- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyiku
nagyúr
NVIDIA Preparing GeForce GTX 1080 Ti for 2017 CES Launch
ez meg nem volt? pedig csutortoki hir. -
PuMbA
titán
válasz
mcwolf79 #23034 üzenetére
Akkor tájékozódj több helyen, mert írják rajtam kívül is. Sőt, a Eurogamer elemzést azután írták, hogy én írtam ide:
"There are compromises, of course. Object detail pop-in is probably the biggest issue, and moving to PC doesn't address it so much as move the LODing artefacts further into the distance. "
Egyébként vicces olvasni a reakciókat, hogy mennyire távol álltok ahhoz, amire én gondolok
Nem írok többet, mert sok lesz az off topik így
-
-
Peat;)
veterán
válasz
Ren Hoek #23091 üzenetére
Szerintem nincs baj a játékokkal általánosságban. A baj az elvárásokkal van amit belehülyítenek egyes emberek, fejlesztők, egy komplett közösségbe.
A forza szép? Az. Jól megy? Közép vga-n szalad ultrán, kérdés? 10 éve hány játék ment ultrán középvga-n ennyi fps-el? Bakker régen volt olyan játék aminek a max grafikájához még nem volt hardware a piacon.
A dx12 nem más mint egyszerűbb portolási felület a konzolok és pc-k között, minimalizált hátrányokkal. Én így látom. Nem gyorsabb, nem szebb, de olyan játékokat is megkap a pc amiket korábban nem, ha valakinek kell olyan minőségben ahogy átnyomják akkor megveheti, akinek nem tetszik az nem veszi meg. Én örülök neki, mert egy ketyerével kevesebb van a lakásomban, anyagilag kb. egy kaptafa a két út.
Azt sajnálom hogy nincs nagy fejlődés a játékok területén, de ez is csak félig igaz, aki nem nap 12 órát játszik az nem létezik hogy ne találna minőségi címeket a szórakozásra.A baj akkor van ha elhangzanak állítások, sokszor, sok oldalról, fejlesztők, egyéni szakértők, minden részről. Aztán végig hazugság az egész, persze hogy nem örül az ember.
-
válasz
Ren Hoek #23091 üzenetére
Fos konzolportok mindig is voltak, ne ezekből következtess egy API jövőjére. Bár erre problémára legalább lesz valamikor megoldás a SM 6.0 formájában, igaz nagyon nem mostanában.
Amelyik stúdiónak nincs pénze fejlesztésre, az úgy csinálja ahogy eddig, licenszel valami motort vagy DX11-et használ, stb; én nem látok veszélyt. Semmi sem kötelező. Arról nem is beszélve, hogy a nem AAA játékoknak nincs nagy követelményük, csak abban az esetben ha optimalizálatlanok, de ez utóbbi nem az új API-k baja.
Neked hátrányos az, hogy a kártyádra van optimalizálva a kód? Amúgy ez egy átmeneti dolog, a shader instrinsic gyakorlatilag a SM 6.0 elődje, csak gyártóspecifikusan. Előbb-utóbb minden szabványos lesz, és a hardverek felépítése is az API-hoz igazodik (régen is így volt). A korábbiakhoz képest annyiban más a mostani helyzet, hogy az API alacsonyabb szintű, s az MS a DX12-t kvázi az AMD-től vette, ami az NV-knek hátrányos lehet. De utóbbi azért nem durva, nincs az, hogy ha DX12, akkor csak AMD-t választhatsz, mert NV-n használhatatlan.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
lezso6 #23089 üzenetére
A DX12 kánaán ezt hozza el kb. Teljesen erre számítok... értelme se lesz tesztelni a GPU-kat, mert teljesen ellentmondó adatok lesznek a csodás DX12 játékokban. Arról nem is beszélve, hogy kitudja lesz-e optimalizálásra pénz külön eszközönként, külön kódutakkal? Valószínűleg csak a nagy stúdiók engedhetik ezt meg maguknak. Mi lesz a kisebb költségvetésűekkel? (Amik gyakran pont játékmenet, sztori stb... miatt emelkednek ki) Megcsinálják konzolra, aztán lesz egy kókány port, amellett, hogy ezerféle kártyára kellene optimalizálni.. és már most káosz van, még GCN-ek között is! Pedig még kint sincs a Vega, másik oldalon meg a Volta...
Volt egy hullám, az elején még régen beindultak a specifikus hardvergyorsítók, aztán egyre inkább szabványos lett - látva, hogy ez nem jó irány..., és most kezdünk ugyan oda visszatérni szétforgácsolódó piaccal (miközben csökkennek a PC eladások... ez szerintem nem tartható fent sokáig. Szerintem most tényleg a szakadék felé rohan a PC gaming masterrace.)
-
Venyera7
senior tag
válasz
keIdor #23074 üzenetére
Gears of War 4 - 11 GB-os lesz az első napi patch (XO)Akkor hány GB lesz vajon pcre?
-
Sanyi19
őstag
válasz
->Raizen<- #23075 üzenetére
Ez a játék olyan furán néz ki. Olyan mosott, nem éles. Másnak is feltűnt? Vagy másnál nem ilyen? Főleg akkor csúnya, ha kirakom a TV-re. GTX 1060 DX11, ultra preset.
-
-
keIdor
titán
válasz
#85552128 #23068 üzenetére
Igen. Maxwell, Hawaii, Fiji az amit - megkockáztatom - mesterségesen lassítanak/vagy nem foglalkoztak ezekkel. Ezen nem a Pascal és P10 gyors, hanem a többi lassú.
Gainka: Mindjárt itt a Gears or War 4, még csak most kezdődik. Stay Tuned! Biztos azzal is lesz valami.
-
Gainka
őstag
Szerintem hagyjuk ezt a Forza Horizon 3-at, remélem csak egy félre siklás volt optimalizáció terén.
-
#85552128
törölt tag
-
Venyera7
senior tag
Szaby
Gondolom az utasítás-előbetöltésnek köszönhető ez a "gyorsúlás".
DudeHUN
Az 1440p azèrt.
-
-
válasz
#85552128 #23064 üzenetére
4-5 éve akkor nyergeltünk át a "c" technológiára való várakozásra, amikor "b" leszerepelt, vagy legalábbis nem váltotta be a nagy reményeket. Most már akkor "c" technológiára várunk, amikor "a" még kifutó fázisban sincs, és "b" gyakorlatilag meg sem jelent. Hja kérem, gyorsul a fejlődés
-
#85552128
törölt tag
válasz
Venyera7 #23063 üzenetére
DX12 hashtag már nem menő ?
Kell az SM6 amire 1-2 év múlva lesz csak játék, meg AGS4 amit szintén csak pár játék fog használni (ha fog) - a hatékonysága továbbra is más dolog...
Értem én valamire mindig várni kell."Jelenleg mindenki magasról tesz a Pc rèszesedèsre... "
És ez milyen érv is ? Megint mitől jobb, hogy állandóan a konzolra célozgatunk ? PC-n ugyanúgy szívni fog az AMD kártya is egy "igényes" konzolporttal mint az nV, sőt lehet még jobban ha a Forzát nézzük.
-
Venyera7
senior tag
-
Laja333
őstag
válasz
FLATRONW #23059 üzenetére
Ethereumot bányásszák:
[link]"The RX 480 is the best GPU for mining of all time!!!"
ITT is négyet rakott össze a srác.
Elég kelendő volt megjelenéskor, OCUK pl vissza is tartotta az olyan rendeléseket, hol 4 vagy többet rendeltek egyszerre. Előbb az 1-2 rendeléseket szállították, hogy az átlag felhasználóhoz jusson el előbb.
Kétlem, hogy más shopok is hasonlóan jártak volna el. -
->Raizen<-
veterán
válasz
FLATRONW #23059 üzenetére
Minerhez célhardvert használnak már többnyire, mert az jóval alkalmasabb a célra, meg egyre bonyolódik a számítás. Az hogy nem elérhető a radeon, szerintem nem lehet a mining számlájára írni. Kihozatali problémák is lehetnek, meg sok selejt, van pár erősen szivárgó chip a piacon.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Laja333 #23058 üzenetére
Inkább úgy mondanám, hogy a Radeonok felé van eltolódva a dolog, de nem sokkal.
Nem hiszem, hogy az embereket annyira foglalkoztatná a bányászat. Szerintem már tanultak a Bitcoin esetéből, ahol elég gyorsan kevés lett a GPU-k teljesítménye ahhoz, hogy hasznot is termeljen. -
Laja333
őstag
válasz
FLATRONW #23057 üzenetére
Ha csak a munka szót ragadod ki, akkor valóban ugyan az a kettő.
Nem nagyon tudok olyan miner rig-ről, amiben GTX lenne.
Aki GTX-en dolgozik CUDA-val és nem Quadron, az nagyobb valószínűséggel fog játszani, mint egy miner rig-es Radeonnal.
Szóval de, Radeon irányba sokkal jobban el van tolódva ez a dolog. -
válasz
Venyera7 #23048 üzenetére
A Steam fiókom tartalmának 90%-a nem jelent meg konzolra. A Steam survey számára nem releváns, hogy mekkora az összesített eredmény. Ez olyan, mint a pc-s windows arányát összehasonlítani a minden egyéb eszközökön futó linuxszal. Mert akkor a 90 helyett mindössze 1-2 százalék a windows aránya. De ez kit érdekel?
-
Laja333
őstag
Megint az történik, mint ami a 290X időszakában. Hiába fogy sok VGA, a jelentősebb része nem a játékosokhoz jut, hanem befogják munkára. Így az ilyen steam survey-re sem kerül fel a többség.
Ráadásul ezt megelőzte az is, hogy az AMD első körben az OEM-eket szolgálta ki, tehát hiány volt már a rajtnál.
Ez megint ugyan az a 2 problémához vezet, mint anno.
A minerek (javítsatok ki ha nem, úgy tudom most is valami újfajta coinra kellenek a kártyák) elviszik a maradék VGA-k többségét, ami az árakat is az egekbe tornázza. A mezei usernek meg nem jut, vagy csak nagyon drágán. Annyiért meg inkább vesz egy 1060-at, vagy megtoldja egy 1070-re.
Jó kártyák lettek a 480-ak, de megint elbaltázta az AMD a rajtot. Nem volt user friendly... -
#85552128
törölt tag
válasz
Balazs_ #23051 üzenetére
Akarod mondani az utolsó negyedév óta, mert Q1-ben még mindig 180 milliós veszteségük volt, q2-ben némileg normalizálódott a helyzet - jelentős profit még mindig nincs, miközben az nVidia rekordprofittal "küszköd". Ok, akkor meglátjuk mire képesek a legkelendőbb szegmensben ha ~3x annyi kártyájuk van a konkurenciával szemben.
-
Balazs_
senior tag
válasz
#85552128 #23049 üzenetére
Már egy ideje nem zuhannak pénzügyileg, a $300 alatti részt pedig nem csak az AMD mondja, hanem a piackutatók is. Plusz részesedés szempontjából is kezdenek visszamászni.
Crytek: miért használná a QB a RAGE motort? A játékot már a Rockstar csinálta, a Remedy nélkül.
Keldor papa: A játékpiac szempontjából a konzol is releváns, azért húzta ide. Nyilván nem célszerű az egészbe belekeverni, ha csak PC-ről beszélünk. De a kocsis Tegrás példád eléggé félrement.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Venyera7 #23048 üzenetére
A PC-s játékok 90%-a AMD-n fut jobban vagy miért számít az AMD konzolos részesedése amikor az előbb még a PC-ről beszéltünk ?
2013 óta vannak AMD only konzolok csak úgy megjegyzem mégis folyamatosan zuhannak pénzügyileg és részesedés szempontjából is mert a PC-t - óriási fölénnyel - az nVidia/Intel viszi (ennyire számít, hogy mennyit adnak el abból a low-end APU-ból)...
Szóval ez a konzolos érv egy jó nagy bs addig nem is hoztátok fel (ezt sem) míg tudjukki nem ezzel kezdett példálózni.Kíváncsi leszek a részesedés mutatók után mi lesz a kifogás, mert állítólag a VGA-k 90%-át <300$ alatt adják el (AMD mondta) szóval minimum fordulnia kéne a mérlegnek, mert nVidiának csak a 1060 (2 típus) van itt nekik meg 4-5 típus
-
do3om
addikt
válasz
wjbhbdux #23041 üzenetére
De te nem figyeltél, az AMD használok nem nyomnak a gombra hogy bekerüljenek az adatbázisba. Mert valójában az AMD-nél van 2 népkártya, az egyik népebb mint a másik.
Amúgy erre lehetett számítani. Az AMD jó karikat csinált, de a buktató sok volt, nem lehetett kapni, a reffel meg sok negatív dolgot írtak. Az ára meg most is magas.
-
wjbhbdux
veterán
Szeptemberi Steam felmérés:
AMD részesedés előző honapól 24.4 -> 24.1%
1070 már az összes videokártya között top25-ben, 1060 a későbbi rajt ellenére most már van annyi embernek, mint 1080 (úgy hallottam papír volt csak azért említem
). Ezek külön-külön 3x népszerűbbek, mint az RX480, a 1070 pedig 5x népszerűbb.
470 a 480 negyedét/harmadát hozza kb 460 említésre se méltó jelenlegÚgy is lehetne fogalmazni, hogy 2016-ban az Nvidia bármit kiadhat, akármelyik egy kártyájából több darabot ad el drágábban, mint az AMD teljes termékpalettája összeadva.
-
Crytek
nagyúr
válasz
->Raizen<- #23039 üzenetére
A fantasztikus Max Payne 3 után nem értem miért nem azt az enginet használták
-
->Raizen<-
veterán
Megnéztem a quantum broke-ot. A scaling menüpont kell meg a volumetrikus megvilágítást mediumra kell venni, és akkor az esetek nagy többségében stabil 60 fps van ultrán. De szerintem hihetetlenül elb@szott motor hajtja a játékot.
-
cyberkind
félisten
Jó, hogy nem a Time Spy-t meg a 93-as Doom-ot hasonlítod össze, bár még annak is több értelme lenne mint ennek itt de úgy látszik jól elvagy.
(#23038) Milka 78
Akkor is harapnék ha az Uncharted 4-et meg az ultra low-os Gta 5-öt hasonlítaná össze mert annak is nulla értelme van mint most. -
keIdor
titán
válasz
mcwolf79 #23034 üzenetére
Eleve ott kezdődik szerintem, hogy az Xbox One hardverénél gyengébbet játékra nem veszünk.
Ezekkel a mai PC API-kkal (DX11, DX12) eleve sokkal rosszabb eredmény lesz, de legalább azt a minimális HD7790 féle hardvert illene alátenni, mint minimum!
Nem tudom egy APU-tól mit vár. 1000 köpcentis, 3 hengeres motortól is vár 300km/h-t vajon? Mert ez kb. ilyen elvárás... sőt üzemanyagot se kérjen. -
Asbee
veterán
Nem unod még? Összehasonlítod a Driveclubot a PC-n agyonbutított low beállítású Forzával. Csutka lowon játszol mindent de fikázod úgy hogy ki sem próbáltad. Nálam nem nagyon fér össze ez a két dolog. Nem eszetlen maximum grafikáról van itt szó, pont itt van mindig szépen kivesézve sokszor milyen minimális különbségek vannak egyes grafikai beállításoknál, plusz erőforrásért cserébe. Te magad mondtad, alacsony felbontáson minimumon játszol, (ráadásul ezt nem is próbáltad) ami arra van kitalálva, hogy mindegy hogyan de valahogy döcögjön. Ez alapján elég érdekes kritizálni és következtetéseket levonni.
-
mcwolf79
veterán
Nem azért mondom, de nem unod még?
Megvan a játék? Nincs. Egy YouTube videó alapján mindenhova (lehet, még az Alkalmazások, oprendszerek topic-ba is) bevakkantod, hogy milyen xar a LOD. Egyetlen videót linkelsz egyfolytában, amelyben Szerinted borzasztó zavaró a popup.
Tudom, ez egy nyitott topic, nem csak az írhat bele akinek megvan a játék, de qrva unalmas, hogy olyanról kántálsz valamit, amiről saját tapasztalatod nincs. Vegyél egy normális VGA-t, ha minden igaz hamarosan jön demó, kipróbálod, nem tetszik, nem veszed meg. Ennyi. Aztán tényleg felejtsd el ezt a topic-ot , mert rajtad kívül még nem nagyon olvastam, hogy valakit ( ráadásul aki személyesen tapasztalta) borzasztóan zavar a popup. -
PuMbA
titán
A DriveClub-ot készítőknél géniuszok dolgoznak, nagyon ügyesen csinálták meg a LOD-ot: [link]. Míg a Forza Horizon 3-ban a távoli fák alatti árnyékok hirtelen megjelennek, itt a videón látható, ha a leghátul lévő fát nézzük, hogy az árnyék fokozatosan jelenik meg alatta és így egyáltalán nem vonja el a figyelmet, nem látszik pop-in problémának. Jó lenne ilyet látni DX12-es játékoktól PC-n... de aztán ki fog derülni, hogy bilibe lóg a kezem
-
mlinus
őstag
válasz
Crytek #23026 üzenetére
pontosabban 1 magot terhel agyon - de ettől függetlenül használja a többit is, csak nincsen normálisan elosztva a load. i7-en orvosolható a core 0 letiltásával, ilyenkor sokkal jobban elosztja a load-ot a maradék 7 szálon. Így se tökéletes, de érezhetően gyorsabb és kevesebb a rángatás.
mindamellett alacsony a gpu kihasználtság is, 720p low és 4k ultra között nálam pl semmi különbség nincs fps számban
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
cyberkind #23022 üzenetére
A Horizon 3-ra is azt írják, hogy akadozik és lehet pont a Store-os DRM miatt, bár AMD-n a Polarisok kivételével az is rosszabbul ment nem ?
(#23023) schawo: Ha nem játszottak vele sokat akkor a Windows Store-ból még mindig lehet refundot kérni és max megveszi steamen - olcsóbb is.
-
cyberkind
félisten
válasz
schawo #23023 üzenetére
Nem ugyanazért, mert a Store-os mindenhogy droppol, amíg a Steam-es simán játszható és lesz hozzá még honosítás is, de amúgy rohadjanak meg, állítólag független stúdió lennének de mégse.
(#23025) Szaby59
Tudom, hogy írják, de nálam érdekes módon jó, csak autosave-kor akad be illetve néha esik be az fps. -
cyberkind
félisten
-
#85552128
törölt tag
válasz
hackeeeee #23019 üzenetére
Már mondták, hogy minden olyan javítást megkap majd az is amit a steames (meg azt is, hogy a store verzió - dx12, a steames - dx11 "exkluzív" lesz). Kitudja ezeknél, eredetileg steamre se jött volna a játék
A steamen már sírnak is akik ~70€ megvették annó, hogy hol van a performance patch (így nevezik a DX11-es verziót) a store verzióhoz
Ha lenne esze MS-nek ezek után kiadná mindkét verzióba mindkét API-t és felhagyna ezzel a store exkluzivitással, mert eddig csak saját magukat járatják le... -
#85552128
törölt tag
Computerbase teszt újramérve a DX12 verzióval.
-
mlinus
őstag
válasz
Ren Hoek #23012 üzenetére
maga a játék jó azoknak akik szeretik a történet-vezérelte játékokat. Viszont a kezdő windows store-os ár (70 euro)(főleg ha azt nézzük mennyire szarul futott) röhejesen sok volt érte. ~2 óra átvezető/élőszereplős rész, 5-6 óra lövöldözés. Nincs extra mód. A steames 37 eurós kezdőár már sokkal barátibb.
-
válasz
Laja333 #23014 üzenetére
Így van, és nyilván nem azért, mert az Arkham Knighttal vetekedő minőségben jött ki, és a sok technológiai recska mellé beépítettek egy "keresztülfejelem a monitort" kategóriás effektet tettek a motor alapjává, amit vagy bekapcsolva hagysz, vagy az FPS meglátogatja a pincét. Namost miután ez volt az egyik első (első?) DX12-only játék, nyilván a technológiára is rányomta a bélyegét.
Szóval szerintem pont fordítva van - nem azért szidják a QB-et, mert DX12, hanem azért szidják a DX12-t, mert QB. -
#85552128
törölt tag
válasz
Laja333 #23011 üzenetére
Quantum Break PC Crash Fix Requires Microsoft to Update Windows 10 First
Persze 3 hónap alatt sikerült fixálni a MS-nak amit az nVidia ~1 hét alatt megcsinált volna ha rajtuk múlik
(#23012) Ren Hoek: Szarul kezdett, Windows Store, UWP bugok, optimalizáció - ezek után meg hiába jó a játék, rányomta a bélyegét az egészre, hogy félkészen jött ki mint az AK...
-
Ren Hoek
veterán
Amúgy miért utálja mindenki ezt a játékot (Quantum break)? Tényleg ennyire gáz? Mármint grafikailag eléggé ottvan azért... és első blikkre a játékmenet is...
-
#85552128
törölt tag
válasz
Crytek #23008 üzenetére
Ugyanúgy fut, nem rosszabb pár FPS a különbség AMD-vel is Quantum Break: Better on DirectX 11! GTX 970/1060 vs RX 480 Gameplay Frame-Rate Tests
"Nvidia cards get a noticeable frame-rate boost (up to 33% on the GTX 970) with DirectX 11, but curiously AMD cards such as RX 480 run identically either way. Tom explains all."
Néha vannak anomáliák, hogy a GPU usage ingadozik, ennyit kéne javítani.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Venyera7 #23006 üzenetére
Ha valami ennyi tartalékot benne hagy a kártyában akkor az nem a hw/arch baja...
Btw. az AMD mikor gyorsult ennyit a DX12-vel ?
Mert ezzel többé kevésbé a Fury DX12-es szintjén van, gyanítom ha az AMD ráülne a saját kártyáik is lehagynák DX11-ben a Store verziót
Ennek a játéknak eleve így kellett volna kijönnie, nem fecsérelni az időt UWP maszlagra, DX12-re meg store exkluzivitásra és kaphatott volna egy normális teljesítményű "csak" DX11-es portot ami jól működött volna.
Steamen top 10-ben van, pedig nem annyira olcsó és egy fél éves single only játékról van szó. -
#85552128
törölt tag
30-40 FPS-sel gyorsabb a QB DX11-es verzió egy 970-en: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 126 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4080 (ELKELT)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest