- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Bestbuy travel, utazós, kirándulós topic - szállások, jegyek
- Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD RX6300 kisteszt
- Oh my God! They killed Kenny!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #103995 üzenetére
Mi a baj a csatlakozással?
3 baja lehet:
1, elfáradt a tömítő gyűrű. Ez a legolcsóbb, csak azt kell cserélni, ilyenkor a cső a helyén van, nem mozog a foglalatban, mégis olajos és ereszti a nomást.
2, elfáradt a gumi cső végére sajtült alu hengeren a két fül, ilyenkor kifelé nyomja a csövet a nyomás, mozog a foglalatban.
3. Eltört a műanyag. Ilyenkor csaka műanyag rész és a tömítés cserés. Miért vennél 2 csövet + tömítést, ha nem kell mindet cserélni. Ha biztosan cserés mindegyik, küldöm a számokat, de azért nézd meg.
vendingo Bármilyen felhasználásra hülyeség 2.0 PD-tdi-t venni.
knuckle A kristálygömböm a szervizben van meg most mintha be is mattult volna. Ez még bármi is lehet. Stabpálca, szilentek, főleg a lengőkar hátsó szilentje. tud szépen nyikorogni, amikor elszakad.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest