- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- ATK Blazing Sky X1 Ultimate Metallic Red gamer egér
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- GoodSpeed: Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcsin
senior tag
válasz
Thunderzolee #34894 üzenetére
A tüsi haj mekkora menő dolog már
12 éveseknél se menő már
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee #34894 üzenetére
Fekete pont. Nincs kobakvédő??
-
heavygrip
senior tag
válasz
Thunderzolee #34924 üzenetére
Nem, a 2025-ös modell tubeless. 3.7-re fújtam először, az nem volt komfortos, most 3.3.
A Xiaomi4 is tubeless, ott 3.5-4 bar van a gumira írva,de 3 bar az ideális mert afölött szét ráz rossz minőségű úton.
-
heavygrip
senior tag
válasz
Thunderzolee #34916 üzenetére
Nekem 36 psi (250kpa) van rá írva.
Kb 2 hónapja voltam fent Pesten, bementem 4 roller szervizbe (nem, a roller mágushoz pont nem) és egy öntetüleg azt mondták 3.5 - 4bar.. hát de mondom a gumira 2.5 van írva,akkor?..nem, 3.5-4 bar...mondom oké
-
válasz
Thunderzolee #34916 üzenetére
Olyanokat tudsz kérdezni. Nézte a tököm mi van a kerékre írva
-
válasz
Thunderzolee #34866 üzenetére
Az Angwatt F1-nél mi a jó keréknyomás? Full városi használat és mindennel (én+cuccok+táska az ebéddel) max 80kg.
-
Repsol600
addikt
válasz
Thunderzolee #34856 üzenetére
Csak ide-oda, szórakozás..
70kg.
Hatótáv kb lényegtelen mert max 5-10km-re használnám annyit meg kibír a legolcsóbb is.
Inkább sík terep. -
válasz
Thunderzolee #34869 üzenetére
Köszi, csodálkoztam volna is ha egy ilyen olcsó rollerbe ilyet tettek volna.
-
válasz
Thunderzolee #34866 üzenetére
De lenne benne szenzor a keréknyomás méréséhez vagy csak rutin?
-
eddie17
addikt
válasz
Thunderzolee #34861 üzenetére
De ebben 10Ah akksi és 400/700w motor van.
Csak 36V-os.
45km az elméleti hatótáv.
Azért is választottam az alap Ninebot E3 ellenében mert olcsóbb volt és E3 Pro méretű akksija van.
Ja és több mint 20kg, ahhoz képest már szinte nem is pálcika -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #34850 üzenetére
Elvileg nyavalyogni kellene azon, miért nem lehet majd a buszokon roller szállítani, de érthető az indokolásuk.
Saját magamon is szoktak lenni apró sérülések, amikor a roller mellett állva néha bokával vagy sípcsonttal belerúgok roller taposójába. Elég kellemetlenül érezném maga, ha a busz szűk utastérben mások az én rollerem miatt szereznének sérüléseket. Vészfékezésről nem is beszélve.
-
válasz
Thunderzolee #34633 üzenetére
-
válasz
Thunderzolee #34687 üzenetére
Ezt tuti ide?
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee #34633 üzenetére
ezt láttam én is. reméljük elég lesz a gyerekeknek. Amúgy sajnos néha a birság sem szokot segíteni az ilyeneknek, csak a bukás. sajnos!
-
Cheesy
őstag
válasz
Thunderzolee #34593 üzenetére
Köszönöm a típusokat, megnézem őket.
Nincs a lányon felesleg, a roller önsúlya a lényeges szempont. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #34534 üzenetére
Az éremnek két oldal van.
A roller árának nagyon jelentős részét az akku teszi ki.
Nagyobb akku = drágább, több helyre van szükség az akkuhoz, nagyobb méretű a roller, nehezebb, ezáltal kevésbé hordozható.Ha szükséges a nagy hatótáv, azt nem lehet kikerülni, nagy akkuval rendelkező rollert kell venni. De normál gyártóknál (akik eleve jobb minőségű cellákból építik az akku csomagjaikat) évente egyre jobb rollereket dobnak piacra, már csak amiatt megéri rollert váltani még az előtt, hogy az akkucsomag kapacitása érezhetően elkezdene romlani.
-
válasz
Thunderzolee #34534 üzenetére
I13PM-em van. Lassan 4 éves lesz ezen élem az éltem 86%-os az aksija és simán többet kibír, mint egy nap.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #34534 üzenetére
Nem feltétlen a tervezésük hibás, inkább a kivitelezés: három gond szokott lenni.
Egyik maga a cella, hogy az milyen minőségű, terhelhetőségű, kapacitású (alja fos).
Másik az összeszerelés minősége, amikor az adott műszaktól függ, hogy épp hogy
sikerült a hegesztés. Ja: nem rézlemez, hanem jó esetben nikkelszalag. Bár inkább
nikkelezett acél, mert az olcsóbb, persze az áramot szarabbul vezeti: nikkel is csak
azért jut rá, hogy ne rozsdáljon el (olyan hamar). Az a baj, hogy papír vékony/eltörik.
Végül a harmadik a BMS. Mit tud, mit nem tud, milyen paraméterekkel rendelkezik...
Egy komolyabb akkuban maga a BMS 20-30K-ba fáj, mivel úgy van méretezve, tudja
az okostelefonos kapcsolódást, paraméterezhető, van rajta több hőmérő és a többi.
Egy random kínai akkuban meg olyan BMS van, ami valamitől véd, valamitől nem.
De szinte soha nem lekérdezhető: üdítő kivétel a Xiaomi akku, ami kommunikál. -
pusszycat
nagyúr
válasz
Thunderzolee #34530 üzenetére
2 méterre van az ágyamtól nem örülnék neki ha kapna egy zárlatot, ugyan vettem poroltot de lehet h mélyen alszom és nem ébredek fel.
Gondolom ha gyengül az akku akkor más eladja még időben a rollert.
-
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee #34505 üzenetére
Azzal megy.
-
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee #34499 üzenetére
Koszonom, akkor megnyugodtam.
A felesegemnek fel sem tunt, csak egyik alkalommal en toltam odebb, mert rossz helyre allitotta le egy domboldalon es a feket huzva eszrevettem. -
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee #34497 üzenetére
Nem vagyok biztos benne, hogy latszodna a videon.
Erezni, hallani lehet a kotyogast (elore-hatra, jobbra-balra), de nem igazan latvanyos (szerencsere)Es nem az osszecsukhato resz csinalja. Kicsit olyan erzesem van, mintha a teleszkop csinalna, de nem biztos.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Thunderzolee #34458 üzenetére
Ja nem mondtam végig, felbosszantott, mikor az utca végén befordultam átkapcsoltam race módba, addig sport módban voltam, és ráfeküdtem a gázra, eltartott egy ideig amíg megelőzött.
Sok autós lenézi a rollerest, de ha kifog egy arravalót (70 km/h) akkor pisloghat.
-
eddie17
addikt
válasz
Thunderzolee #34355 üzenetére
Köszi a választ.
Sebesség nem érdekel, így is bőven elég nekem a 25km/h.
Igazából a stabilitás lenne érdekes, persze tudom ebben a kategóriában nincsenek csodák, de sima pálca rollert nem szeretnék, mindenképpen legyen benne csillapítás, ezért lett izgalmas először az E3 majd jött ez az Elite.
Buszon lenne hordozva, szóval valamennyire a súly méret is lényeges, ott az E3 nyerne mert könnyebb.
Viszont amit írtál az akksiról az talán az E3-ra vonatkozik, mert az Elite-ben 36V 10.000mAh akksi van, elméletileg nagyobb is a hatótávja, egész jól bírja tesztek alapján is.
Hajlok a Xiaomi felé, még úgy is hogy ott csak elől van csillapítás, a Ninebot-ban elől-hátul, igaz az csak “gumis” megoldás. Viszont a Ninebot meg tömör gumis, a Xiaomi pedig nem.
Most hétvégén lenne árelőnye a Xiaomi-nak, de amúgy nehéz, kb ezt a 140 ezret szánnám rá, és mindenképpen újat szeretnék. -
Méray88
friss újonc
válasz
Thunderzolee #34373 üzenetére
Nem kérdőjelezek meg semmit! ✌️
Full tudatlan (analfabéta) vagyok a rollerek világában!
Nekem (azon kívül, hogy esztétikus) semmi elvárásom, csak az, hogy kibírjon, ezáltal legyen biztonságos a közlekedés vele! 🙂
Bármilyen tanácsot, infót szívesen veszek, nem zárkózom el.
Tudom, lehetnek buta kérdéseim, de ez betutható a feljebb írtaknak.
Az E3 f3 g3 között van lényeges különbség? -
Méray88
friss újonc
válasz
Thunderzolee #34357 üzenetére
Most nézem, hogy nem ment ki a válaszom, most újból kell írnom.
Nekem arra kellene, hogy munka után el tudjak menni valahova, ha el kell intézni valamit vagy vásárolni.
Mivel vonattal járok dolgozni, így nagyban megkönnyítené ez utakat és nem kéne néznem, hogy elérem-e a vonatot. 1 ilyen alkalom max. 1-2 km.
Hatótáv abszolút nem érdekel, mert tudom otthon is és esetleg munkahelyemen is tölteni.
Sebesség még úgysem érdekel. Soha nem sietek. Otthon is egy dögnehéz cruiser kerékpárral járok.Szemezgettem az általad írt Segway f3 pro-val.
Brutálisan tetszik az is.
Tényleg kibírna az a típus?
Dombra abszolút nem mennék vele. -
válasz
Thunderzolee #34364 üzenetére
Akkor nem lehetett érteni benne az iróniát?
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Thunderzolee #34358 üzenetére
Ott kerestem alin, temun pont erre nincs, a múltkor is egy zacskót húztam rá amit a szél lefújt.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Thunderzolee #34355 üzenetére
Hol találok a g2-re kijelző védő tokot, ami esőben nem engedi beázni, mind csak arra a másik szögletesebb kijelzőre (pl. g2 master) találok.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee #34243 üzenetére
Autógumisnál is láttam, felújításnál a régit levágják (pl. rejtélyes nyomásvesztésnél), újat behúzza. Ha tömlőt épít be valaki, akkor is levágható.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #34243 üzenetére
Meglepő módon ez egy szelep: becsavarásról szó sincs, szelepbehúzó szerszámmal lehet a helyére varázsolni... Igen, akkor kell kicserélni, ha az eredeti megsérül, elromlik stb.
Vagy ha veszel egy új felnit, és abban nincs szelep, valamit venned kell hozzá, hogy legyen.
-
norrberth
addikt
válasz
Thunderzolee #34241 üzenetére
+ lovak
-
Trailblazer
veterán
válasz
Thunderzolee #34203 üzenetére
Nem ismerek itt senkit, teljesen newbie vagyok errefelé.
-
Troy66
kezdő
válasz
Thunderzolee #34188 üzenetére
F2 Plussz
-
Trailblazer
veterán
válasz
Thunderzolee #34199 üzenetére
Igen, látom, hogy szétszereli a középkonzolt ahhoz, hogy kihúzza az indexdrótot. Viszont az kizárt dolog, hogy ebbe így belemélyedjek (a szétszedés mindig jól ment, vissza kevésbé), tehát ebből szerviz lesz. Kösz azért.
-
Trailblazer
veterán
válasz
Thunderzolee #34190 üzenetére
A Segway oldala aligha segíthet egy Xiaomi roller esetén...
Egyébként YouTube keresgéléssel kezdtem, és mivel nem találtam semmit, azután jöttem ide. De ezek szerint tizensokezer ft-os, szervizes javításnak kell következnie, amit inkább kihagytam volna az életemből. Arra volna szükség, hogy a francos indexledet el tudjam távolítani roncsolásmentesen.
-
hunluki
senior tag
válasz
Thunderzolee #34187 üzenetére
Váci úton gurultam ki és a kettesen mentem, követtem a bringautat ahol tudtam. Google bringás tervezője szerint így néz ki:
-
Troy66
kezdő
válasz
Thunderzolee #29388 üzenetére
Segwayeknél ha megveszed, és nem frissíted a szoftverét, akkor át lehet váltani a régiót még, de csak egyszer, és utána lehet használni nagyobb sebességgel is. Így nem kell vezérlőt cserélni a nagyobb sebesség eléréséhez.
De ha jól rémlik, az applikáció egyből felajánlja a frissítést, anélkül nem is lehet csatlakozni a rollerrel, így ezt már elég nehéz kivitelezni.
Én nem frissítettem a szoftvert, netet ki szoktam kapcsolni, app bezár újra elindít, akár net nélkül, ha feljön ez a dolog így frissítés nélkül használtam az appot.
Most gondolkodom azon, hogy régió csere vagy mi legyen. Régió csere tűnik egyszerűbbnek.A sebesség mellett, a tempomatot is lehet így aktiválni (hasznos, hosszú egyenes szakaszokon, ahol nincs senki).
Most, hogy érdemes ennek neki fogni?
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_31761-31761.html
olvastam, ezt a vezérlős dolgot is, de ez bonyolultabbnak tűnik.
A régió csere esetén, szoftver frissítés nem szünteti meg a funkciókat ugye? -
kriszti@n
tag
válasz
Thunderzolee #34147 üzenetére
Nem vagyok FB-on szerencsére
75kg, biciklivel napi 30-40km amit megyek, annyit jó lenne ha minden esetben bírna. iscooter ix8 amit néztem még.
-
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee #34065 üzenetére
Szerintem félreértetted a dolgot.
Nem azért nem vettem kerékpár jegyet, mert "úgysem kéri a kalauz", hanem azért, mert amikor az automatában kiválasztottam a kerékpárjegyet, jött a választási lehetőség a kerék átmérőről. Ennek 11" átmérője van és az ingyenes (<16"), tehát nem ad hozzá jegyet.
Tehát kerékpárnak minősül nem összecsukott állapotban, viszont olyan kerékpárnak, ami ingyenesen szállítható. Feltételezem ezért nem is érdekelte a kalauzt. Megkérdezte, hogy a kerékpárok hozzánk tartoznak-e, mikor mondtam, hogy csak a roller, továbblépett a következő csoporthoz.
És igen, a nem összecsukott roller kerékpárnak minősül. Viszont a kerékméret miatt úgy tűnik ingyenesen szállítható kerékpárnak.
Szóval ... ezért érdekes ez a helyzet és ezért vezettem le fentebb, hogy jól értem-e a dolgot. Én úgy értelmezem, ez egy 11" kerékátmérőjű kerékpár volt.
Akkor a töltésről is egy gondolat...
Mivel kimondottan a kerékpárszállító részhez volt felszerelve 2db hálózati csatlakozó (annak a korlátjára szerelve egészen pontosan) azt feltételeztem, ez pontosan ilyen célra van kihelyezve. Ezért töltöttem róla. Nyilván egy utasülésnél lévő aljzatot nem jutna eszembe felhasználni. -
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee #34054 üzenetére
Nem szolt. Es jegy sem kellett ra, mert 20 col kereknel kisebb. Voltak kerekparosok a vonaton, utanam eppen el is akadt az egyiknel, mert nem vett jegyet.
Amugy arrol nem tudtam, hogy tilos tolteni. Ott volt a kerekpar tarolohoz kihelyezett dugalj, hat hasznaltam. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #33954 üzenetére
És az mire is lenne jó? Hosszú távú tárolás esetén ideális, amúgy értelmetlen...
A nagyobb DoD jobban gyilkolja, mint a magasabb feszültség... Persze elmélet
van rá, hogy a legnagyobb cikluszámot 75-65% között éri el, csak életszerűtlen.
(Mármint gyakorlati haszna nem sok van ennek. 10%-át használni. Kevesebbet
tud leadni a több ciklus alatt, mintha jobban kihasználod és kevesebb a ciklus.)Tangerine: ezzel amúgy remekül ki lehet nyírni az akkut... A balancer nem tud
dolgozni, mert jellemzően passzív, és a töltés végén szokott, adott fesz fölött. -
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee #33954 üzenetére
Rakjál a konnektorba időzítőt. A sonoff s60-at javaslom, még mérni is tudja, hogy mennyi ment az akkuba, napi/heti/havi összesítő, telefonról lehet állítgatni, ki/bekapcsolni.
Előbb utóbb, kitapasztalod, hogy X km-hez mennyit kell tölteni. Pl. nálam 1 km-hez 20 perc tartozik. A melóhely 6,2 km, azaz naponta kb 4 és negyed órát töltöm, akkor kb minden nap ugyanannyi lesz benne reggel. -
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee #33827 üzenetére
Én a meglévő tapasztalataim alapján írtam, meg kihiperventilláltam magam mert majd összekakkantottam magam aznap azzal a rollerrel.
De eddig nekem a 0-tól gázkar még tabu! Gyerek lodult meg így is 3kmh felettivel is, hogy “jé, apa ez nem is meeeeeeeeeeeeegy…!!” Akarta szívem mondani, hogy fix 3kmh-nál még nem megy, alatta pöcköltette próbaképpen. Pedig mondtam neki hogy ne! Rollert nem engedte el (13 éves) de előre szaladt vagy 10m-t a rollerrel. Be is ütötte a lábát. Ez kb 6 órával később volt, hogy én a másikat megröptettem. Ezért fakadtam ki annyira.
van egy pedelec (? Kínai amúgy) bringám, azon tempomatot meg gázkart egy gombbal tudsz aktiválni hogy aktív legyen, amúgy csak pedálhajtáskor hajt. (Meg ugye a fő bekapcsoló gomb) -
válasz
Thunderzolee #33831 üzenetére
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #33833 üzenetére
A HUP a Unix-szerű operációs rendszerek használóinak fóruma, és a szerverek általában ilyen rendszereken futnak. Üzemeltetésről és üzemzavarról sokkal értelmesebb beszélgetést lehet ilyen helyen olvasni, mint a rendkívül alacsony belépési küszöbbel rendelkező facebookon és hozzá hasonló platformokon.
A leállás az indokoltnál hosszabb volt, a kommunikáció is a szükségesnél gyengébbre sikerült (napokig kellett várni egy árva statikus oldalra), a magyarázatok sem állnak túl stabil lábakon.
Nem az a probléma, hogy a CPU hiba miatt április óta rosszul archiválódnak a mentések, hanem hogy erre az integritási hibára hónapok óta nem derült fény. (Kimaradt egy lépés: nem jött hiba arról, hogy hibásan archiválódnak az adatok. Ennél azért kicsit komplexebb, de nagyjából ez a lényeg. A CPU hiba nem csak az archiválásnál szokott némán jelentkezni, az idő alatt számos figyelmeztető jelzést kellett hogy kapjanak.)
Lényeg hogy túlélték, újra működik! A nyilatkozatok alapján belátták hogy változtatni kell pár dolgon (stabilabb technikai háttérre van szükségük).Sajnos kihaló félben vannak ezek a hagyományos módon, fórum-szerűen működő oldalak. Pedig igény azért lenne a régi blogokra is, ahol egyesek mélyebben bele ássák magukat dolgokba. Most a rövid és felszínes kommunikációból van sok, a platformok többsége annak kedvez.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #33743 üzenetére
Ha inkább olyanoktól szeretnél olvasni, akik maguk is rendszer üzemeltetők és ezt lényegesen magasabb szinten űzik, akkor ne facebookról tájékozódj, hanem mondjuk a HUP-ról.
https://hup.hu/node/188294
Nem sok dicséretet kapott a prohardver.
Post mortem értekezés pedig itt olvasható:
https://prohardver.hu/allando/leallas_adatvesztes_tudnivalok.htmlAz eset folyományaként sürgősen cseréljük a teljes szerver infrastruktúránkat, 25 év után végleg lemondva a saját vas üzemeltetéséről.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee #33741 üzenetére
Első szava hogy miért mentem gyorsan?
Amire mondtam hogy pont nem mentem gyorsan, és mutattam neki hogy stop táblája vanAztán onnantól normális volt, mondta hogy igen, az ő hibája, nem állt meg, kérdezte van e bajom vagy a rollernek
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee #33745 üzenetére
Ment a PÜ.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee #33743 üzenetére
Nézd meg a Facebook csoportot, ott minden le van írva, egy hibás CPU rántott mindent magával.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Thunderzolee #33649 üzenetére
Autószerelővel ment, főleg a motort fülelték nagyából alánéztek de nem szerelő gödör alatt csak úgy kukintásra, valahogy nem gondoltak arra, hogy van olyan hülye aki hegeszt alkatrészt nem cserél. Jó árban volt lecsaptak rá.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee #33597 üzenetére
"De hogy tud így "kifordulni" a kerék? Értem, h szitál, és ha nem fogjuk elég erősen a kormányt, ki tudna fordulni, "
Konstrukciós, vagy másképp tervezési hiba hogy nincs un. kormányvégállás.A kormányvégállás az, amikor csak bizonyos szögben lehet elfordítani a kormányt, nem lehet körbefordítani a kormányt, hogy pl. a bal kormányszarv a jobb oldalra kerüljön. A legtöbb rolleren ilyen nincs.
Azokon a rollereken viszont, amin van, vagy utólag felszereltek rá, a szitálás gátló végállásként működik, és megakadályozza az aláfordulást.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #33597 üzenetére
De hogy tud így "kifordulni" a kerék?
Úgy, hogy megint PociAti légből kapott agymenésit olvashattuk, amit a rettenetesen nagy fotelszakértelmével hozott össze, csak arra már volt nem képes, hogy összerakja, hogy a szennylapja nem dokumentarista stílust képvisel, hanem illusztrációnak használ képeket.Tessék már rákeresni, hogy hol jelent meg először az a kép: 3 hete, Székesfehérváron egy rollerest elsodort egy autós (nyilván ettől tört el a kormány), szemtanúkat keresnek...
SEMMI KÖZE NINCSEN A KÉPNEK A 17 ÉVES LÁNY ESETÉHEZ, de ő leírja az okoskodást.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee #33598 üzenetére
Múltkor a csaj elöl állt, a pasi mögötte, és a csaj a kormányon támaszkodva telefont nyomkodott
FelfoghatatlanMondjuk ma meg jöttem haza bicikli úton, piac napon, 2 öregasszony beszélgetett állva az út közepén, mindenki más meg kerülgette őket
Egyik tábor sem jobb mint a másik -
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee #33593 üzenetére
Mondjuk ahogy helyben is látom ketten - hárman állnak egy rolleren és úgy mennek
+ itt lehetett a szerviz is hibás ha épp elfelejtett valamit meghúzni -
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee #33578 üzenetére
Igen csak a Xiaomi 5 Max rendesen rugózik elöl, A Navee GT3 Max meg szinte semmit . Van minőségi különbség köztük.
-
AGE-T
őstag
válasz
Thunderzolee #33556 üzenetére
Köszönöm az összeszedett választ, nagyon kedves volt!
Van motoros jogosítványom, és valami gyorsabb járgányt keresek, mert a 25 km/h-s korlát nekem kevés. Nem vagyok túl nehéz, nagyjából 80 kg körül ingadozom. A hatótáv olyan, amilyen – ami belefér, az belefér – most az alsó-közép kategóriában nézelődöm, nagyjából 300 ezer forint körül.
A Ninebot szimpatikus, főleg azért, mert itthon is elérhető részletfizetéssel, garanciával, ami számomra fontos szempont.
Az iScooter esetében tudsz esetleg ajánlani jóáras hazai forgalmazót? Eddig csak elég húzós árakat láttam itthon, miközben külföldön már 700 euró körül mozog.
Apropó Ninebot, azt modjátok van erre is valami okosítás, amivel tud menni 40et?
-
abrtom87
tag
válasz
Thunderzolee #33513 üzenetére
Ok koszi, nem talaltam eddig magyart.
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee #31780 üzenetére
F2 Pro miért nincs a listában, az miért nem ajánlott? (549 most MM-ben kint)
-
Kis Tigris
tag
válasz
Thunderzolee #31784 üzenetére
Erre gondolsz? A törlésre?
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee #31780 üzenetére
Köszönöm a tippeket!!
(Azt elfelejtettem írni, hogy osztrák oldalon lesz használva)
IScooter gyári csippes, 25/45 a limit. Egyenlőre ez az ár érték bajnok nálam, de a xiaomi meg a segway szervízháttere is nagyon kecsegtet…
Meg amúgy is, csak apa vadulna a géppel, család 25-el használhatja… -
t1
veterán
válasz
Thunderzolee #31750 üzenetére
Köszi a hozzászólást
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31709 üzenetére
Nem létezik olyan roller hogy Mantis Dual. Csak egyes Bulgáriában és egyes magyar boltoknál majomkodnak ezzel.
A 11 különböző Mantisból csak egyetlen egymotoros típus van.
Az illető a 10-es kerekűből a legkisebb akkus típust, az ECO 800-at rendelte, és abból az egymotoros változatot küldték el neki? Az könnyen megeshet.Vagy mondjuk Mantis 8-ast rendelt, abból nem is létezik egymotoros, így "üres" Mantis 8-as kerék sem létezik. (Skywalkerből mondjuk van hátsó kerék meghajtású 8-as, legfeljebb annak a kerekét kaphatta meg.) De akkor mit csinál a motorhoz menő kábellel? Elcsípi? Meg az egész rendszert (szoftvert) nem zavarja ha hiányzik egy motor?
-
BBpeter
tag
válasz
Thunderzolee #31709 üzenetére
Esetleg egy jó sisakot tudnátok ajánlani hozzá?
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #31716 üzenetére
Köszi szépen a linkeket, este elmentem őket. Mindenképp újat akarok venni.
-
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee #31717 üzenetére
Nem értek hozzá, de első ránézésre a Mantis Dual váza nekem gyengének tűnik.
Elbírja az a súlyomat?
Például néztem a Kukirin G2-t, annak vastagabb a talp része. Arra gondoltam az esetleg utall amasszívságára. Vagy tévedek? -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #31711 üzenetére
Már úgy értem hogy dhgate ről jött a kománam az árverős mantis. Ali judge elég keményen a vásárló oldalán szokott állni, ott sztem ezt nem lehet eljátszani
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee #31711 üzenetére
Hol volt még jó áron a G2, hol érdemes figyelni (pár hónap vennék egy 35-ös int. modellt)? Dhgate még mindig jó áron adja az internal G2-t?
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #31709 üzenetére
Az nem dhgate volt?
De most ránéztem, aki nekem küldte az már nem árulja, sőt tán shop sincs már meg? -
BBpeter
tag
válasz
Thunderzolee #31704 üzenetére
Köszi a tippet, belépek akkor a csopikba.
Egyáltalán nem vettem sznobságnak, a laikusság beszélt csak belőlem a drágaságot illetően, de a minőséget mindig jobban támogatom, mint az olcsóságot. Ha ennyibe kerül, hát ennyibe kerül.
(Nyilván ha a keretösszeg 2-3x lenne, akkor más.) -
BBpeter
tag
válasz
Thunderzolee #31700 üzenetére
És a Mantis Dualból csak az új ajánlott, vagy a használt is?
Csak mert [találtam] olyanokat, amik nincsenek annyira vészesen messze a keretösszegtől, és ennyivel szívesen áldozok még rá többet a minőség oltárán.
-
Frozzy
őstag
válasz
Thunderzolee #31662 üzenetére
Igen ezt gondoltam, hogy 70-80Kg-os ember alatt tökéletesen működne a lengéscsillapító. De itt elméletben ha 115-120Kg-al megterheljük ugyan azt a rugót vagy teleszkópot akkor mennyire fog működni a lengéscsillapítás mert szerintem össze fog ülni főleg a rugó mert ugye a teleszkópban a hidraulika folyadékot nem lehet összenyomni ott max csak az lehet, hogy eldurran a teló.. Szóval szerintem ekkora súlynál már éppen, hogy áldás a lengéscsillapító hiánya mint sem átok..
Sajnos el kell fogadni, hogy ezeket a rollereket nem ekkora súlyra tervezték de valahol mi is szeretnénk élvezni ezeknek az előnyét és egyszerűen közlekedni velük. Erős kompromisszumokat kell kötni és nyilván nem lesz akkora a megteherő táv sem és a végsebesség elérése sem lesz olyan gyors és nyilván a motor mindig 100%-on fog dolgozni, hogy vigyen bennünket. Nyilván itt már kérdéses, hogy garancia időn belül mennyire fogja bírni a roller és ha még is meghibásodna akkor hogyan állnak a javításhoz. Rengeteg a kérdés és valószínüleg ebben a topicban nem is fogjuk megtalálni a válaszokat. Kénytelen leszek valami kereskedővel/szakértővel beszélni de nyilván ott is az lesz, hogy nem ajánlják és vegyek drágábbat amire már kell a biztosítás és a sisak és drágábbak is.. -
User05
tag
válasz
Thunderzolee #31639 üzenetére
Végül ezeket néztem:
Xiaomi 5 Pro
Xiaomi 5 Max
Xiaomi 4 Ultra
Navee S60
Sencor S80
Melyiket ajánlanád, melyik a legjobb teljesítményű/legerősebb szerkezetű? -
User05
tag
válasz
Thunderzolee #31639 üzenetére
Köszönöm! Elöször az ultrát néztem, mert az sem vészesen drágább, de akkor az ultra sem jelentene nagy előrelépést a pro-val szemben? Ahogy nézem teljesítményben nem igazán különböznek. Kukirinnál mit értesz más kategória alatt? Gagyik? A sima G2 még egész jó árban is lenne éppen.
Amit néztem még az a Teverun Blade Q Pro 2x350W (1800W) -
User05
tag
válasz
Thunderzolee #31637 üzenetére
A 120kg-os súlyhatár nem durva neki? Mármint.. 5kg-al vagyok könnyebb mint a maximum.. 😅
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #31610 üzenetére
Mondjuk ha végignézem azt a videót, akkor a végén van egy vasúti átkelő, amin maradványsebességen, röpke 85 km/h-val dobja át. Ha meg kellett volna állni...
Xiaomi Pro 2-t épít át kétmotorosra, meg 72V-osra
Nálunk is volt ilyen őrült kolléga, de már letette a rollert. (Mondjuk borult is vele hatalmasat, talán pont egy sorompó előtt nem sikerült megállnia, vagy...Így.)
Szerk: amúgy vicces, de úgy nézem, az akkuja fogy el hamarabb.
Legalábbis:
egész biztos hogy előzésnél nem vette el, mégis esik a teljesítmény és a tempó. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31607 üzenetére
Az előrendelés korai szakaszában ajándékba adták valamelyik modellhez.
-
zzola
titán
válasz
Thunderzolee #31607 üzenetére
Fentebb írtam, hogy hazai boltban nem találtam.
-
Ráti
tag
válasz
Thunderzolee #31607 üzenetére
Én is kerestem már de sehol nem találtam...
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #31595 üzenetére
Amúgy meglepően stabil gép. Igaz vala 45-50el mentem vele, de pálcika létére stabilabb volt mint némelyik nagyobb gép
-
FingR86
őstag
válasz
Thunderzolee #31588 üzenetére
ő lenne benne
-
FingR86
őstag
válasz
Thunderzolee #31588 üzenetére
az első kérdésre igen a válasz.
valami st-linkes vagy hasonló megoldás érdekelne ha netán van leírás valahol. Nagyjából azért képben vagyok -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31563 üzenetére
Szakmai fórumon nem kellene politizálni!
Főleg nem hülyeségeket mondani, vagy marhasággal indokolni a folyamatokat.3 évvel ezelőtt 434 Ft-ba került 1 Euro, mai átlagár pedig 409 Ft.
De nyilván senki nem fogja azt alapul venni, és megjósolni 2200-ra, hogy 1:1-ben fogják váltani a két valutát, meg hogy azóta azért kerül lényegesen kevesebbe az Euro, mert sokkal okosabbak lettek azok, akik a Jegybanknál ülnek.
-
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee #31554 üzenetére
Valami sűrű trutymó van benne.
Nekem ezt javasolták a tűzvédelmisek. (nem reklám)
Ja, meg van egy füstérzékelő a roller felett hogy nyugodtan aludjak. -
lemmy71
őstag
válasz
Thunderzolee #31540 üzenetére
Használtat nem akarok, ha nem lesz más akkor NAVEE V50i Pro -t veszek. Az még belefér a 150k -s költségsapkába és sík úton 30 - 35 km -t, annak is tudni kellene.
-
válasz
Thunderzolee #31509 üzenetére
Hát akkor miért mondta az eladó, h csak 20-al megy, ha a kijelzőn 25-öt látni?
Egyszerű. Az én rollelem 20íra van maxolva hivatalosan. Mégis mentem mentem már gyorsabban vele. Elegendő megfelelő lejtót keresni az attrakcióhoz, maximális motorfék mellett is tud gyorsulni.A rollerekben továbbra is szabályozzák az önerőből elérhető maximális sebességet. Az energia felvétel amperben történő limitálásával a nyomaték maximumot.
Mielőtt megnézed a következő videót, tippeld meg, mennyivel tudna haladni elméletileg egy G2 max. Aztán lepődj meg.
Sebességteszt poroltóval. Ninebot G2 Max Tuning -
zzola
titán
válasz
Thunderzolee #31509 üzenetére
Nem tudom a választ.
-
zzola
titán
válasz
Thunderzolee #31505 üzenetére
A kijelzőn is 25-öt mutat, volt amikor 31-et.
-
zzola
titán
válasz
Thunderzolee #31497 üzenetére
100e alatt, de még nincsen konkrét ár. Garis még 1.5 évig (MM), 200km van benne.
-
zzola
titán
válasz
Thunderzolee #31493 üzenetére
NAVEE N65, Max. speed: 20km/h.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31466 üzenetére
Erről már írtam korábban is.
Amikor a széria többi tagjainál simán tubeless abroncs van, de valamelyiknél tubeless abroncs + tube szerepel. (Talán a nagyobb terhelhetőség miatt.) Passz, abroncsok szakértőit kellene megkérdezni.Forrás: https://eu-en.segway.com/products/ninebot-kickscooter-f65i
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #31466 üzenetére
Éppenséggel ez egy létező kombináció, hiszen semmi nem tiltja, hogy egy tubeless külső gumiba belsőt rakj, akár csak ideiglenesen is. Fordítva nem működik, amikor belső nélkül akarsz használni egy arra nem alkalmas külsőt, olyankor le tud ereszteni hamar. Bár ideig-óráig működhet úgy is. A Tuovt gumi pl. elment úgy is, bár nem kifejezetten tubeless.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #31454 üzenetére
Nem is nagyon szerencsés az akku a kormányon, megváltozik a súlypont.
Mondjuk nem is menet közben veszedelmes, hanem ha le kell parkolni. -
zzola
titán
válasz
Thunderzolee #31452 üzenetére
Nem írtam hatótávot. Azért gondoltam a minél magasabbra, ha mondjuk napi 15-20 km-t megy, akkor talán kibír 2 napot egy töltéssel. Nem a Mecsekoldalba lesz használva, de a városba be is kell jutni és odáig is vannak dombok, nem sík a terep, mint pl. Szegeden.
A kivehető akkumulátorra csak a töltés egyszerűsítése miatt gondoltam, de nem olyan nehezek ezek a rollerek, hogy ne lehetne felvinni pár lépcsőfokon.
-
zzola
titán
válasz
Thunderzolee #31446 üzenetére
G30 MM-ban van elérhető áron.
Xiaomi 4 Pro (2nd gen) 180-190e áron elérhető, ezt is néztem.Pécsett lesz használva, szóval vannak dombok is.
Köszi a tippeket, ezek jó irányvonalak, a táblát átnyálazom! -
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee #31410 üzenetére
Lime-nál még nem neztem.
Dott nál olyan bérlet van hogy 700 havidíj és feloldás +20perc csak 650ft. Csak zavaró hogy egyik másik eléggé le van harcolva és zavaró ha mennénk és hosszú 10perceket sétálunk mert az egyikbe nincs elég töltés a másik meg úgy szar ahogy van...Az aku kapacitást nem figyeltem csak az ígért hatotávot
Viszont az f2 pro2-n már van elől egy kis csillapítás és csak +3 kg viszont a gyakorlati hatótsv cserében kisebb lesz...
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #31382 üzenetére
Impair1980, több információra lenne szükség!
Válaszok között a többiekben fel se merült az a kérdés, hogy a 40-42 kg közötti lányodnak néha (vagy napi szinten) önállóan cipelnie kell-e azt a rollert?Csak 3-4 lépcsőfok is elég ahhoz, hogy ne akarja a koszos rollert alját megfogni, vagy nem esik neki jól azt felemelni.
Hatótávot pedig "gyerek" esetében úgy jó belőni, hogy elégséges legyen csak hétvégén feltölteni, hétköznap ne kelljen ezzel foglalkozni.
#31382 Thunderzolee-val a Xiaomi Mi 3-as sorozatát illetően egyet értek, megy hogy amúgy a Okai Neon Lite nagyon szép (menő, vagány) roller, csak sok elektronikai probléma akadt velük (valószínűleg nagyon rosszul viseli, ha elhanyagolják, lemerítve sokat áll).
(Hátsó kerekes roller választását illetően viszont közel nullára leredukálnátok a kisebb teljesítményű rollerek száma*. És abszolút nem ezen fog múlni. Kisebb sebességnél az első kerék hajtás kifejezetten előnyös, ha kanyarodásról van szó.)
Van egy közel 300 rollerből álló adatbázisom, az alapján 103 roller hátsó hajtású és a
Xiaomi 4 Lite (2nd Gen) roller lenne az ami leginkább teljesíti ezt a kritériumot.
16,2 kg, motor: 300 W/500 W, 24 V, 221 Wh, 10-es kerekek. Az elvi hatótáv 25 km, amit 75 kg-os személlyel teszteltek, így kb. 18˚C feletti hőmérséklettől alatta gyakorlatban is megközelítené a 20 km hatótávot. Új ára kb. 125.000 Ft.A Ninebot E és ES szériájában is lennének megfontolandó rollerek.
110.000 Ft-tal a Segway-Ninebot E2 E a legolcsóbb, ez pedig a hivatalos magyar honlapja.
Könnyebb, lassabb, gyengébb, kezelhetőbb, viszont azonos hatótávú. Egész kis méretű, 8,1-es tömör kerekei vannak, így csak jó minőségű útra javasolt. Ha csak a közeli iskolába, rokonokhoz kellene elgurulni, arra épp elegendő lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hill Climb Racing 2 bemutató (Android, iOS)
- Vége a gamer PC-knek? Cloud Gaming 2025-ben
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Plazma TV topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- BestBuy topik
- Linux Mint
- További aktív témák...
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3285
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3287
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest