Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24751) kp78 válasza sopruk (#24750) üzenetére


kp78
addikt

:R
B@kker azért ez elég szerencsétlen szerkesztése a programnak...
Semmi sem utal arra, hogy azt a sort (is) lehet jobbra húzni :U

(#24752) gzbotii válasza kp78 (#24751) üzenetére


gzbotii
veterán

Az új felület nem épp a felhasználói élményről szól...

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#24753) sopruk válasza kp78 (#24751) üzenetére


sopruk
aktív tag

Jól eldugták, az biztos. Segítség nélkül én sem találtam volna meg soha. :)

[ Szerkesztve ]

(#24754) Solymi81 válasza fap333 (#24745) üzenetére


Solymi81
aktív tag

Azért ettől meg nem kell hülyének nézni őket, hogy fogalmuk sincs, hogy ez létezik.
Én se tudtam, csak egy ismerős mondta h van ilyen.

Meg kb. 7,6 milliárd emberből van vagy 12 millió felhasználó, kb. a világ népességének 0,2%-a. De mégha Csájnát ki is vesszük, akkor se nő szignifikánsan.
Kriptopénzek meg kismillió dolog ugyanez.

Másrészt meg ahogy említették, nekik nem érdekük tudni erről az opcióról, habár lehet h hallottak róla.

(#24755) zerodot válasza kp78 (#24751) üzenetére


zerodot
aktív tag

Gondolom nagyobb felbontásra van optimalizálva? Nekem nem kell semmit jobbra-balra húzogatni, alapból látszik a ... opció.

Vagy angol nyelvre... a magyar szöveg hosszabb és széthúzza a sort.

(#24756) Somatom válasza zerodot (#24755) üzenetére


Somatom
veterán

A teló megjelenítési beállításaitól függ (betüméret, megjelenítési méret). Az enyémen sem látszik húzogatás nélkül, pedig nem pici a kijelző.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#24757) KTU válasza zerodot (#24755) üzenetére


KTU
addikt

Magyar nyelven használva az alkalmazást, egyszerűen hosszabbak a szavak.

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#24758) TigerDzsó


TigerDzsó
tag

eBay-en próbáltam GPay-Revolut kombóval fizetni, az összeget levonta, de errort írt. Megpróbáltam megint és ugyan az lett az eredmény. Végül kifizettem PayPal-al. Nem telt el 5 perc és mind a kettő fizetést sztornózták. :C
Meglepett, hogy ilyen hamar, magától megoldódott a probléma.

(#24759) $atirka válasza Somatom (#24756) üzenetére


$atirka
senior tag

Pedig ott van az, próbáld wqhd beállításon.
Kell a nagyobb felbontás...

Üdv, egy szintén Note9 tulaj :K

[ Szerkesztve ]

"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D

(#24760) gzbotii válasza Solymi81 (#24754) üzenetére


gzbotii
veterán

Saját tapasztalat, hogy saját bankjuk dolgait sem tudják sokszor, volt, hogy én utána néztem annak, ami nekem kellett, aztán a bankfiókban én kellett nekik elmagyarázzam, mi is az az adott dolog, meg mutatni a weboldalkon.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#24761) Somatom válasza $atirka (#24759) üzenetére


Somatom
veterán

Képernyő nagyítás csúszka középen, betüméret csúszka középtől eggyel nagyobb. Tök mindegy, hogy mire állítom a felbontást, egyiken sem látható alapból a három pötty. Próbáld ki!

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#24762) sopruk


sopruk
aktív tag

Más is szokott Revolutról TransferWise-ra HUF-ot utalni?

Mert múlt héten kaptunk saját HUF banki adatokat, meg a gyűjtőszámlás számuk is változott, amire eddig is lehetett utalni közlemény azonosítóval. Viszont a Revolutba azóta sem lehet hozzáadni új címzettként egyiket sem, mert „BIC/SWIFT is in invalid format” hibát jelez.

Topicjában beszéltük, hogy Magyarországon kívülről jövő utalásokat nem tud ugyan fogadni, de mivel a Revolut magyar gyűjtőszámláról utal HUF-ot, működnie kellene…

[ Szerkesztve ]

(#24763) Gabás válasza sopruk (#24762) üzenetére


Gabás
addikt

szóltam már az üsz-nak, vizsgálódnak

(#24764) Tuomas válasza sopruk (#24762) üzenetére


Tuomas
addikt

A hazai bankszámlaszám formátumát (3x8 számjegy) nem tudod beírni revolutba emiatt nem megy.

(#24765) viktorhu

Eddig sem lehetett magyarországi számlaszámformátumot Revolutra beírni ha jól tudom.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24765) viktorhu válasza sopruk (#24762) üzenetére


viktorhu
veterán

Lehet, hogy olyan probléma, mint egy új mobilszolgáltató színre lépése: amíg a partnerek nem aktualizálják a náluk lévő számformátumokat, probléma lesz a fogadással rajta.

(#24766) <Adamsky> válasza Somatom (#24761) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... egyiken sem látható alapból a három pötty ... "
Bocsi, ha félreértettelek, de Te nem azt látod, ami zerodot hozzászólásában is van? Nálam pont így néz ki. Minden "alap", nincs semmilyen nagyítás / kicsinyítés.
Ja, és még a felbontásom sem extrém (fhd, régi jó 16:9 :K )

(#24767) Oliverda válasza Tuomas (#24764) üzenetére


Oliverda
félisten

De IBAN formátumban be lehet írni.

Valószínűleg az a baj, hogy nem került még be az adatbázisunkba a TW BIC/SWIFT kódja. Egyébként a 7-es főverzió előtt még kézzel kellett beírni a kódot, de mostmár automatikusan pakolja be, ez okozhatja a problémát.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24768) Tuomas válasza Oliverda (#24767) üzenetére


Tuomas
addikt

Azt be, de nekem nem volt egyértelmű, hogy melyik formátumban szeretné a fórumtárs beírni :D
Bár az igaz, hogy ha „BIC/SWIFT is in invalid format” hibát jelez neki, akkor valszeg IBAN-al próbálja. :DDD

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24769) Somatom válasza <Adamsky> (#24766) üzenetére


Somatom
veterán

EZT látom a saját beállításaimmal (bármely felbontáson). Ha nullára húzom a nagyítást és eggyel kisebbre a betüméretet, akkor pedig EZT.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#24770) akooos


akooos
veterán

Sziasztok.

Próbáltam használni a keresőt, de ilyen jellegű problémát nem találtam.

Revolut kártyára akartam kifizetni Unibetről, ahogy tettem már többször korábban. Azonnal jött az értesítés, hogy visszatérítésem érkezik. Ez volt vasárnap este. Azóta függőben van a dolog, pedig általában másnapra számlán van már a pénz.

Esetleg valaki tapasztalt olyat, hogy a "visszatérítés" ilyen lassan érkezik meg? 1 órája néztem, akkor jelent meg egy értesítés, hogy SEPA Euro transfers may be slightly delayed. Nekem a másfél nap nem slightly delayed :B

(#24771) Oliverda válasza Somatom (#24769) üzenetére


Oliverda
félisten

[link]

Ezzel akár le is lehetne zárni a témát.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24772) Somatom válasza Oliverda (#24771) üzenetére


Somatom
veterán

Ha így lenne, akkor egyáltalán nem jelenne meg senkinél sem. De, mint a korábbi hsz. -emben látható, Magyar nyelv esetén is meg tud jelenni. Úgyhogy sztem inkább ezzel lehetne lezárni a témát.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#24773) goop válasza akooos (#24770) üzenetére


goop
őstag

Valami gond lehet, nekem mindig pont 2 óra az igényléstől számítva. Egyszerre jön a mail a kifizetésről, meg a revo is jelez, hogy megjött a pénz.

[ Szerkesztve ]

(#24774) Oliverda válasza Somatom (#24772) üzenetére


Oliverda
félisten

Tök mindegy, nincs gyakorlati jelentősége, legfeljebb arra világít rá, hogy mennyire rendetlen platform az Android.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24775) Tuomas válasza Oliverda (#24774) üzenetére


Tuomas
addikt

Nem tudom, ebben mi a rendetlen. Logikus, hogy a nagyobb betűméret nagyobb helyet foglal, így nem fog kiférni minden, ami kifér kisebbre állított betűmérettel, mert a felbontás és a képernyő nagysága fix az adott készüléken.

Vagy nem értem miről van szó. :DDD

Viszont tényleg zárható lenne a téma.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24776) akooos válasza goop (#24773) üzenetére


akooos
veterán

Köszi a megerősítést, akkor megyek reklamálni :) Előbb revolut, aztán unibet.

Szerk: Mondjuk fura, hogy visszatérítésként jelenik meg. Rita, a chatbot szerint 15 napot vesz igénybe a refund :) Így nekem elveszti előnyét a revolutra való kifizetés a banki átutalással szemben. :U

[ Szerkesztve ]

(#24777) Somatom válasza Oliverda (#24774) üzenetére


Somatom
veterán

Nem. Ez arra világít rá, hogy mennyire béna az app fejlesztője. Az is erről tanúskodik, hogy magától fekvőbe sem fordul az activity.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#24778) goop válasza akooos (#24776) üzenetére


goop
őstag

Azért nézd meg mégegyszer, tuti nem jött e pénz, mert lehet csak nem jelzett, vagy euro n vagy más valutát mutat épp az app. Egyébként magyar cib bankos visa ra is kértem már, az is pont 2 óra, éjjel nappal mindegy. Itt a visa a lényeg.

[ Szerkesztve ]

(#24779) sopruk válasza Gabás (#24763) üzenetére


sopruk
aktív tag

Az jó, akkor reméljük sikerül megoldaniuk hamar. Én is gondoltam rá, de a guglis angolommal lehet nem tudtam volna megértetni magam, hogy mi a problémám :)

(#24768) Tuomas
Igen, a netbankból már utaltam rá és az ott kijelzett IBAN számot próbáltam beírni...

(#24780) Tuomas válasza sopruk (#24779) üzenetére


Tuomas
addikt

Ja akkor sorry, ma úgyfest nem vagyok toppon. :DDD

We were here

(#24781) akooos válasza goop (#24778) üzenetére


akooos
veterán

[kép]
Az a furcsa tényleg, hogy máskor igen hamar megjön a pénz, most pedig függőben :)
Mindegy, majd csak megérkezik valamikor. Kár, hogy csak a chatbottal lehet csevegni.

[ Szerkesztve ]

(#24782) Tuomas válasza akooos (#24781) üzenetére


Tuomas
addikt

liveagent.

We were here

(#24783) sopruk válasza Tuomas (#24780) üzenetére


sopruk
aktív tag

Nem történt semmi :)

(#24784) <Adamsky> válasza Somatom (#24769) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

Ja, OK. Ugye Android alatt kb. mindegy, hogy milyen felbontást használsz, többet v. kevesebbet nem fogsz látni mert "skálázódik" (nem úgy, mint mondjuk a Windows-os géped).
Ugye a fejlesztő az alap "nagyítással" dpi-vel tud számolni. Az, ha a user belenagyít, vagy más, esetleg nagyobb betűkészletet használ, nem nagyon tud mit kezdeni.
Nálad egyértelműen a második beállítás a helyes. Így ugye már látszik minden.

(#24785) Tuomas válasza sopruk (#24783) üzenetére


Tuomas
addikt

Mondjuk most megpróbáltam én is, beírva az iban számot tovább tudtam menni, ahova be kellett írni a címet.
De tudod mi nem egyértelmű nálam? Az, hogy a bank címe Belgiumban van. Na most akkor ez egy kicsit kacifántos nem, mármint olyan szempontból, hogy HU-val kezdődő magyarországi számla, belga címmel? :F
Amúgy nekem is a BIC/SWIFT is in ivalid format hibaüzenetet írja ki a végén.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24786) sopruk válasza Tuomas (#24785) üzenetére


sopruk
aktív tag

A cím beírásig engem is továbbenged, de amikor azt is okézom, akkor jelzi ki a hibát nekem is.
A címekkel én is mindig vacillálok, mit kell beírni. Aztán úgy logikáztam (nem biztos hogy jól :) ), hogy mivel az én nevemre szól a számlaszám, és a kedvezményezett címét kérdezi, a saját magyar címemet írtam be.
Aztán a gyűjtőszámlás számlaszámnál, amikor céges adatokat kell felvinni, ott meg lehet hogy a belgiumi címet kell megadni... :F

(#24787) Somatom válasza <Adamsky> (#24784) üzenetére


Somatom
veterán

"Nálad egyértelműen a második beállítás a helyes."
Tessééék??? A teló bármely beállítása helyes. Itt egyedül az app, ami helytelen.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#24788) Tuomas válasza sopruk (#24786) üzenetére


Tuomas
addikt

Szerintem a belgiumi címet kell beírni a kedvezményezett címéhez, tw-ba szeritnem ezért van feltüntetve, az a bankszámlához tartozó kedvezményezetti cím.

We were here

(#24789) Tuomas válasza Somatom (#24787) üzenetére


Tuomas
addikt

Jaj de sokat kihoztok már ebből.
Nekem pont ma küldtek e-mailben kérdőívet, ha kapsz te is, nyugodtan jelezd feléjük is a problémáidat (úgyis van egy csomó ;] ) és van benne kifejtős rész. :DDD

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24790) Somatom válasza Tuomas (#24789) üzenetére


Somatom
veterán

Benéztél valamit. A probléma másé volt. Én az okát írtam le.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#24791) Tuomas válasza Somatom (#24790) üzenetére


Tuomas
addikt

Akkor miért lovagoltok még mindig ezen, hiszen már leírtad itt, hogy ezzel zárható a téma?!

"Benéztél valamit."
BTW ez ma már nem először történik meg. :DDD Ez egy ilyen nap.

Viszont tényleg felesleges folytatni, egyértelmű, hogy a Revolut nem kezeli jól a méretezéssel kapcsolatos dolgokat, ez azokat érinti, akik nem szeretik a kicsi betűt, és nagyobb méretre állítva használják. Viszont akit érint, az tényleg megírhatja nekik.
És ha kérhetem, legyen ez a végszó ezzel kapcsolatban.
Köszi!

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24792) gorje válasza akooos (#24770) üzenetére


gorje
senior tag

Szia!
Nekem első alkalommal, a pénteken kért kifizetés vasárnap érkezett meg. Multheten pedig a szerdán indított, szombaton érkezett meg MC kártyára.

(#24793) akooos válasza gorje (#24792) üzenetére


akooos
veterán

Köszi neked is, közben sikerült beszélnem live agenttel, aki azt mondta, hogy nem érkezett még meg a pénz, csak az igényt látja, hogy küldik majd :)
Okéé, várok még 3 munkanapot, az a tuti :)

(#24794) geryboro válasza geryboro (#24671) üzenetére


geryboro
senior tag

még nem kaptam választ:

"olyan kerdesem lenne, hogy iden kezdtem a tozsdezest Revo-n belul, es az ado bevallas meneterol esetleg tudna-e valaki irni valamit?
nezegetem a kivonatokat, van opcio egyszerusitett szja bevallasra ugyfelkapun keresztul
(ha ez szamit, es nem kell konyvelozni), menet, egyszerusege, limit, ilyesni.
elore koszonom."

Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP

(#24795) Vigyorka


Vigyorka
senior tag

K&H bankos Visa kártyám cserélték...
Ft feltöltésnél a régi soha nem kérte a 9 jegyű biztonsági kódot.
Az új kártyáról állandóan kéri - megoldás? :F :W
Köszönöm!

Vigyorka

(#24796) zsamiatt válasza Vigyorka (#24795) üzenetére


zsamiatt
őstag

EU-s jogszabály szerint az online vásárláshoz kötelező további biztonsági elemeket használni. Valószínű ez lesz neked is, ezzel nem tudsz mit tenni.

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#24797) balinlin válasza Vigyorka (#24795) üzenetére


balinlin
senior tag

Curve közbeiktatás esetleg? Ott csak nem kéri állandóan a kódot, mert akkor kb használhatatlan lenne.

(#24798) Vigyorka válasza zsamiatt (#24796) üzenetére


Vigyorka
senior tag

Ez így használhatatlan... A nővérem a K&H-s, a biztonsági kód az Ő telefonjára érkezik....
Az SMS díj szintén abszurd...

Vigyorka

(#24799) Oliverda válasza Vigyorka (#24798) üzenetére


Oliverda
félisten

Ezeknek az SMS-eknek nincs díja.

Azt már inkább meg sem kérdezem, hogy miért nem a saját telefonodra jönnek az üzenetek...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24800) zsamiatt válasza Vigyorka (#24798) üzenetére


zsamiatt
őstag

az elöbb még a te kártyád volt, most meg a nővéredé? :D
mint mondtam online vásárlásnál minden kártyánál kötelező lesz több lépcsös hitelesítés. Ha nem hiszed nézz utána.
Egyébként meg már bocs de nem értelek. Minden nap 1000 Ft-t teszel rá, hogy naponta kell feltölteni? Vagy percenként csinálod, hogy használhatatlannak titulálod?

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.