Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24701) Tuomas válasza Oliverda (#24700) üzenetére


Tuomas
addikt

Lehetséges. Mondjuk én, amit nem használok gyakran és nincs ismétlődő fizetés (pl office365), onnan vásárlás után törlöm a kártyám (pl Amazon).

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24702) Brandynew válasza GAbre (#24695) üzenetére


Brandynew
őstag

Hogy van az, hogy mindig azok problémáznak ilyen abszurd dolgokon, akik alig tudnak írni magyarul? Hogy van az, hogyha én regisztrálnék egy Amazon fiókot és Revolutos kártyát adnék hozzá, akkor nekem nem kerekedne belőle Mónika show és simán működne?

(#24703) anadroid válasza UberMutant (#24674) üzenetére


anadroid
senior tag

Tőlem mostanában 10-15 percen belül vonták.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#24704) Divinity válasza GAbre (#24695) üzenetére


Divinity
őstag

Hülye kérdés de biztos nem cseszted el a kártya adataid?
Meg pontosan mit jelent az, hogy "amazon fiók lekapcsolás" ?
Egy nem sikerült vásárlás miatt nem kéne blockolnia az amazonnak.

[ Szerkesztve ]

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#24705) balinlin válasza Brandynew (#24702) üzenetére


balinlin
senior tag

Paypal topikban is írt egy problémáról, ilyenkor az ember már óhatatlanul is user errorra gondol.
Vagy valamiért bosszút állnak rajta a bitek.

(#24706) GAbre válasza Divinity (#24704) üzenetére


GAbre
veterán

Ha rosszul írtam volna be,akkor nem jelenik meg revolut appban a tranzakció.
De nem hiszem,hogyha mégis,akkor 3x is elszúrtam volna a beírást.

"We have suspended your orders and Amazon account because we detected unusual activity on it. You can help us unlock your account by logging in to your account and following the on-screen instructions.

Please note that you will not be able to access your account or place orders with us until we confirm your information."
És banki adatokat,kártyadokumentumot kértek,feloldáshoz.

balinlin:
Igen,még mindíg fenntartom,hogy valós az is,de ezentúl figyelni fogom,van némi esély,hogy előbb jelent meg egyenlegben és a pénz és utána csak historyban.
Bár múltkor fordítva volt,egyenleg 0 historyban meg ott volt a +,de pár óra után balance-ban is ott lett.

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#24707) Tuomas válasza GAbre (#24706) üzenetére


Tuomas
addikt

És ahelyett, hogy beléptél volna az amazon fiókodba és követted volna a képernyőn megjelenő utasításokat (ahogy írja a szöveg), csináltál még egy amazon fiókot? :F

"És banki adatokat,kártyadokumentumot kértek,feloldáshoz."

Minden válasz ott van, mit kellett volna tenned.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24708) GAbre válasza Tuomas (#24707) üzenetére


GAbre
veterán

Megtettem,amit kért,rögtön.De azóta se jött még válasz.Sejtettem,hogy ma már(hétvégén nem kapok választ)
Rendelni akartam terméket,amíg akciós.
És utána itt is rákérdeztem mi van.
Azon kívül igen csináltam még 1 fiókot megpróbáltam ott is baj?

És mi történt, miután megtetted, amit kért?
Az amit írtam is,folyamatosan hozzáférést kér,mintha más ipkről jönnék fel,aztán kiírja,hogy még mindíg nem férhetek hozzá.(nem tudom ezt ide leírtam,vagy csak amazon fórumon már)

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#24709) Tuomas válasza GAbre (#24708) üzenetére


Tuomas
addikt

És mi történt, miután megtetted, amit kért?

Szerk.
Én most már teljesen elvesztettem a fonalat. :DDD
Melyik support nem válaszol? Amazoné, vagy a revolut?

[ Szerkesztve ]

We were here

(#24710) Divinity válasza GAbre (#24706) üzenetére


Divinity
őstag

De megjelenik ha bizonyos adatok helyesek.
Nálam már volt olyan (pont amazonnal csak épp AWS kapcsán), hogy az app írta, hogy elírtam a lejárati dátumot.

Egyébként ebből egyértelműen látszik, hogy nem a Revolut a ludas, a fiókod (akár az IP-d) az amivel valami nem kerek az amazon számára.

Jut eszembe, saját kártyáddal fizetnél saját neveden lévő Amazon fiókban vagy valahol van eltérés?

[ Szerkesztve ]

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#24711) sopruk válasza Divinity (#24710) üzenetére


sopruk
aktív tag

Én pont tegnap jártam így. Online fizettem egy számlát virtuális kártyával és most is ott van a sikertelen tranzakció, "Helytelen a kártya lejárati dátuma" megjegyzéssel...

(#24712) viktorhu válasza GAbre (#24695) üzenetére


viktorhu
veterán

Engedélyezted az online fizetést a Revolut kártyával?

Egyébként ha az amazon zárolt, akkor miért a Revolut ügyfélszolgálatot kérdezed, miért nem az Amazonét, hogy mi történt?

(#24713) wanted5 válasza GAbre (#24695) üzenetére


wanted5
őstag

Egy embernek egy fiókja lehet, pont.

Nehogy azt hidd hogy csak a kártyádat meg email címet tárolják el. Amint match van az adatbázisban tiltanak.
Vedd fel az amazon supporttal a kapcsolatod, mind meg hogy nem tudsz hozzáférni a többi fiókhoz és töröljék őket.

(#24714) wanted5 válasza Brandynew (#24702) üzenetére


wanted5
őstag

Úgy hogy neked nem töklé van a fejedben...

(#24715) $atirka


$atirka
senior tag

Sziasztok!
Tegnap még fel tudtam tölteni a számlám, el is utaltam, este viszont már nem ment, ma reggel sem engedi. "Valami hiba történt" hibát dob. Beírom a CVV kódot és egyből jön az üzenet, semmi hitelesítés, vagy banki engedélyezés...
Nemrég kezdtem el használni, alig van tapasztalatom ebben.
Valami limitet léphettem túl?

"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D

(#24716) $atirka


$atirka
senior tag

Még most sem megy a pénz feltöltés!
Hétvégén nem működik? :F

"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D

(#24717) UberMutant válasza $atirka (#24716) üzenetére


UberMutant
őstag

de működik hétvgén is , 24/7.
friss regisztrációnál korlátozott a feltöltés mértéke, van akinél 70k körül, nálam első nap 400knál állt meg.
viszont ez a valami hiba , elég furcsa.

pár részletet megoszthatnál, mert a "nem működik" nem segít a megoldásban.

(#24718) $atirka válasza UberMutant (#24717) üzenetére


$atirka
senior tag

Tegnap ~200at utaltam, meg volt egy számla kiegyenlítés online 6k, utána pár órára rá már nem tudom tölteni.


"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D

(#24719) UberMutant válasza $atirka (#24718) üzenetére


UberMutant
őstag

nézz körben az appban, a chatet kéne megkereni esetleg a notificationst. ott lehet, hogy szóltak hozzád.

esetleg írj a supportnak , "live agent" et beírva embert kapsz a robot helyett.

gyanús nekem ez a 200k , hogy sok volt egyszerre.
lehet, hogy hétfőn már sikerülni fog. esetleg kisebb összeggel.

(#24720) $atirka válasza UberMutant (#24719) üzenetére


$atirka
senior tag

Értem, vagyis nem. Jobban örülne az ember egy értelmes hibaüzenetnek, nem a "valamilyen hiba történt"-nek.
Értesítésben semmi sincs, úgyhogy megvárom a hétfőt.
Amúgy most 30ezret nem akar bevenni, az nem sok.
Na mind1, köszönöm a segítséget, várok türelmesen!
:R

"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D

(#24721) balinlin válasza $atirka (#24720) üzenetére


balinlin
senior tag

live agent

(#24722) $atirka válasza balinlin (#24721) üzenetére


$atirka
senior tag

Köszi!
Azóta próbálgattam párszor és kb egy órája egyszer csak sikerült...

Picit off, de szerintetek mivel járok jobban?
Revoval vagy Curveval vásároljak inkább Aliról?

"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D

(#24723) KTU válasza $atirka (#24722) üzenetére


KTU
addikt

Revolut virtuális kártya.

_________________________________

Másnak is van pénzcsörgés hangeffekt bankkártyás feltöltésnél?
Már egy ideje hallom, :D
csak nem írtam be. :U

Verzió: 7.18-beta-631

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#24724) #04441088 válasza KTU (#24723) üzenetére


#04441088
törölt tag

Itt nincs, nemitva vagyok. ;]

(#24725) $atirka válasza KTU (#24723) üzenetére


$atirka
senior tag

Akkor jól gondoltam, köszi!
Készülök Jan.1-re :B

"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D

(#24726) Arcanus


Arcanus
aktív tag

Sziasztok!
Történt egy kis malőr az utalásoknál és ebben szeretném segítségeteket/tanácsotokat kérni. A következő a történet:
- Utaltam ismerősömnek Revolut-on keresztül magyar számlára HUF-ot x összegben. Ezzel nincs gond, megérkezett rendben volt minden.
- Ő a hét elején (kedden) utalt nekem arra a számlára, amiről érkezett tőlem a pénz, de ez hozzám még nem csorgott be.

Amit tudok: a számlaszám, amiről én utaltam (Revolut-os) nem ugyanaz amit ő lát mint kedvezményezett az én utalásomban. Emiatt nem érkezett meg a pénz hozzám (valószínűleg). Kérdésem: ilyenkor mi a teendő? Szóljak a Revolut-nak, hogy rossz címre ment az összeg, vagy még várjak vele?

(#24727) Gabás válasza Arcanus (#24726) üzenetére


Gabás
addikt

szólj, az nem fog megérkezni

(#24728) lehella


lehella
senior tag

Sziasztok,
van olyan jellegű tapasztalata valakinek, hogy mennyi topup kell ahhoz, hogy működjön a linkes pénzbekérő a Revolutban? Feleségem accountjában használná, de még nem volt sose kártyás topup rajta, support szerint elkell kezdeni így használni hogy növelje a "security level"-jét. Szerk: több százezer forint lement már a kártyáról egy év alatt, eddig csak "beérkeztek" rá a pénzek.

[ Szerkesztve ]

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#24729) Carvus válasza Arcanus (#24726) üzenetére


Carvus
senior tag

Én is jártam így nem rég, Revolut sajnos nem tud tenni vele semmit, küldő banknál kell visszahívni. 3500 HUF kezelési költségért cserébe hívta vissza Erste, de katasztrófa volt az ügyintézés a banknál azt se tudták mi az a Revolut jó pár kört kellett futni, mire elintézték. Közbe végig próbálkoztunk, hogy Revolut tegye át vhogy a megfelelő fiókra, de nem tudták (vagy csak nem akarták). :U :(

(#24730) Arcanus válasza Carvus (#24729) üzenetére


Arcanus
aktív tag

Rendben, köszönöm szépen a válaszokat! Utána kérdezek a banknál, meg azért megpróbálom a Revolut-ot is. Köszi szépen! :R

(#24731) fap333


fap333
aktív tag

Helló!

Tudom, hogy off, de erről a crypto.com-ról hallott már valaki?
[link]

10 fajta ember létezik. Aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem.

(#24732) Tuomas válasza fap333 (#24731) üzenetére


Tuomas
addikt

Van erre külön topik, 2 is:
Fintech Off topik
Fintech topik

We were here

(#24733) Oliverda válasza fap333 (#24731) üzenetére


Oliverda
félisten

Már az írás első mondata is marhaság, hisz teljesen más igényeket szolgál ki a két szolgáltatás. A cashback mértéke pedig nettó kamu, amit már a hivatalos oldal is elég nyilvánvalóan cáfol.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#24734) zerodot válasza fap333 (#24731) üzenetére


zerodot
aktív tag

Nekem van és lényegében amióta megvan, ezzel fizetek a Revolut helyett, szóval ilyen szempontból lehet alternatívája bizonyos mértékig (kártyás fizetésekhez).

De nem tudsz rajta forintot tárolni, szóval igazából akkor a legjobb, ha euróval vagy fonttal tudod tölteni (vagy kriptóval).

(#24735) bigdady válasza Arcanus (#24730) üzenetére


bigdady
nagyúr

Neki kell a bankjában visszahívnia

(#24736) balinlin válasza bigdady (#24735) üzenetére


balinlin
senior tag

Mondjuk lehetne olyan jó fej a cég, hogy a be nem azonosított utalásokat visszaküldi automatikusan. De sajnos nem ilyen.

(#24737) zerodot válasza balinlin (#24736) üzenetére


zerodot
aktív tag

Tényleg nem küldik vissza automatikusan? A helyi számlákat beharangozó emailben azt állították, hogy igen:

(#24738) <Adamsky>


<Adamsky>
nagyúr

Sziasztok! Mi lehet annak az oka, hogy a cimbi zsír új Revolut kártyájára nem tudunk az osztrák Raiffeisen-es, Eurós (Maestro) kártyájáról topup-olni? Rögtön a feltöltés elindítása után is ír ki valamit (németül ilyen kis sárga ablakban), de erről sajna nem készítettem képernyőképet. Ezt viszont lementettem:

... ja, SMS nem jött.

A magyar, Unicredit-es (Master) kártyával semmi gond. Jön az SMS, bírjuk a kódot, jön a pénz.

(#24739) balinlin válasza zerodot (#24737) üzenetére


balinlin
senior tag

Ahova utalni lehet az egyedi referenciaszámmal, az egy Raifassen szla, az arra próbaként utalt eur visszajött pár nap után.
Amiről Revolutról utalás esetén érkezik KH-s számlaszám, na az oda tévesen utalt összeg nem pattant vissza egyhamar a beszámolók szerint.
Feltételezem, hogy a 2. eset áll fenn itt is.

(#24740) Friczy válasza <Adamsky> (#24738) üzenetére


Friczy
senior tag

Az osztrák Raiffeisenes számlához tartozó kártya beállításainál kéne utánanézni, hogy be van-e állítva rendesen a 3DS (internetes vásárlás). Ha pl. nincs megadva telefonszám, akkor nem fog menni.

(#24741) <Adamsky> válasza Friczy (#24740) üzenetére


<Adamsky>
nagyúr

" ... be van-e állítva rendesen a 3DS (internetes vásárlás) ... "
Persze, basszus! Mert a topup, ugye "netes vásárlásnak" számít?
Kössz a tippet! :R Szólok a cimbinek, aztán visszajelzek ...

(#24742) zerodot válasza balinlin (#24739) üzenetére


zerodot
aktív tag

Aha, oké, köszi. Ez két külön eset valóban.

(#24743) st6969 válasza Carvus (#24729) üzenetére


st6969
őstag

"Erste, de katasztrófa volt az ügyintézés a banknál azt se tudták mi az a Revolut"

Inkább csak nem akarták tudni...Furcsa lenne, hogy a hétköznapi userek közül egyre többen ismerik, egy bank alkalmazottai meg még csak nem is hallottak róla.

(#24744) Tuomas válasza st6969 (#24743) üzenetére


Tuomas
addikt

Az a baj, hogy nem mondható el minden banki alkalmazottról, hogy naprakész lenne. Szerintem sok olyan van, aki valamikor még bekerült a pénzügyi rendszerbe az akkori tudásával, esetleg kényszerből valami kötelező továbbképzésen részt vesz időről időre és ennyi.

We were here

(#24745) fap333 válasza st6969 (#24743) üzenetére


fap333
aktív tag

Az én tapasztalatom is azt mutatja, hogy a banki dolgozók csak a saját dolgaikkal vannak tisztában (húúú, mondjuk ez is optimista kijelentés...). K&H-s bankfiókban jártam úgy, hogy csak a 4. ügyintéző hallott már az MCC kódról, de ő sem biztos benne, a 'revolut bankot' pedig nem ismerik, nem tudják, hogy mi az.... :W

10 fajta ember létezik. Aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem.

(#24746) lehella válasza lehella (#24728) üzenetére


lehella
senior tag

Hamar kiderült, 30.000 Ft három részletben történő feltöltése után már megy is a hivatkozás készítés ;]

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#24747) emitter


emitter
őstag

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy Szerbiában milyen feltételekkel használható a Revolut? Azt tudom, hogy ottani telefonszámmal is lehet kártyát igényelni, meg hogy lehet dinárba is átváltani, csak pl. az érdekelne, hogy meddig ingyenes ott a kp-felvétel.

(#24748) Tuomas válasza emitter (#24747) üzenetére


Tuomas
addikt

Ameddig itthon:
"Standard, azaz az ingyenes csomagban havi 200£(vagy annak megfelelő összeg más pénznemben) illetve 75.000 HUF vehető fel ATM-ből díjmentesen"

We were here

(#24749) kp78 válasza lehella (#24746) üzenetére


kp78
addikt

Ez a hivatkozás készítés merre is van a programban? :U
Már széttúrtam az egészet, de nem találom. :F
:R

(#24750) sopruk válasza kp78 (#24749) üzenetére


sopruk
aktív tag

Én sem találtam meg az új verzióban múltkor...
A Fizetések ablakban középen a kék színű Átutalás Számla szétosztása menüt balra el kell húzni és a három pötty alatt lesz...

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.