Hirdetés
- Szólánc.
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bolfi81 #25099 üzenetére
Gyakran úgy haláloznak el ezek, hogy egy, vagy több MOSFET rövidzárba megy.
Ha több, akkor az nagyobb durranás, mert rövidre zárhatja az akkut is...
Ha csak egy, az produkálhat ilyen hibát, hogy kihagy egy fázis. Ezeket mérném
végig, és ha megvan a bűnös, akkor csere: ha van kéznél ugyanolyan, akkor azt
az egyet lustaságból, és költséghatékonyságból, de ha nincs, akkor mind a 6-ot.
(És akkor már jobb paraméterekkel rendelkezőt, hogy a jövőben pici tovább bírja:
az a Xiaomi rákfenéje, hogy szoftverből engedi a tuningot, így ami áldás, egyben
átok is, simán túl lehet húzni, aztán jöhet a csodálkozás, hogy elköszön vmi.) -
Bolfi81
friss újonc
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Elektronikai műszerész a szakmám, hoztak nekem egy xiaomy pro2-es rollert javítani, azzal, hogy rángat. Annak rendje és módja szerint megnéztem az elérhető jutúb videókat, hogy az F2-es biztosítékot kell cserélni. Persze nem vált be, méricskélni kezdtem, kiderült, hogy a vezérlő 2 es középső kimenetén csak a felső részét adja ki a jelnek, az alsót nem. Szereztem meghajtó ic-t (FAN7842) kicseréltem. Most 21 es hibakódot dob fel, tehát az akkumulátor nem kommunikál a vezérlővel. 1.4-es hw. Mi lehet a megoldás, illetve továbbra is úgy érzem, hogy remeg a roller, tehát még mindig nincs fél periódus a középső kimeneten.
A válaszokat előre is nagyon köszönöm. -
Gabor777
aktív tag
válasz Thunderzolee #25094 üzenetére
Szerintem napi max 10km. Segway F2 plus lesz a befutó. Garancia/jótállás gondolom 2 év. Szerviz van itthon, ahova esetleg lehet fordulni a jövőben?
-
DigitXT
nagyúr
válasz alphamooncam #25096 üzenetére
A tengelyt rögzítő M12 anyák általában finommenetesek (1.25-ös).
De jellemzően nem kell cserélni, meg amíg nem veszed ki a kereket
nem is igen tudsz helyette egy rosszat ráerőszakolni. Utána sem. -
alphamooncam
őstag
Srácok !
Tudja valaki, hogy a Dualtron City-n fogok-e találni olyan menetet, ami nem metrikus szabványú, illetve sűrűmenetes?
Csak szeretnék felkészülni, mielőtt bele/kiszakítanék menetet.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
coppola
tag
válasz Thunderzolee #25093 üzenetére
Köszi!
-
veterán
válasz Gabor777 #25090 üzenetére
Mekkora hatótáv kellene?
Ekkora súlyhoz 400, inkább 450Wattos roller kellene.
Segway F2, F2 Plus, F2 Pro
F65i, G2
Inmotion S1De cipelgetni nem könnyű őket.
Itt ki vannak a súlyok is gyűjtve:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_24751-24751.htmlJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
-
Silentfrog
veterán
válasz dzsidzsas #25088 üzenetére
Az Okai rolleret a TMX javítja sőt úgy tudom ők a hazai forgalmazójuk is .
Olvass véleményt a szervízről, szép számba vannak benne Okai rollerek. ( TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
Még telefonszámuk sincs nehogy panaszkodni tudjál náluk.
Nekem 3 okai lite rollerem volt 2 visszament elállásba mert az első pár nap alatt már elkezdett szorulni a kormány és a kormány rögzítő csavarok is fellazultak folyamatosan és elkezdett lógni a kormányuk.
Nekem tényleg ki mit vesz, de nekem rengeteg bajom volt a rollerrel, nem is egyel hárommal.
Ja igen és két ismerősnél is előfordult már, persze nálam is. Ios alatt nem működik egy ideje az applikációja. Androidon semmi gond vele. Karácsony előtt még jó volt, utána jöhetett valami frissítés amivel elbarmolódott.
És még mindig várom a választ a szervíztől miért is nem javítják meg garanciába amit előtte 2 héttel megcsináltak csak nem lett jó és ami újra visszament ugyanazokkal a hibákkal.
Ti tudjátok használni ios alatt?[ Szerkesztve ]
-
coppola
tag
Hi!
A cseh robotworld-től vennék egy ninebot max g2 e-t, az lenne a kérdésem, hogy azzal a számlával magyarban gariztatható, vagy ki kell küldenem csehbe, ha gixer van vele? -
Gabor777
aktív tag
Sziasztok,
Kb. 100-110 kgra keresnék olyan rollert, amit azért könnyen fel tudok tenni vonatra/buszra/villamosra, és párom is használná, szóval neki is tudnia kellene cipelnie. Milyen árkategóriába kell gondolkoznom? Természetesen tisztába vagyok vele, h nincs 100k alatt ilyen Használt dolgokra is vevő vagyok. -
polo493
tag
válasz NOKA32 #25087 üzenetére
van benne motorfék 0-5-ig meg tempomat 0 vagy 1 ,ezeket a kijelző P menüben tudod beállítani a kézikönyvbe benne van le van írva miket lehet állítani,kapcsold ki a őket és az aksit ragaszd le csavart old meg ne menjen be simán áthúzhat az áram ha nem is ér hozzá teljesen és a cella is arra felé néz de ha az eleje akkor lehetséges hogy a BMS van pont ott ha kis típus , általában egy műanyag lappal van és arra megy rá a zsugorfólia ha a lap átszakadt ott már az aksi cellák vannak akkor már baj lehet belőle ha fémcsavar jut be,ha szerencséd van megoldod az aksi burkolat szakadást meg a csavart és jó lesz a gép.
[ Szerkesztve ]
-
dzsidzsas
aktív tag
Minden termékben vannak hibásak, aki ilyenbe fut bele, azt megértem, hogy jogosan ki akad, én is ütném az asztalt. De semmivel nincs több hiba mint a Xiaominál. Van ismerősöm akinek bekapcsolás után rögtön meghalt a Xiaomi. A következő amit kapott 100 km-se bírt ki. Ő meg Xiaomit nem fog soha többé venni. Ennyi. Az ,hogy hogy és mennyiért javítják és hogy kezelik a garanciát, na az meg a bolttól függ. Én megvagyok elégedve, sajnálom, hogy ha nektek nem jött be. Nem volt szerencsétek. De fórumokon gyakran csak annak hallod a véleményét akinek baja van a termékkel. Ez természetes. Akinek nincs baja, nem keresi, hol írhatja meg, hogy nekem jó. Én is morogtam a Kugoo Kirin miatt, 3x halt meg garancia alatt.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
NOKA32
aktív tag
válasz polo493 #25081 üzenetére
Nem néztem mert a kijelző egységem összetört, holnap jön a csere.Majd megnézem de tudtommal nincs motorfék beállitás sosem olvastam ilyet. Tempomatot nem használtam. Az akksi eleje ahol a kábel is van, ahofy nézem egy belogó csavarvég lehetett nem hatolt fémig csak műanyagig meg ez a fehér ízéig.
-
veterán
válasz jackal79 #25085 üzenetére
Neon Lite valóban sokaknál meghibásodott, kormány szorul, ilyesmik. És a gari is kívánni valót hagy maga után, gyakran olvasni róla. :/
Nincs más tippem, csak a használt Xiaomik.
Azok legalább ismertek már, nincs velük probléma.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
jackal79
aktív tag
Köszi mindenkinek a segítséget! A felsoroltak közül kezdek el nézelődni, hátha szembejön vmi jó ajánlat.
-
veterán
válasz jackal79 #25078 üzenetére
Hát arra elég amiket írtam.
Neon Lite újonnan - ez legalább fehér.Vagy használt Mi 3, Pro 2.
Mi 3 kb 20km-t tud, Pro 2 30-at.
Mindkettőt 100-120ezer környékén árulják.Esetleg ha találsz F40, D38, F40i, F2 rollert, vagy esetleg F25i, F30, D28-at hasonló áron, azok is jók.
Itt van egy macskás pl:
https://hardverapro.hu/apro/xiaomi_electric_scooter_3_3/friss.html[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz jackal79 #25078 üzenetére
Okai Light Neon, ez a nektek való. Én ezt használom napi szinten, esőben, hóban, fagyban is (napi 15km). Tökéletesen megfelel és biztonságos, messze jobb mint a Xiaomi rollerem volt. A kerékbe tegyél fél év után slime-ot, és deffekt sem lesz.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
polo493
tag
válasz NOKA32 #25074 üzenetére
ez a vége a pakknak? ha a cellák fekszenek akkor lehet hogy ami kinyeste és fém bele érhet a cellába is és az nem jó ,zárlat lehet van nagyobb baj ,lehet a rázkódástól hozzá ért és azért rángatott ,így nem sokat látni mi van benne és mi van a cellákkal ,esetleg ragaszd le és meg nézd meg mi ér bele , próbáld ki a gépet
A P beállításokat átnézted? -
jackal79
aktív tag
válasz Silentfrog #25079 üzenetére
Köszi, h ezt megosztottad! A Xiaomi-val nekünk semmi gondunk nem volt. 2 évet használtuk gond nélkül, csak hát megtetszett vkinek...
Az segít, ha app-ról lezárod a rollert vagy elviszik és simán fel lehet törni? -
Silentfrog
veterán
válasz jackal79 #25078 üzenetére
Én a megfelelő szerviz háttér miatt Okai rollert biztos nem vennék. A roller jó amíg nincs semmi baja.
Én most harcolok a MM-ban vásárolt Okai neon lite rollerrel. Több baja volt visszavittem kijavították , visszakaptam, viszont ugyanazokkal a hibákkal vissza is vittem két hét múlva. Én most ott tartunk hogy elutasították a javítást egy hónap szervízben pihenés után. Az oka nem egyértelmű a bolt sem értette, most 5 napja a válaszra várunk miért nem nyúltak hozzá.
A TMX szervizeli , a google mapson 2.7 pontot kaptak az 1346 értékelésből . -
jackal79
aktív tag
válasz Thunderzolee #25077 üzenetére
Lányom használná. kb 160 cm magas és 45 kg. Legtöbbször sík terepen használná, iskolába és vissza, ez kb összesen 6-7 km.
Volt már neki egy Xiaomi Mi Electric Scooter Essential csak azt ellopták.
Köszi a linket, amit küldtél, nagyon hasznos -
veterán
válasz jackal79 #25076 üzenetére
Hány kiló vagy?
Milyen magas?
Mekkora hatótáv kellene?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?Ennyiért csak a Neon Lite van. Ugyanazt tudja, mint a Mi 3, csak jóval kevesebbe kerül.
Használt Pro 2-t találsz még ennyiért, kevés km-el, sokszor hirdetnek jó állapotúakat, pl Hardveraprón is.
Ezt átnézheted még, ha nem láttad eddig.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
jackal79
aktív tag
Sziasztok! 120-130e körül érdemes lehet e-rollert venni? Mit ajánlanátok? Köszi!
-
alphamooncam
őstag
Tegnap esett az eső, nem vállaltam be hogy elhozom...
Úgy vettem meg, hogy előtte ki sem próbáltam.
Furi volt először, hogy ellátok az autók felett, meg az állva elindulás magába. de mire a Sori buszsávjához értem már megvolt a bizalom.
73-at mutatott a csúcsban, de hogy ténylegesen mennyi volt, azt még nemtom.
Kb.115kg-t kellett cipelnie mindennel együtt, és Csepelig 77%-ra esett vissza a delej.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Peaceliker
addikt
válasz gyikhuszar #25028 üzenetére
Etwow gt sport? Kintről jó áron van (volt legutóbb legalábbis)
"Oh my Goa'uld!"
-
z67
őstag
válasz Peaceliker #25070 üzenetére
Köszönöm szépen
Inkább ejtem a témát.
-
Peaceliker
addikt
Szia! Nem a km lesz a lényeg. Mondjuk ez pont kisebb akkus gép, de egy átlagos képnek 5e km még konkrétan semmi. Max csapágy csere kellhet.
De egy 2 éve álló 13ah kisebb akku lehet rosszul van már, főleg ha nem tárolási feszültségen pihent. Persze simán lehet hogy semmi baja, ilyet is láttunk már hogy 2 évet fullra töltőt akku csak pár % on amortizálódott"Oh my Goa'uld!"
-
z67
őstag
A múltkor már kérdeztem roller vásárlás kapcsán. Most konkretizálódna a dolog. Szerintetek érdemes megvenni egy kb. 2 éves Dualtron Minit, 13 Ah-ás, kb. 470 km-rel, 250 ezer körül? Elvileg futureboardos, de papírja nincsen, adásvételit írnánk persze. A sorozatszám alapján persze lekérdezném, de nekem az furcsa, hogy ilyen áru termékre 2022 óta 3 év garanciának kellene lenni. Illetve a kilométer teljesítés lekérdezhezhető hitelesen? Saját appja úgy tudom nincs.
Köszönöm
-
jackal79
aktív tag
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! 120 - 130 e Ft környékén milyen rollereket érdemes nézni? Ált.iskolas lányom használná. Előre is köszönöm a segítséget!
-
PociAti
őstag
válasz alphamooncam #25062 üzenetére
Hála égnek van közöttünk valaki, aki elég jól képben van miként mennek a dolgok!
-
PociAti
őstag
válasz polo493 #25058 üzenetére
A tolvajkergetők, azaz Polgár Tamásék ellen nem azért indult eljárás, mert csali kerékpárokat tettek ki, hanem -ha jól emlékszem - önbíráskodás és egyéb kevésbé elfogadható magatartás miatt! Szóval nem kellene arra hivatkozni, hogy a bűnözőnek több joga van, hanem senkinek sincs joga bizonyos viselkedésformát alkalmazni bármely más állampolgárral szemben, legyen az bármilyen tetves bűnöző.
Korábban lehetett hallani a rendőrség csali autós akcióiról, mostanában nem igazán fogyasztok olyan médiát, ami ilyen esetekről beszámolna, szóval nem tudom megy-e még. De az biztos, hogy jogilag rendkívül bonyolult lett. Mert például nagyon meg kell indokolni a helyszín kiválasztását is. Nem lehet vételen szerűen "pont a cigány putri" mellé letenni a csali kerékpárt, mert könnyen ráfogható lenne az akcióra, hogy bizonyos csoportot céloztak meg az akcióval.
Részben jól mondod a védekezési módot, de pont én voltam az, aki visszatérően azt hajtogatja, hogy a roller elhelyezés helyszíne jószerivel fontosabb a védelem típusánál (persze egy bizonyos minimális szint megugrás felett).
A GPS és biztosítás az nem a védekezés része! Az a kármentés része.
"A rendőrség meg úgy áll hozzá általában ,hogy úgysem lesz meg , ügy lezárva."
Hányszor hallani róla, hogy valaki azért kapta vissza a kerékpárját vagy rollerét, mert elkaptak egy bűnbandát. Az ügyek nincsenek lezárva és eltemetve. -
Reggie0
félisten
válasz PociAti #25057 üzenetére
Teves kovetkeztetes. Mivel autot lopni nehezebb, mint rollert, ezert nyilvanvaloan vannak olyanok is, akik autot nem tudnak lopni, de rollert igen. A roller gyakorlatilag bicikli. Ezert irtam, hogy aki komolyabban ert a lopashoz, az nem filleres vackokat fog lopni, hanem komplett autot. Foleg, hogy a gps/gsm zavarok meg mindenfele egyeb eszkozok beruhazast igenyelnek, mig a roller lopashoz max egy erovagoval vagy csempevagoval szerelkeznek fel egybites emberek.
Lasd: youtube tolvajkergetok. [link]
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz polo493 #25061 üzenetére
"Persze de lehetne tenni ellene csali gépekkel ,de nem tesznek érte és a lopás megfékezésére semmit"
Ez jól hangzik, de nem így működik.
Ilyen "akciót" a nyominger magától nem csinálhat.
Technikát ki kell igényelni, meg kell szervezni, erőt biztosítani hozzá.
Persze, még mielőtt bármi történne jól láthatóan meg kell jelennie, a statisztikákban, a döntéshozónak meg kell látnia, hogy egy jól körülhatárolható területen, (az illetékességi területén) hogy ott hasonló módszerrel ingerküszöböt meghaladó ( az övét, meg a szomszédja, esetleg a polgimester lánya rollerét is érintő ) ismétlődő roller lopások történnek.
Egy ilyen csalis akció nem a helyi nyomingeren múlik, csak jelzem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
polo493
tag
válasz alphamooncam #25060 üzenetére
Persze de lehetne tenni ellene csali gépekkel ,de nem tesznek érte és a lopás megfékezésére semmit,csak trafiznak egész nap.
Még van mozgás érzékelős távirányítós riasztó amit bele lehet dobni
Ezeket bele kell tenni a gépbe ,ott még le is kell csavarozni a fedelet a tolvajnak ,ha speciális a csavar fej az is lassítja. -
alphamooncam
őstag
válasz polo493 #25058 üzenetére
" A 100e ft U lakat sem ér semmit mert egy akus zseb flexel megfelelő korongal pár perc alatt levágják..."
Ebből annyi igaz, hogy flexel levágható, ami viszont hangos.Ha nem tudják elindítani 40+ kg-os rollerrel nem szaladnak el, hacsak nem dobják be vmilyen járműbe.
Kézi fűrész, csapvágó itt már nem játszik, viszont a riasztó ha mégis bepróbálkozik beindul.
Szal. ha valami jól láthatóan védett, és a lebukás is rizikós a tolvaj neki sem áll.
Proaktivitás a lényeg, GPS-el meg csak kulloghatunk az események után.
Nincs lophatatlan jármű. A tolvaj is a könnyebb utat választja, ha teheti.
...ha méregdrága gép esetleg lopás biztosítás ha van...
Biztosításban nem hiszek, kifizetsz egy valag pénzt. 50e.Ft alatt nem nyomoznak.Ha kétséges az elkövetési érték, szakértőt vonnak be az elkövetéskori értékre, ami persze a töredéke az új értékének, meg annak, hogy Neked mennyibe került.
Biztosítás kifizetéshez, kelleni fog egy nyomozást megszüntető határozat, jó esetben kettő vagy több hónap. Azzal mehetsz a biztosítóhoz...
Amit esetleg a biztosítótól kapsz fél év múlva azon nem veszel rollert.
Tedd félre azt a pénzt, amit a biztosítóra költenél jobban jársz.
Am meg a rendőrség hibája is ami itt megy más országban vannak csali bicok,roller... járművek amikkel a tolvajokat megfogják és rizikósabb lesz nekik a lopás!
Ezt hagyjuk szerintem. Jól működő nyugati demokráciákban sem mindenhol van így.
Kb. senkit sem érdekel rajtad kívül, hogy meg lesz-e a rollered vagy sem. Egy roller hiánya nem dönt romba egy családot, kb. így áll hozzá mindenki.
Anno még a tolvajkergetőket is elítélték ,itthon a bűnözőnek több joga van!
Önbíráskodást a tv. bünteti.
Lehető leghamarabb értesíteni kell a hatóságot ha elfogtad az illetőt "nyomon üldözés" során.
Amíg kiér a yard szabad a pálya, ha ellenáll, mert mindíg mindenki ellenáll.
Minden más már önbíráskodás.
A rendőrség meg úgy áll hozzá általában ,hogy úgysem lesz meg , ügy lezárva."
Íróasztal mögül, meg két rendezvénybiztosítási akció között nehéz tolvajt fogni.Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
Srácok !
Nem találok buszsáv térképet. Létezik, hogy nincs ilyen ?
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
polo493
tag
válasz PociAti #25057 üzenetére
A 100e ft U lakat sem ér semmit mert egy akus zseb flexel megfelelő korongal pár perc alatt levágják akkor mind1 hogy még a zárat is befelé fordítod,ha el akarják lopni elfogják,ezeket lehet tenni amiket leírtuk lakat gps airtag jól kell lezárni forgalmas helyen utcán, esetleg ahol még kamera is van meg reménykedeni hogy nem a tied lesz a következő és a tolvaj nem profi ,sajnos ez van ,ha méregdrága gép esetleg lopás biztosítás ha van.
Am meg a rendőrség hibája is ami itt megy más országban vannak csali bicok,roller... járművek amikkel a tolvajokat megfogják és rizikósabb lesz nekik a lopás!
Anno még a tolvajkergetőket is elítélték ,itthon a bűnözőnek több joga van!
A rendőrség meg úgy áll hozzá általában ,hogy úgysem lesz meg , ügy lezárva.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz polo493 #25055 üzenetére
Smarttag is tok jo cucc. Airtag-el pedig van hack, amivel a kovetes detektalast is ki lehet iktatni, igy nem fog ertesulni arrol a tolvaj, hogy vele egyutt kozlekedik egy airtag, de ez azert sok idot igenyel es masolni kell az id-ket. Illetve a csipogot is ki lehet iktatni belole viszonylag egyszeruen.
[ Szerkesztve ]
-
polo493
tag
válasz alphamooncam #25049 üzenetére
Airtagok itthon is kapható gyorsan nekem egy ilyen GPS nyomkövető van benne [link]
Jobb mint a semmi am meg profi ellop bármit, általában rollert nem profik lopnak azok mást amiben több a pénz,erős túlzás hogy semmit nem ér egy GPS benne!
Igen jók az airtagok apple és a galaxy smartag2 is super
Am most szereztem be egy kukirin g2 master gépet eddig legjobb ár érték arány még átgondolt jobb mint a tavalyi gépek és duál motor
[ Szerkesztve ]
-
-
#33802016
törölt tag
válasz máyköl #25044 üzenetére
Merre történt ez? (vidék, város, pályaudvar, bevásárlóközpont).
A lokátor aktiválva volt?
Lehet vmilyen biztosítást kötni a rollerre?
"És még egy apróság: a számzáras, ujjlenyomat olvasós megoldásokban nem igazán hiszek. Ezekről szinte minden esetben bebizonyították már, hogy van valami gyenge pontjuk."
Mi a gyenge pontja pl?
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz alphamooncam #25049 üzenetére
A GPS nyomkövető semennyi védelmet sem nyújt!
Ezt jó lenne az elején leszögezni.
Ha nem túl amatőr a tolvaj, akkor a lopott cuccot először beviszi valami leárnyékolt helyre, pl. egy megfelelően leárnyékolt ládába.
Kombinált kémeszköz detektor (GPS tracker) 12-15 Ft-tól kapható, egyszerűbbek, GPS-re specializált eszközök ennél is olcsóbbak. Azzal fel lehet deríteni az eszköz jelenlétét.Igazán profi megoldás a GPS jammer, ami azért már drágább beruházás, de mint említettem, ha az árnyékolásról gondoskodnak, akkor zavaróra sincs szükség hogy a tracker hatástalan legyen.
Olcsóbb detektálni és kiiktatni a védelmet, mint amennyibe a legolcsóbb GPS tracker megoldást meg lehet venni.
-
alphamooncam
őstag
válasz polo493 #25048 üzenetére
"Legjobb módszer a gps nyomkövető aksira kötve meg egy airtag vagy galaxy smartag2 bele a tagok 10-15e körül egy GPS követő 7e plus havonta 1000ft 1gb Internet."
Linkeket kaphatok esetleg? Összesen mennyit kéne beruházni azonnal, hogy meglegyen a védelem?
Ez [link] kb. 70 ropi.[link] Teszt cikk.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
polo493
tag
válasz alphamooncam #25045 üzenetére
Legjobb módszer a gps nyomkövető aksira kötve meg egy airtag vagy galaxy smartag2 bele a tagok 10-15e körül egy GPS követő 7e plus havonta 1000ft 1gb Internet.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz máyköl #25044 üzenetére
A lezárás helyszíne (és módja) sokkal többet számít, mint a lakat típusa, vagy eső utáni köpönyegként funkcionáló nyomkövető.
Én U lakatot használok, és úgy fordítom a zár részét, hogy nekem is kicsit kényelmetlen legyen a kulcsot a zárba helyezni. Így a tolvajkulcsos megoldás ellen is elég jól védve vagyok.
Helyszínként meg nem az a fontos, hogy a célállomáshoz legközelebb legyen, hanem hogy jó rálátást biztosítson (ne tudjanak zavartalanul dolgozni), legyen némi forgalom. És vannak extra paraméterek, amiket kerülnek a tolvajok, pl.: biztonsági őrrel és/vagy kamerával rendelkező épületek (bank, kormányhivatal, stb.), vagy taxisok vannak a közelben.
Az U lakat előnye hogy nem lehet kiforgatni a rollert belőle, és ha jól van forgatva, akkor a zárhoz is nehéz hozzáférni.
Amihez hozzálakatolod, azt nehezen lehessen szétvágni. De ha rövid ideig hagyod ott, egy kresztábla is megfelelő lehet, ha azt nem lehet kihúzni a talajból.
És még egy apróság: a számzáras, ujjlenyomat olvasós megoldásokban nem igazán hiszek. Ezekről szinte minden esetben bebizonyították már, hogy van valami gyenge pontjuk.
Legyen bármilyen technológiájú vagy felépítésű, ki fognak rá találni valami ellenszert. Ha nem megy erővel, akkor fagyasztásos technológiával, vagy valamilyen új módszert.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz alphamooncam #25045 üzenetére
Tárcsafékzár motornál frankó, azt nem tudják felkapni, és kézben elvinni,
riasztós kivitel pedig azért jó, mert nem felejted rajta, amikor indulnál.
Roller esetében szerintem csak az ér valamit, ha hozzá lakatolod vmihez.
Célszerűen vmi U-lakattal, mert a sodronyzárakat túl könnyű elcsípni...Ui: volt olyan, hogy sima járókelőként én szóltam az embernek, hogy így
inkább ne induljon el! Köszönte szépen, mivel elfelejtette levenni a zárat.
Azon kívül, hogy ömagában kárt tud okozni, ha még fel is borul duplán...
Nekem egyszer a lánc maradt a hátsó keréken: egy légszűrő ház bánta, s
lett némi pitty-putty a kasztnin is, mert eldőltem abban a pillanatban... -
alphamooncam
őstag
válasz máyköl #25044 üzenetére
"2 hónapos rollerünket ellopták tegnap (ninebot). Le volt zárolva, de elvágták."
Sajnálom, ami Veled történt!
Hétfőn veszem át az enyémet, ezért különösen érdekelne pár dolog.
Közös helyiségből lopták el?
Fizikailag volt-e valamivel lezárva, ha igen mivel, vagy csak elektronikusan?
Lopásbiztos dolog nincs. Elektronikában önmagában sosem bíztam.
Fent linkelt riasztós féktárcsa zárat még nem vettem meg, mert még vacilálok mi legyen, de a riasztóhoz és fizikai záráshoz is ragaszkodom.
Szvsz. a kettőt célszerű együtt használni + elhelyezés.
Most egy ilyenen gondolkodom [link]
Több mint két kiló + 70 ropi, de ha szerencsém van ott találom a bringát ahol hagytam...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Biztos módszer nincs, de ki hogy biztosítja ki a rollerét lopás ellen?
2 hónapos rollerünket ellopták tegnap (ninebot). Le volt zárolva, de elvágták. Lokátorban nem küldött egy jelet sem azóta, így ez valószínűleg bukó.
-
polo493
tag
válasz NOKA32 #25033 üzenetére
Hello
Gyorsabban is merül az aksi használat közben?
Esetleg gyorsabban is feltölti mióta ez a hiba vagy tovább tart a töltése?
Motorfék be van kapcsolva?
Tempomat be van kapcsolva?
Meg nézd át a P settinget minden gyári értéken van-e
Nézd át a P setting menut a kijelzőn kapcsold ki a motorféket meg a tempomatot, esetleg a fék kart nem e laza és menet közben jelet ad a motornak,vagy a gazkar ha tempomaton mész és rezgésre elmozdul annyira hogy jelet ad mintha bele nyúltál volna és elveszi a motortol a feszt,kábeleket nézd át nincs szakadás fék motor vezetékeken
Szedd le a fedelet nézd meg a kábeleket vezérlőn aksin
Esetleg húzd le a töltő csatlakozót az aksirol és kapcsold be a gépet hátha eltűnik a hibakód
Aksi kábelet is húzd szét nézd meg nincs megégve
Meg a motor kábelt ami a motorba megy nézed át hogy ép-e nem szakadt és áthúz és letestel valahol vizet kap
Elsőnek ezeket nézd át ez nem kerül pénzbe
Akár a kijelző vagy a gázkar is hibás lehet
Meg lemérhetnéd az aksit direktben ha széthúzód a kábelt hány volton van[ Szerkesztve ]
-
dzsidzsas
aktív tag
Éredkes egy eset, szerintem ez csak elrettentés, úgy sem fogsz ennyi időt elpazarolni 100k miatt - gondolják. A gumit nem biztos, hogy cserélni kell, használj slimet. Nekem bevált. Mivel a gumi nem garanciális, annak cseréje sem lehet a garncia megvonásának az oka. Jó hogy nem a fék beállítás is megvonja a garanciát. Vidd el a Bike Garázsba, ha Budapestivagy nézzék meg mennyiért csinálnák meg, szerintem jobban jársz.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
PociAti
őstag
válasz Reggie0 #25036 üzenetére
Sikeres eset kevés???
Ez azon múlik, ki mit ért a siker alatt? Mert gondolom mindkét fél meg van győződve a maga igazáról, a békéltető testület meg elsősorban az eset lezárására törekszik, és ez köztes megoldásban, kompromisszumban nyilvánul meg. Máskülönben nem mennének bele a felek.
Az meg már csak szemlélet kérdése, hogy a kompromisszum az kudarc, vagy siker.Vannak sima esetek, és vannak trükkösebbek.
Az eset "sikeressége" nagyban múlik azon, mennyire felkészültek a felek. Mert ez határozza meg a kiindulási alapot. És sajnos a vásárlók gyakran úgy állítanak be, hogy majd lesz ami lesz, úgy is nekem van igazam, közben az eladó dokumentumokkal, szakértői véleményekkel bebizonyítja az ellenkezőjét, akkor mégis kinek adjon "igazat" a békéltető? Ilyenkor a vásárló lesz a csalódottabb.
Az a konkrét rolleres eset az elállási jogról szólt, és hogy nem csak 14 nap jelentheti a határt, hanem a megtett távolság is, valamint a használat jellege. Ha azon túlmegy a vevő, akkor az eladó nem a teljes összeget téríti vissza, hanem lényegesen kevesebbet, mivel újra eladható állapotba kell hoznia rollert, és ez akár alkatrészek cseréjével is járhat. (Sérült sárvédő, kopott gumi, stb.) Ezt tartalmazó ÁSzF-et be is mutatta az eladó. Ez volt az ő adu ásza.
Csak a vevő volt olyan felkészült, hogy vitte magával a vásárláskor megküldött ÁSzF-t ami nem tartalmazta ezt a részt. Csak a tárgyalás előtti napokban cserélt le a cég a weboldalán és szemét módon erre az új ÁSzF-re próbáltak hivatkozni.A vásárló a terepre szánt rollert terepen használta, egyet is értett a némi árcsökkenéssel, csak a mértékével nem. És ekkor tették fel neki a legfontosabb kérdést, mégis milyen összeggel lenne elégedett? Először is ezt kell előre átgondolni.
Tehát aki ilyen helyzetbe kerül, az készüljön fel, vigyen fotókat, dokumentumokat, szakvéleményeket, bármit, ami az ő igazát támasztaná alá.
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz alphamooncam #25034 üzenetére
Egy per költséggel jár.
Vesztes fél fizeti a nyertes költségeit is.
Pl. saját és a családi ügyvéd költéségén, munkadíján felül a bírósági tárgyalás napjára az utazási és szállás költségét is.
( Ügyvédnek vsz. nem kell ugyanabban a városban sem praktizálnia, ahol az ügyfele él, vagy amely helységben a bíróság illetékes. )
Lehet bepróbálkoznék az ellenérdekű fél jogtanácsosánál, azt mondják meg melyik lesz nekik az olcsóbb.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
-
alphamooncam
őstag
válasz Silentfrog #25032 üzenetére
Békéltető testület azért jött anno létre, hogy tehermentesítse a bíróságokat.
Nem kötelező bíróság előtt a BT.
Tisztázni kell kivel álltál szerződésben a roller megvételekor.
Akivel szerződtél az perelhető, a gyártó azért, a forgalmazó meg amazért... kivéve a speciális esteket, és ha a felelősség kérdését szerződés megkötése előtt kikötötték.
Nem kötelező gyártani, nem kötelező forgalmazni sem, a cégek működtetése kockázattal jár.
Működés során a cégek nem csak a hasznot élvezik, hanem viselik annak a költségeit is.
Szerintem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
NOKA32
aktív tag
Sziasztok.Szeretnék segítséget kérni, örömmel várom bárki javaslatát.
Van egy Kukirin G2 Max rollerem (6-7 hónapos). Az elején olyan hibát csinált mintha szakadozna a gázadás, vagyis aprókat rántott a motor szinte észrevehetetlen volt amíg nem hosszabodott ez a szakasz,meg kell jegyezni hogy 50volt alá esve kezdte el a jelenséget és az E-005 hibakód volt látható. Szép lassan a 55v os maxra töltést követően is elkezdte csinálni volt olyan hogy némely töltési ciklust követően "be kellett melegíteni" ki-be kapcsolgatni mert csak a hibakódot mutatta és nem reagált a gázra, akkor sem amikor több óráig pihent hidegben-melegben egyaránt. Ha vette a gázt akkor is olyan 500m ig random elvette a feszültséget és makacskodott de utána simán ment, illetve néha visszatért a hiba olyan formában hogy fékeztem és utána nem veszi a gázt, mintha a motorfék kinyírná (hozzáteszem alig érezhető az ereje).Volt olyan hónapom amikor megszűnt az egész jelenség majd erősebben durvábban tért vissza azóta nem tudom használni és csak a hibakódot dobja. Utánajárás után találtam több leírást a hibára pl:.Controller,Battery undervoltage(49v alá nem igen ment a kijelző szerint) meg valami Motor hall hiba. Nem értek az elektronikához sajnos.Tervezem berendelni a controllert reménykedem hogy nem akku hiba mert az zsebbenyulós lenne. Gondoltam azért megkérdezem a közösséget mert itt van elég sok hozzáértő úgy gondolom.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
válasz alphamooncam #25031 üzenetére
A minden más út alatt mit értesz? A rendőrség ilyennel nem foglalkozik.
A békéltető akkor az sem ér semmit.
Marad a fogyasztóvédelem és esetleg a Gazdasági versenyhivatal. Ezen kívül esetleg még valami lehetőség? Bármilyen ötlet jó lehet.Reggie0 Még az sem derült ki hol láttak mechanikai hibát.
Egyébként a töltés hibával és a leeresztő kerek volt a visszaküldés oka. Hívtak a MM ból hogy a gumik cseréje elől hátul 80+ ezer lenne. Mondtam hogy nem kérem, két nap múlva megjött a roller a Mediába, és semmit sem csináltak meg rajta.
A Media Markt áruházvezetője szerint megkérdezésre a gumi cseréje szervízen kívül is garanciavesztéssel jár. Mondom mi van? A szerviz 80 ezres ajánlatott adott ha meg nem ott cseréltetem akkor az meg garanciavesztéssel jár? Ez már tuti GVH-ra tartozik szerintem.[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz Reggie0 #25029 üzenetére
"A bekelteto testuletre van szep magyar szo is: idopazarlas."
Fején találtad a szöget. Lószart sem ér, tapasztaltam.
Minden más jobb út.
"Azerd kerdezd meg, hogy a mechanikai serules megis mit szamit egy elektronikai hiba eseten? Az autodat sem dobja vissza kereskedo, ha karcos a felni vagy behorpadt a lokharito amikor a motorvezerles vagy a multimedia kijelzoje megy tonkre...
Garancia eseten akkor allhat el a kereskedo, ha tudja bizonyitani, hogy az altalad okozott serules okozza a hibat. Ezt nem csak bemondanil, hanem bizonyitani is tudnia kell."
Hozzátenném, hogy kimutatható ok-okozati összefüggésnek kell lennie, tehát azért ment tönkre mert...., vagy azért nem sérülhetett így, vagy úgy mert ... nem történhetett másképpen, mert ...
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Reggie0
félisten
válasz Silentfrog #25027 üzenetére
Azerd kerdezd meg, hogy a mechanikai serules megis mit szamit egy elektronikai hiba eseten? Az autodat sem dobja vissza kereskedo, ha karcos a felni vagy behorpadt a lokharito amikor a motorvezerles vagy a multimedia kijelzoje megy tonkre...
Garancia eseten akkor allhat el a kereskedo, ha tudja bizonyitani, hogy az altalad okozott serules okozza a hibat. Ezt nem csak bemondanil, hanem bizonyitani is tudnia kell.
[ Szerkesztve ]
-
gyikhuszar
tag
válasz Peaceliker #25006 üzenetére
Közben azon agyaltam, hogy a talán a hordozhatóság a legfontosabb szempont nálam, mivel az ötödik emeletre kellene cipelni (lift nincs nincs), valamint az autóba is férjen be. A mantis dual a 30 kilóval és a többi méretével erre talán kicsit már sok.
Találtam viszont egy érdekes jelöltet: Niu KQi3 max. Nem nagy roller, de talán nem is pálcika. Nincs felfüggesztés, de ez talán inkább előny, mert a bringás múltam miatt úgy vagyok vele, hogy vagy normális legyen vagy inkább semmilyen.
Megy közel negyvenet (majd kerülöm a forgalmasabb utakat), a kormány behajtását szolgáló mechanizmus robosztusnak és tartósak látszik (ahogy egyébként az egész roller), ip54, stb. Elég ígéretes, de itt a fórumban nem sokat infó van erről a márkáról. -
Silentfrog
veterán
válasz PociAti #25026 üzenetére
Köszönöm a tanácsot.
Kikérem tőlük a "jegyzőkönyvet" ami alapján ők mechanikai sérülésre hivatkozna elutasították a javítást.
Az utolsó leadáskor is szemrevételezték külsőleg a Mediában a rollert és le is írta az állapotát ,ujlenyomatos.
Ha fizikai behatás érte a rollert ami a belsejében mechanikai sérülésre utal akkor az kívül miért nem látszott?
Rá fogok kérdezni erre is. -
PociAti
őstag
válasz Silentfrog #25022 üzenetére
Valószínűleg a szervizesek nem találták meg a hiba okát, nem tudják megcsinálni, ezért próbálnak kimenekülni a felelősség alól. A termék árának visszafizetésével elismernék, hogy nem tudják megcsinálni.
Ritka nagy peched van ezzel a rollerrel!
A fogyasztóvédelem és a békéltető testület is ott van lehetőségként számodra.
Nem úgy mint azoknak, akik Kínából rendelnek!A garanciaidőn belül az eladónak kell bizonyítania* a vásárlóval szemben.
Szavatossági időben megfordul a szereposztás.A békéltető testület pedig minden esetben (kompromisszumos) megoldásra törekszik. Egy korábbi posztban írtam róluk.
* Kérd meg, írják körül mit értenek mechanikai sérülés alatt? És hogy az tényleg okozhat-e ilyen hibát? Nem pedig a sok szétszerelés során sérült meg valami a rollerben. Valamint az alatt a két hét alatt biztosan nem estél vele, nem te okoztad azt a mechanikai hibát, amire ők most hivatkozni próbálnak.
És persze határozottan közöld velük, hogy a fogyasztóvádelem + békéltető testületi folyamatot végigcsinálod. Hidd el, nem akarják ezt a jogi utat, nagyon sok idejük elmenne vele.
-
pescara
aktív tag
válasz FeniX- #25021 üzenetére
Ez nagyon durva! Iloyet olvasva megertem azokat , akik Magyarorszagon nem torodnek a garival es inkabb megveszik dh gaterol, vagy valami hasonlorol sokkal olcsobban. Itt Gorogorszagban szerencsere sokkal jobb tapasztalataim vannak, itt tenyleg megeri a gari.
[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
válasz INGJOKE #25023 üzenetére
Hát igen ez TMX szerviz garanciája így valóban nem sokat ér. Talán annyival vagyok előrébb hogy a MM egy nagy bolthálózat. Én tőlük vettem, majd próbálok velük egyezkedni. Én nem vagyok kapcsolatban az említett forgalmazóval, szervízzel.
Gyanítom hogy a saját legutóbbi javításukat látják mechanikai sérülésnek, mert más indoklás nem volt a papíron. -
veterán
válasz Silentfrog #25022 üzenetére
Ilyenkor mindig eszembe jut a sok habzószájú m*jom, aki a csak magyar garancia mantrát nyomják mindenkinek, aki Kínából rendel.
-
Silentfrog
veterán
Lassan blogot írok itt a fórumba.
Okai neon lite.
Fontosabb rövid történet, vázlatokban.
Karácsony előtt visszavittem a MM-ba mivel nem vette e töltést.( volt több baja is, gumi engedett, a kormányt lötyögőse csinálták meg előzőleg)
Állapot újszerű volt leírva az állapothoz mikor leadtam.
Megcsinálta a TMX szerviz, a töltőcsatlakozót cserélték, a szervízlapban sérülésmentes állapotot írtak ők is.
Hazavittem pár nap múlva töltöttem volna másodjára a szerviz után de nem vette a töltést.
Megint ugyanaz a hiba. Áhh.
Így két hét után ismét visszaküldtem hogy csak nem jó, szintén nem tölt. A boltba kipróbáltuk ott sem töltött.
A MM újra felvette a hibát, állapot ujjlenyomatos.
Egy hónap múlva, ma jött a mail, átvehetem a rollert.
Elmentem és boltba a csajszi mondta hogy nem csinálták meg mert mechanikai sérülést láttak rajta, ugrott a garancia.
Mikor másodjára visszavittem a csaj még képet is készített róla és mondta milyen szép állapotú.
A Media Markt-os csaj azt mondta próbál valamit segíteni, nem is hoztam haza a gépet.
Szerintetek ilyenkor mit tudok tenni?
Nem szeretném ráhagyni, mert tudom hogy nincs igazuk.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
válasz Peaceliker #25019 üzenetére
Az egyik kedves motoros kollégám tudott adni egy "kukac" szettet, s bár kicsit nehezen ment bele a kis kerékbe a célszerszám, most úgy tűnik, hogy megoldottam.
Majd napközben lemegyek megnézni, hogy tartja-e a nyomást.
Roppant bosszantó.
Mondom: írtó sok bajom szokott lenni a defektekkel. -
z67
őstag
válasz Peaceliker #25017 üzenetére
Köszönöm szépen! Használtan akarok venni, figyelem az ajánlatokat, de a 30 kg már kicsit soknak tűnik. Nekem a Max G30 is kínlódós volt anno, de valamennyi kompromisszum még oké, hiszen azért itt jóval több a plusz. Viszont akkor inkább Kaboo, mint Dualtron?
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok, az első defekt napja eljött ezzel a járművemmel is. (tubeless)
Mennyire ártok a guminak, ha lábon (és nem tolva) teszem meg a gumishoz az utamat? (kb. 5 km) -
z67
őstag
Segítenétek dönteni, hogy ha feljebb váltanék, akkor melyik rollert válasszam? Dualtron Mini vagy Kaboo Mantis 8 jönne szóba. Jobbára Budapest Belvárosában, esetleg Kopaszi gát környékén használom. Eddig Xiaomi Pro 2-m volt és ezt meg is akarom tartani postára, boltba rohangáláshoz, vagy ha többen indulunk a családból. Vagyis első/második roller lenne a helyzettől függően. Köszönöm, ha segítetek!
-
z67
őstag
-
Peaceliker
addikt
válasz alphamooncam #25013 üzenetére
Kijelzőhöz kéne 2 szál. Ha szétszeded látszik, hogy van benne egy csatlakozóval egy rövidzár. Annak a helyére mehetne a kapcsoló.
"Oh my Goa'uld!"
-
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #24859 üzenetére
"Az a gomb üres, igen. Kb semmi hely nincs alatta, így nem nagy a mozgástér, mi fér be oda. Áram korlát nem izgi, mert van egy +12v szál (vagy 5v? Mindegy is) amit meg lehet szakítani, semmi teljesítmény nincs rajta. "
Ha nekem kéne beépíteni a kapcsolót, hogy tudnám beazonosítani a kérdéses kábelt, hogy biztosan azt vágjam el, kössem be, amit kell?!
Néztem a kapcsolási rajzot, de ez sematikus. Kb. nem mond semmit, arról ami engem érdekel a vakgomb környékéről.
Szükségem lesz lengőkar forgáspont tengelyvégekre rugós alátétre. M8- as vagy M10-est vegyek?
Erről esetleg vélemény? Riasztós 20k [link]
P.S: Kifizettem a rollert, 2-3 munkanapot ígértek átvételre, egyszerre kell pörögnöm sok mindenre...
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
DigitXT
nagyúr
válasz FeniX- #25005 üzenetére
Megúszta állítólag, terepen hozta össze. Én nem követem ezeket.
Elvagyok a kis méréseimmel, meg tuningolással, de ha egyszer jó
lesz a cucc, és marad a jó idő, biztos fogok gurulni is. Sisakban.
Cink? Szerintem sokkal rosszabb a fogpótlás. Márpedig annyihoz
egy pálcika is bőven hozzá tud segíteni, kis sebességnél is.Ui: persze mindenki úgy öltözik, ahogy jónak látja. Amikor kitört
a pálcikám első kereke, és fejjel is levettem az aszfaltot marhára
örültem, hogy a sisak napellenzője tört, és nem az arcom...
(Anyaghiba volt, elrozsdált a villa: akkor is megtörténik, ha nem
tuningolom, és nem képes ~42 km/h végsebességre. Viszont ha
ezt nem csinálom, talán én sem öltözök protektoringbe, esetleg
el is törik a könyököm a másodperc tört része alatt. Ez ilyen...)Pálcika rollerre, ami tényleg az, és ilyen 25 km/h körül tud, még a
biciklis sisak is bőven jó. Nem vennék fel motorost rá. Ha már 30+
is simán megy, akkor elgondolkodnék. Brutál vasakra kötelező.[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz Peaceliker #25006 üzenetére
A rion re90 csak 27.2kg.
-
Peaceliker
addikt
válasz gyikhuszar #25000 üzenetére
Volt egy halom rollerem, néha magam sem tudom minek vettrem egyet egyet. Vagyis de, érdekelt melyik milyen.
Nade ami neked kell, ne is keress tovább:
mantis 10 dual (esetleg egy jó árú használt pro).
28 kiló, nincs még egy 60v os gép ami ilyen könnyű. Kell rá egy 3as bilincs és faja is.
Könnyű, megy azért, stabil az egyenesfutása (c futóműhöz képest)...ez utóbbi bazira nem egyértelmű a legtöbb c futóműves gépnél
Kintről 450k kb, itthon is volt utóbbi időben 500k ba akciósan az újMantis king gt törik kettő, több helyen is, kár érte.
Wolf warrior x bazi jó gép, dupla telós futóműve miatt mint egy motor olyan stabil, de 36 kiló, csukva sem fixálható a kormány, szar pakolni.Dualtron mind neheztebb, drágább, de legalább szarabbul felszerelt. zero 10x jobbat lép mint mantis, akku nagyobb, de 34 kiló.
Ja dualtron mini. Gyenge, lassú, forgalomba szerintem kevés és ahhoz képest van súlya.
Nekem amúgy forgalomba az 50 kevés volt (ok mantis megy 65 öt de 40-45 fölött 60v os gépek már nem túl harcosak). Wolf king gt vel viszont 70 nem gond, az már jó volt hungáriára is. Nade az nehéz dög
igaz nagyobb gépeim vannak (már), de mindenre érdemes beöltözni. Én motoros sisakban tolom, pálcikára mondjuk lehet egy bringás dh sitykám lenne, az könnyebb. Sisak, kesztyű sztem alap. Nagyobb gépre meg minden más...szar a forró aszfalton fetrengeni, kiróbáltam
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
nagyúr
válasz gyikhuszar #25000 üzenetére
több százezer forintért
Hajajj... legutóbb kolléga milliós Namiról küldött fotót, ketté tört.
És állítólag ez nem egyedi eset, hanem szériahiba (mind cserélik)
viszont valahogy mégiscsak fizetős a történet, szóval elég durva!
Amúgy az van, hogy ami simán ugrik 45-50-re, ÉS értelmezhető a
kerék mérete, az nehéz, legalábbis relatív, a 30 kg simán befigyel...
Nyilván ha dupla motoros, sokkal jobban gyorsul, cserébe +5 kg.
(Meg hát minél nagyobb hatótávolságot akarsz, annál nagyobb az
akku benne: adott típusú cellával egyenes arányosan nehezebb is.)Ha autóba dobálós utolsó pár km-re kell a P+R-ből, akkor pálcika!
Az annak megfelelő kompromisszumokkal. Ha nagyobb vas kell,
biztos, hogy azzal is kompromisszumokat kell kötni, csak másfélét.
Pl. hordozhatóság problémás, összecsukhatóság sem triviális, stb.
(De pl. a Wolf King GT nem is erre van. Azzal elmész háztól-házig.)Igazából egy SMKP-t sem viszel magaddal autóval, mert azzal nem
lehet autópályázni. Valóban nem lehet, de ha messziről akarsz járni,
akkor bizony motorkerékpár. (A nagy roller inkább SMKP kategória.)A legjobb pálcikák sem alkalmasak arra, hogy 45-50-nel told nekik!
Nem azért, mert nem tudják megfutni* esetleg tuning után, de oda
kevés a futómű, kevés a fék, kevés a minden is... Sajnos ez ilyen: ha
rendesen fel van szerelve, nagy a kereke, és még megy is, az nehéz.*: más az amikor van erőtartalék és kényelmesen gurulsz, vagy épp
eléred egy teszt erejéig, amit csak feltöltött akkuval köhög ki...[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz gyikhuszar #25000 üzenetére
"A lényeg, hogy szívesen vennék ötleteket ..."
Ne vegyél rollert!
Old meg másként a közlekedést. A fenti igényekre nem létezik normális roller.
-
PociAti
őstag
válasz Silentfrog #24996 üzenetére
A gumiköpeny kopó elem, az nem garanciális.
Cseréje nem jár garancia vesztéssel. Hacsak nem valaki a felni szétbarmolásával vagy a kábelek megtörésével szedi le a köpenyt. A helytelen összeszerelésből eredő károk miatt szintén nem lehetne garancia után kiáltani.85.000 Ft-os kerék csere ár irreálisnak hangzik, de ha valaki otthon normális célszerszámok nélkül állna neki, és olyan óradíjat számolna fel magának, mint amit a szervizesek számolnak, akkor még ki is jöhetne ez az összeg. Persze a köpenyek árával és szállítási költséggel együtt.
Azt azért jó lenne kideríteni, hogy hol ereszt. Nem a szeleppel van a probléma? Defekt spay és egyéb nyalánkságok ott rakódnak le, ahol a levegő távozik. És ha ez a szelep, akkor az nem hangzik jól.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Facebook és Messenger
- Szólánc.
- Stellar Blade
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen RAM-ot vegyek?
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest