Hirdetés
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 2 – Főzés: szabályok, vagy szabadság?
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#09256960
törölt tag
Én meg szokás szerint ráengedem a Google translate-t:
"Ez azt jelenti hogy a support nem azt jelenti hogy csak neked támogatok valamit mert azon többet bukok mint nyerek, a díl csak úgy köttetik meg ha egy mindenki számára futtatható standard eljárást használok RTben is. A vad paripa bement az egyen istállóba és otthagyta a pont rászabott LÓ alakú istállót."
Nagyon jó ez a google translate hogy így érti a lényeget , de mi lehet az a díl ? -
Egy érdekes cikk a A DXR ről mint nyílt rendszerről, a Cyberpunk-ban raytracingról és arról hogy támogatta Nv a Vulkan RT. kialakulását. [link]
Azért a poént lelövöm :
"I have seen stories that say that Cyberpunk 2077 ray tracing will only work on NVIDIA GPUs. Why is that?
Brian: Cyberpunk 2077 uses the industry standard DirectX Ray Tracing API. It will work on any DXR-compatible GPU. Nothing related to Cyberpunk 2077 ray tracing is proprietary to NVIDIA." -
Újabb felvonás az Epic / Apple harcban ? [Fortnite set to return to iPhones via Nvidia cloud gaming service]
-
huskydog17
addikt
-
szmörlock007
aktív tag
Sry, ez már volt
-
GodGamer5
addikt
"NVIDIA GeForce RTX 3060 and RTX 3050 Ti rumored to feature GA106 GPU"
Még jó is lehet.
[link] -
FLATRONW
őstag
Ahogy nézem ezt a videót, a quality mód még valamit javít is a kép stabilitásán.
Ahol villog a kép, azt szinte megszünteti. A balance és performance mód pedig ráerősít a villogásra. -
Petykemano
veterán
Abu! [link]
-
válasz
Laja333 #42080 üzenetére
Miért kellene hogy kettő legyen egyszerre? Attól hogy megy a Direct ML is Nv kártyákon nem minden játék kapja meg ezt az opciót, ezt Microsoft pénzeli. Oda jól jön a DLSS.
plusz várd meg a minőségét is a Direct ML nek, nem vagyok benne biztos, hogy különb lesz max pár promó címben. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Így pedig Kína mondhatja, hogy ők tisztán játszanak, hiszen a több kínai vezető mást akar. Mennyire kár, hogy Wu hatalma jelenleg túl nagy, és Hszi Csin-ping ezt biztos elképesztően sajnálja is...
Ha Kínának Wu tényleg annyira nagy probléma lenne, már rég eltávolították volna. Gondolod pont egy ilyen illiberális államban nem tudnak piszkos eszközökhöz nyúlni? A valóság az, hogy Kínának nagyon is tetszik az a káosz, amit Wu teremt, mert egy olyan üzletet hátráltatnak vele, ami az országnak rossz. A megegyezés csúszásával viszont fel lehet készülni a későbbiekre. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Amit nem fog megkapni, mert az brutálisan sok, vagyis végeredményben teljesíti azt a szerepet, amit rábíztak, hátráltatja az üzlet létrejöttét, amíg a kínai projekteket leszedik az ARM-ról.
Idővel majd el fog fogadni egy ajánlatot, és amikor megy ki az ajtón, akkor visszafordul, hogy sajnálja, hogy Kína otthagyja az ARM-ot. Ez politika már, érdekek és érdekellentétek.
-
-
-
-
válasz
Laja333 #42066 üzenetére
nem kell hogy sokáig húzza, épp elég hogy elfér a Direct ML mellett és választható opció lesz nvidia kártyákon. Amit meg nem Microsoft szponzorál és Direct ML nélkül jön, oda meg majd beledobja a DLSS-t Nv. Ennyi. Senki nem veszít ezzel.
Főleg hogy a pletykák szerint a DLSS 3.0 semmit nem igényel már, csak TAA-t egy játéktól.Ha igaz. -
válasz
Laja333 #42063 üzenetére
ezen most mit csodálkozol ? IGEN !
A DLSS egy olyan ficsőr aminél időt kell fordítani a tréningezésre. ha ebbe beleszarik egy stúdió akkor szar lesz a végeredmény ,ha nem akkor meg jó, lásd Control és DS.Szerinted ott is így néz ki a DLSS grafika? hát nem.
Nem kapják alapvetően készre, mint ahogy feljebb olvastad, hanem a neuronháló tréningezésre időt kell szánniuk amit az UBI nem szokott. És ez nem csak ezzel az effekttel van így ,hanem mindennel, ami grafika, nincs két egyforma minőségű munkát végző stúdió akár csak árnyékokat, vagy textúrákat vagy hangokat nézel. -
Simid
senior tag
-
Laja333
őstag
válasz
Malibutomi #42057 üzenetére
Az inkább chromatic aberration.
#42053 b.
tehát ahol épp működik a DLSS akkor jó a feature, ha nem működik, akkor meg a játék szar?
Szerintem pont az lenne a vonzereje ennek, hogy egy rosszul optimalizált játékot játszhatóbbá tegye azonos minőségen. De, mint ahogy fentebb írták, itt elég ha visszaveszed a minőséget, és ugyan ott vagy képminőségben is és sebességben is, mint DLSS-el...AMD-nek nem lesz "DLSS", csak Microsoftnak lesz DMLSR (
). Ami egyébként működik NV-n is.
-
Raggie
őstag
válasz
Malibutomi #42061 üzenetére
Jaaa, ok így már világos.
(és elég gázos)
-
Raggie
őstag
válasz
Malibutomi #42057 üzenetére
Ez egyébként most mi? Mert mindkét képen DLSS Off felirat van. RT van ki- és bekapcsolva? Vagy mi okozza a különbséget a két kép között?
-
Petykemano
veterán
válasz
AsakuraDave #42058 üzenetére
Nem lesz DLSS-ük, mert a DLSS Nvidia technológia és trademark
/tr
-
AsakuraDave
őstag
válasz
Malibutomi #42057 üzenetére
Bezzeg majd az AMD. Olyan DLSS-ük lesz, hogy kijön a monitorból a szék annyira élethűvé teszi majd +200fps-t is ad
Amúgy tényleg f0$ a DLSS ebben a játékba, eddig csak a Control,Death Stranding ahol a DLSS2.0 van és elég jól működik... -
Abu85
HÁZIGAZDA
A DLSS-t alapvetően készre kapják, tehát azért aligha hibáztatható az Ubi, de a játék többi elemében vastagon benne vannak. Márpedig vannak nem kis problémák a PC-s porttal. Gondolom a DLSS a legkisebb, azért felmarkolták a pénzt, és szarnak bele.
-
válasz
Laja333 #42050 üzenetére
Elhűlök az ilyen semmire való "feature"-öktől. Ez akkora parasztvakítás, nem lenne elég lentebb venni a grafikából, hogy ugyanott legyünk fps-ben. Nem, tényleg, senkinek még csak eszébe se jutna, jó a 43 fps, és biztos is, hogy minden koppon lesz a settingsben. Ja, hogy akkor erre való, most jöttem rá. Nyugodt lélekkel konstatálná, hogy minden maxon lehet a fél millás kártyájával mert van DLSS. Ez a cucc az Nvidia szerint a +fps mellett szebb képet is eredményez?
Biztos te érzékenyebb vagy erre, de nekem vannak képek ahol a DLSS-sel jobban tetszik. Mondjuk én aki 150fps körül nyomta az exodust low grafon.
-
Laja333
őstag
Watch Dogs DLSS
Kár a DLSS-ért, jó ügynök volt. Kb 5 évet öregít a játékon a Quality mode. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nkaresz1976 #42045 üzenetére
Kevert. Némelyik ultra, némelyik afölötti, némelyik high vagy medium.
-
nkaresz1976
csendes tag
DiRT 5-nél lehet én siklottam el felette ,de a teszteknben nem látom, ezek komolyan ray tracing nélküli mérések? Mert az nagyon durva akkor, hogy ilyen lassú nélküle
-
Dtomka
veterán
válasz
nkaresz1976 #42045 üzenetére
Semmi probléma, elfér de inkább itt a 2 rivális teljesítményét mérik össze.
-
Dtomka
veterán
válasz
nkaresz1976 #42043 üzenetére
Köszönjük, de ez nem a gépigény.hu
-
nkaresz1976
csendes tag
-
PuMbA
titán
válasz
huskydog17 #42040 üzenetére
A legtöbb játékban az Ultra és a High között nem sok a különbség
Az Ultra jelenléte azért szükséges, hogy megvegyék a legerősebb kártyát az emberek vagy Pistike menőzhessen, hogy neki Ultrán fut, aztán a játékban 150km/h-val repesztve meg úgy sem lát különbséget. Dirt Rally 2.0-ban is minimális a látvány különbség az Ultra és a Medium-High között, de az fps-t azt eszi.
-
huskydog17
addikt
válasz
huskydog17 #42039 üzenetére
Kiegészítés:
E szerint az Ultra beállítás FullHD-ban kb. felezi a tempót (High-hoz képest) ray tracing nélkül! Mi lesz itt, ha ray tracing is lesz a játékban? Jesus!
-
huskydog17
addikt
válasz
GodGamer5 #42034 üzenetére
PCGH előzetes technikai tesztje.
Egy 4/8-as "szimulált" Core i3-mal mellette egy GTX 1660 Super VGA-val a játékot FullHD-ban Medium-re vissza kellett venni hogy meglegyen a stabil 60 fps.
RTX 3080 4K felbontáson 50 fps környékén viszi a játékot, de majd az új konzolok 120 fps-t hoznak 4K-ban.
Végül is simán lehet, ha egy inkompetens balf*sz csapatot állítanak rá a PC portra, míg a konzolos változatot a jó programozók írják, akkor nem meglepő. -
huskydog17
addikt
válasz
mlinus #42037 üzenetére
Hol találtad ezt az infót?
A Grid és Dirt szériák PC portjára eddig a Codies nagyon odafigyelt. Most hirtelen miért adták volna más csapatnak, miért lett lényegtelen a PC port minősége? Miért éri meg nekik lejáratni/kockára tenni a saját hírnevüket és az egyik húzó franchise hírnevét?
Az egyik lehetséges magyarázat valóban az amit mondasz, de erről nem találok sehol infót. -
mlinus
őstag
válasz
huskydog17 #42036 üzenetére
Ezt az onrushos csapat csinálta, akik az elkaszált evolution gárdából mentek át a codemastershez.
nem igazán van tapasztalatuk pc körben, ez látszik...
-
huskydog17
addikt
válasz
GodGamer5 #42034 üzenetére
Yep, ez epic fail a Codies részéről.
"Even though Dirt 5 is an AMD-sponsored game, it had major issues on AMD’s GPUs. The game would constantly crash on the AMD Radeon RX580. On the other hand, and even though it did run on the AMD Radeon RX Vega 64, it had some awful square-ish/black artifacts. Ironically, the game performs fine and without any graphical glitches on both the NVIDIA RTX2080Ti and the GTX980Ti. "
Szép.
"Performance-wise, the only GPU that was able to run the game with 60fps at 1920x1080 was the RTX2080Ti."
Úgy tűnik a Codies elfelejtett optimalizálni, korábbi játékaik veszettül gyorsak voltak. A legnagyobb gond, hogy a Forza játékokhoz képest ez a látvány/teljesítmény mutató vérszegény, mármint semmivel nem szebb, mint a Forza játékok, de legalább nagyságrendekkel magasabb gépigénye van. Azt hittem idén a Crytek-nél senki nem fog szarabb PC portot csinálni, főleg nem egy Codies, ez most meglepő tőlük.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GodGamer5 #42034 üzenetére
Nem akarok elkeseríteni senkit, de a next-gen címek ilyen processzorigénnyel rendelkeznek. Leginkább hat maggal érdemes belevágni. Ez van. A konzolban van erős nyolcmagos, és nyilván nem fogják lebutítani a minőséget a PC-s portra, bizonyos elemek nem skálázhatók. Egyszerűbb lenne a helyzet, ha a PC-s port az Xbox One verzióból jött volna, akkor sokkal jobban futna a gyengébb CPU-kon, de úgy meg az lenne a baj, hogy sokkal rondább, mint az új generációs verzió.
A VRAM-ból sem elégszik meg kevéssel. Max részletességhez dobni kell alá 12 GB-ot legalább.Ray tracing is lesz benne, csak az újságírói verzió egy nagyon régi kód.
-
GodGamer5
addikt
Dirt 5 benchmark. Elég hulladék lett az optimalizálása.
[link] -
Jacek
veterán
válasz
Piszmaty76 #42029 üzenetére
Nekem nyers teljesítmény kell és sok memória a VR-hez. 6900XT céloznám de meglátjuk a teszteket lehet hogy nem ér 350 a különbség.
-
Mumee
őstag
válasz
Piszmaty76 #42029 üzenetére
AMD "DLSS" már megjelenéskor lesz és az RT teljesítményt se tudjuk még, az az egyetlen leak egy augusztusi benchmark...
Szóval ja, legyenek független tesztek mindenről, aztán mindenki azt vesz amit akar...
Meg amit tud... -
Piszmaty76
aktív tag
válasz
abridabri #41986 üzenetére
Hidd el sokan elfogadják hogy most (MÉG VALÓSZÍNÜLEG) lassabb RT-ben és ezzel párhuzamosan pont magasról le is kakilják, mert a jelenlegi gyerekcipős verziójában nem mozgatja túlságosan őket az RT. Tényleg úgy megy mindenhol ez az általánosítgatás, mintha nem létezne játékélmény RT nélkül...
Majd kb. félév múlva legyen újabb független tesztsorozat, miután kaptak a kártyák pár driverfrissítést (és vele együtt potencionális új funkciókat lsd. az AMD DLSS válasza).
-
Petykemano
veterán
válasz
awexco #42027 üzenetére
Hát ez az, mi a lecsorgást várjuk.
Épp azért nehéz kérdés ez a kemény dió, mert épphogy nincs xilinx termék consumer piacon. Nem mondom, hogy nem lehet, csak hogy kemény dió. Az ati idejében volt CPU és gpu is. És ugyan ma már csomó intel cpuban van igp és megteremtődött egy új kategória,.az apu, de végső soron a nagy integráció még nem jött el.
Ezekután igen nehéz elképzelni, hogy ha ott van szinté minden cpuban az igp és 10 év alatt nem terjedt el, hogy minden gpu accelerated, akkor ez miért következne be fpga-val. Pedig a felvásárlásnak akkor lehet értelme,.ha a következőkben a xilinx.holmikban ott lesz az IF.Nehéz dió - Kivéve persze ha van olyan triviális cucc, mint a 10gbit lan, amiről írták, h a zen1 nem volt abban penge. Ez persze akkor sem fpgat jelentene, csak xilinx IP. Azt mondjuk licencelni is lehet.
Azt nem tudom, hogy ahol amúgy xilinx fpga-t használnak, oda epycet benyomni mekkora biznissz.
Szerintem nem ennyire direkt és gyors a megtérülés.
A körülmények sokrétűek de ha az exaflops projektekre gondolsz, az ati felvásárlása most fordul termőre.. jó most a bulldózertől tekintsünk el. A szinergiára gondolok.
Meg ez smart.Access memory. Jóóóó, a konzolok is.De a lényeg, h szerintem nem fog 1-2 éven belül felbukkanni sok xilinx fpga cucc AMD termékben. Mármint a szerveren kívül. Talán örülhetünk, ha a nextgen konzolban felbukkan.
-
awexco
őstag
válasz
Petykemano #42025 üzenetére
Alapvetően mindent én se értek , de gyanítom , h nincsenek hasonló termékeik ergó nincs átfedés . Viszont ami meg van az kiegészíti egymást faxán .
Ha komplett platformban gondolkoznak akkor valszeg 1-2 végletekig butított termék lecsorog majd desktopra , vagy kifejlesztenek ... Pl AMD procis notiban , alaplapon Intel hálózati vezérló ...
Erről mondjuk az ugrott be , h AMD nem tud olcsó gagyi chipsetet magának fejleszteni ?
Vagy mért az Asus csinálja neki ? Nem jobb lenne házon belül ? Bár lehet egy komplett deal része . -
Petykemano
veterán
válasz
awexco #42024 üzenetére
tökre jó lenne, ha nem amerikai cégek építenének is adatközpontokat, hanem lenne legalább versenyképes 2 európai szereplő. Ami azt illeti, az EU sarkára állhatna már. Data is the new oil.
De azért milyen vicces lenne, ha Paks2 azért is épülne, hogy ilyen 500MW adatközpontot bevonzzon. Bár kétlem, hogy az éjjeli áramszámlán kívül egy petákot is itthagyna.
-
Petykemano
veterán
-
awexco
őstag
Google is MS is pl Hollandiában meg gondolom sok helyen kurva nagy serverparkokat épít ki most még viszi a pénzt de ha teli lesznek .... Kvázi jó pár csont üresen áll !!!
Ms datacenter amsterdam mellett pl ha elkészül Lesz több is máshol (bár nem tudom azok mekkorák) én az egyiket láttam belüröla teljes park csúcson olyan 500MW fogyasztásra képes . Szal Paks csúcson 4db ilyet bírna el ami a Magyar energiatermelés felét adja ....
-
awexco
őstag
Komplikált ez azért ... mert vannak jó fejlesztések is a rosszak mellett mindenhol .
Az biztos , h AMD most sinen van . Teszkó gazdaságosan nem öntik ész nélkül a pénzt sehova (pláne hogy nincs is még) . Idővel majd megjön az eredménye .
Talán IBM ami megérne egy misét ... nagyon kezd lekerülni a térképről de még mindig bazi nagy cég . Lehet talpra , növekedési pályára álnak ők is . -
awexco
őstag
válasz
Laja333 #42018 üzenetére
Nem az a lényeg , h ki mennyit költ fejlesztésre , hanem , hogy az jó helyre megy e ...
Stratégiailag megfelelő döntés születik . Picit jóslás ez .
Jó időben , jólsikerült termékkel , jó áron .
Valaki biztos tudna mondani olyan céget aki kurva sok pénzt elköltött és nagyon nagy arányban nem jöttek be .
De ezek a fejlesztéseknek idő kell , hogy kész termékként a kezedbe kerüljön . -
awexco
őstag
válasz
AsakuraDave #42017 üzenetére
Azt , h hülyeségeket állítasz ...
"nvidiának annyi a profitja amennyi az amd total bevétele"
-
Laja333
őstag
válasz
Petykemano #42004 üzenetére
Ez elég kemény... Kevés lesz az NV-nél, ha a lépést akarja tartani.
Szórja a pénzt és még csak meg sem látszik.
AMD fele annyit költ fejlesztésre, mint csak az NV de még így is elkaszálja Intellel együtt.
Mi lenne itt ha ők is annyit költenének R&D-re... -
TTomax
félisten
válasz
AsakuraDave #42014 üzenetére
Az még így is 4x annyi mint amit az AMD produkált,cpustól,konzolostól...
Drága volt a bőrkabát nahh... le kellett írni...
-
awexco
őstag
válasz
AsakuraDave #42012 üzenetére
igen ? Legyünk már tisztába a dolgokkal ...
Nvidia : Net income : 899M (2020q3)
AMD bevétel (2020q3) 2,801
Szóval szerinted 899M=2801M el ??? -
TTomax
félisten
válasz
awexco #42011 üzenetére
Miért? Adózás után változik a helyzet?
Pontosan,és az is beszédes,hogy minden eddiginél többet költöttek RnD-re....Ök nem az Intel.. Jensen papa nem viccel...
Lesz itt még a XX60 is 999dolcsi GX-104-el meg 300mm2-es lapkával...
a pc hobbi költségei egy szintre kerülnek az ejtőernyőzés,repülőgépezgetés stb dolgokkal...
-
awexco
őstag
Az , h túl van árazva a tőzsdén az nem a valós értékét jeleni . Valós adatok tekintetében próbáltam összehasonlítani. Bár most AMD felszálóba van majd meglátjuk pár éven múlva hova jutott.
Xilinx tekintétében Ott kapásból jónak tűnik a dolog . Szerverekbe , de akár desktopba mehetnek árúkapcsolásba dolgok . pl amd cpu, gpu , xilinx lan , wifi stb ... csak egy példa ...
Tuti vannak extrémebb dolgok is amire mi nem látunk rá .
Nvidia esetén elképzelésem nincs , hogy miért jobb így mintha licenszelték volna .
Persze , h legyen teljes platformja az érthető . Lehet az a cél , h szerver célra csak ők legyenek és ne legyen konkurencia ? Persze az AMD , Intel ellenében . Lehet ez a cél nem tudom .
Szívesen meg hallgatom más érvelését . -
awexco
őstag
válasz
Petykemano #42004 üzenetére
Azt kezdtem nézni , h Xilinx-el együtt AMD fejlesztési büdzsével , alkalmazottak / fejlesztők stb. Kb hamarosan kb egy súlyba lesz . És sokan azzal dobálóznak , h az nvidia mennyivel nagyobb cég nagyobb fejlesztési költségvetés stb ...
Azért kemény dió lesz összefésülni Xilinxet és AMD -t
De gyanítom , h mivel van miből keményen megtolják a fejlesztéseket. Hogy mi ebből mit fogunk látni mint földi halandók az más kérdés ... -
awexco
őstag
Ez a dia felkeltette az érdeklődésemet a Xilinxes . Valahol megtaláltam éves lebontásban az amd alkalmazottak számának lebontását .
2016 ba vette át az AMD -t lisa anyu .
AMD total number of employees in 2016 was 8,200, a 9.89% decline from 2015
AMD total number of employees in 2017 was 8,900, a 8.54% increase from 2016.
AMD total number of employees in 2018 was 10,100, a 13.48% increase from 2017.
AMD total number of employees in 2019 was 11,400, a 12.87% increase from 2018.
2020 as adat még nincs de csodálkoznék ha nem felvett volna hanem elküldött volna egy csomó fejlesztőt. Ő a távolkeleti vonalat követi , fejleszteni kell nem megtakarítani .
Viszont a diagramba csak fejlesztők vannak ... pénzügyesek , raktárosok titkárnők stb nincsenek . Nekem ,gyanús h nem titkárnőkből vett fel ennyit
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új Dell 14 Inspiron 5415 FHD IPS Ryzen5 5500U 4.0Ghz 8GB 256GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Samsung Galaxy A54 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó megkímélt állapotban levő Apple iPhone SE2020 64GB / 12 hó jótállás
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3060Ti / 32GB DDR4 / 512 M.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest