- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomy_cz
senior tag
Sziasztok!
Más Skodás fórumban is kérdeztem, itt is feltenném kérdésem:
Előzetesen: Nem "távgyógyítást"kérek, azonban nem hagy nyugodni.
Csináltam egy videót amin hallatszik az 1.6 CRTDI Octavia 3 (CXXB, 81KW, 110LE, EURO6)-m autóm hangja menet közben. 3.,4. és 5. sebességi fokozatban nagyobb fordulatnál "süvítő" vagy "búgó" hangot hallani, nekem "buszhang"-ra emlékeztet, főként akkor amikor visszaveszem a lábam a gázról majd kicsi gázt adok. VIDEÓ
Alacsonyabb fordulaton is hallani, de ilyenkor lassabb, mintha valamiféle lendkerék súrlódó, zakatoló hangja lenne, a videó végén talán hallható.Nincs sok viszonyítási alapom, ismerősöm 1.6 CR passatjában nem hallottam ilyen hangot, és egy 2.0 CR Octaviában sem.
Szerelőm szerint a váltónak van ilyen hangja, de az funkciójában normálisan működik, nincs igazából vele teendő, "ez ilyen".
Szóval előre is köszönöm, hátha hozzáértő fülekre találok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Winchester95 #167364 üzenetére
Már kérdezted és már meg lett válaszolva:[link]
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata elektromos üléssel kapcsolatban?
Nem a memóriás ülésre gondolok, hanem a sima fel-le, előre hátra elektromos mozgatósra.
Seat Toledo-ról lenne szó. (Leon).1M karosszéria.
Talán audinál és golf 4 nél is ugyan az.
Bekötésről kérdeznék, ha lenne olyan ember aki csinált ilyet.Az oldal légzsák kábel (sárga) mellett Csak 1DB piros csatlakozó megy valamerre. Két szálon (Piros/Fehér és barna).
Ha ez valakinek ismerős írjon légyszi.
-
gzbotii
nagyúr
Srácok,
Adott egy 81 kW 110Le 1.9 TDI G4. 50.000+ km mentem en vele az elmúlt közel három évben, ebből két éve 80%-ban pálya+országúton került bele a méter, 9-11.000km volt olaj cserélve benne - 5W40 505.00. Ügyelve, hosszú utak után visszahűtve.
Utóbbi időben a turbónak lett egy hangja ha terhelés van rajta - pl pályán ellepek, 2200rpm->3000rpm gyorsítok vagy nagyobb emelkedőn folyamatos 2200-2300rpm-en megyek. Nem baglyos, vonyító hang, hanem az, amit a versenygépeknél hallani.. szerintem egészség turbó hang, viszont eddig nem tűnt fel, hogy ennyire hangos lett volna.Talán az egy hónapja történt olajcsere után kezdtem észrevenni, de nem hinném, hogy összefüggne.
-
AllTheBest
őstag
Köszönöm a segítséget a csavarral kapcsolatban, a felni tüv papírja is lehet, hogy jól fog majd jönni
El is mentettem
-
MPeter87
őstag
válasz
Primary92 #167354 üzenetére
Ezeket nem tudom sajna, többiek segítenek majd.
BKD tud hengerfejes lenni, ezt olvastam én is. Nem tudom mennyi lehet a javítása.
Passat VI-t BKP motorkóddal nézegettem, ott 7 éves korig gariban cserélték a Siemens elemeket Contira, de csak 2t láttam eddig fent, amiben igazolhatóan (vagy legalábbis említve volt), hogy megtörtént a csere, de azokat el is vitték gyorsan. Octavia-ban nem láttam még, azokat annyira nem néztem. Passatklub link a PD elemekről.
Én a DPF-et inkább kerülném, nem tudom mennyire nyűgös, viszont drága. -
norrberth
addikt
válasz
1stVikman #167350 üzenetére
Azt tudom..
De rádiusz csavaron belül vannak e eltérések.
Méret azonos persze.
[link]
Szóvak miben tér el a rádiusz 13, 14, már látok 12 őt is.
Meg a gyári pontosan melyik? 13?
vagy tök mindegy, csak gömbfej legyen?Van még egy méret
R14
Ez érdekelneMagán a gömbfej részén is mintha lennének eltérések. [link]
-
Primary92
senior tag
válasz
MPeter87 #167348 üzenetére
Az 1,5 fölött nem mind tűnik vállalhatatlannak.
A BMM (8v 140 Ló), BMN (16v 170 ló) kódosak voltak Siemens PD elemesek, ha jól tudom. Ha Conti (?) elemekre csere megtörtént, akkor kell valamitől tartani?
A DPF nagy rizikó faktor? Ezekben úgy tudom van.Olvastam, hogy a BKD-t csak a "C" hemgerfejjel szabad megvenni. A többinél van ilyen?
-
VIBO
őstag
Segítsetek! 2015 GTI-be milyen kanyar fény izzó mehet bele? H7 ok. De csak halogén vagy mehet LED vagy Xenon hatású is? Milyen márka? Milyen fényerő? Itt állok az Auchan pultnál és nézek mint a hülye 🤤
-
1stVikman
senior tag
válasz
AllTheBest #167337 üzenetére
Katt IDE.
Felettem írták, hogy félgömb kell, azaz a gyári csavarokkal mehet fel.
Illetve kelleni fog még tehermentesítő gyűrű is, ha nincs, 70->57,1mm. -
Lacess
tag
válasz
AllTheBest #167337 üzenetére
Ugyan ilyen RX228-asom van, de már nem használom. Az utak nem engedik, 3éve porosodik, most készülök eladni.
A TÜV papírja szerint: Kugelbundschrauben M14X1,5, azaz konkrétan a gyári kerékcsavar alkalmazandó ehhez a felnihez. Én is azzal használtam.Ha kell a TÜV papírja dobj egy mailcímet és elküldöm PDF-ben.
-
norrberth
addikt
válasz
AllTheBest #167337 üzenetére
Közeli képet küldj a felninek a csavarfuratáról.
Szerintem félgömb lesz.A gyári csavar méreteit G4 nek tudom
M14x1,5x27mm -
Primary92
senior tag
A 2-es Octavia 2.0 PD TDI motorjai közül melyik motorkódosak vállalhatóak? Jól tudom, hogy a 8 szelepesek kevésbé bajosak, mint a 16 szelepesek?
Van ezekben DPF? Mennyire problémás?
Meg szabad venni ezeket DSG-vel? Nincs igényem rá, de nem zárkózom el tőle.
Az összkerékhajtásos típusokat meg szabad venni? -
L1ZRRR
senior tag
-
prannk
őstag
Hali.
Mostanában kivillan indításnál az ABS meg az ESP. Aztán 1km után eltűnik általában. Valamikor csak az ABS villan fel.
VAn hogy mind a 2 és van hogy nem is alszik elHol érdemes nézelődnöm?
g4 pdtdi
-
-
Primary92
senior tag
A jelenlegi törött és több egyéb sebből vérző Octáviám helyett vennék valamit. A jól fölszerelt 1.9 TDI kombikból elég csekély a választék sajnos (automata klíma, xenon, ESP, tempomat, de azért a napfénytető is előny), így elkezdtem nézegetni először 4-es Golfokat, mert ott sok minden kompatibilis lenne (2 szett alufelni, esetleg bontott cuccok), de ott sem igazi a választék.
B5-B5.5 Passatokból jóval több lehetőség van. Érdemes ebben gondolkodni? A futóműről azt tudom, hogy jóval költségesebb a javítása, mint a IV-es Golfnak és a közeli rokonainak. Van más olyan alkatrész, ami jó eséllyel megdobja a fenntartási költségeket?
Az Octavia 2-nek lehet valami tipikus buktatója?
-
-
Gabady
aktív tag
Helló,
Alany egy 99-es bora, 1.4 16V AHW motorkód.
Útközben egyszer csak kivillant az olajnyomás visszajelző lámpája, ami a leállításik folyamatosan világított egy rövidebb sípolás mellett. Félreállás és motor leállítás óta nem indul. Semmi rendellenes csúnya hangja nincs, olaj annyi van benne amennyi volt, és nem eszi.
Kulcs elfordításakor búg az AC (kb 1 éves) teker szépen, csak nem röffen be.
Merre keressem a bajt?
Köszi -
NoLF
veterán
-
Pixx96
aktív tag
Sziasztok Kettőstömegű csere előtt állok szóval kéne némi segítség véletlenül se rosszat rendeljek.
Autó: Audi A3 Sportback 2004 (BKD) / wauzzz8p15a061178 /
Kinézet kuplung készletek tárcsa , kinyomó , lendkerék , szerkezet minden egyben szeretném cserélni.
SachS : 2290 601 009 [link]
LUK : 600 0017 00 [link]
Nem tudom melyik márkát érdemes vagy hogy jók-e az autóhoz elviekben jó hozzá.Gondoltam azért rá kérdezek mert külföldről jön és macerás lenne postával bajlódni hogy cseréljék.
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #167311 üzenetére
Feladtam.
Megcsináltam rajta amit tudtam, sokkal jobb lett a kocsi, de a befejezés másra vár.
Bölcsőt szerezni kell hozzá, azzal nem tudok mit kezdeni alkatrész hiányában.
Kemény szenvedés, volt, vannak ezen azért olyan dolgok amiket nem értek, hogy sikerült a Német precíziós mérnököknek összehozni.
Viszont egy két dolog, meg nagyon átgondolt profi tervezés el kell ismerjem.
Összeségében nem rossz kocsi ez, csak az ilyen megaszopi javítások ne lennének rajta.
Meg lehetett volna szerintem azért ezt átmenő csavarosra is csinálni. Na de ez van. -
L1ZRRR
senior tag
(#167307) focvis:
Nem, megtetszett masik.
Nem tudom miert kellett torolni a hszt..... nem linkeltem semmilyen hirdetest.
Es meg ovast is kapok erte... -
tibi.234
tag
Sziasztok olyan problémám volna, hogy egyszer normálisan húz a kocsi 1700as fordulattol egyszer meg nem húz olyan erővel vcds hibát nem hoz. (1.6crtdi cayc skoda O2 fl) elő értéket hol tudom nézni valamelyik nyomás szabályzó lehet a ludas? Vagy hol keressem a hibát?
-
Reggie0
félisten
válasz
macilaci78 #167308 üzenetére
Pl, ha szettort az elozo, akkor jol johet egy darab.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #167304 üzenetére
A bölcsőt levéve sem tudod kiszedni azt a csavart mert nincs hozzáférés a másik oldalról a lehegesztett anyához. Ha ott megvágod a bölcsőt, veszít a szilárdságából, szóval mindenképp cserés. Egyedüli esély ha megfúrod 7-es fúróval, beleütsz egy jó erős M8 XZN fejet és megpróbálod kitekerni. Ha szerencséd van, akkor meghúzáskor emberünk túlhúzta és leszakította, ekkor ki fog jönni. Ha nincs szerencséd, valaki meg akarta engedni, de be van rohadva a szilentbe a csavar, ezen nem segít semmi, csak kalapálni, melegíteni, amíg enged. Az a csavar elég puha anyag az XZN fejhez képest, ha nagyon meg van húzva hamar megfordul benne.
Próbáld meg kivenni, ha nem sikerül, kell egy másik bölcső. Szablyafűrésszel le tudod vágni két oldalt a csavart, akkor kiesik a lengőkar, de marad a probléma, hogy ki kell tekerni a menne maradt csavat, mert hátul oda van hegesztve az anya a zártszelvényben.
TheMarci Képről nem látok semmi feltűnőt. Át kell nézetni, ha jó, meg kell venni.
-
TheMarci
addikt
Sorry, ez a link még jó: [link]
-
rob210
nagyúr
Főleg Mágus, de bárki aki tudja a megoldást!
Van nálam egy golf cabrio 2000 es AFN 1.9 tdi 110leProbléma az autó nagyon diszkós, és nagyon elhanyagolt.
Ültetőrugó csere vissza gyárira, ebből teljes gólyalábcsere lett mind a 4, iszonyat állapotok uralkodnak a kocsi alatt.Na mindegy a lényeg a fő probléma.
Ki kellene cserélni a lengőkarokat, igen ám de amikor álltam volna neki egy apró problémába ütköztem.
Nincs csavarfej az első szilentnéligen jól olvassa mindenki, majd le is fotózom.
Az ármenő csavar ami belemegy a kaszniba bal oldalt megvan, jobb oldalt viszont nincs feje, nincs mit kitekerni, nyakban/tőben meg van pattanva.Hogy a viharban lehetne ezt kiszedni, gondolom le kell venni a bölcsőt, az mennyire macerás?
Illetve bölcső levételnél, van valami amire nagyon oda kell figyelni? -
TheMarci
addikt
Sziasztok,
Autót vásárolnék, linkelem a kinézett autót, az a kérdésem, hogy láttok -e rajta valamit, ami gond lenne? (Read onlyban követem a topikot, ezért merem itt kérdezni, mert én pl HD-ben is hiába nézek egy képet, amiről kiszúrjátok, hogy törött volt autó). Természetesen átvizsgáltatni elvinném, a szervíztörténtetet lekérem, csak hogy érdemes -e foglalkoznom vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude 3590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Beszámítás! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest