- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sh4d0w: Tele a hócipőm
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- Barthezz2: Cím: Ismeretlen - Chapter 4
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motyi
senior tag
A 1060-on amúgy sem lenne funkciója hűtés szempontjából (a kártyák halkak és hűvösek, nincs mit hűteni a hátoldalon egy 60 fokos kártyán...), azt a funkciót pedig műanyagként is betölti, hogy védi a hátlapon lévő alkatrészeket a tapizástól és a sérüléstől.
De ha valakinek ez fontos szempont, akkor vehet pl. STRIX-et vagy Gaming-et, azokban van anyag bőven. Bár nem értem miért is lepődik meg valaki, ha egy adott széria legolcsóbb, fapados kártyáját megvéve nem fém hátlapot talál.... -
válasz
szmörlock007 #22495 üzenetére
A grafikonon mindkét színű ár netto.
-
-
-
Oliverda
félisten
First, here’s a comparison of SEP/MSRP pricing in green versus actual average pricing in yellow.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #22486 üzenetére
De komoly. A Nintendo saját Vulkan platform specifikációt használ, méghozzá azért, mert az közelebb van az Android Vulkan implementációk platform specifikációjához, amit egyébként a Google szabott meg. Ilyen formában tudják biztosítani az új tartalomszolgáltatási rendszeren belül az egyszerű portolást a célplatformokra, és ez a specifikáció működik PC-n is. Mivel ez a Nintendo gépe, így szabadon dönthetnek a stratégiáról. Sokkal inkább az látszik az NX-nél, hogy nem maga a gép számít, hanem a köré épülő tartalomszolgáltatás, amin keresztül vehetsz úgy játékokat, hogy azokat játszhatod a konzolon, vagy androidos eszközön, vagy PC-n, stb. Ehhez egységesség kell a célplatformok között. Ha pedig valamit ki akarnak hozni a gépből, akkor az egy célhardver, tehát megcélozzák direkten.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #22484 üzenetére
A Nintendo saját platform specifikációt használ, ami az Android platform specifikációhoz hasonló. Szóval azon a konzolon ezek a funkciók elérhetetlenek lennének akkor is, ha az NVIDIA tenne annak érdekében valamit, hogy kihasználhatóvá tegyék Vulkan alatt.
Egyébként nem biztos az X1-es Tegra, csak az van a prototípusban. Fene se tudja, hogy lesz-e egy külön Tegra ide.
-
imi123
őstag
Kíváncsi leszek hogy most már szinte biztos hogy Nv Tegra X1 lesz a Nintendo NX-ben benne lesznek a spec Nv shader funkciók használva a játékoknál.
Ha igen akkor jöhetnének Pc-re is.Mivel ha Nintendora megírják áthozhatják pc-re is. -
keIdor
titán
válasz
Laja333 #22472 üzenetére
Engem a gyenge tartalom tart vissza a VR-tól. Meg az is, hogy gyerekcipőben jár és minden első generációs. Más gyártó már 200°-os készüléket is szeretne majd piacra dobni, de ha ezekhez mind más SDK kell majd, akkor továbbra sem lesz tartalom, meg széttagolt lesz az egész.
-
Magas labda
-
wjbhbdux
veterán
A VR-nak is annyi, hiába gyúrt rá az AMD. [link]
-
Puma K
nagyúr
válasz
Yutani #22467 üzenetére
VR-ben megnézném milyen a Scorn
Végre vettél valami rendes VGA-t
Én is túl tettem magam a 192Bit-es témán az 1060 esetén (ezt a kettőt nézegetem igen erősen az 1060-ból: Zotac, EVGA)... most a Volta miatt "fáj a fejem", hogy ha kijönne az Nv 2017 első felében az új szériával és eljátszogatok a HD4600-zal... akkor minek vegyek most bármit is -> 1060/1070 -> már nagyon GTA-znék meg pár játékot beszereznék ha lenne VGA a gépemben.
-
imi123
őstag
válasz
shiftykeh1 #22462 üzenetére
Próbáltam mindkét kártyát.
Nagyon játék függő. Jelenleg szerintem jobb vétel az 1060-as.
Mondom ezt úgy hogy most éppen az RX480-ast nyúzom. -
Puma K
nagyúr
Régi szép idők... ha a látványvilág nem is volt annyira félelmetes mint amilyennek szánták, de a játékokban lévő hangok és helyzetek azzá tették... plusz egy kis extra képzelőerővel saját magának félelmetessé tudta tenni az ember az adott pixeles ellenségeket
Most meg olyan horror játékok vannak, hogy majd össze sz@rom magam mikor hajnalok hajnalán ráakadok egy-egy cikkre, bemutatóra vagy videóra
Scorn - Reveal Trailer + Pre-Alpha Gameplay [link]
-
válasz
shiftykeh1 #22462 üzenetére
Én hosszas vívódás után a GTX 1060 mellett döntöttem. Az AIB RX 480-ak 100W-tal fogyasztanak többet, sokkal nehezebb halkan meghűteni őket. Igaz, hogy az 1060 "nyomorék" 192 bites kártya (nálam a VGA 256 bitnél kezdődik
), de mégis azt nyújtja, amit elvár az ember. Hosszú távra nem tervezek, valszeg jövőre úgyis lecserélem, szóval nem releváns, hogy az RX 480 majd hogyan gyorsul DX12 és Vulkan alatt (ez utóbbira a DOOM jó példa, de ott a GTX is szépen megy OGL alatt).
Puma K: A Scorn nálam is várós, elképesztő Giger és Beksinski műveinek megelevenedését látni!
-
válasz
Malibutomi #22464 üzenetére
Ne felejtsük az OGL-t. Régen minden jobb volt
-
Puma K
nagyúr
válasz
shiftykeh1 #22462 üzenetére
RX480-ból referencia változatot (tégla kinézetű, 1 "mókuskerék" ventivel) kerüld el. Én első körben az Asus Strix vagy MSI Gaming kártáykat javasolnám...
A GTX1060-ból meg gyakorlatilag mindegy melyiket veszed. Ha fontos hogy halk legyen a kártya és hűvös akkor Asus Strix, MSI Gaming, Palit JetStream/Gainward Phoenix.
Viszont akár AMD akár nVidia minden gyártónak eltérő hűtése van így VGA vásárlás előtt mikor már meg van a kiszemelt kártya, járj utána befér-e a házadba illetve nem lóg rá-ér hozzá-nem fér-e be valamelyik már a gépedben lévő alkatrésztől.
-
Malibutomi
nagyúr
Jo ez a DX11 vs DX12/Vulkan topic.
Ja nem ez nem az, ez az AMD vs NV volt anno.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
shiftykeh1 #22462 üzenetére
Egyéni ízlés kérdése hogy melyik, meg kell nézni hogy teljesítenek játékok alatt, de most szoros a verseny, bármelyik jó.
-
shiftykeh1
csendes tag
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy melyik éri meg jobban?
RX 480 vagy GTX 1060 - egy i5 6600as processzorral
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #22429 üzenetére
Igen. Amikor a DX12-t beépítették az UE4-be, akkor már átálltak az új struktúrára, amit egyébként az Apple Metal API-hoz terveztek. Az UE4-ben a DX12-nek nem az a problémája, hogy rossz a motor struktúrája, hanem az, hogy minden buffer view-et ész nélkül nyom a root signature-be. Ez az első dolog, amire a Microsoft felhívja a figyelmet az előadásokon, hogy ne csináld, mert szar lesz. Ugyanakkor az Epicet annyira nem érdekli a DX12 leképező, hogy azóta sem javították.
(#22418) schawo: [link] - ez egy friss fejlesztői mérés. A tesztkonfig nem ismert, ahogy a driver sem. Egyébként optimalizálás még nincs rajta, ahogy írja a Vulkan módot fejlesztő ember is.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
schawo #22448 üzenetére
Ez alapján úgy tűnik a 470 nem támogatja rendesen a Vulkant, elvégre ha valamiért lassabb csak a HW miatt lehet: [link] "Ha jó
DX12-esVulkan élményt akarsz, akkor törekedj ilyen hardvert venni, vagy használd a DX11 módot."Szerk.: Tudom, nekem is lassabb és még akadozott is közben a public verzió (ahogy utólag láttam Vulkan alatt is csak egy magot terhel leginkább), csak korábban a szintén megkérdőjelezhető minőségű "miért lassabb a DX12 mód" kérdésre ez volt a válasz.
-
Dyingsoul
veterán
Sokkal jobbak lehetnének... de így is elég jók. Hányszor láttunk már az évek során olyat, hogy a gyártó ilyen-olyan trükkel gyengíti némelyik kártyáját (proci esetén termékét)? Ott van a Radeon 9550. Régen volt 2004, de ha jól emlékszem az volt az a kártya, amin ha végighúztunk egy grafit csíkot a nyákon akkor az órajel emelkedett és kb Radeon 9600 lett belőle... Nemrég egy Mac Pro-t hoztak hozzám, 4 SMD ellenállást forrasztottam le róla és 1.25 Ghz-ről 1.5 Ghz-ra emelkedett a CPU órajele és atom stabil így is. Mindenki tudja, hogy miért vannak ezek a szándékos gyengítések szvsz felesleges azon agyalni, hogy lehetne jobb is mert csak felhúzzátok magatokat vele.
-
Egon
nagyúr
válasz
imi123 #22451 üzenetére
Őszintén szólva, én is kőkeményen elgondolkodtam egy RX480 vételén (egyrészt azért, mert az nV árai (is) igencsak elszálltak, másrészt a G-sync túlságosan nagy árhátránya miatt), csak egyrészt félek tőle, hogy 1440p-ben hamar kevés lesz (ha 25%-kal gyorsabb lenne, 25%-kal drágábban, előbb megvenném), másrészt az ilyen "nincsproblémaaz AMD-vel" típusú hozzászólások (ráadásul egy vérfantól...), amit linkeltek korábban is másik topicban, valahogy nem erősítik bennem a bizalmat a vörös oldal iránt...
-
imi123
őstag
Hála égnek vannak még objektív emberkék is.
Na Ők megérdemelnék hogy végre kapjanak is valamit a nagy ígérgetésekből AMD-től.Én is tettem egy próbát 1060 után RX480-al is.
A kártya ugyan attól a gyártótól van.(MSI GAMING X).
Ahogy tesztekben is látható egy ide egy oda.
De végül is nekem a Battlefield 4 a lényeg. Azt viszi gyönyörűen tükörsimán. -
válasz
schawo #22441 üzenetére
Talos béta, hátha Abu erre gondolt. Nem.
RX 470@1.26 + X5650@2.67 @1920x1200 Ultra 4xAA
Gfx API: Direct3D11 32-bit
Duration: 60.0 seconds (4056 frames)
Average: 67.6 FPS (69.1 w/o extremes)
Extremes: 109.4 max, 34.0 min
Sections: AI=7%, physics=1%, sound=2%, scene=74%, shadows=13%, misc=3%
Highs: 660 in 7.6 seconds (86.7 FPS)
Lows: 750 in 14.1 seconds (53.3 FPS)
30-60 FPS: 21%
> 60 FPS: 79%Gfx API: Direct3D11
Duration: 60.0 seconds (4107 frames)
Average: 68.4 FPS (70.0 w/o extremes)
Extremes: 112.6 max, 36.1 min
Sections: AI=6%, physics=1%, sound=1%, scene=76%, shadows=13%, misc=3%
Highs: 689 in 7.9 seconds (87.2 FPS)
Lows: 787 in 14.5 seconds (54.2 FPS)
30-60 FPS: 20%
> 60 FPS: 80%Gfx API: Vulkan
Duration: 58.3 seconds (3274 frames)
Average: 56.2 FPS (58.2 w/o extremes)
Extremes: 91.8 max, 3.1 min
Sections: AI=5%, physics=1%, sound=1%, scene=80%, shadows=10%, misc=3%
Lows: 64 in 3.1 seconds (20.7 FPS)
< 20 FPS: 1%
30-60 FPS: 52%
> 60 FPS: 47%A Vulkan béta időzítésével valami nagyon nincs rendben, mert a 60mp-es jelenet 58mp alatt fut le. Többször ellenőrizve.
-
válasz
#Morcosmedve #22442 üzenetére
Most nem, mert pont tegnap bekrepált a rendes hűtőm, és most egy core2duo vicces babahűtője van rajta. Így is durván alul kellett feszelnem alapórjelen, hogy ne süljön ropogósra. De ma lesz megint egy normális hűtőm, majd utána mehet megint a 4.2/4.4
-
Na, ma megnéztem a lefrissebb Talossal (sajnos vésztartalék CPU hűtésen és CPU tuning nélkül vagyok, mert a tuninghűtőm pont tegnap bekrepált)
RX 470@1.26 + X5650@2.67 @1920x1200 Ultra 4xAA
Gfx API: Vulkan
Duration: 60.0 seconds (3951 frames)
Average: 65.9 FPS (68.1 w/o extremes)
Extremes: 101.4 max, 3.1 min
Sections: AI=6%, physics=1%, sound=1%, scene=77%, shadows=12%, misc=3%
Lows: 58 in 2.9 seconds (20.2 FPS)
30-60 FPS: 21%
> 60 FPS: 78%Gfx API: Direct3D11
Duration: 60.0 seconds (4788 frames)
Average: 79.8 FPS (82.0 w/o extremes)
Extremes: 137.3 max, 41.7 min
Sections: AI=7%, physics=1%, sound=1%, scene=73%, shadows=14%, misc=3%
Highs: 769 in 7.5 seconds (102.4 FPS)
Lows: 921 in 14.7 seconds (62.6 FPS)
30-60 FPS: 4%
> 60 FPS: 96%Hát, a legújabb Vulkan verzió sem veri a DX11-et, de messze nem.
-
do3om
addikt
válasz
stratova #22437 üzenetére
Talán ha megnézed hogy állnak, meg a konkurencia. Jelentősen le vannak maradva, az Intelre olyan megoldások épülnek amik minden réteget kielégítenek. Az alaplapgyártók is egyértelműen azonnal mindent megadnak ami csak szem szájnak kell, ez meg elég fontos mert valamibe bele kell rakni azt a CPU-t és itt elég gyarta megoldások születnek az AMD számára. Egy lépéssel szerintem képtelenség újra a köztudatba kerülni, legalábbis a jelenlegi helyzetéből.
-
Venyera7
senior tag
válasz
Ren Hoek #22432 üzenetére
Kàr hinni benne igazad van, de abból következtetni lehetne a nagy Vega teljesítmènyère... Cserèlni csak a nagy Vega èrkezèsekor fogok, ha fogok. A bajom annyi csak, hogy ez a 4k monitort ami van 150k-èrt vettem Freesyncel, a Gsynces meg 260k. Ha egyszer megveszem azt a monitort biztos 5èvig nem leszek AMD vonalon... A 1080al elègedett vagyok, hozza amit kell ennyi.
Nincs alternatíva,ha kell a teljesítmèny akkor 1080 v. Titan XP, az AMD sz@rik arra milyen piaci helyzetben van. Itt a shader intrinsics beèpítve a Deus Ex-be, ès arra sem veszik a fáradtságot, hogy kihasználják...
Könnyen lehet, hogy a Zen áll mindennek a hátterèben. Remèljük az nem lesz bukta.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Venyera7 #22420 üzenetére
Még naivan várakozol a kis Vegára? Szerintem jobb ha elengedjük...
Amúgy mi a baj most a zöldkártyáddal? Mármint milyen indokkal cserélnéd le kisVegára, ami jobb esetben 1070 körül hozna?Okoz most valami bosszúságot az 1080? Jó freesync, de ezen kívül... (Csak mert én is 480/1070/kisVega között őrlődök, de szinte 10000%, hogy lókuki se jön ki, nem ám kisVega)
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #22429 üzenetére
a talos principal az egy remek példa, mert kb egy kenyérpirítón is elfut, szóval a vulkan api annyit segít, hogy mondjuk a 200fps-ből lesz 250...egyébként maga a játék tök jó, ajánlom mindenkinek! én még DX11-el "szenvedtem" végig.
-
asaca
tag
Évek óta olvasom ezt a fórumot. De ami manapság megy az már egy undormány. Tudom hogy senkit nem érdekel nem hat meg, sőt egy jót nevettek. De rossz vicc ez az egész. Szakmai fórumhoz rég semmi köze.
Tisztelet a kivételnek.
Sziasztok -
huskydog17
addikt
-
-
válasz
schawo #22423 üzenetére
Alapból onnan indult az egész, hogy az NV-k tuningpotenciálja igen jó. Le lett írva, hogy miért. Nem szabad?
Az egyéb paraméterek irrelevánsak, egy dologról volt szó. Nem értem miért kell idekeverni azt, hogy overall az NV gyorsabb, kevesebbet fogyaszt, stb. Ezt eddig is tudtuk.
-
Peat;)
veterán
válasz
lezso6 #22422 üzenetére
Szerintem ez nagyságrendekkel kisebb probléma annál hogy a vetélytárs termékei negatív irányban skálázzák magukat, pl aki leragadt annál hogy a 480 csak 150 wattot kajál és benyomja egy htpc házba az olyan torkosborzot játszik ami oscart érdemelne. Erről furcsa mód nem esik szó a ph! oldal hasábjain.
-
válasz
lezso6 #22422 üzenetére
Értette ő nagyon jól. Marha hülyén hangzik ekézni az nv-t, hogy kisebb lapkával, kisebb fogyasztást, és nagyobb órajelet, és nagyobb abszolút teljesítményt ér el, mint az AMD. Persze, értjük, hogy ez lehetne még jobb, és még jobban hülyre kalapálhatná ebben a paraméterekben az AMD-t, ha szűkebbre tudnák húzni a működési tartományt. De ha szűkebbre tudnák húzni, akkor az már nem ez a GPU volna, hanem egy másik, ami lehet, hogy valamelyik fenti paraméterében bukna el. Ahogy az AMD el is bukik mind a négy paraméteren, de persze nagyon szűk működési tartományt sikerült meglőni. Kérdés, hogy ez most kinek jó. AMD-nek talán (gyarkolat azt mutatja, hogy a piac szerint nem), nekünk vevőknek biztosan nem. Szóval az elméleti fejtegetése maximum fotelmérnökként állja meg a helyét. A gyakorlat mást mutat.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
Henkei #22399 üzenetére
Nagy piros emberke jósgömbel a kezében arról regél hogy milyen szar a zöld kártya mert lehet tuningolni, és milyen IstenKirály a piros mert sokszor alapon is összefossa magát ha nem piszkálod...
Bocs az ovi szintért, de ez az év témája. A román/angol fórumokon könnyesre röhögték magukat az ottani házigazdák amikor leírtam.
A nagy piros emberkével, aka Abu-val csak annyi a baj hogy nem a real life-ban látja a dolgokat hanem mint egy mérnök aki csak akkor hagyja el a laborját ha pislantania kell. Máskülönben fasza gyerek, csak néha a saját jóslataiba is belezavarodik.
-
Venyera7
senior tag
Vicces ès mi olyan nehèz, hogy nem rakják még bele azt a fordítót? Eleve már amikor bejelentették a GPUOPEN-t ès az èrkező játèkokat, akkor benne kellett volna lennie...
Kezdek elpártolni az AMD-től pláne akkor, ha a kis Vega sem hozza októberben amit kell. Akkor egy darabig Nvidia oldalon maradok ès veszek a Freesynces monitor helyett egy Gsyncest...
-
Pár napos teszt (08.29):
The Talos Principle
Radeon R9 Fury - Resolution: 1920 x 1080 - Quality: Ultra
Windows 10 Pro - Direct3D 11 122.0
Windows 10 Pro - Vulkan 101.00
Windows 10 Pro - OpenGL 61.7Radeon RX 480 - Resolution: 1920 x 1080 - Quality: Ultra
Windows 10 Pro - Direct3D 11 93.80
Windows 10 Pro - Vulkan 78.1
Windows 10 Pro - OpenGL 58.5De ma én is megnézem. Ma megjött a 470-em, és az egyik kedvenc játékom a Talos.
-
válasz
Milka 78 #22404 üzenetére
Én értem.
Ugyanazt a gombát csipegetjük.
A kolléga összefüggéstelen mondatszerkesztésére utalt, a rendszeresen le/el maradó ragokra, nem utolsó sorban az állandó semmitmondó fikázásra megfejelve "ördögszarvas-kajánvagyok" smiley-val. Na, ezt a halmazt nem tudja kiválogatni.
-
Milka 78
nagyúr
válasz
#Morcosmedve #22406 üzenetére
Mea culpa
-
Venyera7
senior tag
Mára igérték a Deus Ex DX12 frissítést, hol van?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #22407 üzenetére
Mindkettő explicit API. A Vulkan annyiban szerencsésebb, hogy nem illeszkedik a bekötési modellje olyan veszettül egy hardveres dizájnhoz, míg a DX12-é igen.
Nem a DX11 driver miatt gyorsul az AMD DX12-ben a DX11-es kódhoz képest, hanem azért, mert sokkal jobban illeszkedik a GCN-re a DX12 működési modellje, a bekötés, a root signature. Lásd előbbi hsz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #22405 üzenetére
Ez hardverfüggő. Bizonyos hardverek nem ideálisak a DX12-re, mert vannak olyan funkciók, amelyeket nem kezelnek jól. Két tipikusan jól kezelhető DX12-es architektúra van, az Intel Gen9 és az AMD GCN. El kell fogadni, hogy a többi nem illeszkedik igazán az API-hoz. Nem lesznek tőle nagyon rosszak, de például amíg az NV-nek az a jó, ha a konstansokat, a CBV-ket, az SRV-ket, az UAV-ket direkten bedobálod a root signature-be, addig magának az API-nak ez rossz, mert arra lett felkészítve, hogy a root signature pointerket tartalmaz a leírótáblákhoz. Ez a különbség a hardver és az API között már egy hatásfokromláshoz vezet, mert nem tudsz olyan kódot írni, ami jó az API-nak és jó más működésre tervezett hardverhez.
A Vulkan ezt másképp oldotta meg, és sokkal jobban kezeli az eltérő hardvereket például, viszont nincs bindless és pure bindless. -
->Raizen<-
veterán
válasz
TTomax #22402 üzenetére
Mindenféle "igéreteket" lehetett hallani hogy majd a dx12 leveszi a cpu-ról a terhelést, meg gpu open, shader intrinSIC
jelentősen több draw call ésatöbbi. De az hogy a sebesség az esetek 9x% százalékában ugyan annyi dx12 alatt vagy még kevesebb mint dx11 alatt, ugyan azzal a részletességgel és képminőséggel az már kissé nevetséges. Hol van a részletesebb effektekkel teletűzdelt, kánaán?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #22402 üzenetére
Ez egy félelmetes tévhit, hogy nem létezik DX12-es játék. Minden játék DX12-höz tervezett, amelyik támogatja az API-t. Ennek az oka, hogy a motor struktúráját a DX12-re kell szabni, mert amíg a DX11 minden lehetséges struktúrával hatékony, addig a DX12 csak egyfélével az. Ha nem az az egy működne alatta, akkor jelentősen lassabb lenne a sebesség. Nem pár százalékkal, hanem negyede-ötöde lenne az fps.
Jó példa a The Talos Principle. A legelején kikapott a Vulkan a DX11-től, de a legújabb verzió már veri a DX11 kódot is. Nem is kevéssel. Elkezdték átírni a motorstruktúrát az első Vulkan mód óta, és ennek sok fps lett az eredménye. És még csak most jönnek a jelentős alkalmazásoptimalizálások bele. -
TTomax
félisten
válasz
->Raizen<- #22401 üzenetére
De legalább játék se...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen SSD-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ilyet se láttunk még, 1000-rel promotálja X3D-s CPU-it az AMD
- Milyen okostelefont vegyek?
- Asztrofotózás
- Autós topik
- További aktív témák...
- Macbook Pro 2020 13" // M1 // Számla + Garancia //
- Dell Latitude 7440 -14"FHD+1 IPS - i5-1345U 16GB - 512GB - Win11 - 1 év garancia + Dokkoló + 240W DC
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3358
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3356
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest