Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
xy.zsolt
őstag
Fasza.....3 hónapja megkérdeztem a postán mekkora a max csomagméret amit még szállít az EMS (bringaküldés miatt). Szereztem is a paramétereknek megfelelő erős karton dobozt. Ma a biztonság kedvéért felhívtam az EMS-t hogy biztosan ne érjen meglepetés a feladásnál. Szerintetek nem 35 cm-el kisebb max hosszméretet mondtak a telefonban!? Most vághatom, hajtogathatom, ragaszthatom méretre az amúgy szuper kartondobozomat
Sorry Runner_fxr.....ezt mindenkinek akartam kiírni a fórumba....nem válaszként neked.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
benfolds
őstag
vett már valaki ilyen villogót fehér színben? én másodszor vettem, mert az elsőt egy év után elvesztettem, viszont másodjára már nem tudtam ugyanattól az alis eladótól megvenni, mert felszívódott. azt hittem tök ugyanaz jön a másik eladótól is, de nem egészen. a fehér villogó hátsó fele, ami felfekszik a kormányra, hátsó villogóhoz, nyeregcsőre van tervezve, vagyis nem szimmetrikus, hogy a ferde nyeregcsőn pont függőlegesen álljon a villogó. kormányrúdra felhelyezve nem előre, hanem jobbra néz a villogó. megírtam a problémát az eladónak, készítettem egy szép fotóillusztrációt magyarázó szöveggel, de az volt a válasz, hogy "kedves, vegyél egy másikat". vennék én, ha tudnám, hogy melyik van ésszel megdizájnolva. szóval az lenne a kérdésem, hogy vett-e valaki olyat ebből a villogóból, amelyik nem szenved ettől a tervezési hibától.
samujózsi
tag
Ennek szerintem semmi köze ahhoz, hogy használod vagy sem. Sőt...
Lítiumos akkunak van egy olyan paramétere, hogy hány töltési ciklust bír ki. Volt olyan laptop akksim, amit két hónap alatt sikerült amortizálni azzal, hogy minden nap majdnem 0-ra merítettem, majd újra feltöltöttem. A garanciában kapott csere példányt egyáltalán nem használtam. Fél év alatt jó 40%-ot vesztett a kapacitásából, pedig a szekrényben tároltam és tán kétszer töltöttem az önkisülés miatt 50%-ra,
De...
A fényképezőgépem 2007-ben vettem. Három-négy év használat után letettem, évente kétszer feltöltöttem, de csak tavaly ősszel jutott el oda, hogy csökkent az akku kapacitása és idén tavasszal gyakorlatilag megdöglött, mert már nem lehet kalibrálni sem.
A másik ellenpélda a két és fél éves notebookom, amit csak akkor töltök, ha az önkisülés miatt 95% alá megy a töltöttsége. Egy hónapja még 100%-osnak mondta magát.
Szóval ez nem tűnik általános érvényű dolognak. Amelyik a tárolástól romlik, annak valószínűleg mindegy, ha használod, akkor sem bírja tovább.
Szerintem.
Szakmailag nem tudom alátámasztani, közel negyven éve tanultam kémiát
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
Hasaggymeg
Topikgazda
Kerül az annyiba (esetleg van olyan egetverően jó),hogy megérje kínlódni vele és ne keress más hasonlót? Amúgy talán elől is találsz olyan függőleges csövet amire felteheted,mint villanyak,homlokcső,esetleg villaszárak...vagy nem?
(#151903) samujózsi...szerintem a készüléktől is függ,amelybe be van helyezve,az áramkör amelyre kapcsolódik használaton kívül is.Ha kivehető az aksi ki kell venni és lehetőleg hűvösbe tárolni,szerintem talán úgy lesz a leghosszabb élettartama.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
A haverinám vett ilyent ("természetesen" wish-ről ), az övé előre néz, viszont kb 3 percig működött, azóta meg sem makkan, egyszerűen nem kapcsol be. Ha ez nem lenne elég, kva nagy is, bőven vannak hasonló fényerejű megbízhatóbb kínai lámpák jóval kisebb méretben... az integrált akksi sem a kedvenc megoldásom, mert tekerés közben ha lemerül, b*xhatod, egy cserélhető szabványos akksisban vagy elemesben ilyenkor kicseréled az akksit/elemet és mész tovább. Tapasztalataim szerint ezekben a kínai lámpákban az akku amúgy is hamar megdöglik és akkor dobhatod ki. Szerintem ne ragaszkodj ehhez annyira, rengeteg olcsó lámpa van alin meg ebay-en, van választék bőven. Ilyen usb-s integrált akksis mellé viszont azt ajánlom vigyél még egyet tartalékba magaddal, mert ha lemerül simán elüthetnek vagy megbüntethetnek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
samujózsi
tag
Mondom, nem értek hozzá, ehhez nagyon nem (*), szóval csak a saját tapasztalataimat tudom felhozni. Nekem úgy tűnt, hogy elsősorban a rosszminőségű akkukkal van ilyen gond, de annak kb holtmindegy, hogy használod vagy sem. A jobbak meg kibírják a pihentetést is.
Úgy rémlik, lítiumos akkuknak kötelező része egy kis elektronika, ami megakadályozza pl. azt, hogy valóban nullára merüljön, ezáltal tönkremenjen, és azt, hogy túltöltődjön. (Utóbbit értem, előbbi működését elképzelni sem tudom, márcsak az önkisülés miatt sem)
* = alaphelyzet, hogy semmihez sem értek, mert bármiről kiderülhet, hogy változott a tudomány állása, mióta foglalkoztam vele, de ez a kémiára hatványozottan érvényes, abból közelítőleg nulla ismerettel rendelkezem
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
robee19
tag
Csak érdekességképpen. A napokban megjött a pulzuspántom. Tegnap csaptam egy rövidebb karikát sötétben, megnézni, hogy hol is mozog a pulzusom. A három féle számításos képlet szerint 188 körül kellene lenni a maxnak. Elkeseredve tapasztaltam, hogy mikor úgy éreztem a közelében járok, akkor valójában csak a 155-160-as tartományban mozogtam. Szerintem esélytelen, hogy 188ig fel tudnám tolni. Úgy érzem a kiszédülés (ahogy jártam már 2x is) 170 környékén történhetett.
jjeahh
nagyúr
Amíg nincs pulzuspántja az embernek, hajlamos ok nélkül is úgy érezni, hogy túlhajtja magát, miközben valójában 130bpm-en lazsál... . Ez a szédülés viszont nagyon nem tűnik viccesnek .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
ZolkoW
őstag
A túlmerülés ellen tényleg csak részben véd az elektronika: pl. a nyers, védelem nélküli cella meríthető 2,75, vagy akár 2,5 voltig, de bevett szokás, hogy csak 3 voltig merítik, az van kinevezve 0 %-nak. Ekkor az elektronika azt mondja, hogy lemerült (meg is szakítja az áramkört, szóval a kimenetén 0 voltot mérsz, nem 2,9-et) . Ha hónapokig így hagyod, tovább merül, de jó esetben nem éri el a valódi minimumot. Ha mégis eléri, mert 2 éve úgy áll, az szopó, valószínűleg tényleg károsodik, és csökken a kapacitása, pedig alig használtad. (ha egyáltalán még fel lehet tölteni)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
samujózsi
tag
Az értetlenségem arra vonatkozott, hogy úgy tudom (ezekszerint jól), hogy az önkisülés egy része az elektronika "sara", a maradék az akkuban játszódó vegyi folyamatok eredménye, ezt viszont nem lehet megszakítani.
Ezt ugye jól értem?
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
BigBlackDog
veterán
Legutóbbi tekerésnél én is meg-meg nyomtam a tempót, így felment a pulzusom rövid ideig -max. egy percig- 186-ig (mellkaspánttal mérve). Persze nem volt annyira kellemes és utánna pár percig csak takarékon tudtam tekerni, de szédülés egyáltalán nem volt.
xy.zsolt
őstag
Ne törekedj szerintem a rövid sprinteket kivéve max HR-en tekerésre....és kivéve ha még fejlődő szervezeted van, de akkor is óvatosan....legyen valaki veled ha beüt a gebasz. A hosszabb távok megtétele átlag 140-150 HR mellett jobb célkitűzés...a fejlődést pedig a növekvő átlagsebességedből látod majd.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
(#151913) Hasaggymeg válasza BigBlackDog (#151911) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
+jjeahh... Hát a tegnap én is kitekertem a jobb oldali betoncsík végére,de azt hittem már leszállni sem fogok tudni,csak beesek az árokba amíg kilihegem magam. Szédülni nem szoktam,de utána van mikor köhécselek pár percig és fájnak picit hörgőim az eszeveszett lihegéstől.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
robee19
tag
Nem törekszem, csak szeretnék rájönni mitől volt a dolog. Nem is akarok profi sportoló lenni, de amíg lehet és egészséges szívesen kitolom a határokat
6030D
Ármester
Csak így magadnak tingli tangli tekerésen nem fogsz max puzust nézni. Illetve a maxot nem is tudod kitekerni, az csak egy számított érték. Ősszel főleg nem fogsz kint maxot tekerni. De ha megpróbálnád: vagy keress valami erős gyereket, és kezdjetek el versenyezni, de valami komoly tétért, hogy mindketten maxot menjetek , vag keress egy emelkedőt, és 4-5 ször sprintelj rajta felfelé 5 perceket, lehetőleg úgy, hogy egyre jobb időket menj. Ha nagyon akarod, akkor ott megkapod a max pulzust. Én edzésen soha nem tudom annyira akarni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
ivana
Ármester
Lítiumos akkunak van egy olyan paramétere, hogy hány töltési ciklust bír ki.
Nem csak a lítiumos akkunak van ilyen, de amúgy a lítiumos a legjobb ebben. Főleg a LiFe.
lítiumos akkuknak kötelező része egy kis elektronika
Nem egyáltalán nem minden cella védett, sőt a legtöbb nem az.
[ Szerkesztve ]
samujózsi
tag
Ha nincs benne elektronikus védelem, hogy védik meg a túltöltés okozta tűztől/robbanástól és a nullára merítés okozta tönkremeneteltől?
A ciklust illetően rosszul fogalmaztam talán: csak arra akartam célozni, hogy a töltés/lemerítés hatására előbb-utóbb tönkremegy, elhasználódik.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
robee19
tag
Eszem ágában nincs maxon tekerni csak meglepett, hogy alig léptem át a 150et és máris dögnehéznek éreztem mindent. Indulás után viszont 1percel máris 110 környékéről kezdek. Így elsőre azt mondanám a 160at sem lennék képes 5 percig tartani XD
[ Szerkesztve ]
Hasaggymeg
Topikgazda
Egyenesben nem,de ha van egy 10% fölötti "kálváriád",ahol mondjuk minden erődet össze kell szedd,hogy kitekerj,és ahol hol sikerül,hol meg nem egy seggel kimenni,ott talán el tudsz jutni a maxod környékére elég gyorsan,nem? Mondjuk Naszály,miután párszor kipörgött ott a kövesen,de te újra,meg újra visszaülsz,amíg már elfogy a levegő,közvetlenül mielőtt tolni kényszerülsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
150 felett lesz valahol az a pulzusod, ahol már sok a tejsav, és valószínűleg azt érezted. Itt a tél, lehet kezdeni alapozni, hogy menjen lefelé a pulzus. Az meg, hogy mondjuk síkon 110 a pulzusod már az lelején, nem olyan rossz, sok embernek 130 akkor, amikor a cipőjét felveszi.
Hasaggymeg: 1-2 perces meredek, terepes mászásnál szokott nekem 172 környékére menni, de csak az állapotfelmérésen és a versenyek végén lévő sprinten volt 180 felett. Erre mondják mindig azt, hogy azért, mert nem akarom fejben.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
ivana
Ármester
Nem az aksiban magában van, hanem a töltőben. Lemerülés elleni védelem pedig pl. lámpa esetén a driverben.
bringasisti
őstag
Egy komoly eszköz esetén nincs is szükség arra hogy az aksi védett legyen mert arra való a töltő elektronika.
BENEFON DELTA--------N8
Runner_fxr
Ármester
Kémiából én sem vagyok jó. Nem tudom neked tudományosan megmagyarázni, nem vagyok annyira penge. A saját és az általam ismert felhasználók tapasztalataira tudok hagyatkozni. A gyakorlat azt mutatja, hogy azok az aksik amik nagyon sokat voltak használva, sokáig bírták, közel gyári teljesítménnyel, amik keveset azok hamarabb veszítettek a teljesítményükből vagy meghaltak. Feltehetőleg a rendszeres használat jobban karbantartja a cellákat, mint a ritkább használat. Épp ezért lehet az, hogy elektromos autók akkumulátorai is jobban bírják mint azt anno a gyárban is gondolták. Akár 7-8 éves akkupakkok is gyárit megközelítő teljesítményt tudhatnak, mivel napi használatban voltak és optimális tartományban működtek.
[ Szerkesztve ]
robee19
tag
Ha már téli alapozás... tudom több elmélet is létezik (sokat kis pulzussal, keveset intenzíven, intervall), engem főleg a - "sokat" alacsonyabb pulzuson - érdekelne. Mit takar az alacsonyabb, a maxHR hány %-át? Mondjuk egy 188as maxal a 130-140 bpm közötti tartomány megfelelő?
ZolkoW
őstag
Én is így tudom.
A csupasz cellákban csak túlnyomás elleni védelem van, erre vagy tesznek még elektronikai védelmet, vagy nem, de egy akkupakk, ami elktromos biciklin, pláne autóban van, már biztos hogy ilyen kiegészítő elektronikával jön.
(#151915) 6030D : Nekem a számított max pulzusom simán megvan akár görgőn is, ezért nem is erőlködtem még igazán, hogy a valódi maxot megpróbáljam elérni . Egyébként úgy figyeltem, hogy a meredek emelkedőnél mégjobban kihozza az, ha viszonylag erős áttétellel ÉS gyorsan pörgetek. Pl. a vértesboglári maratonon az utolsó alig lejtős hosszú szakaszon, ahol végig kellett csak száguldani, ott mértem valami 190 fölöttit, meg hétfőn görgőn is akkor volt a legtöbb, amikor a km óra 50 fölött mutatott, 100+ cadence mellett, nem amikor 60-70-nel tapostam (ilyen amúgy sem volt nagyon). Jó, persze görgőn a terhelés is magasabb nagyobb fordulatnál.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Toobee
veterán
Lítium akkuból is van ezer féle, a mobilos zacskóstól (LiCoO2) elkezdve a hengeres verzióig (LiNiMnCoO2), amit használnak az ebikeokban is. Ezen belül is vannak eltérő modellek, némelyik csak 1000 ciklusra van tervezve, de van olyan is, ami 3000 ciklus élettartammal rendelkezik. Itt például a Samsung SDI cellára írja a gyártó, hogy 6000 ciklus után esik 80%-ra a kapacitás, ami persze laborkörülmények között értendő (DOD100%, 1C/1C at 25℃), de a valóságban is tudhat 3000 körül. A BMW i3 például ilyen cellákból építkezik. Az élettartatom pedig az ebikeok szempontjából negatív technikával lehet jól kitolni. 0,5 kWh-áh akku nettó kapacitás esetén például 1 kWh-áh verziót építenek be, szoftveresen korlátozva, így mindig ideális töltöttségi tartományban maradhat a pakk (30-80% között - 30% - 0,3 kWh; 80% - 0,8 kWh, így 0,5 kWh kivehető). Valószínűleg ennél sokkal kisebb safe zone-nal dolgoznak, így a felhasználón több múlik (60 kWh-s Tesla akku fizikailag 75 kWh-nyi cellát tartalmaz). A Samsung tesztből jól látszik, hogy mi az ideális az akkunak, ezt a villananyautóknál például aktív hőmenedzsmenttel oldják meg egyes típusoknál. Ahol nincs ilyen, ott megfigyelhető a gyorsabb degradáció, mert itt megint a felhasználóra hárul a dolog. Például a Nissan Leaf nem rendelkezik aktív hűtéssel, ezért a hosszabb utak + villámtöltés nagyon fel tudja melegíteni az akupakkot, amit az nem kifejezetten szeret.
https://barbieripnk.hu/
cdl
senior tag
Itt a síkon Mi egész évben alapozunk:)
Én 130-ig lőttem be magamnak amin sokat tekertem. Ezt emeltem 140-150 körülire, ezen próbálok távokat menni. Egyre jobb eredménnyel.
Ironizer
tag
Ez mondjuk lehet szerintem személyiségfüggő is, én nemrég jöttem rá, 37 évesen, hogy úgy is fel lehet menni egy emelkedőre, hogy lassabban megyek, és akkor nem kell többször is megállnom, mert felment az egekbe a pulzus, és elfogyott a levegő. Egyszer néztem egy ilyen eset után a pulzusom, 174 volt, persze tudom, nem pontos, nem mellkaspánt. Többször is megkaptam már az életem során, hogy csak megyek ész nélkül, és tényleg észrevettem néha magamon is, hogy ha nem figyelek, akkor tényleg ez van.
Hasaggymeg
Topikgazda
Kezdek kíváncsi lenni pulzusomra,és mivel több kütyüt nem akarok,fel fogom tenni egy hónapja vásárolt Omron M2 felkaros vérnyomásmérőmet,az egységet pedig becsúsztatom a mezzsebbe. ...valamelyik hegytetőn meg mérek egyet.
Tegnap direkt szaporán felcipeltem 5 emeletet egy 20+kg-os szatyrot a lépcsőn,majd kíváncsiságból gyorsan mértem egy vérnyomást. Mire letettem a szatyrot,levetettem kabátom és lehúztam a cipőm (~3-5 perc) még 170/85 volt de már 44-es (!) pulzussal. Az a pulzus nem kóser!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Runner_fxr
Ármester
Bosch esetében is csináltak tesztet, 1500 ciklust kibírt az akku és még nem volt elhalálozva. Ja azt tudom, hogy a Teslában felfűti a rendszer az akkut. És ott tudod állítani azt is, hogy max meddig töltsön, és ajánlják is, hogy 80% fölé ne vidd, de ha néha kell a nagyobb hatótáv, akkor fel tudod tolni 100%-ra.
Egy prémium ebike-ban nagyon jó minőségű cellákat használnak, épp ezért is drágák az akkuk, ellenben az aliexpress-es cuccokkal. A Specialized konkrétan a Tesla-tól szerzi be a cellákat az elektromos bicókhoz. Pedelec gép esetén az a súlyt nagyon meglódítani ha 1KWh akku lenne, 500-ra korlátozva. Élettartam szempontjából biztos jó lenne, de súly szempontjából nem. Ráadásul fizikailag is túl nagy méretű egy 1KWh akku, nehéz esztétikusan elhelyezni egy kerékpár vázban.
[ Szerkesztve ]
(#151931) bringasisti válasza Hasaggymeg (#151929) üzenetére
bringasisti
őstag
Lehet hogy a mérőke nem az igazi. Ilyen terhelés esetén pont fordítva kell legyen. Kitágul az ér és alacsony a vérnyomás és magas a pulzus. A szervezet így szokott kompenzálni
BENEFON DELTA--------N8
jjeahh
nagyúr
Mii? Én itt egy 5km körön is simán fel tudom tolni a pulzust maxra, csak neki kell lódulni bármelyik 20%-os emelkedőnek . Síkon vagy enyhe emelkedőn mondjuk tényleg nehéz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
6030D
Ármester
Általánosságban a 130-140 az jó, mindenhol, futásra is ezt ajánlják. Az elején úgyis az lesz a nehéz, hogy tartani tudd: egyenletesen tekerj, válts vissza emelkedőknél, tekerj bele lejtőn, úgy hajolj le a kulacsért, hogy ne menjen fel 5 ütést.. stb.
A % is csak elmélet, így ha egy elméleti pulzusból elméleti %-ot számolunk... az olyan is lesz. Erre van a laktátos mérés, amíg az nincs, jó a 140 is.
Ironizer: ez a lényege egyébként, hogy egy emelkedőn fel tudsz menni 110-es pulzussal is, meg 180-assal is, ha megvan hozzá az áttételed, csak a sebességed lesz más. Ezt fejben nehéz feldolgozni, hogy ha tartani akarod a pulzust, akkor bizony néha nagyon lassan kell menned (futásnál bele kell sétálni), de ez van.
Hasaggymeg: amíg van két pulzusmérőm, addig az egyiket kölcsönadom neked, összepároztatod a telefonoddal, felraksz valami appot, ami logol, és otthon visszanézed, hol mi volt, nem kell út közben a kis kosárból előkeresni a higanyos mérőkét meg a fonendoszkópot. Ja, várjá' má', hát van is ilyen program, hogy is hívják, valami narancssárga felirat.
jjeahh: csak azt hiszed, hogy az a max-od!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
HKorn
addikt
Ha már mindig előkerül a Strava, mint mindent vivő app bicikliseknek, hol lehet korábban lementett tcx/gpx-et hozzáadni? Lehet én vagyok a béna, de első nekifutásra sehol sem találtam, cserébe elég átláthatatlan nekem az egész.
Run&Ride
ZolkoW
őstag
és a Polár Hátíz olyat is tud, hogy csak rögzít, és nem is kell hozzá másik kütyü, csak a kiolvasásnál telefon
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
jjeahh
nagyúr
Tényleg ilyen nehéz elérni a maxot? 190 körül szokott lenni nekem ha jól rémlik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
ZolkoW
őstag
nem tudom, milyen formátumokat eszik, de van egy + gomb a jobb felső sarokban a profilod mellett, és upload activity. Ja, már látom, elvileg ezek is jó formátumok.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
robee19
tag
Akkor már csak egy utolsó előtti kérdés (az utolsót még nem tudom :
Felültök a kerékpárra és nosza neki, bele a zónába, vagy esetleg egy 3-5-10 perces lassú tekerés előtte?
bringasisti
őstag
25 ért ami nem kevés
BENEFON DELTA--------N8
HKorn
addikt
Nálam nincs ilyen, tudsz bedobni egy screen-t hol látod te a + jelet?
Run&Ride
ro_bert17
őstag
Október 28 óta elvileg pont nem működik a telefonos Strava bluetooth vagy ANT+ pulzusmérővel, nem?
Hasaggymeg
Topikgazda
Te kinek írogatsz? Nincs sztrávám így nem is létezhetek!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
BigBlackDog
veterán
Jó, jó, de Nálatok menekülni kell a medvék elől is!
ZolkoW
őstag
asztali gépről nézed? telón nem tudom, van-e ilyen funkció.
(#151939) bringasisti : az igaz, "nem olcsó, de jó"
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
robee19
tag
Én mintha azt olvastam volna, hogy ha volt párosítva eszközöd az működik, de már újat nem lehet párosítani.
bringasisti
őstag
Én H7 + telefon. A H 10 főleg ott nagyon jó ha valaki teremfoci vagy hasonló sportot űz. Felrúgják a 140 ezres óra nem megy a levesbe, mert a pánt a mellkason mégiscsak jobban van védve.
BENEFON DELTA--------N8
jjeahh
nagyúr
No, két eső között egy rövid köröcskén kipróbáltam a gimbalt. Hát azért remeg a videó ezzel is, szerintem azért, mert a kamerámban absz semmilyen minimális szoftveres stabi sincs, pedig azzal valszeg tökéletes lenne. Szal most azon agyalok vegyek-e valami csájná occó kamerát, amiben van stabi, vagy mivel nagyjából a hosszú terepezések szezonjának vége, halasszam el jövőre . Egy jobb kicikínai kamera + a gimbal árából lennék kb egy gopro 5 árszintjén, amivel soha nem lesz ilyen stabil a kép, szal nekem még így is bőven megérné a dolog.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
benfolds
őstag
HKorn
addikt
Ja, telóról néztem, ott nincs ilyen, viszont desktopon van. Feltöltöttem uccsó ride-omat, kaptam 2db KOM-ot, akkor ezek szerint nem volt rossz tekerés (pedelec rulez)
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
benfolds
őstag
hm, nekem nem volt vele problémám, másodjára már kettőt rendeltem, mindegyik jó egyelőre. a mérete sem vészes szerintem. a fénye erős, kár, hogy kicsit kék beütéses. a beépített akksi váratlan lemerülésére mindig tartok a táskámban egy elemes villogót is (de még sosem merült le az akksis menet közben). amelyiket elhagytam, több mint egy évig megvolt és nem döglött meg az akksija. van egy másfél éves, beépített akksis hátsó villogóm is, szintén kínai, annak is jó még az akksija, pedig napi szinten használom. szóval nekem jók a tapasztalataim ilyen szempontból. de ha van tipp egy jobbra...(maradnék a beépített akksisnál)