- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
Új hozzászólás Aktív témák
-
polo493
tag
válasz
ridiculous #23698 üzenetére
Eddig semmit pedig használom elég rendesen esőben is volt porban, köves út...de ugratni nem ugratok vele padkárol ilyesmi kb 80kg terhelem gumit figyelem ,meg kenem ,egyedül a féken kellett utána állítani gondolom kopik a betét,oda kell rá figyelni karban tartani meg szerencse kérdése is.
Ti mennyit spóroltatok már üzemanyag vagy busz jegy... mióta megvan a gépetek?
-
polo493
tag
válasz
ridiculous #23696 üzenetére
2600 körül ,kb 160e+ fogok sporolni vele üzemanyagon Év végére amíg még jó idő van jövőre az ára vissza jön
-
polo493
tag
válasz
Peaceliker #23694 üzenetére
Igaz lehet de azért ne toljuk túl nekem max van és teljesen jó kivettem a dobozból átnéztem hátsó kerék csavar volt laza 1 db,semmi hangja nem volt a felfüggesztés tökéletes azóta is néha lithium zsirral fujom ahol kell a gépet ,csavarok kék menet rögzítősek gyárból ahol kell nagyon jó gép egyedül a tárcsa vékony és van hangja néha,be kell állítani a távolságot csökken akkor am ennyiért jó vétel a pro eggyel lejjebb szint,minden gyártó spórol valahol még ami 1m ft azon is van szar alkatrész,kenés... hiány ez ilyen azért kell át nézni az összes rollert mert nem egy gépkocsi gyártó soron jön le ahol 100x átnézik precízen és tesztelik hiba mentesre.
-
Peaceliker
addikt
válasz
ridiculous #23691 üzenetére
Max nál is. Meg tán az összes rollerre igaz. Wolf warrior x is csont száraz volt rugók alatt (bár az mozgott, már amennyit ugye az tud, csak át meg össze rohadt
)
-
ridiculous
aktív tag
válasz
s7evcsenko #23692 üzenetére
Esélytelen hogy náluk lehessen érvényesíteni a garanciát ha nem ott veszed.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
Peaceliker #23690 üzenetére
Ez csak a Pro verziónál van jelen vagy a Max - nál is?
-
Peaceliker
addikt
válasz
ridiculous #23689 üzenetére
Ha kell a felfüggesztés (nem csak valami, ami annak néz ki) , akkor ezt meg kell csinálni sajna. Gyárilag rommá vannak húzgva a csavarok minden ponton, ahol mozognia kéne az alkatérszeknek. Nem azt mondom, hogy olyan, mint egy felfügegsztés nélküli pálcika roller, de hajaz rá sajna gyári állapotban.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
#95712068 #23688 üzenetére
Jaa, ha te már egyből szét akarod szedni meg megkenni az más dolog.
Azért ez nem egy kötelező tennivaló főleg ha működik rendesen ahogy megérkezik.
Egy nyomásmérős pumpa nem árt, hogy fel tudd fújni a súlyodhoz mérten a szükséges nyomásra.
Tartozékként kapsz hozzá egy kis "szerszámkészletet" amivel minden csavart meg tudsz rajta húzni. Nem egy nagy kunszt "beüzemelni". -
#95712068
törölt tag
válasz
ridiculous #23687 üzenetére
Itt írtak pár sort a módosításokról.
Adnak hozzá pumpát, de érzetre lövésem sincs, hogy mennyire kellene felfújni. Ezért kérdeztem, hogy kell-e hozzá xiaomi "pumpa". ~15 éve törtek be hozzánk, és vitték el a bringámat, szóval pneumatikus gumikkal nem mostanában találkoztam. Mivel akkoriban bátyámék mindig nyitva hagyták a hátsó ajtót (eredetileg szoba volt, de belülről be lett falazva, és tárolóként funkcionált), így nem akartam még egy bringát venni a betörőknek.
Csavarrögzítőm sincs, persze nem egy nagy beruházás, de csak azzal raknám össze a kormányt. Szóval szívem szerint első körben megnézetném egy szakértővel, de nem ismerek ilyet helyben, sőt igazából máshol sem. Mivel nincs kocsim, így problémás cipelni nagyfaluba.
Még ~19 órán át él az akció. -
ridiculous
aktív tag
válasz
#95712068 #23686 üzenetére
G2 Pro - ban van tempomat, az összeszerelése meg annyiból áll hogy becsavarsz 4 csavart szóval nem kell nagy beüzemelésre gondolni.
-
#95712068
törölt tag
válasz
ridiculous #23667 üzenetére
Jogos a felvetés, viszont most akciós még 19 órán keresztül, és ennyiért még tempomat sincs. Vagyis a bestbyte-os felhozatalt nézegetve még a 210e forintos rolleren sem volt tempomat. Illetve legjobb tudomásom szerint le lehet korlátozni 25 km/h-ra.
Viszont érdemi választ nem kaptam, így ki fog maradni a KuKirin G2 Pro 195e forintért. Ha helyben nincs ember aki beüzemelné, akkor sokra nem megyek vele. Spektrumzavaros kockaként a pc szerelés nem okoz problémát. De amihez nem értek, ahhoz nem szívesen nyúlok, ráadásul az életem múlhat rajta. -
cocki
tag
Sziasztok,
Lassan a hideg idő beköszöntérs tekintettel ki milyen térdvédőt használ izület óvás végett.
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #23683 üzenetére
Hihetetlen mennyien használják itthon azt a számítási módszert, és hiába magyarázod el nekik h annak semmi köze a valósághoz még is újra meg újra azt hozzák fel a posztjaikban
Volt olyan h mondott valaki egy ilyen számot hogy az övé mennyire erős, aztán mentünk egy gyors kis próbát az enyém ellen és se sebességben, se gyorsulásban nem tudta tartani a tempót az elvileg töredék teljesítményű gépem ellen -
DigitXT
félisten
válasz
Peaceliker #23665 üzenetére
Végsebességben szerintem kizárólag emelkedőn, síkon a pilóta súlya közvetlenül csak a kerekek/csapágyak gördülési ellenállására hat, az meg elég csekély, a légellenállással szemben. Komolyan többet számít, ha valaki beleguggol, stb.
---
Ez már majdnem egy teljes dyno grafikon, csak nem mentem el teljesen a végéig: valós körülmények közt a közegellenállás nem tesz lehetővé csökkenő terhelést.Mit látunk? Fázis áram korlát 105A alatt. Az akku max. 70A-t ér el, ez kb. 3400W, és adott sebesség fölött (kb. 52,5 km/h) akkora lesz BEMF, hogy kezd csökkenni a fázisáram = onnantól nem a vezérlő limitálja, mesterségesen. Ez természetesen oda vezet, hogy csökken az akkuból felvett teljesítmény, csökken a nyomaték. És végül beáll az egyensúlyi állapot, amikor a közegellenállás legyőzése éppen annyi energiát igényel, mint amennyit a motor le tud adni, gyorsulás vége: végsebesség.
Felhívnám a figyelmet egy tuningos körökben elterjedt félreértésre, miszerint nem lehet a fázisáramot az akkufeszültséggel beszorozni, soha nem lát annyit a motor! Még a levegőben megpörgetve végsebességen sem, de az utcán hajtva: végképp!
Ami csúcsteljesítmény kijön az akkuból, az megy a vezérlőre (annak is van sajnos némi vesztesége, különben nem melegedne), s tovább a motorra (és persze ugye a motornak is van vesztesége, minimum az I²*R, de van ott más is), tehát ebből a végén az aszfaltra töredéke jut. Jó esetben 80%. De semmiképpen nem 200%.
A matek itt annyi, hogy az akkuáram szorozva az akkufesszel kb. egyenlő a fázisáram szorozva a motor által "látott" feszültséggel. Igen az ESC energia átalakító: csökkentett feszültségen ad ki növelt áramot. De véletlenül sem termeli!Komolyan: láttam olyan videót a neten, hogy pár tunernél már kész az örökmozgó, valami obskúrus oknál fogva beszorozzák a fázisáramot a mindenkori akkufesszel majd ezzel akarnak kifejezni valamit, de hogy mit, szerintem azt ők se tudják.
Ez egy jó nagynak hangzó szám, amivel lehet vetíteni, bár műszakilag értelmetlen.
Ui: ez a setup ezzel az akkuval elfogy 60 km/h-nál, de jól látszik, hogy menne még tovább, ha kicsit nagyobb feszt kapna. (Az hogy teljesen töltött akkunál 3600W-ot is elértem, nem számít, a BEMF miatt a végsebességen 3000W alatt marad.
) Természetesen nem szeretném tovább hajtani, mert ez alapvetően egy 25 km/h-ra tervezett "nagyra nőtt pálcika" roller, így inkább kisebb tempónál szórakoztató, száguldozva hamar életveszélyessé válhat a dolog. Ez sose volt célom, csak hát ilyen lett a motorja, hogy tudja... Gondolkodom, hogy váltok 36V akkura, azzal is meglenne talán az 50, nekem meg nem kell több. Persze tök nagy élmény, hogy ott még mekkorát húz... De ha egyszer nem adja ki... Jobb a "békásság".
-
dzsidzsas
tag
válasz
Silentfrog #23678 üzenetére
Zörög a bekapcs gomb, vagyis zizeg, de nem zavar. Xiaomi pumpával simán fel tudom pumpálni az első kereket, szerintem szerezetek be egy olyat. Kormány nem szorul, de nekem kattant 100 km után, adtam neki wd40-et azóta semmi. Még nem mentem 10% alá, lehet kipróbálom, mert 10% akku szint alattam 15 km kb. 600 km felett vagyok vele, egyszer állítatam a féken. Én elégedet vagyok vele. 20 km/h sebességig felpörög a teljesítmény, gyorsan eléri, az felett szerintem visszavesz 300 w-ra és lassan csorog fel 25-re, de ez szerintem nem gáz, valami akku kimélés. Simán felmegy 10-15% emelkedőn.
-
tsilver
aktív tag
válasz
Silentfrog #23680 üzenetére
+ ferde kormány
a többi amit negatívba írtatok nálam egyik sincs, kivéve a konstrukciós hibás kerékfújást, az egy rémálom -
Silentfrog
veterán
válasz
PociAti #23679 üzenetére
-Ami a halálom a zörgő bekapcsológomb.
( fém a gomb fém a kormányszerkezet amiben benne van) Több helyen olvastam hogy másnál is van ilyen gond.
-Még ami hiba az akku töltöttség kijelzés. 10% töltöttség alatt dupláját háromszorosát lehet menni mint 100%-ró l 90% ra való merülés esetén. ( bár ez kifejezetten jó is lehet 1% töltöttségnél még elmegy 2 km-t is.
-Az első kereket felpumpálni a hozzá járó csővel szinte lehetetlen.
-Folyamatosan fellazul a kormányrudat rögzítő 2 darab imbusz csavar, így a kormányrúd elkezd kissé mozogni.
Ami viszont pozitív.:
-Alacsony töltöttségnél is 25 km/óra sebességen viszi a 95 kg-os testemet.
-600 km után is 100% az akku állapota a régebbi program szerint.A háromból itt egyiknek sem volt gond a tárcsával, egyikbe zörgött az akku, kettőbe zörgött a bekapcsológomb, az összesnek szorult a kormánya.
-
PociAti
őstag
válasz
Silentfrog #23678 üzenetére
Nálam a szorulásnak semmi jele.
A kormány összeszerelésen megizzadtam, nem volt könnyű olyan mélyen lenyomni a kormányszárat, hogy a csavar pontosan illeszkedjen a furattal. De miután ez sikerült, rendben van.
Összeírhatnánk azokat a hibákat, amik előfordulhatnak az OKAI Neon rollereknél:
- zörög az akkumulátor csomag (feltételezhetően rossz rögzítés/tömítés miatt),
- könnyen elnyírható kormányrögzítő csavar,
- szorul a kormány (relatív kevés használat után),
- pontatlanul beállított féktárcsa,
- 2.16.7-os frissítés felett (3.0-tól) kikerültek a diagnosztikai lehetőségek az applikációból,
+ de ugyanekkor a 3.0.1-es verziótól megjelent a tempomat (cruise controll). -
Silentfrog
veterán
Okai Neon tulajok.
Nektek nem szorul a kormány?
Itt három volt már ( lite) mindnek elkezdett szorulni a kormánya 100+km használat után.
Hiába a kenés neki picit szorosan mozog. Állítási lehetőség nincs, vagyis én semmit nem látok. -
PociAti
őstag
válasz
Casseius #23672 üzenetére
Tömegtermék nem lesz belőle, nem is annak szánták, de nem olyan vészes az árazás.
NIU KQi Air X, 1400 Euro, Forintba átváltva kb. 540k lenne.
A 11,9 kg-os tömege alapján gyerek / női roller. (Nő alatt nem plus size / bus size modellekre gondolok.) Környékünkön van pár fodrász, kozmetikus, ők megengedhetik maguknak a bőrüléses, minden tuning extrával felszerelt kicsi autókat. És vannak országok, ahol ez az összeg nem 2-3 havi átlagkeresettel egyenértékű.A fizikai méretei alapján felnőtt férfiak is simán használhatják:
kormány szélesség 541 mm, magasság 1186 mm, hossz: 1139 mm.
Viszonyításként a Ninebot KickScooter MAX G30E II
kormány szélesség 472 mm, magasság 1203 mm, hossz: 1167 mm (19,1 kg). -
dzsidzsas
tag
Nem tudom mindegyik Kugoo Kirinnél, de az enyémnél működik, bekapcs hátsófék befog, 5x gyorsan rányomsz a "gáz"-ra és max 25km/h. Ugyan ez visszafelé kioldja.
-
válasz
D1Rect #23673 üzenetére
Ezt a listát nézd át:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_23404-23404.htmlLengéscsillapítás a pálcikarollereken általában nincsen. Nemrég jelent meg az F2-es sorozat, annak a legnagyobb modelljén elöl van (F2 Pro).
És szintén a nyáron jelent meg a G30 utódja, a G2. Ezen elöl-hátul is van.
Ez utóbbiból van DHGaten is ~260ezerért, az "global" verziós, 25km/h helyett 35-el megy alapból.20km-re egyébként 7650mAh-s akksisakat nézz, vagy inkább 10200mAh-t.
F40i lenne ideális nektek, de nem lehet kapni (160-180ezer körül volt az ára). -
Barátnőm szeretne rollert.
Nem nagyon kell semmi extra, én mondjuk támogatom a nagyobb kereket és lengéscsillapítót.
Ő picivel 50 kg alatt van, hatótáv igaziból csak kényelmesen okokból kell, hogy ne lógjon töltőn állandóan. 2x10km-t szerintem ma már mindegyik tud.A kérdés, hogy a roller mennyire lehet nehéz... a saját bicaja vagy 30+kg... Szerinte ez teljesen rendben van, szerintem meg őrület.
Árban elég sok minden belefér, de ésszerű vételt keresek, pláne, hogy itt az ősz.
Kínai, használt, picit szerelős mindegyik jöhet. -
H2o-pok
senior tag
Már reklámozzák az új Niu kqi air tipust, 12kg ,szénszálas vázzal. Kicsit túlzás szerintem ez az ár. Sőt, nagyon!
[link] -
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #23669 üzenetére
Kellett a pénz lóvéra
Vettem egy Wolf King-et, majd 2 hét múlva kaptam egy ajánlatot egy King GT-re, amit el is hoztam. De ekkor még meg volt a warrior x is, nem nagyon akart elkelni, közben meg King-et is árultam már. Ezért feldobtam gts-t és arra rá is repültek pár nap alatt.
Sajnáltam is, de most épp így jött ki. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #23668 üzenetére
Idén áprilisban rendeltél egyet. És még a nyáron is írtál róla. Mi lett vele, miért váltál meg tőle?
Ha jól emlékszem a nagy nehéz roller(ek) mellé kerestél egy kompakt roller, ami a mérete ellenére még megy is. -
PociAti
őstag
válasz
Peaceliker #23662 üzenetére
Ha már a közel szélsőséges tömegű rollerek szóba kerültek, megemlíteném a másik végletet, a román-kínai csodát, az E-TWOW rollereket. A Booster ES modell mindössze 11,6 kg, 110 kg-ig terhelhető, hatótáv 30 km (20 km/h-val, 70 kg-os terheléssel, tehát közel reális viszonyok között).
A nagyobb testvér, a GT Sport is csak 12,9 kg, ebben 700 W-os motor van, 48 V, 9600 mAh akku.Inkább csak azért írom, hogy tudjuk belőni milyen tartományban mozognak az elektromos rollerek tömegei, és egyes modellek hol helyezkednek el azon a skálán.
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #23663 üzenetére
A cikk ezzel a mondattal kezdődik:
"Rengeteg megkeresést kapunk különféle gyártóktól és forgalmazóktól ..."Pont a Totalcaron visszatérő téma, hogy tesztelésre kapott járművek sokkal jobban össze vannak rakva, mint a kereskedelmi forgalomba került példányok.
Ezeknél a kínai csodáknál az egyik kritikus terület az összeszerelés minősége (másik az anyaghasználat, és ez utóbbinál se megy ritkaságszámba, hogy a tesztjármű jobb elemekből épült, mint a kereskedelmi példányok).
Egyszerű vásárlók véleményére sokkal bátrabban adok, mint problémás előéletű gyártók tesztjárművei alapján hozott véleménycikkekre.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #23659 üzenetére
Meg azért, mert nem írta le, hogy mi a kérdés, hanem csak egy linket rakott
be, így se nem feltűnő, hogy milyen típusról szólna a kérdés, sem kereshető.
Amúgy a KuKirin G2 Max-szal Szentkuti kollégának pl. jó tapasztalatai lettek:
belerakott kb. 1000 km-t az első defektig, és azt is csak azért kapta, mert a
guminyomást nem ellenőrizte, és kidörzsölődött a belső. Gyilkolta a gépet, s
az csak bírta szótlanul, szóval ez a Kugoo már nem az a Kugoo, elvileg.Peaceliker: az enyém most 27 kg, lemázsáltam. Ahhoz képest mendegél!
Ha nem akarod folyton emelgetni, akkor nem számít a súly, ám ha pakolni is
kell, az más, olyankor kellemetlen tud lenni a közel 30 kilós dög, azt aláírom.A linkelt videóban, amúgy egy rendes logelemzős tesztet is csináltam síkon a
Dunaparton, de grafikonokat majd csak később szúrok be (ha bárkit érdekel).Szerk: ha ebbe raknék még egy 6 kilós motort, mindjárt 33 kg lenne ez is.
A többi sallang nem sokat számít (+1 vezérlő), de a házibarkács akkuboxon
lehetne spórolni, mivel az 1.2-es acélból lett hajtogatva. (Igaz, ezen meg tud
állni ha kell, szóval nem fog szétmenni az akku, ha le is érne éppen valamin.) -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23660 üzenetére
Az új g2 pro (ugye a narancs, nem tudom régi fekete, az betegágy) meg állítólag a g2 max elég jó lett. Azt írtam mit kell rajta megcsinálni egyből. 2 óra meló max, de megéri.
Annyi hogy mocskos nehezek, de ha nem kell emelni nem gond.
Új g4 is 69v 20ah és 37 kiló... 1 motorral. Dual motoros wolf warrior 36 kiló. Mantis 29. G2 max is súrolja 30 kilót (vagy lehet az már 32?), ami elég durva szerintem.
Nyilván a kevés alu, sok acél +sok csavar kombó teszi, de hát olcsó meg ettől tud lenni -
#95712068
törölt tag
Fórumtársunk által emlegetett Kukirin G2 Pro jelenleg 195e forint körül mozog kuponnal, mivel kell még számolni? (xiaomi "pumpa" vagy slime, stb)
Illetve van olyan szakember Székesfehérvár környékén, aki meg tudja csinálni a szükséges módosításokat?
Ez mennyibe kerülne?
Defekt miatt alapvetően a nem "levegős" kerekeket részesítem előnyben, de a dupla lengéscsillapító gyakorlatilag nem létezik ezen az árszinten. Ezzel már le lehet ugratni egy 10-15 cm-es padkáról? Vaságyastól vagyok kb 75 kg. -
válasz
Peaceliker #23653 üzenetére
G30-on nincs lengéscsillapító, és csak 30-al megy.
Nemigen van más ami ennyibe kerül csak, és lengéscsillapítós, meg 40-50-el tud menni, mint a Kugoo.
Szerintem aki akarja vegye.
Nem beszélem le.
Az is igaz, h sokaknak beváltak a Kugoo rollerek.Essentialról pl lebeszélnék mindenkit, de Kugoot had vegyen, aki akar.
Vagy az Esegway is, azt se ajánlanám, inkább akkor már Kugoot vegyenek helyette. -
Azért nem kaptál választ, mert Kugoo a roller.
Az meg inkább hírhedt, mint híres.
Jót nem írunk róla, meg rosszat se. Sokaknak bejött.
És tele vannak pl törött Kugoo vázakkal az internet bugyrai.Állítólag a KuKirinek már jól sikerültek, mint a korábbi modelljeik.
Az tény, h aki pálcikarollereknél jobbat keres, de nem akar Mantist venni, annak ebben az ársávban csak a Kugoo van.
-
válasz
andrisbandi #23657 üzenetére
Kreatív.
-
andrisbandi
őstag
-
oszy
veterán
válasz
ridiculous #23655 üzenetére
Amikor én kerestem, sorra csak negatívumokat kaptam.
Igazad van. Szakmailag nem tudom alátámasztani.
-
Peaceliker
addikt
Párszor volt már a típusról szó.
Márkán belül a kevésbé szarok közé zartozik. Annyi hogy lengéscsillapítás körül szét kell szedni, meg kell kenni és csavarokat menetrögzíteni kell (és nem agyon húzni, ahogy gyárilag oldják meg).
Ezen kívül kormány nyöszörgés jellemző, de ez sok rollerre igaz.
Elektronikailag elvileg nagyjából stabil.Szóval ha kis szerelgetés (meg az indokolatlnul nagy súlya) nem gond, akkor jó lehet. Ha nem a szerelgetős fajta vagy, akkor g30 max jobb lehet hasinló árban
-
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #23650 üzenetére
Köszönöm nektek. Megnyugodtam, mert egy kissé gyorsan mentem bele a cserébe. Kiváncsi leszek mennyivel lesz másabb, mint az 1S. Mondjuk nekem azzal sincs most sem bajom.
-
tomic
addikt
[Erre] valaki?
-
-
creed33
aktív tag
válasz
ridiculous #23646 üzenetére
Nem haragszom
elsősorban én is azok véleményére adok akik megvásárolták. Ezek között többen számolnak be defekt meg egyéb problémáról a rollerel kapcsolatban.
Engem elsősorban az érdekelne hogy a sebességhatár alól "ki kódolt" rollert minden gond nélkül(!) vissza lehet e állítani az eredeti állapotra pl segway rollerek esetén ha garanciát akarok érvényesíteni. Amennyiben nem,valószínű nem is fogok rollert vásárolni a jövőben. -
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #23647 üzenetére
Köszönöm! Közben megrendeltem telefonon egy ismerős boltjában, de ő sem tudta mi a különbség.
A neten találtam egy “simát”, és megijedtem, mert az nem indexes.
-
-
creed33
aktív tag
válasz
ridiculous #23644 üzenetére
Olvasd erről a rollerről a magyar nyelvű teszt videók alatti kommenteket a YouTube on. Hát nem fog megjönni a kedved hogy ilyet vásároljál magadnak arról biztosíthatlak.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
creed33 #23623 üzenetére
Viszont G2 Pro - t kapsz 278 182 FT - ért (rollercapa kuponkóddal), és lehet utánvéttel is fizetni.
-
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #23642 üzenetére
Árukeresőn írtam be. Van amelyiknél ott van, van aminèl nincs.
-
Az E az Európai verzió, ha magyar üzleteknél láttad, akkor gyakori, h nem írják oda az "E" betűt, csak simán F2 Plus a neve a rollernek, de ugyanaz a kettő.
Gondolom a leírásnál is 25km/h van megadva, mint max sebesség.F2 Plusból tudtommal nincs "global" verzió, ami alapból többel menne.
-
oszy
veterán
Mi a különbség a kettő között?
Segway KickScooter F2 Plus
Segway KickScooter F2 Plus E -
-
DigitXT
félisten
válasz
Gardaai #23636 üzenetére
Ha kellően bátor vagy, akkor monitorozod a feszültséget, és tekersz
az egyik potin egy fél fordulatot: ha nem történt semmi, visszateker,
jöhet a következő. Amire változik a fesz, az lesz a megoldás. A másik
az áramot állítja, a harmadik meg a kikapcsolási áramot... azaz, hogy
mikor jelentse készre a töltést (zöld LED + a venti kikapcsol) ez ilyen
0.8A körül szokott lenni, akkor még kvázi csepptölt*kicsit... Árammal
kapcsolatban szerintem az egyik az alsó lesz: nem azzal kezdenék.*: gyakorlatilag természetesen nem értelmezhető a csepptöltés li-ion
esetén, ezért jó pontosan a cél feszültségre lőni, ahol (idővel) nullára
tud csökkenni az áram (jobb kicsit kimélni az akkut, mint túlerőltetni). -
morbi04
csendes tag
válasz
Thunderzolee #23629 üzenetére
De global, akkor simán aktiválhatom a gyári appon ? Nem lesz eu-s korlátozás a Magyar IP cím alapján?
-
DigitXT
félisten
válasz
Gardaai #23634 üzenetére
Ez teljesen más NYÁK elrendezés, mint az enyém, de a VR felirat
felé orientálódnék, mert az utal a voltage regulator funkcióra.Szerk: nem nagyon érzékeny, több fordulattal lehet csak nagyot
állítani rajta. Bedugva nyilván életveszélyes, illetve közvetlenül a
konnektorból kihúzás után is még marad benne töltés, viszont a
pontos beállítás úgy könnyű, ha be van dugva és rajta a műszer.
Offline "nehezebb", én megpróbálnám negyed fordulatonként. -
DigitXT
félisten
válasz
Gardaai #23631 üzenetére
Mint mondottam volt, le kell venni a fedelét, benne van három poti.
Maga a töltő buta: nem is átlag felhasználóknak teszik lehetővé ezt
a finomhangolást, hanem gyártói megoldás arra, hogy tök ugyanaz
az elektronika más címkével eladható legyen más és más töltőnek...
(Nekem az egyik 54.6V töltőm gyárilag 54.9-re tekerve jött, amit én
is sokkalottam, mint te most. Beállítottam, és kész. Amúgy ugyanez
a töltő dolgozott már nálam 67.2V 4A-ként is, de 36V-os akkuhoz is
használtam: az számít, hogy a teljesítmény ne legyen nagyobb, és a
kondik bírják. Ha lefelé állítod, ezzel nem lesz probléma, az biztos...)Szerk: nem, végül 36V akkuhoz nem használtam, de nem is ez a cél.
-
-
Gardaai
senior tag
Vettem kintről egy WATE töltőt Mantis 10 V2-höz.
Kérdésem az, hogy a töltőre rámérve 67.8V kimeneti feszültséget mérek, ezen lehet állítani valahogy? Ha jól számolom ez csak 3,125% túlveszültség, de mégis csak magasabb.
Azt tudom, hogy a BMS lekapcsolja magától, csak mindig bennem van, hogy egyszer ne működjön úgy ahogy kell, aztán akkor csak pislogok.
-
morbi04
csendes tag
Sziasztok. Úton a g2e DHgate-ről, előre tájékozódnék, hogy kell -e valami trükköt alkalmazni az aktiválásnál hogy megmaradjon a 32km/h sebesség? Valahol olvastam, hogy magától frissít, felülír a gyári program. Köszi.
-
SDavid023
friss újonc
válasz
creed33 #23617 üzenetére
Ezt most találtam, nem tudok róla semmit, de hátha neked segítség. Ha nem tévedek a joyor rollerek egész használhatóak.
https://rendeljkinait.hu/hirek/gyorshirek/a-joyor-s10-s-e-roller-mar-egy-brutalis-gep-de-remek-aron/ -
creed33
aktív tag
válasz
Thunderzolee #23608 üzenetére
Szia!
Na egy ilyen segítő korrekt válaszra vártam.
Viszont nem lett megkönnyítve a roller választásom, és ezért nem te vagy a hibáskezd elmenni a kedvem a roller vásárlástól.
Max G2 az árukereső vélemény rovatba kapott elég negatív kritikát, nem látom értelmét még ennél is gyengébb motor teljesítményű rollert vásárolni. Külföldről meg eleve nem tudok rendelni, nincs folyószámlám. 650.000 Ft ot nem szánok egy rollere, pedig valószínű a P100 as lenne jó nekem. De az is csak úgy lenne jó ha a sebességhatár ki lenne kódolva. Viszont úgy tudom hogy ez esetben elveszik garancia. Még sorolhatnám
Hát most úgy néz ki mégsem leszek roller tulajdonos. -
DigitXT
félisten
Fordítva ülsz a lovon.
Mintha sok mindent tudnál, csak nem állna össze.
"Az, hogy egy akku képes nagyobb áramot leadni, attól"
Nem képes: attól fosná össze magát, ha megpróbálnál annyit kivenni belőle.kb. 2,5A körüli akksikat raknak
Nincsenek ilyen akkuk. Gondolom 2.5Ah-ra gondoltál itt: ez sem mindegy.a többihez képest drága akku
Relatív, FB-on 700 Ft/db körül beszerezhető. (Nyilván nem kisker bruttó ár.)egyik gyáriba sincs
Hogyne lenne, pl. az E-Twowok szinte csak azzal mennek gyárilag.a kapacítás az elsődleges szempont
Nem csak: az a 8A terhelhetőség bőven jól használhatóvá teszi rollerbe is...
(És ez a 8A ugye a folyamatos, a maximális 13A. De ez sem 20 és fölötte.)így az áram bizony nagyobb lesz, mint teljes töltöttség esetében
Nem lesz nagyobb, mert a roller vezérlők nem teljesítményre szabályoznak:
ahogy merül az akku, a fix áramkorlát kisebb teljesítményt jelent, és emiatt
lesz gyengébb a roller. Kevésbé gyorsul/jobban szenved az emelkedőn is...Beidézed, hogy 10A-es cellák vannak az adott rollerben, annak igazolására
hogy szerinted 20A, sőt több?! Nekem is vannak 40T celláim (21700), amik
akár 35A-re is képesek. Nagyon jó pakkot lehet csinálni vele. Te viszont azt
feltételezed, hogy az átlag kínai pálcikák is ezen a szinten mozognak? Nem.
Nagyon nem! Sem igény nincs rá, se nem lenne "költséghatékony" ezt rakni
bele. Ha gondolod szedj szét random kínai akkupakkot, amiben befigyelnek
a szokásos 2Ah-s barna fóliás cellák, aztán próbálj egyre ráterhelni 20A-t...
(Az, hogy kicsi a kapacitás, nem feltétlen jelenti, hogy akkor bizonyosan tök
kicsit a belső ellenállása, nagy áramra van optimalizálva... Nincs: ha ennyire
frankó lenne, mint ahogy azt elképzeled*, akkor nem esne a feszültség sem
de legalábbis nem olyan sokat.Mit szokott egy kínai pakk csinálni?: Igen,
pontosan, összeomlani nagy terhelésre.G-Booster tulajok tudnának erről
mesélni, amikor a vacak 50A-től akkorát esik a fesz, hogy letilt BMS...
(Volt nálam egy G-Booster akku, és elég gyorsan adtam is el emiatt. Esik a
fesz, mint állat, pedig ha annyira nagy király cellák lennének benne ráadásul
9p-ben, akkor nem szabadna... jó, azért elmehet a papírvékony nikkelen is.)
Teszem hozzá, 50A egy pálcikához képest rettenetesen sok, hiszen ugye a
G-Booster 2x25A vezérlőkkel van szerelve (itt hívnám fel a figyelmed, hogy
az a 25A az áramkorlát: nem mondta senki, hogy ez egy fix 1200W vezérlő
csak mert a névleges 48V-on annyi: 54.6V-on több, ahogy merül kevesebb.*: túl sok a hozzászólásodban a szerintem/állítólag/nem néztem utána de...
Itt van egy alapos teszt a Samsung 35E-ről. 60mOhm-ot számol az ember.
Itt meg a 40T tesztje ugyaninnen... 20mOhm. Azt állítod, hogy egy random
pálcika roller kínai cellája inkább az utóbbihoz van közel, mint az előbbihez,
és arra alapozod, hogy... Igazából nem indokoltad, feltételezés minden.
Így azért nehéz érdemben beszélgetni. Ha gondolod, túrok neked vhonnan
egy bontott barna cellát, és megmérem a belső ellenállását, ha ez a döntő,
bár ha kevered az ampert és az amperórát... fussunk neki mégegyszer?Szerk: kerestem neked 2600-as LG tesztet: 110 mOhm. Miről beszélünk?
-
SDavid023
friss újonc
válasz
Thunderzolee #23613 üzenetére
Köszi szépen a válaszokat! Ha kapok még infót a kroxnetól vagy megoldást, megosztom itt is.
-
válasz
SDavid023 #23612 üzenetére
Shark csak G30-hoz van előre-hátra.
Xiaomihoz is csak előre van, hátra nincs.
Nem hinném, h bármelyik másikhoz egyhamar árulni fognak. Pláne, h a saját rollerüket fejlesztgetik.
Szóval már az is nagy szó lenne, ha Monorim lenne hozzá. Főleg, ha csak némi távtartót kellene lefejleszteni hozzá, ha ezt mondták.
-
SDavid023
friss újonc
válasz
Thunderzolee #23611 üzenetére
Ugyan ezek miatt választottam én is az F65I. Tényleg csak a lengéscsillapítás hiányzik.
Akkor gondolom ha a monorimnek sincs jelenleg kompatibilis csillapítója, sharksetről ne is álmodjak. -
válasz
SDavid023 #23610 üzenetére
Amikor a Mi 3 megjelent, elkezdték úgy árulni a korábbi Xiaomikhoz való első lengéscsillapítót, h egy zacskóban a lengéscsillapítóhoz csomagolva voltak azok a plusz alátétek, meg még nem tudom mi, ami a Mi 3-hoz kellettek.
Ilyesmi kellene az F65i-hez is.
Egyébként korábban csak a Xiaomikhoz, és a G30-hoz voltak Monorimek, az F sorozathoz pl csak később lett, talán fél-háromnegyed éve lehet.
Kb mikor már fél-háromnegyed éve megjelent az F sorozat, utána lett hozzá Monorim.Nem tudjuk mennyire népszerű az F65i, mennyit adhatnak el belőle, nekem két kollegámnak van (egy pár), és túrázgatni járnak a rollerekkel, imádják, de nagyon jó lenne nekik is lengéscsillapító, meg sebesség feloldás is.
Mikor vették őket, még nem volt G2, vagyis kb akkor jelent meg, nem ismerték különösebben.
A G30 ugye 300-320ezer volt, az F65i meg 250ezer, azt index is volt rajta, szélesebb a trepni, F2 Pro-nál meg nagyobb a hatótáv is, meg maga a roller is, szóval ezért választotta az F65i-t.Most már bánja, vagy G30 kellett volna DHGateről, vagy G2, mert 300-ért ad lengéscsillapítást is, és feloldható a sebesség is.
-
SDavid023
friss újonc
válasz
Thunderzolee #23605 üzenetére
Igen így utólag már én is rájöttem, hogy jobb lett volna egy olyan rollert venni amiben alapból van lengéscsillapítás.
A sebességet nem próbáltam még feloldani rajta. De kipróbálnám ha van rá mód.Írtam a kroxne.com elérhetőségén, ők azt írták távtartóval lehet használni monorimet. De ez még nem tisztázott.
-
-
válasz
creed33 #23598 üzenetére
G30 nem jó?
Azon sincs lengéscsillapító, cserébe nem kerül annyiba, mint a P65.
DHGateről ~220ezer. Ráadásul ez global verzió, 25km/h helyett 30-al megy alapból.Vagy F65i. Ugyanúgy 48V-os rendszerű, ugyanakkora akksival, csak kevesebbe kerül.
Én mondjuk nem aggódnék a G2 miatt, ha valami van vele, visszaadod gariban, azt kész.
Ha meg jobbat akarsz, ott a P100SE, azon már lengéscsillapítók is vannak, meg még nagyobb az akkuja.
Bár én nem nagyon látom értelmét 48V-os rendszerű rollernek, ha csak 25-el tud menni. Egy vagyonba kerülnek, aztán még bicikliúton se lehet igazán kihasználni, mert 30-al se tud menni. :/Riasztós rollert meg ahogy írták már feljebb is, kár "nézegetned", mert egyáltalán nem jellemző a rollerekre. PociAti nagyon jól fogalmazott, ez olyan, mintha csak sárga lehetne a roller amit keresel.
Lehet bele utólag szerelni GPS követőt, Monorim is gyárt, bármelyik roller szervizben megcsinálják neked. -
válasz
FIREBLADE78 #23599 üzenetére
Ezt a listát nézd át, akkor már kiigazodsz a számokon, betűkön:
https://itcafe.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_23404-23404.htmlAmi a márkanevet illeti, nem csak a brandet fizeted meg. Nézz bele egy Xiaomi másolat - noname klón roller belsejébe, meg egy Xiaomi belsejébe. Az, h külsőre ugyanolyannak tűnik egy másolat, még nem jelenti azt, h az elektronikai felépítése is ugyanolyan megbízható, mint egy márkás rollernél.
Csak ugye ez nem látszik kívülről.
A nyákon olcsóbb alkatrészek, rosszabb csatlakozók, vékonyabb vezetékek, az akkupacknál meg minőségi cellák helyett olcsóbbak.
Úgyhogy itt nem a márkanévről van szó, mint az Apple termékek esetében. -
-
válasz
SDavid023 #23604 üzenetére
Az F sorozat szinte mindegyik tagjához van Monorim, de az F65i-hez nincs.
Ez egy jóval nagyobb roller, mint a többi F-sorozatú, nem is értem, h miért ez a neve, ránézésre is teljesen más.
Kár volt megvenni, inkább G30-at, G2-t vettél volna.Nem minden rollerhez van lengéscsillapító.
Sebességet te fel tudtad oldani rajta?
-
SDavid023
friss újonc
Sziasztok,
Lengéscsillapítást szeretnék a már meglévő Ninebot F65I rolleremre. Nezegettem a Monorimet, elvettem jobban dícsérik a Sharkset termékeit.
Viszont nem tudom melyik kompatibilis az F65I vel.
Tudna valaki ebben segíteni? -
aDic
tag
válasz
Peaceliker #23594 üzenetére
Azt írtam, hogy akár 20A leadására is képes. Lefordítom: ennyi a max. áram leadása.
Nem azt írtam, hogy folyamatosan annyit ad le, hanem ennyit tud max. leadni.
Az a cella, ami folyamatosan tud 10A-t, annál ott lesz 1-2 sorral lejjebb a speckóban, hogy rövid ideig mennyit tud max. leadni, és az a sor valahol 15-20A-t fog mutatni.
Fentebb írtam hosszabban, ill. egy példát is, hogy pálcika rollerbe is ilyen akksikat raknak, de nyilván a mérnökök mind hülyék és nem olvassák ezt a topikot, mert akkor tunánk, hogy egyszerű laptop akksi is jó lenne a rollerbe.
Felőlem mindenki olyan akksival javítja a rollerét, amilyennel akarja, csak segíteni akartam. De ha nem oda illőt rak bele valaki, akkor ne csodálkozzon ha rövid időn belül tönkremegy, vagy legrosszabb esetben ne adj isten, kigyullad. -
aDic
tag
válasz
DigitXT #23581 üzenetére
Az, hogy cellánként mennyit tud leadni egy akksi, az nem jelenti azt, hogy annyit is vesznek ki belőle, de ilyet nem is írtam.
Az, hogy egy akku képes nagyobb áramot leadni, attól semmilyen akku, egyetlen roller, sőt semmilyen akkus eszköz "nem fossa össze magát" normál üzemi körülmények között.
Amiket eddig láttam, azokba a rollerekbe kb. 2,5A körüli akksikat raknak, gondolom ezeknek az ár/teljesítmény mutatója a legjobb. A 3,5A-s Samsung akku szerintem egyik gyáriba sincs (de nyilván erről infóm nincs, csak egy tipp), mert a többihez képest drága akku. Ennél szerintem a kapacítás az elsődleges szempont és nem az egyéb paraméterek. Nem néztem meg, hogy pl. mennyi a belső ellenállása, de 3-4-t párhuzamosan kötve akár jó is lehet egy pálcika rollerbe.
Az akku kapocsfeszültsége terhelésre esik (pl. ezért is fontos, hogy az akku belső ellenállása minél kisebb legyen, mert egyrészt nagy áramnál kisebb lesz a feszültség esés, másrészt kevésbé is melegszik, így kisebb a veszteség is). Azaz egy cella feszültsége teljes töltés körül (kb. 80-100% között) lehet 3.6V terhelés hatására, de inkább mozog az a 3-3.5V között (terhelés-töltöttség függvénye; ha valakinek van kedve nézzen discharge ábrákat különböző terhelések esetén, én most ezt nem néztem meg, és nyilván ez erősen függ az adott akkutól). Persze szeretnék az emberek, ha pl. fél töltésen is meglenne még az a 300-400-500W a rollerben, de itt a cella feszültség már alacsonyabb terhelésnél, mint a névleges, így az áram bizony nagyobb lesz, mint teljes töltöttség esetében. Azért, hogy a kívánt teljesítmény meglegyen, így pl. 500W terhelés esetén egy névleges 36V-os akkupakkon simán lehet akár 15A felett is az áramfelvétel.
Pl. a G30Max-ban állítólag LG INR18650 2600 cellák vannak. Gyorsan rákeresve, ennek a folyamatos max. áramleadása 10A, azt nem találtam, hogy rövid ideig mennyit tud leadni, de ha tippelnek kellene, akkor 15A körül lehet. Ha jól láttam 6 cella van párhuzamosan a G30 Max akkupackba, mégis ilyen cellák vannak benne, pedig csak 350W-os motor van a rollerbe. Nyilván nem véletlen, hogy ilyeneket raknak bele, vagy pedig a Ninebot-nál mindenki hülye. -
wonka
csendes tag
Új akció Ninebot rollerekre
Ninebot D18E elektromos roller 18 km-es hatótávval most 255,63 eurós áron (~100 950 Ft) rendelhető az NNNAff11th199 kuponnal.
A Ninebot D28E elektromos roller 28 km-es hatótávval most 266,28 eurós áron (~105 000 Ft) rendelhető a GKB11ANNI2 kuponnal
A Ninebot D38E elektromos roller 38 km-es hatótávval most 337,27 eurós áron (~132 100 Ft) rendelhető a GKB11ANNI2 kuponnal
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Plus - Yellow - Használt, karcmentes
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest