Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Tökéletes töketlenség
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #23996 üzenetére
Az Escalation kiegészítő egy önálló játék. Nem kell hozzá az eredeti program. Olyasmi ez mint a Left 4 Dead és a Left 4 Dead 2 kapcsolata.
A Mantle is explicit API.A 3dfx Glide a közhiedelemmel ellentétben nem volt explicit API. Az sokkal inkább hasonlított az akkori OpenGL-re, csak lecsupaszítva, így olyan függvényhívások voltak csak benne, amelyek elengedhetetlenül szükségesek a működéshez. Emiatt ez egy egyszerűsített API volt, de hasonló absztrakciós szinten helyezkedett el, mint az OpenGL.
Ezeknél sokkal több játék nem kapta meg a DX12 módot végül. Egyszerűen sok motornak annyira régi volt a struktúrája, hogy nem lehetett jól beleműteni. Az okok itt vannak leírva: [link] - hasonlóan járt a Rise of the Tomb Raider is. Az kezdetben elég sokat lassult a DX12-vel, mert nagyon nem ehhez az API-hoz készült a motorstruktúra.
Sajnos az sem segít, hogy a gyártók közül egyedül az AMD-nek van erről több évre visszamenőleges tapasztalata. Ha valakinek nincs olyan mázlija, hogy az AMD-vel tudjon szerződést kötni, akkor igen sok tudástól esik el, ami nyilván hátráltatja azt, hogy áttérjen egy explicit API-ra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Asbee
veterán
Mindent meg tudtok magyarázni, utólag. Ha már nv fanboyozol akkor, nyugodtan erre is ráhúzhatjuk az agyatlan, troll amd fanboyt. Mert persze, dobálózni kell azonnal ezekkel a jelzőkkel. Ott a rendes hozzászólás amire utaltam, nincs semmi trollkodás. Ismét hallottuk az igét Abutól, amikor meg oda jutunk jönnek a kifogások. ( nem rád értem)
(#23995) Abu85: Amikor a futás (teljesítmény) téma kerül elő, akkor nem hinném, hogy ennyire dobálóznál ezekkel a címekkel. Mert akkor mindig rá van húzva, hogy éppen szar port, stb, stb. Szóval nyugodtan maradhatunk a 2-3 játéknál amivel érdemes foglalkozni. Az nagyon nem 25-30. Kifogás, kifogás. Ismételten, meg sem lehet számolni hányadik alkalommal, igen-igen messze vagyunk attól mint amit vizionáltál.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Szép kis összeizzadt lista, az Ashest meg a kiegjét külön számolva meg belevéve a mantlet is, a Caffiene, Dota-val épp meglett a 25 cím novemberre a "25-30 AAA + a kicsik" helyett nyárra. Már csak a 3dfx Glide-ra épülő játékok hiányoznak és még túl is teljesített az ipar
Húzzuk ki ami nem DX12/Vulkan és meglátjuk mi marad.Csak említés szintjén eleinte milyen játékokra írtad mik kapnak majd miközben vagy nem kapták meg vagy el lettek csúsztatva, a Fable mondjuk teljes cancelt kapott :
1, NFS
2, SWBF
3, Mirrors Edge
4, ME: Andromeda
5, Project Cars
6, Fable Legends
7, Batman AK
8, Witcher 3
9, Just Cause 3
10, Robinson: The Journey - nem is jön PC-re.lehet valami kimaradt, a kicsiket (pl ark survival) direkt nem számolom ide.
Na ezért nem érdemes ennyire előre számokat mondani, ezekkel tényleg meglett volna a 25-30 AAA ha mostanáig kijöttek volna, de nem így lett ME:A-nak még most is csak "spring 2017" a megjelenési dátuma.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tehát a low-level vagy explicit API az jelenleg jelent DX12-t, Vulkant, Mantle-t és Metalt. Ezek közül PC-n csak az első három van. Ezek a PC-re megjelent low-level API-t is használó, önállóan futtatható játékok:
1. Ashes of the Singularity
2. Ashes of the Singularity: Escalation
3. Battlefield 4
4. Battlefield: Hardline
5. Battlefield 1
6. Dragon Age: Inquisition
7. Plants vs. Zombies: Garden Warfare
8. Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth
9. Sniper Elite 3
10. Thief
11. Doom
12. Dota 2
13. The Talos Principle
14. Gears of War: Ultimate Edition
15. Gears of War 4
16. Rise of the Tomb Raider
17. Hitman
18. Quantum Break
19. Total War: Warhammer
20. Deus Ex: Mankind Divided
21. Forza Motorsport 6: Apex
22. Forza Horizon 3
23. Halo 5: Forge
24. Tom Clancy's The Division
25. Caffeine[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Mert vulkan+dx12-ből van ennyi ? Sehogy nem jön ki a 25-30 cím legyen az DX12, Vulkan, Low-levelnek becézve.
Úgy jön ide, hogy a Fury/Rx 300 megjelenése előtt többen is azon a véleményen voltunk, hogy ezeknek a kártyáknak DX11-ben kell bizonyítaniuk mert a valós DX12/lowlevel játékokig még lemegy legalább egy generáció. Na erre jött, hogy nincs igazunk 25-30 AAA játék jön az új kártyáig csak ezek emlegetésekor valahogy kimaradt, hogy ezekből 20 fércport lesz, nem érdemes tőlük sokat várni.
Szóval -ezen kijelentés alapján- a Furytól DX12 alatt minimum elvárt (lett volna), hogy legalább egy ref 980 Ti-t elver ami ugye DX11-ben még mindig gyorsabb mint az DX12 alatt... És ez nem csak a Divisionban de a "jó" portokban is megvan, ha meg véletlenül beraknak egy custom Ti-t akkor tényleg alázás van csak fordítva.[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #23980 üzenetére
Semmi baja nem lett a DX12-ben a multi-GPU-s AFR-nek. Most, hogy az MS csinált rá egy szabványos rutint teljesen vissza fog térni ez a rendszer. A DX11-ben azért döglött meg, mert borzalmasan nehezen skálázódott, de például a DX12-ben az MS egységes AFR rendszere akár 100%-osan is skálázódik az új Deus Ex alatt. És a fejlesztői oldalról borzalmasan egyszerű támogatni, mert gyártófüggetlen.
Az eddig megjelent DX12-es játékok közül a Total War: Warhammer, a Rise of the Tomb Raider és a Deus Ex: Mankind Divided az MS AFR-jét elég jól kezeli. Az egyetlen nehézsége ennek, hogy visszamenőleg nehéz beépíteni, tehát a már megjelent játékok zömén nem valószínű, hogy módosítanak, de innentől kezdve ez egy elég jó belépő a több GPU-s módra. Aki pedig komolyabbat akar, az mehet a multiadapterre.Teljesen mindegy, hogy az NV mit vet ki a GP106-ból. A DX12-nek nem szükséges az SLI és a CF mikrokód a BIOS-ban. Ezekre ugyanis nem épít az API. Belerakhatod a gépbe a két GP106-öt, és működni fog a multi GPU a DX12-es programokban. Az egyetlen dolog, amire mikrokód kell, az a frame pacing, de ez az NV-nél eleve nem aktív DX12-ben, még ha van hidad, akkor sem. Azt nem tudni, hogy ez szoftveres gond-e. Már csak azért sem, mert az AMD DX12-es frame pacingja is csak az XDMA rendszerekre megy. Ezt ugyanis a Microsoft API-ján kell vezérelni, és az eddigi adatok szerint nem árt 4 GB/s-os összeköttetés, amit egyik hidas megoldás sem tud.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #23973 üzenetére
Attól függ, hogy mi a cél. Az Ubisoft célja az egyszerű karbantarthatóság, ami egy MMO-nál igen fontos szempont, és ezért váltottak DX12-re. Persze rakhattak volna még bele async compute-ot is, de nem volt kritikus fontosságú, mert elsődlegesen a DX11-es support költségtől akartak szabadulni, amit már nem bírtak el. A DX12 port hasonlóan gyors, és sokkal olcsóbb lesz a terméktámogatás rá.
Ettől függetlenül ez nem volt egy egyszerű port, mert át kellett írni a motor struktúráját hozzá, azért érkezett sokkal a megjelenés után. De persze az Ubisoftnak megérte, mert valószínűleg a teljes életciklusra nagyobb költség lett volna a DX11-es karbantartás a csomó befutó panasszal. Most ez így egy megugró költség volt, de a karbantartási költség sokkal alacsonyabb lesz a jövőben. Persze nagyrészt amiatt, hogy ha valaki azt mondja, hogy valami nincs rendben DX11-ben, akkor mehet az a válasz, hogy használj DX12-t. És így a supportig csak azok az esetek jutnak el, ahol a probléma DX12-ben is jelen van, vagyis a DX11-es hibákat már tovább sem adják a fejlesztők felé. Ez az egész kis dolognak tűnik, de egy csomó pénzt meg lehet így spórolni úgy, hogy közben a játék egy másik API alatt stabil marad. A legtöbb modern MMO be fogja járni ezt az utat, mert számít az, hogy mennyi pénzt visz el a folyamatosan fejlődő kód mellett a karbantartás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
-
Pug
veterán
Kinek a jóslata, hol, mikor?
Biztos, hogy nem az enyém, így nem igazán értem a relevanciáját az eddigi hozzászólásomhoz...De azért tényleg érdekel, hogy hol hallottad a 25-30 AAA DX12-es címet 2016-ban, fõleg az alázást....
Jah, hogy bármi konkrét, tényszerû forrás elvész a trollkodás ködében... Értem...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Dishonored 2 "co-creative director": a GTX 1070-nek elégnek kell lennie 1080p/very lowra [link] "around 60 FPS"
Azóta természetesen törölve lett a tweet
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
Egy évvel ezelőtt megjósoltuk itt páran,hogy ez lesz belőle,bár ne lett volna igazunk.Akkor megkaptuk zöld trollok vagyunk,megmondtuk pedig hogy a fejlesztők nagy ívben tesznek a minőségi pc portra mint ahogy eddig is tettek.Az akkoriban tanácsolt "vegyél amdt mert a konzolokban is van" emberek is egyre jobban eltűnnek...vannak dolgok amik sosem változnak...sajnos...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Pug
veterán
válasz #35434496 #23970 üzenetére
Fury x gyorsult ugyan de én többet vártam volna tőle dx12 alatt.
Ezt elolvastad?
Egyszerűen csak át van portolva a motor rá és kész. Se aszinkron compute, se aszinkron DMA, pusztán egy port. Ahol segít azok a gyenge procis rendszerek.
Csak hárommal a tiédet megelőző hsz.....
-
-
Laja333
őstag
Akit érdekel, még ~1 napig ingyenes a Dirt 3 .
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Laja333 #23966 üzenetére
Nem igazán vezet be újításokat a DX12 kód a DX11-hez képest itt. Egyszerűen csak át van portolva a motor rá és kész. Se aszinkron compute, se aszinkron DMA, pusztán egy port. Ahol segít azok a gyenge procis rendszerek. Az Ubisoft rövidtávon teljesen át akar állni a DX12-re, mert a supportjuknál rengeteg erőforrást emészt fel a DX11-es meghajtóproblémák tesztelgetése, amiket még javítani sem tudnak. Emiatt minden olyan játék, amelynek alkalmas a motorja rá és hosszú terméktámogatási ciklust élvez kap egy DX12 módot, hogy a support egyszerűen mondhassa azt a usernek, hogy futtassa DX12-ben. Ezzel rengeteg erőforrást spórolnak meg, és ezt más gondok feltérképezésére lehet fordítani. Ennyi a koncepció mögötte.
Egyébként ez nem jelenti azt, hogy a DX11-es hibákat nem javítják, csak nem kell összetörniük magukat miatta, hanem ráérnek berakni a low priority tasakba.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
válasz daveoff #23965 üzenetére
Itt sincs számottevő különbség. Radeonoknál megfontolandó a dx12, kicsivel jobbak ott mint dx11-ben. GTX-eknél fordítva, és így kb NV dx11 ~ AMD dx12.
Kilóg az rx480, de ott azért, mert a Strix hűtőjében csak ennyi van.
Bár lehet, hogy a PDA miatt eleve már dx11-ben is jól megy, és így semmit nem hoz a dx12.[ Szerkesztve ]
-
daveoff
veterán
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
titán
válasz Petykemano #23961 üzenetére
Jelen esetben a legfőbb partner én magam vagyok, és én ku..ára nem örülök, hogy egy gpu-t dupla áron sóznak rám, mint amit valójában ér.
Egyik oldalról ott a nyomás, hogy ha a jövőben majd dx12-vel akarok játszani, akkor jobban járok, ha nem vga kártyát veszek, hanem konzolt (dx12 a pc gyilkosa), másik oldalról meg ott a nyomás, hogy láthatóan imádnak lehúzni.
Nem csoda, hogy úgy éreztük, hogy a vga kártyák ára eszetlenül felment az utóbbi időben az értékükhöz viszonyítva. Mert így is történt. Teljesen abszurd és igazolhatatlan az árazás. Csak azért, mert amd totális balf..z, és nem tud árban versenyezni, nvidia pedig addig tolta az árakat, hogy végre amd lélegeztetőgépen, szondás táplálással azért életben maradjon. Pont ugyanaz történt, mint a cpu piacon. A két vezető gyártó tartja életben az amd-t, hogy legalább papíron legyen egy versenytárs (verseny persze nyemá).
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
válasz wjbhbdux #23958 üzenetére
tl;dr
50%-kal nőtt az árbevétel, 160%-kal a működési eredmény és 120%-kal pedig az adózás utáni eredmény nőtt az előző év azonos negyedévéhez viszonyítva. A bruttó marzs 60%!!! Ó, hogy fulladjanak bele a pénzükbeHa mindent féláron adnának, akkor is hülyére keresnék magukat.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
wjbhbdux
veterán
dől a pénz az nvidiánál az áremelés ellenére is [link]
/s
-
-
válasz wjbhbdux #23892 üzenetére
Még szerencse hogy uhd-ban 60fps-sel megy agyzuzo kolleganal, tenyleg fosport . majd javitjak hogy 120-zal menjen, mar csak monitor kellene alá. Megint el vannak tulozva a dolgok kicsit, 264edjere is (minusz par)..
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #23944 üzenetére
Ez nagyon változó. Az adatlapomon lévő gép valóban az enyém, tehát olyan alkatrészekből áll, amelyet megvettem, vagy elcseréltem valamire az adott gyártóval. De mivel rajtam keresztül jön és/vagy megy pár holmi a gyártók és a PH között, így elég sokat ül nálam egy-egy termék, hogy berakjam ideiglenesen. Például most is van nálam egy RX 460 és egy RX 470. RX470-et használtam is az elmúlt három hétben, csak szóltak, hogy hamarosan jönnek, így kiszedtem, hogy el tudjanak jönni érte, és ne akkor kelljen szerelni, amikor már vinnék a holmit Belgrádba. Szóval a kérdésedre a válasz igen is, meg nem is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
proci985
MODERÁTOR
melyik jatek alatt?
eddig nagyon keves DX12 cim jott ki es kb a DX12es AAA cimek egy resze gyartofuggetlenul katasztrofalisan futott megjeleneskor. Dishonored2nel ugyanugy megvan a 970el katasztrofa / 970el jol fut tapasztalat steamen.
Maxwell/Hawaii volt mindket gyartotol, mindkettonel lattam mikrolaggot.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
bivalyolo
őstag
válasz guftabi96 #23939 üzenetére
Aki i7-el meg 16gb rammal nyomja nála is be-beesik 40-50 közé szóval nem hiszem, hogy erősebb procival + 8gb rammal előrébb lennék.
A user.cfg-t is végigzongoráztam sokat nem ért sajnos.Tudom, hogy jön a patch, én linkeltem valamelyik nap a bf topikban csak kíváncsi voltam, hogy mit csinálok rosszul, hogy a dx12 Abunál most, javítás előtt is simán megy.
"Let's agree to disagree!"
-
guftabi96
addikt
válasz bivalyolo #23935 üzenetére
Kevés a procid, és a ramod is.
Nekem is van, hogy beesik 40 környékére 5-10 másodpercre (de van, hogy tovább is), csak enyhíteni tudsz ezeken a dolgokon jelenleg.
Bf1 topikban érdemes nézelődni, ott van pár parancs, amit érdemes beírni user.cfg-be.
De ezektől még össze fog esni ugyan úgy, csak nem annyira.
Már a 4 is nagyon prociigényes, ez is nagyon az. Nekem is kevés a 3570. Ráadásul van, aki ezeknél sokkal erősebb gépekkel szenved, szóval várjuk a patch-et. DX12 nekem is droppolt, akadt, nem volt jó.(#23938) Abu85
De ez milyen mód? Cq?[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bivalyolo #23935 üzenetére
Be kell állítani a grafikát az adott konfiguráció limitációihoz. Nekem például a 2 GB VRAM a limit, és minden olyan opció ami VRAM-ot fogyaszt közepesre van rakva. Ez a titka az egésznek. Nekem azért könnyebb ezt elérni, mert pontosan tudom, hogy melyik beállítást eszi a VRAM-ot. BF1 esetén a textúra, terrain és mesh. (a mesh lowon van, mert nem akartam a textúrákat beáldozni, ez már egyéni döntés kérdése)
(#23937) Szaby59: 35-40 fps-re van kalibrálva. DX11-ben mindegy, mert nem megy 20 fölé multiban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
-
bivalyolo
őstag
Semmi gondom nincs DX12 alatt a multival. DX11 alatt valóban elég rossz az élmény, de DX12-vel majdnem két és félszer gyorsabb a sebesség.
Ehhez mit kell elkövetni, hogy így menjen?
DX11-ben sokszor 40 fps-t karcolja, néha még ez alá is beesik, DX12-ben pedig az elején nagyon durván szaggat, egy kis idő után ez mintha mérséklődne de sajnos nem szűnik meg, és itt is jellemző, hogy droppol 40 fps-re."Let's agree to disagree!"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Attix82 #23932 üzenetére
Nem az órajel a gond, hanem a Hyper-Threading kezelése bugos (már megint ) a Frostbite alatt. Ez minden nagyobb motorfrissítésnél előjött. Például még a BF4 alatt is. Az az oka, hogy a programozást Bulldozeren végzik még mindig, és a multi-thread optimalizálást CMT-re csinálják, ami káros a HTT-nek. Viszont, ahogy a BF4 alatt is, úgy BF1 alatt is javíthatók a Hyper-Threading kezelésére vonatkozó bugok, csak kell nekik pár hét hozzá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #23930 üzenetére
Nem mindig. Az inaktiválása eseményhez van kötve. Végre session-based modell van a Frostbite-ban, és ha az adott sessionnek valamiért vége, akkor minden erre aktivált beállítás visszaáll alapra.
Eszközspecifikus volt, nem pedig GPU-specifikus. A különböző eszközök az azonos GPU ellenére is kaphatnak eltérő rutinokat.
Semmi gondom nincs DX12 alatt a multival. DX11 alatt valóban elég rossz az élmény, de DX12-vel majdnem két és félszer gyorsabb a sebesség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
A beépített mérő ami mindig eltűnik ?
"GPU-specifikus hibáról még nem hallottál ugye? "
260X, 290X, 380, Furyval hibás volt - ja AMD GPU specifikus.
Mondjuk nem azért, de legyen akármilyen szuperDX12 a játékban egy 7850k-val nem fogsz akadásmentes BF1 multit csinálni sehogy sem, mikor még az újabb i5-ök is kevesek...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schawo #23927 üzenetére
Nem a DX11-hez van köze. A motornak a feldolgozási modelljét úgy írták meg, hogy csak az explicit API-khoz illeszkedjen. Ez azért kockázatos, mert ilyenkor van egy relatíve hatékony modelled, ami igényli az explicit API-t, de ha végén DX11-gyel szállítod, akkor ez a hatékonyság hátrányossá válik, mert nem abban a környezetben fog futni, amire tervezték. Hiába lesz sok fps-ed, akkor sem lesz folyamatos, ha nagy a jelenet komplexitása, amire a TPU is kitér a végén, hogy AMD-n és NV-n is lagos a városokban, akármit csinálsz.
(#23928) Szaby59: Szerencsére a BF1 tartalmaz beépített mérőt, ami mutatja az akadásokat.
Eszközspecifikus hibáról még nem hallottál ugye?[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
titán
válasz #85552128 #23923 üzenetére
Nincs itt semmi látnivaló. DX11 cím, ami nem szereti a Fijit. Amúgyis, a Fury az új játékoknál rendre szarul teljesít. Az egy melléfogás volt amd-től, de ez sejthető volt az első perctől kezdve, hogy megjelent. A Polarisok jól mennek.
Mindenesetre az egész játék elég vacak, ha a 1060-480 páros FullHDben 50 fps átlagot, és 30 körüli minimumot tud csak. Bár megnézném, hogy a beállításokkal hogyan skálázódik.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #23925 üzenetére
Elolvastad, hogy eredményektől függetlenül az összes hardver lagos a városokban? Ezért nem jó erre a modellre DX11-et húzni, mert egy rakás szinkronizációs pontot eredményez, amitől hiába van 60 fps-ed, akkor is lagos lesz. Érdemes lenne nem csak a képeket nézni, hanem a szöveget is olvasni. Megint a konzolok kapták a törődést, mert ez egy tipikus konzolmodell, amit PC-re korábban nem igazán hoztak át. Persze, hogy nem, a sok szinkronizációs pont miatt nem működik.
Már akinek lagol a DX12. Nekem szuperül megy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #23923 üzenetére
"Both AMD and NVIDIA powered systems suffer from various intensities of lag when moving around in city areas..."
Annyira bírom egyébként a fejlesztőket ilyenkor. Arra szabták a motort, hogy a low-level API-val működjön. Az a feldolgozási modell, amit kapott hátrányos DX11 alatt. De a végén leszállítják DX11-gyel a játékot. Akkor mi értelme volt ilyen motort építeni? Sokkal jobb lett volna megtartani a régi feldolgozási modellt, ami nem venné el a sebességet DX11 alatt sem. Vagy esetleg vannak ennél modernebb modellek is, lásd Frostbite, vagy a Dawn, ami mindkét API koncepcióval működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én még nem tapasztaltam ilyet DX12 alatt. Persze az is igaz, hogy béta állapotú DX12 kódon nem játszok, hanem megvárom, amíg végleges lesz.
Egyébként azt tudom, hogy vannak rá panaszok, de sok ilyen problémát okoznak a 3rd party programok. Például az Afterburner nagyon zavarja a DWM működését DX12 alatt. Ebből rengeteg akadás lehet. A DX12 alatt ezeket a programokat el kell felejteni, mert a DWM nem szereti őket, és ma már nem minden DX12 játékba építenek DirectFlipet, mint pár hónapja. Egyre inkább csak DWM-et használ mindenki. Erre lesz megoldás, tehát nem egy végleges probléma ez, mivel UWP alatt elkülöníthető az overlay a programtól, tehát ahogy hagyja el az ipar a Win32-t, úgy vállnak újra használhatóvá ezek az alkalmazások.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
De beszámolók szerint (saját tapasztalatról nem beszélhetek) van mikroakadás dx12+AMD alatt is. Szóval ez még ennyivel talán nincs megoldva.
Természetesen ugyan így előfordul másik oldalnál is.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mikroadakások mindenhol vannak. Az, hogy ezt csak az AMD-re vetíted le a saját szegénységi bizonyítványod. Sőt, alapvetően megmutatja, hogy merre halad a világ, hiszen a valós utánajárás helyett egy blődséget talál az ember, és azt terjeszti. Annyiban persze megértem, hogy a valós problémák, mint a WDDM memóriatörlés ára, a shader újrafordítás, stb. olyan dolgok, amelyekhez picit nagyobb hozzáértés kell, így egyszerűbb azt mondani, hogy mikroakadás az AMD miatt van, ha NVIDIA VGA-n fordul elő akkor is.
Miből gondolod, hogy a Pascal számos játékban nem lenne gyorsabb, ha kapna optimalizálást is? Mert egyébként az lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz velizare #23913 üzenetére
egyáltalán nem vészes. kimaxolni még valszeg nem lehet, CF nincs, de egyébként nagyon részletes kb fél óra játék után és egy az egyben az első rész hangulatát és mechanikáját viszi tovább.
jó nem tökéletes, de ahhoz képest amit vártam ez teljesen kultúráltan nyitott. ha meg játékként van olyan jó mint az első rész volt, akkor simán év játéka esélyes annyi alapján amit láttam.
egyébként steamen mostly positiven áll, 4:1es igen/nem arányban, szóval azért kompromisszumokkal, de bőven játszható.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
daveoff
veterán
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Laja333
őstag
-
do3om
addikt
De gyakorlatban ez sokszor nem így alakul.
Mikroakadások még most is vannak AMD alatt. Az optimalizálás meg amit írsz nem tudom hól van, mire gondolsz? Nem tudnak csak AMD-re optimalizálni? És ez az eredmény amit ezek után fe4ltudnak mutatni?
Büszkék lehetnek magukra
Olyan minimális eltérések jönnek ki az egymásnak ár és sebesség terén ellenfélnek szánk GPU-k között, ami nem támasztja jelenleg alá amit írsz.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
proci985
MODERÁTOR
oke.
na mindegy, meglatjuk, nagyon ugy nez ki a gameplay egy az egyben maradt a regi, max felpatchelik. foleg, hogy egy helyen talaltam 40 euroert (inkl definitive edition), szoval ennyiert max varok par hetet amig valamennyire helyrerakjak.
Deus Ex Mankind Divideddel is ez volt a fo problema, mire tul voltunk a masodik het nagyjavitasan addigra mar vegeztem is vele... majdnem annyira jo moka volt, mint az elso Deus Ex, usq 16 evvel ezelott.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem olyan egyértelmű, mert OpenGL és DX11 alatt el kell olyan dolgokat viselni, mint a shader újrafordítás, ami egy katasztrófa a játékosoknak, hiszen mikroakadásokat okoz. De persze ha ez így is jó, akkor hajrá.
Nem azért írnak az AMD-re ma motorokat, mert az olyan jó dolog, hanem azért, mert másra nem tudnak optimalizálni. Nem ismerik a hardver működését. Ma már nincs meg az a pénz az iparágba, ami kifutja az architektúránkénti reserve engineeringet. Sokkal költséghatékonyabb az AMD dokumentumait elolvasni, és feltételezni, hogy a többi architektúra is ugyanúgy működik, és ezért nem adnak ki hozzá dokumentációt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
Szerintem azt kell futtatni ami gyorsabb.
Ha az OpenGL, vagy DX11 akkor azt.Vicces hogy azzal jössz mi van ha AMD-re írnak valamit, miközben mi van ha NV-re írnak valamit?
Mindennek van másik oldala.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
_drk
addikt
660Ti-vel fullhd medium-High beállítások! Zárt helyen volt fix 60fps. Nyílt tereken 40-50, Csak ott voltak droppok, engem annyira nem zavart, attól játszható maradt.
Én magam is meglepődtem hogy majdnem high-on ilyen szépen fut. Az alapból egy jól megírt játék szerintem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szmörlock007 #23905 üzenetére
Mert neked 4 kB-os lapméreteket használ a GPU-d. Nem összehasonlítható a Kepler működésével. Az ID tech 6 megatextúrázója eleve nagyon GCN-re írt rendszer, és a sok Keplernek kedvezőtlen körülmény ahhoz vezet, hogy Kepleren nem elég a 2 GB sehogy sem, míg mondjuk GCN-en elég. De ezt egyébként az ID is írja, hogy NV-n a 2 GB az kevéske.
Más különbség is van. A GCN sokkal gyorsabban dekódolja és tölti be a textúrákat. [link] - ennyit számít, ha egy motort GCN-re írnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz proci985 #23900 üzenetére
[link] - a net mondhat sok dolgot, de Jérémy Virga tudja a legjobban. Ő írta.
(#23901) wjbhbdux: Mert az ID tech 6 modelljének nem jó, ha a GPU nem támogatja a 4 kB-os lapméretet. A 64 kB-os lapmérettel túl sok lesz a szemét a VRAM-ban. De 2 GB elég, ha az allokáció 4 kB-os lapmérettel is lehetséges. Sajnos Kepleren nem az.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yutani
nagyúr
válasz ->Raizen<- #23902 üzenetére
Azért akkoriban az NV bőven jobb volt OGL alatt, amit később behozott az ATI/AMD. Viszont most megint jobb az NV OGL alatt, a Vulkannal tud az AMD felzárkózni/jobb lenni.
#tarcsad
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest