Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- hmzs: Futro S720 - olcsó pc alapú router (frissítve)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polo493
tag
válasz
ridiculous #23889 üzenetére
igen szerintem is ilyen rövid távra felesleges komolyabb roller okai elég szerintem 150e körül belefér napi 10km és kisebb,könnyebb, nekem is az van g2 max buszon még nem voltam vele nem tudom hogyan tolerálják csomagként... gondoltam rá hogy veszek egy össze csukható kormányt amivel már elég jól elférne lábam között állítva de mégsem vettem.
-
PociAti
őstag
Majd ha lehet (és beszélhetsz róla), akkor egy posztban összefoglalhatnád majd a teljes történetet.
Örülök, hogy gyorsan meglett!A közvetlen környezetében voltak amúgy más értékes cuccok, pl. kerékpárok, vagy kifejezetten rollerre mehettek? Bár a te F2 Plus-od alig 2 hetes volt, valószínűleg ez tette igazán vonzóvá.
Ha lehet légy türelmes, ne elégedj meg azzal hogy beazonosítod a roller és átveszed, hanem tudj meg minél többet a részletekből. Kérdezd ki őket, mire kell odafigyelni, hogyan csinálták? Sokat lehet tanulni az ilyen esetekből!
Pláza bejáratánál szokott lenni térkamera. Ha konkrét cselekményt nem is látták, a kamerán rajta lehetett ki megy el onnan rollert tolva. Az elkövető meg lehet már ismerős volt a rendőröknek. Legalább ketten szoktak lenni, egyik testével takarja a másikat, aki dolgozik. És 1-2 roller / kerékpár árából gondolom elég durva vágó eszközöket lehet venni.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
FuRiONight #23897 üzenetére
Nem az a lényeg hogy egy "pálcika ember" (*szekunder szégyenérzet) nem tudja felrakni a buszra, hanem hogy az általad említettek már nem arra valók hogy buszon szállítsd..
-
FuRiONight
addikt
válasz
Thunderzolee #23891 üzenetére
Azért 30-40kg felrakni és néhány mètert arább rakni a buszon nem egy akkora kihívás szerintem. Legalábbis a pálcika embereknek lehet az.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23894 üzenetére
Kisebb akkukra kérdeztem rá, mert hatótáv nem releváns nekem.
21ah 105e
18,5ah 90eAzért írtam le, hátha valakinek hasznos infó
-
válasz
Peaceliker #23893 üzenetére
Az enyémet Simor Máté csinálta.
https://www.facebook.com/mate.simor
30Ah 130ezer
25Ah 115ezer
48V 3A töltő kompatibilis porttal 18ezerEzek tavalyi árak, lehet változtak.
Olyan cellából épit, amilyet választasz, ha nem felel meg az amit ő ajánlana. -
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23890 üzenetére
Uhh azok szép méretek, köszi
-
-
válasz
FuRiONight #23885 üzenetére
Ennyiért nincs más, csak a Kugoo, vagy egy kisebb pálcika.
Esetleg E-Twow, azok a legkisebbek amik még tudnak 40-50közötti tempót.
Bár az is nehéz emelgetni. -
válasz
Peaceliker #23888 üzenetére
18650-ből 24500mAh fér bele (48V-os).
21700-ból 30.000mAh. (Esetleg még egy sorral ~35.000mAh, de neccesen fér csak be.)Spacer nélkül, és kiszerelt töltővel (külső töltő kell hozzá).
Spacerrel nagyobb is beleférhet.
Vezérlést nem tudom, én készen kaptam az átalakított rollert, ennyire nem mélyedtem bele mit kellett még módosítani, csak amiket szóban elmondtak.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
FuRiONight #23885 üzenetére
Kukirin G2 Max és a G4 már nem az a buszra felpakolós-szállítgatós roller. Előbbi ~30kg az utóbbi pedig 37kg asszem'.
Ha a gyártó oldalán veszed akkor nincs hazai garancia. -
Peaceliker
addikt
Sziasztok! Aki már hozzá nyúlt g30 hoz?
Mekkora és milyen elrendezésben fér be 48v akku? Kell magasító vagy simán be lehet pakolni?
Gyári szabályzó nem hisztizik ha bms el nem tud kommunikálni?
Köszi -
Dareiosss
senior tag
Sziasztok. Ha dhgates G30 am van, szabad frissítenem a firmwaret az alkalmazással?
Nem szeretném, hogy visszaálljon 25kmh ra. -
FuRiONight
addikt
Hali!
A rollert buszmegállóba jutáshoz használnám (buszig ki, félóra utazás, majd irány a munkahely) ez napi távban maximum 5km lenne (sajnos gyalog nem èrek be időben akárhogy sietek). Eredetileg kerèkpárt szerettem volna, de a szállitása díja sem olcsó illetve macerás, így jött a e-roller.
Reggel és délután sincsenek a buszon sokan így szerintem egy nagyobb mèretu roller is lehet.
Amikkel szemének: Kukirin G2 max és G4. Ha a gyártó oldalán veszem, akkor is èrvènyes a hazai garancia?
Illetve milyen rollert ajánlotok mèg ebben a kategóriában? (300k körüli ár - 187/100kg) -
válasz
Thunderzolee #23881 üzenetére
Köszi, körbenézek akkor így.
Az is fontos lenne, hogy ne 35 kiló legyen a roller. Kocsiba bedobnám azt ha úgy adódik akkor kikapom és gurulok. -
H2o-pok
senior tag
Üdv
Valaki esetleg próbálta már F2 plus -on, a videon látható unlockot? Mivel az enyém még 2 hónapos,a gari miatt nem szántam rá magam. De ha mégis, vissza lehet e állitani gyári helyzetre.? Vagy van e még más rizikó ebben.? Sokszor, jó úton hosszabb egyenes szakaszokon jó lenne a 35km/h.
Köszi
[link] -
Xiaomit felejtsd el inkább.
Az F65i 48V-os rendszerű, az elviszi a 100kilós embert is rendesen.
Extra széles a trepnije is, az egyetlen probléma vele, h csak 25-el tud menni (régióváltás nincs), és lengéscsillapítók sincsenek hozzá egyelőre.G30 és F65i méretei:
Xiaomi 4-es sorozata helyett inkább Segway F2-es sorozatot nézd át. Ezeken index is van már legalább, ellentétben a Xiaomikkal.
Pro 4.....350W 45km 12400mAh 240ezer Ft
F2..........400W 40km 10200mAh 195ezer Ft
F2 Plus..400W 50km 12800mAh 210ezer Ft
F2 Pro....450W 55km 12800mAh 230ezer FtA súlykorlátozás egyébként nem is igazán a mechanikára vonatkozik. Elbírnak ezek ekkora súlyt is, inkább a motor ami kevés a nagy súlyhoz, nem bírja mozgatni dinamikusan a rollert. Folyamatosan a túlterhelés határán van, melegszik.
Ekkora súlyhoz 350W-os, vagy inkább erősebb motor kell. Szerencsére már vannak 400, 450Wattos motorral szerelt rollerek is.De vannak még rollerek.
G30 DHGateről ~220ezer, ráadásul ez global verziós (G30P), 25km/h helyett alapból 30-al megy.
És a G2 is beszerezhető DHGateről global verzióban , 25 helyett 35-el megy alapból. -
Hola
Azok a rollerek amiknél meg van adva, hogy 25km/h a max és 120kg teherbírás, akkor vajon a 100 kilóm alatt mit tudha vajon egy Segway F65I / XIAOMI 4 Pro vagy valamelyik hasonló társa? Érdemes inkább erősebbet válaszatni? Nyilván nem akarok 50-nel száguldozni a kocsik között...
-
lorcsi
veterán
válasz
Thunderzolee #23876 üzenetére
190cm
van itthon egy lábbal hajtós, néha játszunk vele, lemérem az miylen magas -
Pano
addikt
válasz
#01110937 #23874 üzenetére
A széria szám hozzá van bindelve a telefonszámomhoz és az e-mail címemhez. Hiába meríti le vagy reseteli, utána az apphoz nem fogja tudni társítani a rollert, mert a s/n használatban van. Elvileg.
Eddig nem jött értesítés, hogy megpróbálták volna.Ez hol történt?
forgalmas hely,nappal, este? Főút, mellékút? Főváros, Vidék?
Biztosítás ez esetben mire volt jó, elég?Nappal volt, ebéd után nem sokkal egy pláza főbejáratánál.
A biztosítónak már benyújtottam a kárigényt. Még nem bírálták el, így nem tudom részükről mi lesz a dologból.Annyit mondtak a rendőrök, hogy még most hétvégén körbe néznek.
-
-
lorcsi
veterán
válasz
Thunderzolee #23872 üzenetére
& ridiculous
TX!ok, akkor hagyom az iylen gyenge rollereket
erre gondolsz : [link] ?
egész jónak tűnikannyi még, h én elég magas vagyok (10cm), melyik roller ad ehhez jó magasságot?
-
#01110937
törölt tag
Ha teljesen lemeríti, lemerül akkor nem tudja újra konfigurálni a rollert? Esetleg aki ért hozzá és szét szedi?
#23857 Pano
Ez hol történt?forgalmas hely,nappal, este? Főút, mellékút? Főváros, Vidék?
Biztosítás ez esetben mire volt jó, elég?#23850 Reggie0
Rollernek nem ártott? mennyire vízálló?#23851 DigitXT
Képen már a buckákon el lehet akadni... energia fogyasztás is több... -
polo493
tag
válasz
Thunderzolee #23871 üzenetére
nekem is van ilyen egyik legjobb ,legolcsóbb kerékpáros szemüveg még mtb sisakban sem nyomja a fülem mögött hosszú távon ,elég rugalmas és vékony,strapabíró szelet is elvezeti jó tervezték kerékpározáshoz.
-
válasz
lorcsi #23863 üzenetére
10-15km-re nem elég a D18.
Hiába olcsó, ha nagyon kicsi a hatótáva.A másik meg, h 250W-os rollert ma már nem vennék.
Dombokhoz a 300W is kevés, még a 350W is belassul 10%-os emelkedőn.Hiába olcsó valami, ha nem lehet használni. :/
Okai Neon Lite nem jó?
Akciós egy ideje, 115-120ezer, kb a legjobb ár/érték arányú roller. Ugyanazt tudja, mint a Mi 3, csak jóval kevesebbe kerül. -
válasz
elder troll #23864 üzenetére
Ugyanilyen sárgám van, ugyanonnét.
Nem tudtam, h sötét is van belőle, a boltban csak fehérben volt még.És ugyanazért használom én is ezeket: a menetszél miatt, oldalt is jobban véd, mint egy sima napszemüveg. Teljesen ráfekszik a szememre, nem kap huzatot a szemem.
-
válasz
Peaceliker #23860 üzenetére
Szerintem arra gondoltak, h a lengéscsillapítók vasból készülnek, amit fogna a mágnes.
A Monorim, meg a Sharkset is vas, ez utóbbi jó nagy, vaskos, és nehéz, de legalább nem kell attól tartanom, h eltörik, mert alultervezték volna a méretét. Nagy erőket kell elviselnie, ez nem egy kormányrúd, ami "csak" áll, konkrétan a lengéscsillapító oldalfalai kötik össze a rollert a kerékkel, lehetne aluötvözet persze ez is, de akkor jóval nagyobb falvastagság kellene hozzá; vasból viszont igaz, h nehéz, de kordában tartható a méret. -
Reggie0
félisten
válasz
elder troll #23866 üzenetére
Amugy igen, en a polaroidot inkabb azert szeretem, mert sokkal jobb optikai tulajdonsagokkal bir. De oldalrol valoban nem ved elegge.
-
elder troll
őstag
válasz
Reggie0 #23865 üzenetére
Én is sokáig polaroid napszemüveget használtam, csak pár hónapja vettem mindkét színből, miután kinyírtam az első sárgát. A bringás napszemüveg jobban véd oldalt a menetszéltől, nekem viszonylag érzékeny szemeim vannak, mivel egész nap a monitor/tv előtt ültem meló és hobbi miatt.
-
Reggie0
félisten
válasz
elder troll #23864 üzenetére
En hasonlo, de teljesen atlatszot hasznalok. Nappal pedig napszemuveget(polaroid).
-
lorcsi
veterán
Elso rollernek, varosban cirkalashoz ( 10-15 km max) szerintetek ez milyen ?
[link] ninebot D18E
az ara nagyon tetszik (73k)sz emelkedo reszet nem tudom
Szegeden hasznslnsnk, itt vsn 2 hid is amik emelkedosekmilyen hatranyai lehetnek ?
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #23859 üzenetére
En sok femet ismerek, amit nem fog a magnes. Pl. a rozsdamentes acelok fele, bronz, stb...
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #23851 üzenetére
Ket mozdulat. Nadrag feljon a farmerre, kabat meg kabat.
En mindig hordok szemuveget a rollerhez, mert nem hianyzik nekem, hogy egy kavics, faag, vagy valamilyen rovar kiusse a szememet. Becsapodo darazs mar csipett homlokon menetkozben, szerencse, hogy volt ramtam szemuveg es nem a szemem talalta el.
"télen lefagyó ujjadra" - Arra eleg a tempomat, csak az fagyott le mindig, amivel folyamatosan tovig nyomtam a gazt.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee #23859 üzenetére
Most attól eltekintve, hogy ezen tényleg látszik, hogy műanyag, a mágnes dolgot nem értem...itt van a wolf king gtm és nagyja nem mágnesehzető, mert ugye alu
-
-
-
Pano
addikt
válasz
sgabor #23856 üzenetére
Igen. A lakatot is vitte magával (vagy eldobta, nem találtam) így nem tudom, hogy elvágta, vagy a zárat buherálta-e meg.
Nem volt sokáig magára hagyva a roller.Csak az a "poén", hogy tök forgalmas helyen volt (az emberek nyilván szarnak az ilyenre), mozgásra riaszt is, eltolni nem tudja mert behúz a fék, tehát fel kellett kapnia.
A kihelyezett kamera természetesen nem működött. Szerintem ki volt már figyelve a hely. -
polo493
tag
válasz
sgabor #23853 üzenetére
gps nyomkövető és air tag vagy galaxy tag kell bele meg lezárni,vannak még mozgás érzékelős szirénák az 5e ft és elég jó az érzékenysége egy gps 7e plus 1100ft 1gb net hozzá airtagok 15-20e kb meg lakat én csak számzárassal zárom meg a többi van rajt mást nem lehet tenni.
-
Pano
addikt
válasz
sgabor #23853 üzenetére
Sajnos biztos lakat nincsen. Úgy érdemes szerintem válogatni, hogy melyiket nem éri meg nekiállni szétbuherálni (azaz nem pár másodperces lakat). Ezek mind drágák.
A legjobb védelem az, hogy nem hagyod sokáig egy helyen (este főleg nem) és ahol lehet kamera látószögébe rakod le.
Plusz, egy lopás elleni biztosítás se árt.Sajnos enyémet is ellopták pár napja és az apple-ös helyzetkeresés se segített előkeríteni.
Használni nem tudja, így lehet valamelyik bokorba vagy tóba lesz. Vagy már a Duna viszi lefelé. -
sgabor
csendes tag
Lakatot vennék a rolleremre (D38). Visszaolvastam korábbi hozzászólásokban keresve, de még mindig tanácstalan vagyok, mi lenne a legjobb választás. Spirál lakat? Fél perc alatt elvágják. U-lakat? Nagy és nem mindenhol jó. Láncos lakat? Nehéz. Hajtogatós, colstok lakat? Talán ez lenne a legjobb, bár elég drágák. Várok tapasztalati véleményeket!
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Reggie0 #23850 üzenetére
Síruhába öltözni, hogy rollerrel mehess dolgozni, szvsz kellemetlen.
Szerk: ezt amúgy az esőre mondod, vagy a télen lefagyó ujjadra?
Ha már eső: aki sisak nélkül megy, vegyen síszemüveget is?Mert ha
semmi nem fogja meg, azok a cseppek nagyobb tempónál szúrósak...Maradjunk annyiban, hogy egy szép napos guruláshoz képest, amikor
se nem látsz úgy, se nincs rendes tapadás*, az eső bizony kellemetlen.
(Ha nincs más, nincs más, én is rendszeresen motoroztam esőben, ami
akkor és ott "muszáj" volt, de ettől még nem szerettem soha. Ha már a
plexi párásodik, az is minimum: kellemetlen. Oké, vegyen pinlockot. De
a sisakba belerohadni nagy páratartalom mellett? Oké nyissa fel: akkor
a szemébe ver a víz adott esetben. Szükséges rossz ilyenkor két kerék.)*: mondom ezt úgy, hogy nem volt baj (PMT-vel), de pl. a tömör gumis
S1 már csúszott anno mint a veszedelem, és tempó sem kellett hozzá...Amúgy ma délután nagyon kellemes gurulós idő volt. Azt hiszem most
nem lett volna alkalmas a síruha, még ha lenne ilyenem, akkor sem. Ha
meg nem öltözöl be előre és elkap a zuhé, vizes ruhában dolgozni sem
egy leányálom... (Szerintem a két kerék szezonális. És mondom ezt úgy,
hogy volt idő, amikor csak ketten parkoltunk a kollégámmal a komplett
céges mélygarázsban motorral, mert nem volt más bolond, aki hóban...) -
3ndru_1
újonc
válasz
Kowi84 #23783 üzenetére
Szia, hihetetlen az időzítés: az én F40-esemen 950km után nálam ma jobbra tekert kormány mellett elment a hajtás (és 0 a sebesség), balra fordítva ment. A kábel elvileg jónak néz ki, de az hogy balra jó, jobbra nem, nekem is a kábel gondot vetít előre. (vagy mi a fene lehet még ilyen, esetleg fent a kijelzőnél van valami gubanc? - teljesen kormányszög függő a hiba) Viszont nálam látszólag nincs így elnyíródva, elvileg jó a kábel, de 7végén lebontom a műanyag takarót, hátha látszik valami. Bosszantó
Te vitted valahova?
-
DigitXT
nagyúr
válasz
pipo112 #23844 üzenetére
Télen azért meredek tud lenni. És esőben is viszonylag szar. Ma elkapott
a zuhé, hát nem volt benne köszönet! Mondjuk a PMT gumi tette a dolgát
rendesen, azaz egy pillanatig nem éreztem semmi bizonytalanságot, sőt,
adott helyen simán húztam neki 50-ig (hátha lefújja a szemüvegről a vizet
a menetszél: jelentem, nem jött be). Hatótávolság érdekes kérdés: durván
le tudja karmolni, ha nagy tempóval mész. (Most egy 1000Wh akkum van,
és csak 33 km-re elég emelkedőkkel tarkítva, és bőven nem végig 50-nel.)Ha még soha nem rollereztél, akkor azért ez a hóban/fagyban/esőben napi
szinten, mindenhova elég optimista vállalásnak hangzik... Inkább csak jobb
időben kellemes gurulgatni, hideg + eső, neadjisten hó eléggé kellemetlen.Kugoo úgy általában annyira nem ajánlott. Vízállóságot sem biztos, hogy
sikerült megugraniuk (ha magadnak "lekezeled", akkor az is megoldható).
Erről az iScooterről még soha nem hallottam, persze attól még lehet jó...Azt írod, hogy minimum 25 km/h. Azt azért tudni szokták, de inkább max!
Aminek nem az a max., és tud menni 30-40-nel, annál meg probléma lesz
a hatótávolság, mert 40-50 km-t nem fogsz tudni elmenni egy töltéssel, ha
téped a szarvát. A légellenállás lezabálja az akkut. Nekem 38 km/h-nál ez
az akku tudta simán a 40+ km-t, ám így, hogy 50-60 km/h-ra is felgyorsul,
és teszi ezt dinamikusan rögtön ~20%-kal kevesebb lett a hatótávolságom.Az iScooterről azt írják, hogy 45 km/h a vége, és 600W motor. (Ezek ugye
ütik egymást, mert végsebességen, 45-nél közel a duplája kell, és ha csak
600W a motor, akkor inkább leégetni lehet: ha nem ég le, öröm-bódogság.)
48V 13Ah akkuból akkor jöhet ki 40-45 km hatótáv, ha gyökkettővel hajtod.
(Vö. nekem 48V 22Ah az akkum, és az tudott annyi körül 38 km/h alatt...)Szerk: 1000Wh vs. 600Wh, ha ugyanolyan vasakat hajt velük (ugyanolyan
tempóval) valaki, ezek pont ilyen 30 km vs. 50 km hatótávolságot adnának:
ha kell az 50 km, akkor bizony nagy akku kell, vagy lassabban kell menni.
A miheztartás végett, nekem ilyen 30Wh/km fogyasztás adódott a teszten. -
pipo112
őstag
Sziasztok roller vásárlások gondolkodom ,és ehhez kellene segítség . Ami fontos : esőben és télen nyáron használnám napi szinten ,munkába meg minden hova. Jó lenne kB 40-50km hatótáv . Vég sebesség nem annyira releváns bár min.25km/h, jó lengéscsillapítás . Amit ki néztem az egy iscooter t4 és egy kugoo kirin m4 pro ezek tetszenek. Ehhez hasonló roller keresek vagy ez a kettő közül melyik a jobban ajánlott?
-
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #23820 üzenetére
Kerékpárral azért más élmény... így kicsit unalmasabb... csak állsz, önerőből megy...
Ha az appnak lehet hinni, akkor a 25km/h csak 15km/h volt, a szél miatt... Nem úgy van, mint az autóknál, hogy 90-el mész akármilyen szél is van (csak több energia felhasználás). Tehát fix limit a 25 nem haladási. Már ha az az valós dolgokat írt.
Odafelé gyenge energia visszatáplálással 55ről 26 km-re esett a hatótáv, úgy, hogy volt szembe szél is természetesen, de nem orkán. Visszafelé teljes energia visszanyeréssel ugyan ez a táv, szél nem volt, vagy hátszél minimálisan. 26-ról 18-ra esett a hatótáv. Itt kevesebb volt mint a megtett távolság, az energia felhasználás.
"Én esőben is használom a rollert, "
Egyik nap a semmiből, mintha dézsából öntenék volt.. ilyen biztos em tenne jót neki... néhány csepp még oké, de ilyen zuhi, azt nem hiszem. Jó lenne azért tudni, mennyire lehet biztosan használni ilyen időben, vagy ha úgy alakul.Egyelőre az a tapasztalat, hogy autóval gyorsabb jelentősen, ezen a szakaszon... nyilván... rollerrel 3x annyi idő kb.
De alapvetően jól megy
Jah széllel szemben más mint kerékpárral...
fék lámpához még annyit, hogy ha erős visszanyerés van beállítva, nem igen kell fékezni, automatikusan szinte lefékez ha elveszed a gázt, és nem finoman veszed vissza. Ilyen esetben lehet érdemes lenne a lámpának vmilyen jelzést adni.
indexet egyelőre nem használtam.
"Sajnos ezekre nem tudok válaszolni, mert kb olyan 40-es tempóval mentem"
Azért az már érezhető sebesség. De az jobban is eszik. Veszélyesebb is.A kijelző fényerejét nem lehet állítani ugye?
Milyen értékre kell felfújni a gumit f2 plussz esetén? bar-ban?
"Xiaomi 20 km/h sebességről kb. 10-15 méter alatt megáll nullára."
Azt nem tudom, hogy sikerült nekem kb azonnal megáll lelassul erős visszanyerésnél ahogy elveszem a gáz, féket még nem is használtam nagyon. Ez kissé aggasztó egyébként... -
phrenetiX
tag
Sziasztok! Adott egy Xiami Pro 2 roller, ami úgy néz ki megadta magát. Úgy kezdődött, hogy felraktam tölteni, nem volt teljesen lemerülve, de pár óra így is kellett volna neki, ehhez képest 1 óra alatt teljesen feltöltött (legalábbis ő így jelezte). Fura volt, de nem foglalkoztam vele, másnap útnak indultam vele. Bekapcsoláskor teljes akku töltöttséget mutatott a kijelzőn, de pár száz méter megtétele után elkezdett villogni az első csík, ami máskor több km megtétele után történik csak meg. Mire elértem a boltig (kb 1 km, vagy még annyi sem) már az első csík nem is volt meg. Hazafele, mivel enyhe emelkedőn kellett jönni még 2 csík eltűnt. Ezután felraktam tölteni, majd újabb útra indultam el vele és a probléma ugyanez volt. Aztán úgy hagytam kb 1 hétig és azóta már be sem kapcsol, töltésre sem reagál. Kiszedtük az akksit és a vezérlőpanelt is, ki lettek mérve és rendben vannak. Az app ugyanakkor a 7. cellán 3,442 V feszültséget mutatott csak (pirossal), a többi 4.1 (ezeket zölden jelzi). Az akkuban van egy ilyen elektronika, ezt is lemértük és úgy néz ki, hogy itt van a hiba, mert nagyon alacsony a feszültség.
A leírtak alapján szerintetek mi lehet a baja? -
DigitXT
nagyúr
válasz
pescara #23839 üzenetére
Nem feltétlenül, beállítható automata rekuperáció, és egy pedállal
is meg lehet oldani a közlekedést. Legalábbis ezt mutatta be az iX
teszten a kolléga: nekem mondjuk furcsa lenne ennyire dodzsem...
(Nem vezettem a tesztautót. De a 6.8-as 0-100-at verifikáltam.)
-
PociAti
őstag
válasz
pescara #23834 üzenetére
Én is azt mondom, hogy csak speciális esetekben lehet értelme a jelzésnek.
Xiaomi gyári alap beállításoknál elég intenzív az energia visszatáplálásos fékezés, és amikor ez bekapcsol, akkor úgy villog a hátsó lámpa, mint a Formula 1 autóknál, amikor tölti a KERS-t.
Xiaomi 20 km/h sebességről kb. 10-15 méter alatt megáll nullára. Három fokozatban állítható: Low, Medium, High.A szabadon futást pedig csak CFW-ben lehet beállítani régi Xiaomin (4-es sorozatot nem ismerem). Ott tényleg zavaró lenne a villogó féklámpának, intenzív automatikus motorfék esetén néha jól jöhet.
Itt van pl. egy YouTube videó, ketten mennek egymás mögött. -
Melack
veterán
Sziasztok! Tudtok javasolni Budapesten vagy Jászberényben olyan olyan szakit, aki meg tudna nézni nekem egy Xiaomi M365 rollert?
-
DigitXT
nagyúr
válasz
dzsidzsas #23830 üzenetére
Szerintem az ilyenek miatt tiltották be Párizsban. Nálunk is lehetne.
(Vagy hát nem tudom: ha a deviánsokat kitiltaná a bérbeadó, talán
az is segítene. Csak ahhoz valahogy értesülniük kellene, ki volt az...
Rendszámszerűség elvileg van már rajta: egy bejelentést megérne.) -
dzsidzsas
tag
Megyek a Blahától a Nyugatiig, külföldi takonyórú csávó a szőke halálvágyóval kettesben a bérrolleren csőgázzal. Nem bírtam utolérni őket, mert a csávó MINDEN PIROSON átment, dudáltak rá az autók fékezgettek. Nézni is piszok idegesítő volt. Na ezek a mocsadékok miatt nő az utálat a rolleresek ellen.
-
DigitXT
nagyúr
Ha nincs valami beteg mértékű (automata) motorfék beállítva, úgy a
gázelvétel messze nem okoz olyan mértékű lassulást, amire marhára
figyelmeztetni kellene a mögötted jövőt. Hogyan figyelmezteted, ha
tényleg lassulsz komolyabbat, mert fékezni kellett? (Farkast kiáltás...)Ui: eleve ez a féklámpa villogtatás nem egészen szabályos, miközben
motorokra kapható olyan elektronika, ami ezt csinálja. (Nade a motor
tényleg lassul rendesen, ha elcsukod a gázt, rolleren "nem életszerű".)
Ennyi erővel azt is bele programozhatnád, hogy satuzásra vészvillogó. -
PociAti
őstag
Az csak programozás kérdése, hogy gázelvételre szabadon tovább guruljon a roller, bekapcsoljon a motorfék, illetve ha bekapcsol, akkor milyen intenzitással történjen meg a lassulás. (Meg hogy mire megy el a mozgási energia. Jellemzően energia-visszatáplálásra.)
Például Okai rollerek alapesetben nem lassulnak gázelvételre, hanem szabadon gurulnak.
Szerintem nem szabadna világítania (villognia) a féklámpának enyhe motorfékezés esetén, csak legalább közepesen intenzív fékezéskor.
-
oszy
veterán
válasz
Thunderzolee #23825 üzenetére
Szerintem épp, hogy jól jön, mert látja a mögöttem jövő, hogy lassítok.
Köszi. Így gondoltam én is.
Még az 1S után megvettem.
-
-
-
-
oszy
veterán
Az F2 plus kerekeit hány bárra kell felfújni? Ennél elég a gumira írt érték?
-
válasz
#33802016 #23816 üzenetére
Sajnos ezekre nem tudok válaszolni, mert kb olyan 40-es tempóval mentem, km órát meg nem szoktam nézni, nincs benne a látómezőben, nem szeretek lenézegetni miatta, ha nem muszáj, így nem tudom mennyire gyorsultam fel, amikor abbamaradt egy-egy széllöket.
De pont azért csak 40-el haladtam, mert a szél miatt nem nagyon gyorsultam fel jobban. Ez csak egy kis roller (G30), visszafogja a szél, már máskor is észrevettem, h nagyon erős szembeszélben alig bír gyorsulni.
Viharos szélben pont ezen szoktam röhögni a rolleren állva, h 40-re is alig bír felgyorsulni.Illetve mivel így "dobál" egy-egy széllökés, óvatosabban is megyek, bár még nem volt olyan, h arrébb tett volna a szél, de ott van a gondolat a fejemben.
Ha jönnek mögöttem autók, inkább nem is tolom neki, lehúzodok oldalra, mint egy biciklis.
Autóval is nagy oldalszélben érezni szoktam, h ha nem fogom a kormányt jól, simán oldalra gurítaná a szél a kocsit az útról. :/Ami a hatótávot illeti, nem tudom mennyivel merül jobban az akksi, mert olyan nagy akkupackom van, h sose kell aggódjak a hatótáv miatt.
Kerékpárral nem szoktam észrevenni, h "dobálna" a szél, oldalirányba se, csak sokkal lassabban haladok, ugye hát ott izomerőböl kell(ene) ledolgozni a szembeszél okozta hátrányt.
Én esőben is használom a rollert, bírja a vizet, pocsolyákat szoktam csak kikerülni, sajnos szörnyű koszos, sáros a rollerem, nem tudok rá vigyázni.
Fedett helyen van, itthon meg garázsban/előtérben, azért ha esik, nem hagyom kint, fölöslegesen ne ázzon. -
andrisbandi
őstag
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aNwGA3G_460svvp9.webm
New fear unlocked!
South America is on a different level -
#33802016
törölt tag
válasz
Thunderzolee #23813 üzenetére
Hm, Kerékpárral nem dobál, de ott ülsz nem állsz. A lökés jelenség az ismerős, csak annyi a különbség, hogy ugyan annyi energia befektetéssel lassabban haladsz, amikor az ellenállás megszűnik, mert pl szél védett helyen haladsz el, akkor érezhető, hogy ez valójában sokkal nagyobb sebesség, mint amint széllel érezni.
Ilyenkor jobban meríti a rollert nem? Mintha duplán tennéd meg akár a távot.
Sebesség, hogy alakul, a roller ugye elvileg 25 km/h tud, de voltak 30-40 km/h széllökések is, ilyenkor ad rá több energiát? Mintha emelkedőn mennél? Mert lehet 25km/h teljesítménnyel mész, de az nem 25km/h. Túl tudja ezt ilyenkor lépni? Vagy olyan érzés, mintha állnál szinte?
Ki kell majd próbálni egyszer...
Kerékpárral nagyon rossz, azt tudom, votl már, hogy visszafelé hirtelen feltámadt a szél, persze nem hát szél, hanem szembe...Ilyen esős, csöpörgős, vagy kitudja milyen időben használjátok? Kint hagyjátok, vagy beviszitek? (ugye az kevésbé lehetőség)
-
-
HollywoodBoy
tag
Köszönöm mindannyiatoknak!
-
-
#33802016
törölt tag
Pár lap van abban, amit a dobozon található QR-kód alapján tudsz magyarul letölteni. Külön nem találtam, Mintha angolul ebből is lett volna egy kis fűzet. De több videóban is látni, mesélnek az appról, meg elvileg vannak angol nyelvű, leírások az appban.
Ez a Cruise mód ez úgy látom Pronál elérhető, talán itthon is. Lehet buherálással Plusszon is...
De ha talál valaki belinkelhetné
Ilyen szeles időben 30-40-50km/h széllökések, szeles időben rollerezésről mit gondoltok? szoktatok?
Csak az Aksit meríti jól, vagy van más kockázat is? -
válasz
HollywoodBoy #23803 üzenetére
NEM, az egy szxr, NE vegyél olyat!!!!!
És Xiaomiból se tudsz már mást venni, csak Mi 3-ast, vagy Essentialt, de ez utóbbit inkább ne, mert amennyiért adják, annyiért van jobb is: Okai Neon Lite-ot vegyetek, az akciós egy ideje, 115-120ezer.
Ugyanazt tudja, mint a Mi 3, csak jóval kevesebbe kerül.Ezt átnézheted, ha még nem láttad esetleg:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_23404-23404.html -
Gardaai
senior tag
válasz
DigitXT #23804 üzenetére
"Először is a töltő nem balanszol, az a BMS dolga."
Jogos, pontatlanul fogalmazta.Nekem ez így teljesen megfelel, nem töltöm sosem 100%-ra, csak most kiváncsi voltam így mennyi a töltési idő. Ha "csak" 68.8V vagy 67V-ra töltené teljesen jó, de ez a kapcsolgatás nem tetszik.
Ha esetleg segít az állítgatás, akkor írd meg.
Akkor állítok rajta én is. De még előtte vissza tekerem gyári beállításra, hogy egyáltalán úgy rendesen működik-e. -
morbi04
csendes tag
válasz
HollywoodBoy #23803 üzenetére
Ninebot KickScooter D18E Geekbuyingon kb. 70e
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Gardaai #23797 üzenetére
Először is a töltő nem balanszol, az a BMS dolga.
A töltő csak annyit néz (a töltés végén), hogy mennyi áram folyik ki belőle (nem "ad" áramot, azt az akku veszi fel róla, feszültséget tart fixen a CV szakaszban).
Ha ez az áram egy bizonyos szint alá csökkent, akkor lekapcsolja a ventit, és a LED zöldre vált: ekkor még folyik valamennyi áram, mondjuk 0.8A, de gyorsan csökken. Ahhoz, hogy áram folyhasson, feszültség különbség kell. Ha pontosan a célfeszültségen áll a töltő, akkor bizony az akku soha nem fogja azt eléri, mivel annyira lecsökken az áram, hogy abból teljes kikapcsolás lesz. Szóval igen, az teljesen valid, hogy egy picit magasabb végfeszültség kell, hogy 100%-ra feltöltse, csak kérdés, hogy a majd' fél volttal magasabb indokolt-e. Valószínűleg nem.
Illetve kérdés, hogy valóban a 100%-ra akarsz lőni, ha lejjebb hatótávolságban szinte semmit nem veszítesz, viszont akku élettartamban nyerhetsz. Ha egy töltőt nem a megfelelő értékekre tekernek a gyárban (előfordul), azt ki lehet javítani otthon (saját felelősségre), de ha elkezd furcsán viselkedni, akkor valószínűleg utána kellene menni a többi paraméterrel is. A kérdésedre válaszolva, nekem is hasonlót csinál a töltés végén: nem tölti fel teljesen, viszont kapcsolgat. Csak sokkal gyorsabban. Adtam 10K-t ezért a töltőért a srácnak, mert azt hittem 4A, aztán látom, hogy 3A, mérve meg 2.8, hát nem voltam a legboldogabb. Egy 38Ah-s akkut feltölteni ennyivel egy örökkévalóság. Ezért legalább megpróbáltam kihozni belőle a 4A-t, meg akkor lehet, hogy kicsit feljebb húzom a végfeszültséget, hátha attól magához tér a kisagya a töltés végére. (A kikapcsolási áramot állító potit nem láttam benne.)
Szerk: nekem a tekergetés előtt viselkedett furcsán. Ha utána lesz jó, akkor jó.
Amúgy meg a BMS-en kellene nézni a végén, hogy mennyire tölti fel, mert minden más feszmérő lehet pontatlan. Kulcsos kapcsolók különösen hülyeségeket képesek mérni, multiméterek is tévedhetnek a mérési tartomány vége felé (bár ez kevésbé jellemző, inkább a kerekítési hiba gyakori), viszont a BMS-nek kutya kötelessége század voltra pontos feszültséget mérni, és kijelezni (utóbbit csak akkor, ha "okos"). A magam részéről inkább kifizetem az 5-10K felárat egy okos BMS-re, amikor akkut építek, de legyen benne "diagnosztika". Priceless... (Pl. megmutatja, hogy az adott akkupakk mennyire jól, esetleg rosszul sikerült.
Ez a 38Ah pakk pl. rohadt jó - ezért is vettem vissza -, nagy terhelésen is csupán ezred volt különbségek alakulnak ki csak: na ennek nem kell balance, egyelőre.
)
-
HollywoodBoy
tag
Köszi mindkettőtöknek!
Akár egy ilyen budget (100k körül) is jöhet?: XIAOMI Electric Scooter 4 Go -
PociAti
őstag
Hidd el, az sem jó megoldás.
Amikor szükséges mértékben ki van nyitva a bilincs, akkor az a legkisebb probléma hogy nem elég hosszú az eredeti csavar, mert az cserélhető hosszabbra, de olyan tág állásnál már nem stimmel a furat szöge, nem merőlegesen megy bele a csavar, ezáltal a menetek nem stimmelnek.
Illetve nem véletlenül öleli körbe a bilincs a kormányt, nem csak fél fordulaton át ér hozzá. Közdarab legyártásával megoldható lenne, de nem az igazi.
-
slezakimi
senior tag
válasz
ridiculous #23793 üzenetére
Gondoltam megnézem mi van az appba, de egy f@s.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Óra topik
- Synology NAS
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vicces képek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- DJI Air 2s drón RC szett újszerű állapotban, két akkuval és DJI RC-RM330 távirányítóval
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo (FMC) RC drón szett - kijelzős távirányítóval és extra táskával (2)
- DJI Mavic 3 Fly More Kit - 2 akku, töltő, autós töltő, táska
- Oakley Five Square OO9238-04
- Loreal x Zuvi AirLight Pro professzionális hajszárító // Számla + Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest