Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vegáról épp most kaptam infókat. Stay tuned.

-
Ren Hoek
veterán
válasz
Petykemano
#22894
üzenetére
Logikus... hová siessenek? Akkor tudom elképzelni a kis kínai börjakós fazon arcán a félelmet, hogyha kijönne a Vega 2017-ben, és mellé egy rakás gyors kódos meg DX12 full fícsör játék. ... de még így is ha csak 1080 ellen lesz elég a Vega, akkor hová siessenek... nincs értelme kapkodni. 1070-1080-al már most beblokkolták a piacot. Aki a 970-980-290-390X kategóriát szeretné váltani, az valószínűleg már váltott 1070/1080-ra. Talán pár nagyon türelmes AMD szerető ember kivárja a Vegát. Talán... még talán gondolkozok. de fogy a türelmem. (MSI 480X még mindig 105K, a Giga 1070 meg 134K.)
-
Yutani
nagyúr
válasz
Petykemano
#22894
üzenetére
Akár linkelhetted is volna. Egyébként ezt itt senki nem tudja, a wccftech is csak pletykaként kezeli.
-
Petykemano
veterán
Létezhet, hogy 2017-ben Pascal refresh érkezik és nem Volta?
-
PuMbA
titán
válasz
hackeeeee
#22892
üzenetére
Semmi gond, jó, hogy felvetetted ezt

"Másodszor, azért gameplay videó, hogy a videó készítő szempontjából visszaadjon egy játékélményt, és esetlegesen megmutassa, hogy milyen is a játék."
Ezzel egyetértek, de tudtommal ez nem a játékélmény topik, hanem AMD vs. NVIDIA, illetve, hogy hogy néznek ki és futnak a játékok. A videó és még több videó is szerintem teljesen jól visszaadja, hogy hogy néz ki és fut egy játék, ha kifizetek valamennyi pénzt egy VGA-ra. A lényeg, hogy ne úgy nézzen már ki a játék, hogy teljesen ne higgyem el, ami ott történik
Szerintem egy játéknak meg kell felelnie pár grafikai alaptételnek, hogy komolyan vehesd úgy is, hogy tényleg Low-on játszok minden játékkal, tehát a grafika nagy része nekem nem fontos. Máskor is tudtam dönteni YouTube videók alapján, hogy beszerezzek-e egy játékot és sosem csalódtam, ezt most is meg tudom tenni 100%-os bizonyossággal. Ha ebben nem értünk egyet, akkor viszont tényleg felesleges tovább írogatni 
-
hackeeeee
Jómunkásember
Először is, nincs kedvem vitába szállni, másodszor, azért lehet, hogy neki van igaza..
Másodszor, azért gameplay videó, hogy a videó készítő szempontjából visszaadjon egy játékélményt, és esetlegesen megmutassa, hogy milyen is a játék. Ez számára fogalmazzunk úgy, hogy közvetlen tapasztalat, számodra, vagy annak aki nézi, mert közvetett, mert van közte, és az esetleges játékélmény között pár döccenő.Bocsesz, hogy belewau, de, a játékról látsz egy gameplay videót, de nincs "személyes" tapasztalatod a játékról, amiről videót nézel, sőt azonos sem lehet, ha csak nem olyan géped van/vagy jobb, mint annak aki a videót készítette... Vagyis, fogalmazzunk úgy, hogy bármilyen "személyes következtetést" levonni egy videó után nem épp ideális, mivel (lehet, hogy) lehetőséged sincs ilyeneket szerezni, mert nincs lehetőséged kipróbálni.
Összességében, nem, nem ugyan azt látod, mert nem ugyan olyan konfigurációd van (belenyúl a videómegosztó, lehet, hogy sokminden más is), mint annak, aki a videót készítette. Fogalmazhatunk úgy is, hogy nagyjából azt látod, amit Ő. Persze, ha ez a döntéshez elég, ám legyen.

-
cyberkind
félisten
Nem tudom kinél, hogy megy a Forza, de nálam amióta fullon van az MSAA is nagyon sima, ha nem is mindig 60 de elég sokszor vagy szinte mindig az, azóta már ezt is megcsináltam(első post).
Na mindegy, én tovább élvezem ezt is ahogy anno a Batman-t, mert az is nagyon jól ment nálam nemhogy most.

(jó pár 10 órám van eddig a játékban, így írom ezt mind)
-
PuMbA
titán
válasz
mcwolf79
#22881
üzenetére
"Amúgy ezek szerint ki sem próbáltad a játékot, csak a videók alapján pocskondiázod"
Érdekes lenne úgy kipróbálni, hogy nem megy
Ha veszel nekem hozzá VGA-t, akkor szívesen megnézem."Innen tovább nincs miről beszélni."
Csak tudom, hogy milyen grafikával játszok most más játékot és mit látok a videókon. Azért jó látásom még van ennyi idősen

"megjegyzem az általad linkelt videóban továbbra sem látom azt az égbekiáltó pop-up-ot amit skandálsz"
Sajnos a látásban nem tudok segíteni

(#22885) gollo91: Ezért a grafikáért meggondolandó, talán kivárok még, hogy mi lesz a alsó kategóriás VGA-k sorsa a későbbi DX12-es játékokban.
-
mcwolf79
veterán
integrált AMD VGA-val
Nincs több kérdésem. Vegyél egy épkézláb VGA-t,és akkor lehet újra próbálkozni. Tetszik vagy sem, de azok az APU-k nem ilyesféle játékra lettek kitalálva, és ez most nem lenézés vagy flegmázás.
Amúgy ezek szerint ki sem próbáltad a játékot, csak a videók alapján pocskondiázod. No comment. Innen tovább nincs miről beszélni.
(megjegyzem az általad linkelt videóban továbbra sem látom azt az égbekiáltó pop-up-ot amit skandálsz) -
-
PuMbA
titán
válasz
FLATRONW
#22846
üzenetére
Keveset játszol Low beállításon játékokkal...
Én GTA V-öztem, illetve csomó játékkal játszottam ilyen beállításokkal, de ekkora béna látótávolságot egyik sem produkált, megjegyzem integrált AMD VGA-val
Na most ez a Forza Horizon 3 el sem indul a jelenlegi gépemen, viszont grafikában valahol 2005 környékén ragadt alacsony beállításokkal és ha vennék is egy alsó kategóriás VGA-t, akkor nézhetném ezt a nagy semmit. Ha ez marad a trend az Xbox-os játékoknál PC-n, akkor az nem lesz szép dolog az alsó kategóriás VGA-kra nézve. -
mlinus
őstag
válasz
keIdor
#22867
üzenetére
nem tudom mennyit játszottál vele PC-n, de az én tapasztalatom az, hogy free roam közben 99%-ban okés, a probléma a versenyek közben jön elő, főleg ha sok AI autó van előtted, illetve ha valami szélsőségesebb időjárás körülmény van. A város közepén (dupla sínpáros, szuperszéles főút) átmenő versenyek a legrosszabbak, illetve a dzsungelben is van 1-2 "gyengepont". Mondjuk az hogy ~45-re leesik itt-ott az fps normális esetben nem lenne akkora érvágás, de ebben a játékban már a 2-3 fps csökkenést is azonnal érezni lehet (ránt egyet a játék, mintha egy láthatatlan kéz pillanatnyilag visszahúzná az autódat) és minél nagyobbak a csökkenések, annál erőteljesebb ez az effekt.
A framerate smoothing okozza ezt az "érzést", de annak a kikapcsolása pedig sima mikro laggot okoz, ami még stabil 60 fps-nél is érezhető
az pedig rosszabb..az egész a Batman AK launchra emlékeztet; 30 fps-re lockolva minden rendben, maxra nyomhattam a grafikát és nem volt semmi probléma. Viszont a 60 vagy több fps elérése és annak stabilan tartása szinte lehetetlen volt, akármennyire is izzadt az ember.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Venyera7
#22872
üzenetére
AGS4 már most van. Az új Deus Exbe be van építve. Shader model 6.0 inkább jövőre lesz, tavasz körül, mert a szabványosság miatt sok még a vitára váró részlet. A Microsoft át akarja tolni az Xbox One függvényeit, és ez nem tetszik minden gyártónak. Végül szerintem az lesz, ami máskor, hogy a Microsoft akarata győz, mert övék a platform és a problémázó gyártók úgy sem szállnak ki, hanem terveznek megfelelő hardvert.
(#22875) imi123: Igazából ugyanarról van szó, csak amíg az AGS4 gyártófüggően, addig a shader model 6.0 gyártófüggetlenül kínálja fel a wave operation intrinsicset. Nyilvánvaló, hogy a piacnak utóbbi jobb. Ma még csak azért használnak a tehetősebb fejlesztők AGS4-et, mert nincs szabvány, de lesz.
-
Laja333
őstag
Radeon tulajoknak lifehack.

-
keIdor
titán
Igen ez megmagyarázza miért sokkal "smooth-abb" Xbox One-on a 30fps. Kb. PC 40fps lock-hoz hasonló, vagy azzal megegyező. De ezért is mondom, hogy nekem valahogy jobb az "összkép" az Xbox One verziónál.
A 60fps PC-n meg mintha kicsit túl gyors is lenne, vagy nem tudom, valószínűleg csak szokatlan. Ez a motor 30fps-nél viselkedik a legjobban, arra is írták az egészet, szerintem érezni.
Szerk.: Kíváncsi leszek a Gears of War 4-re, ott is biztos lesznek PC-n érdekességek, ahogy már megszokhattuk. Akár valami újabb botrány is.

-
keIdor
titán
válasz
mlinus
#22852
üzenetére
Érdekes amúgy hogy ezt írod, mert ugyanolyan vassal, meg ugyanolyan monitorral is, nekem megvan a 60fps mindenhol, a városban is. 1440p, Ultra, 4xMSAA.
Nagyon ritkán megy 60fps alá, és akkor van is ez a stutter, de annyira ritka, hogy nem zavaró.Bár elkerülhette valami a figyelmem, mert Xbox One-on játszom a játékkal, valahogy ott jobb az "összkép" nekem, tehát lehet olyan terület a városban, ahol én nem jártam és tényleg van fps drop.
VGA amúgy alapon megy (1950MHz környéke GPU és 10GHz memória) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#22860
üzenetére
Attól függ, hogy kinek. Én nem várok rá, mert az AMD kiterjesztésekkel már megoldotta a problémát. Ellenben jó lenne, ha ezek gyártófüggetlenül működnének. Ez lenne a shader model 6.0 célja.
(#22861) mlinus: Van ezzel a porttal annyi probléma, hogy simán tudnak javítani rajta, de csodát ne várj. Az ilyen HT-s dolgokat simán lehet javítani. Anomáliának nem mondanám ma már. Eléggé dokumentálva vannak azok a problémák, amiket a HT-re optimalizálásnál figyelembe kell venni. Az MS-t ez csupán nem érdekelte.
-
mlinus
őstag
Nekem van xboxom is, ugyanarra a képernyőre kötve. Megmondom őszintén még nem hasonlítottam össze a a 30 fps-el futó pc verziót, mert nekem a "játszós" beállítás minden ultra + 48 fps cap (144hz monitor) és így viszont sokkal simábbnak érzem mint az xboxos 30 fps-t, és csak nagyon ritkán van stutter, akkor is csak a város közepén általában ha sok AI autó van előttem.
De elhiszem, és már sokszor mondtam hogy ha valakinek 30 fps a cél akkor célszerűbb konzolt venni.
egyébként a playground azt mondta hogy tisztában vannak a problémákkal és már dolgoznak egy peccsen, ami javítani fog a teljesítményen. Ez mennyire lehet igaz?
Amúgy HT-s vagy 8+ magos prociknál a core 0 letiltása és a process priority low-ra állítása elég szép fps növekedést okoz
Ez is egy elég érdekes anomália.. -
hackeeeee
Jómunkásember
Mennyivel fut jobban 480-on 60FPS mellett mint mondjuk 390-en?
Nálam is, 390-nel 30 FPS-re lock-olva minden frankó, még 8*MSAA-val+FXAA-val is.
Amúgy igen, lassabbnak tűnik a játék PC-n 30 FPS-sel, mint XO-n. Ezért is játszom XO-n, inkább. Ez javulhat később, akár driveresen?
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
mlinus
#22852
üzenetére
Az a baj a PC-s verzióval, hogy iszonyatosan magasak a flip queue paraméterek. Egyedül a Polarisokon 3, a többi hardverek 4 vagy 5. Ennek 1-nek kellene lennie, ahogy Xbox One-on, különben furcsa érzés lesz a 30 fps lock is az Xbox One-hoz képest. Nem fogod olyan komfortosnak érezni. Kérdez meg mást is erről, aki kipróbálta már mindkét platformon a játékot. A PC 30 fps lockkal sem érződik olyan jónak.
Naná, hogy nincs meg. Egy PC konvertálta a shadereket. A gép nem tud optimalizálni.
És még ehhez annyit, hogy bármit is állít a Microsoft, az UWP még nagyon messze van a jótól. Acceptálom, hogy megvannak az alapvető fejlesztések, és ezért elismerésem, de még mindig nincs ott, hogy az megfelelő élmény legyen a PC-s játékosoknak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konverzió mindennek hátrányos. Jó ha a kódban lévő teljesítmény harmadát eléred. Persze ez hardverenként változik, például a GCN4 kevésbé érzékeny erre, mert van utasítás előbetöltés. Ezért dolgozik a konverzió megszüntetésén a Microsoft (shader model 6.0), hogy legyen egy közös shader nyelve a PC-nek és az Xbox One-nak, és akkor ugyanaz a shader jó mindkét platformra. Ezzel nem veszik el a kódba épített optimalizálás. Ilyen formában legalább kétszer gyorsabban futna az FH3 minden hardveren.
A konverzió önmagában nem jelent semmit egy hardverre nézve. A Microsoft írhat olyan konvertert is, ami azt csinálja, hogy az Xbox One shader nyelvében lévő függvényeket AGS4 függvényekre cseréli, és akkor rögtön gyorsabb lesz GCN-en a PC-s játék. Magától a konvertertől függ a teljesítményveszteség. -
kovcsrob
tag
Amennyit én felfogok belőle... konyhanyelven
Az AMD nem profitál mert nincs miből. Írtak egy eljárást, ami fut mindenen és nem használja ki.... KB a nyers erőn kívül semmit nem használ ki. De azt is csak egy szintig.
És igen a sokszor erősebb/drágább 1080 lenyomja a csoda GCN t. (rx480) Szégyen is lenne ha a feljebb játszó kártya nem tenné meg.
Kérdés, hogy lesz e életképes GCN t kihasználó eljárás. Lehet e/szabad e olyan eljárást írni, ami egy gyártót nagyon előnyben részesít. Vagy minden szempontból profiábilisebb egy nem gyártóspecifikus hanyagabb eljárás használata. -
smkb
őstag
Aha... és akkor a konverzió hátrányosan érinti a GCN-t, az NV vel szemben? Vagyis ugyanott vagyunk. A konzolról portolt játék, szarabbul fut a GCN-en dx12-ben, mint NV-n? Az olvasók ennyit fognak látni. Kutyát nem érdekli milyen konverzióval került a PC-re. Főleg akkor nem, ha ugyanaz a konverziós eljárás hátrányosan érinti a csoda GCN-t, a csoda DX12 alatt. Olyan ez, mint amikor az USA baseball csapatot hazai pályán veri a Albánia, csak mert épp nem olyan a fű, mint amit megszoktak.Gáz..., a magyarázkodás nem érdekli a szurkolókat.
-
mlinus
őstag
Lásd a Forza Horizon 3, ahol a GTX 1080 nem képes arra, amire egy Xbox One.
azért ez elég nagy túlzás.
30 fps-re lockolva, amin az xbox is megy, bármennyire feltolhatom a grafikát, egy darab képkocka se vész el. 4k, 8xmsaa, minden ultra. Az xbox ehhez képest még a kanyarba sincs..a probléma a rossz skálázódással van 30 fps fölött, a 60 fps még low beállításokkal sincs meg mindenhol a városban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolátiratoknál, nem a konzolkonverzióknál. Hatalmas a különbség. A konverzió elkerülése miatt dolgozik a Microsoft a shader model 6.0-n, mert azzal az Xbox One-ra írt shadereket egyszerűen csak PC-re lehetne másolni, és nem kell a sokat lassító konvertáló használata, ami a teljesítmény felét - esetleg többet - minden hardverben benne hagyja. Lásd a Forza Horizon 3, ahol a GTX 1080 nem képes arra, amire egy Xbox One. Egy csomó teljesítmény elvész a konvertálás során.
A Microsoft nem akar másképp dolgozni, mert nincs dedikált PC-s csapatuk, mint más stúdiónak, ahol eleve úgy építették fel a motorokat, hogy legyen egy közös nyelv a platformok shader nyelve fölött, és abból előállítható a platformokhoz optimalizált kód.
-
smkb
őstag
válasz
bertapet11
#22844
üzenetére
De hát ez hogy lehet? Az AMD GCN csodákon úgy kéne hasítani a jelenlegi konzolátiratoknak mint a kés a vajban, hiszen KIZÁRÓLAG az AMD-nek van ebből előnye. Minden más grafikai megoldás kudarcra van ítélve az új konzolgenerációval már 3 éve. Itt csalás van kéremszépen! A gyíkemberek teszik. Mindenütt ott vannak. Biztos nem véletlen, hogy zöldek a gyíkok.
-
#85552128
törölt tag
válasz
bertapet11
#22844
üzenetére
Ez még a "régi" remaster. Mondjuk nem nagyon sikerült rendbe tenni ezt sem...
(#22845) Evome: teljesítmény/ár mutatót azonos kategóriában érdemes nézni, mert egy 470-nek is jobb, de mégis valamivel lassabb mint egy 480. Igen 2x480 jobb lehet, ha tökéletesen működik a CF a 1080 viszont mindig jobb lesz, meg úgy gyártótól függetlenül az egykártyás rendszer kevesebb nyűggel jár...
-
bertapet11
tag
Gears of war bench
-
PuMbA
titán
válasz
mcwolf79
#22832
üzenetére
Én autós játékban jó távolra nézek mindig, hogy lássam, hogy mi következik - a KRESZ-ben is benne van ez
Sajnos jó gépem nincs, így Low-on játszhatnék vele, de nézz már rá ezen a videón a Low oldalra vagy rakd át a játékot Low-ra a gépeden. Előtted 30m-re változik át és nő ki a bal oldalon a fa egy pacából. Ha erre azt mondod, hogy ez teljesen ok egy százezernél többe kerülő PC-n és ez jó irány amerre megyünk, akkor nem értek egyet
Néha gondolkozok, hogy vegyek-e jobb videókártyát, de ezek elkeserítenek, ha ez lesz a DX12-es játékok sorsa. Bárhova besírhatom, ezért van a fórum 
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus
#22833
üzenetére
Ez semmi másról nem szól, mint arról, hogy az NV nagyon le van maradva a Metal és az OpenCL támogatásában a Maceken, mivel az Apple ezekben már nem segíti őket. Nyilván kivonták az erőforrást az NV mögül, mert nulla Macet árulnak GeForce-szal. Emiatt a terméktámogatást az NV-nek egyre több saját emberrel kell megoldania.
A Metal egyébként elég nagy probléma az Apple számára, mert oda elkezdték szórni maguknak a GCN-es kiterjesztéseket. Például az MTLFeatureSet_OSX_ReadWriteTextureTier2, ami 15 olyan pixelformátumot használ, amit csak a GCN tud támogatni. Nyilván az NV vissza akar kerülni a Macekbe, csak a szoftveres változások miatt nagyon erős lett a szembe szél. -
Evome
senior tag
Hello.
Lenne Egy olyan kérdésem jövőhéten tervezek Egy updatet gépembe, 1 asus strix rx480 (következő hónapban még 1 mellé) vagy pedig Egy gtx 1080 lenne megnyerőbb választás?
(mellék infó: 1 full HD 144hrz, +1 4k monitor fog futni) -
Abu85
HÁZIGAZDA
És mit raknak a helyére? Azért rakták bele a DX12-be és a Vulkan API-ba az AMD-től származó konstrukciókat, mert a Microsoft és a Khronos évek óta próbálkozik, de egy működő modellt sem állítottak fel. Ellenben az AMD modellje működött. Nem mellesleg az Apple a Metal API-ba is rendkívül hasonló modellt fejlesztett, tehát nincs olyan sok lehetőség, ha működő explicit API-t akarnak.
Ellenben egy API sem fog azon segíteni, hogy ha a PC-s port annyiból áll, hogy az Xbox One shadereket ráküldik egy konverterre. Ezen a shader model 6.0 segíthet, amikortól a shader nyelv a PC-n és az Xbox One-on is ugyanazokat a lehetőségeket kínálja. -
mcwolf79
veterán
Itt is jössz a popup dologgal, jó hogy mindenhova besírod ezt.
Aki már játszott vele (köztük én is) borzasztó zavaró pop-up jelenséggel nem találkozott.Ezeket csak akkor veszi észre az ember, aki 20-szal tötymörög a pályákon. Egyáltalán nem feltűnő, mégkevésbé zavaró ez a jelenség.
Nem mondom, hogy technikailag hibátlan a játék. A néha beröccenő grafika idegesítő, de medium beállításon már gyönyörű a játék, és egy felső-középkategóriás gépen ez már kivitelezhető.
Az én gépemen medium-high beállításoknál egyedül a városban esik néhol 45 fps környékére a játék, egyéb helyeken 99 %-ban stabil a 60 fps.
Szóval meg lehet említeni a hibákat, de nem kell azt hirdetni mindenhol,hogy "csúnya a játék" vagy hogy egyfolytában pop-up van jelen benne.
pl. én meresztettem a szemem az általad linkelt videóban, hogy milyen árnyékokról beszélsz, de nem jöttem rá. Szóval ezzel jönni szőrszálhasogatás, mert játék közben ezek nem zavaró tényezők (illetve nem feltűnőek). -
PuMbA
titán
válasz
huskydog17
#22823
üzenetére
-
do3om
addikt
Inkább bízzunk abban hogy az általad oly nagyra tartott Dx12-nek már megvannak számlálva a napjai.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Hátha hamar túllépnek rajta, és jön egy Dx13 amiből már kiszednek mindent amit az AMD (mantle-hogy lehet egy ekkora bukás szoftra építeni
) öröksége nyomán a 12-be raktak.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17
#22823
üzenetére
még egy: digital foundry
szóval akkor mégis csak igazuk volt a gamegpu-s srácoknak. és valóban elképesztően furcsán skálázódik a játék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17
#22823
üzenetére
Eddig is sejthető volt, hogy a konvert shader in/out nem lesz elég.

(#22824) Valdez: Ezen a shader model 6.0 tudna segíteni.
-
Valdez
őstag
válasz
huskydog17
#22823
üzenetére
Ebből is meg kell várni a dx11-es verziót

-
huskydog17
addikt
Na végre az első normális teszt a Forza Horizon 3-ról. Így már minden világos és a PC port valóban egy trágyadomb. Az FPS számok ennél a játéknál semmit nem jelentenek.
Hihetetlen, hogy a MS a Quantum Broke nevű förtelem után még egy merényletet követ el a PC-ek ellen.Tesz összegezve röviden: Kizárólag a Geforce GTX 1080 bírja a Horizon 3-mat FullHD-ban 60fps-en vinni, de az is csak csökkentett grafikai részletesség mellett! AMD-nél a Polaris előtti architektúrák katasztrofálisan teljesítenek. Egy újabb iskolapélda arra, hogy hogyan NEM szabad PC portot csinálni!

-
keIdor
titán
válasz
Habugi
#22815
üzenetére
Lenne annyi, ki kell tolni kicsit a TV állványt hogy hozzáférj mindenhez, mire kihuzogatod, átviszed, összedugod ott, 10 perc. Gameplay, teszt stb. még több is. Utána vissza az egész, keveset is mondtam a 30 perccel.

Nálam minden kábel el van vezetne, hogy alig/vagy egyáltalán ne lehessen látni. Az összes kábel összefogó "bizbaszt" is bontani kéne.Előbb keresem meg a 20m HDMI kábelem, mert van ilyenem, csak nincs használva. De most otthon sem vagyok, meg ha hazaérek inkább pihennék, játszanék, talán a hétvégén...
A Romulán nők utálják a kuplerájt, kifejezetten agresszívek napokig utána, ezt nem említi a Starfleet database?

-
-
Habugi
addikt
válasz
keIdor
#22813
üzenetére
Milyen 30perc?

Mekkora kastélyban lakik Urashágod és egyáltalán miért van a használt nappali és a háló 300méterre egymástól?! Annyira nem lehet házsártos az asszony hogy ez legyen az esti zavartalan játékhoz szükséges távolshág..

Viccet félretéve.., engem speciel nagyon érdekelne hogy mit tapasztalsz ha a Boxot monitorra kötöd, elég régi téma ez a konzolos 30fps vs PC master race dolog és lehet találnál most valamit amiről szinte sosem esik szó.

(#22816) gyiku:
Kövezz meg hüllő de egy kósza pillanatra sem jutott eszembe hogy arról van szó hogy a 27"es monitort akarja/ná a Boxhoz vinni..

Az úgy.., hát hagyjuk..
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
keIdor
titán
válasz
mlinus
#22804
üzenetére
Nem. Xbox One-on sokkal simább a 30fps, mint PC-n. Megnéztem, van mindkettő.
Olyan inkább, mint PC-n a fixált 40fps. Fogalmam sincs mi lehet az oka, de konzolon mindig sokkal simábbnak érezni a 30fps-t, míg PC-n játszhatatlan szint. Ez minden játéknál így van. Én gyanítom, hogy valami eljárással oldják meg ezt konzolon.Egyébként nálam 2560x1440, Ultra, 4xMSAA-val is szépen tartja a 60fps-t a játék, de jobb az Xbox One verzió szerintem így ott is játszom vele.
-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17
#22793
üzenetére
a forza horizon 3 pc portja szemétre való. Félreértés ne essék, az átlag fps szám alapján lehet úgy tűnik, hogy minden oké... de...
Kezdjük ott, hogy a 4 hónapja kiadott Apex-ban tapasztalható stutter ugyanúgy megvan a Horizon 3-ban is. Ha nem 100% stabil az fps-ed, akkor a legkissebb fps csökkenés is mikrolaggot eredményez.
i7 6700k és gtx 1080 mellett úgy voltam vele, hogy a 60 fps-t azért csak fogja tartani stabilan, így elkerülöm a mikrolaggokat . A térkép felén tartja is, pl Outback, nincs semmi gond. Aztán elérsz a nagyvárosba, illetve dzsungelbe, és bumm. 40-45 fps-re való becsökkenések, hatalmas rángatások, input lag, stb, főleg ha több AI car van előtted. Egész egyszerűen rossz játékélmény. A megoldás? Levenni a grafot? Haha, dehogy. 720p és minden low UGYANNYI fps-t eredményez mint a 4k és minden ultra.
A játék egyszerűen NEM használja ki a GPU-t, csak ilyen 50-70%-ban. Nvidia CP-ben ha nem lövöm be a "prefer max performance" opciót akkor folyamatosan leesik a GPU órajele pár száz mhz-re miközben vezetek, ami mégtöbb fps ingadozást eredményez.
A másik probléma az az, hogy a CPU-n is csak az 1. magot használja igazán.... és a slusszpoén? Hyper threading kikapcsolása elég nagy fps boostot ad.
Egyértelmű, hogy a cpu load balance teljesen el van rontva PC-n, annak ellenére hogy XBOX-on nyilván nagyon hatékonyan működik, hiszen a Jaguar CPU kanyarba sincs akár egy i5-höz képest se.
Jelenleg az a megoldás, hogy 30fps-re lekorlátozod a játékot. Mivel ezt az értéket tudja tartani mindenhol, így nincs rángatás, stutter, lassulás, stb. Csak hát akkor meg kb ugyanott tartok mintha XBOX-on játszanék.
Azt mondta a Playground Games hogy már dolgoznak egy patchen ami javítani fog mindezen. Hát, kiváncsi vagyok.
Remélem a GoW 4 nem lesz ilyen.

-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Habugi
#22792
üzenetére
Az egész kulcsa a regiszterallokáció hatékonysága. Egy konvertált kód ebben nagyon rossz, mert sokkal több regisztert fog igényelni, mint amennyit amúgy igényelne, ha kézzel írnák meg. Most egyébként ne a GameGPU-ból indulj ki, mert ott sokszor nagyon nincs összhangban a valósággal az eredmény, de ettől a probléma általánosan igaz gyártótól függetlenül. Ha kézzel írnák át a kódokat PC-re, akkor már attól sokkal gyorsabban futhatna a Forza tök általánosan. Ez látszik magán a játékon is. DX12 címként nem terheli 40%-ra sem a GPU-kat. Erre képes a konverter.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128
#22781
üzenetére
A konvertált kód eleve meg van fosztva az optimalizálástól. Amíg mondjuk egy préselés az Xbox One-on két függvény, amire ráadásul direkt hardveres utasítás van, addig PC-n aktív lane-enként egy atomic. Az eredmény ugyanaz lesz, csak utóbbi legalább százszor lassabban fut. Ez GCN-en egy wave-re 64 atomicot jelent, ami erősen alert típusú kód, csak úgy jönnek a vörös jelzések a fejlesztőeszközökben tőle. Ugyanez történt az előző Forza esetében is. Aztán nekiestek a gyártók is kicserélték a kódokat.
(#22785) imi123: A Microsoft is megoldja ezt a gondot a shader model 6.0-val. Ott nem kell majd konvertálás, hanem tényleg szállíthatók PC-re az Xbox One shaderei.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Venyera7
#22759
üzenetére
Deus Exet egyelore hagyjuk, nem ad normalis kepet / teljesen random modon fut jol / katasztrofalisan hasonlo konfigokon.
forumokon ahogy neztem a HEDT / multiGPU tulajok (jellemzoen SB-E / H-E + 980 SLI / 980Ti SLI / 290X CF) kozul eleg soknak megmagyarazhatatlanul lassan megy a jatek.
jellemzoen egy csomoan 1080 / high borderless windowed (gyakorlatilag ablakban futo jatek) beallitasokkal toljak, mert egyedult ugy kapnak ertelmes fpst. adott esetben time spy alatt 20-30ezreket behuzo rendszerekrol beszelunk amiket 4Kra raktak ossze, jellemzoen egy kartyaval is az ajanlott gepigeny folott. egykartyas rendszerek is erintettek, pl az 1070 is.
a "bennmaradt az MSAA / shadow" kizarhato, tul sokan vannak problemakkal es a leirasokbol latszik, hogy adott esetben 5 oranyi debug utan egyszeruen feladtak.
ertsd: nalam fullscreen modeban threadlimites a jatek (IB-E@3.7, ajanlott gepigeny folott), 1080p@ultran van 30fpsem (msaa nelkul), 1080p@lowon 35.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 3D nyomtatás
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- LEGO klub
- Ingatlanos topic!
- Robotporszívók
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- További aktív témák...
- Sapphire Pulse RX 6700 XT 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- ELADÓ: Sapphire PULSE Radeon RX 7800XT Gaming 16G - Garanciával
- ASUS RTX 5070 12GB GDDR7 PRIME OC - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Új, fóliás XFX Quicksilver RX 9070 XT White Magnetic Air Edition 16GB (3 év garancia) - Beszámítás
- ASUS RTX 3080 TUF Gaming , dobozával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Z790 i9 14900KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070TI 16GB NZXT H6 Flow RGB 1200W
- REFURBISHED és ÚJ - DELL Universal Dock UD22 (DisplayLink)
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 32GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090 - TOUCH
- Jabra Speak2 75 MS Teams USB-bluetooth hangszóró
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
vagyis 


Szerintem egy játéknak meg kell felelnie pár grafikai alaptételnek, hogy komolyan vehesd úgy is, hogy tényleg Low-on játszok minden játékkal, tehát a grafika nagy része nekem nem fontos. Máskor is tudtam dönteni YouTube videók alapján, hogy beszerezzek-e egy játékot és sosem csalódtam, ezt most is meg tudom tenni 100%-os bizonyossággal. Ha ebben nem értünk egyet, akkor viszont tényleg felesleges tovább írogatni 

Ha veszel nekem hozzá VGA-t, akkor szívesen megnézem.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Ez is egy elég érdekes anomália..


Sajnos lusta vagyok.

