Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24151) bigdady válasza sutyesz96 (#24150) üzenetére


bigdady
nagyúr

Nem az a másodlagos bankszamlaszama és normál banki rendszer nem pedig Revolut?

(#24152) sutyesz96 válasza bigdady (#24151) üzenetére


sutyesz96
őstag

Ezt nem értem.

No matter what, you keep finding something to fight for.

(#24153) Tuomas válasza sutyesz96 (#24150) üzenetére


Tuomas
addikt

Lehet, hogy nincs belapcsolva neki az, hogy megtalálhassák a revoluton (barátok közötti fizetés). Egyébként elvileg van felhasználó neve is, ami alapján meg lehet még találni, ha engedélyezve van nála.

We were here

(#24154) kp78 válasza Oliverda (#24147) üzenetére


kp78
addikt

Mit kellene látnom? :U
Mastercard, debit, World Debit Embossed, Hungary.
Ezt írta ki. :U

(#24155) Oliverda válasza kp78 (#24154) üzenetére


Oliverda
félisten

Akkor a kártyával nincs probléma, a terminállal lehetett valami.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24156) kovisoft válasza sutyesz96 (#24150) üzenetére


kovisoft
őstag

Kérd el tőle a Revolutos felhasználónevét (@-cal kezdődik és a Payments fülön látható). Arra tudsz küldeni pénzt.

(#24157) Somatom válasza sutyesz96 (#24152) üzenetére


Somatom
veterán

Az Erste Forint számlámhoz a mobilszámom, az Euróshoz pedig az e-mail címem van megadva másodlagos azonosítóként. Az utalás felületen van másodlagos azonosító opció. Ha oda vki a telefonszámomat írja be, akkor az egyik, ha az e-mail címemet, akkor pedig a másik számlámra érkezik az utalás. Vagyis, nem kell bankszámlaszám.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#24158) Jadro


Jadro
veterán

Megrendeltem lányomnak a Revolut junior kártyát, de csak nem akar megjönni. (Aug 12-re írták.) Az appban azt írják, újra tudom rendelni és a régit tiltják. Ha erre rányomok, újra levonják az árát ismételten?

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#24159) okoska74 válasza Jadro (#24158) üzenetére


okoska74
senior tag

Én Augusztus 1 én rendeltem a lányomnak azt írta a Revolut, hogy 10 én várható de már 7. én megjött.

iMac 2013 Late ; Apple iPhone 11 ; Apple TV 4K 64Gb ; Sony KD43XF8505 ; Sony HT-XF9000 ; Sony WH-1000XM3 ; Toyota Prius III 1.8 HSD Premium;.... Ha a tények nem igazolják az elméletet, változtasd meg - a tényeket. Albert Einstein

(#24160) zerodot válasza Jadro (#24158) üzenetére


zerodot
aktív tag

Írj a supportnak, hogy nem kaptad meg. Szerintem küldenek egy másikat ingyen.

(#24161) razorbenke92

Baráti figyelmeztetés / kérdés:

Gondolom, mivel a holnapi nap csak Magyarországon munkanap, a váltások hétvégi árfolyamon történnek.

Elég egyértelműnek tűnik, de volt már meglepődés ennél egyértelműbb dolgokon is, szóval gondoltam bedobom. Gondolkodjon mindenki előre :K

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

(#24162) #30786816 válasza razorbenke92 (#24161) üzenetére


#30786816
törölt tag

Plusz hétfő bank holiday UK-ben.

(#24163) t72killer válasza #30786816 (#24162) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Pont ezt akartam mondani, hogy feltételezem a brit ünnepeket követi. (+ott ugye ledolgozós szombat nincs)

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#24164) Watcher45


Watcher45
tag

Lehet, hogy már adtatok tanácsot erre a problémára, de hát sok a hozzászólás és a kereső nem segített, ezért nézzétek el ha esetleg ismert a megoldás. Elég régen nem használtam már a Revolut kártyámat (mert a Curve volt használatban), de maradt pénz a számlán, így az appot sem nyitottam meg. Most szükségem lett volna a virtuális Revo kártyámra és be akartam lépni, de akár az ujjnyomatos azonosítást, akár a belépési kódot ütöm csak forog a betöltő jelzés, de nem léptet a fiókba. Szerintetek mi a megoldás? Köszönöm a hasznos tanácsokat!

(#24165) anadroid válasza Watcher45 (#24164) üzenetére


anadroid
senior tag

Frissítetted az alkalmazást?

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#24166) Watcher45 válasza anadroid (#24165) üzenetére


Watcher45
tag

Igen azzal kezdtem miután nem tudtam belépni

(#24167) anadroid válasza Watcher45 (#24166) üzenetére


anadroid
senior tag

Cache törlés?

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#24168) gorje válasza Oliverda (#24147) üzenetére


gorje
senior tag

Sziasztok!

Errol a lekerdezesrol jut eszembe. Itt nekem brandnel prepaid platinumot ir. Valami olyasmi rémlik hogy a platinum mastercard-al vannak kedvezmények. Ez aktuális ill mikre vonatkozik? Holnap Ferihegyrol indulok ott is vannak előnyei talán?!

Szerk.: olvasgatok, lehet ez csak Credit kártya esetén van? Plusz van valami mastercardos kedvezmenyprogram?

[ Szerkesztve ]

(#24169) emeritus válasza Watcher45 (#24164) üzenetére


emeritus
tag

Cache törlés után újratelepítés? Sajnos nincs ismert, bevált, általános megoldás.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#24170) Friczy válasza t72killer (#24140) üzenetére


Friczy
senior tag

A Revolut árfolyamrése valóban minimális, de annak csak ott van jelentősége, amikor a Revoluthoz beérkezik a terhelés, és azt váltja át forintra. Viszont az, hogy a vásárolt Ft összegből hány dollárt terhel a POS a Revolut felé, az nem a Revoluttól függ, hanem a POS elfogadó bankja által alkalmazott Ft-dullár árfolyamtól. És ezek az árfolyamok tapasztalat szerint meglehetősen kedvezőtlenek. POS és ÁTM esetén is lehet ilyennel találkozni, amikor felajánlja a váltást a kártya pénznemére. Ezt nem szabad elfogadni, maradni kell a terhelés pénzneménél.

(#24171) Elar


Elar
senior tag

Sziasztok
Picit segítséget kérnék 🙏
1. Milyen számlaszámot és adatot kell megadni ha EU-ból akarnak utalni nekem eurót? :)

2. A magyar utalások még mindig a referenciaszámos gyűjtőszamlas verzió?

KÖSZÖNÖM

Külön nem írok köszönömöt, de köszönöm szépen ha válaszolsz :)

(#24172) sopruk válasza Elar (#24171) üzenetére


sopruk
aktív tag

Szia

1. A számla adataidnál (alul a jobb szélső ikon, majd a fogaskerék) az eurós zsebednél találod az IBAN számlaszámod. Nálam a helyi és a swift is ugyan az. Itt létre is tudod hozni, ha nincs ilyen zsebed...

2. Igen, a Ft-os zsebnél az is megtalálható...

[ Szerkesztve ]

(#24173) kp78 válasza Friczy (#24170) üzenetére


kp78
addikt

Most, h már aktív a kártya kíváncsiságból majd teszek újra 1 próbát ugyanazon a terminálon, és nem érintősen, hanem chip-es fizetéssel. (Aldi-s érintős fizetéssel minden rendben volt ugyanaznap délután.)
Kíváncsi leszek, megint fog-e dollárt is mutatni a terminál. :U

(#24174) sopruk válasza Watcher45 (#24164) üzenetére


sopruk
aktív tag

Pár napja volt akinek (Vigyorka fórumtárs) újratelepítés után sem oldódott meg a belépési probléma, e-mailben sikerült elérnie a supportot...

[ Szerkesztve ]

(#24175) Watcher45 válasza sopruk (#24174) üzenetére


Watcher45
tag

Köszönöm a tanácsokat! Csak at újratelepítést nem próbáltam még.

(#24176) Watcher45


Watcher45
tag

A tanácsot megfogadva újra telepítettem az alkalmazást, most működik.

(#24177) gzbotii válasza sutyesz96 (#24150) üzenetére


gzbotii
veterán

Neked is, és neki is el kell legyen mentve a telefonkönyvben mint kontakt.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#24178) kovisoft válasza gzbotii (#24177) üzenetére


kovisoft
őstag

Plusz engedélyezve kell legyen a másik félnél, hogy mások felvehessék őt Revolut kontaktnak.

Viszont a @felhasznalónév-re küldés működik, épp az imént küldtem valakinek pénzt így, aki előtte nem volt az ismerősöm.

(#24179) Vigyorka válasza sopruk (#24174) üzenetére


Vigyorka
senior tag

A probléma azóta is meg van... Az előző telefonszámról (régi és eddig működő!) való bejelentkezésről a jelszó beadása után kéri, hogy töltsem ki az űrlapot. Ha kitöltöm akkor az email címnél kiírja, hogy már foglalt - én tovább is mentem megadtam egy másik email címem így meg dupla regisztrációnak veszi.
Így a szórakozás közben bekerült a rendszerükbe a régi működő adataim mellé egy fars regisztráció - idáig úgy voltam vele ha a fene is fenét eszik akkor is visszaszerzem a kártyám használat.
Lassan ott tartok, hogy a személyim vigyorog ha meglátja a telefonom. :)) (chat)
4 db fix pont van a telefonszám, email, bankkártyaszám és jelszó ehhez jön a szelfi, szelfi + személyi, személyi első és hátsó oldala - ÉS akkor jön a Revolut programja, személyzete és nem lehet belépni...
Rosszmájú vagyok ez a Fintec = Fingtec.. (Bocs!)

Vigyorka

(#24180) Divinity válasza gzbotii (#24177) üzenetére


Divinity
őstag

Ez nem igaz, a másik félnek nem kell lementve legyen ha bevan kapcsolva, hogy megtalálható

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#24181) gzbotii válasza Divinity (#24180) üzenetére


gzbotii
veterán

Ez nem a nearby feature?
Munkatársak közül mindenki használ Revolutot, sokszor küldünk egymásnak pénzt (kajarendelés, közös vásárlás esetén). Amíg nem volt mindkét félnek elmentve a kontaktok közé, csak nearby és username alapján tudtuk egymást megtalálni és külden.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#24182) bigdady válasza Vigyorka (#24179) üzenetére


bigdady
nagyúr

Ez elég nagy bug akkor

[ Szerkesztve ]

(#24183) Vigyorka válasza bigdady (#24182) üzenetére


Vigyorka
senior tag

Sikerült... A Facebookon segítettek: [link]

Vigyorka

(#24184) Divinity válasza gzbotii (#24181) üzenetére


Divinity
őstag

Nem, legalábbis én már fizettem így többször is, hogy kaptam egy számot, felvettem mint kontakt és megjelent Revolutban is rendesen

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#24185) gzbotii válasza Divinity (#24184) üzenetére


gzbotii
veterán

Igaz, megnéztem és megjelenik nálam is olyan kontakt, akiknek az új számom biztos nincs meg.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#24186) Tuomas válasza Vigyorka (#24183) üzenetére


Tuomas
addikt

És mi volt a probléma, esetleg leírhatatnád, hogy ha valaki így jár, akkor tudjunk segíteni?!

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24187) Vigyorka válasza Tuomas (#24186) üzenetére


Vigyorka
senior tag

Újrafelépítés után nem tudtam belépni...
A chaten többször végig mentünk az adategyeztetésen, de nem sikerült helyre állítaniuk...
A Facebookon megadtam az adataim (név, telefonszám, kártya utolsó négy pozíciója) és kértem a segítségüket.
Kérték, hogy a megadott telefonszámommal (..itt a nem beregisztráltat adták meg) lépjek be és adjam meg a megadott (eredeti régi email címem) és lön csoda a fiókomban találtam magam. (((A Facebookon is csak másodszorra sikerült - gondolom akkor jött a hozzáértő szaki...)))
Úgy nézz ki, hogy a két telefonszámom és a két email címem kavarta meg a helyzetem.
Tanulság csak a regisztrált telefonszámot és email címet szabad megadni nekik. Amikor azt írják, hogy már használatban van akkor STOP ÉS NE TOVÁBB - nem megadni másikat!!!.

Vigyorka

(#24188) emeritus válasza Vigyorka (#24187) üzenetére


emeritus
tag

A telefoszám keveredés nem lett tiszta. (Én már haromszor cseréltem számot.) Ha végül a megadott (nem beregisztrált) számmal tudtál belépni, akkor tanulságul miért a regisztrált szám használata adódik? Netán új számod lett és nem cserélted le az appban az adataid között a régi számod az újra? Pontosan mi okozta a zavart szerinted?

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#24189) Vigyorka válasza emeritus (#24188) üzenetére


Vigyorka
senior tag

Az én hibám (is). Én nem számot akartam cserélni mikor sokadjára nem sikerült a belépés hanem új regisztrációt kezdeményeztem amihez hozzá akartam rendelni a már meglévő bankkártyám - félbe hagytam regisztrációt, de a számom már bekerült a rendszerükbe. Nem lehet egy telefonszámhoz két regisztráció. Törölni én nem tudtam. Így került a rendszerükbe az eredeti mellé két fals adat (telefonszám és email)..
A chaten is megadtam a jó és a törlendő adatokat, de nem segítettek a belépésben.
Ha a programba megnézem a telefonszámom az eredeti van benne a belépéshez mégis a másikat kérték... (remélem egy darabig nem kell újra belépnem, mert nagyon bosszantott, hogy nem megy - rengeteget kísérleteztem, jó hogy nem tiltottak le.)
Hogy per pillanat melyik telefonszámom a 100%-s azt nem tudom...
Be keverhetett az is hogy az egyik számom Digis - a hozászolásokban sokan jelezték, hogy a Revolut visszajelzéseit nem kapják meg...

Vigyorka

(#24190) Vigyorka válasza emeritus (#24188) üzenetére


Vigyorka
senior tag

Kérdésem: most a programba melyik telefonszámod van? (a regisztrált vagy az utolsó?)
Kösz!!!

Vigyorka

(#24191) emeritus válasza Vigyorka (#24190) üzenetére


emeritus
tag

Természetesen az utólsó, az éppen használt. Mindig átírom. Nem szerencsés, ha az appban nem az aktuális számod van. Ha számot cserélsz, ajánlatos azt az appban is módosítani, bár erre semmi nem kényszerít. A rendszer ellenőrzi és ezután ez lesz a "regisztrált" és egyetlen számod, a régi "örökre" törlődik. Remélem.

[ Szerkesztve ]

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#24192) Vigyorka válasza emeritus (#24191) üzenetére


Vigyorka
senior tag

A programban az eredeti van - a bejelentkezéshez a másik (Digis) számom megadását kérték az eredeti email- el....

Másik eszközre átvitted már? Mi a menete?

[ Szerkesztve ]

Vigyorka

(#24193) emeritus válasza Vigyorka (#24192) üzenetére


emeritus
tag

Egy eredeti (régi) szám esetenként már valaki másé lehet... Az aktuális számod a biztos és valós elérhetőséged. Kapcsolattartásra szükség lehet rá, ahogy a valós e-mail címedre is.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#24194) Vigyorka válasza emeritus (#24193) üzenetére


Vigyorka
senior tag

Nem változott a számom... A programban minden adatom az eredeti és jó.

Vigyorka

(#24195) emeritus válasza Vigyorka (#24192) üzenetére


emeritus
tag

Átvittem az alkalmazást másik eszközre, bár a régi telefonomon (tartaléknak megtartottam) rajta maradt. Egyszerúen letöltöttem az appot az új készülékre és bejelentkeztem. Később számot (simet) cseréltem és az appban átírtam a telefonszámot. Visszakérdeztek, okéztam.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

(#24196) vmarci21


vmarci21
tag

Van olyan, akinek régi (tehát díjcsomag limitek augusztus 24-ei változása előtti) csomagja van, és már változtak a limitjei?

Nálam már volt fordulónap augusztus 24 óta, de maradt az 1 850 000 ft-s átváltási, és a korlátlan utalási limit az app szerint...

>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

(#24197) t72killer válasza vmarci21 (#24196) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Nekem tegnap volt a fordulónap, de maradtak a limitek :R. Asszonynak nyitottunk egyet, sajnos már 24 után: neki már szűk a limit.

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#24198) sopruk


sopruk
aktív tag

Ezt találtam a súgóban böngészés közben:

"Milyen díjakkal kell számolnom, ha kártyáról adok hozzá pénzt?
Ha kártyával adsz pénzt a számládhoz, kis összegű díjat számíthatunk fel a költségeink fedezésére. A tranzakció véglegesítése előtt látni fogod, hogy felszámítottuk-e a díjat, és ha igen, mennyit kell fizetned."

Ez vajon eddig is benne volt a súgóban, csak mégsem szoktak díjat felszámolni, vagy lehet tervbe van a bevezetése? :F

[ Szerkesztve ]

(#24199) t72killer válasza sopruk (#24198) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Ha elolvastam volna a súgót anno, akkor alapból nem adom hozzá a hitelkártyám ,
banki oldalról uis esélyes a szívás.

Kriptónál jól számolom, hogy vételkor ÉS eladáskor is felszámol 2.5%-ot, úgy, hogy ráadásképp a tranzakció beleszámít a váltási limitbe? Ez azért nem kicsit durva, 5+% kell emelkedjen, hogy egyáltalán 0-n legyen az ember...

[ Szerkesztve ]

30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

(#24200) emeritus válasza sopruk (#24198) üzenetére


emeritus
tag

Korábban nem így volt benne a sugóban a kártyás feltöltés díja. Csak a "honos" országon kívüli kártyáknál jeleztek díjat, hasonlóan feltételesen és nem írták, hogy előzetesen kijelzik az összeget. A gyakorlatban ezelőtt is többnyire ingyenes volt a kártyás feltöltés és jelenleg is többnyire az. Nem számoltak díjat a "honos" országon kívüli kártyáknál sem. Majd lettek és vannak bankfüggő kivételek, ezek leginkább egyes hitelkártyás feltöltések. A változás örök.

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.