- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- sh4d0w: Én és a számítógép
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-Tsaba-
tag
Sziasztok! Szeretnék egy kis tanácsot/segítséget kérni. Használt roller vásárlásán gondolkodom, a keret olyan 100-120e. Kerékpár helyett használnám rövidebb távokra (munkába, edzésre, rohangálni). Mivel alapból 100kg körül vagyok, így inkább a 120kg minimális teherbírásúakat nézegettem (annyi tuti leszek cuccokkal felpakolva). Két típust találtam, kB tudom is hogy mik a különbségek (fék típus, gumi fajta), de azért megkeredezlek titeket is hogy szerintetek a Ninebot f40 (kicsit talán több km-es fér bele a keretbe) vagy a Ninebot d38e (esetleg d28e) (viszonylag keveset futottak vannak) a jobb választás (alapból a ninebotok tetszenek, de lehet vmi xiaomi is jó lehet) ? Köszönöm előre is
-
eWro
csendes tag
Sziasztok, van egy Ninebot Max G30LE II rollerem és van egy problémám, hogy lassúdefektem van elől-hátul, egészen 0.5 bárig leenged pár nap alatt(nem is annyira lassú?
) . Ilyen helyzetben mindig a belső a hibás, vagy valahogy kilehet szűrni, ha a külső? Esetleg ehhez van tömörgumi és érdemes is használni? Köszi
-
Smish
tag
válasz
Peaceliker #24895 üzenetére
Nem tudom, remélem. Szervízbe viszem itt helyben, azt mondták megcsinálják. Én nem vagyok nagy szerelő.
Majd írok hogy sikerült ha megvan. -
Smish
tag
Na megjött a Kukirin G2 pro, megvolt a próbakör.
Az első benyomások egész jók.
Én 108 kg és 189 cm vagyok, gondolkodtam is a max verzión, de a gyerekek miatt lett a gyengébb.
Ha nagyon bejön hosszútávon a rollerezés, veszek egy nagyobbat magamnak.Alattam stabilnan 35-el tud menni, hosszú egyenesben 42 volt a legtöbb, de ott kicsit lejt az út. Néhéz és nagy felület vagyok, nem rossz ez így kezdő rollernek szerintem. Ez is egész félelmetes egy ilyen kicsi valamin
Hatótávot nem tudok, eddig 9 kilométert mentem vele a melóhelyre meg haza. Látszólag nem sokat merült.
Amúgy ekkora távra még pont kényelmes állva.
Emelkedőn is jónak tűnik, odafele van egy rövid, kb 100 méteres, 25 fok körüli emelkedő, ott 20-al felment. Ettől tartottam kicsit, de stabilan megoldja.
A féktárcsa az elején beleért a fékpofába, mint többen is mondták videós tesztekben. Most hazaérve már csak fékezéskor. Lehet ezzel foglalkozni kell majd.
A biztosítóját rohadt nehéz kikapcsolni a kormány összecsukásához. Mármint az enyémmel tényleg küzdeni kell.
Alattam szuperül rugózik, nem kemény, bár nehéz vagyok.
Masszív kis roller, nem bánom hogy ez lett.
1-es fokozatban amúgy a lányom alatt sem megy gyorsabban 12-nél, pedig ő csak 27 kg, úgy hogy ez is pipa, még pont biztonságos 10 éves gyereknek.Persze 500-1000 kilométer múlva derül ki hogy szuperál, de eddig jó.
-
-
-
Bazsibubu
újonc
Sziasztok.
Sok utánaolvasás és spórolás után megrendeltem az első e-rollerem - Slidefox NT névvel.
Mivel Németországban melózok a helyi törvényeket kellett szem előtt tartanom (max. 500 W + max. 22 km/h + kötelező biztosítás matrica rendszámként - kb. 22 Eu/év).
Munkába járáshoz (is) tervezem kb. napi 25 km-en, erős emelkedőkkel.Ahogy számolom 3-4 év alatt térül meg nekem az ára az autó kiváltása miatt.
Ha valakit érdekel a neten megtalálja a specifikációkat és az első tesztvideókat a YouTube-n (bár német nyelven, de ugye a PC-s YouTube lefordítja ha kell)
Hifree G1 néven már fut a törököknél akik szintén Kínából rendelik, ott CX-G1 a neve így ilyen néven is lehet olvasni róla.
Azt, hogy a Hifree G1-en működő tempomat, helyből indulás és persze sebességfeloldás trükkök működnek-e ezen is - még nem tudni.
Amúgy a Slidefox cég elvileg az összeset átnézi és nagyon jó a szervizháttere és az ügyfélszolgálata a cégnek.Csak azért írtam ide, mert később EU-s tagállamokba is terveznek szállítani (most csak Deutschland) és ha valakinek lenne kérdése Február közepétől személyes tapasztalatot is szívesen megosztok róla
-
Kowi84
aktív tag
válasz
Thunderzolee #24884 üzenetére
Azt hittem lehet általánosítani, hogy az "i" az minden tipúsnál ugyan azt jelenti.
Akkor konkrétan kérdem:
Miben különbözik az p65E és a p65i? -
bads1
aktív tag
F2 Plus szimpatikus. Van ennél jobb választás az említett felhasználásra?
Navee S65 nagyon elugraszkodott árban, legalábbis magyar webshopban.Hol érdemes megvenni melyik oldalt ajánljátok?
-
bads1
aktív tag
Értem, megnézem ezeket, köszönöm az ajánlásokat. Azért hegyeket nem kell megmásznia csak enyhébb emelkedőn felmenni, szerintem annak elégnek kell lennie valamelyik ajánlottnak.
-
Az F2, F2 Plus van ennyiért.
Erős motor, felmegy kisebb emelkedőkre is, bár 100kilóhoz ez is kevés.Pálcikák között csak ez van.
Kugoo van még ebben az ársávban, ahogy már írták, de azok is inkább némileg drágábbak.
Noname rollereket nem fogok ajánlani, de asszem a Techsend Cyber Monster is 200 alatt van.Illetve Navee S65 is volt 200 alatt már.
-
válasz
Kowi84 #24882 üzenetére
L utótag nincs, csak i.
Csak sok helyen nagy I-nek írják, azt elnézi az ember kis L-nek.Az i betüsek az F sorozat utódja volt, de mivel kiadták az F2 sorozatot, így az i betűsek a feledés homályba vesznek lassan.
Ebben a táblázatban meg tudod nézni mi a különbség az i nélküli, ill. az i betűs F sorozatú rollerek között.
Az i betűseken van index, illetve az F25 is 300Wattos lett végre, a korábbi 250W helyett. Az F30-ból nem adtak ki i betűs verziót. Gondolom nem a motorerő volt a fő szempont a típusválasztéknál, hanem a hatótáv, és 10Ah-s akksis rollerből már ott volt a 350W-os F40i, ezért nem csináltak egy ugyanolyan 10Ah-s, de csak 300Wattos F30i-t, mivel az F25i is 300Wattos lett közben, igaz kisebb akksival.Ami az E, D betűket illeti, legegyszerűbb a G30-on bemutatni mit jelölnek a betűk:
G30 D német verzió 20km/h
G30 E EU verzió 25km/h
G30 P global verzió 20mph20mph = 32km/h
D az a német verzió, olyat inkább ne vegyél, csak 20-al tud menni
E az amit idehaza is árulnakAz E betűt sok helyen lehagyják, így lehet némi képzavar, h egyik helyen E betűs a roller, másik helyen meg nincs E betű, de valójában ott is van, csak nem írták ki.
A global verziós rollereknél a P betű már nem mindig szerepel, így ha nincs se D, se E, akkor lehet, h global.
De ne reméld azt, h a hazai webshopok E betű nélküli rollerei lehet, h global verziós rollerek, mert nem azok. Mindenki E-t árul itthon.
Csak pár helyen árulnak global verzióst, de ott fel is tüntetik, h ez egy "global verziós" modell. (SkyRide pl Újpesten hozott be G30P-ket, még garit is vállaltak rá.)Asszem kb ennyi.
-
Kowi84
aktív tag
Azt tudja valaki, hogy a Segway rollerknél mit jelentenek a típusok utáni betűk? Mondjuk az F40E, F40D, F40i stb...
Engem konkrétan az I utótag érdekelne, hogy mit jelent? Miben különbözik mondjuk egy E-től? -
bads1
aktív tag
válasz
Peaceliker #24879 üzenetére
200 nagyon max de inkább alatta gondoltam, ha van erre a felhasználásra tipikusan jó vétel ennyiért elfogadom.
Igazából nem lesz extrémen használva, sőt inkább talán alul, tényleg ez a max 6-7km naponta, ezért nem biztos hogy megéri a több százezer kiadás.
-
#95712068
törölt tag
Navee S65 kerekeit meddig szabad felfújni?
Elvileg belső nélküli öntömítős akármi van rajta, idáig tömör gumis rollerem volt.
Elsődleges szempont a defekt elkerülése akár a menetkomfort kárára is.
Szóval hány bar-ig mehetek? Gyárilag 45 PSI volt megadva, ami 3,1 bar-nak felel meg.
Mehetek 4 bar-ig? -
bads1
aktív tag
Sziasztok!
100kg testsúlyomra keresek rollert munkába járáshoz, ami nincs is messze oda vissza 6km ezért nincs szükségem long range akksira, elég a kevesebb távot tudó is.
Bicikli úton mennék illetve dombos kis utcákban, ezért jó lenne erősebb motorral szerelt.
Teleszkópra nem biztos hogy szükség lenne de nem baj ha van.
Erre a felhasználasra mit tudnátok ajánlani?
Nem pálcikát szeretnék hanem robusztus legyen súlya nem annyira számít, társasház pincébe viszem max le ill. első emelet.Új vagyok a roller témában nem ismerem még őket
-
válasz
szasza7103 #24873 üzenetére
Szerintem is inkább add el az Essentialt, és vegyél egy normális rollert.
Pro 2 használtan 110-130ezer között van, akár lengéscsillapítóval, kevés km-el.Kár locsolni a pénzt arra a rollerre.
-
PociAti
őstag
válasz
szasza7103 #24873 üzenetére
Nézz utána, megéri-e egyáltalán nekiállni?
Vesd össze az Essential használt piaci árát és a nagyobb akkucsomaggal rendelkező rollerek árát (M365, 1S, 3). És akkor még egy kicsit erősebb motorral rendelkező gépet is kapsz, nem csak az akkud lesz nagyobb. Ez a teljesítménynövekedés azért sok ember számára eléggé megkívánt az Essential esetében.
-
DigitXT
félisten
válasz
szasza7103 #24873 üzenetére
Essential-hoz külső akkut eléggé felesleges: akkora hely van benne,
hogy a gyári akku helyére is tudsz építeni egy sokkal nagyobbat... -
Peaceliker
addikt
válasz
szasza7103 #24873 üzenetére
szerintem akku fesz-hez van rendelve egy százalék és abból tippel. Ha így van külső pakk jó lesz, mert ugye lassabban merül majd. csak akkor mondjuk 2km alatt csökken majd 1-et a megtehető táv? Vagy bekapcsoláskor tippel egyet, utána csak vonja le. Ettől persze az akku fesz visszajelzés jó lesz.
Vagy ha moddolt fw mehet fel rá, akkor egyszerűen be tudod állítani neki virtuálisan a kapacitást és akkor azzal számol majd.Amúgy működik a külső akku dolog, az nem kérdés, csak max x esetekben hülyeséget ír (pl megtehető táv).
-
szasza7103
tag
Sziasztok!
Xiaomi essential roller vezérlése érdekel technikai szempontból.
Mire szabályoz, lekapcsoláskor, azaz a megtehető távolságot miből számolja ki?
Gondolkodom külső akku pakkon, de aranyáron készítik el. Hegessztek én magamnak akku pakkot, van bms-em is hozzá. A kérdés, fogja-e tudni használni?Köszönöm!
-
pescara
aktív tag
válasz
Raz3raddict #24867 üzenetére
Hat kicsit dragabban, de nem sokkal talasz g30 max. Nekem az van egy eve, 100% elegedett vagyok, nagy, kenyelmes, hatalmas hatotav, eddig csak olyan ,,baja" lett, amit en csinaltam
Alkatresz van hozza...stb. Amugy nagyobb is a kereke es nem belsos, sokkal kenyelmesebbre lehet fujni, mint a xiaomit es nem kapsz defektet cserebe. Engem Thunderzolee gyozott meg, ezzel biztos nem jarsz rosszul.
-
válasz
Raz3raddict #24867 üzenetére
Ausztriában nem tudod érvényesíteni a hazai garanciát.
De ahogy már írták feljebb, ezek nem szoktak elromlani.Ezt már átnézted?
Én inkább F2 Plust vennék.
Hacsak nem kicsi és könnyű rollert kell vegyetek, akkor inkább az F2 sorozatból választanék.
Akksija ugyanakkora, tehát hatótáv ~30km kb mindkettőnek, de 10"-os zselés kerekei vannak - legalább a belső nem tud kilyukadni, (mivel nincs belsőgumija). Erősebb a motorja, esetleg ha emelkedőkön is használnátok, oda kell az erősebb motor mindenképp. Nagyobb, szélesebb a trepni, kényelmesebben elférni rajta, és indexek is vannak rajta, meg telefonnal le lehet lockolni, utána nem tudják eltolni. (Nyilván ha valaki felkapja, el tudja vinni, de "csak úgy" eltolni nem lehet ha esetleg valamiért nincs leláncolva, csak lezárva.)A Pro 2 is 200 felett szokott lenni, ugy látszik most E-magon épp akciós. Legutóbb az F2 volt 170ezer, az F2 Pro meg 190ezer - bár asszem akkor Euronics akciózta őket egy-egy hétig.
Ha van pénz lóvéra, én nem gondolkodnék, de hát nyilván ti tudjátok, h mire akarjátok majd használni.
-
Smish
tag
Sziasztok!
Vettem ma egy Kukirin G2 pro rollert a Banggood-ról. 189.571 ft volt kuponnal, ingyen szállítva.
Alapból a maxon gondolkodtam, de van egy 11 éves fiam, és egy majd 10 éves lányom, tuti kipróbálni/használni akarják. A maxot túl veszélyesnek találtam ilyen családi célra.
Viszont a rossz aszfalt miatt szerettem volna rugósat.Én úgy napi 10-15 kilométert tervezek vele menni, munkába, boltba.
Mire készüljek, érdemes valamit cserélni rajta?
Gázkarját szidják, van rá másik opció esetleg?Ha használja itt valaki régóta, hogy vált be?
-
pescara
aktív tag
válasz
Raz3raddict #24865 üzenetére
Szerintem emiatt ne aggodj, mert ezeknek olyan baja, ami garis lehet, ritkan tortenik. Tehat ugyis te fizeted a szervizt, tok mindegy, hol vagy. Ha meg veletlenul ugy jarsz, akkor sem egy nagy tavolsag a magyar garit ervenyesiteni.
-
Raz3raddict
tag
Sziasztok srácok,
Feleségemnek szeretnék venni egy Rollert és a következőt néztem ki:
Lehet hülye kérdés, de szerintetek ha megveszem a linkelt bolt felületén és kiviszzük Ausztriába, ott is tudom érvényesíteni a garanciát, ha valami hibája lenne?
ui.: Most elég jó áron van, azért gondolkodtam el rajta hogy itthon veszem meg, kint 535 euró környékén mozog.
-
#95712068
törölt tag
Apróról ninjáztam egy hordozható akkus "pumpát", és felmerült a kérdés bennem, hogy a Navee S65-öt meddig "pumpáljam"?
Gyárilag 45 psi értéket adtak meg (~3,1 bar), meddig szabad menni?
Elsődleges a defekt elkerülése akár némi menetkomfort beáldozásával, bár kegyetlen jó lengéscsillapítói vannak. Előző rollerrel a bal forgóm már reklamált hosszabb utakon, ezzel meg se kottyan a legdurvább hidegben sem. -
#01110937
törölt tag
válasz
Thunderzolee #24860 üzenetére
Ezzel én is így voltam. mindig inkább felment nem le... most már az akkor picit többért is megérte volna, mert vagy 100k val lett drágább... Nem roller...
elmunkas
-
-
elmunkas
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24860 üzenetére
Visszarakták pár óra múlva a kedvezményt. Meg is rendeltem tegnap. 229.000 Ft-ot vontak a számlámról a kuponok után. Ja és Euroban fizettem. Úgyhogy megérte kicsit erőlködni.
Aztán majd meglátjuk milyen lesz, én bizakodó vagyok.
-
-
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #24857 üzenetére
Gumi szerintem nem jó. Ez ha jól látom 15 os felnire megy. City meg kívül 15",rollereknél ez fordítva van. Ha jól értem /tudom city felni 10"
Az a gomb üres, igen. Kb semmi hely nincs alatta, így nem nagy a mozgástér, mi fér be oda. Áram korlát nem izgi, mert van egy +12v szál (vagy 5v? Mindegy is) amit meg lehet szakítani, semmi teljesítmény nincs rajta.
Dualtron kormány külső átmérő 22mm szóval belül kevesebb lesz. Bringás cuccokat tudsz hozzá nézni. Meg alin van ez-az.
-
alphamooncam
őstag
válasz
alphamooncam #24857 üzenetére
Még valami eszembe jutott.
Nem tudom, hogy létezik-e olyan technológia, amivel az agymotoros kerekeket centírozzák, és ez eléhető-e.
-
alphamooncam
őstag
Lenne pár kérdésem, nem tudom tudtok-e benne segíteni.
Gumi váltóméret
Indítás tiltás
Kormány szélesítés ( Kormányvégsúly )Nem vagyok gumis, ha hibát találtok javítsatok ki.
Dualtron City gumiméretét (ritka) csak nagy nehezen tudtam kikeresni. 15 inch (2.5-10) CST Inflatable Road Tire for Dualtron City Electric ScooterMinimotors €44.90
Váltóméret érdekelne, hogy mennyivel lehet szélesebb, peresebb gumit rátenni, ami még belefér.
2.5-10 ahogy utána néztem azt jelenti, hogy ~7,5 cm széles futófelületű, ugyanennyi magasságú a gumi.
A legközelebbi váltó méret amit találtam Kenda K709 80/90-15 51J TL motor, robogó gumi
Ez 8 cm széles, és 7,2mm magas (90%). Gondolom ez probléma nélkül felmegy a felnire.
A következő méret ami mo.-ról elérhető, az viszont 120/70r15-ös. Na ebből a méretből már lenne választék...
Fogalmam sincs, hogy beférne-e 12 cm széles futófelületű gumi egy 7,5 cm-esre tervezett helyre. Itt a magasság 7,5 helyett 8,4 cm lenne, ami szintén kétséges, hogy befér-e.
Ha beférne, lehet később befizetnék egy Michelin, Bridgeston, vagy egy Contira, mindegyikkel van tapasztalatom.
Indítás tiltás.
A képen a trepnin látható töltő csatlakozó, és kulcsos zár között van egy ezüst színű nyomgomb, ami gyárilag tudtommal nincs bekötve.
Arra gondoltam, hogy annak a helyére, vagy egy kulcsos áramtalanító főkapcsolót. Olyat amit mindkét állásban ki lehet venni. ( Létezik ilyen? Áramkorlát van? ) Marhára nem értek hozzá.
Vagy szintén ide, egy olyan érintős kulcsot, amivel a panelházak kapuját szoktuk nyitogatni.
Nekem megfelelne bármelyik, de nem tudom vállal-e ilyet bárki.
Kormányszélesítés.
Anno GS500-ra felszereltem egy ilyet Ezzel 72mm-el lehetne szélesebb a kormány.
Valaki használ ilyesmit? Ez leírás szerint 22-es csőhöz való.
Dualtronnak mennyi a belső cső átmérője, kompatibilis ez vajon vele? -
elmunkas
csendes tag
válasz
elmunkas #24851 üzenetére
Ma reggel akartam leadni a rendelést….hát nem 25.000 Ft-al drágább lett a G2?
Akkor asszem várok vagy újratervezek. Alapból 200.000-nél nem terveztem többet költeni első rollerre de azt mondtam hogyha 250.000-ért érdemben jobbat kapok akkor legyen. Ez most nem jött be.
-
elmunkas
csendes tag
válasz
pescara #24852 üzenetére
Melegedés és a sárvédő lelazulása voltak gyakori hibák amit találtam. A melegedést frissítéssel javították, a sárvédőt meg majd visszacsavarozom egy kis menetrögzítővel. Végigolvastam itt a fórumot, rengeteg reddit threadet, videókat. Ezeken kívül max egyedi gyártási hiba volt ami pedig bármelyiknél előfordulhat. Milyen panaszok voltak még?
-
elmunkas
csendes tag
válasz
Thunderzolee #24801 üzenetére
Köszi a segítséget mindenkinek!
Végül úgy döntöttem, hogy elengedem a magyar vásárlást, kicsit bővítem a keretet és DHGateről rendelek egy Ninebot Max G2-t. Kuponokkal 250-ért itthon van, ennyiért szerintem jó vétel. Amennyit lehetett utána olvastam, nekem jó rollernek tűnik. Ami még jobb/erősebb lenne az már olyan méretű és súlyú, hogy hagyjuk...az árról meg ne is beszéljünk. -
-
#01110937
törölt tag
válasz
LurkerSheik #24847 üzenetére
Akkor jó üzleti érzéked van neked is
-
-
Kowi84
aktív tag
Szaisztok!
Eladtam az F40-et és tervezek egy nagyobb rollerre váltani. Csupasz paraméterek és ár alapján a Kukirin G2 max felelne meg a leginkább számomra.
Használ itt valaki ilyet huzamosabb ideje? Van róla hosszútávú tapasztalat?
Viszonylag sok eladó van belőle, és ez egy kicsit elbizonytalanít...
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #24843 üzenetére
Én ennek a típusú csalásnak a fordított esetével találkoztam, amikor az eladót (hirdetőt) célozzák meg.
A piactereknek gyengébb a kommunikációs felületük, mint amit a levelező programok tudnak, így előfordulgat az, hogy valaki inkább e-mailen kommunikál. Nem gyakori, de előfordul.
A csalók azt állítják, hogy megvennék a terméket, szállítás vagy egyéb ok miatt email címet kérnek (lényeg, hogy kimozdítsanak az eredeti felületről).Emailben átküldenek egy kamu fizetési azonosító képernyőképét + egy linket, mely az eredeti hirdetési felület klónját tartalmazza. Annak a hirdetési oldalnak a másolata, amit te hoztál létre, ezáltal ismerősen és nagyon hitelesen néz ki. Automatizáltan kis ráfordítással már nagyon jó klónokat lehet létrehozni.
A hirdetés alatt jól láthatóan megjelölve, hogy fizetve lett a termék.És itt jön a trükkös rész, leellenőrizheted, hogy megérkezett-e a fizetés, és egy bank választó oldalra irányítanak, ahol kiválaszthatod a saját bankodat. Kb. 12 magyar banknak klónozták a belépő felületét, ahová belépve bekérik az adataidat. Erre ment ki az egész móka.
-
Peaceliker
addikt
válasz
#33802016 #24842 üzenetére
Az megy mindnehol. Mondja érdeklődő hogy viszi futárral, intézni, adjál mail címet. Ha megadod jön egy mail amiben gls/foxpost valami oldal másolatára irányít (elég jó másolat állítólag). Ott kéri banki belépést vagy kártya adatokat, mondván majd oda kapod a pénzt. Ha megadod viszik is a légzés. Ez minden felületen megy már, botokkal szerintem, nagyon egyen a szöveg amit küldenek
-
#33802016
törölt tag
válasz
Peaceliker #24840 üzenetére
Ha átvernek valakit, az fb nem fog utána kátalanitást fizetni, a késedelemért, amiért nem törölte... én lehetőleg kerülöm az ilyen helyeket. Vintedről is hallani csalásokat, ott meg kérik az adatokat és lenyúlják a pénzt... már aki megadja a saját adatait - milyen kedves még a fuvart is intézi...
-
#33802016
törölt tag
válasz
PociAti #24839 üzenetére
Azt mondják ami túl szép...
Persze akadnak kivételek, néha. De ez a roller ez túl olcsó, mint a 20.000 forintos legújabb ájfon akció.
Én kerékpárt vettem nagyon jó áron, de az ilyen pont akkor pont ott. vagyis jókor jó helyen. És személyes dolog volt üzletből, nem csaló hirdetés.
"Az előre utalás meglehetősen kialakult szokásmód, megfelelő piactéren megbízható vevőnél ez nem is probléma."
Prohardware-n is írják, ne utalj előre.Jófogásra máskor, mások is panaszkodtak, már Bf topikban, hogy nem foglalkoznak, vagy bestbuy topikban... Ami nem jó, mert az üzemeltetőnek is érdekel kellene legyen, hogy rendben menjenek a dolgok.
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #24839 üzenetére
Marketplacen most olyat láttam, hogy az én hirdetésem lemásolták. Képekkel sziceggel csak kisebb (nevetséges) árral.
Emberünk még válaszol is (ismerős írt rá). Azt javasolja utalással foglalózza le az érdeklődő.
Amúgy fb-nak jelentettem, vissza írták, hogy jó az, nem sért kereskedelmi szabályokat -
PociAti
őstag
Egyre több az átverős hirdetés a Jófogáson, december óta ez már kb. az 5. győri elektromos roller ami szembe jött velem. Más régió hirdetéseit nem annyira követem.
Igazából azért írok, mert folyamatosan fejlődnek, már csak pár lépésre vannak attól, hogy nehéz legyen felismerni a hamis hirdetéseket. Már nincsenek tele fordítási / helyesírási hibákkal, olykor magyar specifikus témákat tartalmaznak.
Nézzétek meg a szövegét:
Szeretett elektromos rollerem eladóSziasztok!
Eladó sorra került szeretett rollerem.
Teverun Fighter Supreme. ?Applikációs verzió?
Paraméterek: 72V, 2x2500W motor, Peak 8000W
Akksi: 35Ah Samsung 21700cella. 120km hatótáv.
2x55A sinewave vezérlő,
Tft kijelző 3, 5", Nfc indítás, Állítható rugózás, 11" CST utcai gumik, Zoom hidraulikus fékek, szitálásgátló (új szimeringek, tisztítva, olajcsere Menyhárt Zoli által), a decken kapott menetjavítást (helicoil) így stabilabb nagy sebességnél. Nem lötyög, nem kotyog, nem recseg. Adok hozzá 5A Wate gyorstöltő + a gyári 1, 5As.Személyesen kipróbálható vételár letétele után.
Ára: 33ezer ft
A lehúzás lényege, hogy hihetetlen ajánlattal állnak elő. Ha érdeklődsz, akkor közlik mások is jelentkeztek már érte, pár óra múlva jönnének megnézni. De ha fizetsz foglalót, vagy előre utalod az árát, akkor leveszik a hirdetést. Ha helyszínen szeretnél vele találkozni (mint ahogy a hirdetésben is szerepel), akkor közli, hogy most nincs az adott városban, csak órákkal később ér haza, meg előttem már más is meg fogja nézni, aki nemrég jelentkezett érte. De ha most küldöd a foglalót, vagy kifizeted az árát, akkor félreteszi neked.
Gyors döntési kényszerbe kerülsz, azonnal kell reagálni, minden perc számíthat.... (Ha az adatok ellenőrzésével tökölsz, akkor lemaradhatsz az év üzletéről.)
Egyszerre 2-3 más termék is meg szokott jelenni a hirdetőnél, hasonlóan bőséges leírással. Korábban szinte minden alkalommal fényképezőgépek voltak még a kínálatában. Szóval valami műszaki eszköz.
Tipikus hiba a hirdetések kapcsán, hogy az accountot az előző nap hozták létre. (Minden frissen, nem hónapokkal ezelőtt létrehozott account legyen gyanús!)
Sajnos nem lehet általános szabályokat felállítani. Például ne vegyél használt terméket, túl szép, hogy igaz legyen, vagy ne utalj előre, csak személyesen.
Az előre utalás meglehetősen kialakult szokásmód, megfelelő piactéren megbízható vevőnél ez nem is probléma.
Csak személyes vásárlásra is elvileg nyújtanak lehetőséget, hogy a gyanú kisebb legyen. Csak küldj előtte foglalót.A mostani ár tényleg irreális, többségünk nem ismeri a konkrét modellt, amúgy másfél milliós gépről van szó. De ha mondjuk egy 250k-s gépet árulnának 80k-ért (mert meg van szorulva a tulajdonos), és 25k foglalót kérnek, azt már akár reálisnak is tarthatnánk. Ha páran bedőlnek neki, az már elég komoly bevételt jelent.
Könnyen előfordulhat, hogy a hiszékeny embereknél pont a nagyon durva hirdetések hatására száll le a köd, és utalnak vakon, nem pedig a racionális (kihagyható) lehetőségeknél. Mert ők, az álmaikban élő emberek jelenthetik a célközönséget.
Amúgy a Jófogáson nagyon körülményes a gyanús esetek jelentése, napokkal később tűnik csak el a hirdetés. Lehet hogy magától, nem pedig azért mert az üzemeltetők intézkedtek volna.
-
#33802016
törölt tag
válasz
DigitXT #24834 üzenetére
Itt normális két sáv van. bőven elférni. De van olyan is, ahol nincs, csak arra ritkán járok, rollerrel pl még nem voltam. Ott az út is rosszabb.
Rollerrel más is közlekedni, mint kerékpárral, jobban kell figyelni, patka, úthiba stb... kerékpárral ilyennel annyira nem kell.
-
DigitXT
félisten
válasz
#33802016 #24833 üzenetére
Hidd el, mindig van értelme, mert az a fénypont ahogy mozog feltűnőbbé tesz!
Nappal, verőfényes napsütésben is. Persze van aki ezt túlzásba viszi, így pl. a
reflektort nyomatja orrba-szájba, ami még nappal is képes vakítani pl. ha pont
mögötted jön, és a tükörbe pillantasz. Motorosokra jellemző... mert ugye ők is
veszélyeztetett állatfaj, tehát jobb, ha időben észlelik őket. Ez részben így van,
de engem - motoron, motorosként is - fel tud baszni ez a túl "önző" hozzáállás!Lényeg, hogy őt lássák meg őt hallják (üvöltő kipufogósok szevasztok), mások
le vannak szarva. Én is próbáltam amúgy, a hangos kipufogó néha csodákat is
képes "létrehozni" (pl. szétnyílnak előtted a sorok, mint a Vörös tenger!), de...
Ott az a fránya DE, hogy állandóan durva zajszennyezéssel közlekedsz, és ez
nagyon nem jó! Ezért utálják sokan a motorosokat, s fordítva is elsülhet, hogy
feltűnő az ember, esetleg azért akarják lenyomni, mert mit hangoskodik ez itt?
Pedig csak normálisan mész a forgalomban, de történetesen "herélt" a dobod:
tapasztaltam már ilyet is. Na most egy roller ennek szöges ellentéte... mivel az
elektromos motornak szinte semmi hangja, a gyalogosokra a frászt lehet hozni
amikor elsuhansz mellettük a járdán... ezért is életveszélyes pl. a bringagyalog.Nem mindig van széles másik sáv a bringaúton, figyelni kell a szembejövőre.
Amerre én járok, tágul a világ, de sajna sokszor még így is szűk 2+ embernek.Ui: motorkerékpáron minden körülmények közt kötelező a tompított használata.
Gondold végig, miért: kisebb homlokfelület, kevésbé feltűnő a forgalomban. De
négy keréken is kötelező lakott területen kívül, fényes nappal is. Mert számít...
(Szerintem lakotton belül se szabadna elhagyni, de ezt lassan kiváltja a DRL és
egyúttal behoz egy másik problémát, amikor szürkületkor DRL-lel megy, és bár
ő még lát, csak azok a LED-ek akkor már vakítanak, hátul meg semmi fény.)
-
#33802016
törölt tag
válasz
DigitXT #24815 üzenetére
Kerékpárral mentem, a lámpa az utat világítja, nem szembe... és nem is erős fokozat, alap. Normál használatra tervezet lámpa, nem reflektor... mégis megkaptam pár ****, hogy mennek a bús fenébe... Azóta, ha nem szükséges, úgy ítélem meg, nem világitok. Nappal verőfényes napsütésben, meg értelme sincs.
Ez nem úton van, kerékpár út, ahol maximum kerékpárosok, esetleg néha görkorcsolya, nem városba, két település között. Rövid szakasz van, ahol úton megyek, vagy olyan helyen ahol gyalogosok is vannak - utóbbiak úgy általában semmivel sem foglalkoznak bringával is ez volt a tapasztalat. Így városba, nem szoktam sietni... úgy sem lehet...
A sötét tél, meg ilyen szürkület az más. De ilyenkor meg ritkán használom.
Kereszteződésnél le szoktam lassítani, sosem tudni. Egyszer majdnem nekem jött egy Bringás, még kerékárral voltam, főút, kb 30 körül mehettem... úgy gondolta még befér... rá kellett rendesen fékezni... szerencséje volt...
Ez mondjuk rollerrel kevésbé, gond, van olyan mód ahol szinte azonnal lassul, megáll.. kerékpárnál nem.
"Szerk: meg hát általában nem "bringaautópálya" van, tehát szembe is jöhet
bárki,"
elfér a másik sávban"Mondjuk nekem beszólt egy ilyen a gyári LED-re, hogy 100 méterekről már
vakít, amin kicsit meglepődtem."
Oké, akkor nem csak nekem volt ilyen "élményem"... -
DigitXT
félisten
válasz
ridiculous #24831 üzenetére
Az teljesen rendben van, inkább a napi 3-4% okai érdekeltek volna.
-
DigitXT
félisten
válasz
ridiculous #24827 üzenetére
Ilyenkor inkább az a kérdés, hogy esik-e a feszültség, vagy a % kamu?
Ha és amennyiben mutat akkufeszt is, minden kiderül. A li-ionnak kifejezetten
kicsi az önkisülése, de ha mondjuk sosem megy "aludni" a roller, mivel mindig
azt kell figyelnie, hogy mikor akar rácsatlakozni a tulaj, pont ez a monitorozás
vághatja haza az akkut. Igazán okos megoldás... Egy kulcsos kapcsolóval ha
áramtalanítani lehet, az a jó: ne tudja kulcs nélkül senki hekkelni, bekapcsolni. -
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #24827 üzenetére
A töltő elektronika programozásától függ, milyen számot ír ki. Illetve a mérési eljárástól.
Egyszerűen irreálisnak hangzik, hogy október óta szinte semmit sem merült.Ha terheletlenül van mérve, úgy más értéket mutat, mintha valós körülményt szimulálva, pillanatnyi terheléssel megmérve az akku töltöttségét. És a 100%-os töltöttségi értéket is elég sokféleképpen lehet definiálni. Mihez képest 100%? Az elvi maximumtól 3 vagy 5% távolságra legyen a 100%? És amikor először elérte ezt az értéket, vagy utána mondjuk fél órával, amikor tovább lett töltve és cseppenként bele lett még nyomva egy kis extra töltés?
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #24821 üzenetére
Nem tűnik normálisnak, de ez több okra is visszavezethető. Télen semmi sem úgy működik, mint ahogy nyáron.
Nem lehet normálisan tesztelni az értékeket (pl. a valós hatótávot), nincs úgy megjáratva a roller (és az akkumulátor), szóval ezek csak számok amiket a BMS / applikáció mutat. -
ridiculous
aktív tag
válasz
Silentfrog #24825 üzenetére
A Neon Lite nekem is napi 3-4% - ot merült ha nem nyúltam hozzá, azt hittem ez normális.
A KuKi Október óta pihen és szinte semmit nem merült, csodálkoztam is rajta az elején. -
pescara
aktív tag
válasz
Silentfrog #24825 üzenetére
Az szerintem nem normalis, nekem G30 egy honapot allt itthon, tegnap jottem vissza, 66% on hagytam itt es 64% on vart.
-
pescara
aktív tag
válasz
Silentfrog #24821 üzenetére
masfel mi alatt? Az nem mindegy.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #24820 üzenetére
Masfel mi alatt? Az nem mindegy.(ez nem neked ment, bocs)
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #24820 üzenetére
Hat ez nekem most tokeletes, ha ugy alakul, akkor fordulok hozzad bizalommal!
-
Silentfrog
veterán
Nemrég jött vissza gariztatásból az Okai rollerem.
Töltőcsatlakozót is cseréltek. Szerintetek normális hogy egy másfél alatt 100% töltöttségről használat nélkül lemerül 93 %-ra kikapcsolt állapotba? 17 fokos garázsban van. -
válasz
pescara #24819 üzenetére
Kiadhatnának belőle egy indexes, 40-450Wattos verziót, kábé mint a G2, csak lengéscsillapítók nem lennének rajta.
Azért ez így gáz, h csak az F2 sorozat van csak helyette erősebb, de az meg kisebb kicsivel (rövidebb terepni, kisebb akksi fér csak bele).
Ésszerűen kell őket árazni, és akkor nem lennének egymásnak konkurenciái. -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #24801 üzenetére
Engem lassan egy eve biztattal, hogy g30-at vegyek, azota is naponta imaba foglalom a nevedet
-
DGery
aktív tag
válasz
DigitXT #24815 üzenetére
Én pl vettem egy ehhez hasonló lámpát hátra ami a hátizsákom tetejére van rakva, plusza hátira rá van fűzve egy láthatósági mellény is. Mivel kénytelen vagyok (igaz rövid szakaszon) egy elég forgalmas úton haladni aminek a kivilágítása is hagy kivetnivalót maga után ezt mindenképp úgy gondoltam meg kell lépni a saját biztonságom érdekében.
Előre pedig került a nyak aljára az összehajtó mechanika felé szintén egy bringás lámpa lefelé irányítva, hogy a bringa előtti cca 10m-t jobban bevilágítsa, mint a gyári és hamarabb észrevegyem, ha vmi van az úton.
Nemhiába mondják, h fontos látni és látszani... -
alphamooncam
őstag
válasz
DigitXT #24813 üzenetére
"A kerék meg 12.5", és rendes PMT gumi van rajta, csak az volt 60K, viszont"
Így van, gumin nem szabad spórolni.
Gumiról jutott eszembe. Láttam pár videót, ahol "autógumikat" tettek fel kétkerekűekre, hát én ezen eldobtam az agyam.
Anno egy esedékes gumicsere alkalmával gondoltam, kipróbálok egy Supermoto-ra fejlesztett gumit.
Ennek annyi a lényege, hogy a profilja szemből hegyesebb, nagyobb felületű az oldala, mint az átlag. Ugye ennek meg az autógumi az ellentéte, ahol pl. nincs is az oldalán futófelület.
Nem volt jó. A helyes valahol kettő között van.
Vezetéstechnika.
Sokan nem tudják, hogy ahhoz hogy egy kanyarban beforduljon egy kétkerekű, nem is kell a kormányt elfordítani abba az irányba ahova fordulni akarunk, hanem egy bizonyos sebességet elérve, úgy lehet a legbiztonságosabban befordulni, hogy a belső ívhez közelebb eső kormányszarvat finoman kifelé toljuk.
Ez azt eredményezi, hogy a kétkerekű úgy "fekszik be" a kanyarba, hogy az végig kontrollálható marad.
Ezt legkönnyebben jó futóművel, széles kormánnyal, és alacsony súlyponttal lehet megcsinálni, állva kis sebességgel, gyenge futóművel, helytelenül megválasztott profilú gumival nem fog menni.
-
gergobox
tag
Rendeltem az imént egy használt állapotú, újracsomagolt Ninebot F2 Plus rollert Alzáról, elég jó áron (142k). Az oldalon írják, hogy karcos lehet (ez nem érdekel), de elvileg minden tartozéka meg kellene, hogy legyen. Kicsit tartok tőle, hogy az előző felhasználó nem törölte az accountjából. Erre van bármi lehetőség, hogy tudjam párosítani, ha mégsem került törlésre az előző felhasználó által? Köszi
-
DigitXT
félisten
válasz
#33802016 #24814 üzenetére
Mindenhol gond, ha kivilágítatlanul közlekedsz... Nappal is sokkal feltűnőbb,
ha pislákol valami, még ha neked pont nem jelent semmit... Vannak az úton
más közlekedők is. Neadjisten gyalogosok, és mindenkinek jobb, ha látszol.
(Sok helyen találkozik a bringaút gyalogosokkal, akár a legrosszabb osztott
formában, akár csak párhuzamos haladás révén gyalogátkelőkkel, de sajna
arra is fel kell készülni, hogy ott is kolbászolnak majd, ahol nem kéne.)
Szerk: meg hát általában nem "bringaautópálya" van, tehát szembe is jöhet
bárki, és annak is sokkal jobb, ha már messziről látja, hogy nem üres az út.
Mondjuk nekem beszólt egy ilyen a gyári LED-re, hogy 100 méterekről már
vakít, amin kicsit meglepődtem. De hát ez van, leszereltem a gyári pilácsot:
raktam helyette az első sárhányóra egyet, aztán arra mondja, hogy vakít. -
#33802016
törölt tag
"Tehát az elektromos rolleren is pont úgy működik a világítás, mint minden más járművön?"
?? Kerékpárnál, autónál külön is kapcsolható. Volt amikor megjelent egy kis lámpa ikon, de nem volt bekapcsolva a lámpa, néztem, még a kézikönyvben sem szerepel. Legalul mutatja F2 Plussz.
Azt gondoltam, este felé van világítása, nem kell külön bekapcsolni. Mivel elsőre nem volt szükség (semmit nem adott volna hozzá)."(én központú szemlélet),"
Helyett takarékosság, és nagyrészt kerékpár út, ahol nincs, ilyen gond. Főúti részen zavart. Most meg sötét volt, egyértelműen kellett világítás.rendben, későbbiekben már kapcsolom
-
DigitXT
félisten
válasz
alphamooncam #24799 üzenetére
nem tudhatta, hogy egy King lehetne egy másik jelölt
Ebben ne legyél biztos: két "influenzásuk" tag itt, csak nem írnak. De olvasni
bárki olvashat. Meg hát ott hivatalból kell szidni a Kaabo-t, mert konkurencia.
(És ha felvázoltad, hogy mire kéne, nyilván nekik is beugrott mint alternatíva.)Ui: City nekem ránézésre tetszik, sajnos kipróbálni nem volt alkalmam, mivel
Peaceliker gyorsabban cserélgeti a rollereit, mint amilyen sűrűn találkozunk.
(De egy-két akkut már összehoztam neki, pl. azt a külsőt a Wolf X-re.) Ja a
Wolf X-szel mentem egy kanyart, semmi extra, de azért elég stabil. Tetszett.
De persze csak 10" a kerék, meg tényleg nem volt egy atomvillanás.De mondjuk én elég hülye vagyok, mivel egy gyárilag 500W-os rollert hajtok
3000W fölött (egy motorral), meg korábban is már 4000W-ot tudott a hibrid.
Ehhez képest értendő, hogy nem volt tűzijáték az X: a sima King az igen, de
annak meg annyira "paraszt" a vezérlése, hogy "életveszélyes" kategória.
(A gázreakció fontos, hogy jó legyen, pontos legyen. És ne akarjon megölni:
a mostani 3000W fölé jutó kis egy motoros vasam az elején lomha, nagyon!
Cserébe biztonságos, de hamarosan teszek róla, hogy jobban gyorsuljon.
Végsebességre így is megvolt 70: azt lekorlátozom majd, mert még élnék.*)*: egy olyan rolleren sem túl biztonságos a 70, amit arra terveztek. Hát még
egy 25 km/h-ra gyártott valamin. (Mondjuk a csőváz egyben van. Talán bírja.
A kerék meg 12.5", és rendes PMT gumi van rajta, csak az volt 60K, viszont
eléggé virsli kategória, szóval kompromisszumos, de azért jól vezethető...)
-
PociAti
őstag
válasz
#33802016 #24811 üzenetére
Tehát az elektromos rolleren is pont úgy működik a világítás, mint minden más járművön?
A világítás nem csak azt a célt szolgálja, hogy lásd magad előtt az utat (én központú szemlélet), hanem hogy mások számára láthatóvá tedd magad.
A nemzetközi előírásoknak itt is meg kell felelni, még olyan apróságokban is, mint a féklámpa erősebb fényű a hátsó világításnál.
Már sokszor kiszámoltuk itt a fórumon, hogy a motor 300 W-os teljesítményéhez képest a 1,5-3 W körüli világítás elég elenyésző fogyasztás. Például 20-30 km-es hatótávon is legfeljebb egy-két száz méter csökkenést jelent. Nem nagyon lehet érdemi spórolást elérni azzal, ha lámpa nélkül megyünk. Ha már elkezd sötétedni, nyugodtan fel lehet kapcsolni. Valószínűleg a LED-ek üzemideje miatt se nagyon kell aggódni, ha nincsenek túlhajtva és a hűtés is meg van oldva, akkor nagyon-nagyon hosszú az élettartamuk.
-
#33802016
törölt tag
Srácok rájöttem mire jó a világítás... azzal a hátsót is be lehet kapcsolni...
Én valamiért azt gondoltam, a hátsó egyébként is világit... aztán kapcsoltam msot lámpát és nézem, akkor kapcsol be a hátsó világítás is...Múltkor még olyan sötét nem volt, így a lámpát nem kapcsoltam be... de most már fogom akkor is
Ha úgy érzem, nem árt, egy hátsó lámpa -
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #24809 üzenetére
kell bele egy kaabo tft kijelzős vezérlő és akkor van pin kód
viccet félre téve, egy kulcsos indítót fel lehet rakatni, ha már 1m ért nem fért rá gyárilag...vicc dualtron ebből a szempontból, hogy egy szaros lábtámasz sem fér bele alapból
Na de mégy úgy sem hagynám ott egy lakat nélkül. Arra meg egy jobbféle (kryptonite tól felfelé) u laka megfelelő lehet. +2 kiló a gépnek de na puff
Szóval lakat+kulcsos szar. Hátha a kettővel együtt már nincs kedv szarozni. De lakat az alap, anélkül nem hagynám ott, 5p nél tovább még azzal sem nagyon. -
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #24807 üzenetére
"Amúgy erndőr vs "hát ez gyári" stori szerintem nem tud jól végződni...ha meg vagy állítva annak már rég oka van
"
Jól látod, nem hülyék ok nélkül kb. átnéznek rajtad !
Közben még eszembe jutott a roller otthagyása, lezárása téma amíg bemegyek az ABC-be egy kólára...
Ki lehet vajon cserélni egy komolyabb zárra azt a semmiséget amit a gyár kitalált oda? Csak hevenyészve tudtam rápillantani.
Meg szerinted mi kellene ahhoz, hogy ne lehessen "ráindítani", amíg távol vagyok?
-
Peaceliker
addikt
válasz
bandigyerek #24800 üzenetére
Nekem g30 van, abban is sok minden cserélve lett, kis mod project volt
Leírások szerint g2 első telo 40-50 km után csúnyán lóg. Hátsó pedig nyikorogni kezd, mert valami bele ér valamibe. Fejben volt nekem az a gép, de rég elengedtem, sajna nem lett olyan faja -
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #24805 üzenetére
Bárki aki tényleg ért az alu hegesztéshez megcsinálja, nekem is az lett a vége. Bitang lett.
Nem ez a fájdalmas része, hanem az a 4-6 óra munka, ami lebontani az egész elejét meg vissza. Összeszerelt állapotban ez nem kivitelezhető.Ha az anyaghibás csapnál a wolf ra gondolsz, akkor arról annyit, hogy egyetlen egy eset sem ismert, amikor abból baleset lett volna. Van egy csavar meg egy biztosító pecek. Együtt még sosem tört el mindkettő senkinek (amennyire tudni). Dualtronból sem volt annyi kormány és dió törés, mint pl v1 mantisnál vagy zero 10x nél, vagy főleg gbooster egy jó példa arra, hogy fixen törni fog...ja és vsettek... és egy pár nami meg teverun is
szóval mondhatni mindennek tud törni a kormány ami 1 pálcás, csak eltérő melyik típus mennyire hajlamos rá. Mondjuk te ülve nem a kormányba fogsz kapaszkodni, így ennek az esélye amúgy is kisebb.
3-3,5 baron gurultam mindig, azt bírta eddig belsős is meg anélküli is.
30km padlón az fixen meglesz a 25ah s verzióval. a 20ah az szerintem úgy elég rá, hogy 20km padló és 10km lightosabb. Vannak emberek akik valahogy ettől sokkal többet mennek, lehet bennem van a hiba...vagy nem ugyan azt értjük azalatt, hogy "pedig húztam neki"amúgy szinusos sem reagál lassabban, csak érzet más. annyi, hogy szinusos tud finom IS lenni, négszöges meg csak idegbeteg tud. Na persze city pont nem ideges mert a 10" ra tervezett motor nem tud mérges lenni egy 15 colos kerékkel. Wolf king (nem gt) ha az konkrétan életveszélyes volt a miniomotors cuccal
Amúgy erndőr vs "hát ez gyári" stori szerintem nem tud jól végződni...ha meg vagy állítva annak már rég oka van
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #24803 üzenetére
Köszi a választ, de ez csak több kérdést gerjeszt
"Ez a 3 cső, amibe nyaka megy bele. És ezek csak a dekni első feléhez vannak hegesztve, oldalra nincs. Alul be vannak varva a vázba, ki sosem szakad, de zavaró lesz hogy nem túl sok km után nyöszörögni fog a millás gép és lógni az egész nyaka "
Nem vágom, hogy a képet hogyan kell nézni, de az a ponthegesztés nem túl bizalomgerjesztő.
Létezik olyan szaki aki elérhető, és meghefteli úgy hogy ne nyöszörögjön ?!
Meg úgy általában pont azért nem bízom az olyan tipusú összecsukási módszerrel tervezett rollerban, ahol csak egy anyaghibás csapnak kell az első és hátsó kerék között megadnia magát, hogy aztán amikor az eltörik, akkor a hátsó rész a csuklónál fogva belefúrja magát az aszfaltba, miközben a vezetőt az égbe repíti.
"Kaabo vezérlése modernebb de érzékenyebb, kontakt hibák elő tudtak fordulni."
Idő közben találtam ezt a videót a színuszos vezélőről .
Motorok között is volt hírhedt csődör, és selyemfinom gázreakciójú. Nekem nem volt gondom egyikkel sem különösebben, az azonnali reakciójút jobban kedveltem.
"Amúgy szerintem cityvel nem tudod majd forgalom tempót tartani, a 70es tempót nekem pl meg sem futotta. 50 fölött lusta. Illetve padló gázon 60km felejtős, inkább 30-40 lesz az. Ezek fontos infók lehetnek még
"
Pedig egyértelműen ez lenne a cél.
Hatótáv nyélen 30km elég.
Nem tudom mennyivel kisebb, vagy kisebb-e egyáltalán a keresztmetszet a szélnek ülve vagy állva, vagy számít-e, T e gondolom állva mérted.
Illetve lehet 3 bar kisebb gördülési ellenállás lenne, már ha a belső bírja. Az alacsony guminyomás nagyon vissza tudja fogni.
Lehet azt tudni, mekkora a megengedett legnagyobb nyomás amit még hosszú távon elvisel a belső?
"Ne legyenek illúzióid, az összes roller egy ipari hulladék. "
Köszi, már felvérteztem magam
-
#01110937
törölt tag
válasz
alphamooncam #24799 üzenetére
Nincs olyan szolgáltatásuk, hogy érte menjenek egy defektes rollerért, a GLS-t meg nem hívhatom azonnal a 67-es kilométerkőhöz, úgyhogy marad a taxi, mert a helyszínen gumit javítani esélytelen a szervizes szerint.
Még mindig azaz érzésem, hogy túl sokat vársz tőle...
Egy ilyen járműtől... kb mintha egy motort akarnál alternatív formában. -
Peaceliker
addikt
válasz
alphamooncam #24799 üzenetére
Fék elég lesz, motorfék is tud segíteni.
Kormány oszlop nem fog eltörni, nem az a fajta. Előbb törik el a dió, de az sem szokott. Hajlik, 1 rudas gép mind ilyen.
Ennek a nyak befogatása fog törni itt :Ez a 3 cső, amibe nyaka megy bele. És ezek csak a dekni első feléhez vannak hegesztve, oldalra nincs. Alul be vannak varva a vázba, ki sosem szakad, de zavaró lesz hogy nem túl sok km után nyöszörögni fog a millás gép és lógni az egész nyaka
Kaabo vezérlése modernebb de érzékenyebb, kontakt hibák elő tudtak fordulni. Teszem hozzá ebben a rollerben több helyen elcsipett kábellel találkoztam, szóval ennek is jöttek volna előbb utóbb az ilyen hisztik.
Ne legyenek illúzióid, az összes roller egy ipari hulladék. De tényleg. Vagyis hát árukhoz képest vicc mennyi fos megoldás van bennük. És hallottam már mindkét szervizről/forgalmazóról rosszakat (igaz ultimatebike os gányolást saját szemmel is láttam már többet).Amúgy szerintem cityvel nem tudod majd forgalom tempót tartani, a 70es tempót nekem pl meg sem futotta. 50 fölött lusta. Illetve padló gázon 60km felejtős, inkább 30-40 lesz az. Ezek fontos infók lehetnek még
Most árulnak egy achilleust 650be. 35ah akku. Az nem lehet alternatíva? Hatótáv azzal közelebb lenne az elvárthoz.
Amúgy 60v os géppel (jut eszembe) wolf warrior x volt nekem amin volt egy külső 21ah akku. Így 42ah val éppen kijött a 60km átlag 45 os tempóval (szóval sokat húztam neki, de átlag nyilván kevesebb lesz). De lehet utolsó 10km en már csak max 40el vonszolta magát arra már pontosan nem emlékszem.
Gyári ígért hatótáv az minden esetben vicc -
Igen, mert korábban a G30 320ezer körül volt itthon, ezért most aki ~250ért árulja, az sajna pont annyiért akarja eladni, mint a hazai új ára.
Az F2 Plus jó választás szerintem, a hatótávval nem lesz gondod, erős is, az index is jó, ha van rajta.
Én nem aggódnék a helyedben miatta, rendben lesz az a roller biztosan. -
válasz
elmunkas #24792 üzenetére
DHGateről vegyél G30-at.
Annyiba kerül, mint egy F2 Plus idehaza.
Így megmarad a nagyobb hatótávod, a roller is nagyobb lesz picivel, és 25 helyett 30-al is tudsz majd menni.F2 egyébként erősebb a G30-nál, emelkedőkre jobban megy, és az F2 Plus is. A Plusban meg akkora akksi van, amivel 30km-t meg lehet tenni. Az index is jó dolog. Trepni kicsit kisebb, rövidebb a roller.
Kár, h a G30-ból nem adtak még ki olyan verziót, ami 400-450Wattos, indexes, csak lengéscsillapítók nincsenek rajta. (Ez utóbbi meg lenne a G2 kiváltsága.)Navee is jó, az S65-öt is 170ezer körül akciózták nemrég, ha jól emlékszek, az még jobban megy, 48Voltos.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2736 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Eladó karcmentes Apple iPhone 13 Pro 128GB Kék / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest