- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cszolee79
csendes tag
válasz
ntomka #91609 üzenetére
"Elő szokott fordulni, hogy a kipufogó leömlő elreped. Mivel egybeépítették az okos mérnökök a katalizátorral, nem olcsó művelet a cseréje. Egy jó szerelővel érdemes megnézetni ezt a részt vétel előtt, hogy volt-e javítva. Szokták hegeszteni, de időleges megoldásnak jó csak."
Na én pont így jártam, bár már úgy vettem az autót hogy ezt jelezték (leömlő öntvény hegesztve de már lukas, katalizátor kerámia már nincs is).
Jófogáson vettem 45-ért egy új, utángyártott, bontott csomagolásút (BM Catalysts, újonnan 70-80e között, új gyári: 250e körül). Első felrakáskor szopóág: nem jött ki a lambdaszonda a leömlőből, meg se moccant (pedig pár ezer km-el előtte lett cserélve). Találtam rendes embert, 3e-ért kimelegítette, kiszedte sérülés nélkül.
Újabb próba. Csak nem jó, valami nem fekszik fel. Kiderült hogy a Z16XE-hez gyártott BM Catalysts katalizátoros leömlő duplán szar:1. síkolása csapnivaló (vagy kapott valami kokit), lényeg hogy elküldtek vele síkolni. Gépmunka: 15e. Síkolás tökéletes.
2. Karkus Kipufogó (5-ből 5 csillagot adok neki) vállalta hogy felszereli. Ajj jajj édesjóistenem bár ne tettem volna. Kipuff rendszer (18 év után) dobok cserélve, az OK, de előtte katasztrófa. Gumi felfogató elem csere, tróger által hekkelt kipufogó cső helyreállítása, hiányzó flexi cső pótlása. Gyakorlatilag a motortól a kipufogó lukig egy nagy, merev, egybefüggő cső volt.
Ja és a "gyárival kompatibilis" leömlőn volt valami öntési elb.szás, flex, vágás, helyrehozás.
76e.Tehát számszerűsítve:
- hajjakend van-e-okosba-ócsón utángyártott leömlő, 45 ezer
- szar 1. 3 ezer (lambdaszonda begyógyult)
- szar 2 15 ezer (síkolás, gépmunka - újpesti hengerfej)
- szar 3 - tisztességes rendberakás 75e
Tehát 45+3+15+76 = 139e a teljes leömlő - kipufogó rendbetétele.
Gyárival rá lehet számolni forrástól függően még 150-200 ezret.Kérdés, valaki?
Ha nem lennék ilyen lusta indítanék egy blogot. "Veki és én" vagy valami ilyesmi címmel. "Felgyújtalak te g.ci" rosszabb hangulatban.
Hihetetlen milyen önkontrollt tanít egy ilyen 18 éves basz.
Eljutottam oda, 3 hónap után, hogy már csak röhögök amikor megint valami. Nem adom fel. Ha bele döglök is, ez még évekik menni fog
(202 forint az LPG. Haha)Ja, rendeltem Amazontól automata váltó golyósfészek javító baszt. 3 fajtát is. Szállítással vámmal együtt 16e. Merthogy az automata váltó bowden / kar golyósfészke a váltó oldalon vásárlás után 2 hónappal széthullott. 18 év, és pont nálam, ki másnál?. Persze magyar Opel szerviz még kép alapján se érti hogy mi az, nincs is cikkszáma, bontva van ilyen komplett bowden 12 ezerért, aminek cseréjéhez szét kell szedni a fél autót. Akkor már 16 ezerért 3 féle szett csak megéri, nem? És akkor nem 18 éves csere bowden van fél napi munka után hanem új golyósfészek 5 perces munkával.
-
cszolee79
csendes tag
Akit érdekel: Vectra B EVAP szelep (Delco 1997280, "vákum szelep" néven fut), Z16XE hibátlan fojtószelep (gyári Delphi, igény esetén kipucolva) és MAP érzékelő (gyári Delco) eladó.
OBD2 olvasóval hubakód kiolvasás 1-2 sörért Újpalotán (VGate OBD2 ELM327 Mini WiFi). Vekit majdnem hibátlanul olvassa (P1230 hibakódra semmi értelmeset nem találok, amúgy jó, lát mindent élőben).
Juteszembe: végeztek rajta üzemanyag nyomástesztet. Teszt alapján üzemanyag nyomásszabályzó szelep, szivattyú rendben van (2.5 bar leállítva, 3.5 bar azonnal ahogy indítózok). Z16XE-nél a benzinpumpa nem indul gyújtás ráadásakor, csak indítózáskor (nincs fuel pump priming). Tehát benzines rendszer ok, továbbra is nehezen indul, és sajnos ez tényleg LPG beépítés gebasz lesz.
Volt még egy P0130 hiba (O2 sensor) de csak LPG - Benzin átkapcsoláskor (egybe van kötve a gyári és LPG ECU a lambdaszondán), gyanús hogy valami ilyen kötés okozza a nehéz indulást is. Vagy rossz a Tartarini LPG ECU. Azt 15-ért kapok bontottat, már tesztelve is volt. Persze teszt alatt is nehezen indult
Ja és fulladozik félhidegen (amíg be nem áll 90 fokra).
sorban cserélve:
- EVAP szelep (+ rádugtam a tankszellőztető izébigyó csövet is ami évek óta lógott a semmiben, 5e)
- MAP szenzor (szívócső nyomás érzékelő, eredeti gyári, bontott, 5e)
- IAT szenzor (beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, eredeti gyári, bontott, 3e)
- EGR szelep - na ez vicces, ugye az eredeti gyári le van dugózva, de mivel letört a szívótorok vége ahova csavarozni kéne, fekete szerelőpasztával van odaragasztva. Megnéztem, szétszedtem, összeraktam, FBS-el visszaragasztottam. Változás nincs, autó fullad hidegen. Ma kijövök a bontóból, beindítom, mondom olvasok egy hibakódot - P0400 EGR. Anyád. Akkor rossz a szelep. Is. Visszacsattog bontóba (3m), EGR szelep megvesz. 8e. Most erre dugtam rá a csatlakozót, gyorskötözővel beraktam a motortérbe hogy ne essen le. Tehát eredeti EGR + dugó a törött szívócsonkon, kikötve, "új" EGR ECU-ra csatlakoztatva a levegőben lógva.
- fojtószelep (Bárdi: utángyártott 152e, eredeti gyári bontott Delphi: 10e + tömítés 1e). 1 óra alatt kipucoltam (PCV szívó kis 2mm lukat is), fél óra alatt kicseréltem.Holnap klíma töltés (14e Újpesten, 950g gáz), ha úgy is fulladozik akkor jövő héten autóvillamossági átnézés (töltés, akksi, földelések, érzékelő kábelek) aztán ECU csere felújítottra 85-90e
Holnap reggel kiderül, a mai EGR szelep és fojtószelep csere hozott-e változást.
Rendeltem még egy hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőt (ECT sensor), ez 2e forint, egy 13-as villáskulcs meg némi kifolyt fagyálló pótlása.
Aztán vizsga szeptemberben! Kaland, izgalom! Előtte első, hátsó futómű rendebetétele, LPG tartály csere, meg száz miatyánk hogy átmenjen a vizsgán
-
ntomka
nagyúr
válasz
fecaga21 #91602 üzenetére
Nagyjából jól összefoglalja a lényeget: [link]. Vannak még hibák, amit vásárlásnál nehezebb észrevenni, de viszonylag könnyen orvosolhatók. Ilyen pl. hogy főleg első ajtóknál beázik alul a hangszóróknál mert a hangszóró tömítése elöregszik és az ajtó szigetelés is le tud válni a kárpit alatt. Fél nap alatt házilag orvosolható 2 ajtó. Érdemes meghajtani hangosan a rádiót mikor megtekinted, ha recseg ropog, torz a hangja, utalhat arra, hogy már szétázott a hangszóró.
Elő szokott fordulni, hogy a kipufogó leömlő elreped. Mivel egybeépítették az okos mérnökök a katalizátorral, nem olcsó művelet a cseréje. Egy jó szerelővel érdemes megnézetni ezt a részt vétel előtt, hogy volt-e javítva. Szokták hegeszteni, de időleges megoldásnak jó csak.
Kormánymodul hibáját könnyű felfedezni, ha jelentkezik. Próbakör alatt igyekezz minél kanyargósabb utat venni közben használni az indexet. Vigyázz, ebben a kocsiban van rövid index, ha kicsit nyomod meg a kart akkor csak párat villan. Amire figyelni kell, hogy max egyet villan utána kikapcsol, vagy be sem kapcsol. Ez vészjósló. A másik ami utalhat kormány modulra, ha a kürt rendellenesen működik. Világítással vagy anélkül (nemtom pontosan) nem szólal meg, vagy épp elkezdi a rádiót hangosítani (ezért közben célszerű azt bekapcsolni a teszthez). A kormánymodul is javítható többnyire házilag, de kézügyességet igényel ls óvatosságot.
Nemtom videóban említik-e, de előfordul az is, hogy hátsó ajtókban a kábelköteg megszakad. Ennek jele, hogy nem szól a hátsó hangszóró, elektromos ablak ha van, nem működik, vagy rosszabb esetben nem zár megfelelően a központi. Ezek ugye könnyen ellenőrizhetők. Amúgy ez is javítható házilag kézügyességgel.Itt érdemes olvasgatni egy reg után: [link]. Ne riadj el, ha gazdája van az autónak, akkor ez is egy megbízható modell. A bárdi videóban is elmondják, hogy piszok sokat adtak el belőle, a legtöbben úgy járnak vele akár tízen éve, hogy ezekből nem igazán tapasztalnak semmit.
-
-
ntomka
nagyúr
válasz
fecaga21 #91600 üzenetére
Bizony szeret rozsdálni a focus, a H Astra korrózió védelme sokkal jobb, de ilyen idős kocsinál itt is lehet találkozni vele. Érdemes jól körbenézni, megemelni és a típushibákról előre tájékozódni, mert előfordulhat egy-két kellemetlen meglepetés. Orvosolható persze minden, de gondolom nem egyből ilyesmivel akarod kezdeni.
-
fecaga21
senior tag
Üdv!
Egy ilyen Astrát szeretnék venni munkába járós autónak aminek kis fenntartási költségei vannak, és keveset fogyaszt. MI a véleményetek?Megérik ezek a H Astrák?Mire figyeljek oda ha ilyet keresgélek?MK2-es Focusokat nézegetek még, de arról meg azt olvastam szeretnek rozsdásodni úgyhogy lehet H Astra lesz belőle inkább.
-
haxiboy
veterán
Ez engem is érdekelne, illetve hogy lehet-e jele a kevés gáznak az hogy ha benyomom a klímát alapjáraton nem kapcsol be, ha nyomok egy kis gázt akkor "mintha bekapcsolna", az alapjárat is kb ~50-el feljebb kerül és csak a klíma kikapcsolásakor esik vissza. (ettől függetlenül hideg levegő csak magas fordulaton jön).
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
klímakompresszor felújítás / csere témakörben kinek mi a tapasztalata? Érdemes venni 80k körül egy újat, vagy inkább a régit felújíttatni (mennyiért?)
-
Sanki
addikt
Rákérdeztem Kauffer-nél a mobil 1 esp 5w30 olajra:
"Az ESP Formula gyártását felfüggesztették, sajnos nem tudják megmondani, hogy mikor lesz legközelebb elérhető." -
Ferike81
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem Insignia tulajokhoz, vagy aki tud valami hasznos ötletet. Van egy 2008-as 2.0 cdti Insigniám amin mind a 4 izzítógyertyát kellene cserélnem. A gyári 50K/db, de már 27K/db körül találtam (autodoc.hu). Nyomásérzékelős mind a négy. Valami tipp, hogy hol nézzem lenne valakinek? Ebay-n van 13K körül, de megmondom őszintén nem kísérleteznék vele, ha lenne valami jobb hazai beszerzés emberi áron. A cikkszám megvan, csak nem tudom hol érdemes keresni. -
Tikakukac
titán
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Az autók szélességét vajon minden márka tükrök nélkül adja meg? Pl. F astra sedan 1688 mm adatot találok, de nem írják, hogy tükrök nélkül.
-
_seth_
veterán
A Hézag Gate-hez csak annyit írnék, hogy a toronyra nem fekszik fel, nekem B vekiben volt toronymerevito, arra viszont ráfeküdtek, de az kb fel-1 centit emelt a torony és a felső határoló tányér közötti magasságon. Cseréltem komplett futóművet, akkor is ez volt a helyzet. Amikor már nagyon kiáll a torony akkor a szilent halott és a kerek nem tapad megfelelően. Hogy ennek a távolságnak mi a helyes mérete szerintem autója válogatja.
-
#81556480
törölt tag
válasz
mohabá 007 #91588 üzenetére
Én tisztelem a te hozzászólásaidat, mert felkészültek, és pontosak, ne értsd félre, beléd végképp nem akartam beléd állni, csak az " ultimate, meg kertkapu kivivő" téma nem jön be. Ezen kívül a tapasztalataimat írtam le.
Én csak azzal kezdtem hogy ha egy új gumi kerül alulra akkor annak vastagsága miatt nálam két csere után is leértek ezek a gumi bogyók, és simán elforgott a kormány, mivel az az alatta lévő csapagyon fordul. Miskolci futómű szervizben ellenőrizték hogy cserélni kell mert nagy a hézag. Febi és Sachs került be, a febi fel év után összeült megint. Ha van hézag, nem működik rosszul, nem kopog, nem veszek észre semmit. Csak feltételezem hogy ha új alkatrészekkel nincs hézag akkor a 2cm nem normális.
2-3 centit összeült torony guminak felemelt állapotban már mozog az egész , mert nincs ami kozrefogja a kasztnit.
Csinálhatok majd képet, de csak kb 3 hét múlva tudok. Nekem lent van, és működik. És futómű beállításon volt így.
-
Tikakukac
titán
válasz
#81556480 #91587 üzenetére
Nem akarsz lemenni arra a szintre, amik tényeket, fotókat és konkrét működési elveket tartalmaz? Vagy bánt, hogy én is szelektálom a te merítésedet cserébe? Hát ezt így őszintén nem sokan jelentik ki, de elfogadom, így is lehet tolni, csak légyszíves amikor a zetorkalapáccsal bevered a gólyaláb tetejét, mert nem tetszik neked a hézag, akkor rakj ki egy piros táblát a kocsik tetejére, hogy időben el lehessen kapni a kormányt az úton.
Én viszont azt javaslom, hogy te viszont ne terjeszd nagyon ezeket, mert akkor a környékeden annyi G Astra csapágy, szilent, rugóstag fog elfogyni újra meg újra meg újra, mert nem akar a toronyra feküdni a gumi, hogy csuklani fog a felmenő ág.
Ha az okos dolgok nem tetszenek--> modker. Bátran lehet cáfolni, alátámasztani érvekkel miért nincs igazam, miért beszélek hülyeséget, aztán töröltetni a hülyeségeimet. Évek óta ezt javasolom mindenkinek, akinek gondja van az általam modolt topikkal is
Ha megengeded, akkor én így hagyom az autót. Jó ez így, anno kiszámolták az Opelnél, így is jött le, jó 14 éve működik is. Meg terjesztem az okosságaimat is. De csak ha nem bánod.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
#81556480 #91582 üzenetére
Van a családban 0km-től egy Z10XE Corsa C. A toronycsapágy gyárilag ilyen, nem volt hozzányúlva:
"...Mert ha ilyen hézag van akkor tud mozogni..." Nekem miért nem mozog egyikbe se?
"...de azok a kis gumi dudorok a felső lapon a kasztniig kell hogy érjenek..."
Megmondanád hogy tudna a kaszniig érni, mivel ez a bütykös porvédő gumi a támcsapágy rögzítő anyájára ül fel,tehát a távolság adott, állítási lehetőség nincs.
És igen, a kormány tekergetésekor ez a bütykösgumi porvédő billen,mozdul, de a kasznihoz nem ér hozzá, csak majdnem.
A korábban feltett képeim szintén b1 vekimről valók.
Nem nagy dolog pár képet lőni a te toronycsapágyadról, ahogy szépen köbe üli a kasznit. Nagyon várjuk. -
Tikakukac
titán
válasz
#81556480 #91585 üzenetére
Teljesen újonnan berakva is megvolt a hézag ééééééééééés még mielőtt jönne az ultimate érv, bezony ez egy első tulajos, szalonból kihozott, nem tört, nem összehegesztett autó a családban 0km-es kora óta és ilyen volt és lesz is. Mert ez ilyen. Igen, meg volt nézve és kérdezve még sok-sok évvel ezelőtt, mert az egyszeri embernek ez fura dolog. Ne legyen az.
Engem meg az nem érdekel a Vectrákba mit pakoltál. Na akkor most pariban vagyunk?
Parancsolj, rég volt mosva a motortér, tökéletesen láthatod, hogy a gumik helye ahogy felülnek pont amikor kottra tekered a kerekeket. A toronymerevítőket ki nem találod hova kéne rakni
Az külön nem lenne semmi, ha így futóműben 1-2 centicskéket elmásznánk ide-oda, főleg hajtott/kormányzott kerekeken. Úgy vinnéd ki már a kertkaput is, mint a sz@rt. -
#81556480
törölt tag
válasz
Tikakukac #91584 üzenetére
Új gumi beszereléskor nálam sosem volt hézag.
Ha van, akkor neked mozog az egész rugóstag felemelt állapotban ide oda?
Az hogy a magyar g Astra állomány, vagy egy gyári 20 éves torony milyen állapotban van, végképp nem érdekel.
Lehet hogy terhelésen fel-1 év után lesz némi hézag azt elfogadom , de újnál nincs. Kozrefogja a kasztnit teljesen . Vagy akkor túlméretezett az utángyártott alkatrész?
-
-
válasz
cszolee79 #91579 üzenetére
Mohabá olaj az van benne nagyon minimálisan fogy volt már volt már hengfejes is a drága . Többi pontodra felkészülök jövő hétvégére és ha haza jövök neki látok 4 éve nem szereltem
Hibakód elkezdett ki potyogni de nem nagyon igazodok még el rajta felvettem és a napokban lesz időm be küldöm.
Köszi Zoli igen elvileg van ismerősnek csak mire el olvastam mohabá üzenetét be esteledett .
-
#81556480
törölt tag
válasz
Tikakukac #91581 üzenetére
Miért szaggatná ki? Az az alsó gumi ami össze van ülve, az hivatott elvégezni azt a "munkát" amire azt gondolod hogy a távolság hivatott. Nameg hol mered azt a távolságot? Mert a felső tányértól a toronyig ok, de azok a kis gumi dudorok a felső lapon a kasztniig kell hogy érjenek. Azaz nem mozoghat az egesz rugóstag felemelt állapotban. Mert ha ilyen hézag van akkor tud mozogni .
Én ilyet 3* cseréltem . Különböző autókon. B1 és B2 Vectra. Újnál szépen le lehet húzni hogy a két gumi alul felül kozrefogja a tornyot. Ha tekerednie kell, a gumi elvégzi a mozgást. Hézag nem lehet.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
odorgg #91578 üzenetére
Én csak arra a kérdésedre válaszoltam, hogy kell e oda, van e ott hézag. A feltett képem csalóka. Nekem alap helyzetben 4mm. A 2cm nagyon sok.
Jó a tipped, a toronycsapágy kattan, kopog, na meg a kátyúknál se marad csendben. Mindkét oldal komplett csere, és jó darabig nem lesz gond.Az van megcsinálva normálisan, amit sk csinálsz.
Csere után futómű ( kerékdőlés ) beállítás szükséges.
-
cszolee79
csendes tag
válasz
DamianB #91572 üzenetére
Mohabá leírta hogy lehet kivillogtatni a kódot, ami azért jó, mert nem minden autóban működik. Még évjáraton belül sem
nekem pl a Vekiben a gemkapcsos trükk sem és a fék és gázpedál nyomása trükk sem működik.
Olcsó bluetoothos OBD2 adaptert kapsz már pár ezerért (2-3-4e, Android only), vagy veszel kicsit jobbat, wifiset (7-8e) ami iOS-el is megy.
Vagy rendelsz Alibabáról 15 dollárért ingyen szállítássalSose árt ha van, jó lesz az még akármire is. Hozzá valami szimpatikus ingyenes app, és egyből tudsz hibakódot nézni, törölni.
-
odorgg
addikt
válasz
mohabá 007 #91573 üzenetére
Köszi neked is!
A feltett képemen ha megnézed, hatalmas a hézag. 2cm van legalább, míg az általad linkelteken sokkal kisebb. Értem én hogy nem ér hozzá teljesen, de azért nálam már nagyon extrémen felette van a gumi perem szerintem.
Azt hozzá tenném még, hogy éles balra kanyarodásnál hallok sokszor egy nagy kattanást jobb oldalról, ami tippre a torony csapágy lehet. Legalább is olyan hangja van, mint egy hibás megfeszülő csapágynak, ami a szorult állapotból, hirtelen tovább ugrik. Lengőkarok, stabilizátor rúd szilentjei rendben vannak, szóval onnan nem jöhet ez a hang. Persze nem vagyok szerelő, de egyéb kirívó problémát nem látok.
Egyenlőre kicserélem a toronycsapágyakat meg a szilenteket, mert nem tűnik bonyolult műveletnek, és szeretek szerelgetni egyébként is. Csak rendelnem kellett egy rugó összehúzót, mert olyanom még nincs, de lényegében a szerelő munkadíjából bőven futja rá. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
DamianB #91572 üzenetére
Ha egyedül is nekiállsz, segítek.Kezdjük sorba:
- Motorolajszint ellenőrzés. Ha kevés van benne és azért van jelzés, tölts utána. Ha jó a szint, mégis világít, a jeladó rossz.
- A motortérről egy kép, hogy hol, mi van:- A hibakódot így tudod kivillogtatni:[kép]
10, vagy 16 pines csatid lehet.Mindkettőnél látni mit kell áthidalni, egy vékony dróttal. Ha megvan a hibakód, megmondjuk mit jelent. több hibakód is lehet. Ezeket addig villogja fojamatosan, míg meg nem unod.- Sorban megnézni a befecskendező egységre menő gumicsöveket, hogy épek e, nincs e a levegőbe szabadon lógó cső, a befecskendező egységen lnincs e szabadon lévő csonk.
- A befecskendező egység tömítések épek e nem e tud fals levegőt beszívni.
- Alapjárati motort kivenni, megtisztítani.
- EGR-t kivenni, megtisztítani, ellenőrizni, hogy működőképes e. (ha nem tudod hogy kell kérdezz.)
- Ellenőrizni, hogy a befecskendező egységen lévő fojtószelepállás érzékelő működőképes e.
- Nem ártana a befecskendező egységet kivenni, szétkapni,kitakarítani.
- Ellenőrizni, hogy a tankszellőztető rendszer működik e.
- Mivel nagy az üzemanyag fogyasztás, az alapjárat is ingadozik, érdemes megnézni, hogy a szívólevegő előmelegítő jól működik e:[kép]
Ha ezek rendben, nagy baj nem lehet. -
#81556480
törölt tag
válasz
mohabá 007 #91573 üzenetére
Na ne, egy újnál ott nincs hézag. Nem feszül be az új sem ha lent van ahogy kell.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
odorgg #91552 üzenetére
Ott van hézag, levegőben van az a bütykös gumialátét. Nekem is a levegőben van, még eredeti gyári, és még hibátlan.
A kormány tekerésekor ez a gumis rész billen, mozdul. Ha nem lenne a levegőben, befeszülne, nem tudnál kormányozni.A kerék egyenes állásában párhuzamosan áll ez a bütykös gumialátét,nem billen semerre: [kép]
Kerék balra kitekerve felfelé billen :[kép]
Kerék jobbra kitekerve lefelé billen:[kép] -
Magnum_
nagyúr
Elvittem lemosni, de sajnos olyan mar nem lesz, mint volt. Persze igy is boven az atlag felett van, de a lelki bekemnek egy szalonuj auto lenne a tuti, de ide, a SinCitybe ez is tul draga.
-
cszolee79
csendes tag
válasz
DamianB #91565 üzenetére
Ja hát ja, akkor ott nagyobb bibi van... másik szerelőt mindenképp keress szerintem is.
"fals jel" ez csúcs. Nem ártana tudni mi az a hibakód, azért, ami falsPersze nem feltétlenül az lesz a hiba amit a hibakód mutat (pl. lambdaszonda hibakódot okozhat bármi is, MAP, MAF, IAT, fojtószelep, stb és akkor hiába cseréled a hibátlan lambdaszondát, a hiba megmarad). De kiindulásnak nem rossz, hogy lehessen valamerre elindulni.
-
SaNyEe
aktív tag
Sziasztok,
Rancfelvarrt Opel Vectra C 1.8 benzinesrol (z18xer) szeretnek tudakolni.
Milyen tipushibai vannak a vectranak, mire erdemes vasarlasnal figyelni, mi nyugje van az adott motornak?Illetve mennyi olajat ker ezer km-enkent?
-
válasz
Luck Dragon #91562 üzenetére
Lehet az lesz ha le tudom rakni az autót de barátnőm azzal is jár dolgozni én meg hétvégente vagyok mostanában itthon.Nem egyszerű igazából már kifogytam ötletekből új autókat nézünk de ezt még használni kell és jó lenne ha beszamitanak .
-
-
válasz
mohabá 007 #91531 üzenetére
Szia Köszönöm a segitő szándékot . Igen nem voltam gépközelben bocsi.
Astra G CC 1598 cm3 55kw X16szr02jh2715 M1ahogy az abs hibakód megjelenik eltünik egyszerre km/h
évekig láncos technikát szereltem de mindig csak irányítva ha mondod mit csináljak megcsinálom . hétvégente vagyok itthon és pont most jöttek rokonok és nem tudtam vele foglalkozni . ja meg ami azóta megjelent hogy folyik az olaj az olaj jel már elötte meg jelent de most már folyamat világít.
motor hibakód amióta megvettük világít de szerelő szerint fals jel hiba kódot nem tudok d emajd lehet el tudom vinni ismerőshöz hogy kinéze . -
-
válasz
szabonagyur #91557 üzenetére
Tudtommal J-ben már nincs easytronic .
Ha hát sebességes automata akkor az hagyományos.
De majd a szakik megírják. -
szabonagyur
félisten
2011-12-s J Astra 110-150e km környékével mennyire reális a 2M Ft körüli ár? 1.6 nem turbó motor, ferdehátú.
Ebben az automata rendes vagy még mindig az easytronic féle? Típushiba van a J-nek (súlyon kívül, de nem zavar).
-
-
#81556480
törölt tag
válasz
odorgg #91547 üzenetére
Nem ez nem jó, de nem tragikus. 😀 Nekem a febi cuccokkal rossz a tapasztalat , kb fél év múlva így nézett ki az új.Csak a torony szilent "gumi" esik össze. Nem tudom milyen kocsi ez, nekem b Vectraban volt így. Kb 3* cseréltem már ( két autóban)
Amúgy ez megemelve elképesztően lóg, de menet közben , ha rajta a súly, kb semmit nem veszel észre belőle. Sokan járnak így vele. Amúgy nem lehet ott hézag.
-
-
cszolee79
csendes tag
válasz
Phobion #91549 üzenetére
Nekem Z16XE van, ez leírások szerint már nem esz olajat (nekem sem).
Sima 16 szelepes motor, nincs benne semmi varázslat, nincs változó szelepvezérlés, nincs TwinPort mechanika. Egyszerű mint a bot. Vezérműszíjas, elektromos gázpedállal (nincs bowden, mindent az elektromos fojtószelep vezérel). ECU-ja hajlamos meghalni mivel a motorra szerelték, de ha jól sejtem az összes többi X vagy Z motoré is. Ezt onnan lehet felismerni hogy felmelegedve leáll (ECU-ban elenged a fuel pump relay földje). Nem túl borzasztó.
Van benne EGR szelep, ezt érdemes ledugózni vagy ECU-ból kiiktatni. Újabbakban úgy tudom már gyárilag nincs EGR.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Sorozatok
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple Watch S9 45mm Cellular acél GOLD okosóra garanciával hibátlan működéssel
- Kèszen állsz a játèkra? 0% THM rèszletre is!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest