Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- Gurulunk, WAZE?!
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA Az AMD LiquidVR és az NV GameWorks VR dolgokat érdemes beépíteni a VR mellé, mert az Oculus SDK-nál jobbak. Amíg nincs szabvány a VR-re, addig ez van. A GameWorks VR egyébként fontosabb a MRS miatt, mert sima Oculus SDK-val bármikor jöhet a róka GeForce-on. Muszáj az MRS-t alkalmazni, hogy le legyen butítva a képminőség a sebesség növelése érdekében, így akár a timewarp is mellőzhető, de minimum biztosítható, hogy nagyobb esély legyen arra, hogy a szinkronablakon belül befut az eredménye. 
 A LiquidVR nem olyan fontos. Az AMD eredménye Oculus SDK-val is jobb, mint amire a GameWorks VR képes, mivel a hardver kezelni a komplex helyzeteket és nem szorul szoftveres segítségre. Csak akkor kell a LiquidVR, ha 10 ms alatti M2P késleltetést akar elérni az adott fejlesztő.
- 
			
			  Valdez őstag 
- 
			
			  wjbhbdux veterán 
- 
			
			  Yllgrim őstag válasz  rocket
							
							
								#12091
							
							üzenetére rocket
							
							
								#12091
							
							üzenetéreNem szamit, jovore kijon SQ42 az egyszemelyes kampany, addigra mar jonnek ki a rendszerek az MMO-reszhez tesztelni es amikorra osszeall az tolem lehet 2017 is. Ha ez lesz a mainstream (amit Abu utan szabadon nem valoszinu, de nagyon jo lenne) minoseg akkor vegre azt kapjak a PC jatekosok amit erdemelnek, minosegi munkat, cutting edge technologiaval, kivallo szorakozast. Kivanom hogy igy legyen! Addig maradnak az ilyen fercmunkak amiket iden lattunk  Nagy nevek, tragya minoseg... Nagy nevek, tragya minoseg...
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  rocket
							
							
								#12091
							
							üzenetére rocket
							
							
								#12091
							
							üzenetéreNehezen képzelem el azt, hogy az a grafika mainstream legyen. A motort alá meg lehet írni, de rendkívüli befektetés olyan tartalmat készíteni hozzá, mint amit a CIG csinál. A legtöbb stúdiónak egyszerűen nem lesz rá pénze. Ma többen abba sem fektetnek be, hogy átdolgozzák az előző generációs motorokat. 
- 
			
			  Yllgrim őstag válasz  hszilard666
							
							
								#12087
							
							üzenetére hszilard666
							
							
								#12087
							
							üzenetéreMar emlitettek, nezz szet Star Citizen haza tajan, CryEngine. Eszi a vasat, de koszonom, vegre olyan minoseget kapsz erte hogy csuda. Kivallo magyar oldal, Prohardveres topik, Youtube chanel magyarul... Egy korai trailer, 100% game engine, es persze az oldala a jateknak. Kis reklam is, jo kis kozosseg verodik lassan ossze. 
- 
			
			válasz  hszilard666
							
							
								#12087
							
							üzenetére hszilard666
							
							
								#12087
							
							üzenetéreNe viccelj, a Crysis 3-ban akkora nyitott terek voltak, mint az állat, mitől lenne gépigényesebb a Fallout? Ill. High beállítások mellett nagyon szépen elfut a 660-asomon, nincs szó extrém gépigényről. 
- 
			
			  huskydog17 addikt válasz  hszilard666
							
							
								#12087
							
							üzenetére hszilard666
							
							
								#12087
							
							üzenetéreÜgyes fejlesztők és pénz kell hozzá, a Bethesda-nak mindkettő van. A Cloud Imperium Games is Cryengine-t alkalmaz, de ők egy egész univerzumot csinálnak vele. Nyugodtan át lehet írni, ez nem Shitworks, hogy nem nyúlhat hozzá a fejlesztő. A CIG is teljesen átírta már az egészet, hogy open-sandbox játékban (Star Citizen) is kiválóan működjön. Na persze a SC PC exkluzív lesz, míg a Bethesda-nál a PC nem fontos platform (ezt most újra bebizonyították). 
- 
			
			  hszilard666 veterán válasz  huskydog17
							
							
								#12086
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#12086
							
							üzenetéreAztán olyan gépigényt kapnánk hogy letesszük a hajunkat  Emlékezzünk csak vissza a crysis 3 ra, ezzel a motorral egy csőjáték ami felzabálta az akkori konfigokat, na most egy sandbox játékot csinálni cryengine.nel szerintem több mint öngyilkosság egy fejlesztő csapat részéről... Emlékezzünk csak vissza a crysis 3 ra, ezzel a motorral egy csőjáték ami felzabálta az akkori konfigokat, na most egy sandbox játékot csinálni cryengine.nel szerintem több mint öngyilkosság egy fejlesztő csapat részéről...
- 
			
			  huskydog17 addikt Én valami ilyesmi látványt vártam volna el egy Fallout 4-től. 
- 
			
			  #45185024 törölt tag Én fegyver workbench en látom a játékban hogy nagyon máshogy néz ki más fényviszonyoknál 
 Nappal csillogos aluminium amikor nincs eros fény akkor meg teljesen matt a felulete /god ray mediumon/
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  marcusa
							
							
								#12081
							
							üzenetére marcusa
							
							
								#12081
							
							üzenetéreA God Rays effekt túlságosan extrém és túlságosan elsötétíti az előtte lévő tárgyak hátsó részét. Ez a valóságban messze nem ilyen, és jellemzően, amikor ilyen effektet terveznek, akkor figyelnek erre, de ahogy mondták annyira későn látták meg, hogy milyen az effekt, hogy nem volt lehetőség áttervezni a játékot. Hibának én sem mondanám, még ha annak is tűnik, de egyértelműen nem szép. Valószínű, hogy akik ezt a játékot felépítették azok a konzolra írt effektekre tervezték az egész grafikai dizájnt, és ha a PC-n ezek közül valamelyiket lecseréled, akkor az problémás megjelenítéshez vezethet. Érződik, hogy az effekt nem illik a környezetbe. 
 A lámpának ehhez nincs köze, az csak a narancs fényt adja, ami nyilván a két képen máshol van.
- 
			
			  marcusa addikt Elmagyaráznád, hogy mi a hiba a képeken? Én tényleg nem látom mit kéne nézni  
 Azt már látom, hogy a közelben levő fém gépek azért mások a két képen, mert a játékos feje felett van egy sárga körbeforgó lámpa és nem ugyan olyan állásban volt, mikor a két screenshot készült. Ezen kívül mi a baj még? Nekem nagyon tetszik a bekapcsolt fénye a távolabbi lámpának. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA Na szóval az van, hogy ez nem bug, hanem hát ilyen. A God Rays helyenként nem ad jó eredményt, de ennek semmi köze az effekthez, csupán a játék "művészi dizájnját" nem erre tervezték, mivel nagyon-nagyon későn látták meg, hogy milyen az effekt. Emiatt már nem tudták a játék problémás területeit újratervezni, így bár az eredmény bugosnak néz ki, de valójában nem az. 
 Sírva fakadnék ilyenkor, komolyan mondom. Egyszer annyira elbeszélgetnék azokkal a gyakornokokkal (mert tapasztalt fejlesztő ilyet nem talál ki, az nem lehet ), akik szerint ez jó így. ), akik szerint ez jó így.
- 
			
			
- 
			
			  letepem aktív tag 
- 
			
			  Laja333 őstag Rainbow Six Siege gépigény 
 Hogy kell értelmezni ajánlottnál a
 "VGA: NVIDIA GeForce GTX 670 (GTX760 / GTX960), AMD Radeon HD 7970 (R9 280x / R9 380 / Fury X)" sort? 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA A PCGH felrakott egy nagyon jó képet a Fallout 4 God Rays effektről: kikapcsolva és bekapcsolva. Finoman megkérdeztem a Bethesdát, hogy ki az a vaskalapos balfasz, aki ezt így jóváhagyta.  Majd megírom a fejleményeket. Majd megírom a fejleményeket. 
- 
			
			  guftabi96 addikt Ez érthető, de attól még egy egyszerű földi halandó mit vár? Ha nem jó a grafika, akkor legalább ne legyen nagy a gépigénye. 
 Azon gondolkoztam pont, hogy az idén megjelent nagy aaa címek közül azért nem sokra lehetett elmondani, hogy jól van optimalizálva.
 Ilyenkor örülök, hogy már tényleg csak pár cím tud lázba hozni.
 Idén szerintem egyedül az új sw az, ami érdekel is valamilyen szinten a még megjelenő játékok közül.
 De az se teljes áron.
 Egy új IGAZI Battlefieldért viszont hajlandó lennék gépet is fejleszteni ilyen ez ilyen ez 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  guftabi96
							
							
								#12050
							
							üzenetére guftabi96
							
							
								#12050
							
							üzenetéreAnnak a motornak az alapja amire a Fallout 4 épül nagyjából 11 éves. Nyilván nem lehet a végtelenségig foltozgatni, tehát technikailag abszolút versenyképtelen lesz a modernebb alapokra építkező motorokkal. Grafikailag és teljesítményben az egy évtizedes lemaradás valamilyen szinten mindenképpen meg fog látszani. (#12053) huskydog17: Nyilván oka van annak, amiért állandó a V-Sync. Sajnos a szinkronizációt 30 Hz-re tervezték, de láthatóan nem katasztrófa 60 Hz-en sem, csak fölötte lesz nagyon rossz. Ugyanez a hiba egyébként megvolt a Skyrim esetében is. Ez a motor így működik, még ha nehéz is elfogadni. Igazából az a lényeg, hogy 60 Hz-es kijelzőn játssz aktív vertikális szinkronnal és akkor nem lesz nagy probléma belőle. Nyilván nem elegáns megoldás, de túl rossz az alap, amit használnak. 
- 
			
			  #45185024 törölt tag Nekem God Rays-t Low-on megy a Fallout4 más minden maxolva, így nem volt semmilyen akadásom, még nappal szemben sem  
 Teljesen rendben van ez így
 majd most megprobálom a közepest, látok e minőség javulást a képen.
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  mlinus
							
							
								#12064
							
							üzenetére mlinus
							
							
								#12064
							
							üzenetéreNem menti fel, de "mások" még jóval fejlettebb motorral sem tudtak egy hasonló problémát megoldani. 
 Pl. a Dragon Age: Inquisition esetében nincs max limit, de párbeszédek és átvezető (scriptelt) jelenetek alatt 30-ra korlátoz PC-n is, amit ugyan feloldhatsz, de csak saját felelősségre mert bugokat (fekete képernyő, fagyás, desync) okozhat a játékban. Az olyan egyéb apróságokról mint, hogy nem tudsz 8-nál több skillt kitűzni (egy RPG-ben, PC-n, 2015-ben ) már ne is beszéljünk - és ott mint mondtam az egyik legfejlettebb motor fut a játék alatt. ) már ne is beszéljünk - és ott mint mondtam az egyik legfejlettebb motor fut a játék alatt.
 Szóval lehetne ilyen dolgokat felhozni több játékra is, egyik sem a legjobb.
- 
			
			  mlinus őstag válasz  #85552128
							
							
								#12063
							
							üzenetére #85552128
							
							
								#12063
							
							üzenetéreJobb? Persze, jobb, de ez nem menti fel a Bethesdát. Alapból hatalmas input lag van, amit csak kikapcsolt vsync-el lehet megoldani, de ugye akkor elfut az fps és játszhatatlan a játék. Tehát le kell limitálni valamilyen szoftverrel 60-ra az fps-t. Ekkor tényleg megszűnik az input lag(mondjuk attól még mouse accel van, és a Y és X tengelyeken eltérő az egér érzékenység, de sebaj, mindez ugyancsak megoldható config fájlból  ) )Mondjuk a legnagyobb vicc hogy mindez megvolt a skyrimben is  tehát 4 év alatt semmi előrelépés nem volt ilyen téren... tehát 4 év alatt semmi előrelépés nem volt ilyen téren...(arról már nem is beszélve hogy van egy olyan terület, (Lexington városa, gyár tetőzete) ahol 35 fps alá beesik a framerate beállítástól függetlenül 980ti-n. Még nagyjából le tudom nyelni ezeket, mert maga a játék tényleg jó, de ez egyren nehezebb egy olyan évben amikor kaptunk egy GTA5-öt vagy Witcher 3-at.. 
- 
			
			  Malibutomi nagyúr válasz  #85552128
							
							
								#12059
							
							üzenetére #85552128
							
							
								#12059
							
							üzenetéreIgaz lenne az animacios dolog, de azert az a Krapek az iromappat felcsatolja a kezere mint egy pajzsot animacio kicsit eros. 
 Az AMD tema meg, meg szokhattuk mar, hogy ami NV jatek, az mind igy jon manapsag, eltelik nemi ido amig az AMD visszafejti es optimalizal. Kivancsi leszek mennyit szamit majd ha ok is zart rendszereket adnak, akkor az NV is dolgozhat-e a penzeert majd Amugy ertem hogy mindenre van magyarazat/megoldas, ettol meg ez rohejes amator hiba mindegyik, de igy hogy ennyi van meg plane. 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Malibutomi
							
							
								#12058
							
							üzenetére Malibutomi
							
							
								#12058
							
							üzenetéreBethesda játékok mindig is bugosak voltak megjelenéskor, már a fórumon is ment előre a "viccelődés", hogy érdemesebb várni pár bugfixig... Ezért sem izgat (annyira), hogy teljesítményproblémák vannak AMD-vel, addigra mire rendbe jön/lesz driver a játék is kap majd pár patchet... 
 Ráadásul alapból olyan a játék műfaja, hogy jóval több dolog okozhat gondot. Az FPS dolog érdekes, mert PC-n 60 FPS-en fut, konzolon meg 30-on szóval előbb utóbb biztos lesz rá megoldás a 120 lehet most is működik. Skyrim motor szóval nem csoda ha áthoztak pár dolgot, COD/BF-et sem írják újra 0-ról már évek óta itt meg azért kicsit többet csináltak 
 A Godrayst meg le lehet venni lowra/OFF-ra (utóbbit van, hogy nem menti el a launcher, de iniből teljesen kikapcsolható).
 A Skyrim launch amúgy ettől sokkal rosszabban sikerült nem csak technikai problémák voltak, de a játék is komolyabb bugokkal volt tele (bár itt is kiderülhet még pár ilyen...).
- 
			
			
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  Malibutomi
							
							
								#12052
							
							üzenetére Malibutomi
							
							
								#12052
							
							üzenetéreVannak olyan játékok ahol a játékost egyáltalán nem érdekli ez, mert minden másban 110%-osan kárpótolni fog a produktum. 
 A Fallout 4 egy ilyen játék és ezért sem érdekel gyakorlatilag senkit sem ha egy picit csúnyább mint kellene. Nem hiába az egyik legnagyobb GOTY esélyes volt már a megjelenés előtt is...Btw. ez a motor már a Skyrim megjelenésekor sem volt a legszebb, most sem kell csodát várni tőle. 
 Ellenben a technikai megváltónak, a DX12 éllovasának hype-olt Ashes of The Singularity esetében elég ciki ahogy kinéz a játék még akkor is ha a végleges a jelenlegitől "jóval" szebb lesz 
- 
			
			  huskydog17 addikt Fallout 4: a játék képkockasebességéhez van kötve a fizika Epic Fail Bethesda! Ezt a PC portot (is) jól elk*rták!  #12049: Sajnos a legtöbb tesztoldal nem jött rá, hogy a God Rays-t Low-ra kell állítani és akkor megjön a sebesség is képminőségvesztés nélkül. 
- 
			
			  oliba őstag Fallout 4-re visszatérve, AMD-nél nagyobb a baj, mint a tesztek mutatták  Remélem tényleg driver probléma Remélem tényleg driver probléma4770K@4,5GHz Amit kb az összes tesztből láttunk  Más helyen mérve   
- 
			
			  FLATRONW őstag Nem vitatom hogy valamivel jobb a TreesFX, de ez a látványbeli különbség is főleg állóképen vehető észre. Mozgás közben is jobb, de ott már nem ennyire. 
 Ha jó tudom, akkor a TR PS4-es kiadásában van egy másik női karakternek is szimulálva a haja.
 Abban a néhány közös jelenetben mennyire korlátozza ez a sebességet?
- 
			
			  FLATRONW őstag 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  FLATRONW
							
							
								#12043
							
							üzenetére FLATRONW
							
							
								#12043
							
							üzenetéreAnnyit hozzátennék, hogy a TressFX memóriaigénye amiatt, hogy belevitték a minőséget jóval több, mint a HairWorks-é. A PPLL gyorsítóstruktúra egy karakterre 170 MB körüli, és ez szükséges ahhoz, hogy sorrendtől független átlátszóságot kapj. Az AMD másik megoldása erre a gondra a mutex zárolás, ami kevesebb memóriát használ, mint a PPLL, de a hibátlan futtatása csak olyan architektúrán garantálható, amely virtualizálja az LDS-t. Erre pedig az aktuális hardverek közül csak a GCN képes. Viszont ilyen formában a TressFX 3.0 például mutex zárolással több karakterre is használható lenne. De a többi architektúrára szükséges egy PPLL path, illetve a legtöbb hardveren így is csak két karakteren lenne aktív, mert az műr hat UAV, és rengeteg GeForce például nem támogat 8 UAV-nél a futószalagon. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  FLATRONW
							
							
								#12043
							
							üzenetére FLATRONW
							
							
								#12043
							
							üzenetéreCsak nézd meg a két effektet. A hajszimulálásnak a legkritikusabb pontja, hogy a haj nagyon vékony tincsekből áll. Olyan vékonyakból, amelyeket baromira nehéz sorrendben megjeleníteni, illetve nehéz meghatározni, hogy a több tucat hajszálból, ami átmegy az adott pixelen melyik is látszik dominánsan. 
 Ha megnézed a Witcher 3-ban Geralt haját, akkor látod, hogy a kamera forgása közben a hajtincsek pozíciója folyamatosan változik. Mindig más tincs lesz a domináns és ettől olyannak tűnik az egész, mintha a haj élne és mozogna. Másrészt gondot jelent az is, hogy nincs egyértelmű sorrend a hajszálak között, így az egész spagettiszerű lesz. [link] - ezt némileg a képek is visszaadják, de mozgásban sokkal rosszabb a HairWorks.
- 
			
			  FLATRONW őstag Mivel nem értek hozzá, ezért elhiszem amit írsz. 
 Azonban ez nem vigasztal engem, mert a TreesFX majdnem ugyanannyira használhatatlan, mint a HairWorks.
 Igazából a HairWorks minősége nem olyan rossz, mint amilyennek be van állítva, a TreesFX-é pedig nem olyan jó.
 Azért kíváncsi lennék arra, hogy hogyan boldogulna a TreesFX hogyha több karaktert kellene szimulálnia, mint a Witcher esetében.
 Nálam mindkét effekt erőforrásigénye elfogadhatatlan. Attól hogy az egyik egy kicsit jobb, mint a másik még nem lesz jó.
 Ahhoz képest, hogy milyen zárt a GameWorks, elég sok mindent tud változtatni egy átlag felhasználó is egyszerű ini fájl módosításokkal.
- 
			
			  Anubris őstag válasz  Laja333
							
							
								#12037
							
							üzenetére Laja333
							
							
								#12037
							
							üzenetéreAz ini-ben amúgy mit kellene átállítani? 
 Mert a játék indításánál az options-ben (advanced, detail), godrays quality-t átlehet állítani off-low-medium-high-ultra-ra.
 Vagy van más is ami problémás és sok fps-t emészt?
 A DOF az amire nem látok a beállításokban kikapcsolást csak low meg bokeh.
- 
			
			  Laja333 őstag Kipróbáltam a játékot. ( kipróbáltam!? Egy óra volt csak az arc finomhangolása...) Bunkerből kijövet meg lehet csodálni a tájat. Ott van egy nagy fps drop (beesik 45-re) ha a fény felé nézek be a messzeségbe. Igaz ott le is esik elég durván a gpu usage (40% volt a legalacsonyabb  ), szóval ott valószínűleg elfogy az FX. Erről majd csinálok videót. Panaszkodni nem fogok, ini variálás nélkül fhd ultrán legtöbb helyen megvan a 60 fps, pár helyen esik be 50-re. ), szóval ott valószínűleg elfogy az FX. Erről majd csinálok videót. Panaszkodni nem fogok, ini variálás nélkül fhd ultrán legtöbb helyen megvan a 60 fps, pár helyen esik be 50-re.
- 
			
			Lehet a részecskerendszereket tesszellálni? Nem lehet. Hát akkor? Na... 
 ... vagy mégis lehet?![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) Az overdraw meg fájjon a Fury tulajoknak, mert minden másban bőven elég ROP van  Elnézést, kissé dekadens vagyok ma... Na, komolyabban, szerintem kellene valami kitörési pont a jelenlegi raszterizáció-alapú mocsárból, mert amennyit az elmúlt évben szépültek a játékok, az jellemzően csak refinement. Szeretnék már valami húb**meg kinézetű gémet látni, de az utóbbi időben ezt csak art style oldalról sikerült elérni... 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  FLATRONW
							
							
								#12016
							
							üzenetére FLATRONW
							
							
								#12016
							
							üzenetéreA TressFX számításigénye akkor meglapozott volt. Az effekt büdzséje 4-5 ms egy erősebb GPU-n. Ebbe kell beleférni a szimulációnak, a geometria kirajzolásának, az élsimításnak, az átlátszóságnak és az önárnyéknak. Hogy érzékeld azt, hogy ez mennyire durva terhelés elárulom, hogy a konkurensnek tartott HairWorks az utóbbi két eljárást meg sem csinálja, mert már a szimuláció, a geometria kirajzolása és az élsimítás elvitte az 4-5 ms-os büdzsét. És arányaiban az átlátszóság, illetve az önárnyék problémája jelenti a legnagyobb terhelést a GPU-ra nézve és a TressFX 1.0 számításigényének a 80%-át ez vitte el. Valójában a TressFX ezek nélkül is üzemképes lenne gyakorlatilag lényegesen gyorsabban, de olyan félelmetesen ronda lenne, mint a HairWorks. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA Ez még hagyján, de nézd meg az elmúlt 3 évet. Nagyjából látom, hogy ki mit fejleszt, és igazából egy kezemen meg tudom számolni, hogy komoly problémákra hány fejlesztés reagált. És most itt nem a hajszimulálásra gondolok, mert az új terület, hanem évek óta létező kritikus problémákra, mint például a részecskerendszereknél az többletrajzolás jelensége. Faszért terheljük agyon a hardverek fill-rate-jét, amikor az effekthez közelítve a számítások 80%-a irrelevánssá válik. Az ehhez hasonló problémákon kellene gondolkodni nem pedig azon, hogy mi lenne, ha egy sík felület nem kettő, hanem 16-256-4096 poligonból állna.  
 Mondjuk igaz, hogy a részecskerendszereknél már van két potenciális megoldás, de a lényeg érthető belőle.
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  huskydog17
							
							
								#12026
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#12026
							
							üzenetéreA God Rays esetében nagyon sok algoritmus van, amivel ezt meg lehet csinálni, és ezek minősége eltérő, bár az effekt jellege miatt azért hatalmas különbségek nem lesznek. Itt azt szokták mérlegelni, hogy az egyes algoritmusok mennyire eszik a sebességet, és azok az előnyök, amiket behoznak megérik-e az időbudget feláldozását. És most itt ne a GameWorks-féle megoldásra gondoljunk, annak a minősége kb. az összes ismert alternatíva közül legrosszabb ráadásul nevetségesen magas gépigénnyel. Ha ki kellene emelni valamit, akkor az Uncharted 3-nak van nagyon jó volumetrikus fénykezelése. 
- 
			
			  #45185024 törölt tag  
- 
			
			válasz  Yllgrim
							
							
								#12024
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#12024
							
							üzenetéreMesélj már egy kicsit arról a szubkultúráról, ahol a kutya f***án a szőrre való hivatkozás óvatos kritikának minősül  Amúgy ja, veheted kritikának. A föld alatti óceánnak is nagy rajongója voltam anno, ráadásul azt ki sem lehetett kapcsolni. Ezeken meg röhögök egy jót, és a játékban az első dolgom kihajigálni őket. Pedig a 660-am úgy tesszellál, mint az állat  (#12026) huskydog17: 
 Bontsuk ketté ezt a kérdéskört.
 Specifikusan, az FC2-ben lévő godrays túl mély nyomot nem hagyott bennem. A hasonkorú STALKER: Clear Sky effektje igen, viszont az ette is durván a GPU-t. Szóval ez az effekt annyira azért nem olcsó.
 Általánosan, manapság az összes effektnek túlzott az erőforrás-igénye. 2007-2008-ban ügyes kompromisszumokkal érték el számos effekt esetén, hogy normálisan fusson az akkori hardvereken. Most már elég erősek a GPU-k ahhoz, hogy ezeket a kompromisszumokat ki lehessen iktatni - egy fullscreen effektnél többször annyit számol a GPU (ld. pl. SSAO), miközben a látványbeli különbség csak állóképek összevetésével állapítható meg - vagy úgy sem. Az utolsó játék, ahol a legmagasabb és a második legmagasabb minőségi beállítás között jelentős különbséget láttam, talán a METRO 2033 volt.
- 
			
			válasz  huskydog17
							
							
								#12026
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#12026
							
							üzenetéreIlyet tuti nem... azért van egy nem kicsi különbség. Nem vitatom lehet az nV túlzásba vitt valamit, de azért a mostani volumetric light god ray implementációk jóval jobb és komplexebb látványt adnak mint pár éve.  
- 
			
			  huskydog17 addikt Csak tudod az a gáz ebben, hogy a God Rays-t kb. 2007 óta (vagy még előbb) használják PC játékokban. A 2008-as Far Cry 2-ben medium beállításon a játékra alkalmatlan Radeon HD 5470-em olyan God Rays-t csinált 60 FPS-en, hogy még a mostani Fallout 4-es marketing bullshit szintjét is megüti. Most meg a 700-1000 dolláros VGA-knál reklámozzák az effektet. Végtelenül szánalmas. 
 Még az SCS Software is sokkal gyorsabb God Rays-t rakott a DX9-es ETS2-be. 
- 
			
			  daveoff veterán válasz  Yllgrim
							
							
								#12022
							
							üzenetére Yllgrim
							
							
								#12022
							
							üzenetéreEngem aztán hót nem érdekel mit képvisel egy cég, ha versenyképes áron jobb terméket, és hozzá jobb supportot nyújt. Szerintem meg az is egy nagy bullshit, hogy az NV fogja vissza a PC gaminget. AMD annak örülne legjobban, ha minden PC-s húzna konzolt venni, hidd el... 
- 
			
			válasz  huskydog17
							
							
								#12010
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#12010
							
							üzenetéreNincs ezzel komoly gond szerintem, ahogy elnézem a tesztet, bekapcsolt GW mellett a 390X közelebb van a 980-hoz, mint nélküle. Úgy tűnik, a God Rays az új Lens Flare, anélkül nem is élet az élet... Az sokkal izgalmasabb új vívmánya a technológiának, hogy már a fénysugarakat is tesszeláljuk. Mi jöhet még? Kutya f***án a szőrzet? Ja, hogy az már megvolt a Witcherben ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  Yllgrim őstag válasz  imi123
							
							
								#12020
							
							üzenetére imi123
							
							
								#12020
							
							üzenetéreCsak neked elarulom csendben, az a Palit 980Ti-m sokaig fajni fog, mert zsenialis kartya volt. Szoftveresen is oke volt, amit viszont a ceg kepvisel az ellenkezik mindennel ami szamomra egy picit is fontos. Ha valtoztatnak ezeken akkor ujra 50-50% esellyel indulnak nalam. 
- 
			
			
- 
			
			  Yllgrim őstag válasz  #85552128
							
							
								#12009
							
							üzenetére #85552128
							
							
								#12009
							
							üzenetéreIgen, delid lesz az, 4.5 alatt 1.14V remek ertek, a hofokok sajnos nem  Van masik topikban kollega, akinek valami csodas javulas vart a procijara delid utan, a harmadan nem volt paszta... I5 46XXK akarmi... Nekem szerencsem volt, Vietnami, OCUK-s es jo batch-bol, el is kertek a szamat Van masik topikban kollega, akinek valami csodas javulas vart a procijara delid utan, a harmadan nem volt paszta... I5 46XXK akarmi... Nekem szerencsem volt, Vietnami, OCUK-s es jo batch-bol, el is kertek a szamat (#12013) imi123 : teljesen igaza van (legalabbis en osztom a velemenyet, ez nem haterseg, megfigyelesen alapulo eszrevetel), arrol meg ne feledkezz meg hogy itt sokan masok sokkal tobbet engednek magukat, nekik meg ezt adjatok:  ... ...
- 
			
			  FLATRONW őstag Teljesen igazad van, felesleges gépigény növelés. 
 Milyen jó lett volna, hogyha a TR-ben is lett volna valami okosság a TreesFX-re, mert a látvány nem indokolta a gépigényt.Max beállítás, TreesFX és Ultra Shadows (CHS) off  Max beállítás, TreesFX on, Ultra Shadows (CHS) off  Max beállítás, TreesFX és Ultra Shadows (CHS) on  Max beállítás, TreesFX és Ultra Shadows (CHS) off, 2xSSAA  Hogyha elakarom pocsékolni az erőforrásokat, akkor inkább az SSAA-ot kapcsolom be, mert annak legalább van értelme. Elismerem a TreesFX tényleg szebb, de ebben közrejátszik az is, hogy alapból elég csúnyára csinálták meg a hajat. A CHS pedig ebben a játékban túlságosan elmossa az árnyékokat, így a normál beállítás jobb minőséget ad. 
- 
			
			  huskydog17 addikt "Wir haben erneute Messungen mit händisch deaktivierten Nvidia-Effekten gemacht, diese lassen sich im Optionsmenü des Spiels nicht abschalten! Dies gelingt zumindest momentan nur über das Editieren beider Konfigurationsdateien (Fallout4.ini für die Godrays, Fallout4Prefs.ini für die volumetrische Beleuchtung). Das heißt aber auch, dass Sie mit den Standard-Einstellungen stets die Nvidia-Effekte nutzen" "Und wo wir schon einmal bei den Konfigurationsdateien sind: Vsync lässt sich nur hier abschalten, in beiden Konfigurationsdateien (Fallout4.ini und Fallout4Prefs.ini) muss dazu der Eintrag "iPresentInterval" auf "0" setzen. Dies muss bei jedem neuen Einstellen der Grafikoptionen wiederholt werden" EPIC FAIL from Bethesda! 
 Visszaszívom a korábbi kijelentésemet, a CD Projekt volt az okosabb, mert ők kikapcsolhatóvá tették a Hairworks-öt. A Fallout 4-ben alapértelmezetten aktívak a Shitworks effektek és a játékosok túlnyomó többsége nem is fogja kikapcsolni, mert a menüben erre nincs lehetőség.
- 
			
			  Yllgrim őstag Hat ez nalam az idei TOP 10-ben van, koszi  (erosen dobogos) (erosen dobogos)"Az NV oszthatja a bullshitjét a birkáinak ész nélkül, mi hozzáértők pedig játszhatunk a low beállítással minőségromlás nélkül." (#12002) Szaby59: 4790K-d van? Levegovel elment az enyim 4.9-en, most vizzel jatekok alatt megy 45-60C igy nem aggodok a jovo miatt, delid-tol raz a hideg, par van jo par kivallo "szakember" akik megoldjak neked  
- 
			
			  #45185024 törölt tag De ha jól értem ezt az Isteni fényt csak az .iniben lehet low-ra állítani a a játékban nem? 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  huskydog17
							
							
								#12001
							
							üzenetére huskydog17
							
							
								#12001
							
							üzenetéreJó hát ez van. Egy zsír új motor kifejlesztése drága, így marad a régi polírozása. Ronda a játék mint a bűn, de elég jól fut a gépeken és elég stabil a motor ahhoz, hogy jó játékot tudjanak rá építeni. (#12002) Szaby59: De az az effekt a legnagyobb probléma. A Low beállításról Ultrára váltás gyakorlatilag megfelezi a sebességedet. +30-50 fps-t nyersz vele, ha leveszed lowra, és észrevehető minőségkülönbség nincs! Ez az egész PC-s ipar égbekiáltó problémája, és az NV a szoftveres fejlesztéséinél nem azt nézi, hogy mi hozhatna valódi minőségi előrelépést a PC-nek, hanem azt, hogy mivel lehetne egyszerűen megnövelni a gépigényeket. 
- 
			
			  #85552128 törölt tag válasz  mlinus
							
							
								#12000
							
							üzenetére mlinus
							
							
								#12000
							
							üzenetéreNagyon remélem, hogy csak valamilyen szoftveres issue, azért 4.6-os 4790k-t  nem kéne így megfognia még az AMD drivernek sem. nem kéne így megfognia még az AMD drivernek sem.
 Még a végén delid lesz a hétvégén mert nekem csak 4.5-ig megy így (#12001) huskydog17: Ja "szerencse", utána meg keresheted a módját hogyan kéne behozni a maradék 20%-os különbséget, továbbra sem az a legnagyobb probléma amit az az egyetlen egy effekt okoz  
- 
			
			  huskydog17 addikt The Witcher 3 Hairworks Reloaded!  Még szerencse, hogy van lehetősége a játékosnak kikapcsolni a tesszellálást a Low opcióval. Amúgy én abszolút nem vagyok elájulva a látványtól, szerintem csúnyácska a játék, alaposan meglátszik az múzeumba illő Gamebyro...öööhhh.......vagyis Creation Engine elavultsága. 
 A GamingBolt is jól látja, el kéne már dobni azt az ősöreg motort.Amúgy igen, igazad van, még szerencse, hogy le lehet venni Low-ra, ez ilyen "öröm az ürömben" jelenség. Ha már sz*rt raktak a programba, akkor lehessen kevésbé sz*r.  
 A CD Projekt-nek is így kellett volna megoldani a Hairworks-öt a Witcher 3-ban.
 Kíváncsi leszek, hogy hány tesztcikkben fogják ezt észrevenni. (Fogadni mernék, hogy egyikben sem, de remélem nem lesz igazam.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- RÉSZLETRE . OPCIONÁLIS. HP EliteBook 840 G11 üzleti prémium laptop számlával és garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteDesk 800 G1 TWR brand számítógép garanciával hibátlan működéssel
- Ravpower 6000 mAh-s mégis pici powerbank eladó
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
- Logitech Webkamera MeetUp 120 -os látótér, mikrofon, 4K Ultra HD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
 
								 
							

 
								 
								 
							
 
								 
							
 
								 
								 
							 
								 
							 Nagy nevek, tragya minoseg...
 Nagy nevek, tragya minoseg... 
							 
								 
								 
								 
							 Emlékezzünk csak vissza a crysis 3 ra, ezzel a motorral egy csőjáték ami felzabálta az akkori konfigokat, na most egy sandbox játékot csinálni cryengine.nel szerintem több mint öngyilkosság egy fejlesztő csapat részéről...
 Emlékezzünk csak vissza a crysis 3 ra, ezzel a motorral egy csőjáték ami felzabálta az akkori konfigokat, na most egy sandbox játékot csinálni cryengine.nel szerintem több mint öngyilkosság egy fejlesztő csapat részéről... 
								 
							 
								 
								 
							 
								 
							

 
								 
								 
							
 
							![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
 Majd megindulok a fehér fény felé
 Majd megindulok a fehér fény felé  
								
 
								 
							
 
							 
								 
								 )
 ) 
							 
							 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
							 
								





 
								 nem kéne így megfognia még az AMD drivernek sem.
 nem kéne így megfognia még az AMD drivernek sem.
