Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=- (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:19:58

LOGOUT.hu

Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz
Blizzard által támogatott videokártyák listája
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65294) whitezo88 válasza DrGonzo22 (#65293) üzenetére


whitezo88
nagyúr

ha már mi volt rég: sose felejtem el mekkora balfaszkodás volt még TBC-ben is, hogy több raidboss bugos volt, vagy optimalizálatlan. Vanillában oké, de ott? Vashjt mikor megölték, bár lehet nem 1st hanem 2nd volt, azonnal respawnolt és nem tudtak lootolni. Az első verziós Magtheridon vagy Gruul is szinte megölhetetlen volt, és csak a legjobbaknak sikerült.

Mondjuk azóta hány olyan raidboss volt ami Vashj komplexitású volt? nem olyan sok. Top guildeknek nem jelentene goldot de a "cata babyknek" nem két perc lenne megtanulni milyen mikor passzolgatni kell azt a szart , közben van a kiteoló ember, a stridert ölő csapat (akiknek időre kell legyűrni mert jön a köv), a trash ölő csapat, és a "useoló" ember(ek). Ha pedig pár halál van, akkor bukik az egész. Régi szép idők :D

T6-os raideknél már azért sikerült jobban belőni a bossokat. Archimondenál volt ugye még az hogy ha meghalt valaki akkor jó eséllyel ment a wipe. És sok ember volt a régi guildemben aki rendszeresen elhasalt a tűzben, vagy nem tudta useolni a slowfallt.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=- (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.