Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Mi történik egy netes csalás után?
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hiányzik a gamer érzés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- LDNIO A6140C 140W GaN Super Fast Desktop Charger
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
#59063552
törölt tag
válasz gzbotii #4495 üzenetére
Ilyen valaszokat kapok:
"Unfortunately, we are not allowed to give out any details relating to why your account might be under investigation."
"We will provide you more details as soon as there is a progress in your case."
"Your account is currently being reviewed. Once it's completed, you will be contacted by the appropriate team via in-app chat. Apologies for the wait!"
"It looks like our team needs a bit more to check it. I'm sorry it's taking longer than expected! 😕 They will contact you once they have any update on this!"
"I am deeply sorry it is taking this long. Our compliance team must follow certain protocols to ensure the safety and security of all user’s account as well as our system. Sometimes this process can take a bit longer. This usually happens because we work with a wide variety of partners, which means that we sometimes need to get their perspective on a case and this can cause delays."
"As soon as we have un update, we'll message you on chat."
"Hi there, *****! I'm really sorry about the wait and wish there was something I could do to speed this up for you. It looks like your account is still being reviewed, but our team is working to have it resolved as soon as possible. "
"Hello! I've just asked the relevant team to check your case urgently if possible so I hope that one of the agents will contact you on chat shortly! 😊 "
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- A Pixel Tablet 2-vel ismét vége szakadhat a termékvonalnak
- Kupon kunyeráló
- Jogász topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Metal topik
- Befutott az Android 16 fejlesztői előzetese
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple HomeKit smart home / okos otthon
- Gaming notebook topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest