 20km 7650mAh 15.5kg (tömlős)
F40i.....350W 40km 10200mAh 17.8kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul
IndexF65i.....400W 65km 11600mAh (48V) 21.8kg
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepni (21cm)F2 sorozat:
F2..........400W 40km 10200mAh 17.5kg
F2 Plus..400W 50km 12800mAh 17.7kg
F2 Pro....450W 55km 12800mAh 18.5kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Elöl lengéscsillapító a Pro-nMax sorozat:
G30.......350W 65km 15300mAh 18.7kg
G30LE...350W 45km 10200mAh 15kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásG2..........450W 65km 15300mAh 24.3kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
Lengéscsillapítók
IndexOkai
Neon Lite.....300W 30km 7800mAh 13.2kg
Tömlő nélküli "önjavítós" kerekek 9"
Tárcsafék hátulNeon............300W 40km 9800mAh 17.5kg
Tömlős kerék elöl 8.5"
Tömör gumi hátul + rugó 8.5"
Tárcsafék hátulNeon Pro....350W 60km 14700mAh 21kg
Tömlős kerekek 10"
Tárcsafék hátulAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a, fele a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb motoros, nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb motoros, kisebb akksis.
Xiaomira, Segwayre lengéscsillapítót lehet utólag szerelni, ha szükséges. (Sharkset, Konyk, Monorim) -
válasz
LurkerSheik #24594 üzenetére
Okai Neon Lite nem jó?
Akciós egy ideje, ~120ezer.
Ez a legolcsóbb "normális" roller.
Ugyanazt tudja, mint egy Mi 3, csak jóval kevesebbe kerül.Használtakat keress Mi 3, Pro 2 110-120ezer, 100alatt még nem nagyon láttam őket. Van amihez dobozt is adnak.
20km hatótávhoz ne vegyél 20km-esnek hirdetett rollert, akkor se ha csak 50kilós. 7Ah-s akksival már elmegy 20km-t ekkora súllyal egy roller, de kisebb akkuval csalódás lesz.
250W-os motorral szintén nem vennék ma már rollert, még 50kilóhoz sem.
Ami a 60-70ezres 4 Go-t illeti, az 24V-os rendszerű (36V-osak a "normális" rollerek), hiába olcsó, ha semmire se jó. :/Noname Xiaomi másolatokat nem ismerem, nem nyilatkozok róluk. Vagyis pont ezért nem mondok róluk semmit, mert klónok. Aki akarja, vegye.
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_23973-23973.html
-
Sziasztok!
Milyen olcsó rollert ajánlanátok 100 alatt?
Lánynak lenne, kb 50kg, lehet használt is, de mindenképp szép állapotú.
Úgy 20 km hatótáv jó lenne a tömegéhez.Mi essential vagy 4 Go jobb vétel pl
vagy egy nonamebb? -
bandigyerek
senior tag
Hja én is így kezdtem: 130-150k, aztán lett egy Segway Ninebot Max G2. Ákcióssan, Blekfrájdéjossan. (deszépenmondtam...)
Eszembe sem volt drága lengéscsillapítósat venni, amíg nem kaptam egy "fapadossat" próbára. Van pár szakasz az utakon, ahol térkő van (a magyar utak minőségét most hagyjuk, de errefelé így is egész "jók") és hát rendesen átmozgatta a kontaktlencsém. Is. A kezdődő vesekő nem probléma, garantáltan kibrunny@ntod. A G2 sem egy légpárnás, de ég és föld. És az ízületeidnek sem tesz jót, még ha csak kocarobogós (bocsi kocarolleres) is leszel. Legalábbis ezt "tervezed" ugyebár.
A hatótáv.. heti húszas. Nekem is. Nem baj ám, ha van kraft az aksiban. Nem mindegy, hogy naponta töltöd, kétnaponta, vagy elég hetente etetni a lovat. Arról nem is beszélve, ha esetleg hosszabb útra szánod el magad.
Mobilos app szerintem mindhez kell, szinte kikerülhetetlen.
Egy szó mint száz, emeltem az árakon, nem akartam, hogy később szidjam a hülye fejem, mert valami kotlát vettem. Eredetileg Xiaomi 3 lite lett volna. Aztán lett ugye a próbakör, meg az instant urológia, és már a 4 pro-t kóstolgattam. Aztán az index miatt (reggel setét van) Segway F2 pro-t, és lett a max G2 első-hátsó telóval.
Ennyit a saját, kevéske tapasztalatokról. Nem akarok turkálni a bukszádban, távol álljon tőlem, de ha van rá, és komolyan gondoltad a használatát, akkor egy rendeset vegyél. Ha csak annyi, amennyit írtál, akkor a fentieket vedd semmisnek, de olyat nézz, ami ismert márka, van hozzá alkatrész, ne adj' Isten szerviz.
Tipp:
-Segway KickScooter D38E
-Az Okai Neon Lite-ot Bog is tesztelte, van cikk. Belefér a keretedbe.
De a többiek is mondják majd a tippeket. -
GODx
tag
Sziasztok!
Minap elgondolkoztam egy ilyen csodamasinán, gondoltam, benézek ide, árukereső csak elbizonytalanít, nekem illetve ismerősi körben zéró tapasztalat van ezekkel a műszerekkel.
Következőek az "adataim":
- kb. 95kg terhelést kellene bírnia (180 centi vagyok, ha esetleg ez is szempont)
- Heti szinten pedig nagyjából 15-20km terhelést, szóval inkább ilyen alkalmi alapú pilóta vagyok
- okos fícsörök nem érdekelnek, A-ból B-be juttasson el azt' jóvanazúgy
- legfeljebb 135k büdzsét gondoltam a paripáraEzen szempontok alapján mi lehetne jó választás? Előre is köszönöm
-
bandigyerek
senior tag
válasz
luigi10658 #24590 üzenetére
-
luigi10658
csendes újonc
válasz
bandigyerek #24589 üzenetére
Te aztán gyors vagy. Köszönöm.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
luigi10658 #24587 üzenetére
Ment a privát.
-
luigi10658
csendes újonc
Sziasztok.
Most vettem egy Segway max G2-t, és mivel teljesen kezdő vagyok
rolleres téren, lenne egy két kérdésem. A motorféket úgy kell bekapcsolni, hogy elengedem a gázt. Van valahol magyar nyelvű
leírás a G2 -höz, vagy az alkalmazáshoz? (IOS)
Előre is köszönöm a segítséget. -
válasz
Thunderzolee #24584 üzenetére
“Forgalomtól elzárt területen…”
-
-
#95712068
törölt tag
Navee S65 180e alatt kapható cafago-n, árukeresőn 300e felett van.
ED4888 kuon kóddal lesz annyi az ára.
Ez a típus javallott?
Tempomat van?Nagyon az utolsókat rúgja a közel 5 éves ES2-m, dupla lengéscsillapítás alá nem adnám, annyira megszoktam.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee #24579 üzenetére
Látom nálad nem divat válaszolni, ha kérdeznek.
-
pescara
aktív tag
https://www.dhgate.com/dmarket/channelLP.html?itemCode=899200955&f=bm|rtbhouse|rmkt|BCjQHmFXOrFvWROt6Hvr|7743V|899200955||024065006003|||PC||&utm_source=RTBhouse&utm_medium=remarketing&utm_campaign=retargeting
-
válasz
Warzoz #24563 üzenetére
Az F2-esek lejtőn fékezik magukat, ha nem nyomod a gázt, 10%- os lejtőn a lejtő végére érve lefékeződik szépen.
Akkor is, ha a KERS minimumra van állítva.
Nagyobb lejtőn nem tudom mennyire fékeződik, itt felém nincs nagyobb.Korábbi F sorozat ugyanezen a lejtőn ennyire nem fékeződött le, azoknál a féket is kellett nyomni.
Esőben meg leírták már előttem is, szilózd ki a kábelkivezetéseket, és kerüld ki a pocsolyákat. Nagyjából vízálló a roller, de érdemes óvni az esőtől. Sose tudni melyiknek nem olyan tökéletes a szigetelése.
-
Itt fel vannak sorolva a Segway gyerekeknek szánt modelljei:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_17871-17871.html -
Köszi mindenkinek a válaszokat. Remélem elkerül az eső és nem kell kockáztatnom.
-
pescara
aktív tag
válasz
Warzoz #24569 üzenetére
Valamit biztos lehet rajta segiteni, irtak tobben, de ahhoz erteni kell, en biztos nem mernem szetkapni. En szerencses vagyok, mert itt Athenban van segway markaszerviz es ha idopontra megyek, egybol megcsinaljak, 3 munkanap alatt alkatresz is van hozza, ha ugy alakulna. Magyarorszagon mondjak, hogy eleg bonyolult, mert Csehorszagba kuldik javitasra , ugyhogy kb egy honjappal lehet szamolni, ami itt max 1 ora volt eddig. meg sokan irjak, hogy van amikor ugy kuldik vissza egy honap mulva, hogy nem szunik meg a hiba, ezert szeretek ott lenni amikor beadom, hogy legalabb meg tudjam mutatni, hogy mi nem tetszik. Pl egy zajos szervizben siman lehet, hogy nem is hallanak meg valami furcsa hangot , amit bte viszont igen egy csendes utcaban. Nekem mar kuldtek ugy vissza az elozo xiaomit, aminek egyik naprol a masikra lett egy kattogo hangja a hatso kerekben, hogy jol van az ugy, nincs ott semmi hang:-)) egy het mulva mar ok is meghallottak, mert egyre hangosabb lett, de azalatt szarra is ment es szerencsere gariban kezeltek a hibat es mivel alkatresz sem volt hozza, visszaadtak a roller arat. Na akkor valtottam gyorsan a segway g30 max2-re, mert annak jo a szervize is itt es alkatresz is van hozza. Mondjuk 9 honap alatt semmi baja nem lett, leszamitva egy elso sarvedo cseret.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #24570 üzenetére
azert azt kihagytad, hogy igy bukja a garit is
-
PociAti
őstag
válasz
Warzoz #24566 üzenetére
Nézzük, mit is jelent az IPX5 védettség:
5: Kisnyomású vízsugár ellen védett minden irányból (nem károsító mértékű szivárgás megengedett)Szóval szivárgás megengedett. És mit csinál az a folyadék, ami bejutott? Főleg ha kissé sós is?
Íme egy kissé rozsdás motor belső:
https://www.youtube.com/watch?v=MgrxsDFplH0Ha már szigetelni szeretnéd gondolj a motorra is. Amúgy meg nem minden esetben jó hozzányúlni az eredeti burkolathoz. És lehetséges, hogy a párásodással is kezdeni kellene valamit.
Esőben én sem nagyon használtam, csak enyhe szitáló időben. Esőben inkább áttértem kerékpárra, az kevésbé érzékeny rá.
-
válasz
pescara #24568 üzenetére
Vagy esetleg nem lehet vizhatlanabbá tenni házilag? Szétbontani a burkolatot és valamilyen szigetelőanyaggal, teszem azt szilikonnal kinyomni az illesztéseket, csatlakozásokat?
Nem tudom elkerülni az esőt, meg a vizes utat, mert ezzel járnék dolgozni meg haza. Maradna még a gyalog 30+ perc, amihez nem sok kedvem van, főleg szakadó esőben. -
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #24565 üzenetére
En is ugyanigy vagyok vele
De mi ugy latszik megtehetjuk, akinek ez az egyetlen modja, hogy eljusson a munkahelyere mondjuk, ott mar nehezebb a helyzet.
-
pescara
aktív tag
válasz
Warzoz #24563 üzenetére
Nem a visszatoltes van a maxra allitva? Nekem G30 van, de gondolom ugyanaz, az applikacioban tudod allitani, tedd le a leggyengebbre. Amugy altalaban azt mondjak az okosok, hogy az eso , viz elobb utobb benyujtja a szamlat a rollernek. Lehet, hogy nem masnap, hanem 2 het mulva.
-
A KickScooter F2 Plus rollerrel mennyire vállalható az esőben közlekedés? Alkalmanként 2.5km távot kell megtennie a munkába, meg ugyanennyit vissza.
Lejtőn a motor fékezi a rollert? Mert ha nem nyomom tövig a gázt lefelé, akkor megáll a roller. -
Etwow jó, csak relatív drága. Ezért is írtam ezt a boostert, mert ez szerintem most jó vétel ennyiért. Kormánynak 2 magassági fokozata van. De amúgy ha elmész a boltjukba, akkor ott ki tudod próbálni mindegyik modellt. Vidd magaddal a gyereket is.
PociAti azt írja, hogy a felnőttek által használható rollereket 14 éves kortól ajánlják. Hát, a 12 éves lányom simán vereti a GT-vel, de az igaz, hogy egy hat éves gyereknek még ez a booster is túl nagy lehet. Szóval ki kell próbálni mindenképp vásárlás előtt.
@PociAti: Biztos igazad van, nem ismerem a Xiaomi rollereket. Én csak Etwow-ot használok, anno e mellet döntöttem, és nem bántam meg. Tudom, hogy drága, de tényleg jó minőségű, gondozásmentes, nekem ez megéri a plusz pénzt.
-
PociAti
őstag
válasz
Intelligencs #24559 üzenetére
Ilyen elven az első 2 generációs Xiaomi rollerek is jók lehetnek, arra könnyű házilag főzött firmware-t tenni.
Azon a dinamikus sport módot meg lehet hagyni 25 km/h-ra, de középső (drive) üzemmódot pedig tetszés szerinti sebességre és dinamikára le lehet korlátozni. Bármire. Ha kell 12 km/h-ra, ha kell 18 km/h-ra, bármire, és ami majdnem ilyen fontos, a gyorsulás mértékét (azaz a roller teljesítményét) is vissza lehet fogni, hogy a képességeinek megfeleljen.A klasszikus M365 és annak utódja, az 1S modell tudja a 20 km hatótávot (nem kell a pro modell), és 70-90k között mennek a normális állapotú használt példányok.
A felnőttek által is használható alap elektromos rollereket kb. 14 éves kortól ajánlják.
-
WARZ
tag
Koszonom a valaszokat! Ez az etwow jo minosegu rollereket keszit?
Amugy pont valami ilyesmi kene amibe be lehet allitani a max sebesseget es a kormany se legyen nagyon magason! -
Az Etwow booster év végéig baromi nagy akcióban van, 380e helyett 300e, szerintem iszonyat jó vétel. Etwow-nál be lehet állítani, hogy max. 6km/h-val, 20 km/h-val, 25 km/h-val, vagy korlátozás nélkül menjen. Gyereknek beállítod a 6-ot, és jónapot. Gyaloglási tempó, simán mész utána.
Ha gyerek rollert veszel, azzal te biztosan nem mész. Ezzel viszont igen. Nők is ezt a booster típust szeretik. Férfiaknak 100 kg környékén már nem igazán ideális, ahhoz már GT kell, de az meg gyereknek már egyáltalán nem jó, pláne nem hat évesnek. (Tudom, mert az én gyerekem is hat éves.)
-
DigitXT
félisten
Gyerek alatt még nem is annyira veszedelmes, főleg lépésben haladva,
de olyan nincs, hogy egy kattintás, és akkor a felnőtt is ugyanúgy tudja
használni, és simán elmegy 20 km-t, akár csak 25 km/h sebességgel...
Egyszerűen totál más az energiaigénye.Abszolút egyet tudok érteni,
hogy ha gyereknek kell, akkor gyerek roller, abból nem lehet baj. Mellé
lehet venni egy nagyobbat, csak azzal meg ne menjen a gyerek. -
Peaceliker
addikt
Etwowokra nézz rá. Annyi, hogy ne mutasd meg neki, hogy lehet sebesség fokozatok kötött váltani, mert azok a gépek szokásostól nagyobb tempóra képesek maxon
Könnyű gépek, ha mégis tolni kell gyerekkel együtt, akkor könnyebbde alacsonyabbak is, mármint ahol áll az ember és az a ti esetetekben előnyös lehet.
Ára az horror sajna -
WARZ
tag
Sziasztok!
Hatalmas segítséget szeretnék tőletek kérni!
Jön a karácsony és szeretnék a kisfiamnak aki autizmussal élő, egy elektromos rollert venni! Ő szeret illetve szeretne rollerezni, de egy idő után feladja és nem akar többet lábbal hajtani és akkor tolhatomÚgy tovább élvezi a rollerezést de én annyira nem
A fiam 6 éves és 122 cm magas! Milyen rollert tudnátok ajánlani aminek a kormány magasságát lehet variálni? /Akku a kormányban helyezkedik el? / Néha ha úgy van én is használnám! Ami fontos, hogy min 20Km hatótáv meg legyen és ha van ilyen akkor valami program választási lehetőség is! Gondolok ez alatt arra, hogy ha ő használja akkor ne legyen annyira agresszív a gázadás illetve ne tudjon hatalmas végsebességeket elérniÁrat nem írok, mert igazából mind1 csak tudja élvezni ezt az egészet és ne nekem kelljen tolni fél óra után, mert leszakad a derekam xD
A válaszokat előre is köszönöm! -
pescara
aktív tag
-
DigitXT
félisten
-
pescara
aktív tag
Ma lattam a legjobb indexet! 3 savos fouton apuka cikazott az autok es buszok kozott full gazzal, elotte allt egy 5 eves koruli gyerek es o jelzett kezzel minden iranyvaltaskor. Fejukon termeszetesen semmi vedofelszereles. Eleg ijeszto latvany volt, az autosok is nagyon kerultek oket. A legszomorubb, hogy 2 rendor is elment mellettuk, egy rendorauto es egy motoros is, nagy ivben szartak rajuk, ahelyett hogy bilincsben vittek volna el a barmot.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee #24523 üzenetére
Mikor leszeded a led részét akkor nem esik ki az az ellem?
-
Obi-1
őstag
válasz
PociAti #23679 üzenetére
Vettünk mi is egy OKAI Neon Lite-ot. Simán be lehetett csúsztatni a kormányrudat, és gond nélkül be lehetett tekerni a csvart. Egyelőre alig ment a rossz időjárás miatt. Az emelkedőn nem max sebességgel, de jól fel tudott jönni.
Az egyetlen furcsaság eddig az volt, hogy a bluetooth kapcsolat valamikor eltünt. -
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #24543 üzenetére
Nem hazudik, hanem becsul es mer, csak nagy a szorasa. A processzorok/gpu-k tapja is sokaig ezt csinalta, egyszeruen a kimeno feszbol es a tranzisztorok vezerlojeleibol(pwm kitoltesi tenyezo) szamolta.
A 15%-os tures abbol adodik, hogy a szamitas alapja az induktivitasok(rollernel ez a motor) erteken nyugszanak, ezeknek pedig jellemzoen nagy a gyartasi szorasa es homerseklet fuggese.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee #24544 üzenetére
Nekem adapter nem kell hozzá. Ide haza 17eft az USB-s
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #24512 üzenetére
Kiegészítés ehhez, hogy a VESC nem mér bejövő áramot (nekem meglepetés!),
hanem a fázisáramból számolja vissza, ezzel meg az a baj, hogy pontatlan lehet.
Amikor ilyen 15%-kal fölé számolja, akkor inkább hiszek a (kalibrált) BMS-nek...
Nem azért mert szar lenne a cucc, dehogy! Hanem mert figyelembe vette (volna)
pl. a motor hőmérsékletét is, de az adott hőmérőm még nem a motorban volt.A logban a current_in_setup és a current_motor_setup elég zajos, márpedig az
abból számolt teljesítményt rakja ki a kijelzőre (és 2 motornál az összesítettet*),
azért ugrál összevissza a videó végén, noha ilyesmit nem csinál tartott gázon.
Kikockázva a videót látszik is ilyen 2800-4200W közötti ugrabugra (hát ez van).
Tervezek írni saját kijelző programot (és inkább a simább grafikonra szavazok).
Nyilván ha két VESC van, akkor vagy a közös adat, vagy mindkettővel beszélni
kell akár UART-on, akár CAN-BUS-on, és akkor lehet kirajzolni motoronként.
(Bár nincs ember, aki ezt nézegetné menet közben, csak mérnökileg érdekelne
teszteléskor, amúgy meg be kell tolni mindent a logba, utólag lehet elemezni...)*: ezen elmélkedtünk egy sort FB-on, hogy attól még, hogy nem szög ugyanazt
mutatja, ha az egyik VESC majd a másik VESC van lekérdezve egy duál gépen
az nem jelenti azt, hogy az kifejezetten az egyik motor és a másik motor, simán
mérési hiba. A logból minden kiderül(ne), csak ahhoz kéne csinálni egy logot. -
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee #24523 üzenetére
Hol vetted a v3-ast?ide haza eddig csak a winglight 360 és annak az usb változatat láttam.
-
PociAti
őstag
válasz
dzsidzsas #24539 üzenetére
Alap elgondolásként ez a pántos mellény már tényleg sokkal hasznosabbnak tűnő megoldás.
Mert ahogy írod, kabát és táska fülé is fel lehet venni. Amelyik fekete alapon sárga, az észszerűbbnek tűnik, mint neon alapon sárga fényű. A neonzöld szín az legyen csak kiegészítő.Viszont az irányjelző kapcsolója, távirányítója nem praktikus.
(#24538) DigitXT által mutatott motor indexkapcsolót menet közben biztonsággal lehet kapcsolgatni, de ezt nem.Nem teljesen mellékes, hogy hátrafelé működik. Én rolleren inkább tartok azoktól a járművektől, melyek hátulról jönnek, mert nincs rálátásom. Nem tudom az ő hibájukat, figyelmetlenségüket korrigálni.
Ezért amelyik csak hátrafelé működik, de azt jól végzi, az még mindig jobb, mint egy olyan mindent akaró irányjelző, ami alig látható.Mennyire tartósak, az gondolom csak pénz kérdése. Amelyik olcsó, az talán csak 1 szezont bír ki, ami drága, az meg többet.
-
dzsidzsas
tag
Én sok mindent vettem már rollerhez, de az index biztos nincs a listámon. Ajánlok jobbat én [link] ezt használom. Nappal is látszik. Ha hátizsák van arra teszem, de lenginkább a protektorra van felszerelve.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #24535 üzenetére
Kanyarodás közben már minek.
Ezért egyenesben is full gáz kinyúlkálni.
Vagy hát nem tudom elképzelni, hogy kényelmes legyen. De hát én vagyok
az a hülye, aki csak egy motoros indexkapcsolóval tudott kibékülni.
Mert ugye pici gombokat keresgélni a kormányon az kb. használhatatlan...
Kesztyűben se működik. Aztán csodálkoznak, ha inkább nem használják.
(Tudom kesztyűt se vesznek az emberek rollerre. Bár mostanában elférne:
tegnap voltam kint tesztelni, és azért nem vettem fel, mert "programoztam"
a VESC-et ide-oda, hát majdnem lefagyott a kezem a végére, mire jó lett.)Ui: baromi kíváncsi lennék, hogy hogy lehet rollerrel bármit kikényszeríteni:
motorral se igen lehet emberkedni autók ellen, mert te húzod a rövidebbet.
(Tápláléklánc: teherautó > személyautó > rolleres > gyalogos > GALAMB)Tiger.: és ezt mondod a rettenetesen sok teszt km után, mindig használva,
vagy egyszerűen álló helyzetben próbáltad nyomogatni? Nem ugyanaz... -
Peaceliker
addikt
válasz
ridiculous #24534 üzenetére
Jó ötlet... Amikor már nem fáj a lábam, ahol tört és újra vágyom ilyenre, akkor megyek majd egy kört ilyen módszerrel
-
ridiculous
aktív tag
válasz
Peaceliker #24532 üzenetére
Alsó madárfogással vagy ha keresztbe fogja a kormányt még kényelmes is lehet hüvelykujjal kapcsolgatni.
-
Tiger.
nagyúr
válasz
Thunderzolee #24523 üzenetére
[link] nekem nem tűnik gyengének.
Adapter nem kelett. Az igaz, hogy az ellem csere ennél a fajtánal nem egyszerű, az egészet ki kell vennem ahhoz, -
.DLL
veterán
Nekem a sisakomon is van, de a hátamra is tervezek tenni piros fényű lámpát.
-
sniphoe
aktív tag
Ha esetleg érdekes lehet másnak is, DHgate-n most a BF miatt 580,54 EUR a Max G2.
-
válasz
Tiger. #24517 üzenetére
Dechatlon?
Ilyet ne vegyél, ez nagyon gyenge fényű, játék lámpa csak. :/
Eredetileg biciklikhez tervezték, de oda meg kb minek, ott lehet kézzel is jelezni.A WingLights oldalán vannak sokkal erősebb fényűek is, jóval drágábban, azokat látni már legalább valamennyire.
Kugoora nem tudom milyen adapter kell.Nekem V3-as van, ez azért fénylik rendesen, nappal is.
Amiket itt feljebb írtak, az rendben van, aláírom, h napsütésben lehet, h nem jól látszik, PociAti jól körülírta a problémát vele; de este, vagy csak úgy általában, rendes fényviszonyok között jól látható, tehát igenis van értelme. Az adapterek pedig kitolják pár centivel még oldalra, ha nem annyira testes a rolleres, hátulról is látni.
Az is tény, h hamis biztonság érzetet adhat, de én a helyén kezelem, viszont szerintem a szembe jövő autósoknak nagy segítség lehet, ha látják, h a rolleres tulajdonképpen merre is akar haladni.Viszont a működési elve nem egy jó megoldás, a baloldalit még csak-csak nyomkodja az ember, de a jobbosnál vagy a gázkart nyomod, vagy az index végén levő gombot. Kisujjal nehezen megy, egyszerűen nem tudsz erőt kifejteni vele, akkora a távolság a gázkar, meg az index végén levő kapcsoló között.
Inkább egy nyomógombos verziót vegyél, és köttesd be valamelyik roller szervizben.
-
PociAti
őstag
Igazad van, sok minden kitakarja. És amikor nem, akkor is ott van az a probléma, hogy nincs mögötte egy homogén felület, ami keretet adna a lámpának, így nem tudni, hogy az a sárga fény mihez tartozik. Meg ahány roller, annyi megoldás. Nem fix helyen van, hogy az autós tudja hol keresse. Illetve kb. a rollerek 98%-án nincs is roller, de amelyiken van, azok fele se használja minden alkalommal. Szóval nem is keresik a szemükkel.
Én csak erre a modellre jellemző legnagyobb hiányosságra hívtam fel a figyelmet, nem úgy általánosságban, hogy mennyire nem megoldott illetve mennyire nem megoldható rendesen az irányjelzés.
Haszontalan látszatmegoldásokkal szerencsétlenkedni amiatt káros, mert az általában a lényeges dolgokról veszi el a figyelmet.
Itt sem szabad hamis érzetbe kergetnie a rolleresnek magát azzal, hogy valahol egy tompa borostyán led pislog, és azt biztosan meglátta az autós. A logikus és kiszámítható mozgásból a legtöbb sofőr érteni fogja mi a rolleres szándéka.
-
tsilver
aktív tag
Okai light visszajött végre a. szervizből, de összerakva "lötyög" a kormánynál. Van egy pici holtjátéka a csavarfej és a lyuk között 1-2mm, elég zavaró ha elfordítom, van erre vmi megoldás mitől lehet ez, Azt sem értem tulajdonképpen mi mit fog.
-
Tiger.
nagyúr
Sziasztok. Van egy kugoo kirin s4 rollerem.
Valaki rakott fel hasonló indexet?
[link] -
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Adott egy Dualtron Mini - eszrevettem, hogy az elso sarvedo also (hatso) resze enyhen hozzaer a kerekhez, egy kicsit zavaro hangja van igy. Nem veszes, de jobb lenne, ha nem erne hozza.
Nem tudjatok, lehet ezen allitani valahogy? Koszi! -
dudikpal
senior tag
IPX4-es rollert mennyire lehet esőben használni?
Többfélét olvastam róla, itt meg csak több tapasztalat gyűlt már össze a kérdésben.
Navee N65-ről lenne szó, ha ez ad hozzá vmit.Meg hogy ez a jelölés mire értendő? leggyengébb láncszemre (gondolom kormányon levő kezelőgombok), vagy speckó vmire? Motor, akku, nemtom.
-
#01110937
törölt tag
Volt már? Akciós F2 Plussz MédiaM
-
DigitXT
félisten
Összehasonlító grafikon ugyanazon roller ugyanazon vezérlővel, és annak
ugyanazon fázisáram korlátjával való hajtása során csupán eltérő akkuval:
Ugyanott, ugyanolyan körülmények közt, még a hátszél is megmaradt...Érdekességként raktam rá idézőjelben a csúcs teljesítményt, mert világít,
hogy az nem a futás elején ébred: a viszonylag alacsony fázisáram korlát
miatt a roller az elején komótos, mondhatni "biztonságos". Ahogy gyorsul,
úgy erősödik! Ami tekintve a légellenállás növekedést, teljesen élhető így,
a mindennapi közlekedésben. Apropó mindennapi közlekedés. Csak teszt
volt ez a 70 km/h végsebesség... Bőven elég nekem a 45 km/h, amit még
"normál" módban tud a kis 36V akkuval, tényleg biztonságosabb, sőt még
szórakoztatóbb is/szebben jár. Nem tudom másképp fogalmazni: biztosan
hangolni kellett volna még vmit a VESC-en, mivel alacsonyabb Duty Cycle
mellett eléggé darál, érződik a vázon, és még a kamerát is rezgeti, amitől
a felvételen konkrétan metró hangja lett. Ezért raktam rá hangbemondást.
Bejelöltem továbbá a szenzoros, szenzor nélküli mód közti váltást, az is jó
kis rezonancia különbséggel jár. 36V-on nagyon hamar kisimul, 60V-on ez
jóval tovább tart, egyszerűen visszahat a leszabályozás (kicsit bosszantó).Amit szeretnék még javítani az a gyorsulás, ami a fentiek szerint NEM fog
végsebesség növekedéssel járni. Az nem célom... Ehhez el kell engedni a
fázisáramot 2-3x-osára, mert az közvetlen 2-3x annyi nyomatékot hoz...
(Viszont akkor hűteni is kell a vezérlőt, úgyhogy nem hekkelgetem: veszek
nagyobbat, amiben elvileg a MOSFET 300A környékére van méretezve...) -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #24509 üzenetére
Igy van. De a litium tuz meg azon felul is durva, hogy magaban eg, mert sokmindent redukalni is kepes, mint pl. a homokot. Persze, ha valaki szeretne otthon sziliciumot eloallitani es mar eg a rollere, akkor jo otlet
A sok elektronikus eszkoz melle erdemes egy CO2-vel oltot is rendszeresiteni, az sokkal kevesebb kart okoz es takaritani sem kell utana annyit.
De nalam pont ezen okok miatt lesz 120 perces tuzgatlo ajto a garazs fele es sprinkler az egesz mennyezeten, mert ha egy villanyauto begyullad az sokaig tart.
-
bandigyerek
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #24506 üzenetére
Szerintem azt nem tudják a "tippelők", hogy a klasszikus zárjuk el az oxigéntől,
akkor elalszik, amit hagyományos tüzeknél sikerrel alkalmazhatunk, itt nem jó!
Ez ég magában is. Nem kell hozzá oxigén. Nekem is van porral oltóm, de nem
azért, mert rollerem van, vagy mert akkumulátorokat építgetek... Ezer mással
is lehet gond a garázsban (legutóbb a flex szórt szikrákat, hehe). Szóval tökre
nem baj, ha gondolnak ilyenre az emberek, csak épp (roller)akku tűzre nem jó. -
renatto
őstag
-
PociAti
őstag
válasz
GoodSpeed #24501 üzenetére
Ha épp kéznél lenne az alábbi oltó, akkor is a rollert fogd meg és dobd ki az ablakon, minthogy egy másodpercet is elpazarolj azzal a készülékkel való bíbelődéssel. Szerintem az oltás nem tud olyan erejű lenni, mint az a reakció, ami az akkuban végbemegy.
Másodsorban nem csak a tűz okoz problémát, hanem a felszabaduló gázok.
Oltóval csak lassítanád a gázok felszabadulását, de ha egyből a probléma megszüntetésére koncentrálnál, a roller kihajításán, azzal kerülne legkevesebb mérges gáz a helyiség levegőjébe.Persze egy tűzoltó készülék nem csak rollertűzre használható fel. Szerencsére a rolleren elég sok fogható felület van, de bizonyos esetben egy vastagabb bőrkesztyű (hegesztőkesztyű) is hasznos lehet a közelben.
-
Köszi Nektek, akkor jó, hogy rákérdeztem, igazából max addigra gondoltam, hogy meg tudjam fogni és kivágni az ablakon, ha begyullad magától.
-
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #24499 üzenetére
Semmi sem oltja, csak huteni lehet es a homegfutast korlatozni.
-
polo493
tag
válasz
GoodSpeed #24497 üzenetére
talán ,ki kell próbálni
attól függ mekkora aksi van benne és zárt térben van-e gondolom otthoni töltés biztonsága miatt kell,de szerintem nem elég vagy talán,inkább nagyobb legyen mert nagy aski kirobban mást is felgyújt ,mire eloltód kirobban egy másik cella sor ,és kifogyott,de a semminél jobb,akku tűz elég intenzív, nem könnyű oltani.
-
Szerintetek elektromos rollerhez elegendő?
-
polo493
tag
válasz
Thunderzolee #24461 üzenetére
nekem a g2 max 1000w hátsó ,feltudtam menni emelkedőn amikkel találkoztam ,de előfordult ha fújt a szél már nagyon belassult az is ,kb tolhattam is volna ,érdekes téma kb 16 fokos lehetett emelkedő 83kg kb és ha szél volt akkor annyi a dinamikának ,sík terepen 50kmh elég nekem szerettem ,de lehet jövőre megveszem a g3 pro-t dual motor.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #24493 üzenetére
LiPo-nál, főleg olyan kicsinél, amikkel RC-ni szoktak, sajnos túl sokat
akarunk az akkutól, így kegyetlenül melegszik. (De ezt tudod.) Szvsz
azért nem szabad rögtön (gyors)tölteni, mert melegen extra* káros...
Én is most pihentem a kis 6000mAh pakkot, rezet hegesztve forr...Szerk: amúgy van gyári LiPo akkus roller, vmelyik e-Twow: az para.
*: mert ugye ott tényleg szokás gyorstölteni, aztán attól is forr.
Roller akku esetén "elég ritka", hogy 1C körül (fölött) töltsd gyárilag. -
Reggie0
félisten
válasz
Peaceliker #24493 üzenetére
Ott valami mas gond lehetett, mert siman birnia kene. Pl. tulmelegedett kisutes kozben.
-
Peaceliker
addikt
válasz
pescara #24492 üzenetére
Töltés es merítés más irányú kémiai folyamat, mely folyamat nem áll le azonnal. És tudom mindig lipoval jövök, pedig ez azért más akku, de ott olyan szép gyorsan fel lehetett fújni az akkut ha használat után egyből töltve volt, hogy öröm volt nézni. Kétlem, hogy liion örül ennek, csak nem annyira hisztis, mint lipo
de lehet csak én vagyok túl parás
-
pescara
aktív tag
Melegedes miatt?
-
válasz
DigitXT #24485 üzenetére
Rendben, köszi. Majd figyelek erre. Azt viszont már most látom 2 nap után, hogy nem fogja bírni az 5 napot. Valószínűleg 3 naponta leszek olyan 30-40% körül, így majd bent melóban töltöm ilyenkor. Természetesen itthon is és a melóban is fűtött helyiségben tárolom a rollert meg a bicajok akksijait is.
-
DigitXT
félisten
válasz
pescara #24487 üzenetére
Igen, ha 60-30 megvolt értelemszerűen fel kell tölteni: valóban nem
ajánlott a 100% sem, de az egy picit túl van misztifikálva.Ha nem
töltöd fel, mi történik? Másnap 30%-kal indulsz, és nem biztos hogy
haza is érsz (eleve ahogy merül az akku, nem lineárisan szakad be a
feszültsége, és ha csak feszültség alapon becsült százalékot ismersz
nos érhet meglepetés). Soha nem indulnék 30% akkuval: nem nyerő.
(Max. ha tényleg pár km-re kell menni: emelkedőn lehet problémás.)Ha megnézed a linket ezt is taglalja: ha elég 60% kapacitás, akkor jó
ha 85-25 között használod, még többet tud, mint 100-40 közt.
Természetesen egyszer érdemes letesztelni a valós hatótávolságot...
De ha utána állandóan szükség is van rá, az nem kellemes élmény.Ui: a tegnapi guruláson az oda út 11 km volt, és 30.3Wh/km fogyott,
visszafelé az ember gondolná, hogy szorozva kettővel, de nem, mert
kerülni is kellett, meg a végén emelkedik: 12.3 km 33.8 Wh/km átlag.
Ha mégegyszer meg kéne csinálni talán menne, de inkább töltöm.
(1374Wh akku, műterheléssel kimérve, de a távot még nem néztem.)
42 km-re becsülöm ceteris paribus: nem sok, de autók közt 45 km/h. -
.DLL
veterán
válasz
Thunderzolee #24452 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat!
-
DigitXT
félisten
válasz
bandigyerek #24484 üzenetére
Igazából azt akartam mondani, hogy ha az akku teljes* kapacitását
mindig kihasználod, akkor mintegy 300-500 ciklus után "elfárad".
Jó, ha csak 5 naponta töltöd, akkor az is kb. 5 év, nem kritikus.Ellenben, ha kevésbé meríted le egy alkalommal, akkor több ciklust
is jó egészségben kibír, és a dolog nem lineáris! Tehát, HA elég 20%
kapacitás naponta, ennek ellenére minden nap feltöltöd, az 5x több
töltés darabszám egységnyi használati időre vetítve, de az akku így
használva akár 10x annyi ciklust kibír: tovább marad használható.Most nyilván nem azért, mert 5 év után nem cseréli az ember, de pl.
a használati értéket erősen befolyásolja az akku élettartama: ahogy
csökken a kapacitás, egyre kevésbé fogja kibírni azt az 5 napot. (Ja
és általában az akkufesszel egyidejűleg csökken az elérhető tempó
is (bár ezt szoftverrel el szokták fedni), és a kinyerhető teljesítmény:
ezt nehezebb, mivel, fizika, általában áramkorlátja van a vezérlőnek,
így egy merülő akkuval a roller fizikailag gyengébb, lomhább.)
*: ez különösen az utolsó napon vicces, ha jön egy szembe szél, és
már nem vonszolja haza a seggét a ketyere. Lemerült akkuval útra
kelni soha nem jó érzés: és ha beiktatnál 2 km kerülőt és nyekken?
(Tegnap gurultam vagy 22 km-t, és szembesültem vele, hogy pont
fel van túrva a bicikliút a Szerémi mellett, kerülni kellett egyet, ami
persze nem gond, ha 40 km-t tud az akku, de ha 20-at, akkor baj.) -
bandigyerek
senior tag
válasz
Warzoz #24481 üzenetére
DigitXT Kolléga azt akarta mondani, hogy ne hagyd ca. 30% alá menni az aksit. Ha ezzel kihúzza 5 napig, akkor nincs gond. A hideg meg akkor gond, ha az aksi is az. Ha meleg (szoba-hőmérsékletű) aksival indulsz, az belefér, mivel menet közben úgy is melegszik az akku. De a hideg aksi nem szereti a terhelést.
-
Sziasztok! Bejelentkeznék egy tegnapelőtt beszerzett Segway KickScooter F2 Plus E rollerrel, amit az MM-ben vásároltam.
Munkába gurulásra szántam, napi ~5 km útra, 75kg terheléssel.
Az útvonal nagyjából sík aszfalt a közepén egy felüljáróval.
Egyelőre a hatótávot tesztelem. Jó lenne, ha 5 napot kibírna egy feltöltéssel. -
pescara
aktív tag
válasz
dzsidzsas #24478 üzenetére
En G30 maxnak fujkaltam a lehajtojat, mert eleg nehezen nyilt, aztan egy ido utan elkezdett kicsit kotyogni a kormany. Bevittem a garis szervizbe, 5 perc alatt megcsinaltak es mondtak, hogy ne fujkaljam, akkor jo, ha nehezen nyilik
Most olyan mint eredetileg volt, nehezen nyilik, de nem kotyog a kormany.
-
bzolika10
aktív tag
Sziasztok!
Valaki szedett már szét innét Okai Neon Lite rollert? A neten semmit nem találni róla, az alja nem igazán akar lejönni. GPS nyomkövetőt kéne belerakni, annak keresnék helyet benne. -
dzsidzsas
tag
válasz
Silentfrog #24465 üzenetére
A kormányt néha befújom a lehajtónál VD40-el, eleinte volt ilyen problem, azóta nincs. A levegő megy ki, azt ellenőrizni kell, de lehet van egy apró szúrás vagy valami a keréknél, ahol az önjavító javított, de vékony a réteg, mert a heti pumpálás egyszer talán normális, de heti többször az nem. Szerencsére nálam a kormány frankon be lett húzva, azóta se kellett hozzá nyúlni. Hatótáv 14 km volt, most is annyi, de mondtátok, hogy van akinél 10% alatt még simán megy egy csomót, ezt nem ellenőriztem.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Anthony001 #24476 üzenetére
Akkor miért nem inkább g30/g2 max? Lehet abban gondolkodnék inkább akkor már
-
Anthony001
senior tag
válasz
Peaceliker #24473 üzenetére
Igen, ebben igazad lehet.
Egyelőre viszont a Dualtron Mini a nyerő, méretre kisebb, kompaktabb, (mint a Mantis) tudásra pedig megfelel az elképzeléseimnek.
Tulajdonképpen az M365-el sincs kifejezett bajom, amire nekem kell, arra bőven elég az is, de nyilván szeretnék "felfele" váltani, mert ennek az akkuja már baromi gyenge. -
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #24465 üzenetére
Én meglepő módon még csak 200 km-t tettem bele (használom mellette a Xiaomit is és egyre többet a kerékpáromat is).
De nálam semmi hiba nem jelentkezett, a gumiba szinte még nem is fújtam. Vásárláskor és kb. 1 hónapja nyomtam bele pár tizedet.
Az összeszerelésnél nagyon megizzadtam, rendkívül nehezen sikerült a kormányszárat pontosan a helyére illeszteni, mert a vége felé már nehezen lehetett kicsit is megmozdítani. Addig nem is akartam bele tenni a csavart, amíg nincs pontosan a helyén. (Lefotóztam, majd megpróbálom előkeresni a képet.)
Lehetséges a kormány mizéria is ide vezethető vissza. Például ha valaki nem pontosan illesztve csavarozza össze, akkor elnyírja a csavart. Xiaomit laza 5 perc volt összerakni, ezt kemény munkával 20 perc emiatt az egy pont miatt. Ezek alapján rosszul tervezték ezt a kormány részt. Például mert egyes példányokat nehéz jól összerakni.Hatótáv csökkenés nem tűnt fel. Az akkuk nem szoktak ilyen mértékben tönkre menni, inkább gyanakodnék a guminyomásra vagy egyéb hibára (súrlódás, csapágy hiba).
-
Peaceliker
addikt
válasz
Anthony001 #24471 üzenetére
Tudom nincs a listán, de én számításba venném a mantis dualt alirol 450 körül. Tippre listán lévő kettő kb ennyi lehet itthon.
Persze m365 ről előre lépés két 1 motoros gép is, de ha már váltasz feljebb, akkor szerintem érdemesebb olyat venni, amiben több alkalommal potenciál. Súly sem sokkal több 29 kiló a mantis dual (mini es mantis plus is 24 kiló asszem) -
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék váltani Xiaomi M365-ről egy komolyabb gépre, két modellt néztem ki ami nagyjából anyagilag és elképzelésben is megfelel:
- Dualtron Mini 17.5AH
- Kaboo Mantis 10 PlusEgyelőre a kompaktabb méret miatt a Dualtron Mini felé hajlok.
Kérem, akinek van tapasztalata ezekről, ne tartsa magában!
Köszi!
-
Peaceliker
addikt
válasz
Silentfrog #24465 üzenetére
Hideg időben akár 40% al is kevesebb vehető ki az akkukból. Nagyobb gépek is 10 fok alatt lomhábbak, lassabban és sokkal kisebb lesz a hatótáv. Ez ilyen sajna.
-
kcsa
veterán
válasz
Silentfrog #24465 üzenetére
Van a családban egy sima Neon, de ettől függetlenül válaszolok: a hatótáv csökkenés teljesen normális, bár a mértéke nekem sem tetszene a helyedben. Nem elegendő nyomásra fújt kerék is okoz ilyet, én most a hideg időben egy-két tizeddel az előírt fölé fújom, úgyis csökken a nyomás a hidegben.
De ha már gumi: három különböző típusú rollerünk van, mindegyiket aránylag gyakran kell fújni (belsős és tubeless is van, rendszeresen ellenőrizni kell sajna), szóval ezt sem mondanám típushibának.A kormány szorulása és a meglazuló csavar már más téma, a kilazuló csavar (ha még a menet nem sérült az alumínium furatban) beragasztható menetragasztóval, de a szoruló kormány az javítandó.
-
tsilver
aktív tag
válasz
Silentfrog #24467 üzenetére
jó kérdés
-
tsilver
aktív tag
válasz
Silentfrog #24465 üzenetére
jelenleg szervizben van mert nem lehetett összecsukni, ezt megcsinálták de amikor visszakaptam vissza is küldtem egyből, mert a támasztót igen erősen megrongálta valaki.
guminyomás nálam is elmegy -
Silentfrog
veterán
Okai neon lite 1500 km után ,hibalista.
90 kg vagyok, sík terepen használom, idősebb vagyok nem idétlenkedek már vele.-A kormány jobbra balra fordításkor szorul, fejre szoktam állítani megöntöm olajjal, ideig óráig jobb.
.
-A kormány oszlop csavarja folyton meglazul, valszeg az első hiba miatt visszaküldöm így nem barkácsolok vele, ha fellazul az oszlop nem stabil, mozog előre hátra.-A kerekek bár nem defektesek nincsennek nagyon megkopva vesztik a nyomást hetente többször kell pumpálni, elől hátul. 1.5 barig esik vissza a keréknyomás
- Amióta hidegebb van bár fűtött helyiségben tárolom erősen visszaesett a hatótáv az eddigi 18-21 km helyett 10-11 km-nél már 10% alatti töltöttséget mutat.
Okai tulajok nálatok ezekből megvan valamelyik?
-
PociAti
őstag
"... attól tartok, hogy nagyon kevés kilométert bírnak ki a pálcikarollerek szervizelés nélkül."
Nevesebb gyártó rollerei esetén ettől nem igazán kell tartani. Legfeljebb pár csavar ami zörögni szokott, ami házilag javítható, amúgy nem szokott komoly gondjuk lenni. Kíméletes használat mellett általában pár ezer km beléjük tehető anélkül, hogy komolyabb szerviz igényük lenne.Az emelkedő igen is probléma a belépő rollereknél.
Viszont az 5-6% nem különösebben meredek, 450 méter viszont már akár jelentős is lehet.
Ha kellő lendülettel indulnak neki a rollerek, akkor szinte bármelyik felmenne rá (ha megfelelően fel van töltve az akkuja. Itt jön képbe a közel fél km-es táv, ahol majdnem 2 percen át kellene maximális, vagy legalábbis magas teljesítményt nyújtania. Lemerült akkuval ez nem fog menni.)Ha nincs lendület, akkor a gyengébb rollerek álló helyzetből nehézkesen, vagy egyáltalán nem tudnak felgyorsulni normál tempóra (20 km/h sebességre, vagy fölé).
A száraz teljesítményadatokon túl sok múlik a roller hangolásán is, az Okai Neon Lite-nak elég jó a hegymeneti képessége, kb. azonos a Xiaomi Pro 2 és a Xiaomi Mi 3 képességével. (A kicsit gyengébb Xiaomi 1S teljesítményét veszem alapul hozzá, amely szintén megbirkózik ekkora emelkedővel, de a Neon Lite érezhetően jobban harapja a hegyet.)
A Xiaomi 4 Go-t egy paraméter miatt biztosan nem választanám: 8,1 hüvelykes tömör gumija van.
-
Obi-1
őstag
Köszönöm a válaszokat! (Igen, emelkedőre gondoltam.
)
-
-
válasz
DigitXT #24460 üzenetére
Teszteltem őket, megvettem belőlük használt példányokat, és kipróbáltam őket, majd rövid idő után túladtam rajtuk. (Így nem került pénzbe.)
Nem egy nagy "teszt", de pár nap alatt ki lehet próbálni, h hogy megy fel az általam használt emelkedőn, illetve a szomszéd Kertvárosig épített vadiúj, szinte teljesen sík bicikliúton hányszor tudok nyélgázon oda-vissza elmenni vele.Ez a legutóbbi F2:
Illetve szinte mindegyik elterjedtebb modellből van valakinek az ismeretségi körömben, így nem nagy kunszt azokat is kipróbálni, amit nem vettem meg.
Épp ezért merem kijelenteni, h a 300, 350, 400, 450W-os Xiaomik, ill. Segwayek hogyan viselkednek 10%- os emelkedőn. Vagy pl a 350W-osnak titulált Aovo és társai... :/
D38, F25, F30, F40, F65i, F2, F2 Plus, F2 Pro, G30, G2, 1S, Mi 3, Pro 2, 4 Pro, Neon Lite modellekkel mentem már. Meg pár Xiaomi klónnal, Aovo, meg nem tudom még mik. Kugookkal is, de azokat nem tudom milyenek voltak.
A 350W-ot tartom vízválasztónak, de ez nagyon függ a felhasználó súlyától, nem mindegy, h 70, vagy 80 kilót kell a rollernek felfelé vinnie, hamar elkezd csökkenni felfelé haladva a sebesség, mihelyst 10 kilóval többet kell vinnie a rollernek, míg sík terepen nem venni észre különbséget.
Jobb lenne, ha Newtonmétert is megadnának a gyártók, nem csak Wattot.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #24457 üzenetére
"300Wattos roller belassul 12-13km/h-ra, míg egy 350W-os 20-al felmegy"
Hogy? +17% felvett teljesítményből kihoz +60% körüli leadott teljesítményt?A Neon Lite-ot 300W-osnak sorolod be? Habár a gyártó állítja, hogy 600W
a csúcsteljesítménye, és ha valamivel, hát ezzel lehet összehasonlítani őket.El kellene felejteni a névleges teljesítmény mantrát, semmit nem jelent.
Különösen egy emelkedőn való sebességre nem lehet belőle következtetni.
Azt elfogadom, ha teszteltél sok rollert, és ezt tapasztaltad, csak után kéne
járni, hogy valójában mit csinált a vezérlőd a teszt közben. Nehogy teljesen
fals következtetésre juss a piacon megjelenő új rollerek adatlapját olvasva... -
Ezt átnézheted.
Jótanács: ma már inkább NE vegyél 250W-os rollert, akármire is akarod majd használni.
Neon Lite jó választás, ebben az árkategóriában csak ez van. Ugyanazt tudja, mint egy Mi 3, csak jóval kevesebbe kerül.
Használt Pro 2, és Mi 3 is ugyanennyibe kerül, 110-120ezer körül vannak, azok is jó választás. A következő az F2-es sorozat, 200ezer környékén. A kettő ár (120ezer, ill 200ezer) között nem nagyon van más roller.
5%-os lejtő az nem nagy.
Azon még felmennek az egyszerűbb rollerek is.
10%-os emelkedőnél pl 300Wattos roller belassul 12-13km/h-ra, míg egy 350W-os 20-al felmegy. -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #24455 üzenetére
Jo, csak haromszor irt lejtot, ezert kezdtem gondolkodni, hogy estleg a fekre gondol, vagy ilyesmi
-
-
Obi-1
őstag
Sziasztok!
E-roller beszerzést kaptam sajnos feladatul. Sajnos, mert nem értek hozzá, és attól tartok, hogy nagyon kevés kilométert bírnak ki a pálcikarollerek szervizelés nélkül.
Egy 450 méteres utca 25 méter kb egyenletes emelkedéssel az csak 5-6%-os lejtő, ugye? Ezzel megbírkózna egy Okai Neon Lite vagy egy Xiaomi 4Go? 80 kiló körüli rakománnyal?Amúgy csak kis távokra kellene a roller, de ez a lejtő nem tudom mennyire para a belépő rollerekkel.
Eddig főleg a Xiaomi rollereket néztem itt a használton, mert sok van belőlük, így könnyen lehet donort / alkatrészt találni. Azon belül is a 2pro meg a 3 nem lite volt a kiszemeltem, mert papíron jobban bírják a lejtőt. A 4Go szimpatikus lett volna, csak meggyőztem magam, hogy nem fogja bírni a lejtőt... -
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #24449 üzenetére
Hogy a fenébe ne lehetne kategóriákra rákeresni! A honlapok így épülnek fel. Azt kell lekövetni. Nem ömlesztve vannak a hirdetések, hanem kategóriák szerint. Így ha egy konkrét dolog érdekel, akkor elmented az oldalt a kedvencek közé, és rendszeresen nézegeted. Nem kell mondjuk a nulláról kikeresni az adott területre és ársávra vonatkozó szűkítéseket tartalmazó oldalt.
Én scripteket futtatok, így generálok apró lego szerű építőkockákat és rakok össze magamnak egy weboldalt, amiben helyben megkapom az aktuális időjárástól kezdve az engem érdeklő hirdetéseket is.
Pl. alábbi képen a hvapró legfrissebb hirdetései vannak (minimum 3 db), és ha újabb mind 48 óra, akkor fehér a háttere, ha régebbi, akkor már barna. Jófogásnál meg csak a megyei hirdetéseket hozza fel.Én is úgy látom, hogy visszaestek az eladások. Az Okai Neon sorozat lejjebb vitte a belépő használt rollerek árát. Annyiért meg már inkább sokan megtartják a régit (ahogy én is). És egyre többen vásárolnak külföldi webáruházakból, Xiaomi + Ninebot (Segway) dominanciája csökken, még ha továbbra is ezek a legértelmesebb rollerek.
Motor esetén más a helyzet. Ott statikusabb a piac és szezonon kívül egyértelműen olcsóbban lehet venni motort, mint amikor nagy iránta a kereslet.
De a roller piac dinamikusan fejlődik, és amire most novemberben azt mondod mennyire jó, annál tavasszal talán sokkal jobbakat is lehetne venni. És mivel a termelő ország (Kína és Taiwan is) északi féltekén van, a téli visszaesés őket is eléri, ezért akciókkal mesterségesen szokták fenntartani az érdeklődést. De ez kisebb súllyal van, mint az új modellek megjelenése. -
PociAti
őstag
A legnormálisabb hirdetési felület az itt a lapcsaládon belüli hirdetés:
https://hardverapro.hu/aprok/egyeb/szabadido_sport/kerekpar_roller/elektromos_kerekpar_roller/e-roller/index.html
Útvonala így néz ki:Itt a hardveraprón is csak pár hónapja lett átnevezve a kerékpár kategória "kerékpár és roller" kategóriára.
Jófogáson elektromos jármű az a kategória, ahol szerepelnek:
https://auto.jofogas.hu/magyarorszag/elektromos-jarmu.
magyarorszag helyett a vármegyének (és városnak) kellene szerepelni, ahol hirdeted. De az itt fellelhető hirdetések minősége már jócskán a hardverapró alatt van. Valótlanságokat állítanak, nincsenek tisztában a termékkel és az árakban is nagy a szórás (főleg felfelé).Aztán ott van még az internet segglyuka, a facebook, nos ott is el lehet adni.
-
Peaceliker
addikt
Címben legyen benne, hogy elektromos roller a típuson kívül és akkor szerintem megtalálják. Vagy van ember aki kategóriákban keres? Lehet olyat? Sosem néztem
Amúgy most megállt a piac, csúnyán. Utóbbi fél évben semmit nem lehet eladni szinte, illetve roller buli is mintha földbe állt volna... És akkor itt a szezon vége. Szerintem is ilyenkor kell venni, mint motort, de hát sokan nem így vannak ezzel, ritka a hosszabb távú gondolkodás.ja és akkor elmúlt 10-e, szóval a fizetésnek már annyi, most köv fizuig kell kenyérre
(ez lehet gonoszan hangzik, de amikor többet ment nálam az adok veszek, akkor jó elején minden elkelt azonnal, utána 3 hét csönd... Vicces vagy szánalmas, nem is tudom, de ez van).
-
.DLL
veterán
Sziasztok!
Elektromos rollert milyen kategóriában kellene meghirdetni, (pl. Jófogáson, FB marketplacen (azért említem ezeket mert minden oldalon máshogy vannak felosztva a kategóriák, pl. Hardveraprón van elektromos roller :)), mert én most alapvetően kerékpár kategóriába tettem, de szerintem hiba volt, mert alig van rajta megtekintés. :'D -
Peaceliker
addikt
-
dzsidzsas
tag
válasz
devilzero #24442 üzenetére
Ha 70k-ért akarsz rollert, akkor te nem rollert akarsz, hanem gyerekjátékot vagy ami meghal alattad, esetleg soha nem állsz meg vele. vagy simán életveszélyes. 3000km, ezekkel? Vicces vagy. Félre téve a bunkóságot. Ne vedd ezeket, nem éri meg. Tróger minősség, csak szívni fogsz vele, folyton állítgatni kell, ha nem akkor meg szervízelni, végül annyit költesz rá, amiért egy márkás rollert vennél. Ne dölj be a reklám árnak. S1-ből télen 90kg-al a 10 km se fog összejönni. jön a morgás, anyázás, úgy érzed átvertek és tényleg. Okai Neon Light - azt tudom ajánlani. 95 kg-al nekem nagyon bejött. De vannak itt akik más márkában tudnak hasonlót.
-
devilzero
tag
Sziasztok!
Valaki találkozott már ezzel a márkával?: WQ-W4 Pro
Illevtve még ezzel szemeztem?: Kukirin S1 Pro
Kb. ezek a legolcsóbb rollerek (75.000 Ft körül kuponozva), ha 3000 km-t el tudok velük menni már boldog lennék. Ajánlanátok ezek közül valamelyiket, esetleg valaki próbált már ilyen olcsó rollert? Mire kell figyelni? Sík terepen napi 10km-t használnám, 90kg-os tömegemmel.
Köszi! -
csudri
őstag
Sziasztok!
Több külföldi oldalon is jóárasították a Navee N65-öt. Van valakinek hosszútávú tapasztalata vele? Tavalyi tesztvideók alapján jónak néz ki, de arra vagyok kíváncsi, hogy kiderültek-e azóta buktatók a modellel kapcsolatban.
Köszi!
-
kiss006
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24426 üzenetére
90kg, 187cm😅 amugy a neon liteon is gondolkodtam szerintem az is jo lenne.. es szinte csak sik terepen hasznalnam
-
-
sniphoe
aktív tag
válasz
Thunderzolee #24432 üzenetére
Szerintem erre gondol.
-
válasz
Ráski Joe #24431 üzenetére
Linkelnéd?
Egyébként nincs más pálcikaroller ennyiért, ami ugyanezt tudná, úgyhogy jó vétel.
-
Ráski Joe
újonc
Sziasztok!
Nem igazán vagyok profi a rollerek témájában, de szeretnék venni egy Ninebot KickScooter MAX G2 E-t. Most akciósan 263 ezerért be lehetne szerezni. Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy ilyen árkategóriában ez jó vétel lenne-e, illetve, akinek ilyen van, az tudna írni valamit a tapasztalatairól? Egyébként a 25 km/h sebesség nekem teljesen megfelelő, illetve olyan 40-50 km ténylegesen megtehető távolságra gondoltam. Előre is köszönöm a segítséget! -
dzsidzsas
tag
lejárt a szerk.
Ráadásul átverés, nem gps, hanem GSM figyelő. SMS-ben kommunikálhatsz vele. Akinek sikerült beüzemelni az arra panaszkodik hogy iszonyat pontatlan, mert ugye tornyokat néz és háromszöggel.Ne hogy vegyen bár ki is. -
dzsidzsas
tag
válasz
Thunderzolee #24428 üzenetére
Nekem van ilyenem. Be se tudtam üzemelni. 2 dollárér vettem nem 7000-ért.
-
Jó ez?
Vagy bullshit? -
válasz
kiss006 #24422 üzenetére
Hány kiló vagy?
Milyen magas?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy csak szinte teljesen sík terepen?Én ma már nem vennék 250W-os motorral szerelt rollert, akármire is akarod használni.
Illetve ahogy már írták, a kicsi akksi elég nagy hátrány tud lenni.Neon Lite nem jó? Akciós egy ideje, 115-120ezer, Ugyanazt tudja, mint egy Mi 3, csak jóval kevesebbe kerül.
Használt Mi 3 is kb annyi, mint egy új Essential.
Itt össze tudod őket hasonlítani.
-
DigitXT
félisten
válasz
kiss006 #24424 üzenetére
Egyáltalán nem. Belső van benne, ki tud dörzsölődni alacsony nyomáson.
(Nyilván ennek ellenszere, hogy megfelelő nyomásra fújod, de mondjuk egy
tüske ellen nem véd, a belső nem tud öngyógyító lenni és kidurranhat: picit
tud talán segíteni rajta a Slime, de igazából a tubeless megoldások jobbak.) -
DigitXT
félisten
válasz
kiss006 #24422 üzenetére
Az Essential nem azért olcsó, mert rossz minőségű, hanem mert
kicsi benne az akku. Nagyon. (Cserébe könnyebb, mint ugyanaz
a váz nagyobb akkuval szerelve. És 5-6 km-re bőven elég az is.)Nagyon könnyű, buszra dobálós nemigen lesz más ilyen árban...
(Ami még ajánlható lenne ilyen célra az e-Twow. De az arany ár.)Esetleg más gyártótól érdemes választani. (Picit nehezebb, jobb
hatótávolsággal, hiszen lehet, hogy messzebbre is akarsz menni
vagy nem tudsz tölteni két (rövid) út között: jobb a békesség.
Mindig mondom: akkuból sosem elég. Csak cipelni ne kelljen.)
Ui: a Kugoo S1 is jó volt "kezdő rollernek", csak ott már valóban
voltak gondok a minőséggel is (és ha összetörik alattad, az baj). -
kiss006
csendes tag
Sziasztok, kezdo rollernek mit ajanlanatok?
fontos hogy konnyu legyen mert buszon is szeretnem szallitani, es napi max 5-6kmert mennek vele leginkabb betonon😁 xiaomi mi essentialt nezegettem de lehetseges hogy az tul alap es erdemes egy jobb minosegurd beruhazni? -
pescara
aktív tag
https://www.dhgate.com/product/original-ninebot-max-g30-smart-electric-scooter/505847285.html?dspm=pcen.clp.top-item.pos-1.m8ylcLTOlJJwIwIsdhgT&resource_id=505847285
ez se rossz
-
renatto
őstag
válasz
ridiculous #24408 üzenetére
Köszi, akkor ezt is nézem.
-
ackos
csendes tag
AliExpressen 11.11 akcióban most 552 EUR a Ninebot Max G2, olasz raktárról. Link
-
sgabor
csendes tag
Ha már akciók: a Segway Ninebot F2 Plus az EMAG-nál és az MM-nél is 190 eFt, 2 év garanciával.
-
-
polo493
tag
válasz
s7evcsenko #24412 üzenetére
644dollár-ért láttam g2 maxot ,mi a kupon amivel 170e a pro?
igen ez már mentes. -
válasz
s7evcsenko #24412 üzenetére
Ha jól sejtem erre már nem jön áfa és egyéb szarságok mert EU-ból postázzák (?)
-
válasz
polo493 #24411 üzenetére
A G2 Pro most 200k.
FB-os kuponnal 173k.
Azért ezt nem mondanám minimális árkülönbségnek a G2 maxhoz képest. -
polo493
tag
válasz
ginola #24410 üzenetére
nem érdemes pro-t venni minimális az árkülönbség és rosszabb gép,inkább költs többet vedd a max-ot minthogy később megbánd ,főleg most lehet kifogni akciósan akár black friday...külföldi oldalakon esetleg alibabán megbízható kereskedőtől eu-s raktárról 260e ft-ért ki lehet fogni néha ,és pár nap alatt megjön ,persze a gari az felejtős macerás ,mint itthon jó drágán garival megveszed ,de azért drága itthon minden is.
-
Styll01
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24282 üzenetére
Sajnos nem találtam sehol semmit.
-
-
dzsidzsas
tag
válasz
renatto #24403 üzenetére
Erre nehéz választ mondani, én a Kugomagyaroroszag.hu-ról vettem. Nekem így hogy behalt 2x megérte a garancia felár. Van aki külföldről rendeli, onnan kb 70k-val kevesebb, de gariztatni az horror. Ezt neked kell megfontolni. Ahogy azt is, ahogy a kolléga mondta egy árban vannak a G3 -G2 max, G2 nehezebb, rúgos tag (1500-2000km csere), gyorsabb, durván gyorsul, dinamikusabb.G3 gumis tag (van akinél pár száz km után tönkre ment, van akinél 5000km-sincs semmi baja), könyebb, lassabb, folyékonyan gyorsul, látványosabb, nem lesz veseköved.
-
#95712068
törölt tag
válasz
Intelligencs #24404 üzenetére
Elvileg jobb lenne a végeredmény, ha egy csípőproblémásnak elférne mindkettő lába egymás mellett. Elvileg, mert én sem próbáltam olyan gépet. 2 évnyi rollerezés után tojtam be, amikor kezdett fájdogálni a bal forgóm környéke. Voltam általános szervizen, és inkább a mozgás hiányát rótta fel az orvos, ennyire azért nem kellett volna kímélni. Pont azért nem erőltettem, hogy megússzam a protkót, de valamennyi mozgás azért kell. Akkor voltam kb annyi éves, mint amikor apámnak fordítottak a csípőcsontján, túl fiatal volt ~36 évesen a protézishez, és azzal a módszerrel is kihúzott pár évet pluszba.
Amúgy érdemes "feliratkozni", mert éves várólisták vannak, és amikor átvált brutális szintre a kopás és fájdalom, akkor egy hét is örökkévalóságnak tűnhet. Apám bő fél évet várt úgy, hogy korábbi műtétek miatt volt kontakt. -
válasz
#95712068 #24393 üzenetére
Nem egymás mellett vannak a lábaim, hanem egymás mögött. Szerintem amelyik rolleren elfér egymás mellett egy felnőtt ember két lába, annak túl széles a taposója. Legalábbis a hordozhatóságot lerontja.
Amúgy tudok még járni, csak már nagyon el van kopva a csípőízületem. Nekem mindenképpen kell majd csípőprotézis, de még nem szántam el rá magamat, hogy elmenjek. (Nem fáj még annyira.)
-
renatto
őstag
válasz
dzsidzsas #24399 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszokat és neked is ridiculous! Megkérdezhetem hol vetted, hol lenne érdemes nézelődni belföld vagy akár külföld?
-
válasz
adamm81 #24386 üzenetére
D18-at inkább ne. Nagyon kicsi az akksija. Csalódás lesz.
Neon Lite +1
Akciós egy ideje, 115-120ezer. Ugyanazt tudja, mint egy Mi 3, csak jóval kevesebbe kerül.Itt össze tudod őket hasonlítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia, FPV RC 3, sok tartozék
- DJI Mavic 2 Pro Fly More Combo FMC drón + tartozékok
- DJI FPV Combo drón szett - új állapotban
- Eladó Lego Star Wars - Mandalorian Fang Fighter vs Tie Interceptor (75348)!
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - vadonatúj, aktiválatlan
- BESZÁMÍTÁS! Asus H310M i3 9100F 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 970 4GB Zalman ZM-T7 FSP 400W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M-A R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Cooler Master MasterBox Lite5 500W
- DEll G15 5530
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2919
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest