Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #25697 üzenetére
Pedig a helyzet az, hogy túl sok vizet nem zavartak. A Tonga összes újításával 4,3M tranzisztotú Tahiti-hez képest lett 5M. És ebben benne van a TrueAudio blokk, a fejlesztett tesszelátor és minden egyéb is, összesen 16% plusszban. Ez megérhette ezen képességek beépítését.
A "középkategóriába adjunk butább GPU-t" koncepcióval amúgy egy óriási gond van, mégpedig hogy működésképtelen. Olyan GPU kell, ami kompatibilis a nagytestvérével, így akár a driver fejlesztő, akár a program készítői számára egy fejlesztési irányként kezelhetőek, kiszolgálhatóak. Ha a kistesót leegyszerűsíted, ezt elbukod.
Ami a Vega "túlbonyolítottságát" illeti, nekem tetszik, amit eddig láttam. Pont ott fejlesztettek, ahol a legnagyobb szükség volt rá. A setupon, és a számolók kihasználhatóságán. Plusz némi finomítás, hogy a csipen belül tarthassanak több adatot. Szerintem jó lesz. Majd kiderül.
(#25698) Attix82: Nem jó példa, az RX460 csak 8X-os PCI-E-t tud, ami miatt ha kifogy a ramja sokkal nagyobbat lassulhat, mint a 16X-os 1050.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
Abban sajnos igazuk van a srácoknak, hogy feleslegesen volt fejlettebb, mert gyakorlatilag semmi nem hasznosította a tongában a preempciót és a 16bites képességeket. Ha ezek a képességek úgy lettek volna benne, hogy nem zavarnak sok vizet, akkor persze nem lett volna semmi gond. Csak valószínűleg azért nem így volt. Ha nem lettek volna benne, akkor talán kevesebbet fogyasztott volna, vagy kisebb lett volna és olcsóbb, vagy erősebb.
Erre persze lehet azt mondani, hogy de hát az AMD-nek így volt jó, mert kipróbálhatta a technológiáit. És a vevő is vállalta a kockázatot.
Ha ezek a képességek egy furyban lettek volna, mint ahogy pl súlyos compute képességek maradtak is benne, akkor arra lehet mondani, hogy idővel beérik. A tonga, mint középszerű kártyában viszont abból a szempontból is feleslegesen voltak benne képességek, hogy mire a képességek használatához szükséges szoftveres környezet előáll, addigra már a kártya kiöregszik.
Pislákolva látszik, hogy a FuryX esetén a beépített csodatechnológia hosszútávon kifizetődik. Fury X tulajként 1 év múlva talán elmondhatod majd, hogy hurrá, nekem feleannyiba került, mint aki a 980Ti-t vette, mert neki meg kellett venni az 1070-t is, hogy szinten tartsa a kártyája erejét.
Én azt hiszem, hogy talán most a vegával egy helyesebb irányt fognak venni. Talán. A nagy vega egyértelműen HPC cuccnak látszik, amit a költségek terítése végett kiadnak a gamer piacra is. De ha minden jól megy, akkor középkategóriában nem fognak vacakolni a csoda újításokkal, amiket még nem fog használni senki.... mert most őszintén. 3 éve DX12-őzünk és async compute +5-9%. Itt 20-30%-os gyorsulásokról volt szó (most valaki biztos meg fogja kérdezni, hogy ugyan hol, meg ki mondta) De egyébként a geometria, meg culling, meg egyéb ilyen mérésekből az derül ki, hogy a GCN kártyák compute teljesítményéből tényleg ennyi kihasználatlan, csak ezt önmagában a AC nem tudja kiaknázni.
Szóval ha minden jól megy, akkor azt kéne látnunk, hogy a nagy vega az böhöm nagy és csomó olyan cucc van benne, amit majd talán 1-2 program 1-2 éven belül elkezd használni. De a kisebb kártyák a bevezetés állapotában levő technológiai sallangtól mentesen, letisztulva, teljesítményre optimalizálva kerülnek kiadásra.
Persze előre látom, hogy lesz egy vega11, ami nem ilyen lesz, mert azt is a profi piacra szánják. Őszintén remélem, hogy a Vega10 sokkal brutálisabb teljesítményre lesz képes annál, mint amit eddig láttunk belőle és hogy ez alá érkezik a vega11, a jelenleg 1070-nel tetőző mainstream és alsó performance szegmenst (ahol már 10-20 dollárok is számítanak) pedig letisztult, újragondolt, finomított Polarisszal fogják lefedni.
Egyébként...
Emlékeztek a FuryX "overclockers' dream" kijelentésre? Akkor nekem volt egy olyan érzésem, hogy olyan, mintha a marketing lemaradt volna a valóságtól. Mintha lett volna egy koncepció, amit betanultak, amibe beleélték magukat és aztán elfelejtették a kreatívot hozzáigazítani a közben bekövetkezett események valóságához.
Na.Ez a vega video bennem pont ilyen érzést kelt. Mi van, ha ez a Vega video már 2 éve elkészült? Akkor, amikor még mindenki azt hitte, hogy a Maxwell után jön a Volta. Nekik meg jön a Vega (terv szerint ugye 2016 közepe-vége) és Poor Volta. Ami nem Volta, hanem pascal, sőt lassan Pascal Refresh. Lehet, hogy megint leadtak egy olyan marketinget, amit elfelejtettek hozzáigazítani az eltelt évek eseményeihez? Mert a demózott vega egyelőre egyáltalán nem tűnik még Pascal verőnek se. (tudom, tudom, a driverek...)Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
HSM
félisten
válasz keIdor #25695 üzenetére
Igen, 2014 szeptember 18 a dátum. A probléma, hogy van egy AMD GPU, nevezetesen a Tonga, ami két héttel korábban jelent meg, amiben azért vannak súlyos érvek a fejlettségre vonatkozóan, pl. a preempció képessége elég durva. Ezen kívül a 16 bites pontosság támogatása is itt került be a képességek közé. [link]
Szóval, ha a jóval korábbi Hawaii GPU esetén még lett is volna helye némi vitának, a Tonga már szvsz egy lényegesen fejlettebb hardver volt. Lassabb, de fejlettebb. -
sixpak
nagyúr
válasz tom_tol #25690 üzenetére
"Kevés a teljesítménye..."
Mondhatnám, hogy teljesen jó kártya volt a 290(X) a maga idejében, de nem mondom, mert még most is nagyon jó.
Én teljesen elégedett voltam vele, mindenre elég volt a teljesítménye, mondjuk akkoriban még nem voltak (illetve kevesebb volt) ilyen szégyenteljes, hulladék PC-s játékok, mint manapság...NMS, Mafia3, hogy csak a legalávalóbbakat említsem...
Nekem Sapphire Tri-X volt, nagyon szerettem, hűvös volt, lehetett húzni is, ha valaki arra gerjedt, szóval frankó volt....de összességében a 7950-et jobban szerettem.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
HSM
félisten
válasz keIdor #25689 üzenetére
Ezek tények. Illetve, ha valamivel erősebbre tervezik a nyitott hűtős verziókat belőlük.
Igen, az Overclocker's dream az gáz volt, de nyilván (vagy inkább remélhetőleg) senki nem vette komolyan.
Nálam amúgy ugyanakkora ballövés volt, hogy pl. a Maxwell whitepaperen ez figyel a fedlapon: "Featuring Maxwell, The Most Advanced GPU Ever Made." [link]
Nyilván ugyanolyan cáfolhatatlan/alátámaszthatatlan marketing humbuk, mint az OC dream, de érdekes, hogy ezen senki sem háborodott fel. Vagy hogy pl. hogyan úszhattak meg egy akkora disznóságot, mint a GTX970 memóriás ügye. Mert utóbbi mellett szerintem eltörpül egy gyenge refhűtő, vagy ilyen elejtett marhaságok, mint hogy OC dream, egy nem annyira OC barát kártyán...(#25690) tom_tol: Természetesen értem a szempontodat is, és meg is értem, hogy voltak akik inkább az azonnali kapható termékért mentek. Ugyanakkor erősen elgondolkodtató, hogy ma is a zárt rendszerük van erőltetve, amikor már rég van szabvány is...
Szerencsére én is jól elvagyok a 80Hz-re tuningolt Dell IPS-emmel, V-sync nélkül.[ Szerkesztve ]
-
tom_tol
addikt
Ok. Mi a baj? Egyszerűen kevés a teljesítménye.
Piaci érdekek mindig is működtek, engem nem vigasztal a miért.
Biztosan igazad van, de én inkább kifizettem a 200 dollár felárat egy jól működő megjelenítőért, mintsem vártam a bizonytalan majd egyszer lesz monitorokra. Megjegyzem abszolút elégedett vagyok .
Neked elviekben sok mindenben igazad van, de az elmúlt években AMD oldalon nem volt más csak ígértek.
Próbálj meg jól lakni a rajzolt kenyérrel.Csak remélhetem, hogy a Vega változtat ezen, de a tapasztalatok alapján szkeptikus vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
Nekem továbbra is az a véleményem, hogy ha jobb refhűtés kerül a 290X-ekre, valamint nem hypeolják túl a Fury X-et, Overclocker's Dream például, akkor pár százalékkal jobban állna az AMD. Szóval itt a marketing részleg és a vezetőség szerintem a fő felelős ezért a helyzetért. Tudod az első benyomás rengeteget számít, beszéltük...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez megközelítőleg sem ilyen egyszerű. A szintetikus programok azért nagyon megtévesztők, mert egy heterogén processzor (ugyanis a GPU ilyen) egy apró elemét terheli a limitig. Egy játék azonban teljesen más, számos elemet terhel egymás mellett, és egyrészt ez máshova helyezi a belső limiteket, másrészt annyira eltérő egy mai játék működése egy szintetikus programtól, hogy teljesen mindegy mit mutatnak ezek.
Annak is oka van, hogy a Hitman és főleg a Deus Ex Mankind Divided miért dolgozik sok háromszöggel, jelenetszinten akár 220 millióval. A Square Enix használja az új Glacier 2-ben és az ebből kifejlesztett Dawn motorban egy úgynevezett CTF modult. Ez a compute-based triangle filtering, vagyis egy olyan kivágási rendszer, amely miatt igen szabadon lehet bánni a háromszögek adagolásával, mivel a hardveren futni fog végül egy olyan program, amely a nem látható háromszögek nagy részét úgyis kivágja, és teszi ezt a korábbi opcióknál sokkal-sokkal hatékonyabban. Ezek persze jórészt befutnak a GPU-ba, de a feldolgozás különböző szakaszain jól meg lesz ritkítva a pipeline tőlük. Ezért nagyon fontos megkülönböztetni a szintetikus tesztet a játéktól, mert a szintetikus teszt egy ilyen modult úgy sem fog alkalmazni, hiszen pont a teszt lényegét vágná ki, mivel ettől jól futna a program a hardvereken, és nem ütköznének bele a vizsgálni kívánt limitbe. Egy sok háromszöggel dolgozó játék viszont ilyen CTF modul nélkül nem fog elkészülni, mert nem futna jól a hardvereken. Ergo teljesen mindegy, hogy a GeForce klasszikus kivágás nélküli, vagy szimpla CPU-s feldolgozás mellett jól viseli a terhelést, ha a sok háromszöggel dolgozó játékokban GPU-s kivágásos feldolgozással fog találkozni, és abban már a Radeon a gyorsabb. Arról nem is beszélve, hogy a kivágás lépcsői között az egyes hardverek más kódot kaphatnak. A Hitman és a Deus Ex Mankind Divided a CTF modult más kóddal futtatja Radeonon és más kóddal az összes többi GPU-n. Például a GCN-re a fejlesztők használnak ballot/mbcnt/read lane-t, míg a többi hardveren ezeket igen drága algoritmusok helyettesítik a direkt utasítások hiányában.
Amiről pedig te írsz, hogy "compute vs. poligon"... Ezek ma már nagyon is egybefüggő dolgok egy modern motorban. A CTF modulok ugyanis per háromszög szintű shaderek, vagyis minél több háromszög lesz egy játékban annál nagyobb előnye lesz az AMD-nek benne, hiszen a CTF minden még élő háromszögre lefuttatja a különböző fázisait. Effektíve a háromszögek számának növelése egy modern játékban leginkább a compute teljesítményt szívja le manapság. Így működik egyébként a legújabb Frostbite is, csak ott nem lőtték még el a terhelést 200+ millió háromszög per jelenetig, de idővel ők is megteszik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
válasz tom_tol #25683 üzenetére
Én is 7970-ről léptem tovább... Mi baj van a 290-esekkel és a 480-akkal? Szerintem elég jó GPU-k lettek. Igen, a 290-nél nagyon meg kell nézni a hűtést, de ha jót veszel tök oké. Vagy a 390 utódja, azok is szépen mennek. Most meg jön még a Vega is a felsőbb házba.
Igazából a mondanivalóm lényege az akart lenni, hogy ha az AMD fejlesztéseit nem késleltették volna más piaci érdekek ennyi sok évvel, akkor sanszosan sokminden máshogy alakult volna, és a PC-s játékosok számára nyilvánvalóan jobban, mert két monopóliummal kevesebb lett volna évekig. Az "ígérgetések" mögött is sok esetben ez állt, hogy a piac másképp akarta, és emiatt nem pont úgy valósultak meg a dolgok, ahogy megvalósulhattak volna.
Szerintem igencsak nagyon jó és szükséges, hogy legyen egy szereplő, aki fejleszt és innovatív, de tény, hogy ez mindig kockázatokkal jár. De meg lehet nézni a két cég piaci stratégiáját onnan is, hogy az AMD variálható képfrissítési szabadalmát pl. az Nv piacra dobta kb. 200 dollár/db áron G-sync névvel zárt megoldásként egy évvel a konkurens, ingyenes és szabványos megoldás megjelenése előtt. Szerintem ehhez nem kell kommentár...
[ Szerkesztve ]
-
sixpak
nagyúr
válasz ->Raizen<- #25680 üzenetére
"...Deakkorisaznv a legjobb...."...ehhh, fanokkal nem vitázok.
(#25682) schawo: nyár végén már tízhetvennel toltam egy ideje, így nekem az kimaradt.
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
->Raizen<-
veterán
válasz tom_tol #25683 üzenetére
Szerintem is csak tengődik meg szűkölködik aki amd-s cuccot használ. Viccet félre téve a vegával oda csaphat a voltának is az amd, a promó videóban ott figyel a poor volta felirat is! Ham ham lesz? De ha majd nem legfeljebb jövünk kárörvendeni miszter hókusz pók uraság. Pacsi.
[ Szerkesztve ]
-
tom_tol
addikt
Én általában ebbe a topikba csak kuncogni járok, de most muszáj.
Nagyon kedveltem a Radeon kártyákat, de utoljára a 7970 volt tőlük. Egyszerűen azért, mert azóta képtelenek voltak egy normális vga-t kihozni. Szerintem ők sza@rnak a fejemre, illetve ez nem igaz, mert folyamatosan ígérgetnek, de ez kevés. Én már benne vagyok a korban és kénytelen vagyok a mának élni. Tetszik ahogy szépítgeted a helyzetet, miszerint megfelelőek az AMD motyók is, de ez (szerintem) csak tengődés.Üdv
-
HSM
félisten
Aham... Senkié... 9 napos újoncok nem ekkora arccal szoktak itt nyitni.
(#25673) Abu85: Nyilván újrareg, csak gondoltam, hátha bemutatkozik, ha már így letámadott a véleményével... Ez így méltatlan helyzeti előny, hogy ő tudja, én ki vagyok, de én meg nem, hogy ő ki...
(#25674) Puma K: A szokásos körök... <sóhaj>
Amit nem vettél számításba, hogy az Rx elvileg shader model 6-os, míg a 1060 nem, valamint hogy az RX jóval gazdaságosabban bánik amemóriával, mint a GTX. Ezek is architektúrális előnyök, amik annyira nem látványosak elsőre.
Ami a piaci startégiákat illeti, itt a lényege a véleményemnek, nemrég kifejtettem: utolsó bekezdés innen [link], [link] és végül, a lényeg, leginkább a harmadik bekezdés: [link]Ami a 4GB-os 680-at illeti, igen, volt a piacon, csak olyan horror felárral, hogy épeszű ember nem vett olyat.
Köszi a szép szavakat a kártyámra. Jó GPU nagyon a 290X, remélem sokáig kiszolgál még.
[ Szerkesztve ]
-
sixpak
nagyúr
válasz távcsőves #25678 üzenetére
Hát a zöld oldal nincs a helyzet magaslatán ez ügyben.
AMD-nél, 10 év alatt nem találkoztam annyi fekália driverrel, mint a zöldeknél, július óta.
Persze a vas jó, teljesen elégedett vagyok vele, szuper vga, de a driverek....hagyjuk inkább....https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
távcsőves
senior tag
válasz ->Raizen<- #25675 üzenetére
Ne sértődj meg. Csak egy délibáb a tökéletes driver.
-
Loha
veterán
"Az új Hitman az élmezőnyben van a poligonszám tekintetében, egyedül a Deus Ex Mankind Divided dolgozik több poligonnal a jelenetekre levetítve."
Ha sok poligonnal dolgozna Deus Ex, akkor az az NV kártyáknak kedvezne, de pont az ellenkezője igaz, mert az AMD-nek kedvez, ami nyilvánvalóan azért van, mert kevés poligonnal dolgozik, de sok shaderrel.
Deus Ex tesztben,
Fury X előzi a 980Ti/1070-et,
miközben a Fury X sehol sincs poligonok tekintetében a 980 Ti-hez viszonyítva:Viszont a Fury X előzi a 980 Ti -t shader teljesítményben:
Sőt nagyon közel van a 1080-hoz is.Tehát nem dolgozhat sok poligonnal a Deus Ex Mankind Divided, mert shader teljesítmény szerint rendeződnek a kártyák.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
nagyúr
Mindezt elolvasva megint az van, hogy az Nvidia-hoz képest az AMD feleslegesen bonyolított kártyákkal van jelen a piacon, ami a vásárlók többségét nem érdekel a kasszánál fizetve, mert csak a végleges teljesítményt nézik.
Ha azonos kategóriát vesszük figyelembe akkor több részegységgel tudja csak azt a teljesítményszintet hozni mint a konkurencia pl vegyük alapul az RX 480 és a GTX 1060-at:
GPU:
RX 480 8GB vs GTX 1060 6GB
GPU tranzisztorszám:
5.7milliárd vs 4.4 milliárd
GPU méret:
232mm2 vs 200mm2
Számolóegység:
2304 vs 1280
Textúrázóegység:
144 vs 80
VRAM BUS:
256Bit vs 192Bit
A felépítésükből adódóan pedig nem nehéz kitalálni összességében melyik kártyát lehet olcsóbb gyártani és melyik termelheti a több hasznot.
Plusz egy kis kiegészítés MSI Gaming X, Asus Strix, Gigabyte G1 kártyák:
A feleslegesen bonyolított kártyák mellett ami a játékosok túlnyomó többségét nem érdekel, hogy mi van a VGA hűtő alatt, mert csak azt nézi hány FPS-el és milyen grafikával megy az általa kedvelt játék(ok).
Mindezt az az AMD megfejeli azzal, hogy hiányosan fedi le az adott kategóriákat.
Lásd a mai napig a GTX1070, 1080 és Titan X(P) ellenfél nélkül van jelen a piacon.Titan X(P) - AMD-től semmi
1080 - AMD-től semmi
1070 - AMD-től semmi
1060 6/3GB - RX 480 8/4GB
stb-stbAz AMD jelenleg tétlenkedik és így teret hagy a konkurenciának még jobban terjeszkedni.
Itt a fórumon is nem egy embertől olvastam, hogy nem bírta tovább hogy várjon az AMD válaszára és vett egy GTX 1070/1080-as kártyát, mert szeretne játszani az újabb játékokkal 1080p-től magasabb grafikán amire jelenleg az AMD semmilyen alternatívát nem kínál.
Ott a másik oldalon az Nvidia.
Úgy tűnik ők már jobban képben vannak az aktuális a piaci igényeket illetően azaz milyen felépítésű kártyákat kell a boltok polcaira küldeni és azokért mennyit lehet kérni, mert meg is veszik...Annyira nem érzik magukat veszélyben az AMD-től most már pár éve, hogy már az anno 2013-ban kiadott ütemtervben szereplő Maxwell után jövő Volta helyett, 2014-ben egyszer csak behozták a semmiből a Pascal szériát.
Ami egészen eddig sehol nem szerepelt.
Nagyon nem is erőltette meg magát az Nvidia, mert a Fermi meg Maxwell egybegyúrt verziója:"A Pascal architektúra tulajdonképpen nem tekinthető alapvető reformnak, csupán az elődnek számító Maxwell architektúra és a Fermi örökségének egybegyúrásáról van szó. Ez viszont nagyon alapos, így nem csak apróbb kiegészítésekről beszélhetünk, hanem a rendszer alapvető működését befolyásoló módosítások történtek..."
Bevezetés az NVIDIA Pascal architektúra rejtelmeibe
GTX 670 és 680-ból meg volt 4GB VRAM-os verzió ami nem volt olyan ritka mint a 6GB VRAM-os HD 7970. Szóval a 670/680 párosból anno tudtál venni bármelyik hazai üzletben ha arra volt szükséged.
A GTX 680 és HD 7970 mikrolaggjának utána jártam a topikokban (ami így 2017-ben már igencsak aktualitását vesztette)
Egy közös pontjuk volt: a BF3, FC3. Az egyik EA a másik Ubisoft játék... nincs több kérdésem.Havernak (2012?) 2013-ban építettem gépet 2GB VRAM-os GTX 670-nel amivel a mai napig meg van elégedve.
Én 2014-től használtam 2016-ig egy szintén 2GB VRAM-os Asus DC2 GTX 760 OC-t amivel szintén meg voltam elégedve. Eredetileg csak azért választottam azt a nulláról épített gépembe, hogy a GTA V elfusson rajta ami később jelent meg 2015. április 12-én. A tapasztalatot a koma gépében lévő GTX 670 adta ami teljesítményben picivel felette van de nem sokkal mint a 760.Aztán élesben meglepődve tapasztaltam, hogy nem olyan rossz az a 760 és a GTA V-öt is elég jól optimalizálták ahhoz képest, hogy milyen összetett-részletes világgal rendelkezik ráadásul mindezt úgy, hogy nyitott az egész. A grafikai beállításokat meg sikerült úgy beállítanom, hogy monitorozva maximum 2015MB-ot használt a játék. A lehetőségekhez képest meg elég szépen nézett ki és jól futott átlag 60FPS volt a cél. A minimum 44 volt ha emlékezetem nem csal. A GPU Boost-olva stabilan tartva 1254Mhz-cen 6412Mhz-ces VRAM órajel mellett használtam: [link]
A kártyád meg nem rossz példány.
Ha az igényeidnek sokáig megfelelő akkor használd egészséggel még sokáig.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SpongyaBob #25671 üzenetére
Ebbe ne menjünk bele. Elég ha a moderátorok kezelik az újrareges kérdést, amellett persze, hogy nyilván ami feltűnő az feltűnő, és más sem hülye itt. Viszont mindenki kaphat még esélyt. Ha pedig nem él vele, akkor ugyanaz lesz a vége, mint először, vagy esetenként az azelőtti regisztrációval.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ritka
csendes újonc
válasz SpongyaBob #25671 üzenetére
igen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Aszinkron compute a játékokban: [link]
Az aszinkron compute előnye változó. +7-10%-ot hoz átlagosan a GCN2/3/4-en. Valahol többet is, de a feldolgozás formájától függ. GCN1-en +2-5%-ot hoz, ha aktív. Maxwellv2-n szinte semmit. Pascalon +2-5%-ot.
Az Unreal Engine 4.14-től aktiválható az UE4 játékokra is az aszinkron compute, de csak GCN-re aktiválja a motor.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ritka
csendes újonc
Az a dx12, ami cirka másfél éve a pc-s világ legnagyobb újítása, eközben 10db játékba sem került bele, minimális pluszt jelent az amd kártyákon, már ha, és általában botrányos amd támogatottsággal jelent meg az éppen aktuális játék (gears of war).
Mennyi játék asnyc képes? Mennyi nem? Mióta érdemes szerintetek radeont venni az async miatt? Ezekre a kérdésekre írd fel magadnak a választ, és nem kell folytatni a beszélgetést.
Senki újra regje nem vagyok, de értem a kérdést, rövid életű lennél ha a ph! fele annyira támogatná az nv-t mint amennyire az amd-t teszi. , de így szükség van rád...
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
1080TI:
"...lesz egy 8 GB-os kapacitású, 256 bites buszon felfűzött memóriaterület, amit kiegészít egy 2 GB-os kapacitású opció, de ez csak 128 bites buszon van felfűzve. Ez azt jelenti, hogy ezt a 2 GB-os területet jelentősen csökkentett memória-sávszélességgel lehet elérni."
Hogy ez mennyire ismerős nekem a 970ből !
Kitalálhatnának erre egy közlési rendszert hogy 8+2 GB Memory és akkor kevesebbszer perelnék be őket emberek...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Puma K #25638 üzenetére
A pályaméretnek nincs különösebb jelentősége az erőforrás-igényre nézve. Manapság a legtöbb esetben nem is a motor korlátozza azt, hanem a tartalomtervezésbe rakott erőforrás.
A Hitman erőforrás-igénye leginkább azért nagyobb a GTA5-nél, mert egy jelenet nagyjából tízszer komplexebb. Jóval több háromszögből áll az egységnyi területre levetített térkép, jóval több a szimuláció rajta, jóval komplexebb már maga a leképező. Az így megugró számításigény pedig nyilván növeli a gépigényt. Speciálisan kiemelve az új Hitman az élmezőnyben van a poligonszám tekintetében, egyedül a Deus Ex Mankind Divided dolgozik több poligonnal a jelenetekre levetítve. Tehát a Hitman esetében igazából a háromszög-feldolgozás gyilkolja a GPU-kat, ideértve minden háromszögekkel kapcsolatos munkát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
Te vajon kinek az újraregje vagy? Ismerjük már egymást?
Igen, bármilyen meglepő, de AMD-s technológiáról az AMD fog előadást tartani, miért jó, nem a konkurens vállalatok. Gondolhatod, hogy nem véletlenül alakította ki a Microsoft sem ehhez passzolóra a DX12-t, ha nem lenne ez egy jó megközelítés, akkor a DX12 sem így nézne ki.
-
Ritka
csendes újonc
Te most tényleg belinkelted Abu hsz-eit, egy amd-s whitepapert, meg egy amd marketing videot, hogy meggyőzz valakit az asyncról, ami a valóságban minimális pluszt adott, leginkább az amd féle techdemo-ban lehetett előnyét látni (ashes). Amennyit fényezve volt az async, legalább meg kellett volna oldania a globális felmelegedést, meg mondjuk megfékezhette volna a zika járványt - kisarkítva.
-
_drk
addikt
Yeaah! Most ~55 ezerért olyan kártyát veszel ami vetekszik az 5 éves csúccsal!
Persze a legolcsóbb értelmes vásárlás díjat megnyeri. vagyis nem mert rx470 mindenhol rá ver elég sokat +5-10k-ért!De legalább az látszik, hogy nincs semmi különbség a két régi csúcs kártya között. Megérte ezen vitatkozni.
(legalább feléledt a topik! ) -
Loha
veterán
"GTX680 vs 7970 friss teszteket hirtelen nem tudok"
Én véletlenül tudok:
The Mighty HD 7970 Returns, GTX 1050 Ti & GTX 680 Battle!
(Gyorslinkek a különböző játékhoz ott vannak a videó leírásában.)SZVSZ a 7970 egyetlen előnye a 3GB VRAM,
és teljesen fölösleges ezen a 680 vs 7970 témán lovagolni,
mert sok év elteltével sincs semmi nagy fordulat a történetben...[ Szerkesztve ]
-
távcsőves
senior tag
válasz ->Raizen<- #25656 üzenetére
A bugos driver résztől 10 perce nevetek. Kollégák már furcsán néznek rám. Konzolt kéne akkor venni mindenkinek.
-
HSM
félisten
válasz Puma K #25655 üzenetére
Hát jó, legyen.
Legyen néhány forrás. Mostanában volt téma egy másik topikban, szép összefoglaló, linkelem. [link] [link]
Hogy legyen némi async compute is: [link]
Konyhanyelven a lényeg: [link]. Az Nv hardveren az a gond, hogy az nem tud ilyet, csak a hagyományos, a vidóban "lámpás" multithread megoldást, mivel nem stateless architektúra, időbe telik, míg a compute és grafikai feladatok között vált, amíg a GPU nagy része pihenésre kényszerül. DX11 alatt az AMD-nek is így kellett működnie, így elég sok teljesítmény benne maradt. Gyakorlatban 20-30%-ról beszélünk egy R9 290X esetén.GTX680 vs 7970 friss teszteket hirtelen nem tudok, de ha mást nem, olvass bele itt PH-n a 680 topikba, hogy a 2GB memória miatti mikrolagg-tengertől már évekkel ezelőtt kivoltak a tulajok.... Megfelelő keresőszóval pillanatok alatt találni fogsz nem kevés esetet. A 7970 topikban nem igazán fogsz hasonlót találni.
A harmadik pontod... Ami a 290X-em illeti sebességben: [link]
És fogyasztásban, BF4 Mantle, max grafika, v-sync nélkül, FHD, 2X-es MSAA:
Crysis3 max grafikán kicsit jobban megizzasztja, de ott is igazából a házhűtésem a szűk keresztmetszet:Nem vettem személyes sértésnek, legfeljebb amikor sértegettél. Ugye, vicces mesélő vagyok.... A többi dolognál azért válaszoltam úgy, ahogy, mert úgy gondoltam, hogy ha érdekel a téma, viszonylag hamar találhatnál forrásokat, és így nem igazán tetszett, hogy velem akarod elvégeztetni az információkeresési munkát. De oké, egyszer belefér. Így is több, mint 20 perc volt összelapátolni, szval remélem, ha valaki vitába szállna ezekkel, az szintén veszi a fáradtságot legalább ennyire elmélyedni a témában, forrásokkal, stb....
(#25656) ->Raizen<: Kb. fél napnyi időm ment el a BIOS írogatással, teszteléssel, mire jó lett a kártyám. Nekem megérte, hogy így szűk 60K-ért van olyan erős kártyám, amiért egy "gyárilag jó" hasonló teljesítményűért fizethettem volna legalább 20 000-el többet....
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz Raggie #25654 üzenetére
Teljesen igazad van, ez a lényeg. Azonban azt sem szabad elfelejteni, hogy elégé jelentéktelenek a különbségek, főleg akkor ha 30-40 fps között van mindkét kártya, nem beszélve azokról az esetekről amikor 30 alatt. Kiugróan nagy különbségek pedig mindkét GPU javára vannak. Nálam nem ezt jelenti az időtállóság, hogy alacsony fps esetén 20-25 százalékkal gyorsabb az egyik a másiknál. Aki lecserélte a gyenge teljesítménye miatt a 680-at, az ugyanezért lecserélte volna a 7970-et is.
-
Puma K
nagyúr
válasz ->Raizen<- #25656 üzenetére
"Nem tudom miért okoz egyeseknek örömet a napokig tartó kínlódás és próbálkozás az alulfeszeléssel, venti profil állítgatásokkal, 60 rendszerventi beszerelése, vagy kompakt játékvíz"
Van egy ilyen része is a PC-s létnek.
Vannak akik tesztelgetnek és próbálgatnak még akkor is ha mások azt mondják, hogy haver azt felejtsd el.Ezek miatt amit írsz érzem, hogy enyém a gép és én használom őt és nem ő engem (húha ):
adatlapom: Intel i7-4790K@4.4Ghz 1.115v (alul kellett feszelnem, hogy nyáron is tudjam használni) + Corsair H75 rajta 2db venti (kompakt játékvíz) + 5db ház szellőztető venti
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
->Raizen<-
veterán
válasz Puma K #25655 üzenetére
Valóban, szerintem is ez a két tag rendkívül borzolja a kedélyeket.
Egyre kevesebbek az efféle vér fan amd-s emberkék. Szerintem ha valami gyári állapotában nem megfelelő/nagyon melegedős, közben iszonyatosan hangos, és az órajeleit sem bírja tartani az kuka. Nem tudom miért okoz egyeseknek örömet a napokig tartó kínlódás és próbálkozás az alulfeszeléssel, venti profil állítgatásokkal, 60 rendszerventi beszerelése, vagy kompakt játékvízzel való ökörködés, bugos driverekkel való szívás és folyamatos cserélgetés. Öregszem na.
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
nagyúr
Mindig leírod, hogy:
1. szerinted miért nem megy az AMD-nek adott témával kapcsolatban mindezt alátámasztás azaz forrás nélkül ahol szintén le lenne írva ugyan ez elemzéssel, tesztekkel és hivatkozásokkal,
2. a GTX680 a HD7970-hez képest hol van jelenleg,
3. mennyire jó a te tuningolt (referencia értékektől eltérő módosítás tuningnak számít, a tuning nem minden esetben garantált) 290X-ed alulfeszelve ami által lejjebb ment a kártya fogyasztása és hőtermelése.Majdnem egy szinten vagy ezek alapján Hammm-hammm (itt a kis Vega hol a kis Vega?) radeon színű piros biciklizős fórumtaggal aki szintén forrás nélkül ír miért rosszabb most az AMD és miért lesz jobb majd valamikor egyszer talán. Szerinte.
Ráadásul ő "Válasz" gomb megnyomása nélkül reagál ~20-40 hozzászólással ezelőtt pörgő témára ami közben elindult már egy másik és akkor ezek után rakja össze az ember mire is gondolt avagy mit szeretett volna írni és a lényeg, hogy mire írta mindezt...Azért kérek forrást, mert érdekel a téma és képen szeretnék lenni továbbá a két beszélgető-írógató félen kívül mást is érdekelhet a topik és szívesen olvasnának erről vagy mert hozzászólnának valamit, _ha_ van mit olvasni ezzel kapcsolatban azaz: van forrás amiből más is táplálkozhat ha információról van szó... és nem pedig néhány romantikus tag képzelgéseit átfutni.
Mindezek ellenére olyan mintha személyes sértésnek vennéd a kérésemet a forrásokat illetően és értelmetlen tapsikolós hozzászólásokat pötyögsz válasz képpen... amivel nem sokra megyek és az én korábbi hozzászólásomat sikerül megkeresned ahol szintén kértem forrást. Ha te leírtad egyszer akkor lehet le tudnád írni még egyszer akár rövidebben... vagy akár csak linkelni egy elemzést-tesztet.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
nagyúr
válasz keIdor #25645 üzenetére
ez pont félúton van a titan és a 1080 között. tekintve a benchmarkokat, azért van ott hely. a memvezérlőt biztos nem csonkítják, viszont ha csökkentik a memóriamodulok számát, akkor azok szélesebb buszon csatlakoznának a gpuhoz. a másik az órajel kérdése.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Raggie
őstag
válasz FLATRONW #25637 üzenetére
Szorri, lejárt a szerkesztési idő.
Pl.:
LINKA lényeg idézve a cikket:
"(...)the HD 7970, although beaten generally by the GTX 680 for the first year or two of its existence, turned out to be generally more “future proof” for playing today’s latest modern PC games(...)"[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
keIdor
titán
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Puma K
nagyúr
Ha csak egy picit is hitelesnek szeretnél tűnni és nem a meséket tolni újra és újra, akkor másodjára már legalább linkelhetted volna azokat a hozzászólásaidat ahol mindezek alá vannak támasztva szerinted, mert eddig ezeket az érveket egyedül te hangoztatod még mindig forrás nélkül.
Jó mesélő mellett még viccesnek is tűnsz
([L:https://prohardver.hu/tema/amd_vs_nvidia/hsz_25640-25640.html]#25640[/L]) [L:https://prohardver.hu/tag/core_i7.html?cpt_code=8b556274fc4ec88d]core i7
[IMG:https://prohardver.hu/dl/faces/own/core_i7.gif][/IMG][/L]A név után új sor, hogy a profilkép oda kerüljön, de még azt is ki kell jelölni, hogy linkesítve legyen mikor az adott fórumtag adatlapja érdekel.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
HSM
félisten
válasz Puma K #25638 üzenetére
Ezt már egyszer eljátszottad.... [link]
A válaszom is pontosan ugyanaz. [link]
A kulcsszavak ott vannak a posztban. (Gyengébbek kedvéért odaírtam.) Értem, hogy egyszerűbb, ha én keresem meg neked a releváns infókat, de nem fogom. Hiába tálalod úgy, hogy kétségbe vonod az állításom. Ez a taktika velem nem fog működni. Nem lesz nyugtalan az álmom, mert Puma K számára nem hihetőbb, mint a mesélés, amit írtam.[ Szerkesztve ]
-
Puma K
nagyúr
Mint írtam, itt technikai okai vannak.
Úgy írsz ezekről te is mintha az AMD-nél dolgoznál és képben lennél mindennel ami az AMD falain belül történik.
Linkelj forrást ami által hihetőbb lesz amit írsz mint a mesélés.A GTA minden újabb része az előzőhöz képest a fejlődésről szólt: Evolution of Grand Theft Auto
Ezek után nem meglepő hogy jól fut mert jól is van optimalizálva amire külön odafigyeltek a PC verziónál: Rockstar talks GTA V PC optimization
Ráadásul úgy, hogy egy nyitott világú játék egy nagy fővárossal és több kisebb településsel amikben és amik között mozognak az NPC-k (emberek és állatok) mindezt szép grafikával. Továbbá bármikor oda mész és azt csinálsz amit akarsz.
Ellenben a Hitman a GTA-hoz képest egy kis pályán játszódik... és mégis nagyobb az erőforrás igénye..."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
HSM
félisten
válasz FLATRONW #25632 üzenetére
Mint írtam, itt technikai okai vannak. A GCN kártyák csomót nyernek a különböző DX11 alatt kihasználhatatlan képességeik bevetésével (csak az Async compute akár 20-25%-ot hozhat rajtuk), míg az Nv sebességet veszít a kedvezőtlen bekötési modellen, és a hardveres fast path-ok elvesztésével.
Mint írtam, ez elég új helyzet, ilyen egyáltalán nem volt korábban. -
FLATRONW
őstag
Az lenne a megfelelő DX12 használat, hogy GCN-re áthozzuk egy az egyben a konzolos kódot, NV-n pedig éppen csak futtathatóvá tesszük, mert jelenleg nekik még ott van az optimalizált DX11-es port? Szerintem nem.
Egyébként két generáció DX11 után fordult a kocka és a GCN színre lépésével már az AMD lett komplexebb és torkosabb. Ezután jött ki a Hitman Absolution és annak sebességelőnyét is a komplexebb felépítésre fogták. Tudjuk mi lett az egésznek a vége. Nem hiszem, hogy bármi máshogy alakulna ezután is. -
#Morcosmedve
veterán
Az a baj, hogy jo a Guru3D, en is szeretem oket, de nincs minFPS meres, az meg gaz. Ahol van FCAT az jo, vagy valami chart a jatek alatti teljesitmenyrol, de ez csak DX11-ig jo. Szerintem a linkelt, egy jo teszt lett.
Mindegyiktől függetlenül, a 1070-től messze van a 480 sajnos, egy esetleges refresh kevés lesz, az kb. oda lesz jó, ahol most űr van, és egy Polaris refresh esetén belő az nV egy 1060 Ti-t, aztán ennyi volt az AMD próbálkozása előnyszerzésre.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
nagyúr
Van akinek meg a Guru3D nem az...
Szerintem mindegyik lehet hiteles, amíg mondjuk nincs megcáfolva egyértelműen... vagy valami miatt hitelét vesztené egyik.
Mindenhol szoktak mérni fasságokat amugy... a legjobb az, ha megnézel több tesztet és azokból levonsz egy "átlag" következtetést... és akkor kb valahol az igazság körül leszel. Sosem szabad csak egy oldalra alapozni a véleményed.
Ami a konkrét csatornát illeti, két srác kezdte hobbiból, semmi extra... ma már ott tartanak hogy küldik nekik a gyártók a cuccokat, és ezeket csomagolják ki... aka ezért "unboxing" a nevük (nyilván eleinte saját pénzből tolták/kezdték).
Szeretnék én ennyire "nem hiteles" lenni az életben.
És ha egy bejáratott "szaksajtósnak" vagy egy hobbistának kell hinnem... hát néha jobban hinnék egy hobbistának aki bele teszi a szívét lelkét a dologba (és mellesleg értelmes és hasznos dolgokat mér le, ami mondjuk engem is érdekel, nem pedig tucatteszteket készít "copy paste" módra), mint egy "szaksajtósnak", aki lehet már unja a banánt és felületesen méricskél rutinból, no meg olyan semmitmondó méréseket csinál, mint néha itt a PHn...
Lásd Kaby Lake diszkrét GPU teszt.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
HSM
félisten
válasz FLATRONW #25627 üzenetére
Meglátjuk. Ami tény, hogy a megfelelő DX12 használat Nv-n sebesség hátrányt, míg AMD-n alapos sebességelőnyt hoz a DX11-hez képest, ami technikai felépítés következménye. Ez egyáltalán nem volt így a DX11 éra elején. Sőt, akkoriban éppen, hogy az Nv architektúrája volt komplexebb és torkosabb.
(#25628) daveoff: Még megnézik ugyanennyien, aztán a kutyát nem fogja érdekelni....
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
Emlékszem a DX11 korszak elejére és közepére, ahol két játékkal feszített az AMD, hogy milyen is lesz az ha teljesen kihasználják a DX11 képességeit. A Deus Ex Human Revolution és a Hitman Absolution voltak azok, szép előnyük volt benne. Úgy tűnik a történelem ismétli önmagát.
-
HSM
félisten
válasz daveoff #25625 üzenetére
Nézd, én leírtam, mi a pletyka. Te idejöttél, belekötöttél, hogy túl optmista, amikor nem is én gondolom így, hanem a pletyka. Hoztam rá egy tesztet, ami alátámasztja. Erre az sem jó neked. Mire jó ez az egész?
(#25625) daveoff: "Biztos fake, ha ennyi időt, és energiát áldoz rá a srác, hogy elkészítsen egy ilyen részletes tesztet, videóanyaggal együtt......nope..."
Nekem éppen ez a gyanús benne... Ennyi kártyát ennyi tesztben összehasonlítani egy videó kedvéért? Lol... -
daveoff
veterán
Mivel a videóból indult ki a beszélgetés, nyilván én is arra alapoztam. Friss teszt, friss mérésekkel, és felhozatallal. A teszt hitelességét pedig nem a Te megítélésed alapján fogom eldönteni, ha nem baj....
Biztos fake, ha ennyi időt, és energiát áldoz rá a srác, hogy elkészítsen egy ilyen részletes tesztet, videóanyaggal együtt......nope...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Habugi
addikt
A videósok közül a DigitalFoundry jó, a többi az..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
HSM
félisten
válasz #Morcosmedve #25622 üzenetére
Nem tudom, nekem a Guru3d jóval hitelesebb forrás, mint a legtöbb videós guru...
Aztán majd úgyis kiderül....[ Szerkesztve ]
-
#Morcosmedve
veterán
-
daveoff
veterán
-
guftabi96
addikt
-
#00137984
törölt tag
válasz Laja333 #25613 üzenetére
Mint előttem már megjegyezték, hogy az alsó szegmensben az RX 470 4GB a nyerő választás. Nem egy jóféle középkategóriás videókártya, ami a friss játékokban meglepően jól teljesit az árához viszonyitva. Erre nekem ott volt az R9 380 4GB jóval kedvezőbb áron és azt oda is szántam ami. R9 270X után meglepően jókat játszottam vele. Amig a tesztekben az RX 470 4GB akár 30%-os előnyt szerzett DX12-ben főleg Windows 10-en, addig nálam DX11 és Windows 7 játékban ez közel nem jött ennyire ki. Polaris Refresh egyik fő előnye a kiegyensúlyozottabb DX11 teljesitmény lesz, ami az igazat megvalva igazán rá is férne az AMD videókártyákra. Az utóbbi években előrerohantak a technológiával és a jelen idők és a néhány éves nagy játék cimekben a régebbi videókártya tulajok néha-néha azért jobb teljesitményre képesek mint én ezzel az új erős középkategóriával. Lehet itt CPU limit meg a csillagok javuló állása (majd a VEGA), de az Nvidia nem ennyire CPU igényes játékokban. Mantle és Vulkan API nélkül azért már az AMD jobban gazdálkodhatna az erőforrásokkal. Szóval én vevő vagyok a fejlődésre és a kedvezőbb fogyasztásra.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz FollowTheORI #25607 üzenetére
Jó összefoglaló.
Konkrétan a legjobb választás egy RX 470 4GB 65-67e Ft-ért.
-
olle
senior tag
válasz FollowTheORI #25607 üzenetére
Hmmmmm. Jól látom hogy az alsó szegmensben az RX 470 4GB a nyerő választás?
ASUS ROG Strix B650E-F Gaming. AMD Ryzen 9 7900X (OC) 5.5 Ghz. AMD Radeon™ RX 6950 XT Phantom Gaming 16GB OC
-
Gainka
őstag
válasz FollowTheORI #25607 üzenetére
Nagyon zsir, végre látszik egy helyen mely (új) video kártyák közül lehet most válogatni.
-
titán
-
nagyúr
AMD vs. Nvidia: All Current Gen GPUs Benchmarked [16 New Games]
Tessék lehet csámcsogni.
(Egy kevésbé mélyenszántó teszt persze, de végre elkészültek vele. )
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ren Hoek
veterán
Jól leült a téma... marha nagy csalódás volt ez a CES mindkét oldalon...
Tavaszig/ nyárig zárhatjuk a fórumot kb[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz Puma K #25594 üzenetére
Remek táblázat
Néztem hétvégén kiváncsiságból Dota bajnokságot higgyétek el nekem viszonylag gyenge géppel is ki lejet nézni iszonyatosan
Amikor mondták rájuk hogy Champions én szakadtam...
A Forma1 es videóhoz annyit szeretnék hozzámondani hogy egy szimulátorban minél közelebb van a kamera a talajhoz annál nagyobb a sebesség érzet, így elég jól választották meg mivel kell nagy sebességet érzékeltetni...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- SSD kibeszélő
- TCL LCD és LED TV-k
- Íme az új Android Auto!
- Asszociációs játék. :)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- BONTATLAN! ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- AKÁR JÁTÉKRA!! ASUS Mining P106 6GB - GARIS
- Fair Áron / AMD Radeon Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- SAPPHIRE RX 7900 XTX 24GB GDDR6X NITRO+ GAMING OC VAPOR X - Új, tesztelt - Eladó! 365.000.-
- MSI GEFORCE GTX 1080 TI GAMING X videókártya eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest