Hirdetés
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bzolika10
#25434
üzenetére
Én szervizben szoktam cseréltetni, úgyhogy nem tudom konkrétan a számait. Pont ma hoztam vissza egyébként.
Akkora szél fújt, mire Újpestről beértem a Duna mentén a Nyugatihoz, azt hittem elvisz magával. Hát hihetetlen, végre "gurultam" volna kicsit, erre ekkora marha szélben még ezt se lehetett.
Ötezer volt a számlán, annyi volt a csapágy.
Mivel mást is csináltattam, így munkadíj egyben volt, az nem tudom még mennyi hozzá. -
válasz
bzolika10
#25387
üzenetére
Csapágyat feltétlenül cseréltesd ki, mert beereszti a vizet a motorhoz, ha már nem jól zár. Ha zörög, akkor kotyog, ha kotyog, akkor meg már nem tömít.
A gyári csapágyak kritikán aluliak, mindenképpen érdemes cserélni őket. Hány km-t bírt ki?
Rolleres szervizekben is meg tudják csinálni, ott már legalább tudják, h milyet kell a helyére tenni.Loctite 243-at csepegtess a kormány-csavarra, mikor betekered, az az a kék izé, ami gyárilag is van rajtuk.
-
válasz
bzolika10
#24023
üzenetére
Az valami "önjavítós"-ként hirdetett kerék, gondolom zselés az is. Jobb így, mint ha belsős lenne, hidd el.
Otthon mindenesetre ne állj neki, ha se szerszámod hozzá, se gyakorlatod, nagyon nem egyszerű ilyen kis keréken gumit cserélni. Kerékpárszervizek egy része se vállalta el eleinte. -
PociAti
őstag
válasz
bzolika10
#22948
üzenetére
Valójában nem is tudom mire aktivál. Lehetőségek:
- fix sebességre,
- vagy fix gázkar pozícióra.
Sík terepen ÉS sík felületen azonos a két dolog. Nyélgázon fix pozícióban van a gázkar, és olyankor könnyen aktiválódik, pedig olyankor se mindig fix a tempó.
A fix gázkar pozíció viszont mindenképpen szükséges feltétele, mivel annak megpöckölése feloldja a tempomatot.OKAI rollernél zseniálisan megoldották. Jobb kéz gázkaron, majd a bal kézzel is elérhető helyen lévő power gombot kell megnyomni pár másodpercig. A sebesség tartása is elég lazán van értelmezve (2 másodpercig kell fix tempón menni, és amivel lapból szabadon gurul a roller, nincs regeneratív fékezés), így nagyon könnyű rögzíteni a tempót. Talán elengedőbben értelmezi a fix tempót is. És biztonságos is, mert nincs véletlen tempomat bekapcsolás. Ehhez át kellene tervezni a Ninebot (Xiaomi) rollereket.
-
DigitXT
félisten
válasz
bzolika10
#22948
üzenetére
Eleve egy elvetélt öltet, hogy a gázkar "nyomvatartásra" szoftveresen beragad...
Két keréken ez merő életveszély, ezért csak elvetemült túramotorosok szoktak
ilyen szofisztikáltságú tempomatot applikálni a vasra: szoktak, haha. Minimum
egy külön nyomógomb kellene rá, hogy most akkor ez a tempó kell (ezt tartsd).
Egyrészt ezzel bármilyen tempó fixálható lenne, akkor, amikor akarod, nem 5s,
vagy akármennyi múlva, illetve CSAK akkor, amikor akarod: tudsz róla.
Ui: komolyabb rollereken a gázkar nem egy nyomógomb, és igenis van annak is
jelentősége, hogy félgázon hogyan viselkedik a gép? Csak azt lehet "digitálisan"
vezetni, ami ehhez elég gyenge. De attól sem jó, ha véletlenszerű, hogy most a
tempomat aktiválta-e magát, vagy még nem... Volt ilyen pálcikám: szarra se volt
használható ez a funkciója, egy normális gázkar kellett rá, onnan nem probléma
ott tartani, ahol éppen megfelel. A kormányt úgyis fogod, ergo egy félmarkolatos
gázkar tökéletes a feladatra. Persze tudom, azt se cserél otthon mindenki.
(Nekem már a harmadik rolleremen van, és tökéletes, mindenre ezt rakok, LOL.) -
-
PociAti
őstag
válasz
bzolika10
#22937
üzenetére
BaLee válasza elég meggyőző: már nem egyezik meg az appban lévő a szériaszámmal, ezért nem csatlakozik hozzá.
A cruise control aktiválási ideje elég nagy, 5 másodperc. Max sebességnél könnyű precízen tartani ezt a tempót, viszont minden más sebességnél fel le ugrálgat, így nem tudja aktiválni magát a cruise control (tempomat). Próbáld meg hosszú, nagyon sima úton, ahol nincs emelkedő vagy lejtő.
Lehetne javítani rajta custom firmware felrakásával, de az rizikósabb folyamat.
-
bzolika10
aktív tag
válasz
bzolika10
#22890
üzenetére
Na végül csak nem bírtam ki, ki kellett próbálnom, hogy működik e a D38-on a sorozatszám átírással a 30km/h mód és a cruise control. Jelentem működik. Ez alapján csináltam, annyi az egész hogy a downG appot kell letölteni a play áruházból és a sorozatszám első részét kell átírni N8GJ-ről N8GK-ra. egy újraindítás után már működött is. Azt viszont nem értem, hogy a criuse control miért csak a max segesség elérése és tartása után aktiválódik. Ez máshol is így működik? Ja és még valami: Az eredeti appal utána nem működik a roller, csatlakozik ugyan de nem tud adatokat kiolvasni, bár engem ez nem zavar, mert mindent tud a scooter hacking utility
-
wonka
csendes tag
válasz
bzolika10
#22890
üzenetére
Most 4 bar-ra fújtam elől-hátul, kemény lett, mint a kő, minden hibát érzek az úton, a d18 at 3 bar körül használtam, úgy sokkal jobb volt a komfort.
Ha nálatok márvány van, akkor jó lehet a 4.5
Komolyra fordítva a régebbi aszfaltozott utakra 3 bar, bicikliútra, térkőre, jó járdára 4bar. -
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600 8GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 960 4GB ZALMAN S4 Chieftec 450W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B650 Steel Legend WiFi R5 8600G 32GB DDR5 500GB SSD RX 7800XT 16GB NZXT H700i
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

