- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz
Ren Hoek #23091 üzenetére
Szerintem nincs baj a játékokkal általánosságban. A baj az elvárásokkal van amit belehülyítenek egyes emberek, fejlesztők, egy komplett közösségbe.
A forza szép? Az. Jól megy? Közép vga-n szalad ultrán, kérdés? 10 éve hány játék ment ultrán középvga-n ennyi fps-el? Bakker régen volt olyan játék aminek a max grafikájához még nem volt hardware a piacon.
A dx12 nem más mint egyszerűbb portolási felület a konzolok és pc-k között, minimalizált hátrányokkal. Én így látom. Nem gyorsabb, nem szebb, de olyan játékokat is megkap a pc amiket korábban nem, ha valakinek kell olyan minőségben ahogy átnyomják akkor megveheti, akinek nem tetszik az nem veszi meg. Én örülök neki, mert egy ketyerével kevesebb van a lakásomban, anyagilag kb. egy kaptafa a két út.
Azt sajnálom hogy nincs nagy fejlődés a játékok területén, de ez is csak félig igaz, aki nem nap 12 órát játszik az nem létezik hogy ne találna minőségi címeket a szórakozásra.A baj akkor van ha elhangzanak állítások, sokszor, sok oldalról, fejlesztők, egyéni szakértők, minden részről. Aztán végig hazugság az egész, persze hogy nem örül az ember.
-
válasz
Ren Hoek #23091 üzenetére
Fos konzolportok mindig is voltak, ne ezekből következtess egy API jövőjére. Bár erre problémára legalább lesz valamikor megoldás a SM 6.0 formájában, igaz nagyon nem mostanában.
Amelyik stúdiónak nincs pénze fejlesztésre, az úgy csinálja ahogy eddig, licenszel valami motort vagy DX11-et használ, stb; én nem látok veszélyt. Semmi sem kötelező. Arról nem is beszélve, hogy a nem AAA játékoknak nincs nagy követelményük, csak abban az esetben ha optimalizálatlanok, de ez utóbbi nem az új API-k baja.
Neked hátrányos az, hogy a kártyádra van optimalizálva a kód? Amúgy ez egy átmeneti dolog, a shader instrinsic gyakorlatilag a SM 6.0 elődje, csak gyártóspecifikusan. Előbb-utóbb minden szabványos lesz, és a hardverek felépítése is az API-hoz igazodik (régen is így volt). A korábbiakhoz képest annyiban más a mostani helyzet, hogy az API alacsonyabb szintű, s az MS a DX12-t kvázi az AMD-től vette, ami az NV-knek hátrányos lehet. De utóbbi azért nem durva, nincs az, hogy ha DX12, akkor csak AMD-t választhatsz, mert NV-n használhatatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Honda topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nintendo Switch 2
- Tőzsde és gazdaság
- Ismét a Gigabyte alaplapjaival van az Erő
- Gyúrósok ide!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 1xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G RJ, HBA330, áfás
- Csere-Beszámítás! Olcsó Gamer laptop! MSI Cyborg 15 . I5 12450H / RTX 4050/ 16GB DDR5
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged