- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
vader108
tag
NV 50000 Shadow Warrior 2 kódot oszt szét a GE 3.0-t használók között
Megy a kampány erőteljesen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gainwardgs #23385 üzenetére
Nem tudom, hogy melyik a látványosabb. Azt tudom, hogy le vannak tiltva még a nem stabil eljárások és optimalizálások. De ezeket folyamatosan tesztelik és a megjelenés előtt aktívak lesznek. Tehát végül majd ugyanaz lesz a képminőség.
A végső verzióban főleg a DX12 változik. Aktív lesz az async compute, a multiadapter, és valószínűleg megjelenésre még aktiválják az AGS 4.0-t is, de ez nem prioritás.
-
daveoff
veterán
válasz
gainwardgs #23385 üzenetére
dehogy, semmi különbség, dx12 lassabb, ennyi van a két API között....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gainwardgs #23382 üzenetére
Most lehet, mert még nem aktív minden. De a végső verzióban nem lesz.
-
cyberkind
félisten
válasz
gainwardgs #23382 üzenetére
Persze, hogy nem.
-
-
Venyera7
senior tag
Jobb lett a Dx12 a Bf1-ben a betához képest, vagy mèg mindig lassabb?
-
#85552128
törölt tag
AMD Discontinues Gaming Evolved App
Ideje, remélhetőleg jön valami használható a novemberi/decemberi feature driverrel, mert így akkor semmilyen "hivatalos" videórögzítőjük nincs...
-
Puma K
nagyúr
válasz
gainwardgs #23351 üzenetére
Ha grafikát akarok elemezni akkor nappali viszonyok között érdemes vizsgálni a látottakat és az összképet.
Egy éjszaka lőtt kép játékban (valóságban is) jobban tud kinézni, mint egy nappali fénynél készült.
Nappal jobban látszanak a részletek. -
-
Peat;)
veterán
válasz
Malibutomi #23357 üzenetére
Ez olyan mint régen* a 3D mark, videon nagyon szép, saját gépen akad, játszani nem lehet vele
*: azért régi 3D mark mert akkoriban azért ott volt nyálcsorgatás 1-2 résznél, ma már nincs ilyen.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #23357 üzenetére
Mire megjelenik ebből valami végleges-féle verzió addigra szerintem a Frostbite is tudni fogja ezt.
Pont a napokban csúsztattak el megint valamit nem ? -
atok666
őstag
válasz
Malibutomi #23357 üzenetére
Uff, hat ez meg nagyon alfa... Vagy csak poenbol raktad ide?
Atok
-
#85552128
törölt tag
válasz
FLATRONW #23354 üzenetére
Egyedül a haj (de az tényleg) ami nagyon csúnyán van megcsinálva eddig minden FB játékban. A Mirrors Edge-nél a textúrával volt valami azt hiszem, hogy a VRAM-hoz állítja be vagy ilyesmi attól lehet homályos, meg játékban a környezet miatt nem igazán mutatkozik meg a FB ereje.
-
FLATRONW
őstag
A Frostbyte sem egy csoda, tudni kell azt is használni, mint minden mást. Például a Mirror Edge Catalyst valami bűn rondára sikerült. Igaz, ott nagyban rontja a grafikát a gyenge textura is, de sok más dolog sincs rendben a grafikával.
-
cyberkind
félisten
válasz
gainwardgs #23351 üzenetére
Már szerintem is, csak rá kell jönnie az embernek, hogy mi tolja negatív irányba a grafikát, mert nálam homályos volt de nagyon amikor mindent bekapcsoltam.
(#23353) gainwardgs
Csak azon jól mutat és kikapcsolhatatlan erre meg semelyik állítás nem igaz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
wjbhbdux #23347 üzenetére
Nem. A CoD egy IW kódnévű, saját fejlesztésű motort használt.
(#23349) Peat: Az UE4 most sem igazán mutatta meg, hogy mit tud. Ez a Microsoft által módosított verziója, nagyon durván módosított. A leképező 90%-át átírták, mert az eredeti leképező rengeteg limitációt használt a mobil irány miatt. A Microsoftnak ezekre nem volt igazán szüksége. A GoW 4 úgy sem jön Windows Phone-ra.
Az UE4-ről sosem tudjuk meg, hogy mit tud, mert az Epic nem fejleszti a PC-re írt leképezőt. Csak a mobil leképezőre koncentrálnak. Ezért vannak olyan limitációk benne, hogy nincs támogatva a multi-GPU. Ezt a limitációt például a Microsoft kiműtötte belőle, és egy patch-ben lesz is haszna.
-
Peat;)
veterán
válasz
daveoff #23345 üzenetére
Most próbáltam ki, sok maradt a grafikai motorban. Xbox one nem egy erőgép azért, úgy néz ki biztosra mentek, multi miatt. Indie unreal4 címek szebbek kis túlzással. Szegény unreal motor igazából nem kapott még lehetőséget hogy megmutassa mit tud igazán, rá lehet írni hogy elavult de nem tudjuk mi a vége...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #23342 üzenetére
Még igen, de vannak már elég erős kihívók. Egy idő után mindenkinek korlátozó lesz a felhasznált asset pipeline-nal való kompatibilitás megőrzése. Ez főleg jellemző a nagy kiadókra, mert ők készítenek egy motorra évente legalább fél tucat játékot, és a vezetőségben baromira ütik a piros gombot, amikor a technikai csoport azt mondja, hogy előreléphetünk, ha eldobjuk a kompatibilitást az aktuális asset pipeline-nal. Nagyon tipikus például a LABS olyan rendszert fejleszt, amely igazából egy öszvér megoldás, de végeredményben működik és kompatibilis az aktuális eszközeikkel.
Ha az aktuális asset pipeline nem számítana, mindenki menne texel shadingre. -
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #23342 üzenetére
Szerintem meg a CoD Quake 3-as motorja vezet, ez a legjobb még mindig, az EA a kanyarba sincsen.
(#23344) Abu85
De jól hangzik! -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #23335 üzenetére
A Frostbite-tal egyértelműen nem veszi fel a versenyt, de a Frostbite a legtöbb motornak egy utópia, főleg az új verziója, ami szoftveresen implementált GPU-val gyorsított kivágást. Az Unreal Engine 4-nek a Microsoft csak a leképezőjét írta át jóval optimalizáltabb formára, meg persze megszüntették azokat az eljárásokat, amelyek megakadályozzák a több GPU-s rendszerek támogatását, de a motor alapvető működési koncepciója nem igazán változott. Továbbra is egy klasszikushoz közelítő deferred render technika csak a temporális rendszerek nélkül. Ez a klasszikus alap 2002-es kutatásokra épül, míg a Frostbite jóval újabb rendszer, amit 2010 körüli kutatásokra húztak fel. Na de persze a Frostbite hátránya is, hogy mobilon meg sem moccan, míg az Unreal Engine 4 még ezzel a klasszikus deferred leképezővel is megy az új Androidon. Szóval van itt azért pro/kontra érv.
-
cyberkind
félisten
Ez a Gears 4 nagyon de nagyon jó port lett, mindent feltoltam amit csak lehetett de az elavult, szar 980TI könnyedén tartja a 60fps-t.
-
#85552128
törölt tag
Állítólag néhány HDMI monitoron (olyanon ami hivatalosan nem támogatja) működésre lehet bírni a Freesyncet: [link]
Egyelőre szkeptikus vagyok, de elég sokan írják, hogy működik szóval vagy ennyien bevették hogy freesyncet látnak, vagy tényleg van benne valami -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
olymind1 #23315 üzenetére
Nem érdekes a Microsoftnak a GCN. Van egy koncepciójuk, és annak valóban a GCN felel meg a legjobban, de amint lezárják a specifikációt, mindenki látni fogja, hogy erre kell menni és hozzák a hasonló architektúrákat. Valóban felmerült egy rakás helyen az előzetes specifikációkat látva, hogy a wave ops intrinsics egy GCN-barát konstrukció, de nem azért kerülnek bele az egyes függvények, mert azok a GCN-nek jók, hanem azért, mert hasznos maga a függvény, az a funkció, amit ellát. Hardvert tervezni pedig úgyis tud hozzá a többi cég. Ezeket a függvényeket amúgy lehet úgy is támogatni, hogy a hardvert nem készítették fel rá. Nem mondom, hogy hatékony lesz, de a kód működni fog.
-
guftabi96
addikt
válasz
keIdor #23316 üzenetére
Vártam ezt a játékot, a 2 tetszett, de azért ehhez, amit kiadtak pofa kell.
Simán el tudom képzelni, ahogy keresik a balanszot a refund miatti veszteség és az optimalizálásra ráfordított pénz között. Remélem nem jön be a számításuk, és jóval többen fogják visszakérni a pénzüket a hitvány port miatt.
Gusztustalan, hogy ennyire leszarják a saját vásárlóikat. -
cyberkind
félisten
-
keIdor
titán
Hehe.
[link]
Van különbség. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
oAcido #23310 üzenetére
Igen. Ez egy nagyon fontos szempont, mert az AGS4.0 ma még csak GCN only, ami hosszú távon nem jó. De a legfőbb előny, hogy hozható legyen a konzolos optimalizáció. Nagyon sok játéknál az a baj a multiplatform fejlesztés során, hogy van a motornak egy saját nyelve, amiből shadereket fordít a célzott platformokra. PS4-re PSSL-t, Xbox One-ra azt a HLSL-t, amit az MS erre a gépre specifikál, míg PC-re a szabványos HLSL-t (5.1-es verziót). Na most a fordító PSSL-re és XO HLSL-re alapvetően nagyon optimalizált, mert ebbe ölik a pénzt a fejlesztők, de a PC-s HLSL-re már semennyire nem az, ezért hiába ugyanaz a kód a legmagasabb szinten, a teljesítmény amit a konzolokra át tudnak vinni, az a PC-n a szabványos HLSL 5.1-re fordításnál elveszik. Nagyon kevés motor esetében van jó minőségű fordítás ebből a szempontból. A shader model 6.0 bevezet egy új HLSL verziót, ami pontosan ugyanaz lesz Xbox One-on, mint PC-n. Ez nem jelenti azt, hogy a PC-s shader innentől kezdve alázni fog, mert azért ott van az a probléma még mindig, hogy a gyártók architektúrái különböznek, de annyit elér a shader model 6.0, hogy a legfelső fordítási szinten nem fog elveszni az a rengeteg teljesítmény, ami ma sok programban elveszik.
(#23313) olymind1: Nincs különösebb szükség a vertex, geometry, pixel shader lépcsők drasztikus modernizálására. Amit maga a nyelv hoz, azt részben vagy teljesen megkapják. A pixel shader biztos, de nagyjából ennyi. Ha valami olyan igény van, amire esetleg nem jó egyik specifikus shader lépcső sem, akkor ott a compute shader, ami tuti biztos, hogy jó lesz. Emiatt a specifikus lépcsőkhöz mér nem éri meg hozzányúlni, olyan sokat úgy sem tudnak egyik sem, amennyit a compute shader tud.
-
olymind1
senior tag
válasz
Venyera7 #23306 üzenetére
Shader Model 6.0 pont hogy a Direct X része lesz, mint a jelenlegi Shader Model-ek is, ami minden kapható vga-n elfutnak. Most vagyunk Shader Model 5.1-nél, legalábbis win10 alatt, korábbi win verzióknál meg Shader Model 5.0 van csak, ha jól tudom.
Vajon a Shader Model 6.0 hoz magával új Pixel, Vertex és Geomtery Shader-eket is?
-
Gainka
őstag
Érdekes hogy másfél éve szinte majdnem elég volt egy 960 full hd-ra, most meg ugyan az grafikáért 3x teljesítmény kell
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Háztartási gépek
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Dell Precision 5540 i7-9850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961)
- Meta Quest 3 akkumulátoros fejpánt
- Új Lenovo 16 Ideapad Slim3 WUXGA IPS Ryzen5 7530U 4.5Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- AKCIÓ! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest