Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz Ren Hoek #23091 üzenetére

    Szerintem nincs baj a játékokkal általánosságban. A baj az elvárásokkal van amit belehülyítenek egyes emberek, fejlesztők, egy komplett közösségbe.

    A forza szép? Az. Jól megy? Közép vga-n szalad ultrán, kérdés? 10 éve hány játék ment ultrán középvga-n ennyi fps-el? Bakker régen volt olyan játék aminek a max grafikájához még nem volt hardware a piacon.

    A dx12 nem más mint egyszerűbb portolási felület a konzolok és pc-k között, minimalizált hátrányokkal. Én így látom. Nem gyorsabb, nem szebb, de olyan játékokat is megkap a pc amiket korábban nem, ha valakinek kell olyan minőségben ahogy átnyomják akkor megveheti, akinek nem tetszik az nem veszi meg. Én örülök neki, mert egy ketyerével kevesebb van a lakásomban, anyagilag kb. egy kaptafa a két út.
    Azt sajnálom hogy nincs nagy fejlődés a játékok területén, de ez is csak félig igaz, aki nem nap 12 órát játszik az nem létezik hogy ne találna minőségi címeket a szórakozásra.

    A baj akkor van ha elhangzanak állítások, sokszor, sok oldalról, fejlesztők, egyéni szakértők, minden részről. Aztán végig hazugság az egész, persze hogy nem örül az ember.

  • lezso6

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    válasz Ren Hoek #23091 üzenetére

    Fos konzolportok mindig is voltak, ne ezekből következtess egy API jövőjére. Bár erre problémára legalább lesz valamikor megoldás a SM 6.0 formájában, igaz nagyon nem mostanában.

    Amelyik stúdiónak nincs pénze fejlesztésre, az úgy csinálja ahogy eddig, licenszel valami motort vagy DX11-et használ, stb; én nem látok veszélyt. Semmi sem kötelező. Arról nem is beszélve, hogy a nem AAA játékoknak nincs nagy követelményük, csak abban az esetben ha optimalizálatlanok, de ez utóbbi nem az új API-k baja.

    Neked hátrányos az, hogy a kártyádra van optimalizálva a kód? Amúgy ez egy átmeneti dolog, a shader instrinsic gyakorlatilag a SM 6.0 elődje, csak gyártóspecifikusan. Előbb-utóbb minden szabványos lesz, és a hardverek felépítése is az API-hoz igazodik (régen is így volt). A korábbiakhoz képest annyiban más a mostani helyzet, hogy az API alacsonyabb szintű, s az MS a DX12-t kvázi az AMD-től vette, ami az NV-knek hátrányos lehet. De utóbbi azért nem durva, nincs az, hogy ha DX12, akkor csak AMD-t választhatsz, mert NV-n használhatatlan.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés