Hirdetés
- Szólánc.
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raz3raddict
tag
Sziasztok,
Roller vásárláson gondolkozom, tanácsra lenne szükségem, hogy mit javasoltok.
Súlyom 150 kg körül van, elég dombos környéken lakom, hazafelé kb 1 km hegymenet, ebből negyede egy 12%os emelkedő a többi része viszonylag egyenes.
Néztem pár fajtát főleg amazonon ( Ausztriában lakom), de vagy ismeretlen márkát találtam pl. Alltime 500 euró körül 500 w-os motorral, de szerintem az kevés. Árban 700 euró lenne a plafon, de ha azt mondjátok, hogy csak drágábban van, max tovább gyűjtők.Milyen márkát/ típust javasoltok?
Választ előre is köszönöm
-
veterán
-
Dareiosss
senior tag
válasz Thunderzolee #25297 üzenetére
Minden nap van plusz kupon, kb 30-35 eurot lehet lehozni még az árból. Én 620 ért rendeltem a G2 őt.
-
veterán
válasz geryboro #25296 üzenetére
Ezek nem kuponosak.
Csak simán az Euro-Ft árfolyamtól függ az áruk.
Ritka, h még ehhez legyen valami olcsósító kupon.
Azért érdemes onnét venni, mert ott global verziót adnak, nem "E" verziót.
A global meg G30 esetében másabb motort tartalmaz, illetve 30-al megy alapból.
A G2-es global pedig 35-el megy alapból.
A G30 egyértelműen olcsóbb kintről; a G2 nem olcsóbb, de garantáltan megy 35-öt, míg az idehaza vásároltnál ha új szoftvere van, már nem is lehet módosítani, a régi szoftverrel meg nem lehet frissíteni, pedig az esetleges hiányosságokat (pl melegedett a motor) szoftverfrissítésekkel segíti a gyártó.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25295 üzenetére
DHGate-ről most mit érdemes rendelni?
Kupon van?Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
veterán
-
Dareiosss
senior tag
válasz pescara #25289 üzenetére
Mivel még hideg van, és a héten jött meg, így nem tudok erre válaszolni, pár hétig még csak ritkán lesz használva, egyik ismerős már több mint fél éve használja, múltkor beszéltem vele nem mondta, hogy bármi előjött volna. Persze a 35 km/h tudja.
Viszont ezt én is akartam kérdeni, be szabad frissítenem? Vagy inkább hagyjam.
De ezért is vártam több mint fél évet a megjelenés óta, hogy esetleg ne az első szériából vegyek, hátha a gyár javít a dolgokon addig.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok, nemrégiben volt egy defektem a hátsó gumiban, és azóta folyton leereszt szép lassan. Megvizsgáltam alaposan és mikor megnyomom kézzel a gumit a felni a pereménél hallhatóan ereszt. Ezzel tudok kezdeni valamit?
(niu kQi2, tubeless)[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Dareiosss
senior tag
Megjött a héten a Segway G2, F40E váltott, de annyira jó gép, hogy a G30Max is eladósorba kerül és jön a másik G2 is. DHgates a G2 és a G30 is.
-
veterán
válasz Bandus99 #25274 üzenetére
Hátsó talán egy fokkal jobb.
Esős időben, vagy eső után, mikor még vizes minden, nem pörög ki induláskor, mint az első. Persze ha az első se szokott nektek, akkor mindegy.
Mindenesetre a hátsó kerék hajtás semmiképp sem hátrányosabb, ha erre irányult a kérdésed.Milyet vennél?
E2 Pro?
Vagy az F2 sorozatból valamelyiket?
Az F2 Plus akciós Euronicsnál, 185ezer.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz FeniX- #25280 üzenetére
Röhögni fogsz, de FB apróhirdetésben láttam meg, és megtetszett.
120K-ért gyárilag is teljesen rendben volt. Noha rögtön beleraktam a
légrugókat, és lecseréltem a féknyerget, de amúgy használható volt...Aztán elkapott a tuning őrület, és végül ez lett belőle, ami... (Drágán.)
Amikor az első ijedtség után megörülsz, hogy "csak" a 30K-s vezérlőd
halt meg, nem a 100K-s motor. Lehetőség bedobni a 100K-s vezérlőt!
Van baj... Mindenesetre volt már benne 48V akku, aztán egy 60V akku,
most újra 36V akku, és ezzel is 50 km/h körül van a végsebesség: elég.
38Ah meg nagyon lazán elég volt egy ~25 km-es céges karikára. Még
talán kibírna egy következőt is, csak akkor már picit lassabb lenne...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bandus99 #25274 üzenetére
Én egyszer hátra raktam a motort, erről a tapasztalataim itt: [link]
Most is hátsó kerék hajtású rollerem van, szeretem: akármekkora
nyomatékot engedtem rá, betapad, hiszen azon van a súlyt.
Erős motor az első keréken nem nyerő. Pálcika rolleren: mindegy.Ui: ma volt az idei első éles bevetése. Tökéletesen vizsgázott...
Külön kiemelném a telefontartót, ami bár drága volt, de az, hogy
ebből soha nem fog kiesni (a másikból kiesett egyszer), továbbá,
hogy kijelzőnek, és adatrögzítőnek, GPS loggernek mindennek is
használva még töltődik is (vezeték nélkül), az... priceless.[ Szerkesztve ]
-
Bandus99
őstag
válasz elder troll #25276 üzenetére
A jelenseg gyerek elmondasa alapjan 5-10 perc hasznalat utan jelentkezik, mintha befekezne egy pillanatra lecsokken a sebesseg, de a kovetkezo pillanatban megint megy, mintha semmi nem tortent volna, majd ismet ugyanez megtortenik, akkor mar nem kell percek varni a kovetkezo esetre. sebesseghez sem lehet kotni, mert probalta ugy is, hogy leglassabb fokozatra kapcsolt, de ott is jelentkezett.
Vegulis a fekkarra ra tudok nezni, azt megteszem. KöszönömVan me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
elder troll
őstag
válasz Bandus99 #25274 üzenetére
Közel 5 évesen elkezdett rángatni a ES2 rollerem, vagyis random nyomott egy "satuféket".
Utólag rokon szerint csak az volt a baja, hogy koszos volt a "fék kar". Gyakorlatilag szinte csak a gázkart használtam, tempomatból egy gázkar pöccintéssel oldottam meg a fékezést, így nem nagyon volt használva a fékkar. A fékkar kitakarítása után rokon elmondása szerint teljesen megszűnt a rángatás. A gázkar tiszta volt, így arra jutott, hogy a menetszél által kapott porral koszolódott a fékkar, ami használat híján nem tisztult "önmagától".De alapvetően akkor kezdtem el vadászni először az utódot, amikor egyszer dobott egy hall szenzor hibát egy komolyabb esőzés után (inkább vízözön). Hazafele sikerült tengelyig elsüllyedni egy pocsolyában, és egy nap múlva nem egészséges hangot adott a motor egy hall szenzor hibakóddal. Ott is hagytam a gépet, gyalog mentem haza. Másnap még adtam neki egy esélyt, és pöcc-röff indult hibakód és furcsa hang nélkül. De ahogy korábban írtam, elkezdett rángatni (igazából fékezni) a gép.
Az első "lukacsos" gumit aliexpress-ről rendeltem (nem tudom visszanézni a rendelést, így nem vagyok benne biztos, hogy pontosan a linkelt volt vagy sem), sokkal szélesebb felületen érintkezett a talajjal, így sokkal biztonságosabbnak éreztem a kanyarodást vele. Cserébe többet is fogyasztott a gép, de nekem bőven megérte a biztonságosabb közlekedés miatt. Ezt is slick-re jártam pár év alatt, így vettem egy (talán román) webshop-ból egy gyárinak tűnő kereket. Az előzőt az a rokon feszegette fel rá, akinek végül elajándékoztam a rollert, a második eredetinek tűnő gumi viszont kicsinek tűnt. Úgyhogy kidobtam az ablakon ~9e forintot, mert lehetetlen kategória volt felfeszegetni rokon elmondása szerint.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz Bandus99 #25274 üzenetére
Szerintem sem éri meg rákölteni, ha már a gumi is kopott.
Teljesen mindegy melyik kerék a hajtott, nem azon múlnak a dolgok. Mindegyiknek megvan az előnye, pl. meredek emelkedőnél jobb a hátsó hajtás, kanyarodás szempontjából pedig az első hajtás a jobb.
A használt rollerek ára folyamatosan esik, pl. mostani hirdetések között egy 196 km megtett megkímélt állapotú Okai Neon Lite roller - nagyobb testvérre váltás miatt - 80.000 Ft-ért eladó. Tehát 40k-ért úgy vezérlőt cseréltetni, hogy csak a gyanú van meg, és lehet nem is ez okozza a hibát elég drágának tűnik.
-
Bandus99
őstag
Sziasztok
Segitseget szeretnek kerni, mert nem igazan kovettem a rollerek fejlodeset.
Gyereknek az ES2-es rollere kezd tonkremenni, szervizben vezerlő hibára gyanakodnak, aminek koltsege 40eFt+szerelés, ennyit nem gondolom, hogy erdemes lenne rakolteni.
Alirol latok durvan 18-20Kert vezerlot, de ebben sem vagyok biztos, mert a kerék is elég kopott elol es nem tudom kulon a gumi cserelhető-e vagy csak motorral egyben?
szóval most ott tartok, lehet kicsi penzert alkatresznek eladom es veszek masikat gyereknek.
A kérdés, látom, hogy vannak rollerek amiknem nem az első kereke a hajtott kerék, hanem a hátsó. Erről mi a vélemény? Ez jó dolog, vagy kerülendő, vagy mindegy kategória?Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
DigitXT
nagyúr
Ezt amúgy sosem értettem, miért csak kétnaponta? És az miért baj?
Azzal lehet gyilkolni az akkut, ha nem töltöd, csak ha nullára merült.
Ha kibírna egy töltéssel 4 napi közlekedést, bár a 4. nap szenvedős,
és azon aggódsz, hogy hazaérsz-e pl. egy kis szembeszél miatt, jó?
Én biztos nem csinálnék ilyet. Hazaértem, mehet a töltés. Még csak
gyorstöltő sem kell ilyenkor, szép kímélő módon, biztonságosan.Jó, hát pont rendeltem 10A töltőt, de 38Ah akkunak nem túlzás...
(Lehet beviszem a céghez, ha úgy van, hogy gyorsabban kell kraft.) -
fles1
csendes tag
válasz Thunderzolee #25266 üzenetére
Köszönöm, bevallom, ennyire azért nem kerestem vissza a topicban, csak hagyatkoztam a gyártóra (kár volt). Így utólag inkább az Acert rendeltem volna, de mindegy, akkor töltöm 2 naponta... A kisvárosi használat mellett ennyi talán belefér.
-
elder troll
őstag
válasz PociAti #25269 üzenetére
Ennyire nem bonyolítottam túl a dolgot, hosszabb távon muszáj volt ezt a verziót erőltetni, mert 5 éves roller hatótávja nem volt acélos (igazából újonnan se).
Ráadásul már elajándékoztam elődöt, így tesztelni sem tudnám, de sokkal tovább bírta, ha lábban rásegítettem. Tisztában voltam azzal, hogy a kigyorsítás viszi a legtöbb energiát, és viszonylag sokszor kellett megállni, ha a belváros felé vettem az irányt (kb a várostáblával egy vonalban laktam, szóval annál távolabb nehezebb volt lakni a központtól). Illetve nem a gép mellett futottam, hanem fél lábbal álltam a rolleren, a másikkal "léptem" hármat. Sokat bringáztam régebben, kicsit aránytalan is voltam miatta (alkar, comb, vádli). Ami nekem 3 lépés, az egy átlag kockának több is lehet. -
PociAti
őstag
válasz elder troll #25268 üzenetére
Ezzel én is kísérleteztem.
Xiaomi és Okai rollerem van, a felépítése miatt a Xiaominál könnyebb azt megvalósítani, hogy pár lépést megyek, sőt futok mellette aztán pattanok fel rá.
Talán megérne egy hatótáv tesztet, csak ahhoz, hogy igazán szép kimutatás legyen mindkét alkalommal ugyanazt a kört kellene megtenni, és sok újraindulásnak kellene lenni.------
Helyette számítással is nagyjából a végére lehetne járni.
Kisebb akkupakkal rendelkező rollerek adatlapja nagyjából ilyen paraméterekkel rendelkezik:
Battery: 5200 mAh | 187 Wh | 36 VDC
Motor power: 300W | peak 600W
Elvi hatótávot 20-25 esetleg 30 km közé teszik (módszertől függően).Ha tudjuk, hogy gyorsuláskor kb. 500-600 W között dolgozik a motor és mondjuk a gyorsítás 5 másodpercig tart ezt még ellenőrizni kellene, akkor már csak 2 adat hiányzik:
- hány elindulásról van szó, és
- mekkora teljesítményre van szüksége normál tempó megtartásához?Ha egyszerűség miatt a hatótávot 22 km-nek, az átlag tempót pedig 22 km/h-nak vesszük, akkor ennek a rollernak az akkumulátora 1 óra alatt merül le. (3600 másodperc.) Ez azt jelentené, hogy a 187 Wh kapacitás miatt kb. 187 W a motor teljesítményigénye, hogy 22 km-en át fenntartsa a 22 km/h sebességet. Ez nagyjából reálisnak is hangzik.
Ha a 22 km-es távon 400 méterenként kellene megállni, akkor az kb. 55 újraindulást jelentene.
Gyorsulások időtartama: 55 × 5 másodperc = 275 s.
Ha 500 W az átlagos teljesítmény az 5 mp gyorsulás során: 275 s × 500 W = 137.500 Ws, és ezt elosztva 3600-al, megkapjuk a 38,2 Wh fogyasztást. Az akku 187 Wh kapacitásához mérten ez elég jelentős érték. Azt jelenti, hogy 22 km-ből levonódik 4,5 km, ha nem egyenletes tempóban megyünk, hanem meg-meg állunk. Majdnem kereken 80%-ra esik vissza a hatótáv.Azon kívül, hogy mindenki esetében elég szélsőséges értékek között mozoghatnak a paraméterek, talán nem tévedtem sokat.
-
elder troll
őstag
válasz PociAti #25267 üzenetére
Amúgy egy 10 kg körüli rollernél sokat dob a hatótávon, ha lábbal rásegít a user gyorsításnál. Közel dupláztam a hatótávot az 5 éves ES2-nél, ha hosszabb távra mentem vele. Gyakorlatilag 3 "lépés" után már 17-18 km/h-nál jártam, és minimálisan kellett rásegítenie a 20km/h-s sebességre.
Az új rollerrel már problémásabb a ~24 kg és a magasabb kialakítás miatt.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
Ha olyan körülmények között tesztelnéd a roller, mint ahogy ők tették, akkor valószínűleg neked is sikerülne megközelíteni az ígért 27 km-es hatótávot.
A hőmérséklet is számíthat, de ami igazán fontos, hogy szélmentes idő legyen, ne legyenek emelkedők és ami még jelentősebb, hogy egyenletes tempóban menj. Gyorsításkor kb. kétszeres a teljesítmény felvétel. Például végeláthatatlan kerékpárúton, tempomattal, 100%-os akkuval nullára lefogyasztva kijönne hasonló értékre. Hétköznapi használat mellett (elsősorban a gyorsítások miatt) lényegesen kevesebb tehető meg velük. A tesztelési eljárástól függően megközelítőleg 70%. Ha életszerűbb a teszt, akkor több, ha 15 km/h sebesség és 50 kg-os személyen tesztelték akkor kevesebb. Ja és persze erősen függ a vezetési stílustól, például ki milyen görcsösen kapaszkodik a gázkarba. -
veterán
7650mAh-s akkumulátor.
Ez 20km-t tud 25-ös sebességgel.
Ha 15-el mész, akkor lesz nagyobb hatótávod.
Ha nagyobb hatótáv kell, nagyobb akksis rollert kell venni. Ezt szerintem elmondtam/elmondtuk, minden valamire való roller tanácsadó topicban elmondják Facebookon is.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
#33802016
törölt tag
válasz DigitXT #25264 üzenetére
Nekem sikerült +1 kmel is elérni, a plusznál (f2) igaz, lehet erős visszatöltéssel vagy normál, már nem emlékszem, sík terpen, kis emelkedő volt. De azt én is észre vettem, hogy 25km/hnál már csak 40 km-ert ír, 20km/nál 55 a megtehető emeleti (és jó esetben gyakorlati, csak az már több órás út és 20-al nem olyan kényelmes, bár inkább unalmasabb. Kerékpár jobban leköt ).
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
A 15 fok már nem kifejezetten hideg, ráadásul az akku terhelve picit
melegíti saját magát is, szóval nem, nem emiatt kisebb mint a gyári:
azért kevesebb mert a gyártó pofátlanul hazudik, és/vagy irreálisan
kicsi terhelés mellett méri a hatótávolságot (mondjuk 15 km/h).
Vagy ha nem, hát minimum vki alultáplált etióp pilótával tesztelve...Ha ugyanazok a paraméterek, úgy még mindig lehet hibás az akku.
Viszont tesztelni csak úgy lehet, ha elmész a kikapcsolásig. Mennyi
százalék maradt/mennyit jósol hátra lévő távnak, semmit nem ér. -
fles1
csendes tag
Az E2 Pro akksija max. sebességen 16 km megtétele után 20%-ra merül (a rendszer szerint még 4.5 km-t el tudna menni ennyi krafttal, de itt már nagyon lassan ment a gép). Mindezt úgy, hogy 75 kg-os vagyok, és itt az alföldön nincsenek emelkedők. A gyártói ígéretekhez (27 km hatótáv, 25 km/h-val) képest, ez kb. 30%-os elmaradást jelent.
Szerintetek ennek az lehet az oka, hogy a 15 fokos időjárás még nem ideális az akkunak? (A gyártó ugyanilyen kondíciókkal, de 25°C-on tesztelte.)
(Beüzemelés óta már 3-szor újra volt töltve, tehát szerintem azt sem lehet mondani, hogy az akksi "nem ébredt fel rendesen"...) -
FingR86
őstag
válasz DigitXT #25258 üzenetére
5x20 tartóban terveztem elkészíteni.
mert 11x42cm hely van akkunak.
természetesen keresztben terveztem a szalagozást.
A kezdő 10 cella pozitív és a végső 10 cella negatív resze lenne 2p szalaggal, a többi meg végig 4p-vel.
van még itthon 10m sima egyenes szalag, akkor azzal fogok erősíteni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #25257 üzenetére
Nem tudom, mennyi hely van. A gyári 70x80x300-as méret az szinte
biztos, hogy úgy jön ki, hogy állnak a cellák, és L-alakban van a 6p...Így értem:
1111
1122
2222Ezzel keskenyebb tud maradni az akku. Cserébe másfélszer hosszabb:
ugyanezt játszottam a 16s9p akkunál, ami emiatt brutál hosszú lett.Egy "100 cellás" akkut természetesen kényelmesen meg lehet csinálni
kétszer hosszabb, fele szélességű verzióban. Feltéve, hogy elfér az 5p.11111
11111
22222
22222Ha így tervezted, használható a 4p szalag (természetesen keresztbe).
Másképp nem tudom elképzelni, mire lehet jó a projektedhez.Viszont így meg számolni kell azzal, hogy csak 5x keresztmetszet van:
nikkelezett acél, és nagyobb áramok esetén az nem feltétlen nyerő.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz FingR86 #25256 üzenetére
Szinte biztos, hogy nem, bár nem igazán értem, mi a célod...
A 2p szalaggal kiválóan lehet építeni akárhány s/p akkut, csak
keresztben lell használni. Ugyanaz a 4p-nél vagy 4p-re lesz jó,
vagy csak pazarlóan (szétvágod 2x2p-re, és úgy keresztbe).
(Mondjuk most nem tudom, hogy a 100 cellás hogy értendő, s
milyen formátumban fog megvalósulni. 10s10p az négyzet...
Cikk-cakkos elrendezésben lehet játszani picit. Ez 10s11p lett:
Átlag rollerbe ilyet nem tudsz csinálni, mert nem fér el. Amúgy
16s5p-t építettem még speciális formában. Ránézésre lehetne
éppen 10s8p, de másképp van összekötve. Rézzel megfejelve.)Ha olyan értelemben kérdezed, hogy áramra elég-e, nos: nem
mindegy, hogy nikkelezett acél vagy tiszta nikkel. Utóbbi igen.
Előbbi elég szarul vezet, de kisebb akkuba oké. Vagy ha sok p,
akkor cellánként nem megy sok áram, és akkor is, amúgy meg
több rétegben kell használni, és ha elég lenne 1m egy rétegre,
akkor 2-3 méter kellene belőle 2-3 rétegre. (Nagyjából ennyi.)Ui: a hivatkozott 11p akku is nikkelezett acél szalaggal készült.
Eleve 2 rétegben terveztem, de végül 3 lett: nem bántam meg.
Simán le tud adni 100A-eket max. reklamál a BMS, hogy nono,
sok lesz, mivel ő 80A folyamatost tud... Megrendelésre készült
akku, egy olyan rollerbe, ami 50A alatt fogyasztott csúcsban...
A sors iróniája, hogy visszakerült hozzám, én meg most többet
kérek tőle egy kicsivel, de csak ideiglenesen, gyorsításkor... Ha
végsebességen megyek, ami harmatos 45 km/h, alig fogyaszt.Lehet, hogy rosszul emlékeztem, és ez lett 3 réteg (véletlenül):
Ez egy kisebb 6p akku, de ugyanúgy cikk-cakkos, így fért be...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz FingR86 #25253 üzenetére
Ebben nincs semmi meglepő, teljesen átlagos történet...
Ha lekorlátoznád valóban 350W-ra, használhatatlan lenne.A feszültségesés viszont nem gyenge, 3V 20A-nél: 150 mΩ
Ha építesz bele nagyobb akkut, több párhuzamos cella, és
megerősített kötések mellett bőven 100mΩ alatt lesz... -
Pano
addikt
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy hol tudok rendelni F2 Plus-ra olyan tárolót (nem tudom mi pontosan a neve), amit a kormány belső oldalára tudnék rakni? Arra az oldalra, ami felém néz.
[ Szerkesztve ]
Körülbelül 36-ot?!
-
PociAti
őstag
válasz buherton #25251 üzenetére
Én ha morcos lennék, akkor simán visszavinném hozzájuk.
Vagy soron kívül normálisan átcserélik, vagy visszaadnak az munkadíjból. Alacsony színvonalú munkáért alacsonyabb díjazás jár.Ha megpróbálnának lerázni azzal, hogy nincs is jelentősége a menetiránynak, azt pont a menetirány jelölésével lehet megcáfolni. Ha nem lenne jelentősége, akkor nem rajzolták volna rá. (Léteznek szimmetrikus mintázatú köpenyek, ez nem az.)
De előtte jól fényképezd körbe a felnit.
-
buherton
őstag
válasz PociAti #25249 üzenetére
Igen, ők.
Alszok rá, hogy mi legyen.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
PociAti
őstag
válasz buherton #25248 üzenetére
Előző hozzászólásban pont az urbanpandas felől érdeklődtél. Ők követték el ezt a bakit? Kiket kell elkerülni?
Az 1-3 pontra nem lehet egyértelműen válaszolni. Előfordulhat, hogy komolyan veszik a problémát és soron kívül próbálják helyreállítani azt a csorbát, amit ejtettek. Vagy aki csinálta, újra nekiáll, de most még jobban utálja azt a munkát, amit egyszer már elcseszett.
Gumi típustól függő mit okoz a fordított menetirány. Főként a csapadék elvezetés miatt van jelentősége. Fordított irányban nem olyan hatékony a folyadék kivezetés, talán lassabb és zajosabb is lesz tőle a roller, de ez utóbbiak elenyésző mértékű jelenségek.
-
buherton
őstag
válasz buherton #25199 üzenetére
Forgásiránnyal ellentétes irányba tették fel a gumit...
Mekkora gondot okoz ez vajon?
Ha hétfőn visszaviszem, akkor:
1. megint ott fog állni nálunk a rollerem
2. még jobban karcolódik a felni külseje
3. mi a biztosíték arra, hogy nem rakják fel újra rosszul a gumit?Komolyan nem hiszem el, hogy egy nyamvadt munkát (általánosságban) sem tudok már úgy kiadni, hogy ne barmoljanak el valamit. Úgy kaptam vissza, hogy a fényvisszaverő csíkok nem voltak rajta, és ahogy már írtam a felnin határozottan látszódik a szerelés nyoma.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
Sweet Lou 6
addikt
válasz Silentfrog #25232 üzenetére
Köszönjük az infót. Nem túl jó arról értesülni, hogy a garancia ennyire mutatóban van csak, de azért mégiscsak jobb tisztában lenni ezzel.
Van amúgy arról tapasztalat, hogy itthon melyik márkák azok, amelyeknek ügyfélbarát a pl. a garanciális ügyintézése?
sweetlou6.wordpress.com
-
PociAti
őstag
Az elektromos rollernak semmi problémája nem lesz, amikor tolod. Gyakorlatilag generátorként funkcionál a motor, amikor emberi erővel hajtod. Vagy amikor fékezel, lejtőn lassabban gurulsz, mint ahogy azt szabadon tenné, stb.
Gyalog tolni nem vészes, de nem igazán kényelmes. Szerencsésebb pár százalék energiát meghagyni, tempomatot beállítani 5 km/h-ra, és menni mellette. Alacsony sebességen kevesebb áramot fogyaszt, és így összességében kevésbé kellemetlen.
Az már egy másik dolog, hogy az akku élettartama szempontjából nem jó teljesen lemeríteni (és tárolni) a rollert, célszerű elkerülni ezeket a helyzeteket. -
fles1
csendes tag
válasz Thunderzolee #25241 üzenetére
Köszi! Végül az E2 Pro-t vettem meg, emellett az Acer - az akksi kapacitás ellenére - nem rúghat labdába. Talán, ha 25-30 eFt-al olcsóbb lett volna, akkor a másikat választom, de így ez tűnt a biztosabbnak. Arról amúgy is azt írták, hogy lomhán indul...
A Ninebot egyébként az akár 750W teljesítményt induláskor is hasznosítja - ha maxra teszem a start powert - vagy ez csak lejtőn felfelé érvényesül? -
DigitXT
nagyúr
válasz FeniX- #25242 üzenetére
Az ég világon semmit nem tudsz neki ártani ezzel. Különben elég érdekes lenne csupán odébb tolni is (meg amikor üresen gurulsz, akkor tönkremenne). Annyi, hogy lábbal hajtani magasabb rollereket nehezebb, de ha tolod, még az is tökmindegy: olyankor, 3-4 km/h esetén néhány volt feszültség indukálódik a tekercseken, de ennyi. Onnan tudom, hogy anno a kulcsos kapcsolóm konkrétan BEMF mérőként (is) funkcionált (amikor letiltott alóla az akku), és konkrétan rohannom kellett a vassal, hogy vmi 20V körüli feszültséget érjek el, amivel már be tudtam kapcsolni. E-rolller, amit be kell tolni...
Hajtottam lábbal az FLJ-t is, miután leégettem. Meglepően jól gurult a súlya ellenére, vagy épp azért (egy nehezebb vasat ha jól meglendítesz, tovább viszi a lendület).
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok, engedjetek meg egy béna kérdést (ér fikázódni ) .
Próbáltam utánaolvasni, de igazán nem tértek ki rá a leírásokban, és ha írtak is 1-2 mondatot erről, akkor mindig a "nem" válaszok voltak túlsúlyban.Szóval, van egy kisebb hatótávú segway rollerem is, és arra gondoltam, hogy ha jön majd a jobb idő, akkor hibrid megoldásként - hogy legyen némi emberi mozgás is - a 16 km-es távot a munkahelyemig 10+6 (vagy 12+4 felosztásban oldanám meg, elektromos és manuális használattal [manuális = gyalog és tolom magam mellett a járgányt])
A kérdésem az, hogy tudok-e bármilyen módon ártani az elektromotornak, ha így használom a rollert? (elektromossághoz hót hülye vagyok, azt már sok helyen elolvastam, hogy elektromos hajtás nélkül hagyományosan ugrándozva hajtani az e-rollert nem érdemes, de gondolom, azzal sem okozok neki gondot, ha üresen toligatom)
-
veterán
Az E2 Pro teljesen új roller.
Nyilván semmi sincs hozzá, és még sokáig nem is lesz.
Alin, Ebayen lehet elsősorban találni egyébként alkatrészeket.Lengéscsillapítók pálcikarollereken általában nincsenek.
Kivétel a nemrég megjelent G2, F2 Pro (csak az első keréken), Inmotion S1, Xiaomi Ultra/Navee S65.Én nem tudom a Lime az neked jó-e, de szerintem annak is semmitérő a rugózása, elöl még talán ér valamit - nagyobb súlyú embernél, de hátul ugye egyrészt nincs, másrészt mivel tömör gumis, az első teló hiába segít a komfortosság érzetben, a hátsóval áthaladva az adott úthibán, agyonvágja az élményt a tömör kerék.
Annál kb minden roller jobb.Az Acer egy G30 másolat kábé, ugyanakkora akksival. A lengéscsillapitás kb annyit ér rajta, amit írtál is, a tömör kerekeket próbálja ellensúlyozni.
Ez nyilván csak feltételezés, mert nem probáltam, de tapasztalat, h ennyi pénzért nem lehet jobb.
Az akksija 15Ah, ami kb 45-50km-re elég.
Jo hír, h ebben már legalább 350W-os motor van.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
#33802016
törölt tag
-
fles1
csendes tag
válasz Thunderzolee #25180 üzenetére
Sziasztok,
Köszi Zoli a részletes összehasonlítást, ez alapján elég meggyőző az E2 Pro. Ehhez a szériához pótalkatrész (pl sárvédő) mennyire könnyen szerezhető be? Illetve egy valamit hiányolok: Nincsen rajta szemmel látható felfüggesztés. Ezeknek a lengéscsillapítása milyen egy Lime rollerhez képest? (A nagy gépekre gondolok, amik a nagyvárosokban vannak, nem pedig a vidéki gagyi modellekre...)
~150 eFt a lélektani határ, találtam ennyiért egy Acer ES 5 sorozatú rollert, aminek a hatótávja közel duplája az E2 pro-hoz képest, illetve első ránézésre ennek komolyabb a hátsó felfüggesztése is (habár lehetséges, hogy ez a tömör gumikat hivatott ellensúlyozni).
Egyébként sima városi használatra kell, napi 6-8 km megtételéhez, szóval semmi extra igény, de azon belül a lehető legjobb utazási élményt szeretném elérni. Szóval mit javasoltok a számomra? -
BitRider
senior tag
válasz #33802016 #25236 üzenetére
Áhá. Amúgy a "improve" cuccok arra vonatkoznak, hogy az app küldhet-e használati statisztikákat a fejlesztőknek. Jó eséllyel, szerintem.
----
Jó lenne valami megerősítés vagy egyéb a roli kérdésem kapcsán, mert azért nem hajigáljuk a százezreseket csak úgy.
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
válasz BitRider #25220 üzenetére
elvileg ígymég nem próbáltam + nagyobb lenne a fogyasztás.
-
DigitXT
nagyúr
válasz FingR86 #25233 üzenetére
Műterhelésre. Vagy valakikre, aki megcsinálja neked, mert 1 db akkuért venni...
Kis akkuknál tökéletesen használható a kínai párezer forintos. Gyorsan ez nem
tud meríteni, és nem is terheli meg komolyabban az akkut, de kis akkunál okés.
Mértem persze vele nagy akkut, rettenetes türelemmel: nem életszerű terhelés.
Viszont ha már ilyen 72V20A környékén akarsz tesztelni, az drága lesz. -
Silentfrog
veterán
Utolsó helyzetjelentés az Okai neon rollerem ügyében , innen GVH, fogyasztóvédelem stb.
Media Martos vásárlás.
Röviden a roller töltőcsatlakozóját azért nem cseréli ki a TMX gariban ( a TMX az Okai szervize, ami egyébként a hazai forgalmazó is egyben ) mert a gumi sérült. Nem lyukas csak engedi a levegőt.
Tehát elveszítettem a garanciát mert a gumin mechanikai sérülést vettek észre.
Ők is megcsinálják a gumi cserét az első és a hátsó 84 ezer forint lenne.
Kikértem a véleményt a TMX-től ha megcsináltatod a gumit ami pl elkopott máshol akkor a roller veszti a garanciáját.
Minden hazai rollert a forgalmazó a TMX szervizeli.
Erre varrjatok gombot!
Besz@rok![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz FingR86 #25230 üzenetére
A visszatöltés idejéből kapacitást becsülni nagyon pontatlan módszer.
Eleve kérdés, hogy csutkára volt-e merítve egyáltalán? Másrészt a töltő
hatásfoka se mindegy, meg annak a (CV) szakasznak a pontos lefutása,
amikor már nem állandó a 2A. Ja és a 85W konnektorból? Mikor? A CC
szakaszban a leadott teljesítmény folyamatosan emelkedik... ha 85W az
elején, az a végén sokkal több lesz. Ha végén annyi, az elején kevesebb.
A hatásfok jó esetben nem változik. HA tényleg pontosan 2A-es a töltőd,
ezt is meg lehet mérni, akkor 30V*2A=60W teljesítménnyel indul a töltés:
ehhez képest a konnektorból 85W az csak 70% hatásfok... Lehetséges!
A magam részéről 85%-ot mértem: konnektorból 420W, akkuba 357W.*
(Mindezt értelemszerűen nem folyamatosan, csak egy adott pillanatban.)Nem kell túlbonyolítani. Új akku, kínai cellás. Tud 30 km hatótávolságot a
jól láthatóan kínai klón rollerben. Ez valakinek kevés, valakinek elég. Meg
kell próbálni eladni 60K-ért, aztán ahogy/ha nem viszik, lehet csökkenteni.A magam részéről nem vennék (mérési eredmények nélkül) "teszteletlen",
kínai akkut, maximum ha nagyon nyomott áron van (és pont kell valamire).
Van egy 36V10Ah akkum a polcon. Teszteltem. Tudja a 10Ah-t, viszont az
alattam csak 22 km-re volt elég, ezért nem fogom használni, elpasszolom
olcsón, ismerősnek, mivel ő még tudja használni (hirdethetném drágán is).*: végül még egy kérdés, hogy a felvett teljesítménynek mekkora része is
alakul eltárolt kémiai energiává, és mekkora része további veszteség, ami
közvetlenül pl. a cellák melegedésén figyelhető meg. Maga a BMS sem
veszteség nélküli megoldás, bár kicsi az ellenállása a FET-eknek, nem 0...
Szóval visszakanyarodva az elejére, ez minden, csak nem pontos: fordítva
kell mérni, feltölteni teljesen, majd egy műterhelésen kisütni, kikapcsolásig.[ Szerkesztve ]
-
FingR86
őstag
válasz FingR86 #25228 üzenetére
mi úgy számolgattuk, hogy ha 2500-as cellákból van összerakva és 10s (36V), akkor 60 cella adja ki a ráírt 15Ah-t és méretben akkora az akksi, simán kiadja a 60 cellát.
~45g x 60db az olyan 2700g
szóval súlyban pont ott van.
Műszaki adatok: 36V - 15Ah (540Wh)
Méretek: 70 x 80 x 300 mm
Súly: 2, 8 kg
Csatlakozó: XT60[ Szerkesztve ]
-
FingR86
őstag
válasz DigitXT #25227 üzenetére
ht-t4 max [link]
nincs még egy hetes sem.
az a probléma, hogy rájöttem, hogy szoftverben ki lehet ütni a sebesség korlátot és már csak 35-el akarok menni állandóan és sztem ez a full sebesség meg a 105kg-om nem nagyon szeretik egymást. A 30km-t így alulról súrolja távban. A belesjéről egyértelműen nem tudok infót adni, de csatik terén sztem általános. XT60 ahogy láttam meg JST amin veszi a töltést. Itt találtam egy ugyanilyet: [link] - [link] az eladó 60-ért tette fel.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz FingR86 #25226 üzenetére
Attól függ, milyen cellákból áll, milyen BMS van benne (áramkorlát nagyon szokta érdekelni a vevőket, pedig nem csak az fontos, sőt), mennyi valódi (!) kapacitása (ehhez mérés kell: sanszos, hogy nincs meg a 15Ah, ha rögtön cserére szorul, egyáltalán mennyit bírt alattad, milyen rollerben van?), milyenek a konkrét fizikai méretei és csatlakozói (milyen rollerbe dobható be esetleg plug&play módon), végül hogy árulni akarod-e, vagy gyorsan eladni. Szóval szerintem 20-60K között bárhol.
-
FingR86
őstag
üdv mindenki.
Érdeklődni szeretnék, hogy ez az akksi pakk milyen árat képvisel? KB ~30km van benne, és két töltési ciklus.
rá kellett jönnöm, hogy 100kg felett kell egy saját készítésű pakk. Már össze is állt a terv egy 100 cellás mókára (a hely meg is van hozzá) , csak ezt előtte el kellene adnom akkor.[ Szerkesztve ]
-
hakos1987
őstag
válasz DigitXT #25224 üzenetére
Valóban, nincs benne hőmérő és valszeg a motorokat is terhelem... 🙂 Viszont az út végén (8.5km) a kezemet rátéve a burkolatára, nem tűnt különösen melegnek, ami persze messze van a pontos meghatározástól
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz hakos1987 #25223 üzenetére
Ha nincs a motorban hőmérő, akkor a VESC nem tud utána menni a
megváltozó paramétereinek: ilyenkor előfordulhat, hogy furán hajt...
Gondolom nincs benne, ha nem írod, hogy mennyire melegszik.
(Ahogy melegszik, rendesen megnő a réz vezető ellenállása, ami így
pozitív visszacsatolást jelent, még több lesz a hőtermelése, sajnos...
Ezt persze fordíthatjuk röviden arra is, hogy a motor "szarakodik".)Én is meglepődtem, miután raktam bele hőmérőt, mivel alapból tök
szolid hőmérsékleten leszabályoz (85-100 fok). Ezzel az a baj, hogy
nagyon hamar eléri, ha az ember sok ampert enged meg magának!
És még az is, hogy valójában nem veszélyes hőmérséklet. Kívülről a
burkolaton még alig 50 fok mérhető. Nyilván lehet ezt feljebb tolni*,
de az igazi az lenne, ha jobb lenne a hőleadás...ezért jön Statorade.Amíg nem volt hőmérőm, nem tudtam mennyire melegszik, de ha a
burkolat jóval melegebb volt egy komolyabb terhelés után egészen
biztos, hogy a tekercsek még sokkal melegebbek voltak. Égés most
épp nem lett belőle hálistennek, de mérés nélkül lutri túlhajtani...
Párszor már sikerült megtapasztalni, milyen, ha vmi túlmelegszik.
(Ennél az esetnél még nem égett le a tekercselés, de ledobta a Hall
szenzorok forrasztását, szóval sejthető, hogy nem volt hideg: 180+)
Ennél az esetnél az emelkedő végére a motornak is vége lett. Pech!*: mondjuk 100-150 fok közé első közelítésben, csak szép szolidan...
-
hakos1987
őstag
Tesztelgettem én is a rollert és egy érdekesség felmerült: sokszor a motor (főleg egyenletes haladáskor) morgó-búgó hangot ad. Az akku kicsit sem fitt, terhelésre már 8-10 km után rendesen esik a fesz. Lehet az az oka, hogy nem bírja már úgy a terhelést?! Az első pár km-en feltöltve nem jelentkezett a probléma eddig. Vagy valami melegszik, esetleg a motor xarakodna?!
[ Szerkesztve ]
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz Peaceliker #25216 üzenetére
Meg kell követnem a VESC-et, abszolút nem tehetett róla... Én voltam
a balfék, hogy nem gondoltam végig az áramkört. Amíg nem kapcsolt
a fékkar testet, a relé lábán ott volt a 12V, a tekercsen keresztül. Mivel
nem iktattam be diódát, kapta a PPM bemenet is. (Becsületére legyen
szólva, nem sipákolt, sőt egy darabig működött így is. Aztán kakukk...)A szoftveres bugot mondjuk nem mossa le magáról, azaz "lementette"
a beállítást, vissza is olvasta (tuti megjegyezte), erre kikapcsolás után
megint az előzőt tölti vissza. Ez tényleg egy "kicsit" idegesítő volt.
Most úgy tűnik elmúlt, szóval most már gurulni szeretnék egyet.De ha megint az lesz, hogy 10000 erpm fölött rezonancia jelentkezik!
Komolyan rohadt idegesítő tud lenni, amikor a tök csendes gurulásba
belerondít valami ilyesmi... Egy "hagyományos" vezérlőnél megszokja
az ember, hogy cogging/PWM/vinnyogás, minden van, folyamatosan.
Ennél meg egyik sincs, ha minden összejön, tök csendben jár, amíg...Ui: az se mindegy, melyik limiten megy az ember... 60V akkuval brutál
volt, amit előadott, visszaraktam a 36V akkut, ezzel is elég jól megy...
Csak ezzel el lehet jutni 95% duty cycle limitig kényelmesen, ahol már
kezd a fázisáram csökkenni. Hogy-hogynem, ez van pont 10000-nél...
(60V akkunál nem is tudom, mikor jött volna elő, elvileg 16000 körül...
előbbi 29 km/h, utóbbi viszont 46 km/h, picit más olyankor a szél...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #25214 üzenetére
Sikerült újra kábeleznem (nem kellett volna, de sajnos teszthez sem
lehetett hozzá férni, nyitás közben meg elfáradt* pár vezeték), csak
hogy ott folytassam, ahol abbahagytam. Viszont! 6.2 firmware okés,
egyelőre NEM kapcsoltam be a kill switch módot hátha beragad, de
mérni már sikerült: 6V körül van alapból a jelláb, ami már elég, hogy
megtartsa a relét. Szóval mégis csak diódázni kell, köszi a tippet...*: konkrétan össze volt taknyolva ragasztópisztollyal**, és ahogy ezt
olvasztottam le, megolvadt pár kábel szigetelés, ami nem lett volna
akkora baj, ha teljesen áramtalanítva van, de kiderült hogy nincs.*****: vmi hülye azt hitte, hogy "jóvanazúgy", nem kell már hozzányúlni.
***: ilyenkor mindig elköszön valami, pedig nem volt nagy szikrázás...
Az eFuse kulcsos kapcsolós bemente volt a ludas, de szerencsére az
egész hóbelevanc nem halt meg, csak a kapcsolós áramköre. (Vissza
fogom rakni az RC autóba, ott gombbal kapcsolom/úgyis onnan jött,
ebbe meg levettem a polcról a másikat, még szerencse, hogy volt.)[ Szerkesztve ]
-
BitRider
senior tag
Helló!
Most vált aktuálissá egy jószág beszerzése. Van most valami best buy 250 és 350 között?
- 75 kg motyókkal együtt és 172 cm
- a Batthyány tér és a Zugligeti libegő alsó állomása között napi használatra
- néha síkabb terepen hosszabban is menne, akár 30 km-t (+ a végén felmászás)
- fontos lenne a stabilitás / rugózás és főleg a fék (bírnia kell a lejtőt túlmelegedés nélkül)
- a súly ezek után csak sokadlagos tud lenni, de hátha lehet faragni rajta..Külföldi rendelés vagy megbízható használt is játszhat (már ha van ilyen). Némi upgrade is belefér, ha érdemes azzal kezdeni és van hozzá az 1., 2., 12. kerületben ajánlott szerviz.
Ugyanennek a kérdésnek esetemben neki se merek menni... 120 kg / 203 cm. Nekem marad az elektromos bringa, ha meglesz rá a ~1,5+ millióm. Valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25217 üzenetére
már csak az a kérdés hogy megéri-e a vesződést egy zsír új f2 pro helyett?
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
veterán
válasz geryboro #25215 üzenetére
Át lehet cserélni.
Az F2 sorozathoz van Monorim.
A G2 elsőtelója helyére is fel lehet tenni pl Sharksetet.Kroxne.com-on láttam a listában, de valószínűleg idehaza is meg lehet venni, ha máshol nem is, rolleres szervizekben.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
senior tag
sziasztok.
ninebot f2 plust fel lehet-e tornázni egy f2 pro szintjére?
mondjuk egy monorim mf2 vagy dupla lengéscsillapítót beapplikálni előre, a gyári f2 pro lötyögős helyett?
árban megérné-e a csináld magad produkció?
szoftosan mit lehet kihozni a történetből, illetve mennyiért?
kösziΘ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #25212 üzenetére
Úgy tűnik, maga a VESC csinálja a balhét. Lehúztam a PPM
csatlakozót, tökéletesen kapcsolgat a féklámpa. Ellenben a
VESC úgy gondolja, hogy a kill switch aktív... Mondom jó,
elvégre semmi nincs rákötve, lehet zaj, akármi, letiltom.
Viszont ha újraindítom, megint aktív a funkció... nem értem.
(Kínomban már visszaraktam az eggyel korábbi firmware-t,
de nem úgy néz ki, mintha bármit segített volna a gondon.) -
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #25211 üzenetére
Maradekfesz, vagy a kozos vezeteken eso fesz meghajtja ellentetes feszultseggel is. Kezdetnek kossel sorba egy diodat a tekerccsel.
Pl. Ha a lampa miatt a vezeteken esik 1V fesz es a lampa mellett kototted be a tekercs egyik polusat, akkor ha a masikat 12V-0V-ra rantod, akkor a feszultsegeses miatt 11V-rol -1V-ra valtozik a tekercsfeszultseg es az eleg lehet, hogy behuzva tartsa.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz hakos1987 #25200 üzenetére
Na, örülök, hogy megoldódott! Lehet, nálam is valami hasonló probléma lesz, mert most azzal szembesültem, hogy néha úgy gondolja a féklámpa, hogy bekapcsolva marad. (Egy sima autós relére van kötve a tápja, amivel 9V és 12V között váltom a tápfeszültségét, ezzel szimulálva a kétféle izzó erősséget...) Ez ugye "kétszeresen" is problémás lesz, egyrészt hamis jelzést adhat a mögöttem érkezőknek (folyamatos fékezés), másrészt mivel ugyanarra a testre lett kötve a "kill switch", ezért a VESC is úgy gondolja, hogy fékezek, és tiltja a hajtást, sőt, akár valóban fékezni kezd (beállítástól függ). Jó lenne rájönni, mitől maradhat úgy, mert a relé kattanása határozottan hallatszik ilyenkor, ahogy behúz, aztán meg az hallatszik, hogy nem hallatszik semmi (nem engedi el). Bezzeg gyújtás elvételre igen (nyilván akkor mindenképpen megszakad az áramkör): rá kellene jönnöm, mi hozza elő a hibát, mert ugye nem mindig keletkezik (az ilyen a legalattomosabb). Egyelőre kínomban letiltottam a kill switch funkciót, de nyilván ez csak tüneti kezelés. Valami behúzva tartja a relét, az az igazi gebasz. Szerk: hacsak nem valami olyan triviális probléma, hogy rossz a fékkar kapcsolója...
[ Szerkesztve ]
-
Norbeey90
tag
Sziasztok!
Ninebot G30le. Szeretném levenni a fiókomról, Ninebot appban, unbind megnyomása után kér egy kódot,amit elküld elvileg a mailre, de sajnos sosem érkezik meg(se spam se másik mappa, rákeresve sem), így le se tudom csatolni a profilról, hogy az új tulaj fel tudja regisztrálni. Tudnátok valami tanácsot adni?
Köszi! -
Peaceliker
addikt
válasz PociAti #25208 üzenetére
Részében szomorú ez, mondhatni. Részben meg érthető és jogos ilyenkor a felvetés, hogy ha gyorsabb gép kell, akkor nagyobbat kell venni (vagy etwow alirol ).
Van pár, apróbb és mégis erősebb gép azért. Pl widewheel pro. 2x500w 40es max tempó és impozáns gyorsulás. Elöl hátul rugózik. Kicsi, "könnyű", 48v 15ah...persze 350k meg fura jószág
De nekem is itt van a 48v os g30 ami tud 50et de nálam ez a gépek basztatása ez egy külön hobbi"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
őstag
válasz Peaceliker #25207 üzenetére
Teljesen új chipekkel vannak szerelve és új gyártók is a színre léptek, akik próbálják megnehezíteni a belenyúlást. A programozóknak ezt utána kell követni, és nem kis munka, mert fel kell törni a feltörhetetlennek megalkotott rendszereket.
Például a Xiaomi Pro 4-et eleinte a Ninebot gyártotta, de Gen 2-től a Brightway gyártja.
Meg visszautalnék a korábbi hozzászólásomra:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_24659-24659.html -
#33802016
törölt tag
válasz Thunderzolee #25205 üzenetére
Tavaly augusztusban 189 volt kb.Szintén hasonló akció. + pontokat is kaptam duplán tehát kb ennyire jött ki összesen, mint most aki akcióba megveszi és nincs euronics kártyája.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
F2 Plus akciós:
https://euronics.hu/elektromos-roller/segway-ninebot-kickscooter-f2-plus-elektromos-roller-184.900HUFJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest