- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Peaceliker #32409 üzenetére
Így van, nekem is az E-Twow jutott eszembe erröl az Inokim Light 2-ről.
-
válasz
Peaceliker #32246 üzenetére
Sokan voltak azok is, akik elhitték, h le lehet tölteni ramot a gépükre.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #32161 üzenetére
+1. Ha gyorsabb vagy, többet állasz a pirosnál. Érdemben nem nyersz vele:
akkor lehet "nagyot" nyerni, ha eléred az előző zöldet. Vagy szabad a pálya.Amúgy ugyanez megvan nagyban motorral is: 125 ccm vagy 400 ccm...
Utóbbi sokkal nagyobb élmény, és biztonságosabb is, az erőtartalék miatt,
viszont ha betartod a sebességhatárt, ezzel időben nem nyersz semmit.
Lágymányosi hídon megereszti az ember, akkor... hamarabb ér a piroshoz,
pontosan ugyanakkor fog továbbhaladni a zölddel (csak többet állt addig).
Az előző zöldet elérni nem is tudom, mekkora sebességtúllépéssel lehetne.
(Nem mindenhol van zöldhullám, van ahol kifejlesztették a piros hullámot.) -
Emunem
őstag
válasz
Peaceliker #32151 üzenetére
Nekem GPS 26, Rolleren 25 km/h.
Akkor elvileg 4%-al többet tudok megtenni, mint amit "hazudik" nekem?
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #31943 üzenetére
Meg lehet tanulni a hüvelykujjasat is precízen kezelni.
Illetve sokat lehet finomítani rajt hozzá hangoljuk a szoftvert.
De legyen szó bármelyikről, annak hátrányai lesznek. Nem csak az, hogy mindegyiket tartani kényelmetlen, amire a legjobb megoldás a sebesség tartó automatika (cruise control). Ha az van, akkor majdnem mindegy milyen a gázkar. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #31943 üzenetére
Hatalmas +1: annyi baromságot kitaláltak már, ami lehet, hogy a tervezőasztalon még jó ötletnek tűnt, gyakorlatban kényelmetlen/használhatatlan/életveszélyes skálán mozgott.
A Rion görgethető gázkarja valószínűleg a legjobb alternatívája a félmarkolatosnak, mivel véletlenül sem kapaszkodik bele az ember, stabilan megtartható, és finoman adagolható. Minden más amit összevissza nyomkodni, meg húzkodni kell, könnyen veszélyes lehet.
Természetesen egy gyenge gyöszön ahol következmények nélkül lehet nyelezni bármikor, nos, nemhogy TCS-re nincs szükség, hanem gyakorlatilag digitálisan használja mindenki. Viszont, ha ahhoz szokik hozzá, akkor egy erősebb vassal eléggé meg fog lepődni...
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #31938 üzenetére
Redditen volt ez is.
Az Apollóknél a hüvelykujjas gázkarok a hagyományos (egyszerű) megoldástól eltérően külön tengelyen mozognak.
https://apolloscooters.co/products/apollo-thumb-throttleAmi igazán durva, az a bő 3 milliós RION Apex-ex görgős gázkarja.
https://alienrides.com/products/rion-apex-fastest-electric-scooter -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #31859 üzenetére
Nem sok hasznos infó van ahhoz képest, amit ne lehetne megtudni az adatlapból.
A dobfékek dicsőítésével (és a tárcsafékek szidásával) foglalkozott legtöbbet a videóban.
A számok alapján gyártók ezt valahogy máshogy gondolják.
Melyik félnek higgyünk?
Adatbázisomban 70 roller max. teljesítménye nagyobb 1200 W-nál, ebből csak 14-nél van dobfék, többség tárcsafék (56 db). Ja és a 14-ből 6 db a VMAX VX2 roller, mivel annak van 3 Extreme és 3 Pro változata, melyeket dobfékkel szereltek.A féktárcsa cseréje, meg úgy általában a tárcsafék cseréje nem olyan eget rengető munka, amitől félni kellene.
Viszont mi a helyzet a dobfékkel? Lásd korábbi Dualtron Mini hirdetést, melybe 11.000 km-t tett a gazdája:A hátsó dob fék csak lassító fékként működik, mivel a fékpofák és a fékfelület közé por/sár/levél/kicsi kövek mindig bekerülnek, ezért gyakorlatilag szétkopik a felület, lásd képek. Javítása fékfelület kiköszörülése vagy új motor köröli fém rész dobfék rész csere.
Mindegyiknek megvannak az előnyei, és egyik sem annyira problémás, hogy a másikat dicsőíteni kellene.
-
válasz
Peaceliker #31808 üzenetére
A p100 törik amcsiban vissza is hívták, tud ilyet a GT1 és GT2 is.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #31808 üzenetére
-
válasz
Peaceliker #31710 üzenetére
DHGate, Bangood, AliExpress, eBay, Amazon...mikor épp honnét a legjobb deal.
DHGateről a Segway G30P volt jó vétel sokáig. Ha valakinek a gari nem fontos, onnét jó áron lehetett venni.
De a G2-t már máshol is árulták jó áron, nem csak DHGaten. -
válasz
Peaceliker #31598 üzenetére
Nekem is G30 van, ami 50 fölött is tud menni, de ettől függetlenül nem érzem biztonságosnak ennél nagyobb sebességnél szerintem.
Amikor legutóbb szervizeltettem, akinek adtam, le is bxszott, h ez a kis szxr nem ekkora sebességre van tervezve, hogy merem így használni.
Pedig a Sharksetnél külön erre a rollerre építettek egy egész brandet, ennyire nyíltan még nem bxsztak le, h felelőtlen vagyok, h ezzel a kis szxrral merek "száguldozni", meglepett.
Aztán ilyenkor persze már hiába mondja az ember, h én nem is azért alakíttattam át, h gyors legyen, hanem, h felmenjen végre egy szirszxr emelkedőn is, (aztán pluszba még megnőtt a végsebessége is).A videoban érdekes, h hátul nincs is rajta lengéscsillapító, bár ez inkább arról árul el valamit, h miféle utak vannak arrafelé, h alighanem nincs is szükség rá, mert annyira jó az úthálózat minősége.
De hát mit nekünk úthálózatra költeni, inkább annak az árából teleplakátoljuk vele az országot évente kétszer, h gonoszbrüsszel, meg soros, meg Magyarország jobban teljesít...Mondjuk nem tudom, aki egy Xiaomi Pro 2-t épít át kétmotorosra, meg 72V-osra, az se semmi.
-
Mustármag
őstag
válasz
Peaceliker #31585 üzenetére
Tudom, olyat vettem, onnan indultunk
Csak közben elterelődött a téma... -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #31576 üzenetére
Kis drótkefe, és olyan, mint az új.
-
zzola
titán
válasz
Peaceliker #31473 üzenetére
Akkor létezik, hogy a MM nyugat Európából szerzi be. De akkor meg minek írnak 25-öt?
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #31095 üzenetére
A törvényalkotók számára fontos, hogy könnyen megfogalmazható és mérhető sarokkövei legyenek.
A roller tömege is ilyen, mivel piaci alapon nem lehet olyan nagy teljesítményű rollert létrehozni, mely tömege vetekszik a kis teljesítményű rollerekével. Az akkumulátorok mennyisége, motor mérete, stb. nem teszi lehetővé.Pedig ütközéskor rendkívül fontos a tömeg. A gyalogos számára nem mindegy, hogy adott sebesség mellett egy 30 kg-os rolleren üti el egy 50 kilós személy, vagy 20 kg-os rolleren egy 140 kilós személy. Utóbbi esetében az össz tömeg 160 kg, míg előzőnél csak 80 kg.
Mégis a roller tömege jó (de nem tökéletes) megközelítés azok kategorizálására, mert a bérrollerektől eltekintve a 20 kg alatti , gyári rollerek között nem nagyon akad kiugró teljesítményű. (Az általános határ amúgy 25 kg, és közöttük már jócskán akadnak kivételek.)A motor teljesítmény is pont egy ilyen jól definiálható, mérhető paraméter.
Több ilyen "kapaszkodó" együttes használatával elég jól belőhetők a kategória határok.
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
Peaceliker #31098 üzenetére
Persze, leginkább csak magamból indultam ki. Biztos nem univerzális okosság, csak nekem ez a tapasztalatom. Meg én leginkább a kis Xiaomikat látom ész nélkül menni a gázkaron fekve. Nincs rajta félelem.
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
Peaceliker #31095 üzenetére
Amúgy szerintem pont akkor figyelmetlenebb az ember, ha lassabb tempóra képes a roller. Ha 25-el megy a rollered akkor is ha le sem veszes az ujjad a gázról, elunod az életed és nézelődsz jobbra-balra. Tegnap mennem kellett eco-ban 25-el, nézegettem a holdat meg a felhőket.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #31095 üzenetére
Azt, hogy milyen gyorsan éri el a végsebességet, semmi többet.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #31091 üzenetére
Kiragadtál egy pillanatot a közlekedésből.
Sőt, az se biztos, hogy 25 km/h sebességgel kellene nekik közlekedniük. A német, olasz, stb. piacra szánt Segway-Ninebot Max G3 D modellek végsebessége 20 km/h-ban van maximalizálva. Modell szám: 051601D. -
Sirtaky
csendes tag
válasz
Peaceliker #31091 üzenetére
Már senki nem ír ide mert megjön az ügyeletes " Okoska " . A mindenhezisértő...
-
Mad_Wolf
aktív tag
válasz
Peaceliker #31022 üzenetére
igen, én is arra hajlok hogy full face lesz
-
válasz
Peaceliker #30984 üzenetére
Ma már kétszer irtam a modkerbe, ez már így marad.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #30735 üzenetére
Szerintem most csak egyszerűen nincs szezonja.
Reggelente nem ritka a -5˚C, vagyunk páran akik beöltözve most is használjuk, de érthető okokból most nem azon jár az emberek esze, milyen rollert vegyenek, hanem inkább lábadoznak*.* Több influenza variáns mellett jelen van a korona vírus és a kínai HMPV és az RSV is. Követni is nehéz mennyi van belőlük, de a lényeg, nagyon sokan szenvednek mostanában légúti megbetegedésben, egyéb dolguk is van annál, hogy használt rollert vásároljanak.
De ez egy átmeneti időszak, nem kell hosszan berendezkedni rá. Mert amúgy a nagy Covid hullám alatt, 2020-ban sokan vettek rollert, hogy ne kelljen tömegközlekedéssel utazniuk. -
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #30735 üzenetére
Szerintem mert egyfolytaban jonnek ki az egyre jobb modellek es az elozoket mar egyre jobb arakon aruljak, akar reszletre is. Ezek nem autok, hogy az uj es a hasznalt kozott akkora nagy arkulonbseg lenne.
-
balintka
addikt
válasz
Peaceliker #30707 üzenetére
Köszi szépen a választ. Akkor jól gondoltam, hogy nem defekt. Hát lehet én se fogok szerintem utánanézni... Csak így ugye jobban merul az aksi, mert többet fogyaszt a gép...
-
válasz
Peaceliker #30598 üzenetére
Vagy robogóra, sokkal biztonságosabb, meg ugye kényelmesen ülsz.
-
válasz
Peaceliker #30589 üzenetére
Igen, nekem is ennyi lett, Sharksettel, picit nagyobb akksival.
De ma már a rxsseb vágna ebbe bele, csak akkoriban még nem volt olyan lengéscsillapítós pálcikaroller, ami érdemben felment volna emelkedőkre is.Szerencsére ritkán kell emelgetni. Aluljárókba le/fel, vonatnál le/fel. Vonatnál jobban zavar a szűk hely inkább, mint a súlya.
Lehet mégiscsak jobb ötlet a mozdony+kocsik kombó helyett az IC belső-elrendezésű Flirt. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #30529 üzenetére
Kugoo S1-nél volt olyan töltő, ami 42,5-re töltött. Határeset...
Nem gyulladt ki, de azért na... BMS nem tiltakozott.
Mondjuk ott volt olyan kijelző (több példány járt nálam), ami
meg fölé mért valami ~0,5V-tal, így a frászt hozta rám. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #30526 üzenetére
Na igen, ha 4,115 helyett 4,125-re tölt, az valóban nem probléma, ám kötve hiszem, hogy egyetlen század volt feszültség +400 mAh-t jelentene, és több km hatótávolság növelést. Ha mégis megteszi a tapasztalat szerint, akkor az a "máshogy használja" valószínűleg a kikapcsolási határt is lejjebb engedi, összességében erősebben kihasználva a cellákat...
Amúgy még ezzel sincs baj, teljesen bevett dolog EV-k esetén, hogy a tervezett (10+ éves) élettartam miatt közel sem "valós 0-100%" között mozognak a cellák, hiszen akkor rögtön észrevenné a felhasználó, amint degradálódnak, ellenben, ha alapból részlegesen vannak csak kihasználva, akkor ez elodázható. Az élettartam látszólagosan és valósan kitolható. (Mondjuk egy rollerrel az ember nem tervez 10 évre, az tiszta sor. Cserébe egy elektromos autónak, jó esetben, nem tud így beleturkálni a lelkivilágába, hogy pár km-t nyerjen.
)
Ui: eleve, ha 30-35 km-t megy, de BMS erőszakolás kell az utolsó km-ek érdekében, az baj. (Nagyobb akkus rollert kell venni: nem szerencsés minden alkalommal nullára meríteni...)
Sirtaky: a 2A vs. 3A áramkorlát érdekelne. Elvileg a töltőn múlik, nem a BMS-en... A BMS ilyen értelemben nem töltésvezérlő, de ha olyan töltőd van hogy beszélget vele, az menő! Abszolút létező dolog pl. mobiltelefóniában, csak roller akkunál még nem hallottam róla.
-
válasz
Peaceliker #30408 üzenetére
Köszönöm , megnézem .
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #30368 üzenetére
Nekem a "899 Wh (12000 mAh, 46,8 V)" a kedvencem.
Valaki nagyon nem ért a fizikához, vagy a billentyűzethez...Szerk: amúgy kérdéses a célközönség. Kinek kell a nagyon
nagy hatótávolság adott napon belül?* Futárnak... Viszont,
ha oda kell érnie több címre, az 15 km/h-val teljesen kizárt.
Menni fog végsebességen. Azaz 25. A firmware cseréig.*: mert ugye azt senki nem gondolja, hogy majd elegánsan
felöltözve begurul a 100 km-re lévő munkahelyére, rollerrel. -
Crus
őstag
válasz
Peaceliker #30332 üzenetére
Csak az autónak van kasztnija, az egyéb aktív védelmekről nem is beszélve... meg 4 kereke, ami nem kicsit nagyobb.
Minap dombon lefelé - jó úton -, meglódult a vas, hamar fékezgettem, öngyilkosság, pedig a 20 kilós önsúlyával, a nagy kerekeivel, jó súlyponttal még az abszolút stabilabbak közé tartozik.
Átfutott az agyamon, hogy FW alternatívával a gyári fölé menjek, de elvetettem jó ez így, kisebb az esélye annak, hogy kinyírom magam rajta.
-
Crus
őstag
válasz
Peaceliker #30320 üzenetére
Ugyan mi baj lehet 80-100-nál?
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #30317 üzenetére
A termékpalettán egy komoly lyuk tátongott és azt célozzák meg ezzel.
Ez is a SuperScooter család tagja. Jóval alulról ide tartozik az "eKickScooter' család, ami most még csak a ZT3 Pro-ból áll.
A P65-nél és P100-nálé azért több.Még annyi, hogy legalább 2 termékről beszélünk:
GT3 E = 39,5kg, 95 km hatótáv, 25 km/h, 899 Wh (48V), 700W/2400W motor.
és GT3 Pro = 53,1kg, 138 km hatótáv, 80 km/h, 2160W (72V), 2×1700W/2×3500W. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #30307 üzenetére
Igen, az helyesen Segway SuperScooter GT3 kb. 630.000 Ft, lenyomva maradt a shift, így lett a 3-asból + jel.
1.700 helyett 1.500 USD az akciós nyitó ára, ami kb. 610.000 Ft.
https://store.segway.com/segway-superscooter-gt3
Ugyanitt a GT2 4.000 USD, a GT1 pedig 3.000 USD.
GT2-höz képest szinte minden paraméterben szerényebb a GT3, kisebb végsebesség, hatótáv, stb. Vázon is egyszerűsítettek, fejlesztési költségek eleve alacsonyabb szintről indultak és az eladott példányszám miatt több részre oszlik majd szét.
enginev3.0, én hétvégén csináltam egy egyszerű számolást.
Eddig kb. 2.800 km-t tettem meg rollerrel,
holtankoljak.hu szerint az átlagos üzemanyagár 635 Ft/l,
7 literes fogyasztással (196 liter benzin) kb. 125.000 Ft.Kb. ennyibe került új áron az Okai Neon Lite vagy a Xiaomi 1S
(vagy használtan a Ninebot F40, Xiaomi Pro 2). -
Mustármag
őstag
válasz
Peaceliker #30297 üzenetére
Az jól hangzik
-
válasz
Peaceliker #30249 üzenetére
Én inkább a kivehető akkumulátort tudnám értékelni.
Esetleg kétmotoros verziót. Nagy súlyú embereknek hasznos lenne Kugoo helyett egy kétmotoros G2 variáns.
Végre átkerültek a gombok a kijelzőről az indexkapcsolóhoz.
-
balintka
addikt
válasz
Peaceliker #30249 üzenetére
Nekem az pont jó. Nyár fele tervezem a cserét, simán ki tudom várni.
-
balintka
addikt
válasz
Peaceliker #30247 üzenetére
Szerintem nem. Örülök a G3-nak, azt fogok venni, ha kapható lesz, nem G2-t. Mikor lesz elérhető, azt lehet tudni?
-
Silentfrog
veterán
válasz
Peaceliker #30154 üzenetére
Valami pici sérelem dijat is akartak adni el kellett volna fogadni , a többit egyeztetés nélkül küldték.
A telefonra kértem újabb szakvéleményt, azt beadtam, most várok.
Egyébként a szakvélemények árát sem küldték meg, pedig azt mondták visszakapom.Ki csinálja a szakvéleményt nálad?
-
Blaster
junior tag
válasz
Peaceliker #30077 üzenetére
Tudnál nekem ilyet linkelni Alin?
Eléggé elvesztem az alkatrészek közt. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #29783 üzenetére
Az arányszámaiddal finoman szólva se vagyok kibékülve.
A Kaabo-nál jötté előbb azzal, hogy "(rajtad kívül ) mindenki...", aztán kiderült mindössze egy (két) magyar üzletről és annak korábbi vásárlóköréről van szó. A külföldi vásárlásra, külföldi kézben lévő üzletekre, illetve a további magyar üzletekre és tájékozott vevőkre nem igaz.
Ennek a rollernek gyakorlati előnyét nem látom, ez a technológia tartósság területén valószínűleg messze elmarad a hagyományos megoldástól, mivel sokkal kevesebb szerkezeti elemre jut az erő átvitele, ezáltal rövidebb élettartamot jósolok neki. Javíthatóság felől megközelítve is komoly hátrányban van.
Az emberek 99%-a mondhatja rá, hogy menőn néz ki ez a szokatlan kialakítás, de ebből alig lesz pár vásárló. A vásárlóból meg valószínűleg még kevesebb elégedett felhasználó.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Peaceliker #29779 üzenetére
Ilyesmi monowheel volt régen, nem találtam most meg hirtelen. [link] Csak még hagyományos motoros.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #29779 üzenetére
Valós problémára nem nyújtanak vele megoldást.
Például ha nem lenne elég tartós a szénkefe nélküli motor, és arra nyújtanának racionális árú megoldást. (Valóságban éppen fordítva van, tipikus startup jelenség. Érdekesen néz ki, meg tudjuk csinálni, de amúgy sok hibája van a fizikai korlátai miatt, így nem ez a jó irány és soha nem is lesz az.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #29776 üzenetére
Ezen a Kickstarter oldalon elég jó képek vannak a motor felépítéséről.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #29776 üzenetére
Érdekes, a svájci cég honlapján nincs semmi infó, még ha a keresőjükbe írom be akkor se hoz találatot, viszont DuckDuckGo keresővel ugyanazon az oldalon megtalálja a PDF-et.
https://www.soflow.com/app/uploads/blogs/21/2023/05/SOX-all-languages-manual-0510.pdf
Ha lehet hinni az ebben szereplő adatoknak, akkor első kerék meghajtású, 8,5-ös kerekek, 350W-os motor, 7800 mAh akku, stb.
Pedig a kép alapján abba se voltam biztos, hogy ez elektromos roller és nem lábal hajtós. -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #29760 üzenetére
Ezt anno én is írtam, hogy a dobozon nem volt ott, hogy Dual csak, hogy Plus. Viszont most találtam egy X elnevezésű Mantist, ami állítható rugókkal van szerelve és már az új 2024-es kijelzővel, állítható színű LED-ekkel: [link]
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #29760 üzenetére
Honnan tudod, hogy én vagyok az egyetlen ember, amely a magyar boltok ki tudja mennyire megbízható és visszakövethető nevezéktanát használja a termék valós megnevezése helyett?
Aki külföldről rendeli / rendelte a rollert, azt sem érdekli, hogy melyik bolt hogyan hirdeti azt a potenciális vevői számára.
Sőt, egyre több külföldi kézben lévő webshop van Magyarországon:
Alza az prágai központú cseh cég,
eMAG egy bukaresti székhelyű román cég,
a mall.hu ami most már Allegro néven fut az egy lengyel online piactér,
a nagyobb magyar webáruházak közül talán csak a veszprémi Vöröskő Kft-t lehet említeni (ismertebb nevén Euronics).Ezek is árulnak rollereket, konkrétan a Kaabo megtalálható az eMAG.hu és az Allegro.hu kínálatában. Mindketten a hivatalos megnevezés szerint árulják, (ami a dobozon is szerepel, amilyen néven a gyártótól kapják) nem pedig valamelyik magyar roller szaküzlet faszságát terjesztik.
Kérdéseket vet fel, hogy aki üzletszerűen, vagy használt-piacon nem megfelelő névvel árulja a terméket, az csalást követ-e el, amikor erősebb termékjellemzőket párosít a típus mellé, mint ami a valóság?
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #29757 üzenetére
de mivel itthon
így hívják, így ezen a néven kell hirdetniVan aki - helytelenül - így hívja, annak a *****-nek zárójelben meg lehet adni ezt az alternatív elnevezést. Miért nem a dobozról írja le a nevét, ha az is megvan?
Most Plus nével árulja valaki a nem Plust, és fordítva, nem Plus néven árulják a Plust.
Például ha webshopban borotvapengét árulsz, annak borotvapenge, vagy pengés borotva betét a megfelelő elnevezése, legyen az Wilkinson, vagy Philips OneBlade, vagy akármilyen más márka, de metaadatok közé célszerű felvenni a Gillette penge, zsilettpenge, dzsilettpenge, Gilete, Gillete, Gilette és egyéb kretén elnevezéseket.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #29755 üzenetére
Mindkettőtöknek ugyanazt mondom: a magyar boltok hülyesége hogy önkényesen ráaggatnak valami egyedi elnevezést a Kaabo rollerekre, ahelyett, hogy a gyártó által használt és publikált elnevezését használnák.
Így még azok a magyar tulajdonosok, akik külföldről rendeltek rollert, azok is a tájékozatlan haverok között a magyar boltok által "meghonosított" kretén elnevezéseket használják. Aztán amikor külföldi helyről kellene valami alkatrészt rendelni, akkor jön az értetlenkedés. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #29646 üzenetére
Azért szerkesztettem az előző hozzászóláson, mert kitöröltem a táblázatból a Dualtron Mini Special Long Body rollert, mivel annál nem szerepelt a maximális teljesítmény adat. (Gyártó nem közölte, de egyes források szerint 1000 W fölött van.)
No most ebből a rollerből (ha az évjáratokat nem nézzük), akkor is legalább 7 típus létezik: a single 4 különböző akkuval és dual motors 3 akku változatban. Utóbbi max. teljesítményeként találtam 2.900 W-os adatot (egyik webshopban), míg a single motor 450 W-os nominális teljesítményéhez kb. 900 - 1.000 W párosulhat, szóval határon belül lehet (tömege kb. 23 kg-tól indul a kisebb akku csomaggal).
Mantis-ok közül úgy látom csak három nem lépi át a 25 kg-os határt:
22,8 kg: Kaabo Mantis 10 Lite (UL)
24,0 kg Kaabo Mantis 8 ECO 800
25,0 kg Kaabo Mantis 8 Lite (UL)
Meg az összes Skywalker. -
Silentfrog
veterán
válasz
Peaceliker #29610 üzenetére
Akkor szerintem nem rád emlékszek , volt itt valaki aki csúnyán összetörte magát, kihajtottak elébe vagy valami ilyesmi. Én egy nagy de roller fronton kosváros vagyonu. A boztosító szabta meg neked hogy hova kell vinni a gépet?
-
Silentfrog
veterán
válasz
Peaceliker #29608 üzenetére
Te voltál az akit nagyon összehorpasztottak ugye? Ha igen akkor van tapasztalatod ebben sajnos…. Igazából a telefonom , a rollerem , a kabátom sérült csak.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #29533 üzenetére
Ha visszamegyünk az elmúlt pár év történéseihez, akkor
- kerékpárnál nem volt (megfelelően) szabályozva az ittasság,
- majd zéró toleranciát hirdettek,
- aztán rájöttek hogy az előző gyakorlat életszerűtlen, és módosították gumi szabályra: ittas állapotban nem lehet kerékpározni.A normál rollereknél (vagy hívhatjuk kis teljesítményű rollereknek is), azoknál többnyire a kerékpárokra vonatkozó szabályokat szeretnék átvenni. Az ittasságot nézve - bármilyen fájó kimondani - de a zéró tolerancia lenne valószínűleg a szükséges kritérium. (Vagy rendkívül alacsony véralkoholszint.)
Az országos baleseti intézet gyűjtése alapján a balesetező elektromos rolleresek 27%-a volt ittas. Miközben a kerékpáros balesetezőknél ez a szám mindössze 4%.
Rolleren a tudatosság kisebb mértékű megszűnése is súlyos következményekkel járhat. Kómásan a gázkart könnyebb tövig húzni, mint a bicajon a pedált folyamatosan hajtani.#29534 Reggie0, köznapi értelemben nyilvánvaló volt, de jogi értelmet tisztázták most.
Néha nem egyértelmű, hogy hol húzódik a határ sporteszköz és gépi meghajtású jármű között.
Ez az egysoros görkorcsolya már jármű?
https://www.youtube.com/watch?v=Ix-PGECY3LU
Léteznek ehhez hasonló cipők is. Amikor a cipő talpába visszahúzható kerék van. -
picsirti
tag
válasz
Peaceliker #29531 üzenetére
PC-n működik.
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #29522 üzenetére
Nyakat nem szoktam látni a nemzetközi fórumon törni, általában tőből törik el az alu csapágytengely. De persze a legdrágább roller is sz*r, tehát bármi eltörhet.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #29518 üzenetére
Pontosan! Vagy essen szét bárhogy máshogy, dögöljön meg az elektronika, akármi, de ezen a ponton nem "illik" eltörni. Tervezési és/vagy anyaghasználati hiba.
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #29478 üzenetére
Igen ez csak a Lite, anno amikor vettem azt se tudtam, hogy van Max
Impulzus vásárlás volt, amit be is szívtam az akksi miatt (435e Ft lett a vége)
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #29475 üzenetére
Egy Burn-E2 Max vezérlőt szerzek majd, ami 50A-es, mert a 2x1500W se lesz túlzó az 50 kg-hoz. Sokan eladják, mert 100A felettit tesznek a Namikba. A csati át lett akakítva, hogy fogadja az 50A-es vezérlőt XT60-ról XT90-re.
-
FlashR
tag
válasz
Peaceliker #29359 üzenetére
Nem sokkal rövidebb, de az az 5 centi pont annyi, hogy ne tudjam atlóba betenni a kb 1x1-es liftbe
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #29357 üzenetére
Rövidebb: 1211 vs 1267 mm
-
d@vee
őstag
válasz
Peaceliker #29274 üzenetére
Kívánnék én az ilyeneknek egyebet is, de úgysem teljesül
-
válasz
Peaceliker #29006 üzenetére
én ebből vettem 3flakonnal amit linkeltem, de van eredeti 243.asom is teljesen azonos hígan és meg kötve is az eredetivel!
-
#95712068
törölt tag
válasz
Peaceliker #29006 üzenetére
Biztosan túl van árazva a Loctite 243, de én inkább biztosra mentem.
Szét kellett szednem a kormányt, hogy költözés miatt a dobozába visszarakjam.
Nagyon para volt, hogy meghúzás után hazafele már volt holtjátéka a kormánynak, úgyhogy gyorsan kerestem a helyben raktáron lévő példányt. A helyi obiban nem volt... -
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #28987 üzenetére
Konkrétan elszállt, elhalványodik, pislog a LED visszajelzőm, a többi meg nem működik a 12V-os rendszeremben - irányjelzők, kürt - , így nem nagyon merem használni a gépest.
Tudsz-e valakit, aki aki ilyen komplett vezetékcserés ( ha szükséges vastagabb, törésre kevésbé érzékeny ) munkát, ahol szépen, jól láthatóan egymás mellé rendezve futnak a vezetékek, és csak annyi csatlakozó van ami feltétlenül szükséges, a többi meg atombiztos forrasztás.
A vezérlő kívülre helyezésén elgondolkodom...
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #28985 üzenetére
Szeretem az atombiztos megoldásokat, a jelenlegi nem az, gondom van a 12V-os rendszerrel, ismételten.
Látva azt a szénaboglyát, ami fedél alatt van, bepaszírozva, hát nincs jó kedvem...
Jó lenne egy végleges megoldás, ahol nem kéne egy fél éves, elvileg prémium roller zárlata miatt aggódnom.
Azon gondolkodom, hogy megemelném az elektronikát, vezeték kötegeket tartalmazó fedelet kb 3cm.-el, hogy akkor az elég helyet biztosítana-e ahhoz, hogy egy komplett vezetékrendszer kicserélhető legyen normális vastagságú, nem törő vezetékekkel, és forrasztott csatlakozásokkal.
A megemelést meg tudnám szépre csinálni, de k@rvára nem értek a kábelekhez, fázom kinyitni a fedelet, pedig ki kéne cserélni a kábelkötegeket, mert ez nem állapot.
Szóval, tudtok-e valakit, aki méret után legyártaná, és beépítené nekem, illetve mennyit kéne spórolnom a nyugdíjból, hogy üzembiztos legyen a rollerem.
P.S. Julet csatlakozó nem foglalna több helyet?! ( Helyszűkében vagyok ) Nem kell több vezetéket ráhagyni, hogy legyen elég hely forrasztani? Stb. akármi ?
-
válasz
Peaceliker #28957 üzenetére
Pontosan, a szigetelő gyűrűket, spacert, ponthegesztőt, stb hiányolták a hsz-ok között is. :/
Meg nem a szoba közepén, a szgép asztalnál illik az ilyet készíteni.Remélem egy panelház második emeletén csinálja, hátha baj esetén csak egy sornyi lakás ég ki felfelé, nem terjed át pl másik lépcsőházra a tűz.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #28930 üzenetére
Bocsi srácok, nyugdíjasként kurvára ráérek, a másik fél biztos munkanélküli
Befejeztem.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #28916 üzenetére
Erre kötnék rá én is. Azt írja:
"most mehet megint a félrerakás hónapokig míg lesz egy másik"Jelenleg 200k mínuszban van, mert felélte a korábbi megtakarítását.
Ha most kellene ezt a 200-at kiegészíteni, akkor sokkal normálisabb márkák közül választhatna. Meg van rá az esély, hogy pénzhiány miatt kényszerből ismét valami olcsó megoldás mellett köt ki.Évekkel később visszanézve nagyon ritkán bizonyul a legjobb megoldásnak az olcsó roller vásárlása. Itt a fórumon (évekkel ezelőtt) többen bepróbálkoztak klónokkal, és rendkívül magas volt a meghibásodási arány. Egyszerűen nem volt jó üzlet. Folyamatos problémák kísérték közös útjukat, relatív kevés megtett kilométer, és az a táv is egy rossz konstrukción lett megtéve, nem egy normális rolleren.
Másrészt közlekedési eszközről van szó. A lakástűznél esetleg csak egy műszaki hibára visszavezethető tragikus baleset ami rosszabb.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
Peaceliker #28869 üzenetére
természetesen
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #28826 üzenetére
Hát ja , igazából még van v1-v2 -v3-v4 is, magam sem tudom, hogy melyik az enyém. Vettem hozzá kormánystabilizátor készletet, aztán az sem lett jó. Volt "old version " 25mm magas, meg "new version" 15 mm magas, aztán nekem meg 18mm magas kellett volna, amilyet nem is árulnak sehol. Végül inkább legyártottam magamnak.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #28820 üzenetére
Egy emberre amikor azt mondtuk felénk hogy "tápos", akkor a szövegkörnyezetből és hangsúlyból tudtuk, hogy az most egy olyan vézna emberre vonatkozik, aki tápszeren nevelkedett, vagy olyan izompacsirta, aki feltápolta magát.
Műszaki termékek esetében a helyi elnevezések helyett célszerű a márka által bevezetett terminus-technicus-t alkalmazni. Külföldi oldalakon, videókban is valószínűleg így hivatkoznak rá, könnyebb így a beazonosítás.
Mentségedre legyen mondva, valamelyik magyar kereskedő ezzel a névvel illette a 800 W-os, egymotoros változatot. Lehet ők találták ki ezt az elnevezést erre a variánsra. Ezt látni az ultimate-ebike-nál és a kontaktor-nál is.
Közben a Kaabo cég szintén Mantis 10 Plus kódnéven illette 2×1000W-os 18,2 Ah-s modelleket, csak bénán kommunikálták a variánsok elnevezését.
Hazai kereskedőknél a Kaabo Mantis 10 PLUS V2 CZ Kiadás, vagy Mantis 10 Plus 2022 CZ Edition szintén 18,2Ah és 2×1000W.Külföldi oldalakon elég következetesen a 18,2Ah-s, 2×1000W-os modellt jelöli a Mantis 10 Plus, ezért gondolom, hogy nálunk az Eco 800-ra ráaggatott Plus elnevezés hibás, amit az Ultimate (vagy valaki más) próbált meghonosítani. (Vagy csak a korai fázisban benéztek valamit.)
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #28820 üzenetére
Akkor abban mi a "plus"? Inkább "minus" ha csak 1 motoros
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #28815 üzenetére
PDF-fel eltérően a weboldalon már nevesítik is a variánsokat. Nincs teljes az átfedés közöttük.
https://www.kaabo.com/mantis-10/
Mantis 10 Lite (UL), 10 ECO 800, 10 Plus és 10 PRO+.Összességében elég komoly árkülönbség tud kialakulni egy modell gyengébb és erősebb variánsa között, mégis az lepett meg, a tulajdonosok mégis milyen egyszerűen fogalmaznak. (Pl. Mantis 8 800, Mantis 10, esetleg Mantis 10 dual motoros). Ezek szerint jórészt amiatt, mert Magyarországon nem túl diverzifikált a portfólió, jószerivel csak 1-2 típus honosodott meg.
-
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #28811 üzenetére
18.2Ah-s-ra azt írták, hogy ott opcionálisan választható a hidraulikus fék, a szinuszos helyett a Minimotors vezérlő és a jobb kijelző.
(Lehet idővel elhagyták az egyszerűbb változatot, és csak komolyabb fékekkel szerelt gépeket hoztak forgalomba. Ez a trükköt amúgy kezdeti alkatrészhiány esetén szokás bevetni.)Valamint 4-féle gumi van, 10×2.25, 10×2.5, 10×3.0 utcai és 10×3.0 Off-road.
Forrás:
https://www.kaabo.com/wp-content/uploads/2023/05/Mantis-8-10.pdf
A dokumentum 2021. decemberében jött létre, és 2023 májusában lett publikálva erre az oldalra. -
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #28811 üzenetére
Szerintem az enyém ugyanilyen (csak ezüst/alu színű lengőkarokkal), itt vettem egy éve: [link] Ez alapján 18,2Ah akkuja van.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Peaceliker #28806 üzenetére
Igazából arra voltam kíváncsi, hogy egy töltéssel el tudok-e vele menni 2x melóba vagy nem, mert az első kör után a kijelző már kevesebb, mit 50%-ot mutat. Aztán simán kibírta még egyszer, plusz még 10 km-t. Eddig mindennap töltöttem. Majd 5-6 fokban újra megpróbálom, legfeljebb a végén tolom, ami csak azért szar, mert pont a végén van az emelkedő.
Az biztos, hogy sokat számít a hőmérséklet (melegben sokkal jobban megy), és a keréknyomás. Kb. 3,7 bar-ra fújtam tegnapelőtt.(Az enyémben asszem 18,2Ah akku van.)
-
guifater54
csendes tag
válasz
Peaceliker #28786 üzenetére
OK. Holnap megpróbálom fotózni.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Peaceliker #28782 üzenetére
Kétoldalas ragasztók különféle fajtáit lehet rendelni Kínából is, vagy itthon is kaphatók, az nem jó?
-
d@vee
őstag
válasz
Peaceliker #28734 üzenetére
Nekem is azt írja a manual(mármint amit küldtek kisokost a roller vásárlásakor, az eredetit nem olvastam), hogy először a rollerbe. Eddig a töltő csak egyszer csattant. De akkor dugok fordítva és kész
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #28760 üzenetére
És ebből jön a pukkanás, ha nem előbb a konnektorba dugod a töltőt.
Úgy érzem egy kicsit túl lett ragozva. Okos BMS-en le lehet kapcsolni
a bemenetet, viszont a legtöbb BMS között portos: a kimenet aktív.
Azt is le lehet kapcsolni, áramtalanítva jó akkut szerelni! Nade minden
nap, amikor csatlakoztatod a töltőt, nehogy már egy szeánsz kelljen...Separate port BMS-nél vannak jópofa védelmek, pl. a töltő csatlakozó
esetén, vica versa: ha nem töltöd, nincs rajta feszültség, töltés közben
meg az akku csatiról veszi el, így ekkor a roller nem bekapcsolható...Ui: a töltő pufferkondenzátorai üresen rövidzárlatot képeznek, nyilván
nem egészséges a rövid, ám nagy áram az akku felől, ami feltölti őket:
emiatt lesz kormos a csatlakozó, cseréltem is anno valakinek ilyet. -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #28740 üzenetére
Köszi megnézem akkor ezt a márkát.
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #28736 üzenetére
Most jelenleg egy 2A-es gyári Nami töltőm van, ami elég hangos és lassú. Az új akkum fogja bírni az akár 15-20A-es gyors töltést is. Azért ennyivel nem szeretném tölteni, de tudsz valami 10A körüli megbízható töltőt ajánlani, ami a "Nami" csatlakozós?
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #28736 üzenetére
Persze ezt tudom, mondjuk a nyak törés dolgot korrekten kezelték. Írtam nekik és meg is küldték teljesen ingyen a komplett cseredarabokat. Azóta már beépítésre is kerültek.
Az akku hibát nem írnám a Nami hibájának, ott tárolási és egyéb dolgok nem jól történtek.
A Logan fék nem nagy eresztés, de azért el lehetett volna lenni vele, az a saját döntésem volt, hogy lecsereéltettem Magura-ra. Ezen kívül egy teljesen jó, stabil és kényelmes roller.
Persze a szitálásgátlót még le kell majd cserélni valami jobbra, mert az is egy 5000 Ft-os vacak. -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #28734 üzenetére
Akkor megkövetem magam, mert a Nami fórumon is azt írta egy srác, hogy először a konnektroba én meg nem nagyon akartam hinni neki.
-
guifater54
csendes tag
válasz
Peaceliker #28718 üzenetére
Köszi.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #28724 üzenetére
hulyeseg, roller fuggo
-
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #28724 üzenetére
Érdekes, mert a Nami manualja azt mondja először a rollerbe kell dugni. Akkor ezek szerint ez se egységes
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #28712 üzenetére
1 éven túl volt... Régi jó kis MJ1-ek... Szomorú amúgy, hogy ilyenek vannak.
Megszokod, hogy jó, reflexből veheted, aztán egyszer csak már nem jó.
(Remélem a Samsung nem játssza ezt a 35E-vel. Meg a 40T volt nagyon jó:
jut eszembe, nem csak az számít, hogy 40Ah, hanem konkrétan, miből van?
Egy 10p pakk a 40T-ből is 40Ah, meg egy ~12p a 35E-ből is, viszont előbbi
350A-t is le tud adni, utóbbinak meg a 150A is karcos. Nem mindegy, na!)
Ui: tudom ki a francnak kell 350A egy rollerben? Az 21kW 60V feszültségen.
Van egy 16s9p pakkom is 40T-ből, arra "terveztem" 150A-t ráterhelni: bírja!
(Kis 36V-os pakkból meg 1 motorral kivettem 100A fölött, az is bírta*, csak
a BMS warning-olt, hogy ezt azért hosszú távon ne... Nem is tettem ilyet.)
*: papíron a 35E 8/13A, tehát 88A folyamatos, 143A maximum: elegendő.
(Ilyenkor viszont elválik a búza az ocsútól: nikkelezett acél elfogyhat hamar.
Rendes, vastag tiszta nikkelszalagot meg az átlag ponthegesztő nem viszi.) -
h1mpi
félisten
válasz
Peaceliker #28705 üzenetére
30-35-el szoktunk menni a gyerekkel, de átlagban kevesebbre jön ki. Gyalogos, bringás stb.
Amúgy nem kell 100 km hatótáv, mert a Mantis se megy annyit el. Ott is a gyerek alatt 60-70 km a hatótáv. -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #28633 üzenetére
Na erre nem gondoltam, pedig jogos... CTEK töltővel jártam úgy, hogy milyen
harmatosan tölt, ne már... Aztán csak tűzforró volt... Megfújattam egy ventivel,
rögtön nekiveselkedett. Hővédelem. De hogy a végfeszültség is elmásszon. -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Peaceliker #28582 üzenetére
Kétvezetékes töltő van hozzá, mint például 42 V-os a 10S csomaghoz. Mellesleg laptopnál sem tagonként megy a töltés, hanem például 16,8 V vagy 12,6 V-os töltésszabályzó van a laptopban (ami a külső tápegységből táplálkozik).
A rollerhez viszont töltőt (töltésszabályzót) kapunk, ami tudja azt, hogy pl. 42 V-on határol, ugyanakkor figyeli a töltőáramot és a LED zöldre vált, amikor az akku már nem sok áramot vesz fel.
Ez a Li-on cellák szerencsés tulajdonsága, hogy amíg jó kondícióban van, képesek egymás között egyformán eloszlatni a feszültséget, ezért nem feltétel a balanszer, ha nem is árt.
Amikor már nem jó az eloszlás, akkor jön az, hogy egy hibás tag miatt letilt a BMS, töltés vagy terhelés közben. Nem balanszírozgat semmit, letilt.
De sokan összekeverik, BMS-re azt hiszik, hogy balanszer is, utóbbi alkatrészeit fel sem ismerik.
-
válasz
Peaceliker #28582 üzenetére
Van balance, de még a 1-2-3 millás gépekbe is filléres bmseket tesznek. Jelenleg a teverun kb az egyetlen normális rollereknél amin nézheted telón a sorokat is. És még az is nagy probléma hogy kevés mah az amivel balanceolnak simán lehetne 1-2 amper is..
Az átlag bmsek 4-4.20 között csinálják. -
válasz
Peaceliker #28547 üzenetére
Nekem pl. autósként semmi bajom a rollersekkel itt a városkánkban. Nincsenek bérelhető rollerek, ezért a legnagyobb rollerprobléma nem is létezik. Látok néha 2az1-ben rollerest, de mivel jellemzően nem erős rollerekkel taxiznak, ezért nulla veszélyforrást jelentenek (értsd: ketten mennek egy rollerrel, jellemzően 18 év alattiak). A többi rolleres meg többé-kevésbé normálisan közlekedik még úgy is, ha csak 25-el robognak az úton. Ami mellesleg egy átlagos, nem cammogós kerékpáros tempó, tehát pont olyan mintha valaki bicózna előttem.
-
pescara
aktív tag
válasz
Peaceliker #28380 üzenetére
Az igaz, viszont szerintem pont az o ugyfelei tobbsegenek nincs is jogsija, ugyhogy ez gazdasagilag olyan lesz nekik, mintha betiltottak volna oket, de
majd meglatjuk mi lesz az egyeztetesek vege -
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #28346 üzenetére
"Ilyenben gondolkodtam én is, de tesztekben azt láttam, hogy szegecsvágó (vagyis nem tudom mi a neve pontosan) kis kézi cuccal patentoknál szét lehet szedni elég hamar. Így maradt egy kryptonite u lakat, azt erővágóval sem nagyon sikerült tesztekben. Persze egy akkus flexel 1p,de az legalább hangos
"
Mielőtt beruháztam, nyilván alaposan körbenéztem a piacon.
A linkelt riasztós (!) ABUS a tesztek szerint kézi eszközzel - ha nincs végtelen időd - nem nyitható. Erővágó sem ellenfél elvileg.
Ha van olyan őrült vki, hogy kiadjon rá közel 100k-t, mint én, akkor ennél feljebb már csak olyan lehet, ami pl.- telefonra is jelez.
Azt hozzá kell tennem, hogy mióta megvan, csak egyszer használtam, pedig a vázon ott a tartója.
Napi használatban a combtáskámban tárolt szintén riasztós féktárcsazár van.
Nyilvános helyen pl.strandon az ABUS-t használom, őrséggel védett helyen pedig a féktárcsazárat.
-
xekta
csendes tag
válasz
Peaceliker #28329 üzenetére
Még garis a roller, szóval az akksijara addig nem szívesen kötnek rá semmit. Külső taprol meg tudom oldani persze. Azért kérdeztem saját véleményt, hogy kinek mi van, hogy az autós még meghallja ha meg kell neki, másnak ne legyen túl zavaró. Nem kell hogy sokat birjon egy nap mert nem akarom nyomogatni
-
alphamooncam
őstag
válasz
Peaceliker #28296 üzenetére
Ok !
Én csak akkor tennék ilyet a gumiba, ha helyzet van és csak az első gumisig, és azt is max 40-el.
Egy smooth futás mindent megér Nekem.
-
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #28296 üzenetére
Erősen függ az állagától, hogy hogyan szerepel az adott termék.
A Slime pl. leszerepel ebben a viccesre vett teszt videóban.Szerk: van, ami többet árt mint használ, a konkrét típus számít...
(Emlékszem, vmi bringás videóban 10-15 különbözőt is néztek.)alphamooncam: rohadtul nem általános 70 km/h-val veretni egy
rolleren. Igen, nekem is megvolt, igen én is centríroztam, teljesen
stabilnak éreztem, nem rázott, ám akkor sem egészséges. Valami
el fog fáradni, és akkor nagyon csúnya vége lesz a csapatásnak...
Írod, hogy max. 40-nel: a legtöbb roller még annyit sem tud.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG FLATRON L1942s 19"-os 1280x1024-es monitor eladó
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 7 - 14.5" 3K OLED Érintő 90Hz - Snapdragon X Elite - 32GB - 1TB - 2,5+év gari
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 980 4GB Aio Corp Croma CM 600W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest