Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz FoLey-v #87994 üzenetére
Kívánalmakat figyelembe véve ezt tudnám vizionálni - [link]
Itthon csak rosszabbak vannak.
Kicsi alku meg miegymás, papírozás és ott is van 1,1 körül.Vélemény erősen szubjektív: kellően nagy, csendes, kényelmes is. Rozsdáról nem igazán tudok, fenntartásról Szada fog tudni bővebben mesélni, nála azért nagyobb a tapasztalat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Magnum_
nagyúr
válasz FoLey-v #87994 üzenetére
nekem a mostani a második autóm a klasszik 1.8as motorral, eddig ezzel (a 140 lovassal) sincs bajom (3.000km) bár kicseréltettem rajta minden - számomra - kötelezőt, a korábbi 125 lovas is nagyon jó volt.
Pet5y által linkelt vectra pedig nagyon szép szerintem
I humbly and respectfully decline™
-
Szada85
aktív tag
válasz FoLey-v #87994 üzenetére
Az 1.8-as benzines motor FL elötti (Z18XE-125Le) és utáni (Z18XER-140Le) variánsa is megbízható, kedvelt, jó választás egyébként a racionális autózáshoz.
Maga a Vectra -szerintem- egy elég szerethetö, jól szervizelhetö autó, amihez népszerüsége miatt alkatrészt is dögivel találni. Sokat cipelnek haza bontani is, így minden piszlicsáré dolgot be lehet szerezni, vagy akár utólag picit extrázni, finomabb belsöt, üléseket, stb.
Rozsdásodni nem igazán szokott, ha sérült volt, vagy valahol megsérül a fényezés, akkor ott persze lehetséges.A Golf után szerintem méretben egy kellemes lépcsö lesz, az utastere tágasabb, ha GTS-t nézel, akkor a hatalmasra táruló csomiajtóval pedig a parádésan pakolható csomagtér is hamar belopja magát a szívedbe. (Plusz talán kívülröl is kicsit sportosabb, mint a sima sedan változat.)
Elöfordulhat pár típusnyügje, de ezek mindegyike javítható, nem halálos egyik sem.Fenntartás témában nem vagyok releváns, mert nekem nagyobb benzinmotoros (3.2) változat van, de az együtt töltött két év, és közel 60e Km alatt komolyabb meghibásodása nem volt, szelepfedéltömítést cseréltettem (tipushiba ennél a mocinál), plusz kopó dolgok (féktárcsa/betét hátul) és olajcserék voltak (illetve vásárlás után vezérléscsere sallangokkal). Az 1.8-as tulajok sem szoktak sokat panaszkodni a klubban.
Többet nem írok, mert a végén megkapom, hogy mindenkit rábeszélek a nagy motorra, pedig....
Most ránéztem a HaHu-ra, és ennek fényében arra az oldalra állok én is, hogy érdemes lehet akár külföldröl beszerezni egyet, a magyar piac érdekesen árazott, ahogy nézem sokan árulni szeretnének és nem eladni, a mobile.de-n több finom találat is van.
-
nagyúr
-
Szada85
aktív tag
válasz FoLey-v #88011 üzenetére
Az 1.6 benzin sem rossz, de nem egy erögép, a higgadt A-B közötti gurulásra megteszi, a klímát mondjuk eléggé megérzi.
Az 1.8-ról írtunk.
A 2 literes turbót nagyon ajnározzák, viszont elég ritka, és emiatt az árukat is megkérik. (Most pont van egy eladó a C Vectra klubban 1.2 millióért.)Illetve még a 3.2-es is nagyon szeretett motor, teljesítmény-fogyasztás arányban - szerintem - a legjobb opció, csak mégis sokan tartanak töle, mert nagy motor, sok az adó, jajj mi lesz..
-
ricsi8800gt
addikt
válasz FoLey-v #88020 üzenetére
Nekem 1.6 H Astra Kombi van és ha előzni kell akkor nem sokat vacilál hiszen az utakon miket elöz az ember ? Kamion,Suzukik,Nyugereket,Yarisokat,Furgonokat,Ha egy Audi vagy BMW elöz az ember akkor vagy az is oda lép neki hogy nehogy egy Opel meg előtte vagy ha meg is akkor egyből vissza elöz.Szoval az 1.6 115Le simán jó.Nagy 1.8,2.0 azok fogyasztásban jobbak persze meg van tartalék de átlagban elég az 1.6 Benzin
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Petyyyyy
addikt
válasz FoLey-v #88064 üzenetére
A 3.2-es kínálat szvsz érdemes darabjai 3000 ojro körül kezdődnek, szóval nem lehetetlen megfogni egyet ilyen áron. Viszont nem szabad elfelejteni a honosítás költségeit sem, ami másik ~1200 euro.
A 2.0T sem sokkal könnyebb, sőt. Egy nyálcsorgatós darab négyessel kezdődik - [link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
-
Petyyyyy
addikt
válasz FoLey-v #88129 üzenetére
Rá lehet szaladni a dízellel is. A Z30DT és Y30DT kombó pl a közös nyomócsőben rendelkezik egy szenzorral, amit csak a csővel együtt lehet cserélni. Új ára 1,2M Szóval csak a bontott darab jöhet szóba.
A közös alkatrészek mindkét verziónál zsebbenyúlós tételek (kuplung, váltó), viszont a dízelen ugye ott van a ráadás, ahogy Szada is írta. Korai diagnosztizálás esetén a turbót 150 körül felújítják egy év garival, váltónak is megvannak a jelei, DPF tisztító folyadék is létezik.
Illetve [link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
válasz FoLey-v #88144 üzenetére
Dízli igazából akkor éri meg ha évi 25 de inkább 30E vagy a felett mész egy évben.
De még akkor is jó ha évi 15 ,de akkor csak huzamosabb nagy távolságra használod (országból- országba).C veciból az 1.9-es bőven elegendő.
De nyugodtan maradj az általad választott 1.8-2.0 benzinesnél.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz FoLey-v #88144 üzenetére
Lehet venni dízelt is, de mindenképp vigyél magaddal valakit aki a vadászott motorral szerelt kordét hajt.
Nem sorsszerűen pusztulnak ezek sem. A V6 dízelek általában mindennel IS fel vannak szerelve, nagyon fini darabok. Az 1.9 viszont valamivel nyugodtabb életet prevencionál.Természetesen mindegy hogy dízel vagy benzin, V6 vagy sornégy, egy komplett kuplung+kettőstömegű csere mindkét esetben 1300 euro - de ehhez kell az avatott fül melléd.
Másrészt pedig nyilván attól is függ kinek mennyire van ideje az ilyesmire, de ha bontottan szerzed be a hiányzó/csere alkatrészeket, idővel egy nagyon jó társaságot ismersz meg, tényleg hozzá értő szakikkal, akik egy-egy sztorizás alkalmával jó kis tapasztalati tőkét adnak át.
A fenti sorok csupán információközlésre szolgálnak, befolyásoló hatással nem rendelkeznek tiszteltbíróúr.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
válasz FoLey-v #88165 üzenetére
De ha hiányolod a dízel nyomatékoságát , akkor benzines 2.8T V6 és akkor minden rendben lesz.
UI pont a minap barangoltam a Nextshop parkolójában és pont volt egy cica szemes OPC C veci, olyan jól áll neki az a kék szín. De a Recaro ülés szett sem volt kicsit sem feltűnő.
Az autót végig nézve egy apró hiszti kezdte felütni a fejét.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
nagyúr
válasz FoLey-v #88743 üzenetére
Nekem az erősebbik 1.6-os kivitelű astrám van (116Le). Kielégítő a teljesítménye van, ám az előzés itt is felér egy kisebb matematikával.
De kérdem én ebben a kategóriában és motorral melyik nem?
Én azt javasolnám, ahogyan fentebb is említették , 1.6T -1.8-2.0T motorral tessék keresni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz FoLey-v #88741 üzenetére
Az első amit ellenőrizz, hogy elférsz-e az autóban.
Másrészt én is plusz egy vagyok a hozzunk inkább külföldről autót táborban. Több autót kapsz a pénzedért, mint itthon - szélesebb a motorpaletta, jobb a felszereltség és talán még a kínálat is nagyobb.A fenntartás már más kérdés, bár technikailag nagy különbségek szerintem nincsenek a két típus közt.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
válasz FoLey-v #88743 üzenetére
Megmozgatásához elég lesz. De ha nem akarsz duplakuplungos legalább 4000 fordulatra bökött mutatós dolgokat játszani, akkor H-ba is kevésnek érzed majd, mert annyival nehezebb is lett.
Úgyhogy vagy pörgetés lesz vagy több köbcenti or turbo.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nagyúr
válasz FoLey-v #88752 üzenetére
Ezzel a magassággal bőven elférsz, főleg ha olyan üléssel találsz autót ami összevissza lehet állítani. (Magasság, derék, dőlésszög,)
Most az OAHH Facebook adók-veszek oldalán van egy jó pár eladó. Érdemes ott is körbe nézni, mert sokan először ott hirdetik meg volt szemükfényét , abba reménykedve hogy majd egy klubtag veszi meg és tudja hová kerülését.
És ha nem jár sikerrel, akkor megy Hahu mély autós süllyesztőjébe.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
F_Gergely
őstag
válasz FoLey-v #88741 üzenetére
Pedig szokott lenni jó, facebook csoportban is ki lehet fogni 1-2 szép példányt, még én is gondolkodtam rajta, bár nálam a kombi a szívem csücske és azt is vettem végül.
Azért egy Vectra vs astra vonalon erősen a Vectra felé húz a mérleg ha a felszereltséget, minőséget nézzük.
Itthon is lehet találni jókat de a tapasztalat az, ha nézem minden nap többször a hahut, akkor gyorsan lemaradsz ezekről, volt olyan autó amit 3 óra után a meghirdetés után el is adtak, jó pár ilyenről lemaradtam mert a munkahely miatt nem tudtam egyből menni megnézni. -
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
-
diablo1984
addikt
válasz FoLey-v #88983 üzenetére
Volt egy ilyen Nyíregyen eladó, ugyanez a szín, ugyanígy kombi, azt hittem ez az.
Érdekes, hogy benne volt, de kiszerelték, papírjai rendben vannak a gázüzemről, vagy most forgalmiban mi van? Kinti autó, vagy taxi volt?(gázt taxisok szereltek régebben benzinesekbe) a képen látom, hogy magyarban is vizsgázott gázzal, de miért van kiszerelve, főleg így, hogy a motortérben a sallangok még bent vannak...[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz FoLey-v #88963 üzenetére
Gratula, szép kocsi.
Petyyyyy:
Én egyszer kaptam karácsonyi ajándékként egy bödön zsírt (hogy legyek több kiló) .Más:
Ma meghajtottam a kicsit az autópályán, nem bírtam magammal (néha kell ilyen is). Ez a kocsinak (részecskeszűrő, turbó, motorA20DT) jót tesz hogy át van mozgatva rendesen, vagy pont a ellenkezőleg?[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
nagyúr
-
nagyúr
-
ricsi8800gt
addikt
válasz FoLey-v #89017 üzenetére
Azért a kilő mind a rakéta kicsit erős tulzás,Nekem 116Le és hát nem az az erő gép,az az igazság hogy ez a kaszni nehéz az 1.6-os motornaka nem kombi H-astrára lehet tökre jo de a kombira karcsú,ha már van lendület oké.
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Petyyyyy
addikt
válasz FoLey-v #89022 üzenetére
Egyik kérdés sem hülyeség. A sötétedő tükör alján, középen nincs billentő fül - hiszen billentés nélkül is megúszod az elvakítást. Helyette egy fény szenzort látsz azon a részen.
Illetve ha aktív, a váltó környékét egy szolid narancs fény világítja fentről.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen